Actualitate
EXCLUSIV/ FALSURILE SI CARACATITA DE LA I.S.J. PRAHOVA/SENTINTE CONTRADICTORII DOAR IN “REPUBLICA DE LA PLOIESTI”(II)

Continuam seria dezvaluirilor efectuate de profesori din Prahova in plangerile penale catre organele competente, cu o precizare esentiala: publicam, asa cum am promis – in prima faza, doar ce este scris intr-o plangere penala; in faza a doua Departamentul de Investigatii de la Incisiv de Prahova va devoala aceasta investigatie, cu documente in exclusivitate care demonstreaza veridicitatea celui care a intocmit plangerea penala; in ultima faza, Incisiv de Prahova va dezvalui legaturile unui cadru de conducere din cadrul I.S.J. Prahova cu S.R.I.(D.J.I. Prahova), precum si motivul halucinant (pentru necunoscatori, dar nu si pentru noi) pentru care, instantele din Prahova au solutionat, in prima faza, acest aspect, cu TREI solutii TOTAL DIFERITE. TRIUNGHIUL BERMUDELOR DIN PRAHOVA va fi devoalat!
După cum am promis, incepem să devoalăm cum se emit unele sentinte la Judecătoria Ploieşti si unele “ordonanţe” de la PARCHETUL de pe lȃngă JUDECATORIA PLOIESTI cȃnd lupti impotriva UNEI TRIADE: ISJ PRAHOVA-ITM PRAHOVA-AJOFM PRAHOVA.
Ordonanţa prim-procurorului (anexa 1) se ocupă de cum să ,,o acopere” pe director Sandu Laura nicidecum să facă lumină in acest caz!
Dovada este cu cȃtă dezinvoltură se apleacă domnul prim-procuror in latura prezumtiei de nevinovătie a suspectei Sandu Laura! ,,E cinstită doamna director, sigur nu a vrut sărmana, asa că aplicăm… prezumtia de nevinovatie” chiar dacă prin actele false premeditat emise, Sandu A INCĂLACT DREPRTURI CONSTITUTINALE!
Domnilor procurori, vă trimitem cu respect în CONSTITUTIA ROMANIEI la ART. 34 si 41, pe care suspecta Sandu le-a încălcat.
Scoala stalinisto-bolsevică, domnule prim-procuror, pentru că numai satrapii din acea şcoală, pentru a trage un glonte in cap unui oponent, îl făceau chiar balenă în rechizitoriu, cu toate că era fiinţă umană!
După modelul şcolii siberiene: e nevinovată, pentru că aşa spun mai marii! Si atunci vinovat e impertinentul de profesor care îşi cere drepturile elementare!
Domnule prim procuror, ati marşat pe latura privării de liberate fără ca profesorul în cauză să invoce acest aspect. A invocat poate reparaţiile pecuniare pe care suspecta Sandu trebuia să le facă, în cazul în care era cinstit şi correct analizată speţa, iar dvs, printr-o manipulare grosolană scriptică, ati indus că profesorul cere închisoare pentru suspectă!
Domnule procuror, niciodată nu s-a cerut “temniţa” pentru suspecta Sandu, ci simplu: ca, dacă omul prejudiciat a făcut foamea, n-a putut să-si plătească utilităţile, cine a gresit să plătească!
Domnule prim-procuror, faptul că Sandu Laura, prin falsificare de documente (aspect pe care n-ati vrut sa-l vedeti nici dvs. si nici procurorul), a lăsat un om fără dreptul de a beneficia de indemnizaţie de somaj şi de concediu medical, e tot prezumţie de nevinovăţie, cu toate că anumite institutii ale statului o avertizaseră???
Domnule prim procuror, aţi avut documentele emise CAS PRAHOVA si AJOFM PRAHOVA in dosarul penal şi nici măcar n-aţi ţinut cont de încălcarea cu bună ştiinţă a unor drepturi de către suspecta Sandu Laura, însă i-aţi acordat prezumţia de nevinovăţie!!!
Oare vinovat este profesorul care a îndrăznit să-şi ceară dreptatea sau, de fapt, abuzurile şi caracatiţa instituţiilor publice prin anumiţi sus-puşi funcţionează perfect?
Că tot a venit vorba: domnule prim procuror, ce se întȃmplă cu DOSARUL 10258/ 2015 in care partea suspectă este ISJ Prahova ?
Din investigatiile noastre, am inteles că petentul a lăsat la sediul parchetului o cerere de acum 2-3 luni pentru a-si vedea dosarul, dar nici pȃnă la această dată NU A PRIMIT NICIUN RASPUNS! Se acţionează ca în cazul altor dosare, cȃnd partea vătămată nici măcar n-a fost chemată la declaraţie si se dă rezolutie favorabilă ISJ Prahova legată de prezumţia de nevinovăţie a unei instituţii care a minţit instanţele cu documente, care a fraudat concursul de director?
Domnule prim-procuror, aveţi pozibilitatea de a vă edifice simplu: mergeţi la şcoala care a fost condusa de directorul Sandu Laura si, dacă nu găsiţi documente falsificate, ne angajăm să ne cerem scuze public faţă de dumneavoastră!.
Era evident că şi impotriva Ordonantei procurorului si prim procurorului prof. Utoiu va face plangere la Judecatoria Ploiesti.
Sentinţa dată arată clar cum ştie un judecător a da satisfacţie parchetului: copy-paste la ORDONANTELE PROCURATURII (anexa 2)!!!
Este incredibil cum şi un judecător susţine că prin raportul REVISAL NR. 1654/ 19.11.2015 profesorul Uţoiu avea un contract de muncă pe durată determinată. (anexa 2- pag. 2)!
