Actualitate
EXCLUSIV/ CARACATITA SI SARABANDA FALSURILOR DE LA I.S.J. PRAHOVA/DOCUMENTE/FRAUDE GROSOLANE
Usor, usor, incepe sa iasa la suprafata caracatita falsurilor de la I.S.J. Prahova. Va prezentam alte date halucinante dintr-o plangere penala:
“Ma numesc Utoiu Florin si pana la data de 01.09.2015 am fost profesor la Scoala Gimnaziala ,,Anton Pann”, Ploiesti de unde am fost exclus prin FALSIFICAREA DE DOCUMENTE DE CATRE EX-DIRECTOR SANDU LAURA insa la COMANDA EXPRESA A INSPECTORATULUI SCOLAR mai precis a insp. Iancu Tudor si juristului Manaila Paula sub semnatura autorizata a insp. gen. Angelescu Nicolae. .
In continuare voi prezenta DOCUMENTUL FALSIFICAT:
- CONTRACTUL MEU DE MUNCA
Conform anexei 1 aveam un contract de munca pe durata nedeterminata cu nr. 75/ 01.09.2005, care trebuia conform legii sa fie unul in posesia mea, unul in posesia angajatorului.
La data de01.09.2015 prin Decizia nr. 21/09.09.2015 a directorului Sandu Laura (se poate observa contradictia dintre data incetarii contractului si ziua emiterii deciziei de incetare) MI-A INCETAT CONTRACTUL DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA, contract care nu exista in forma sa fizica, semnat in limba romana, in conformitate cu art. 82- Codul Muncii.
Faptul ca NICIODATA NU AM DETINUT UN CONTRACT DE MUNCA PE DETERMINATA este demonstrate la lit. b si la ultimul paragraf din ADRESA NR. 1853/ 07.112.2016 a directorului Radulescu Aurelian (anexa 2).
La aceeasi data: 07.12.2016, mi-a fost eliberat si CONTRACTUL DE MUNCA SINGURUL AFLAT IN INSTITUTIE: anexa 3.
LA UN AN SI JUMATATE DE LA INCETAREA CONTRACTULUI MEU DE MUNCA AM PUTUT SA OBTIN DE LA DIRECTORUL INSTITUTIEI un exemplar al acestui document AFLAT IN CUSTODIA ANGAJATORLUI, CARE ESTE INSA FALSIFICAT IN MOD GROSOLAN DE EX-DIRECTOR SANDU LAURA.
De fapt, director Sandu Laura a facut mentiunea olografa post- factum de la anexa 3, pag. 4 in vechiul meu contract de munca pe perioada nedeterminata: ,,Pe data de 1.09.2015 prezentul contract inceteaza in temeiul art. 56, lit.i din Legea 53/ 2003- Codul Muncii, in urma indeplinirii procedurii legale.’’
Director Sandu Laura FALSIFICA UN CONTRACT DE MUNCA PE DURATA NEDETERMINATA pe care IL INCETEAZA ca FIIND UN CONTRACT DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA, in conformitate cu art. 56, lit. i- Codul Muncii!!!
Modalitatea de FALSIFICARE ESTE DESCRISA la pag. 1, pct. b din Adresa nr. 3265/ 14.02.2017 a ITM Prahova (anexa 4), unde se arata ca ,,transformarea’’/falsificarea contractului de munca din durata nedeterminata in perioada determinata s-a facut:
,,FARA CA ACEASTA (TRANSFORMAREA) SA AIBA UN TEMEI LEGAL.’’
Institutiile statului roman stiau despre acest fals material insa nu au actionat in niciun sens adica sa ceara directorului scolii anularea sa, in baza art. 57,alin.6 – Codul Muncii.
De asemenea, trebuiau sa anunte fara intarziere ORGANELE COMPETENTE ASUPRA FALSIFICARII UNUI DOCUMENT ATAT DE IMPORTANT: CONTRACTUL DE MUNCA:
- INSPECTORATUL SCOLAR si MINISTERUL EDUCATIEI CUNOSTEAU CA DIRECTORUL SANDU LAURA A FALSIFICAT DOCUMENTE INSA NU A FACUT NIMIC PENTRU A-L CORECTA SAU INDEPARTA (anexa 5 si 6).
