Connect with us

Actualitate

Varza “murata”/ SRI nu are “Strategie” cu fostul bursier Soros, Eduard Raul Hellvig/ SRI îi dă peste mână lui Meleșcanu

Publicat

pe


Pe 21 iunie 2017, un radical islamist a detonat o bombă de mică putere în interiorul Gării Centrale din Bruxelles, Belgia, la cca 10 minute de mers cu mașina de biroul lui Jean Claude Juncker, președintele Comisiei Europene.

Orașul Bruxelles, care găzduiește și negocierile Brexit între UE și Regatul Unit, a devenit de mai mult timp o sursă de „senzații tari” și adrenalină pentru fluxurile de știri și pentru birocrații care învârt competent hârtii în clădirile pan-europene: între explozii, rafale de Kalashnikov, strigăte de „Allah akhbar”, atacuri cu cuțitul și cu mașina, staff-ul de la Uniunea Europeană își gestionează solemn maculatura și vrafurile de dosare și e posibil ca în curând, Claude Juncker și ministrul lui de Externe, Federica Mogherini să raporteze chiar o creștere a productivității muncii.

Teroristul din Gara Centrală

… a fost ulterior împușcat de o patrulă militară, iar Juncker și-o fi continuat munca pe problemele Europei. Când locuiești în Europa și ai prosperitate, îți cumperi acasă o navetă de bere. Când Europa are probleme, cumperi vreo zece navete, ca să fii sigur că le rezolvi pe toate. Berea a fost inventată cândva ca să împiedice UE să cucerească lumea, dar azi, prudența aceasta apare ca inutilă: UE nu se mai stăpânește nici pe ea înseși. Are probleme multe și majore, iar lumea le află zilnic, pe fragmente: pe lângă terorismul islamic, de exemplu, Europa se află în fața unei alte provocări majore – un uriaș exod uman dinspre Africa și Asia, care a atins puncte de maxim începând din 2015 și care a adus în UE sute de mii de migranți economici ilegali, aruncând în ridicol Uniunea și granițele sale. Pe alocuri, cele două probleme au fuzionat și oameni sosiți în coloanele de refugiați- migranți au fost semnalați ca sprijinind activ și direct acțiunile teroriste din UE. Azi, sub competenta rotire a hârtiilor de la UE, atacurile teroriste islamiste pe teritoriul Uniunii au ajuns ca autobuzele de pe linia 36 din Londra: întotdeauna mai vine unul din urmă.

Când a semnat în Aprilie 2005

...pentru aderarea la Uniunea Europeană, statului România nu i s-a spus că primind Bruxelles-ul în casă, ar trebui să primească și migranții neidentificați pe care i-ar putea aduce- încălcând propria legislație- Uniunea Europeană și Reichul German al cancelarului Angela Merkel în Europa. Șiretenia ieftină numită “solidaritate”, vehiculată insistent de câteva ONGuri cvasi-marxiste finanțate prin Soros, de presa nord-americană de stânga gen Associated Press sau prin marea sectă politică numită Națiunile Unite- o instituție care a pierdut  contactul cu realitatea de mulți ani- a blocat orice inițiativă de rezolvare a problemelor migranților în țările lor de origine și reușit un lucru controversat: lumea și “opinia publică” s-au concentrat pe siguranța migranților economici sosiți în Europa, ignorând că națiunile europene aveau un drept egal la securitate în țările lor.

Mai mult decât atât

… s-a omis că președinții statelor europene (inclusiv numitul Klaus Werner Iohannis în România) au în primul rând, prin Constituție, o datorie față de națiunile care i-au ales, iar azilul este un privilegiu și nu o îndatorire pentru guvernul unui stat democratic. Graba și insistența cu care, începând din 2014-2015, “elitele” neo-liberale de la Bruxelles au adus și tolerat milioane de migranți economici neidentificați în disprețul legii de funcționare a Uniunii, a indus aproape firesc, opinia că UE mai funcționează doar în hârtiile din biroul lui Jean-Claude Juncker. Cu oarecare întârziere, în 2017, România aflase că sărise din lacul Partidului Comunist al lui Nicolae Ceaușescu în puțul socialist al Uniunii Europene.

