Exclusiv
Amneziile lui Ciolacu: Confuzie și intrebări în privința Securității Naționale
Confuziile Premierului Ciolacu
Auzind recentele declaratii publice ale actualului premier Marcel Ciolacu facute in calitate oficiala de demnitar al statului roman, ramanem uimiti de cat de uituc poate fi acesta cu atat mai mult cu cat si, in trecut comunicarile acestuia erau perturbate de unele incapacitati de a-si aminti o serie de informatii ce l-ar putea pune pe candidatului la campania prezidentiala in situatii dificile.
Declarații controversate la Londra
Astfel, din declaratiile de presa sustinute recent de prim-ministrul Marcel Ciolacu[1], la Institutul Cultural Roman de la Londra, aflam cu stupoare cum intelege dansul sa clarifice o serie de aspecte legate de situatia neclara a domnului George Simion, aspecte ce au inflamat spatiul public din tara noastra in aceasta campanie electorala multipla (alegeri prezidentiale si parlamentare), cum ar fi:
- “(…) În ceea ce privește desecretizarea. Eu am făcut o adresă oficială atât primului ministru din Republica Moldova, cât și primului ministru Denîs Șmîhal. Dânșii nu mi-au răspuns mie direct. Dânșii mi-au răspuns prin serviciile de intelligence din cele trei state, eu am primit aceste informații, nu mă pot referi textual sau direct ce este în acele informații, nici nu mai țin minte foarte bine, dar ce vă spun cu certitudine este că niciuna dintre cele două informări, nici cea din Republica Moldova, nici cea din Ucraina n-au făcut referire la faptul că domnul Simion este spion rus sau la faptul că domnul Simion a avut întâlniri. N-am primit detaliat că a avut întâlniri cu vreun spion rus. Acesta este adevărul.”
- “ (…) Din informațiile pe care le am eu ca prim-ministru și din informațiile pe care le are Guvernul României, această acuză nu se confirmă și va aduce un avantaj domnului Simion în acest moment, prin această escaladare și prin această acuză dusă de o echipă de campanie a Partidului Național Liberal.”
- “(…) Pentru că nu m-aţi întrebat în mod explicit și eu nu v-am dat niciun detaliu, văzând unde s-a ajuns în discuția din spațiul public. Presupun că în acest moment o să cerem Serviciului Român de Informații și o să dea detaliile, pentru că s-a mai întâmplat un lucru foarte grav din punctul meu de vedere, care îmi doresc o Românie normală.”
- “ (…) Așa le-am primit – informațiile. Eu nu le-am primit de la domnul /…/ direct, mi le-a dat prin sms, am primit prin Serviciul Român de Informații.”
- “(…)Este un document secret.”
- Informații conflictuale cu cele anterioare
Dar sa analizam totate aceste afirmatii ale lui Marcel Ciolacu in corelatie cu alte declaratii trecute ale acestuia si informatii cu acces public existente in spatiul public astfel:
In data de 20.02.2024 in presa online aparea stirea in care se precizeaza ca premierul Dorin Recean al Republicii Moldova a afimat la Pro TV Chișinău[2] ca „Instituțiile statului au determinat că George Simion face parte din efortul de destabilizare în Republica Moldova, și acest lucru i l-am comunicat și premierului Ciolacu. Înseamnă că participă la un efort de destabilizare în Republica Moldova. Este o decizie a instituțiilor care instituțiile au determinat acest factor de risc și au luat decizia corespunzătoare”.
Deci premierul nostru a fost informat institutional (oare de ce? Si presupunem ca in luna ianuarie 2024 sau chiar mai devreme)[3] de omologul lui din Republica Moldova despre o situatie grava cu incidenta in securitatea nationala a unui stat vecin, in care este implicat un cetatean roman, lider al unui partid politic din Romania.
Pe acest fond ne intrebam conform carei prevederi legale premierul Ciolacu are vreo competenta in a solicita, respectiv a primi date sau informatii cu caracter personal despre situatia externa a unui cetatean roman de la omologii sai din Republica Moldova si Ucraina, iar in cazul in care a primit astfel de date ce a facut cu acestea din punct de vedere institutional si legal, aspecte ce nu au fost evidentiate in declaratiile ulteriore ale acestuia.
In realitatea Marcel Ciolacu, prin abuz de drept a intervenit in atributiile altor institutii ale statului cu rol in posibila verificare, clarificare, cunoastere, cercetare, contracareare si stabilire de masuri legale in consecinta in raport cu o anume stare de fapt dupa cum a fost anterior descrisa de oficialul moldovean.