Dupa controlul efectuat de Compartimentul Audit din cadrul inspectoratului s-a emis Raportul de Verificare nr. 326/ 06.02.2017 (anexa 7) in care se arata foarte clar, IN DOUA RANDURI, LA PAG 2 CA NU AM AVUT NICIODATA UN CONTRACT DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA!
DACA ISJ PRAHOVA STIA CA NU AM AVUT UN CONTRACT DE MUNCA PE PERIOADA DETERMINATA SI TOTUSI PROTEJATA SA, DIRECTOAREA SANDU LAURA, A EMIS O DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA, ADICA A EMIS DECIZIE DE INCETARE A UNUI ACT CARE NU EXISTA, DE CE NU A LUAT MASURI PENTRU A SE INTRA IN LEGALITATE?
Raspunsul este simplu: pentru ca tocmai inspectoratul ceruse dir. Sandu Laura sa dea această decizie. La randul sau, director Sandu Laura pentru ca a numita directoare fara a avea studiile si pregatirea necesara postului trebuia sa ofere inspectoratului catedra de istorie.
PENTRU A-I MULTUMI DIRECTORULUI SANDU LAURA PENTRU AJUTORUL ACORDAT IN A MA INDEPARTA DIN SISTEM, IN URMA SCANDALURILOR, INSPECTORATUL O RETRAGE STRATEGIC PE DOAMNA SANDU LAURA DIN POZITIA DE DIRECTOR DIN SCOALA GIMNZ. ,,ANTON PANN’’, PLOIESTI, SI O DETASEAZA LA UN LOC MAI CALDUT, MAI OCROTIT: SCOALA GIMN. ,,HENRI BERTHELOT’’, PLOIESTI. Aceasta este politica inspectoratului: minti, fraudezi, falsifici esti plasat unde trebuie; nu este singurul exemplu.
La fel se intampla si in cazul actualei directoare: TASICA CALINA care prin frauda : INCALCAREA OMEN 5080/2016 a fost numita de catre inspectorat in functie (decembrie 2016) si pentru ca ,,adus servicii inspectoratului’’ in a emite documente FALSE, ,,A CASTIGAT’’ ,,AJUTATA’’ de inspectorat concursul de director de la Scoala Gimnaziala ,, Anton Pann’’, Ploiesti (iulie 2017).
Este evidenta frauda de la examenul de director din Scoala Gimnz. ,,Anton Pann’’, Ploiesti mai ales ca LEGEA: INTERZICE MEMBRILOR COMISEI DACA EI SUNT DIN CADRUL INSPECTORATULUI SA PARTICIPE LA EXAMEN FARA A DA O DECLARATIE DIN CARE SA REZULTE CA SUNT IN CONFLICT CU VREU CANDIDAT.
Daca un alt director prelua functia ACESTA AR FI ARATAT CLAR:
– CUM AU DISPARUT DOCUMENTE CARE AU STAT LA BAZA ANCHETEI PROCURATURII IN DOSARUL 9743/ 2015 si NU NUMAI;
– CUM AU FOST SI SUNT FALSIFICATE SI LA ACEASTA DATA (!!!) ACTE ALE INSTITUTIEI CARE VOR FI INAINTATE ORGANELOR DE JUSTITIE.
- ITM PRAHOVA care in ciuda faptului ca emite adresa de la anexa 4, dupa luna aprilie 2016, nu a dat nicio sanctiune pecuniara scolii privind Aplicatiile Revisal si contractul de munca falsificat, in conform cu HG 500/ 2011 actualizata prin HG 877/ 2016.