În 2016, Norvegia avertiza mut România…

….Că țara trebuie pregătită pentru „vremuri interesante” în privința migrației ilegale. Astfel, în Oct. 2016, norvegienii de la Fondurile EEA și Norwegian Grants prelungeau finanțarea pe un proiect-mamă, de unde fusese alimentat cu 700000 euro și un Centru de Excelență pentru ofițerii UM Doi Ș-un Sfert (actual DGPI, Direcția Generală de Protecție Internă a MAI) de la Dumbrăvița (Brașov).Prelungirea finanțării s-a făcut într-un Memorandum cu termen-limită 2021, semnat din partea EEA și Norwegian Grants de un Secretar de stat norvegian și din partea Statului român, de un om din Tânăra Gardă a lui Soros numit Cristian Ghinea- cu cca 2 săptămâni înainte de plecarea sa din funcția de Ministru al Fondurilor Europene. În Memorandum se menționa clar că România (Afacerile Interne, DGPI etc) trebuie să fie pregătită pentru primirea unui număr mare de solicitanți de azil (migranți, refugiați).

Altfel spus, norvegienii cunoșteau…

... că finanțarea masivă a ONG-urilor care aduceau sute de mii de migranți din Africa în Europa (deseori direct prin „cooperarea” cu traficanții de carne vie, cum a fost cazul navei germane Iuventa, în Avg 2017) va „produce” proporțional un număr uriaș de migranți ilegali- solicitanți de azil în Europa și, în particular, spre România. În context, este de menționat că în 2015, guvernul Norvegian finanța direct, cu 6.8 milioane de euro, un ONG (Doctors Without Borders- MSF prezentat de media internațională ca fiind conexat la Rețeaua europeană Soros prin finanțări de la Open Society) care era masiv implicat în aducerea de migranți ilegali africani, pe Marea Mediterană spre Europa. Pe de altă parte, stupoare, același guvern norvegian finanța un serviciu secret român (DGPI) pentru combaterea migrației ilegale transfrontaliere.

Meleșcanu. Ministru.

Pe 18 Septembrie 2017, Ministrul de Externe Teodor Meleşcanu declara că România „a avansat o ofertă” la UE de a primi 1.942 de refugiaţi din Grecia şi Italia, în condiţiile în care în ţara noastră existau deja cca 700 de refugiaţi. Declarațiile extrem de controversate ale lui Meleșcanu veneau într-un context nefericit în care, în aceeași zi, o celulă islamistă din Spania omora în atacuri simultane 14 persoane la Barcelona, iar în Finlanda, un jihadist înjunghia doi oameni pe stradă, într-un atac neprovocat, tratat de poliție ca act terorist. Cel puțin doi dintre teroriști – un imam din Spania și atacatorul din Finlanda – erau solicitanți de azil. Nu se înțelege foarte clar, în acest context, cum se justifica graba „ofertelor” făcute spre UE de guvernul Tudose, prin Meleșcanu – un ministru mai degrabă șters, care a adus faima țării sale la același nivel prestigios cu cel al Patagoniei. Faptul că peste noapte sunt acceptați în România, la presiunea Bruxelles, oameni al căror trecut, prezumtiv, a fost identificat parțial sau nu a fost deloc identificat, ar fi trebuit să îi reamintească Guvernului, dar și Președinției României, că politica nu se face cu inima ci cu capul.

SRI nu are Strategie

Spre deosebire de UM Doi Ș-un Sfert (DGPI), care a fost avertizat anterior prin sponsorii săi norvegieni (parteneri Soros) asupra migrației masive, la SRI- unde director este fostul bursier Soros, Eduard Raul Hellvig – este liniște. „Numărul efectiv de persoane şi ritmul de relocare nu au făcut necesară adoptarea unei strategii în această privinţă” a transmis pentru cristoiublog.ro, Biroul de Presă al Serviciului Român de Informații. Este de așteptat o strategie, credem noi, câtă vreme săptămânal, dinspre granița Italiei au început să împingă spre Austria mii de migranți, iar pe Marea Neagră plutesc deja ambarcațiuni ale traficanților de carne vie. Potrivit SRI, până în prezent, de la relocarea refugiaților din 2015, trei persoane au fost refuzate de autoritățile României, în baza informațiilor oferite de Serviciu.

