Actualitate
EXCLUSIV/ CARACATITA SI SARABANDA FALSURILOR DE LA I.S.J. PRAHOVA/DOCUMENTE/FRAUDE GROSOLANE

Usor, usor, incepe sa iasa la suprafata caracatita falsurilor de la I.S.J. Prahova. Va prezentam alte date halucinante dintr-o plangere penala:
“Ma numesc Utoiu Florin si pana la data de 01.09.2015 am fost profesor la Scoala Gimnaziala ,,Anton Pann”, Ploiesti de unde am fost exclus prin FALSIFICAREA DE DOCUMENTE DE CATRE EX-DIRECTOR SANDU LAURA insa la COMANDA EXPRESA A INSPECTORATULUI SCOLAR mai precis a insp. Iancu Tudor si juristului Manaila Paula sub semnatura autorizata a insp. gen. Angelescu Nicolae. .
In continuare voi prezenta DOCUMENTUL FALSIFICAT:
- CONTRACTUL MEU DE MUNCA
Conform anexei 1 aveam un contract de munca pe durata nedeterminata cu nr. 75/ 01.09.2005, care trebuia conform legii sa fie unul in posesia mea, unul in posesia angajatorului.
La data de01.09.2015 prin Decizia nr. 21/09.09.2015 a directorului Sandu Laura (se poate observa contradictia dintre data incetarii contractului si ziua emiterii deciziei de incetare) MI-A INCETAT CONTRACTUL DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA, contract care nu exista in forma sa fizica, semnat in limba romana, in conformitate cu art. 82- Codul Muncii.
Faptul ca NICIODATA NU AM DETINUT UN CONTRACT DE MUNCA PE DETERMINATA este demonstrate la lit. b si la ultimul paragraf din ADRESA NR. 1853/ 07.112.2016 a directorului Radulescu Aurelian (anexa 2).
La aceeasi data: 07.12.2016, mi-a fost eliberat si CONTRACTUL DE MUNCA SINGURUL AFLAT IN INSTITUTIE: anexa 3.
LA UN AN SI JUMATATE DE LA INCETAREA CONTRACTULUI MEU DE MUNCA AM PUTUT SA OBTIN DE LA DIRECTORUL INSTITUTIEI un exemplar al acestui document AFLAT IN CUSTODIA ANGAJATORLUI, CARE ESTE INSA FALSIFICAT IN MOD GROSOLAN DE EX-DIRECTOR SANDU LAURA.
De fapt, director Sandu Laura a facut mentiunea olografa post- factum de la anexa 3, pag. 4 in vechiul meu contract de munca pe perioada nedeterminata: ,,Pe data de 1.09.2015 prezentul contract inceteaza in temeiul art. 56, lit.i din Legea 53/ 2003- Codul Muncii, in urma indeplinirii procedurii legale.’’
Director Sandu Laura FALSIFICA UN CONTRACT DE MUNCA PE DURATA NEDETERMINATA pe care IL INCETEAZA ca FIIND UN CONTRACT DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA, in conformitate cu art. 56, lit. i- Codul Muncii!!!
Modalitatea de FALSIFICARE ESTE DESCRISA la pag. 1, pct. b din Adresa nr. 3265/ 14.02.2017 a ITM Prahova (anexa 4), unde se arata ca ,,transformarea’’/falsificarea contractului de munca din durata nedeterminata in perioada determinata s-a facut:
,,FARA CA ACEASTA (TRANSFORMAREA) SA AIBA UN TEMEI LEGAL.’’
Institutiile statului roman stiau despre acest fals material insa nu au actionat in niciun sens adica sa ceara directorului scolii anularea sa, in baza art. 57,alin.6 – Codul Muncii.
De asemenea, trebuiau sa anunte fara intarziere ORGANELE COMPETENTE ASUPRA FALSIFICARII UNUI DOCUMENT ATAT DE IMPORTANT: CONTRACTUL DE MUNCA:
- INSPECTORATUL SCOLAR si MINISTERUL EDUCATIEI CUNOSTEAU CA DIRECTORUL SANDU LAURA A FALSIFICAT DOCUMENTE INSA NU A FACUT NIMIC PENTRU A-L CORECTA SAU INDEPARTA (anexa 5 si 6).
Dupa controlul efectuat de Compartimentul Audit din cadrul inspectoratului s-a emis Raportul de Verificare nr. 326/ 06.02.2017 (anexa 7) in care se arata foarte clar, IN DOUA RANDURI, LA PAG 2 CA NU AM AVUT NICIODATA UN CONTRACT DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA!
DACA ISJ PRAHOVA STIA CA NU AM AVUT UN CONTRACT DE MUNCA PE PERIOADA DETERMINATA SI TOTUSI PROTEJATA SA, DIRECTOAREA SANDU LAURA, A EMIS O DECIZIE DE INCETARE A CONTRACTULUI DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA, ADICA A EMIS DECIZIE DE INCETARE A UNUI ACT CARE NU EXISTA, DE CE NU A LUAT MASURI PENTRU A SE INTRA IN LEGALITATE?
Raspunsul este simplu: pentru ca tocmai inspectoratul ceruse dir. Sandu Laura sa dea această decizie. La randul sau, director Sandu Laura pentru ca a numita directoare fara a avea studiile si pregatirea necesara postului trebuia sa ofere inspectoratului catedra de istorie.
PENTRU A-I MULTUMI DIRECTORULUI SANDU LAURA PENTRU AJUTORUL ACORDAT IN A MA INDEPARTA DIN SISTEM, IN URMA SCANDALURILOR, INSPECTORATUL O RETRAGE STRATEGIC PE DOAMNA SANDU LAURA DIN POZITIA DE DIRECTOR DIN SCOALA GIMNZ. ,,ANTON PANN’’, PLOIESTI, SI O DETASEAZA LA UN LOC MAI CALDUT, MAI OCROTIT: SCOALA GIMN. ,,HENRI BERTHELOT’’, PLOIESTI. Aceasta este politica inspectoratului: minti, fraudezi, falsifici esti plasat unde trebuie; nu este singurul exemplu.
La fel se intampla si in cazul actualei directoare: TASICA CALINA care prin frauda : INCALCAREA OMEN 5080/2016 a fost numita de catre inspectorat in functie (decembrie 2016) si pentru ca ,,adus servicii inspectoratului’’ in a emite documente FALSE, ,,A CASTIGAT’’ ,,AJUTATA’’ de inspectorat concursul de director de la Scoala Gimnaziala ,, Anton Pann’’, Ploiesti (iulie 2017).
Este evidenta frauda de la examenul de director din Scoala Gimnz. ,,Anton Pann’’, Ploiesti mai ales ca LEGEA: INTERZICE MEMBRILOR COMISEI DACA EI SUNT DIN CADRUL INSPECTORATULUI SA PARTICIPE LA EXAMEN FARA A DA O DECLARATIE DIN CARE SA REZULTE CA SUNT IN CONFLICT CU VREU CANDIDAT.
Daca un alt director prelua functia ACESTA AR FI ARATAT CLAR:
– CUM AU DISPARUT DOCUMENTE CARE AU STAT LA BAZA ANCHETEI PROCURATURII IN DOSARUL 9743/ 2015 si NU NUMAI;
– CUM AU FOST SI SUNT FALSIFICATE SI LA ACEASTA DATA (!!!) ACTE ALE INSTITUTIEI CARE VOR FI INAINTATE ORGANELOR DE JUSTITIE.
- ITM PRAHOVA care in ciuda faptului ca emite adresa de la anexa 4, dupa luna aprilie 2016, nu a dat nicio sanctiune pecuniara scolii privind Aplicatiile Revisal si contractul de munca falsificat, in conform cu HG 500/ 2011 actualizata prin HG 877/ 2016.
Mai mult, ERA VORBA DE INFRACTIUNEA DE FALS IN ACTE PE CARE TREBUIA IN BAZA art. 19 din Legea 108/1999 (organizarea si functionarea Inspectiei Muncii), republicata:
lit.n) să sesizeze organele de urmărire penală cu privire la cazurile sau la situaţiile de încălcare a dispoziţiilor legale în domeniu, când există indicii de săvârşire a unei infracţiuni.
In ciuda faptului ca asupra acestui aspect am inaintat sesizari ITM Prahova (anexa 8) si Ministerului Muncii (anexa 9), AM PRIMIT RASPUNSUL ITM PRAHOVA care la pag. 3, pct. 4 din Adresa nr. 8317/../ 08.05.2015 arata ca la pana la acea data: ,,nu s-au identificat fapte de natura penala’’.
IN PERCEPTIA ITM PRAHOVA FALSUL MATERIAL IN INSCRISURI OFICIALE si UZUL DE FALS IN CONTRACTUL MEU DE MUNCA, FAPTE SAVARSITE DE DIRECTOR SANDU LAURA NU SUNT FAPTE DE NATURA PENALA CU TOATE CA NCP LA ART 320 SI 323 LE INDICA A FI FAPTE DE NATURA PENALA!
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2017/08/nr-4-g.pdf” title=”nr 4 g”]
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 12 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum 3 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 5 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum o zi
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!