Uncategorized
Vataful de la varful APM PRAHOVA, teroarea instituita in institutie, betii, gratare, abuzurile inimaginabile imbracate cu “damf” de bautura si crasa incompetenta sub “cupola” politicului (II)
In articolul “Vataful de la varful APM PRAHOVA, teroarea instituita in institutie, betii, gratare, abuzurile inimaginabile imbracate cu “damf” de bautura si crasa incompetenta sub “cupola” politicului (I)” publicat de Incisiv de Prahova in 27.05.2019 am reiterat dezvaluirea conform careia, vataful Florin Diaconu ocupa functia de director in mod ilegal la varful APM PRAHOVA.

Am specificat ca, desi art 94 alin 2 din L.188/1999 stipuleaza in mod explicit obligatia de informare in scris a persoanei care are competenta legala de numire cu privire la incetarea suspendarii in caz contrar inceteaza de drept raporturile de serviciu ale functionarului public …. Florin Diaconu este mai presus de lege. Fara a exista informare scrisa despre care vorbeam mai sus acesta este repus in functie prin decizia nr. 234/01.04.2016 ANPM .


Ramane un mister insa cine a emis si semnat acesta decizie fara a exista o informarea scrisa din partea lui Florin Diaconu. Cat despre semnatura, acesta sigur nu este a lui Toma Florin Petcu, presedintele ANPM de la aceea vreme, daca comparam cu semnatura din decizia nr. 156/07.03.2016.

Tot cu acest prilej, am sapecificat ca, pana la dezvaluirea investigatiilor noastre privind implicarea vatafului in actiuni ce se circumscriu unor articole din Codul Penal o sa prezentam cititorilor debandada si haosul de la APM Prahova, dezvaluita de profesionistii din interior, dezvaluiri ajunse in redactia noastra:
“…Date despre Florin Diaconu
- Director la Agentia pentru Protectia Mediului Prahova din aprilie 2016;
- Fost comisar sef la Garda de Mediu Prahova si la Garda Nationala de Mediu;
- La putin timp dupa ce a fost numit in functie a inceput sa ne ameninte ca daca nu facem ce spune el o sa apara dosare penale;
- In cele mai multe din cazuri – autorizatii de mediu in special pentru cele cu deseuri periculoase/nepericuloase, cuvantul de ordine era ca trebuie sa le facem plangere penala – expresie dealtfel consacrata si brevetata de acest individ;
- De cele mai multe ori nu este prezent in cadrul Agentiei pentru Protectia Mediului Prahova, primeste si da telefoane unde expresia “dai si tu o cafea?” sau “ne intalnim la o cafea?” este la ordinea zilei;
- In ceea ce priveste aspectul de pregatire profesionala – nu stie nimic, nu cunoaste procedurile dupa care lucram, discutiile sunt franturi din legislatia Garzii de Mediu amestecate cu cuvantul “penal”;
- A indus o stare de teroare printre angajatii agentiei prin manifestarile lui, tipete, ale unui om cu tulburari de personalitate, cu ganduri sa faca rau oricui, oricand si oriunde.
- Expresii cel mai des folosite de Florin Diaconu:
- “Ti-ai luat pastilele?”
- “Proastele/prostii mei de la agentie!”
- “Fa-i plangere penala!”
- “V-a durut in cur!”
- De cand a fost pus in aceasta functie, ne spune ca el este un director care a venit in urma unui examen;
- In ultima vreme, aproximativ un an si mai bine multi dintre colegi au fost obligati sa isi dea demisia, sa se pensioneze anticipat sau sa se transfere suportand consecintele unor deplasari la zeci de kilometri distanta de Ploiesti, astfel:
-Sefa Serviciului autorizari dna. Gabriela Munteanu face de mai bine de 9 luni naveta la Agentia Buzau (lucreaza in agentie de peste 20 de ani);
-Consilier Superior Serv. Autorizari Dna. Dorina Paraschiv s-a transferat la o alta institutie (lucreaza in agentie de peste 20 de ani);
-Consilier Superior Serv. Gestiunea Deseurilor Dna. Georgiana Calamaz este amenintata sa se autosuspende din functie pentru aprox. 2 luni (lucreaza in agentie de peste 15 ani);
-Consilier Superior Serv. Autorizari Dna. Emilia Dumitru a fost obligata sa isi dea demisia (a lucrat in agentie de 15 ani);
– Consilier Superior Serv. Autorizari Dl. Dorian Danescu a fost obligat sa se pensioneze anticipat avand o pensie de 930 lei/lunar (a lucrat in agentie peste 15 ani);
-Sefa Serviciului CFM (deseuri) Dna. Camelia Steliean a fost nevoita sa se pensioneze din cauza aceluiasi director (a lucrat in agentie peste 15 ani);
-Sefa Serviciului Monitoring Dna. Cornelia Mateescu a fost nevoita sa se pensioneze din cauza aceluiasi director, amenintata cu comisia de disciplina (a lucrat in agentie peste 20 ani);
-Consilier Superior Serv. Autorizari Dna.Camelia Rimniceanu amenintata sa isi dea demisia (lucreaza in agentie de peste 15 ani);
-Consilier Constantin Mariana, Serv Autorizari amenintata sa isi dea demisia si a plecat din institutie.