In data de 02.02.2024 publicatia newsmaker.md[4] scria cu majuscule ca “Preşedintele AUR din România George Simion a fost interzis în Republica Moldova pentru încă 5 ani. Informația a fost confirmată pentru NewsMaker de reprezentanții Inspectoratului General pentru Migrație al Ministerului Afacerilor Interne.”
Mai mult, publicatia respectiva prezenta un raspuns oficial al autoritatii competente moldovenesti sus mentionata catre redactorul sef adjunct al publicatiei in cauza prin care se mentioneaza printre alte faptul ca potrivit legislatiei lor nationale lui George Simion i s-a emis o decizie de prelungire a termenului declararii acestuia ca persoana indezirabila pe teritoriul Republicii Moldova, pe un termen de inca 5 ani, aspect confirmat chiar de catre persoana vizata.
Dar ce este mai interesant este faptul ca in acelasi raspuns oficial se spune in mod clar si fara echivoc faptul ca “Autoritatea competentă a Republicii Moldova a informat autoritățile din România despre decizia adoptată cu privire la interzicerea intrarii pe teritoriul R.Moldoveia persoanei in cuaza. Actualmente Inspectoratul General pentru Migrație se află într-un litigiu cu cetățeanul român care a contestat în instanță măsura impusă”, a precizat Inspectoratul.”
Întrebări legale și instituționale
Astfel, aflam ca autoritatile in drept din Romania au fost informate cu situatia creata pe un spatiu extern asupra cetateanului roman George Simion, sens in care suntem interesati ce masuri legale au stabilit in consecinta si de ce nu s-a facut public pana acum rezultatul acestora, pentru a nu se ajunge astazi al un astfel de scandal public cu posibile consecinte negative in plan intern dar si international.
In consecinta nu intelegem ce rol, in sensul legii, are premierul Marcel Ciolacu in situatia descrisa anterior, stare de fapt pe care in mod normal ar fi trebui sa o rezolve cel lezat, adica George Simion, prin demersuri institutionale pe care le are la indemana oricare cetatean roman.
Mai mult aflam cu stupoare ca sunt implicate chiar serviciile de informatii ale celor doua state vecine cu noi, ar si SRI institutie care ar fi transmis o informare secreta, evident, catre premierul Marcel Ciolacu dupa cum acesta afirma in declaratia de presa data si nu numai.
Dar ne intrebam conform care prevederi legale SRI a informat direct pe seful Executivului despre situatia unui cetatean roman, lider politic, ce reprezinta un pericol la securitatea nationala a unui alt stat, fara sa intreprinda demersurile informativ- operative in consecinta fata de acesta, respecti activitati de verificare, cunoastere si contracarare a existentei vreunei amenintari la adresa securitatii nationale in raport de cele relevate de autoritatile competente moldovenesti si ucrainene.
Ca atare fiind o situatie operativa in lucru acesta aspect nu ar fi putut face obiectul informarii premierului intrucat nu are competente in a stabili masuri in consecinta ci, cel mult dupa finalizarea activitatii de intelligence specifica SRI ar fi trebuit in functie d erezultat sa informeze/sesizeze organele judiciare in drept sau sa claseze “dosarul” in cazul neconfirmarii vreunei amenintari la dresa securitatii nationale a Romaniei.
In orice caz SRI nu are atribut de a informa primul ministru despre situatia externa a vreunui cetatean roman, intrucat reprezinta o ingerinta grava in drepturile si libertatile fundamentale ale persoanei protejate constitutional, cu atat mai mult cu cat informarile cu aspecte din starea sociala si nu numai ale unui demnitar si lider politic cum este George Simion sunt interzise prin lege si poate reprezenta o ingerinta grava a SRI in jocuri de putere si dezbateri politice.
In concluzie solicitam institutiilor in drept sa clarifice situatia izvorata in spatiul public de foarte mult timp, respectiv sa verifice daca afirmatiile oficiale aruncate in spatiul public pot intra sub incidenta legii penale, in special ale art 404 CP “Comunicarea sau răspândirea, prin orice mijloace, de ştiri, date sau informaţii false ori de documente falsificate, cunoscând caracterul fals al acestora, dacă prin aceasta se pune în pericol securitatea naţională, se pedepseşte cu închisoare de la unu la 5 ani”. (Cristina T.).