Cheia de boltă a răspunsului SRI

… are menirea însă, să stârnească legitime îngrijorări- cel puțin pentru guvernul Tudose și președintele Klaus Iohannis. „SRI a avut mereu în atenţie riscul ca printre persoanele care accesează teritoriul României, ca spaţiu de tranzit sau de refugiu temporar, se regăsească membri sau simpatizanţi ai unor organizaţii teroriste, în condiţiile în care, în numeroase cazuri, identitatea şi provenienţa reală a persoanelor în cauză este dificil de stabilit”. Dacă profesioniștii informației din România recunosc că proveniența reală a unor solicitanți de azil este „dificil” de stabilit (sau „imposibil” în unele cazuri, cum se traduce printre rânduri), atunci această declarație poate fi luată ca un îndemn pentru Teodor Meleșcanu la calm și reflecție adâncă atunci când vorbește în numele poporului român și acceptă să aducă spre București 2000 de oameni proveniți din state cu trecut terorist. Redăm, în continuare, textul integral al Comunicatului transmis de SRI pentru cristoiublog.ro precizeaza evz.ro.

Rute tradiţionale de migraţie

Riscurile induse de fenomenul migraţiei ilegale în conexiune cu terorismul reprezintă o preocupare constantă pentru SRI, dată fiind situarea României pe rutele tradiţionale de migraţie dinspre Orient către Europa Occidentală. SRI a avut mereu în atenţie riscul ca printre persoanele care accesează teritoriul României, ca spaţiu de tranzit sau de refugiu temporar, se regăsească membri sau simpatizanţi ai unor organizaţii teroriste, în condiţiile în care, în numeroase cazuri, identitatea şi provenienţa reală a persoanelor în cauză este dificil de stabilit.

Plan de măsuri la CSAT

În contextul crizei migratorii din 2015, SRI şi-a recalibrat preventiv dispozitivele şi capacităţile, astfel încât să poată preîntâmpina eventualele riscuri teroriste induse de un potenţial aflux masiv de persoane la frontierele naţionale. În aceeaşi logică, o informare asupra situaţiei şi a relevanţei din punct de vedere antiterorist, precum şi un plan de măsuri au fost supuse aprobării CSAT. Preocuparea pe această direcţie se menţine şi în privinţa persoanelor relocate în România în baza Deciziei 1523/2015 a Consiliului European.

Mulți chemați, puțini sosiți

Numărul efectiv de persoane şi ritmul de relocare nu au făcut necesară adoptarea unei Strategii în această privinţă. Riscurile de infiltrare între persoanele propuse la relocare în România a unor membri sau simpatizanţi ai unor organizaţii teroriste sunt gestionate într-o paradigmă preventivă, în cadrul unui plan comun de acţiune în SNPCT, cu participarea instituţiilor cu responsabilităţi în privinţa gestionării fenomenului migraţiei. Trei refuzuri Asupra potenţialilor beneficiari ai procesului de relocare sunt întreprinse verificări preliminare, înregistrându-se trei situaţii în care, în baza informaţiilor furnizate de SRI, autorităţile abilitate au refuzat relocarea unor persoane din considerente de securitate naţională. Indicatorii de riscuri teroriste (radicalizare, manifestări extremiste, eventuale conexiuni teroriste etc.) sunt monitorizaţi cu atenţie de către SRI şi după relocarea persoanelor în România, pentru prevenirea oricăror riscuri la adresa securităţii naţionale. Fără ONGuri, fără Doi Ș-un Sfert

Până în prezent, SRI nu a identificat cazuri în care organizaţii non-guvernamentale cu finanţare internă sau externă să fi fost implicate în activităţi de crimă organizată pe linia migraţiei ilegale din sau către România, cu impact la adresa securităţii naţionale. SRI nu a desfăşurat şi nu desfăşoară proiecte comune cu Ministerul Afacerilor Interne – Direcţia Generală de Protecţie Internă în scopul combaterii migraţiei ilegale în baza unor finanţări guvernamentale sau europene.” (Ion Cristoiu).

Actualitate

Cu serviciul de inchirieri auto calatoresti in siguranta

Publicat

pe

De

Romania este vizitata zilnic de sute de turisti si oameni de afaceri atrasi de frumusetea si diversitatea acestei tari. De la peisaje naturale impresionante la orase pline de istorie si traditii autentice, Romania a devenit rapid o destinatie de top pentru calatorii curiosi si profesionisti in cautarea de noi oportunitati. Aceasta crestere in popularitate a dus la o dezvoltare semnificativa a serviciilor de inchirieri auto in Bucuresti, care au devenit esentiale pentru asigurarea mobilitatii si confortului necesar vizitatorilor.