Pentru Florin Diaconu daca esti inteligent, te duce mintea sau dai o solutie la o documentatie, nu esti bun. El are nevoie de oameni prosti si de persoane lipsite de caracter care sa ii faca jocurile.
Exista si angajati din cadrul APM Prahova care nu mai suporta atmosfera creata si care au solicitat transferul … Florin Diaconu nu vrea sa aprobe niciun transfer. De ce oare!? Teama este mare!
De multe ori noi am auzit ca tot ce are in proprietate sunt pe numele sotiei de exemplu – casa cu piscina Ploiesti (cine i-o fi construit piscina?) , case (Ploiesti, Constanta), masini, etc. ca sa nu mai punem la socoteala plimbari in strainatate in tari exotice, sub cupola sponsorizarilor a cerut diverse de la parchet laminat, termopane, la mancare, bautura si piese auto, etc . (N.R – La acest aspect vom veni noi cu dezvaluiri senzationale).
-Au plecat oameni competenti, cu experienta de zeci de ani si Florin Diaconu a angajat pilele lui, oameni care parasc, sunt fara coloana vertebrala, fara caracter si care creeaza o atmosfera improprie de lucru, ca:
- Andreiu Teodor Alexandru – consilier juridic – gambler la casele de pariuri (a se citi in declaratia de avere de pe site-ul official al agentiei) , mana dreapta a lui Florin Diaconu, varsta 27 ani, fara experienta in institutii publice;
- Corcodel Raluca – economist – angajata initial la Serviciul BFARU (contabilitate), domnisoara care face sandwichurile lui Florin si ii toarna bautura in pahar, in timpul programului de lucru, actualmente transferata si incadrata ca si consilier superior in cadrul Serviciului Autorizari; varsta 36 ani, urechea dreapta a lui Florin Diaconu; fara experienta tehnica pentru serviciul autorizari, care face lucrari de contabilitate pentru diferite firme, in timpul programului de lucru sau nu face nimic timp de 8 ore; sta peste program – ceea ce nu este legal intr-o institutie publica;
- Dumitrascu Adriana – consilier – in cadrul Serviciului Autorizari, membra tanara intr-un partid, fara experienta, varsta 26 ani; dar care are venituri suplimentare – este manichiurista, tatal fiind un cunoscut de partid la petreceri, dealtfel talent muzical;
- Neagu Daniela – consilier – in cadrul Serviciului Autorizari, varsta 40 ani; fost profesor de chimie pentru 1,5 ani la un liceu din Ploiesti; cu venituri suplimentare din salon de coafura (nu stim daca si a ministrei Gratielei Gavrilescu?), fara experienta tehnica;
- Mistodie Luminita – Sef Serviciu Autorizari (in locul Dnei. Gabriela Munteanu) prietena cu Dna. Comisar Dana Tudorache (fosta consiliera a lui Florin Diaconu pe cand era comisar sef la Garda Nationala de Mediu); varsta 52 ani; lucreaza in agentie de peste 15 ani; indeplineste toate “sarcinile” care i le incredinteaza Florin Diaconu; o persoana slaba care nu sulfa in fata marelui director; castiga bani din postul de sef de serviciu (dar in unele situatii apeleaza la ajutorul dnei. Cristina Coman – o profesionista cu adevarat care lucreaza de peste 20 de ani in agentie); persoana usor influentabila de acest individ care a cerut in nenumarate randuri sa dam raportul chiar si in scris pentru Florin Diaconu, la intrebari tip ancheta penala.