Mai mult, ERA VORBA DE INFRACTIUNEA DE FALS IN ACTE PE CARE TREBUIA IN BAZA art. 19 din Legea 108/1999 (organizarea si functionarea Inspectiei Muncii), republicata:
lit.n) să sesizeze organele de urmărire penală cu privire la cazurile sau la situaţiile de încălcare a dispoziţiilor legale în domeniu, când există indicii de săvârşire a unei infracţiuni.
In ciuda faptului ca asupra acestui aspect am inaintat sesizari ITM Prahova (anexa 8) si Ministerului Muncii (anexa 9), AM PRIMIT RASPUNSUL ITM PRAHOVA care la pag. 3, pct. 4 din Adresa nr. 8317/../ 08.05.2015 arata ca la pana la acea data: ,,nu s-au identificat fapte de natura penala’’.
IN PERCEPTIA ITM PRAHOVA FALSUL MATERIAL IN INSCRISURI OFICIALE si UZUL DE FALS IN CONTRACTUL MEU DE MUNCA, FAPTE SAVARSITE DE DIRECTOR SANDU LAURA NU SUNT FAPTE DE NATURA PENALA CU TOATE CA NCP LA ART 320 SI 323 LE INDICA A FI FAPTE DE NATURA PENALA!
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2017/08/nr-4-g.pdf” title=”nr 4 g”]
Actualitate
NGA alocă 708 milioane de dolari Startup-ului Enabled Intelligence: Viziunea artificială, cheia noii generații de informații geospațiale!
Agenția Națională de Informații Geospațiale (NGA) a acordat startup-ului Enabled Intelligence un contract masiv, evaluat la până la 708 milioane de dolari pe o perioadă de maxim șapte ani. Parteneriatul strategic vizează antrenarea sistemelor de viziune computerizată bazate pe inteligență artificială, un pilon esențial pentru viitorul informațiilor geospațiale americane.
Programul Sequoia: Etichetarea datelor pentru ochiul AI din spațiu
Sub umbrela programului Sequoia, Enabled Intelligence va furniza servicii de etichetare a datelor. Această sarcină fundamentală permite sistemelor de inteligență artificială (AI) și învățare automată (ML) să discrimineze cu precizie între diverse obiecte în imagini. Concret, efortul implică învățarea sistemelor să proceseze imagini satelitare complexe și să identifice ținte de interes specifice, o capacitate crucială pentru monitorizarea globală.
O investiție record: Cel mai mare proiect de etichetare AI al Guvernului SUA
Efortul de etichetare a datelor reprezintă o capacitate fundamentală, în special pentru vastul program Maven al NGA. Oficialii NGA confirmă că acest contract reprezintă cel mai mare proiect de etichetare a datelor AI al guvernului american până în prezent. NGA a preluat gestionarea programului Maven de la Departamentul Apărării în 2022, integrând astfel această componentă vitală în strategia sa.
Contribuția NGA și parteneriatele strategice
„Contractul SEQUOIA va sprijini activitățile de etichetare a datelor pentru capabilitățile de AI și învățare automată (AI/ML) în domeniul informațiilor geospațiale (GEOINT) în cadrul mai multor programe și direcții din cadrul NGA și al membrilor comunității mai largi a Departamentului de Război (DoW) și a Comunității de Informații,” se arată într-un comunicat de presă emis luni de Enabled Intelligence. NGA, responsabilă cu colectarea și analiza imaginilor satelitare și aeriene, diseminează produse GEOINT, precum hărți 3D, către utilizatori din întregul guvern american, inclusiv lideri ai DoD și comandanți militari.
Un Startup specializat, in miezul securității naționale
Fondată în 2020 și finanțată prin capital de risc, Enabled Intelligence, cu sediul în Virginia, este specializată în etichetarea datelor AI pentru sistemele clasificate. Pentru programul Sequoia, firma a încheiat parteneriate strategice cu giganți precum BAE Systems, Vantor (fostul Maxar Intelligence), Whiteboard Federal și alți jucători importanți din industrie, consolidându-și astfel rolul esențial în modernizarea infrastructurii de informații a Statelor Unite.