Evolutia Turismului in Romania: Un Magnet pentru Vizitatori

Romania ofera o varietate impresionanta de atractii turistice care atrag tot mai multi vizitatori internationali. Transilvania, renumita pentru legendele sale despre Dracula si castelele medievale, este un loc de fascinatie pentru pasionatii de istorie si mister. Delta Dunarii, un paradis pentru iubitorii de natura si observatorii de pasari, ofera o experienta unica datorita biodiversitatii sale. Marile orase precum Bucuresti, Cluj-Napoca si Brasov combina elementele moderne cu traditia, oferind o gama larga de activitati culturale, culinare si de divertisment.

Aceasta varietate face din Romania o destinatie deosebita atat pentru turisti, cat si pentru oamenii de afaceri. Tara gazduieste anual numeroase conferinte, expozitii si evenimente de afaceri, atragand profesionisti din diverse domenii. In acest context, mobilitatea este cruciala, iar inchirierea unei masini devine solutia ideala pentru multi dintre vizitatori.

Dezvoltarea Serviciilor de Inchirieri Auto in Bucuresti: Oportunitati si Beneficii

Cresterea fluxului de turisti si oameni de afaceri a dus la o dezvoltare semnificativa a serviciilor de inchirieri auto in Bucuresti. Aceste servicii ofera multiple avantaje, de la confort si flexibilitate, pana la costuri competitive si optiuni variate. Majoritatea vizitatorilor aleg sa inchirieze masini pe durata sejurului lor, pentru a se deplasa usor si eficient intre diferitele destinatii.

Varietatea Flotei: Optiuni pentru Fiecare Necesitate

Unul dintre principalele avantaje ale serviciilor de inchirieri auto din Bucuresti este diversitatea flotei disponibile. Companiile de inchirieri auto ofera vehicule pentru toate gusturile si necesitatile, de la masini economice, ideale pentru deplasari in oras, pana la modele spatioase de 7 sau 9 locuri, perfecte pentru grupuri mari.

Masinile economice, cum ar fi Volkswagen Polo, Ford Fiesta sau Dacia Sandero, sunt ideale pentru cei care doresc sa se deplaseze rapid si economic prin oras. Aceste vehicule sunt usor de manevrat, consuma putin combustibil si sunt usor de parcat, facandu-le perfecte pentru traficul aglomerat din Bucuresti.

Pentru familii sau grupuri de prieteni care calatoresc impreuna, companiile de inchirieri auto ofera vehicule mai spatioase, cum ar fi Renault Grand Scenic, Volkswagen Sharan sau Mercedes-Benz Vito. Aceste masini de 7 sau 9 locuri ofera suficient spatiu pentru pasageri si bagaje, asigurand in acelasi timp confort si siguranta pe durata calatoriei.

Rezervarea Anticipata: O Alegere Economica si Convenabila

Planificarea din timp a inchirierii unei masini aduce numeroase beneficii. In primul rand, rezervarea anticipata asigura disponibilitatea vehiculului dorit, mai ales in perioadele de varf, cand cererea este foarte mare. In al doilea rand, multe companii ofera discounturi semnificative pentru rezervarile facute in avans, reducand considerabil costul total al inchirierii. De asemenea grupurile mai mari de persoane pot opta pentru inchirieri auto Bucuresti 7 locuri unde vor gasii masini de calitate.

Inchirierea din timp permite, de asemenea, clientilor sa compare mai multe oferte si sa aleaga cea mai potrivita optiune pentru nevoile lor. Multe platforme online ofera posibilitatea de a vizualiza si compara diferite oferte de inchirieri auto, facilitand luarea unei decizii informate.

