Actualitate
Profitul unei afaceri online crește dacă apelezi la servicii de marketing digital

Serviciile oferite firmelor de către o agenție de marketing digital au drept scop principal sporirea rentabilității firmelor.
Cum se poate face asta?
Prin derularea de campanii cu obiective clare referitoare la:
– creșterea vânzărilor;
– sporirea popularității unui produs ori serviciu;
– poziționarea unui agent economic sau a unui produs/serviciu în topul căutărilor pe motoarele online.
Sunt ținte ce se pot obține mai ușor dacă se achiziționează un pachet personalizat de servicii de marketing digital de la o agenție cu experiență în domeniu și care are reușite notorii în activitatea desfășurată.
Dezvoltarea comerțului electronic, concentrarea pe obiectivele companiilor stabilite pe termen scurt, mediu sau lung, impune a se apela de către orice firmă care vrea să reziste pe piață, să se dezvolte, la această soluție complexă de promovare pe internet.
Vânzările online vor fi mai bine optimizate și direcționate spre anumite segmente de clienți, care vor fi îndemnați ca să cumpere produsele și să acționeze în sensul de a alege platforma unui anume magazin online.
Aceștia vor putea găsi acolo un mediu performant tehnic, capabil să le ofere o experiență de shopping deosebită, un site ce are o interfață prietenoasă pentru utilizatori datorită implementării unor strategii moderne de e-commerce, specifice pentru perioada actuală.
O agenție de marketing digital sprijină companiile în încercarea lor de a afla cum gândesc clienții și oferă sugestii pertinente despre cum pot să fie aceștia orientați spre a le alege produsele și serviciile.
Având informații cât mai complete despre beneficiarii produselor și serviciilor unei firme, se pot găsi soluțiile cele mai adecvate specificului fiecăreia afaceri în parte, așa încât respectivul comerciant să își crească profitul spre maxim, să își fidelizeze clienții oferindu-le experiențe memorabile de cumpărare.
O mare problemă pentru comercianții online este reprezentată de dobândirea de trafic web. O regulă spune că nu toți userii sunt egali din punctul de vedere al unui business online.
Dobândirea traficului este importantă, dar esențial este ca acesta să fie unul de calitate.
De aceea internauții – țintă trebuie convinși prin mijloace moderne, specifice vremii actuale, ca să interacționeze cu firma respectivă, să se convertească și să cumpere produsele și serviciile brandului, iar în final să treacă de la statutul de simpli vizitatori și clienți la acela de ambasadori înfocați ai brandului.
Planurile de conversie executate în cadrul campaniilor web specifice de către specialiști au scopul de a maximiza numărul de vizitatori calificați și de a-i orienta spre un anumit site de comerț.
O agenție de marketing online bună operează cu multiple canale media precum ar fi: motoare de căutare, rețele sociale, site-uri și bloguri care au conținut valoros, așa încât compania ce apelează la asemenea servicii pot să atragă în relativ scurtă vreme mai mulți vizitatori online ce pot fi convertiți în clienți fideli.
Publicitatea s-a schimbat în prezent. O prezență vizibilă pe social media este esențială în cazul unei afaceri online, mai ales când vorbim de e-commerce. Specialiștii spun că este mai bine să nu fii prezent pe o anumită rețea, decât să îți faci în mod greșit vizibilă prezența acolo.
Multe rețele sociale există acum, fiecare ghidându-se după reguli proprii. Există mari diferențe, spre exemplu, între între Facebook și profesionistul LinkedIn.Prin utilizarea adecvată a fiecărei rețele sociale în parte, agenție de marketing digital va putea să atragă o audiență potrivită, ceea ce aduce mari beneficii companiei cliente.
E nevoie de utilizarea unor strategii care să valorifice la maxim rețelele sociale, atât din perspectivă organică cât și publicitară, pentru a atinge obiectivele stabilite de comun acord cu clienții agenției.
O agenție de marketing digital poate să vă facă o companie ca să fie prezentă în momentul corect când un consumator tocmai vrea să ia o decizie de cumpărare a unui produs sau serviciu, chiar și dacă acest lucru se petrece după un anumit interval de timp, de la momentul inițial, al primei luări de contact cu oferta de vânzare.
Cu cât este mai complex bunul ori serviciul mai scump, cu atât procesul de luare a deciziei de cumpărare este mai îndelungat. Remarketing-ul sau retargetarea se folosește pentru a identifica vizitatorii de acest gen și apoi pentru a trimite în zilele sau chiar săptămânile ce urmează mesaje adaptate etapei de vânzări în care potențialul client se află.
Conversia dezvoltată pe strategii puternice de remarketing pentru clienți cu domenii de afaceri diverse segmentează publicul în funcție de nevoile și comportamentul acestora și reglează asttfel publicitatea spre a fi adaptată fiecărui segment de consumatori în parte.
Cumpărarea inteligentă de cuvinte cheie precum și pozițiile plătite se referă la posibilitatea de a face publicitate pe motoarele de căutare cele mai accesate, precum Google sau Bing, pentru a afișa cuvinte relevante după o anumită căutare.
Iată de ce este bine a se apela la o companie la o agenție de marketing digital profesionistă, precum este LemonIce din București.
Actualitate
Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
-
Exclusivacum 3 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Ancheteacum 3 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 22 de ore
Băicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Administratieacum 3 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 2 zile
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 3 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!
-
Exclusivacum 4 zile
ÎCCJ clarifică drepturile funcționarilor publici în cazul sancțiunilor disciplinare: Cercetare prealabilă și audiere obligatorii chiar și pentru „mustrarea scrisă”