Actualitate
Alertă de la supraveghetori: Programul naval de miliarde al Gărzii de Coastă, riscă blocaje și costuri exorbitante
Un organism de supraveghere guvernamental trage un semnal de alarmă serios cu privire la programul de construcție navală al Gărzii de Coastă, destinat să livreze o nouă clasă de nave esențiale pentru misiuni de aplicare a legii și de căutare-salvare. Biroul de Responsabilitate Guvernamentală (GAO) avertizează că decizia Gărzii de Coastă de a începe construcția înainte de a avea un design stabil al navelor Offshore Patrol Cutter (OPC) amenință cu „reparări costisitoare” și „întârzieri de program”.
Programul în cauză vizează înlocuirea vaselor învechite cu o nouă clasă de nave OPC, vitale pentru operațiunile de patrulare și siguranță maritimă. Pentru realizarea acestora, Garda de Coastă a contractat două companii: Eastern Shipbuilding Group din Florida pentru faza 1 și Austal USA din Alabama pentru faza 2.
Faza 2: Început sub amenințarea instabilității designului
Conform raportului GAO publicat marți, constructorul din faza 2, Austal USA, și Garda de Coastă au adoptat unele „bune practici” în timpul dezvoltării designului pentru faza a doua, inclusiv revizuiri colaborative care au facilitat decizii rapide. Însă, avertismentul principal al GAO este că „construcția OPC 5 a început în august 2024 fără un design stabil”. Continuarea construcției altor nave OPC din faza a doua înainte de stabilizarea designului, așa cum intenționează Garda de Coastă, „mărește riscul ca și faza a doua să se confrunte cu reparații costisitoare și întârzieri de program”.
Miliarde de dolari și intârzieri cronice
Programul de construcție navală, care prevede achiziționarea a 25 de nave OPC, va costa Departamentul de Securitate Internă (DHS) peste 17 miliarde de dolari. Raportul GAO a fost elaborat la solicitarea Comitetului pentru Transport și Infrastructură al Camerei Reprezentanților.
Anterior, în acest an, Garda de Coastă a oprit construcția a două dintre cele patru nave OPC pe care Eastern Shipbuilding le avea contractate ca parte a primei faze. Mai mult, programul pentru prima navă este întârziat cu cinci ani, conform GAO, semne îngrijorătoare ale problemelor structurale din program.
Faza 3: Decizii premature și lipsa de testare
Serviciul maritim plănuiește un contract pentru o a treia fază „după testarea dacă designurile existente îndeplinesc obiectivele de performanță ale OPC, ceea ce este în concordanță cu politica Departamentului de Securitate Internă”, se arată în raport.
Cu toate acestea, „este puțin probabil ca programul să aibă rezultatele testelor înainte de a începe activitățile de achiziție pentru faza 3, cum ar fi dezvoltarea cererii de propuneri”, se subliniază în noul raport. GAO sugerează că „încorporarea cunoștințelor dobândite din testare – precum și alte practici de vârf în construcția navală – în procesul de achiziție pentru faza 3 ar putea ajuta Garda de Coastă să ia decizii de investiții mai bune și ar putea îmbunătăți punctualitatea livrărilor viitoare de OPC.”
Reacția DHS: Respingere și flexibilitate asumată
Jeffrey Bobich, directorul de management financiar al DHS, a apărat decizia agenției de a autoriza construcția în faza a doua înainte de atingerea parametrilor de stabilitate a designului sugerați de GAO. El a susținut că Garda de Coastă a stabilit „cerințe minime suficiente pentru maturitatea designului înainte de construcție”.
De asemenea, Bobich nu a fost de acord cu o recomandare GAO de a stabili un acord formal privind modul în care atât Marina, cât și Garda de Coastă vor supraveghea activitățile de construcție ale Austal pe viitor. „Garda de Coastă menține că coordonarea existentă cu supraveghetorul de construcție, conversie și reparații este suficientă și prezintă un front unit contractorului”, conform unui răspuns scris inclus în raportul GAO.