Beneficiile Inchirierii unei Masini in Bucuresti

Inchirierea unei masini in Bucuresti aduce numeroase avantaje care contribuie la o experienta de calatorie mai placuta si lipsita de stres. Printre aceste avantaje se numara:

  1. Mobilitate si Flexibilitate: Inchirierea unei masini ofera libertatea de a va deplasa oriunde si oricand doriti, fara a fi constransi de orarele transportului public. Aceasta flexibilitate este esentiala atat pentru turistii care doresc sa exploreze diverse atractii, cat si pentru oamenii de afaceri care au intalniri in diferite locatii.
  2. Economisirea Timpului: Utilizarea transportului public sau a taxiurilor poate fi uneori costisitoare si consumatoare de timp, mai ales in perioadele de varf. Inchirierea unei masini permite evitarea acestor inconveniente, oferind un mijloc de transport rapid si eficient.
  3. Confort si Siguranta: O masina inchiriata ofera un nivel superior de confort si siguranta comparativ cu alte mijloace de transport. Vehiculele sunt bine intretinute, echipate cu toate dotarile necesare si asigurate corespunzator, astfel incat calatorii sa se simta in siguranta pe toata durata deplasarii.
  4. Costuri Competitive: Inchirierea unei masini poate fi o optiune mai economica decat utilizarea constanta a taxiurilor, mai ales pentru calatoriile pe distante lungi sau pentru zile intregi de explorare. Tarifele de inchiriere sunt adesea mai avantajoase, iar clientii pot beneficia de diverse promotii si discounturi.
  5. Varietate de Optiuni: Companiile de inchirieri auto ofera o gama variata de vehicule, de la masini economice la vehicule de lux, astfel incat clientii sa poata alege masina care se potriveste cel mai bine nevoilor si preferintelor lor.

Servicii de Inchirieri Auto pentru Oameni de Afaceri

Pentru oamenii de afaceri, inchirierea unei masini in Bucuresti ofera numeroase avantaje specifice. Mobilitatea este esentiala pentru profesionisti care au intalniri, conferinte sau evenimente in diferite locatii ale orasului sau in afara acestuia. Inchirierea unei masini asigura ca acestia pot ajunge rapid si eficient la destinatie, fara a pierde timp pretios. Companiile ofera si solutii de inchirieri masini Otopeni cat se poate de avantajoase chiar in aeroport.

De asemenea, masinile de inchiriat pentru oamenii de afaceri sunt adesea echipate cu dotari speciale, cum ar fi sisteme de navigatie GPS, internet Wi-Fi si scaune confortabile, care faciliteaza munca in timpul deplasarilor. Vehiculele de lux, cum ar fi BMW Seria 5, Audi A6 sau Mercedes-Benz E-Class, sunt adesea preferate pentru calatoriile de afaceri datorita confortului si prestigiului pe care le ofera.

Turismul si Inchirierile Auto: Un Parteneriat de Succes

Dezvoltarea turismului in Romania si cresterea cererii pentru servicii de inchirieri auto merg mana in mana. Odata cu cresterea numarului de turisti care viziteaza tara, cererea pentru inchirieri auto a crescut considerabil, determinand companiile de profil sa isi extinda si sa isi diversifice ofertele.

Turistii care sosesc in Romania prin Aeroportul Otopeni beneficiaza de avantajul de a inchiria o masina imediat dupa sosire, ceea ce le ofera libertatea de a incepe explorarea tarii fara intarziere. Majoritatea companiilor de inchirieri auto au birouri in aeroport sau in imediata apropiere a acestuia, facilitand procesul de preluare si predare a vehiculului.

Experiente Personalizate pentru Turisti

Companiile de inchirieri auto din Bucuresti sunt constiente de diversitatea clientilor lor si ofera servicii personalizate pentru a raspunde nevoilor specifice ale fiecarui turist. De exemplu, pentru familiile cu copii, companiile ofera scaune pentru copii si spatii generoase pentru bagaje. Pentru cuplurile in cautarea unei vacante romantice, sunt disponibile vehicule elegante si confortabile, echipate cu toate facilitatile necesare pentru o calatorie placuta.

Turistii pot opta, de asemenea, pentru diferite tipuri de asigurari care sa acopere eventualele incidente sau daune, asigurand astfel o calatorie lipsita de griji. Serviciile de asistenta rutiera sunt disponibile non-stop, oferind suport in caz de urgenta, fie ca este vorba de o pana, o defectiune tehnica sau alte situatii neprevazute.