[1] https://gov.ro/ro/stiri/declaratii-de-presa-sustinute-de-prim-ministrul-marcel-ciolacu-la-institutul-cultural-roman&page=1
[2] https://financialintelligence.ro/premierul-republicii-moldova-institutiile-statului-au-determinat-ca-george-simion-face-parte-din-efortul-de-destabilizare-in-tara-si-i-am-comunicat-si-premierului-ciolacu/
[3] https://www.stiripesurse.ro/ciolacu-face-ancheta-in-privinta-lui-simion-premierul-trimite-solicitari-la-kiev-si-chisinau-surse_3216611.html
[4] https://newsmaker.md/ro/liderul-aur-george-simion-interzis-in-republica-moldova-pentru-inca-5-ani/
Exclusiv
Pârâul Dâmbu, salvat de la sufocare: Intervenția fermă a Poliției Locale Ploiești, Serviciul Protecția Mediului
Exclusiv
Sistemul Antigrindină: Miliarde evaporate, zero rezultate și recole record fără rachete – Raportul Exclusiv care demască jaful secolului!
De ani de zile, așa cum am documentat în repetate rânduri , Sistemul Național Antigrindină (SNAG) a fost subiectul unor controverse aprinse, acuzat fiind de ineficiență crasă, sifonare a banilor publici și chiar de agravarea secetei. Ceea ce părea o „rețetă perfectă pentru un jaf cu aprobare guvernamentală”, transformând HG 256/2010 într-o „biblie a mafiei antigrindină” și un „bilet direct spre Maldive” pentru beneficiari, primește acum o confirmare zdrobitoare.
Ziarul nostru de investigații, Incisiv de Prahova, a obținut în exclusivitate un Raport preliminar de o acuratețe dezarmantă, care demonstrează, fără replică, că toate dezvăluirile noastre au fost nu doar exacte, ci și profetic de corecte. Datele oficiale, furnizate chiar de Direcția Agricolă Județeană Prahova (DAJ Prahova) pentru perioada 2015-2025, aruncă în aer narațiunea oficială a unui sistem funcțional, expunând o realitate crudă: milioane de euro aruncați pe fereastră pentru o tehnologie fără niciun efect detectabil, ba chiar suspectată de a fi contribuit la problemele climatice.
În timp ce unele publicații, locale sau naționale, își arogă acum, cu o întârziere demnă de analele presei autohtone, ‘exclusivitatea’ dezvăluirilor despre sistemul antigrindină – un scenariu familiar- după cum am documentat până la saturație (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (AICI), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) e (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) , etc. și în tot internetul care mai are curajul să spună adevărul), sistemul antigrindină a fost o mafie transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite, aidoma cazului WHITE TOWER (aici), unde abia în 2023 începeau să „descopere” ce Incisiv de Prahova documentase și publicase deja, cu acte (adevarate rechizitorii), încă din 2020 – noi le oferim indulgența noastră, deplângându-le, totodată, lipsa cronică de originalitate și de viteză.
„Scutul” fantomă: Când variabilitatea devine dovada ineficienței
Conform anexei 1 a HG 256/2010, ar fi trebuit să beneficiem de un sistem antigrindină ultramodern, rodul unor studii științifice și tehnologii inovatoare. Realitatea, așa cum o relevă datele DAJ Prahova, este complet diferită. Pe parcursul a nouă ani (2015-2024) în care sistemul antigrindină a funcționat „normal” în județul Prahova, suprafața medie afectată de grindină a fost de 560,32 hectare pe an. O cifră care, la prima vedere, ar putea părea acceptabilă. Însă, statistica nu minte și scoate la iveală adevărul brutal: abaterea standard a suprafețelor afectate este de ±738 hectare, adică mai mare decât valoarea medie însăși!
Ce înseamnă asta? Explicația este simplă și devastatoare pentru susținătorii sistemului: într-un sistem tehnic eficient, variațiile de la un an la altul ar trebui să fie minime, controlate. Aici, fenomenul grindinei rămâne complet aleatoriu, „sărind” dramatic, exact ca și cum sistemul nu ar exista. Verdictul statistic este clar: sistemul nu controlează grindina. Banii publici, alocați „studiilor fără rezultate, omologărilor fictive și programelor experimentale eșuate”
Sistemul Antigrindină: Miliarde evaporate, zero rezultate și recole record fără rachete – Raportul Exclusiv care demască jaful secolului!, nu au produs nimic concret, ci doar o vastă operațiune de sifonare a bugetului.
