Connect with us

Exclusiv

Cheltuieli bugetare “ciudate” ale tandemului Ciolacu – Oprea/Partea a II a

Publicat

pe

Revenim cu noi date referitoare la modul cum sunt cheltuiti banii contribuabililor de catre ministrul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului, Radu Oprea pentru preluarea si administrarea terenului pe care se desfasoara activitatea industriala a Societatii Santierului Naval 2 Mai S.A. (SN 2 Mai), la care statul prin MEAT detine 93,8878 % din actiuni (aici)..

Astfel dupa ce pe repede inainte s-a adoptat in sedinta de Guvern, din data de 28.06.2024, HG nr.715/2024[1] privind suplimentarea bugetului Ministerului Economiei, Antreprenoriatului și Turismului pe anul 2024 cu suma de 91.104 mii lei, credite de angajament și credite bugetare, din Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului, prevazut in bugetul de stat pe anul 2024, iata ca in urmatoarea sedinta a Guvernului, din data de 04.07.2024, s-a aprobat , tot cu celeritate, HG nr. nr. 763/2024[2] privind declararea de interes public national a unui imobil teren din patrimoniul Societatii Santierul Naval 2 Mai – S.A., trecerea sa în domeniul public al statului si in administrarea Ministerului Economiei, Antreprenoriatului si Turismului, inscrierea în inventarul centralizat al bunurilor din domeniul public al statului, precum si concesionarea acestuia.

De remarcat ca in data de 03.07.2024 pe site-ul oficial al SGG aparea doar faptul ca se va analiza in Guvern “proiectul de hotarare a guvernului privind declararea de interes public a unui imobil teren din proprietatea Societatii Santierul Naval 2 Mai S.A. si trecerea sa în domeniul public al statului si administrarea Ministerului Economiei, Antreprenoriatului si Turismului, precum si concesionarea acestuia”[3].

Din informatiile noastre din surse apropiate Guvernului rezulta ca a fost o opozitie din parte ministrilor Justitiei si Finantelor cu privire la oportunitatea validarii prevederilor proiectului in cauza, dar fara nici un rezultat, sens in care HG nr.763/2024, sus subliniata, a fost semnata si asumata doar de ministrii PSD ai Guvernului, in frunte cu Ion Marcel Ciolacu, respectiv de catre Marian Neacsu, viceprim – ministru si coordonator al ministerelor tinute de catre PSD, Stefan Radu Oprea,  si de secretarul de stat Alin Marius Andries, membru PNL.

Oare de ce ministrul Marcel Ioan Bolos nu a mai dorit sa semneze actul normativ de referinta, dupa ce anterior a semnat HG nr.715/2024 si, de ce nu se regaseste nota de fundamentare a actului normativ respectiv in mod public, pentru a fi accesata si consultata online pe site-urile oficiale guvernamentale, conform legii transparentei decizionale si a legii privind normele de tehnica legislativa pentru elaborarea actelor normative[4]?

Sa speram ca redactia noastra va primi un raspuns in consecinta de la responsabilii guvernamentali cu atributii in domeniu despre situatia creata.

Din analiza continutului normei anterior subliniata aflam cu uimire care este interesul reprezentantilor Guvernului in cheltuirea judicioasa a fondurile alocate in cuantum de 91.103.668 lei pentru trecerea unui teren in domeniul public al statului, si anume unul minor, intrucat concesiunea terenului respectiv s-a facut pentru o redeventa curios calculata si fara o justificare publica.

Adica, cuantumul redeventei este determinat de formula: 0,001% din profitul net al societatii, la care se va aduga raportul dintre valoarea de evaluare a terenului si durata concesiunii, dar nu mai mult de 49 ani.

Dupa cum se observa valoarea anuala a redeventei este data de doi termeni:

  • unul variabil ce depinde de profitul net, adica de o eventala activitatea eficienta, rentabilitate, productivitate a factorilor de productie ale societatii, dar despre care nu este cazul dupa istoricul de activitate economica a SN2Mai SA[5],
  • unul fix, dar in realitate pseudovariabil, intrucat valoarea de evaluare a terenului se va revizui o data la trei ani incepand cu acest an si se va imparti la durata concesiunii egala cu durata obligatiilor juridice asumate de catre societate prin contractul de asociere si cel de inchiriere teren.