Concluzie: Inchirierile Auto – O Componenta Cheie a Experientei de Calatorie in Romania

In fiecare zi, Romania isi intampina vizitatorii cu peisaje pitoresti, atractii istorice si o cultura vibranta. Pentru a explora in voie toate aceste minunatii, serviciile de rent a car Bucuresti ofera solutii de mobilitate flexibile si avantajoase. Diversitatea flotelor, care include vehicule economice, medii si de lux, permite turistilor si oamenilor de afaceri sa gaseasca masina perfecta pentru nevoile lor. Inchirierea din timp asigura nu doar disponibilitatea vehiculului dorit, ci si tarife mai avantajoase, contribuind astfel la o experienta de calatorie fara stres.

In concluzie, dezvoltarea turismului in Romania si cresterea serviciilor de inchirieri auto din Bucuresti reprezinta un parteneriat de succes, care imbunatateste considerabil experienta vizitatorilor. Fie ca sunteti in tara pentru afaceri sau pentru placere, inchirierea unei masini va ofera libertatea si confortul necesar pentru a va bucura pe deplin de tot ceea ce Romania are de oferit. Daca aveti nevoie de o solutie cat se poate de avantajoasa veti gasii cele mai atractive optiuni doar pe Inchirieriauto-bucuresti.com de asemenea daca veniti in scop turistic compania va ofera inchirieri auto aeroport Otopeni chiar in parcarea de la sosiri.

Citeste in continuare

Actualitate

Cultul dezvoltat în jurul teoriei sincronismului nu este foarte diferit de cultul dezvoltat în jurul teoriei dacismului.

Publicat

pe

De

Să explicăm. Dacismul are ca și carte de căpătâi „Dacia preistorică” a lui Nicolae Densușianu, apărută în 1913. Din punct de vedere științific în ziua de azi nu mai face multe parale. Nici la momentul apariției cartea lui Densușianu nu avea mari merite științifice, dincolo de capacitatea autorului de a aduna o cantitate gigantică de informație și a o pune într-o grilă de interpretare pe cât de originală, pe atât de eronată.

O circumstanță atenuantă ar fi entuziasmul autorului de a scoate din piatră seacă o „vârstă de aur” a poporului român și o reacție tardivă la excesele latinismului pe linia articolului lui Hașdeu „Perit-au dacii?” După mai bine de un secol de cercetări arheologice și sistematizări/ interpretări ale surselor de altă natură, cartea lui Densușianu rămâne o ciudățenie, care ar putea fi folositoare la seminariile facultăților de istorie, unde studenții să fie puși să identifice erorile de metodologie.

În paralel, teoria sincronismului are ca și carte de căpătâi „Istoria civilizației române moderne” a lui Eugen Lovinescu – care la rândul ei nu mai are valoare științifică în ziua de azi și nu prea avea nici la momentul apariției sale în 1925. Lovinescu și-a fundamentat teoria sincronistă pe teoria imitației sociale a sociologului francez Gabriel Tarde (1890). Problema este că teoria imitație sociale a lui Tarde fusese demontată de Emile Durkheim (1897).

Lovinescu știa că baza teoretică a sincronismului cam șchiopăta, însă nu prea avea ce să pună în loc, așa că a mers înainte cu „pierzătorul” disputei dintre Tarde și Durkheim. După ce Immanuel Wallerstein a publicat cele patru volume ale „The Modern World System” (1974-2011) ar fi trebuit să fie clar că teoria sincronismului este lipsită de orice utilitate în lumea contemporană. (Asta fără să mai amintim de o luuungă serie de dezbateri anterioare care deja lăsaseră de căruță sincronismul lovinescian).

Ca și în cazul clasicilor marxismului dialectic, Eugen Lovinescu este citat fără să fie citit în ziua de azi. O teorie marginală și cu un fundament teoretic deja demontat la momentul lansării, transformată într-un soi de cult al cărui fundament este îngenuncherea irațională în fața unei teorii desuete pentru a semnala apartenența la un anumit grup.

George Damian

Citeste in continuare

Actualitate

Gama de Conveioare și Lifturi Hidraulice de la SKBS România: Calitate și Performanță Garantată

Publicat

pe

conveioare romania

SKBS România se afirmă pe piața echipamentelor industriale printr-o diversificată gamă de conveioare și lifturi hidraulice, proiectate pentru a îmbunătăți eficiența operațiunilor de logistică și producție. În acest articol, vom analiza avantajele și caracteristicile acestor echipamente, explicând de ce SKBS România este partenerul de încredere pentru afacerea ta.