Doamna judecător, puneţi mȃna straşnic pe carte sau nu vă mai băgaţi în ceea ce nu cunoasteti! Dacă mergeţi la contabilul unei firme din orice sat romȃnesc care are două persoane angajate, vă va spune că REVISALUL nu poate fi modificat fără a avea la bază un act juridic!!!
La pagina 3 din sentinţă, judecătoarea repetă cu obstinaţie:
,,…petentul avea un contract de muncă pe durată determinată”!
Ca să ne lămurim: doamna judecător a dat sentinţa după ordonanţele parchetului, adică a rămas fermă pe poziţia… PARCHETULUI: prof. Uţoiu Florin are un contract de muncă pe durată determinată fără ca cineva să îl vadă! Adică un judecător şi doi procurori din Romȃnia admit că un profesor a lucrat la negru, fără contract de muncă!
O propunere legislativă: ordonatele procurorilor să devină sentinte judecătoreşti, iar pentru judecata propriu-zisă să cumpărăm un copiator pentru a tine loc de judecător!
Adresa nr. 7916/ 26.04.2016 emisă de ITM Prahova cu sase luni înainte de seninţa judecătorească meniţionează ca profesorul n-a avut niciodată un CIM pe durată determinată!
Această adresă există la dosar! De ce n-a fost valorificată adresa ITM PRAHOVA, instituţie de control în domeniul muncii şi a fost considerat act juridic RAPORTUL PER SALARIAT, care nu are această valoare şi care pe deasupra mai este şi falsificat în şcoală de suspectă?
Doamnă judecător, de cȃnd o hȃrtie falsificată şi fără acoperire, RAPORT PER SALARIAT, are credibilitate în faţa unui document emis de o instituţie a statului competent în domeniu? Stiţi de cȃnd, doamnă judecător?
De cȃnd dumneavoastră nu daţi socoteală pentru ceea ce faceţi, pentru că nimeni nu are voie să vă comenteze deciziile!
Să presupunem prin absurd că aveţi un copil şi că profesorul al cărui caz l-aţi judecat îl are la clasă şi îi pune 8 în loc de 10! Aţi comenta?
Vorba domnului prim-procuror: prezumtia de vinovăţie… a elevului c-a avut un nenorocit de profesor, care i-a judecat incorrect cunoştinţele.
Adresa 1853/07.12.2016 emisă de directorul şcolii (anexa 3, pct. b) susţine acelaşi lucru, că n-a existat niciodată un CIM pe durată determinată; mai mult, la ultimul paragraf se arată că profesorul a avut în instituţia şcolară doar contract pe durată nedeterminată!
Rapot de verificare nr. 326/06.02.2017-Compartiment Audit-Inspectoratul Scolar (anexa 4, pag.2) in două rȃnduri inscrie că profesorul n-a avut contract de muncă pe durată determinată!!!
ITM Prahova decriptează cum a falsificat Sandu Laura contractual de muncă al profesorului in ADRESA NR. 3265/ 14.02.2017 LA PCT B SI C!!!
Doamnă judecător şi domnilor procurori, ştiaţi că aşa ceva a făcut suspecta sau acum descoperiţi?
Dacă ştiaţi e grav, dacă acum descoperiţi e tot la fel de grav!
In Sentinţă sunt inşirate la pag .1 toate cele patru documente emise de suspectă care nu respect cadrul legal, fiind date la 4 date calendaristice diferite cu 4 articole de lege diferite!
Doamnă judecător, dacă procurorii au emis acestă constatare de ce măcar dvs. n-ati mers mai departe in analiza dosarului să vedeti dacă raportul per salariat emis de directoarea Sandu este sau nu fals, mai ales că din acesta rezultă că nu exista un CIM pe durată determinată?
In două rȃnduri în sentinţă este subliniat că angajatul avea un CIM pe durată determinată! Doamnă judecător, contractul de muncă este un act ca şi cel de proprietate sau de căsătorie! Cȃnd judecaţi cazuri de divorţ nu cereţi actul de căsătorie? Cȃnd judecaţi un litigiu asupra unei proprietăţi nu cereţi actul de proprietate?
Normal că le cereţi, e în procedură, dar cȃnd e vorba de contractual de muncă al profesorului nedreptăţit tot în procedură nu-l cereţi, că în prezumţia de nevinovăţie suspecta Sandu Laura e sfȃntă, alături de instituţiile care o susţin!
Doamnă judecător, la pagina 3 sustineţi că tot ceea ce i s-a intȃmplat profesorului Uţoiu i-a creat un “DISCONFORT”.
DEX defineste cuvȃntul utilizat de dumneavoastră ca fiind o stare neplăcută de nesiguranţă!
Doamnă judecător, e disconfort să staţi un an de zile fără muncă pentru că suspecta Sandu emite documente cu care nu te poţi angaja? E disconfort să nu beneficiezi de un bănuţ din drepturile tale legale pentru că nu vrea suspecta SANDU să facă actele în mod legal ? E discomfort să nu ţi se dea indemnizaţia de concediu medical şi de şomaj?
Doamnă judecător, un om devine cerşetor un an de zile, cerşeşte un loc de muncă, nu-şi primeşte banii cunveniţi după ani de muncă şi toate acestea dumneavoastră le numiţi… DISCONFORT!!!
DISCONFORT e să fii condus de nişte parveniţi care se înlănţuie în clici de haimanale mafiote şi care habar nu au de lege, dar distrug fără urmă de mustrare de conştiinţă vieţile oamenilor doar pentru că aşa vor ei…sau că aşa AU PRIMIT INSTRUCTIUNI!
(Departamentul de Investigatii)
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 16 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 3 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 5 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum 2 zile
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!