De interes este fatul ca HG nr.763/2024 nu precizeaza in mod public durata contractului de asociere si de inchiriere teren societatii DAMEN SHIPYARDS MANGALIA SA (Societatea), avand in vedere prevederile contractului de asociere DAMEN – SN 2 Mai SA , semnat in anul 2018, unde printre altele din informatiile noastre rezulta ca valoarea activelor  transferate Societatii de catre SN 2Mai la data de 2014 a fost de aprox.51 milioane USD, iar terenul in discutie a fost inchiriat anterior Societatii in 1997, convenindu-se ulterior ca dreptul de utilizare al terenului de catre Societate sa ramana in vigoare pe intreaga durata de functionare a Asocierii.

Mai mult, prin contractul de asociere sus evidentiat se precizeaza ca pana la sfarsitul anului 2023 Societatea va plati dreptul de utilizare a terenului in cauza, conform contractului de inchiriere al acestuia, respectiv impozitele si taxele care trebuiesc platite de SN 2 Mai catre autoritatile statului pentru teren, la care se adauga un comision de administrare de pana la 32.000 USD/trimestru, respectiv 128.000 USD/an, conform situatiilor existente ale terenului.

Oare, in anii trecuti, ce venituri relevante a primit statul roman la bugetul de stat prin MEAT de la SN 2MAI, ca urmare a asocierii economice sus precizate cu firma olandeza DAMEN, astfel incat sa devina o urgenta alocarea fondurilor prin cele doua HG mai sus amintite?

Semnificativ este faptul ca prin HG nr.763/2024 la art.3, alin.(6) se prevede la teza 2 ca “Daca valoarea determinata prin aplicarea mecanismului prevazut la alin. (5) este mai mare decat cuantumul sumelor incasate de concesionar din exploatarea imobilului teren ce face obiect al concesiunii, la stabilirea cuantumului redeventei se vor avea in vedere exclusiv veniturile astfel obtinute de concesionar.”

Concluziile va rugam sa le trageti dumneavoastra despre ce venituri vor fi atrase de stat din punerea in aplicare a prevederilor celor doua acte normative anterior rubricate.

Dar oare specialistii Guvernului nu au verificat continutul actelor normative respective si nu au discutat depre oportunitatea aplicarii unor astfel de norme, cu reprezentantii oficiali ai CSAT (avand in vedere importanta militaro-economica a prevederilor preconizate[6]), respectiv ai initiatorului acestora adica MEAT, respectiv cu ministrul Radu Oprea, secretarul general al ministerului, doamna Mihaela Popescu, domnul  Andrei Tugui, director adjunct in minister cu atributii  in domeniul reglementat prin cele doua HG, despre care am mai scris anterior[7], respectiv cu consilierul ministrului Radu Oprea, domnul Daniel Ionel Butunoiu[8] (fost senator PSD si presedinte al comisiei Comisiei parlamentare de ancheta pentru verificarea posibilei implicari a Serviciului de Protectie si Paza in activitatea unor partide politice si in activitatea unor lideri ai acestor partide[9]), actualmente numit prin ordin al ministrului coordonator al Directiei Industria Nationala de Aparare, fara a avea calitatea de functionar public?

Ne intereseaza sa aflam fata de cele sus expuse daca premierul Marcel Ciolacu si vicepremierul Marian Neacsu cunosc pe ce fel de personal angajate se bazeaza ministrul Radu Oprea pentru a intocmi documentele necesare unor intiative normative de interes pentru activitatea Guvernului Romaniei?