Paradoxul prahovean: Fără rachete, mai puțină grindină și recole istorice!
Dacă ineficiența statistică nu era suficientă, anul 2025 oferă dovada supremă a inutilității sistemului. În 2024, sistemul a funcționat doar parțial (aprilie-iulie), iar în 2025, a fost oprit complet. Logica ar fi dictat o creștere masivă a pagubelor. Realitatea, însă, contrazice flagrant această așteptare, confirmând, încă o dată, acuzațiile Incisiv de Prahova privind „sistemul fantomă pe banii noștri”:
- 2024: 313 hectare afectate de grindină (sub media anilor cu sistem activ).
- 2025: 459,84 hectare afectate de grindină (tot sub media anilor cu sistem activ).
Cu alte cuvinte, în absența rachetelor, grindina nu a devenit mai severă; dimpotrivă, pagubele au fost mai mici! Acest fenomen, bine cunoscut în știință, indică faptul că intervenția artificială nu avea, în realitate, niciun efect benefic.
Iar surprizele nu se opresc aici! Anul 2025, singurul sezon fără intervenții antigrindină, a înregistrat și cele mai mari producții agricole din întreg intervalul 2015-2025! Grâul a „explodat” de la 3.500-5.000 kg/ha la aproximativ 8.000 kg/ha; rapița a urcat la circa 4.500 kg/ha; floarea-soarelui a revenit la 2.500 kg/ha; iar porumbul a atins un nivel excepțional de peste 6.500 kg/ha. O creștere simultană pe toate culturile majore, exact în anul în care rachetele au tăcut, reprezintă un argument statistic irefutabil: oprirea însămânțărilor cu iodură de argint a coincis cu cel mai productiv an agricol al ultimului deceniu în Prahova.
Seceta: Adevăratul dușman ignorat, agravat de iluzii costisitoare
În timp ce statul român a investit zeci de milioane de euro într-un sistem antigrindină demonstrat acum ca fiind ineficient, a ignorat complet adevăratul flagel al agriculturii: seceta. O comparație a datelor DAJ Prahova este elocventă:
- Grindină (media 2015-2024): 560,32 hectare afectate.
- Secetă (media 2015-2024): 14.013 hectare afectate, adică de peste 25 de ori mai mult! În ani extremi, diferența a atins chiar și 50-100 de ori.
Cu toate acestea, finanțarea s-a concentrat exclusiv pe rachete, în timp ce seceta, responsabilă pentru peste 90% din pagubele agricole, a rămas complet neadministrată. Mai mult, analiza variabilității arată o abatere standard a secetei de 16.636 hectare, mult mai mare decât media, indicând un fenomen natural sever, pe care sistemul antigrindină nu doar că nu îl reduce, dar pare chiar să îl agraveze, coincizând anii cu consum mare de rachete cu anii de secetă severă (2020, 2024).
Și aici, anul 2025 aduce o altă revelație. În anul fără rachete, suprafața afectată de secetă a scăzut la 7.018 hectare, adică cu 50% mai puțin decât media ultimului deceniu. Astfel, în absența intervențiilor atmosferice, indicatorii agricoli s-au îmbunătățit drastic: mai puțină grindină, mai puțină secetă și producții record. Este pentru prima dată când datele oficiale arată simultan aceste trei tendințe pozitive, într-un an fără sistem antigrindină!
De La HG 256/2010 la salarii de nababi: Anatomia unei decepții de stat
Aceste descoperiri șocante amplifică acuzațiile noastre anterioare (sursa: Incisiv de Prahova) privind jaful din spatele Sistemului Național Antigrindină. HG 256/2010, prezentată drept fundamentul SNAG, s-a dovedit a fi „Hârtia ilegalității, biblia mafiei antigrindină”. Iar Autoritatea pentru Administrarea Sistemului Antigrindină (AASAG) continuă să funcționeze ca o „instituție-fantomă” , chiar și acum când activitatea sa principală este suspendată.
Cu 106 puncte de lansare inactive și o activitate „zero” de peste un an, AASAG continuă să plătească salarii de zeci de mii de lei. Directorul Dragoș Manole, plătit cu nu mai puțin de 20.000 de lei pe lună (sursa: Antena 3 CNN, Incisiv de Prahova), exemplifică perfect „școala tăcerii cu onoruri”, refuzând să detalieze în ce a constat „activitatea categorică” a instituției. Este o „orgie de sifonare a banilor publici” care sfidează orice logică economică și morală, mai ales într-o perioadă de austeritate.