Alte indeletniciri ale directorului Florin Diaconu in timpul programului de lucru:
-face gratare in garajul institutiei, fumul urcand in cladire. Preferinte culinare: branza la gratar, aripioare picante, etc. bauturi: whiskey, bere, coniac, etc.
-in Campania electorala a Gratielei Gavrilescu Ministrul mediului , dl. Florin Diaconu a solicitat societatilor private vizitate sa cumpere statii de monitorizare de sute de mii de euro de la o firma din Ploiesti (a dlui. Mihai Faca, fost Presedinte in cadrul Agentiei Nationale pentru Protectia mediului- o persoana contestata);
Activitati de weekend:
- tot in campania electorala a ministrei am fost pusi sa plantam pomi in Parcul Municipal Vest Ploiesti sub egida voluntariat pentru OMV PETROM, Florin Diaconu ducandu-ne in eroare si spunandu-ne ca trebuie sa ii supraveghem pe cei de la OMV; drept rasplata am aparut pe site-ul Ministerului Mediului pagina de facebook. De la plantare au lipsit oamenii angajati de Florin Diaconu – Raluca Corcodel si Adriana Dumitrascu- aflate si ele in campanie … la partid!?
Concluzia: acest individ este frustrat, cu probleme de adaptare si … vorba lui “penale”, care nu a fost evaluat din punct de vedere profesional/ medical- neuro-psihiatric nu are ce cauta intr-o functie de conducere intr-o agentie guvernamentala, aducand prin comportamentul lui prejudicii morale intregii institutii/ Ministerului Mediului si chiar beneficiarilor/societatilor, impiedicand autorizarea din punct de vedere al protectiei mediului si buna desfasurare a diferitelor activitati economice…”.
Cum v-am obisnuit, Incisiv de Prahova prezinta probe pentru orice afirmatie si declarative publicata.
In acest articol va prezentam probe privind implicarea ilegala a angajatilor APM Prahova, angajati/specialist luati cu “japca” pentru campania electorala a ministrei Gratielei Gavrilescu (Ministrul mediului) specialist care au fost fortati sa planteze pomi in Parcul Municipal Vest Ploiesti sub egida voluntariat pentru OMV PETROM, Florin Diaconu ducandu-i in eroare si spunandu-le ca trebuie sa ii supravegheze pe cei de la OMV.
Drept rasplata am aparut pe site-ul Ministerului Mediului pagina de facebook:




In articolele viitoare vom veni cu probe pentru fiecare afirmatie si/sau declaratie, cu documente si inregistrari explozive.
Incisiv de Prahova solicita oficial Ministrului Mediului demisia de urgenta a dlui Florin Diaconu de la conducerea APM PRAHOVA!
O prima inregistrare de „incalzire”. Cu ce se ocupa vataful la serviciu? De telefoane si…sticle? Urmeaza inregistrari explozive privind modul cum se atribuie autorizatiile, cum se intocmesc procesele verbale, etc…(Cristina T.).
O sticla de ceva..de…Lasa ca le bag eu in garaj si le duc eu….
Uncategorized
Dragoş Dobrescu – discreția din spatele marilor proiecte imobiliare ale Capitalei
Într-un peisaj de business dominat de prezențe publice sonore, Dragoş Dobrescu pare a fi o excepție care confirmă regula. Mare proprietar de terenuri, clădiri de birouri și spații comerciale, omul de afaceri s-a impus în ultimii ani ca una dintre cele mai influente și respectate figuri din industria imobiliară românească, dar fără să caute niciodată lumina reflectoarelor. Rar prezent în presă, absent aproape complet din evenimentele mondene, Dragoş Dobrescu a preferat întotdeauna discreția în locul notorietății, lăsând rezultatele să vorbească în numele său.
Un vizionar tăcut, dar mereu prezent în piață
Dragoş Dobrescu nu este genul de antreprenor care să-și măsoare succesul în articole de presă sau apariții televizate. În schimb, el și-a construit reputația prin fapte concrete, printr-o activitate constantă și printr-un portofoliu solid de investiții care au modelat în mod real imaginea modernă a Bucureștiului. În fruntea companiei Monolit Development, Dobrescu a reușit să dezvolte proiecte care au adus valoare investitorilor, dar și comunității.