De altfel astepatam o reactie ale autoritatilor cu atributii de control in sfera de activitate a MEAT si SN2Mai, respectiv, Corpul de control al Guvernului, Curtea de Conturi, ANAF pe zona de competenta, alte institutii de forta ale statului cu atributii si responasibilitati in protejarea si apararea interesului national in domeniul de referinta. (Cristina T.).,

 [1]  https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/284681

[2]  https://legislatie.just.ro/Public/DetaliiDocument/285157

[3]  https://sgg.gov.ro/1/proiectele-de-acte-normative-care-ar-putea-fi-incluse-in-sedinta-guvernului-romaniei-din-04-07-2024/

[4]

Legea nr.24/2000, Art.6: “(1) Proiectul de act normativ trebuie să instituie reguli necesare, suficiente şi posibile care să conducă la o cât mai mare stabilitate şi eficienţă legislativă. Soluţiile pe care le cuprinde trebuie să fie temeinic fundamentate, luându-se în considerare interesul social, politica legislativă a statului român şi cerinţele corelării cu ansamblul reglementărilor interne, precum şi ale armonizării legislaţiei naţionale cu legislaţia comunitară şi cu tratatele internaţionale la care România este parte.

(2) Pentru fundamentarea noii reglementări se va porni de la dezideratele sociale prezente şi de perspectivă, precum şi de la insuficienţele legislaţiei în vigoare.

(3) Proiectele de acte normative se supun spre adoptare însoţite de o expunere de motive, o notă de fundamentare sau un referat de aprobare, precum şi de un studiu de impact, după caz.

(4) Actele normative cu impact asupra domeniilor social, economic şi de mediu, asupra bugetului general consolidat sau asupra legislaţiei în vigoare sunt elaborate pe baza unor documente de politici publice aprobate de Parlament sau de Guvern. Guvernul defineşte tipurile şi structura documentelor de politică publică.”

[5]  https://www.sn2mai.ro/2024/PropunereRepartizareProfit2023FixareDivident.pdf

[6] Art.3, alin (3) “ Imobilul concesionat are ca destinaţie derularea de activităţi de construcţie, reparaţie şi mentenanţă de nave şi structuri plutitoare militare şi/sau civile, construcţie de platforme de foraj, fabricarea de secţiuni de mijloace de transport militare şi/sau civile şi alte activităţi similare, fabricarea de construcţii metalice şi părţi componente ale structurilor metalice.”

[7]  https://www.incisivdeprahova.ro/2023/12/19/caracatita-din-ministerul-economiei-antreprenoriatului-si-turismului-meat-i/

[8]  https://www.replicaonline.ro/prima-sedinta-a-comisiei-de-ancheta-pentru-spp-a-fost-aleasa-conducerea-347259

 

[9] https://www.cdep.ro/pls/parlam/structura.co?cam=0&leg=2016&idl=2&idc=223&poz=1

https://hotnews.ro/revine-comisia-de-ancheta-pe-spp-plus-comisiile-de-aparare-vor-face-o-ancheta-care-l-vizeaza-pe-seful-spp-lucian-pahontu-370500

 

 

Exclusiv

„Român contra român”: Cum operațiunea politică de dezbinare fragmentează societatea și transformă cetățenii în tinte vii

Publicat

pe

De

Într-o analiză incisivă a peisajului socio-politic actual, o voce critică din spațiul public trage un semnal de alarmă cu privire la o strategie politică ce pare să fi atins cote alarmante: dezbinarea sistematică a românilor, transformându-i în actori inconștienți ai unui veritabil război intern, „român contra român”. Mesajul este clar și direct: în timp ce cetățenii se consumă în certuri și dispute alimentate politic, clasa conducătoare își consolidează pozițiile și interesele.

Mecanismul dezbinării: „Păpușarii” de la butoane

Clasa politică, deseori descrisă metaforic ca fiind „perenă la putere, dar vremelnică la pușcărie”, pare să fi orchestrat o divizare profundă a societății românești, mergând până la ură. Această strategie vicleană a reușit să învrăjbească frați, copii împotriva părinților și chiar cupluri, totul pe fondul unor opinii politice divergente, în timp ce, ironic, politicienii înșiși colaborează, indiferent de afilierea de partid, pentru propriile interese materiale. Critica este vehementă: „Aici am ajuns! E momentul să ne trezim și să ne unim împotriva hoției, abuzului și manipulării care ne-au transformat în ținte vii.”