DNA și Ministrul Agriculturii: Ultimul tren spre transparență și justiție?
Aceste noi date, irefutabile, intensifică apelurile repetate ale Incisiv de Prahova către Direcția Națională Anticorupție (DNA) de a se autosesiza și a investiga modul în care a fost implementată HG 256/2010. Sunt necesare răspunsuri clare și transparente cu privire la respectarea procedurilor legale, studiile de impact reale, monitorizarea cheltuielilor și eventualele conflicte de interese.
Ministrul Agriculturii, deși a avut curajul să suspende sistemul, are acum o datorie morală și legală sporită. Nu este suficient să oprești sistemul; trebuie „să-i trimiți pe hoți la Bălăcăneanca și să te asiguri că nu vor mai avea ocazia să fure niciodată ploaia și viitorul României!” . Acum, cu dovezile statistice că absența sistemului aduce beneficii reale, cazul devine de-a dreptul exploziv.
Concluzie: Să curățăm grădina statului de buruienile costisitoare ale incompetenței și corupției
„Fermierii – eroi ai pământului”, mai buni decât orice detectiv 007, au pus APIA la colț și au adus în atenția publică un jaf colosal. Noile date de la DAJ Prahova nu fac decât să le valideze pe deplin avertismentele și să arate că „sistemul antigrindină a fost o mafie transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite” .
Acest episod jenant nu este doar o știre, ci un simptom al unei boli profunde: corupția și incompetența la nivel înalt, protejate de un sistem inert. E timpul ca lopata să intre adânc în grădina statului, să scoatem la lumină toate aceste buruieni costisitoare și să le trimitem acolo unde le este locul: fie la Remat, ca rachetele, fie la Bălăcăneanca, ca pe toți hoții!
Vom reveni, pentru că această poveste este departe de a fi încheiată. (Cristina T.).
Exclusiv
Circ la SAS! Când „Acțiunile Speciale” devin „acțiuni penale” orchestrate de psihologi-călăi și șefi cu „inel magic” – Totul la vedere, în fața Justiției!
-
Exclusivacum o zi„Ne ducem în cap!” Alerta ANP: Sistemul Penitenciar, la un pas de colaps din lipsă de personal
-
Exclusivacum 5 zilePoliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, subalternii patimesc! O poveste cu inel magic și psihologi „dotați”!
-
Exclusivacum 4 zileSAS, de la acțiuni speciale la acțiuni penale: Poliția „Elite” unde psihologii hărțuiesc, iar sefii joacă „inelul magic” cu carierele!
-
Exclusivacum 2 zileMAE: Academia de diplomație sau bârlogul faraonilor fiscali? Oana Țoiu „reformează” cu concursuri viciate și platforme piratate – Detalii exclusiv Incisiv de Prahova!
-
Exclusivacum 5 zileIPJ Prahova: Școala de falși polițiști, filiala „Gonflabila” – Absolvenți cu opt clase și mentori în uniformă!
-
Exclusivacum 2 zileSAS, de la „echipă de intervenție rapidă” la „brigada psihologilor cu bâtă”: Când statul de drept e suspendat, iar abuzul e Lege!
-
Exclusivacum 4 zileRomânia: „Sat fără câini” cu epoleți și „inelul magic” al corupției – Băsescu sună alarma, iar sistemul râde în haimanale!
-
Exclusivacum 2 zileRăzboiul secrete-transparență: Ordinul MAI S/108/2011, sub asalt juridic


Bomba ADN… adică, DNA! Când instituția se autodenunță pentru „fals și abuz în serviciu”!
Aici ajungem la cireașa de pe tort, un element trecut cu vederea în amploarea abuzurilor, dar acum, prin plângerea de la Tribunal, adus în prim-plan cu forță devastatoare. Serviciul Control Intern al DGPMB a depus o sesizare din oficiu la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sector 3 pentru… fals intelectual și abuz în serviciu! (Vom reveni cu documente INCENDIARE!). Obiectul acestei sesizări? Chiar acea „Adresă a Biroului Psihologie nr. 214.756 din 31.07.2023” – exact documentul secret care a stat la baza suspendării polițistului Bendriș!
„Interogatoriul tăcerii”: Polițistul cere răspunsuri, sefii transpiră