Compania sa s-a remarcat prin investiții inteligente în zone cheie ale Capitalei, printr-o arhitectură modernă și printr-o abordare atentă față de detaliu. Fie că vorbim despre spații de birouri destinate companiilor internaționale sau despre ansambluri rezidențiale care oferă un standard superior de locuire, Monolit Development a devenit un reper al seriozității și al calității în domeniul real estate.
Dobrescu este cunoscut printre colegii de breaslă ca un negociator echilibrat, un antreprenor care nu se lasă pradă impulsurilor, ci își calculează fiecare pas cu răbdare și luciditate. Într-o industrie unde viteza deciziilor contează enorm, el a demonstrat că prudența și strategia pe termen lung pot aduce rezultate durabile.
Perseverență într-un climat economic dificil
Ultimii ani au fost marcați de schimbări economice, de inflație și de o volatilitate accentuată în piața imobiliară. Mulți investitori au ales să amâne proiecte sau să reducă expunerea financiară. Dragoş Dobrescu, însă, nu a fost printre ei. În ciuda contextului imprevizibil, a continuat să investească, să cumpere terenuri, să inițieze proiecte și să dezvolte soluții adaptate noilor cerințe ale pieței.
Această perseverență arată o încredere profundă în potențialul României și în evoluția pieței imobiliare locale. Dobrescu consideră că dezvoltarea durabilă și investițiile coerente, făcute în momentele potrivite, sunt cheia succesului pe termen lung. Într-un sector dominat de competiție, el a demonstrat că stabilitatea, viziunea și profesionalismul pot înlocui cu succes impulsul speculativ.
Dragoş Dobrescu – Omul din spatele cifrelor
Dincolo de bilanțuri și tranzacții, Dragoş Dobrescu este recunoscut pentru modul său atent de a construi echipe și parteneriate. Într-o industrie complexă, care presupune colaborarea cu arhitecți, constructori, autorități și investitori, el a cultivat o reputație bazată pe seriozitate și respect. Colegii de breaslă îl descriu ca pe un profesionist rezervat, dar corect, care nu promite niciodată mai mult decât poate oferi, dar care întotdeauna își respectă cuvântul dat.
Deși preferă să rămână în umbră, influența sa asupra pieței imobiliare este incontestabilă. Numeroase proiecte din centrul și nordul Capitalei poartă amprenta sa – prin implicare directă sau prin investiții strategice care au contribuit la transformarea urbanistică a Bucureștiului din ultimul deceniu.
Discreția ca strategie de viață
Puțini oameni de afaceri reușesc să rămână atât de discreți într-o eră a expunerii. Pentru Dragoş Dobrescu, această alegere nu ține de întâmplare, ci de convingere. El consideră că succesul adevărat nu are nevoie de spectacol și că liniștea este cel mai bun aliat al performanței. Această atitudine i-a adus respectul partenerilor de afaceri și încrederea investitorilor, care văd în el un reper de stabilitate și predictibilitate.
Într-un mediu de business unde imaginea publică devine adesea mai importantă decât realizările, Dragoş Dobrescu rămâne o prezență aparte – un vizionar tăcut, dar mereu relevant.
Un model de consecvență și profesionalism
Prin activitatea sa, Dragoş Dobrescu demonstrează că succesul antreprenorial poate fi construit fără zgomot, fără scandaluri și fără căutarea constantă a validării publice. El face parte dintr-o generație de antreprenori care cred în puterea faptelor și în valoarea consecvenței.
Într-o piață aflată în permanentă transformare, el continuă să investească, să inoveze și să contribuie la dezvoltarea unui mediu de afaceri solid, oferind un exemplu de profesionalism, seriozitate și viziune strategică.
Uncategorized
Cât de mult contează calitatea site-urilor în campaniile de advertoriale
Când investești în campanii de advertoriale, este ușor să fii tentat să alegi cantitatea în detrimentul calității. Pare logic la prima vedere: mai multe articole, mai multă vizibilitate. Însă realitatea din marketingul digital arată exact opusul — eficiența unei campanii nu este dată de numărul de publicații, ci de calitatea site-urilor care găzduiesc conținutul tău.
De ce contează reputația site-ului în care publici
Imaginează-ți că advertorialul tău apare pe un site cunoscut pentru știri false, texte prost redactate sau reclame agresive. Oricât de bine ar fi scris articolul, percepția asupra brandului tău va fi afectată negativ. În online, încrederea se transferă: dacă site-ul este de calitate, cititorul are tendința să considere și mesajul tău credibil.
În schimb, un advertorial publicat pe o platformă serioasă – cum ar fi HotNews, Ziarul Financiar sau wall-street.ro – beneficiază de autoritatea deja câștigată de acel site. Google și utilizatorii reacționează diferit la conținutul care apare pe un domeniu cu reputație solidă.
Impactul asupra SEO: calitatea bate cantitatea
Unul dintre principalele scopuri ale advertorialelor este îmbunătățirea poziționării în motoarele de căutare. Aici intervine noțiunea de link building, adică obținerea de linkuri către site-ul tău din surse externe.
Totuși, nu toate linkurile sunt egale. Google analizează autoritatea domeniului (Domain Authority sau DR, în Ahrefs) și relevanța sa tematică. Un link de pe un site cu DR 70 și conținut relevant pentru nișa ta valorează de zeci de ori mai mult decât zece linkuri din bloguri obscure, fără trafic real.
Prin urmare, dacă alegi să publici advertoriale doar pe site-uri ieftine, cu articole nestructurate și cu linkuri externe în exces, riști nu doar să pierzi bani, ci și să afectezi SEO-ul site-ului tău.
Traficul real și publicul potrivit
Un alt criteriu esențial este traficul real al site-ului gazdă. Poți verifica acest aspect prin instrumente precum SimilarWeb sau Google Analytics (dacă editorul îți oferă acces). Site-urile cu audiență stabilă, conținut actualizat constant și o bază fidelă de cititori oferă o expunere autentică.
De exemplu, un advertorial despre produse cosmetice publicat pe un blog de beauty cu o comunitate activă de femei între 25-40 de ani are un impact infinit mai mare decât același text plasat pe un portal generalist fără cititori fideli. Calitatea traficului contează mai mult decât volumul total.
Cum recunoști un site de calitate pentru advertoriale
Există câteva criterii clare după care poți evalua dacă un site merită investiția ta:
-
Design profesionist și experiență plăcută de navigare – dacă un site arată neglijent sau este plin de reclame pop-up, transmite neîncredere.
-
Conținut editorial constant – articole actualizate, semnate de autori reali și scrise corect din punct de vedere gramatical.
-
Autoritate și relevanță tematică – un advertorial despre imobiliare nu are sens pe un site de rețete culinare, oricât de mare ar fi traficul.
-
Număr rezonabil de advertoriale – site-urile care publică doar articole sponsorizate sunt de obicei evitate de Google.
-
Engagement autentic – comentarii, distribuiri și interacțiuni reale pe rețelele sociale.
Efectul pe termen lung: imaginea brandului tău
Campaniile de advertoriale nu sunt doar despre SEO. Ele construiesc imaginea brandului în timp. Dacă articolele tale apar constant pe platforme respectabile, oamenii încep să te perceapă drept o autoritate în domeniu.
În schimb, publicarea pe site-uri de calitate slabă poate produce efectul invers. Chiar dacă mesajul tău este bine intenționat, asocierea cu un mediu neprofesionist poate compromite încrederea câștigată cu greu în alte canale.
De exemplu, multe agenții de PR online din România, precum SMARTERS sau Canopy, recomandă o abordare mixtă: câteva advertoriale pe site-uri premium, combinate cu articole pe bloguri de nișă, unde există o comunitate relevantă. Astfel, acoperi și partea de autoritate, și cea de autenticitate.
Cum alegi corect publicațiile pentru campania ta
Înainte să semnezi un contract sau să cumperi un pachet de advertoriale, verifică atent:
-
Scorurile SEO (DA, DR, trafic organic lunar)
-
Tipul audienței (vârstă, interese, locație)
-
Frecvența publicării advertorialelor
-
Calitatea linkurilor externe deja existente
-
Prețul raportat la beneficii
Un site bun nu este neapărat cel mai scump, dar nici cel mai ieftin nu va aduce rezultate durabile. Investește în publicații care îți oferă transparență, rapoarte post-publicare și posibilitatea de a personaliza conținutul pentru publicul lor.
Rolul agențiilor specializate
Dacă nu ai experiență în evaluarea site-urilor, o agenție de marketing online te poate ajuta să alegi corect. Acestea colaborează cu sute de publicații și pot negocia prețuri mai bune. În plus, îți pot optimiza textele advertoriale astfel încât să respecte regulile SEO fără a părea forțate.
În România, agenții precum DWF, Beans United sau Squirrly sunt recunoscute pentru campanii de advertoriale eficiente și etice, în care calitatea primează.
