Featured
Marina SUA la răscruce de drumuri: Necesitatea unei revoluții tehnologice și a producției în masă

O analiză critică a situației actuale a Marinei SUA și propunerea unei strategii inovatoare pentru menținerea supremației maritime.
WASHINGTON, D.C. – Marina Statelor Unite se află într-un moment critic. Pe măsură ce peisajul maritim global evoluează, trebuie să se adapteze și abordarea noastră pentru menținerea supremației navale. În prezent, marina este incapabilă să fie activă pe trei teatre simultane, are o lipsă de muniții, nave și personal pentru operațiuni de luptă susținute și se luptă să producă navele de război necesare, utilizând concepte depășite din cel de-al Doilea Război Mondial și Războiul Rece.
Necesitatea unui nou curs
Cu alte cuvinte, aproape fiecare parte a sistemului este defectă. Pentru a aborda aceste provocări, marina trebuie să se îndepărteze de platformele mari și costisitoare și să adopte producția în masă și personalizarea. Filosofia sa directoare ar trebui să se concentreze pe sistemele autonome, inteligența artificială (AI), securitatea cibernetică, războiul electronic și letalitatea distribuită, și să includă o schimbare culturală către considerarea programatorilor de software drept parteneri cheie pentru marinari.
Era dronelor maritime
Navele de suprafață și submarine fără pilot se află într-un stadiu de dezvoltare similar cu cel al aeronavelor fără pilot de acum un deceniu. Cu toate acestea, curba de maturitate și adoptarea navelor-dronă vor progresa mult mai rapid decât în cazul aeronavelor comparabile. Acest lucru se datorează a două motive simple: dezvoltarea rapidă a inteligenței artificiale oferă un punct de plecare pe care dronele aeriene de acum un deceniu nu l-au avut, iar producția de drone maritime va beneficia de lecțiile învățate din dronele aeriene.
O flotă de zeci de mii de nave autonome
Deși navele cu echipaj uman nu vor dispărea complet niciodată, marina ar trebui să se îndepărteze de obiectivul său de lungă durată de 355 de nave – care se dovedește oricum nerealist din punct de vedere al producției – și să planifice în schimb zeci de mii de nave mai mici și relativ autonome, multe dintre acestea fiind platforme specializate pentru misiuni specifice. Având în vedere anunțul Casei Albe privind o revizuire generală a construcției navelor, această nouă direcție va asigura faptul că Statele Unite vor deveni liderii mondiali în producția acestor noi nave ale viitorului, în loc să investească în reconstruirea șantierelor navale din trecut.
Miniaturizarea flotei de suprafață
Marina trebuie să miniaturizeze, de asemenea, flota sa de suprafață. Roiuri de nave modulare mai mici, cum ar fi navele patrule și canoanele, ar trebui să fie dislocate în apropierea coastelor, oferind o forță de descurajare și de răspuns rapid fără o revizuire majoră a șantierelor navale. Aceste nave sunt mai ieftine de produs și de desfășurat, în special în zone contestate sau aglomerate. Mii de drone, cum ar fi Orca, un submarin autonom de mari dimensiuni proiectat pentru recunoaștere și detectarea minelor, în prezent în curs de dezvoltare, ar putea asigura o prezență persistentă în apele contestate.
Sfârșitul aviației navale cu echipaj uman
În plus, era aviației navale cu echipaj uman ar trebui să se încheie. Avioanele cu echipaj uman necesită portavioane mari, care, la rândul lor, necesită alte nave pentru protecție. Renunțarea la navele mari în favoarea navelor autonome mai mici este crucială. Această schimbare va permite marinei să utilizeze flote masive de drone de suprafață și submarine mici și autonome, acționând ca multiplicatori de forță pentru supraveghere, recunoaștere și sprijin logistic.
Renunțarea la F/A-XX
Anularea programului F/A-XX, viitorul avion de superioritate aeriană de generația a șasea al marinei, și investirea acestor bani în sisteme fără pilot este esențială. Numărul mare de drone aeriene poate îmbunătăți operațiunile navale cu capacități de informații, supraveghere și recunoaștere, extinzând ochii și urechile marinei fără a pune în pericol navele sale maritime cu echipaj uman. Operațiunile de combatere din Orientul Mijlociu și Europa arată că roiurile de drone, dronele specializate și dronele ieftine și consumabile care funcționează ca muniții remodelează dramatic câmpul de luptă. Deși gamele mai lungi vor necesita sisteme fără pilot mai mari din cauza greutății și a puterii, sistemele proiectate să funcționeze fără pilot vor fi totuși mai mici decât avioanele de luptă cu echipaj uman.
Producția în masă: cheia succesului
Marina actuală continuă să fie blocată într-o mentalitate de lipsă. Dacă baza de producție este mobilizată și sunt furnizați bani, Marina SUA ar trebui să-și fixeze obiectivele pe milioane de drone pe an, care, în timp, vor deveni mai mari și mai sofisticate: flota actuală de avioane cu echipaj uman nu va dispărea peste noapte, ci în 10-15 ani, pe măsură ce acestea îmbătrânesc.
Similar navelor, producția în masă a dronelor este mult mai simplă decât construirea manuală a avioanelor Joint Strike Fighters, iar provocarea industriei să le producă în milioane este posibilă. Dacă am putut produce peste 300.000 de avioane în timpul celui de-al Doilea Război Mondial, ar trebui să putem produce în masă un milion de drone astăzi. Ceea ce este sigur este că dacă nu încercăm, atunci nu vom reuși.
Concluzie
Pivotarea de 180 de grade a Marinei către producția în masă, personalizare și integrarea sistemelor autonome și a inteligenței artificiale este esențială pentru ca SUA să-și mențină dominația maritimă. Prin adoptarea acestor schimbări, marina poate contracara eficient amenințările emergente și poate asigura fluxul liber de bunuri și resurse.
Nerespectarea reparării Marinei noastre defecte este de neconceput. Din fericire, schimbarea necesară este accesibilă și realizabilă. Depinde de Congres, care are datoria constituțională de a „furniza și menține o marină”, să ofere finanțarea, flexibilitatea și sprijinul moral necesar pentru a face această reparare.
Exclusiv
Politeanu, Primarul-Paratrăsnet: Cum gunoiul imobiliar incearcă să murdărească imaginea unui oraș infrumusețat
Exclusiv
De la „fofilica” la Prefectură: Ascensiunea halucinantă a unui combinagiu politic – Zoia, „mama” lui Matei, chiar ești bine?!
Anchete
CORUPȚIE ÎN SĂNĂTATEA DIN BRAȘOV: DNA SPARGE CUIBUL – Percheziții la Spitale, DSP și Firme!
-
Exclusivacum 3 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Ancheteacum 3 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 20 de ore
Băicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Administratieacum 3 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 2 zile
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 3 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!
-
Exclusivacum 4 zile
ÎCCJ clarifică drepturile funcționarilor publici în cazul sancțiunilor disciplinare: Cercetare prealabilă și audiere obligatorii chiar și pentru „mustrarea scrisă”