De ce să Alegi Gama de Conveioare și Lifturi Hidraulice de la SKBS România?

Fiabilitate și Rezistență

Produsele SKBS România sunt recunoscute pentru durabilitatea lor, fiind fabricate din materiale de înaltă calitate. Aceste echipamente sunt concepute să reziste în condiții de utilizare intensivă, garantând o funcționare pe termen lung fără probleme.

Eficiență Operațională Superioară

Gama de conveioare și lifturi hidraulice de la SKBS România este optimizată pentru performanță maximă. Datorită tehnologiei avansate, aceste echipamente permit manipularea rapidă și eficientă a materialelor, reducând timpul de operare și costurile asociate.

Adaptabilitate și Versatilitate

Indiferent de dimensiunea și tipul materialelor transportate, gama de conveioare și lifturi hidraulice oferită de SKBS România poate fi personalizată pentru a satisface nevoile specifice ale fiecărei afaceri. Aceste soluții flexibile maximizează eficiența și productivitatea.

Tipuri de Conveioare Disponibile la SKBS România

Conveioare cu Bandă

Concepute pentru transportul produselor de dimensiuni variate și forme diverse, conveioarele cu bandă oferite de SKBS România asigură o mișcare lină și continuă a materialelor. Acestea sunt ideale pentru diverse aplicații industriale.

Conveioare cu Role

Aceste conveioare sunt perfect adaptate pentru transportul produselor grele sau voluminoase. Sistemele cu role de la SKBS România sunt robuste și eficiente, capabile să manipuleze sarcini mari fără dificultăți.

Conveioare Modulare

Pentru flexibilitate maximă, conveioarele modulare sunt alegerea perfectă. Acestea permit configurarea și extinderea sistemului în funcție de cerințele specifice ale fiecărui proiect. SKBS România oferă conveioare modulare care pot fi integrate cu alte echipamente pentru soluții personalizate.

Lifturi Hidraulice de la SKBS România

Lifturi Scissor (Foarfecă)

Aceste lifturi sunt ideale pentru ridicarea și poziționarea precisă a încărcăturilor. SKBS România oferă lifturi scissor cu capacități variate de ridicare, adaptabile pentru diverse aplicații industriale.

Lifturi cu Platformă

Proiectate pentru ridicarea materialelor la diferite niveluri, lifturile cu platformă sunt echipate cu sisteme de siguranță avansate, asigurând o operare sigură și eficientă.

Lifturi Verticale

Pentru transportul materialelor pe verticală în spații limitate, lifturile verticale sunt soluția ideală. SKBS România oferă lifturi verticale fiabile și eficiente, potrivite pentru depozite și unități de producție.

De ce să Colaborezi cu SKBS România?

Expertiză și Profesionalism

Echipa de specialiști de la SKBS România, cu vastă experiență în domeniu, se angajează să ofere soluții personalizate și suport tehnic de înaltă calitate.

Tehnologie de Vârf

Utilizând tehnologii de ultimă generație, SKBS România asigură performanța și fiabilitatea echipamentelor sale. Investițiile constante în inovație permit companiei să ofere produse de top, adaptate nevoilor pieței.

Servicii Complete

SKBS România oferă nu doar echipamente de calitate, ci și servicii complete de instalare, mentenanță și suport tehnic. Astfel, fiecare client beneficiază de soluții integrate și eficiente.

Concluzie

SKBS România se remarcă prin gama sa variată de conveioare și lifturi hidraulice de înaltă performanță. Cu o combinație de fiabilitate, eficiență și flexibilitate, aceste echipamente sunt alegerea ideală pentru orice afacere care dorește să-și optimizeze operațiunile. Alegând SKBS România, investiți în calitate și profesionalism, asigurând succesul pe termen lung al afacerii dumneavoastră.

Pentru mai multe detalii despre gama de conveioare și lifturi hidraulice de la SKBS România, vizitați site-ul nostru oficial și descoperiți soluțiile adaptate nevoilor dumneavoastră.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Diverse8 ore ago

Fundatie fara beton gata intr-o zi si gata refolosibila

Întreaga lume e în mişcare. Bineînţeles că ştiam asta încă de la faimosul “Eppur şi muove”, dar totuşi parcă ritmul...