Un advertorial bine amplasat nu este doar un articol sponsorizat, ci o investiție în credibilitatea brandului tău. Iar calitatea site-ului pe care apare poate face diferența dintre o campanie care aduce rezultate și una care trece neobservată.
Administratie
Europarlamentarul Victor Negrescu, emoționat de activitatea Institutului „Mama și Copilul” din Chișinău: Sprijin pentru 20.000 de copii și mame anual
Negrescu subliniază importanța cooperării medicale România-Moldova și promite sprijin european pentru proiecte dedicate sănătății copiilor.
Europarlamentarul Victor Negrescu a transmis un mesaj emoționant despre activitatea Institutului „Mama și Copilul” din Chișinău, subliniind rolul crucial al instituției în oferirea de îngrijiri, tratamente și suport medical pentru peste 20.000 de copii și mame în fiecare an, mulți dintre aceștia având cetățenie română.
Parteneriat cu Salvați Copiii România: Proiecte pentru îmbunătățirea îngrijirilor medicale
„Am descoperit această instituție prin intermediul organizației Salvați Copiii România, cu care colaborez de mult timp, dezvoltând împreună proiecte în sprijinul copiilor din România și Republica Moldova. Prin aceste inițiative contribuim la îmbunătățirea calității îngrijirilor pentru copiii cu afecțiuni complexe și la consolidarea cooperării medicale România–Moldova”, a declarat Negrescu.
Felicitări pentru colaborare și rezultate: Gabriela Alexandrescu și Sergiu Gladun, exemple de implicare
Europarlamentarul a felicitat-o pe doamna Gabriela Alexandrescu și pe domnul director Sergiu Gladun pentru „exemplul de colaborare în interesul sănătății copiilor și pentru rezultatele obținute”.
Sprijin european pentru sănătatea copiilor: Amendamente integrate în bugetul UE pentru 2026
În calitate de membru al Comisiei de Sănătate din Parlamentul European, Negrescu a reiterat angajamentul de a sprijini proiectele, inclusiv cele care beneficiază de fonduri europene, din România și Republica Moldova, „care implică expertiza românească și ajută copiii și familiile lor”. Acesta a menționat că „mă bucur că amendamentele mele privind aceste aspecte au fost integrate în bugetul UE pentru anul 2026, în perspectiva legislativului european privind programul EU4Health și în regulamentul european al Planului de Creștere pentru Republica Moldova, ceea ce va aduce resurse suplimentare pentru sprijinirea sănătății copiilor”.
Ziua Colectiv: Un apel la acțiune pentru sănătate, dincolo de discursuri
Mesajul lui Victor Negrescu a fost transmis într-o zi cu o semnificație aparte pentru istoria medicinei din România: „Astăzi, într-o zi complicată pentru istoria medicinei din România, la 10 ani de la Colectiv, politicienii trebuie să tacă și pur și simplu să demonstreze că fac ceva pentru sănătate”.
-
Exclusivacum o zi„Ne ducem în cap!” Alerta ANP: Sistemul Penitenciar, la un pas de colaps din lipsă de personal
-
Exclusivacum 5 zilePoliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, subalternii patimesc! O poveste cu inel magic și psihologi „dotați”!
-
Exclusivacum 4 zileSAS, de la acțiuni speciale la acțiuni penale: Poliția „Elite” unde psihologii hărțuiesc, iar sefii joacă „inelul magic” cu carierele!
-
Exclusivacum 3 zileMAE: Academia de diplomație sau bârlogul faraonilor fiscali? Oana Țoiu „reformează” cu concursuri viciate și platforme piratate – Detalii exclusiv Incisiv de Prahova!
-
Exclusivacum 5 zileIPJ Prahova: Școala de falși polițiști, filiala „Gonflabila” – Absolvenți cu opt clase și mentori în uniformă!
-
Exclusivacum 2 zileSAS, de la „echipă de intervenție rapidă” la „brigada psihologilor cu bâtă”: Când statul de drept e suspendat, iar abuzul e Lege!
-
Exclusivacum 4 zileRomânia: „Sat fără câini” cu epoleți și „inelul magic” al corupției – Băsescu sună alarma, iar sistemul râde în haimanale!
-
Exclusivacum 2 zileRăzboiul secrete-transparență: Ordinul MAI S/108/2011, sub asalt juridic