Totuși, Bobich a fost de acord cu două recomandări separate: revizuirea obiectivelor de cost de bază ale programului și evaluarea planurilor pentru un contract de faza a treia, ținând cont de problemele apărute până în prezent. „Ca parte a acestei evaluări, orice planuri dezvoltate pentru Faza 3 trebuie să rămână flexibile pentru a ține cont de condițiile în evoluție ale programului”, a scris el.
Actualitate
Planul de pace Trump pentru Ucraina: Garanțiile de securitate, piatra de incercare a unui acord secret
Zvonurile privind un acord preliminar între Ucraina și Statele Unite pentru a pune capăt războiului cu Rusia au agitat scena internațională marți, însă marea întrebare rămâne forma viitoarelor garanții de securitate, potrivit analiștilor de la Atlantic Council. Săptămâna trecută, administrația Trump a șocat lumea, prezentând Kievului un „plan de pace” în 28 de puncte. Acesta includea cereri controversate, considerate de unii parlamentari americani drept o „listă de dorințe” a Rusiei, cum ar fi cedarea de către Ucraina a unor teritorii pe care Moscova nu le controlează în prezent și interdicția de a adera la NATO.
Haosul inițial și rafinarea diplomatică
O serie de activități diplomatice intense au urmat, culminând cu întâlniri la nivel înalt la Geneva și Abu Dhabi. Oficiali americani și ucraineni au semnalat că au depășit unele dintre cele mai spinoase puncte de divergență. Cu toate acestea, alte aspecte rămân de rezolvat, iar acest lucru se întâmplă înainte ca Moscova să-și exprime oficial punctul de vedere. Karoline Leavitt, secretarul de presă al Casei Albe, a declarat pe platforma X că „există câteva detalii delicate, dar nu insurmontabile, care trebuie soluționate și vor necesita discuții suplimentare între Ucraina, Rusia și Statele Unite.”
În timp ce negocierile continuă, experți de la Atlantic Council au oferit o actualizare a situației. Deși nimeni nu a văzut planul actual, redus la 19 puncte, în totalitate, există sentimentul că acesta ar putea reprezenta un moment de cotitură în război. Daniel Fried, fost ambasador american în Polonia și Asistent al Secretarului de Stat pentru Europa, a rezumat reacția inițială la plan: „Proiectul inițial a fost un haos total.” Totuși, el și-a exprimat speranța că „conturul unui acord sustenabil există. Haosul, graba, titlurile sunt distracții… nu este prima dată când o administrație americană se angajează într-o diplomație grăbită.”
Scepticismul Kievului și lipsa angajamentului Rusiei
Desigur, în ciuda modului în care s-au desfășurat negocierile, acesta nu este un plan de pace între SUA și Ucraina, ci unul între Ucraina și Rusia. În acest sens, a existat un scepticism generalizat că Moscova va accepta altceva decât capitularea totală la cererile sale. „Din perspectiva ucraineană, ei nu văd acest plan în 19 puncte ca pe ceva pe care Rusia îl va accepta,” a declarat Myroslava Gongadze, cercetător asociat în Ucraina, menționând că a petrecut noaptea într-un adăpost antiaerian din cauza atacurilor rusești. „Cu toate acestea, scopul acestui exercițiu nu a fost exact de a ajunge la un acord, ci de a respinge acel plan în 28 de puncte și de a include unele interese ucrainene într-o posibilă negociere și de a arăta că Ucraina este cu adevărat dispusă să discute pacea.”
Garanțiile de securitate: Nodul gordian al păcii
Cea mai mare întrebare, au convenit experții, a fost cum ar arăta o garanție de securitate dacă Ucraina nu poate adera la NATO. Este esențial ca aceasta să asigure o siguranță reală pentru Kiev, atât din partea SUA, cât și a Europei. Planul inițial de 28 de puncte discuta garanțiile de securitate pentru Ucraina, dar într-un mod vag. „Din perspectiva mea, întrebarea esențială pe care trebuie să o punem aici este cea a garanțiilor de securitate. Cine va oferi aceste garanții? Cine va fi responsabil?” a spus Gongadze. „Deci, dacă răspunsurile sunt slabe și nu clare, atunci Ucraina este pregătită pentru o nouă criză.”