Exclusiv17 ore ago

Practici santajiste ale unor sefi de IPJ impotriva sindicatului, prin folosirea art.304 Cod Penal

A venit momentul sa dezvaluim si sa detaliem, pentru prima oara, practici santajiste reale carora sunt supusi uneori, reprezentantii sindicatului,...

Exclusiv2 zile ago

Sefa SRU de la IPJ Vaslui a incalcat de mai multe ori un text foarte clar dintr-o lege in vigoare

Abuzatoarea de la IPJ Vaslui, dezvaluie Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul! Conduita abuziva a sefei de resurse umane de...

Exclusiv3 zile ago

„La IPJ Galati au nevoie de timp suplimentar, ca sa activeze fiecare, cate doua celule nervoase”

La Galati, exista sefi cu creier de broasca testoasa, dezvaluie cei de la Sindicatul Diamantul! Desi termenul limita de actualizare...

Exclusiv3 zile ago

Sună toaca prin toată armata

Conform promisiunilor făcute de un reprezentant al guvernului delegației protestatarilor din data de 07.06.2024 din fața Palatului Victoria, Guvernul urma...

Exclusiv4 zile ago

Hora șmecheriei/Mafia deșeurilor și statul paralel/Mafia deșeurile prin turnătorul șef reușește sa închidă firma Gentoil/Care este legătura între firma Geodis și Recop?

Returo este un mecanism sofisticat, profitabil pentru unii, complicat pentru alții, care învîrte bani și adună ambalaje. SGR Returo au...

Exclusiv4 zile ago

„Alba neagra” cu drepturile si libertatile cetatenesti/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova (III)

Ziarul Incisiv de Prahova continua sa dezvaluie o investigatie complexa, in mai multe episoade, pentru a deslusi impreuna cu dumneavoastra...

Exclusiv5 zile ago

Maurul – Gerard Georgescu- și-a făcut datoria, inca o data!/Semnal de alarma privind razbunarea „Wlăduț & Volosevici” si Organigrama Politiei Locale Ploiesti

Maurul – Gerard Georgescu, pe pagina sa de socializare: „Eu am fost bucuros că Volosevici a plecat, dar bucuria a...

Exclusivo săptămână ago

Paraciosul si sifonul politistilor corupti din IPJ Prahova a facut un accident grav azi in Ploiesti/Solicitam oficial testul antidrog pentru Catalin Muresan cel din mafia deseurilor

Mureșan Catalin de la Recop Pleasa care este implicat în mafia deseurilor a accidentat pe trecerea de pietoni o persoana,...

Exclusivo săptămână ago

Cum ajunge la Vaslui, sef serviciu resurse, o incompetenta si ” sora” de incompetenta, la IPJ Braila

Cum ajunge la Vaslui, sef serviciu resurse, o incompetenta? Se numeste Sandu Monica, comisar sef, dezvaluie Emil PASCUT de la...

Exclusivo săptămână ago

„Alba neagra” cu drepturile si libertatile cetatenesti/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova (II)

Comportamentul abuziv al politistilor fata de cetateni care in general respecta legea si comportamentul favorabil fata de infractori! Despre politisti corupti din...

Exclusivo săptămână ago

Mafia deșeurilor, statul paralel și politicienii

Mai multe spitale din Prahova dau contractele, la troc, unui personaj controversat Amenință șantajează sau mituiesc pe cei ce nu...

Exclusivo săptămână ago

De ce ai nevoie de sefi sa propuna cand e clar ca beneficiarii sunt personalul de conducere si consilierii de integritate?

S-a emis ordinul MAI nr. S/84/31.05.2024 pentru completarea OMAI S /7/2018 cu reglementari privind acordarea majorarii anticoruptie de 12.5% din...

Exclusivo săptămână ago

PROMO/Amantlâc la o Sectie de poliţie dintr-un oras din Prahova. Soţul înşelat a utilizat iar politia si subordonatii in scop de razbunare (I)

Comportamentul abuziv al politistilor fata de cetateni care in general respecta legea si comportamentul favorabil fata de infractori! Despre politisti corupti din...

Exclusiv2 săptămâni ago

Coruptul putinist „Capitan la 15 ani” si un nou comportament deviant/Simte ca are politia pe urmele sale?

Reamintim ca, coruptul putinist „Capitan la 15 ani” s-a autoinvitat, acum ceva timp, la o petrecere a politistilor din activitate,...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv