Actualitate
Generalul Iliescu: Dragnea, sclavii globalizarii si cei din Statul Paralel Tradator si Mafiot

MESAJ PENTRU LIVIU DRAGNEA
Nu l-am simpatizat niciodata pe Dragnea, dar o fac acum, cand nu mai este in fruntea PSD, cand hienele Secolului Cyberspatiului, al Erei Informationale, al Revolutiei Digitale, s-au napustit asupra sa si, reusind sa-i devoreze proiectia in interiorul partidului, dar si a electoratului, l-au trimis in spatele gratiilor. De ce au facut-o? Daca lecturati postarile mele anterioare veti intelege foarte usor (sper sa nu va fie la fel de greu ca lui Iohannis). Anul trecut, pe 7 Septembrie, am postat analiza „PERICOLUL CARE IL PASTE PE DRAGNEA”, in care explicam de ce este liderul PSD tinta, si a cui tinta este. Nu am sa reiau cele prezentate in mai multe postari despre Liviu Dragnea, ci vreau doar sa va reamintesc ca lucrurile s-au derulat, din pacate, asa cum le-am prezentat atunci. Nu poate nimeni sa ma convinga de independenta si corectitudinea actului de justitie aplicat acestuia, asa cum incearca cu multi dintre dumneavoastra, pentru ca eu stiu cum au facut-o, la comanda politica si in dispretul total al legii! Am ramas total surprins sa aud lideri respectabili ai PSD afirmand ca in partid nu se va mai face referire la justitie, si mi-am pus intrebarea ce mai cauta acolo. Cine mai face atunci politica in domeniul justitiei, procurorii???, sau oamenii politici care fac parte din forul legiuitor al tarii, din guvern si din ministerul de profil, care raspund in fata electoratului pentru modul in care o fac. Poate sa lipseasca aspectele legate de acest subiect din programele formatiunilor politice cu care acestea se prezinta in campaniile electorale. Orice politician responsabil, neaservit si intreg la minte, va raspunde ca nu. O fac doar cei care se afla sub comanda celor care pastoresc Statul Paralel Tradator si Mafiot, sau cei carora le-a intrat frica in oase.
Nu spun ca Dragnea nu a avut lipsurile lui, ezitarile lui care au cantarit greu in evolutia si imaginea partidului, de multe ori l-am criticat destul de dur pentru ele si le-am evidentiat in postarile anterioare. Sunt convins ca putea fi acuzat pe drept de multe fapte, dar nu a fost. L-au inchis pentru ceea ce NU ERA VINOVAT, pentru o presupusa interventie in favoarea a doua angajate care ar fi prejudiciat statul cu 8000 de euro, bani care de altfel fusesera demult recuperati. Cum sa ne convinga cineva ca este o condamnare corecta, cand statul a fost pagubit cu sute de milioane si chiar miliarde, si nu a raspuns nimeni si nu s-a recuperat nici macar un euro?
De fapt ei nu incearca sa ne convinga, ci sa ne atentioneze ca asa patesc cei care li se opun. Si Dragnea, mai ales in ultima perioada, li s-a opus vehement, devenise un obstacol greu de surmontat, un obstacol care le bara calea spre zeci si sute de miliarde de euro. S-a razvratit impotriva stapanilor de sclavi ai acestui dinamic secol, impotriva celor care ne-au cucerit si dominat in ultimii 30 de ani, lucru recunoscut si de analistii lor de marca. Nu dorea altceva pentru noi decat libertate si o viata mai buna. Ati intalnit vreodata in istorie ca stapanii de sclavi sa fie de acord cu libertatea acestora? Cu siguranta nu. Atunci cum va imaginati ca puteau sa fie de acord acum si sa il lase pe Dragnea sa o faca. Poate va intrebati cine sunt stapanii care ne-au cucerit si ne exploateaza. Sunt convins ca intuiti raspunsul, multi dintre dumneavoastra ii cunosc, dar eu am sa-i prezint totusi, mai ales pentru cei care nu au avut privilegiul accesului la informatiile la care am avut noi. Stapanii lumii sunt intemeietorii noului imperiu cu valente mondiale, iar noi suntem sclavii globalizarii. Ei sunt reprezentantii corporatiilor aflate in continua expansiune, in cautarea de noi resurse si piete de desfacere. Imperiul pe care l-au cladit si il dezvolta se deosebeste substantial de imperiile clasice, cunoscute in istorie, la fel si mijloacele pe care le folosesc pentru a cuceri noi tari, noi natiuni. Daca pana nu demult cuceririle erau facute prin puterea armelor, acum se fac prin mijloace cu totul diferite, recurgerea la arme facandu-se doar daca au fost epuizate toate celelalte cai. Atunci cand descopera o tara cu potential serios in domeniul resurselor naturale, trimit in lupta asasinii economici. Misiunea lor este de a determina guvernele respective sa se indatoreze financiar extrem de mult, atat de mult incat sa nu poata sa plateasca, dirijindu-i catre Banca Mondiala, sau alte organisme internationale similare, care pretind in schimb aplicarea unor programe care chipurile sa asigure rambursarea banilor, programe in care privatizarea obiectivelor economice strategice, a celor foarte importante, a resurselor naturale, sa fie facute la preturi mult diminuate si care revin corporatiilor calailor economici. Desi sumele imprumutate sunt de zeci si sute de miliarde de dolari, ele nu ajung niciodata in visteria statului respectiv, ci a corporatiilor care vin sa dezvolte investitii mari in diverse domenii si care beneficiaza de profituri enorme. Deci o tara se imprumuta la ei ca sa crediteze si sa beneficieze de imprumut corporatiile lor. Incet, incet, pun stapanire pe tot, de la resurse la obiective economice strategice, la afaceri foarte profitabile, pe serviciile catre populatie etc. Dar niciodata planul pe care il impun nu scoate din criza tara respectiva, ci, din contra, o afunda si mai mult. Ati vazut sa reuseasca vreodata un program impus de FMI? Cu siguranta nu ati vazut. Nu vi se pare cunoscut acest scenariu? Nu asa s-a intamplat si la noi? Cu certitudine asa a fost, si inca mai este. La noi, spre deosebire de alte state, nu a fost nevoie de forta armelor asa cum s-a intamplat in alte tari, exemplul cel mai elocvent fiind Irakul. Corporatiile sunt cele care decid politicile la nivel mondial si au un ascendent semnificativ asupra guvernelor si structurilor statale de bastina, sau celor pe care le cuceresc. Principala lor preocupare cand ocupa un spatiu nou este aceea de a impune persoane fidelizate in conducerea structurilor statale de forta care sa le asigure garantia praduirii nestingerite a avutiei nationale si a desfacerii produselor lor neconforme standardelor internationale, pe piata interna, dar nu numai pe acestia, oamenii politici importanti, functionari de rang inalt, specialisti in diverse domenii, magistrati, militari si alte persoane importante fiind cu totii supusi aceluiasi proces de fidelizare. De fiecare data cand cuceresc o noua tara incep sa-si creeze baze militare pe teritoriul tarii respective, ca o garantie ferma ca interesele lor vor fi protejate si aparate. Asa s-a intamplat si in Romania. Ne-au transformat, fara sa ne dam seama, in sclavii lor, facandu-ne sa ne indatoram din ce in ce mai mult. Nu credeti ca asa este? Atunci puneti-va intrebarea unde se duc banii pe facturile pe care le platiti lunar? La firmele noastre? Cu siguranta nu. Unde se duc banii pe care ii platiti pe energia electrica consumata, pe gazele naturale, pe benzina de la pompe, pe apa, pe canalizare si salubrizare, comisioanele si dobanzile la imprumuturile bancare si pe alte multe servicii care vi se asigura? La firmele lor se duc, care cresc constant preturile, cu mult peste nivelul practicat in tarile de bastina, politica prin care ne indatoreaza din ce in ce mai mult si ne mentin statutul de sclavi. Ei recurg la orice mijloace pentru a-i indeparta in diverse moduri, inclusiv fizic, pe cei care li se opun si le lezeaza interesele. Asa s-a intamplat si cu Liviu Dragnea, care a incercat sa le puna stavila, care a dat Legea Offshore prin care le-a blocat exploatarea pe nimic a resurselor naturale din Marea Neagra, a initiat un program de sustinere a firmelor romanesti, de sprijinire a producatorilor agricoli, de realizare a unui lant de magazine la nivel national in care acestia sa isi comercializeze produsele, de interzicere a produselor importate care nu respecta standardele de calitate din tarile Vest-Europene, de stopare a exportului de masa lemnoasa neprelucrata, si multe altele, care le-afectau grav interesele, cu pierderi de sute de miliarde pentru ei. Condamnarea lui nu s-a facut intamplator pe o speta in care nu avea nicio vina si in care facatura se vede de la o posta, s-a facut asa intr-o maniera atat de evidenta in dispretul legii pentru a ne demonstra ca ei sunt stapanii, si cei care li se opun vor avea aceeasi soarta. Prigoana impotriva liderilor cei mai importanti ai partidului si cei mai vocali, si scoaterea acestora din zona de decizie, pe motiv ca sunt oamenii lui Dragnea, are acelasi scop, si anume controlul asupra partidului si a deciziilor politice care se iau astfel incat sa nu li se mai lezeze interesele. Acest scenariu este foarte cunoscut si aplicat in multe tari. De aceea mesajul pe care il trimit lui Liviu Dragnea si oamenilor de bine din PSD, este acela de a nu abandona lupta pentru protejarea romanilor de hienele care s-au napustit asupra lor, pentru apararea drepturilor si libertatilor lor fundamentale, a bogatiilor date noua de Dumnezeu, sau realizate prin eforturile si sudoarea noastra.
Pentru toate astea, pentru curajul de a lupta cu stapanii de sclavi, toata stima, Liviu Dragnea!
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 11 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 3 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 5 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum o zi
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!