Fried a subliniat că orice garanție de securitate trebuie să includă atât SUA, cât și Europa. „Indiferent dacă SUA lucrează cu Coaliția Celor Dispuși sau cu NATO, sau cu ambele, garanțiile de securitate vor trebui să fie definite într-un mod credibil,” a declarat Fried. „Putin le va urî. Va încerca să ia acest acord ostatic pentru a le elimina. Așadar, în cele din urmă, Trump va trebui să-l înfrunte pe Putin pentru a obține acordul său într-o formă decentă.”
Leslie Shedd, cercetător asociat al Consiliului, a menționat că, în funcție de modul în care este formulată o garanție de securitate, aceasta ar putea necesita ratificarea Senatului SUA. Chiar dacă nu este o cerință legală, ar trimite un semnal important dacă Congresul și-ar arăta sprijinul. „Implicarea atât a Camerei Reprezentanților, cât și a Senatului ar putea fi un mesaj chiar mai puternic decât simpla ratificare a unui tratat prin Senat. Cred că acesta este un pas crucial. Cred, de asemenea, că ar trece cu un sprijin bipartizan semnificativ în ambele camere,” a spus ea. „Rămâne o mare parte a oamenilor de ambele părți ale spectrului politic care sunt foarte frustrați de Rusia, care nu cred că Rusia este prietenul nostru, și, prin urmare, cred că ar exista sprijin pentru asta.” Potrivit Financial Times, acordul va plafona forțele militare ale Ucrainei la 800.000 de soldați. Deși un plafon al forțelor ar părea o victorie pentru Rusia, există întrebări serioase dacă Ucraina ar putea menține oricum o forță atât de mare pentru o perioadă lungă de timp în afara războiului activ.
Ascensiunea lui Dan Driscoll: Secretarul Armatei, jucător cheie neașteptat
De-a lungul acestui proces, Secretarul Armatei, Dan Driscoll, a apărut ca un interlocutor cheie, o apariție rară pentru un secretar de ramură. Driscoll a livrat planul Ucrainei, s-a deplasat la Geneva pentru negocieri cu națiunile europene, iar apoi a călătorit la Abu Dhabi pentru consultări directe cu rușii și ucrainenii. Rolul lui Driscoll în această negociere este puțin probabil să liniștească zvonurile din Washington care îl indică drept viitor secretar al apărării, dacă Pete Hegseth ar părăsi Pentagonul.
Shedd l-a numit pe Driscoll „o stea în ascensiune a administrației,” care a „câștigat încrederea președintelui” până la punctul în care este lăsat să participe la negocieri. „Sunt de acord că este cu siguranță neconvențional, dar Președintele Trump tinde să conducă un cabinet neconvențional, o administrație neconvențională. Și, știți, cred că adesea există părți foarte bune în asta,” a spus Shedd. „Nu vrei să trimiți aceiași oameni în mod repetat dacă simți că a existat un blocaj în negociere.” Fried a fost de acord că Driscoll pare să aibă influență în cadrul administrației și a declarat că, în cele din urmă, este un lucru bun că se află acolo. Cu toate acestea, „aș adăuga că ai nevoie de cineva ca Driscoll, care înțelege detaliile, deoarece rușii se pot aștepta să arunce diverse șiretlicuri deghizate în oferte tentante. Ai nevoie de cineva care să detecteze bombele mirositoare în ambalajul frumos.”
-
Exclusivacum 5 zileSINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!
-
Exclusivacum 2 zileCircul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 5 zileLegea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 11 oreIPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!
-
Exclusivacum 3 zilePrahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!
-
Featuredacum 5 zileScandal de proporții la vârful Poliției Române: Sindicatul Diamantul cere DNA să ancheteze o mușamalizare de patru ani
-
Exclusivacum 5 zileCIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!
-
Exclusivacum 5 zileJustiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!