De la cadre medicale la magistrați: Profesii pe linia de tragere

Fenomenul de „țap ispășitor” capătă noi dimensiuni, sugerând o tactică bine definită de distragere a atenției. Observatorii deplâng modul în care diverse categorii profesionale sunt rând pe rând aruncate în arena publică, devenind „ținte de context” pentru mașinăria politică. Astăzi, sunt vizați judecătorii; ieri, polițiștii, militarii și polițiștii de penitenciare; alaltăieri, profesorii, iar mai înainte, cadrele medicale. Această succesiune de „victime” creează o societate fragmentată, unde „ne-au făcut să ne canibalizăm între noi,” în timp ce politicienii „își împart contracte, sinecuri și protecții reciproce.”

Cetățeanul, o marionetă în teatrul absurdului politic?

Întrebarea esențială care se ridică este: „Cât timp mai putem fi prostiți și manipulați?” Perspectiva subliniază că politicienii reușesc în acest demers pentru că „știu să lovească unde doare,” atingând „ura din sufletele noastre.” Această manipulare este amplificată de dificultățile economice, unde „e mai ușor să urăști decât să gândești” și să reacționezi visceral, mai ales când „frigiderul e gol.” Românul este redus la statutul de marionetă, ghidat de „sfori ca niște zombi” de către „politicieni ticăloși cu aere de păpușari.”

Apel la unitate: Spre o nouă conștiință civică

Mesajul culmină cu un apel urgent la „Deșteptare!” Societatea este îndemnată să nu mai cadă în capcana urii, ci să se unească împotriva celor care taie salarii și pensii, cresc taxe și impozite, și „ne bagă pumnul în gura democrației.” Critica subliniază o tactică „abuzivă, perversă” prin care politicienii manipulează percepția publică, făcându-i pe români să se simtă vinovați pentru propriile decizii guvernamentale.

„Românii trebuie să se ridice!” este ultimul strigăt, o chemare la acțiune nu doar pentru câțiva, ci pentru toți. Accentul cade pe abandonarea urii și invidiei în favoarea unei opoziții unite împotriva „abuzului, hoției și tupeului nemărginit al politicianului.” În final, se avertizează că tăcerea nu înseamnă doar pierderi materiale, ci și „pierderea demnității și libertatea de a gândi.” (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

I.P.J. PRAHOVA, DE LA DOREL LA CARACAL: MAEȘTRII CIRCULUI, SUB BAGHETA GONFLABILĂ A INCOMPETENȚEI! (VIDEO)!

Publicat

pe

De

Prahova fierbe, nu de la căldură, ci de la aburii unei incompetențe atât de crase încât a transformat onoarea legii într-un spectacol grotesc.

Sub comanda „genială” a șefilor IPJ Prahova, Ginel Preda și „marele maestru al gonflabilelor”, Marcel Bălan, instituția pare să fi declarat deschis concursul pentru titlul de „Noul Caracal al Poliției Române”.

Orice pretenție de profesionalism a fost de mult îngropată sub un morman de abuzuri, idioțenie fudulă și analfabetism funcțional, așa cum trâmbițează Sindicatul Diamantului.

Când mașinile fug la vale și Poliția dă „fiola” cetățeanului onest

Cea mai recentă perla a „depravării și deprofesionalizării” vine direct de la Poliția Vălenii de Munte, subintitulată acum „cascadorii râsului”.

Într-o operațiune demnă de analele gafelor, polițiștii au primit „pontul” că un infractor căutat urma să-și viziteze cumnatul în Cerașu. Ce a urmat? Un manual despre cum să NU procedezi. În loc să asigure perimetrul sau să ia măsuri minime de siguranță, „minunații comedianți ai parodiei” l-au extras pe suspect din mașină cu forța, fără să se asigure că vehiculul e imobilizat.

Rezultatul? Un autoturism cu un pasager (probabil minor) a luat-o la vale pe o pantă, a rupt gardul unui vecin și a intrat direct în casă!

Culmea tupeului a venit când proprietarul aflat in Germania, alertat de camerele de supraveghere, a trimis pe cineva din familie să vadă dezastrul, iar „eroii” în uniformă, aflați clar în culpă, i-au pus „fiola”  celui care încerca să afle de ce i-a fost devastată proprietatea.

Bravo, bravissimo, Poliția Prahova!

De la păpuși gonflabile la caracatițe cu tentacule lungi

Această scenetă tragicomică nu este un incident izolat, ci o picătură amară într-un ocean de absurd. Ne mai amintim de Marcel Bălan, „maestrul gonflabilelor”, care, proaspăt uns adjunct, mobiliza IGPR și Institutul de Criminalistică pentru a investiga… moartea tragică a unei păpuși gonflabile (aici).

Oare aceeași „competență” i-a ghidat și pe subalternii săi din Valenii de Munte, adica de la „Motoc”? Sub aceeași baghetă „genială”, IPJ Prahova a continuat să ignore furtișagurile cotidiene, tratând hoții cu o impunitate demnă de filmele mute, în timp ce mobiliza resurse pentru cazuri de importanță națională, precum… păpușile cu probleme existențiale (aici), (aici), etc.

„Blondul” și sloganurile de aur ale noii poliții prahoaveane

Nu e de mirare că la Vălenii de Munte, sub ochiul vigilent (sau orb?) al IPJ Prahova, a înflorit o adevărată „caracatiță a corupției” (aici).

Aici, polițistul „Blondul” Alexandru Valentin, cu microbuzul său și uniforma de serviciu, amenință cetățeni, iar la nevoie se pare că primește chiar și protecție de la vârful IPJ Prahova, adică chiar de la Ginel Preda (aici), (aici), etc!

Aroganta și tupeul sunt la cote maxime, iar lozincile precum „Carte multă nu se cere, să fii beton armat, să ai putere”  par să fie mantra neoficială a acestei noi generații de „oameni ai legii”, care par să fi uitat definitiv ce înseamnă legea, statul de drept și, mai ales, cetățeanul.

Justiția prahoveană: Un coșmar pentru cetățeni, o mină de aur pentru incompetenți

Cazul de la Cerașu, cu mașina intrată în casă și intimidarea cetățeanului, se înscrie perfect în tabloul abuzurilor judiciare și polițienești deja prezentat de „Incisiv de Prahova”. Ne amintim de perchezițiile domiciliare abuzive din Vălenii de Munte, bazate pe o „urmă papilară” ridicolă, în timp ce familii cu copii minori erau terorizate (aici). Sau de confiscarea ilegală a telefonului unei soții de suspect, fără nicio legătură cu fapta, și plimbată ore întregi prin sediile Poliției (aici).

Această „idioțenie fudulă”  la nivel de conducere a IPJ Prahova, unde „Dorel de la IPJ Prahova” se crede mai presus de ICCJ, a creat un mediu propice pentru ca astfel de „cascadorii” să devină regulă, nu excepție.

Viitorul sumbru al unei instituții subrezite

„Suntem pierduți, condamnați la un viitor sumbru din cauza acestei armate de troglodiți cocoțați în funcții care le depășesc cu mult capacitățile intelectuale!”, avertiza Emil Pascaut de la Sindicatul Diamantului (aici), (aici), etc.

Și are dreptate.

Sub comanda unor „maeștri” precum Ginel Preda și Marcel Bălan, care transformă instituția într-un „circ al incompetenței” (aici), (aici), Poliția Română, în speță cea din Prahova, pare să își fi asumat un rol de demnă succesoare a celebrului „Caracal”. Când „nebuni și proști ne-au cotropit intern”, iar responsabilitatea este o noțiune abstractă, cetățenii nu mai pot decât să se aștepte la noi episoade de „râs cu lacrimi amare”.

Așadar, dragi cetățeni, fiți pe fază! La IPJ Prahova, sub coordonarea „vizionară” a lui Preda și Bălan, spectacolul continuă. Și nu e o comedie. Este o farsă sinistră, pe banii și pe siguranța noastră. Cine va plăti, oare, nota de plată pentru acest teatru al absurdului?

„Incisiv de Prahova” promite să rămână cu ochii pe acești „cascadori” ai legii, până când „generațiile distruse moral și falsificate intelectual”  vor dispărea din funcțiile publice.

Până atunci, Prahova rămâne… noul Caracal.

Vom reveni. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Vălenii de Munte: Imperiul crăiesc al corupției și micul dejun ilegal al elitelor!

Publicat

pe

De

Mai te miri de unde ți se trage? Iată rețeta!

În Vălenii de Munte, acolo unde asfaltul se topește sub călcâiele legii, iar justiția pare o glumă proastă cu fundal sonor de fier vechi, echipa Incisiv de Prahova a surprins, la sfârșitul acestei săptămâni, o scenă demnă de analele absurdului balcanic. În timp ce o mașină a jurnaliștilor noștri veghea discret, postată pe colțul opus al „parcului cuminte”, în parcarea celui de la Rami Instal, adevărata faună nocturnă (sau, mai degrabă, de prânz) a locului își făcea apariția. Trei figuri emblematice ale sistemului putred – procurorul Epurescu, alături de misterioșii (până acum, pentru unii) Brudașcă și Macarie – nu se înfundau cu fruntea sus pe ușa principală, ca orice cetățean onorabil, ci se strecurau „sfios”, ca niște șoricei la provizii, pe intrarea destinată angajaților unei cârciumi. De ce atâta discreție? Păi, pentru că la „împărat” se merge pe furiș, nu la vedere, mai ales când ești acolo nu doar pentru o ciorbă de burtă, ci pentru o porție zdravănă de… instrucțiuni.

„Împăratul” și curtea sa: Delicii la negru și directive cu sos alb

Cine este acest „împărat” care impune asemenea ritualuri clandestine? Nimeni altul decât primarul din Vălenii de Munte, pivotul absolut al unei caracatițe de corupție pe care Incisiv de Prahova o deconspiră de luni bune, începând cu 19 decembrie 2024. De la afaceri cu beton toxic, până la amenințări cu moartea proferate direct către foști consilieri – cum ar fi cazul lui I.C. – acest monarh local pare să fi transformat administrația într-un mic imperiu personal. Betonul, furnizat, culmea ironiei, de firma „Concris” (înregistrată pe numele soției sale, pentru o aparență de „legalitate” transparentă ca o apă de canal), curge la propriu și la figurat în fundația acestui sistem putred. Morcovii de impunitate cresc viguros în Vălenii de Munte, sub ochii unei poliții neglijente, unde subcomisarul Alexandru Militaru, fostul șef al poliției, pare să fi fost transformat într-un fel de grădinar șef al dosarelor „uitate”.

Poliția: Jandarmii „blonzi” și amenzile cu gust de mic dejun (aici), (aici), etc…

Dacă „împăratul” dă tonul, subalternii execută cu sârg, transformând uniforma într-o pelerină pentru tot felul de măgării. Avem, conform dezvăluirilor noastre din al doilea articol, „Blondul” Alexandru Valentin, agent-șef și regele microbuzelor neoficiale, care amendează șoferi pe ruta Poienile-Vălenii de Munte, dar nu se sfiește să-și mai rotunjească veniturile cu pasageri „preluați” de la alții. Cu microbuze parcate strategic, PH 19 GKX și PH 19 GEE, „Blondul” menține aparența, în timp ce sora sa, fostă fină a primarului și, știm noi, „amantă”, se bucură de cadouri de lux și un post „obținut cu cântec” la ISU Ploiești.

Dar „Blondul” nu e singur în acest club select al abuzurilor. Mădălina Cârstocea, un alt șef de poliție, transformă piața din Măneciu într-un teren de vânătoare pentru micii întreprinzători, folosind parcarea „La Gaboru” ca punct de operare, unde mirosul de mici proaspeți se combină perfect cu aroma amenzilor abuzive. Și să nu uităm de Ovidiu Ciobanu, de la furtul de lemne la „spălare” disciplinară prin transfer la o altă secție, sau de Adrian Trancă, expert în ștergerea imaginilor de pe body-cam și influențarea martorilor. Toți acești „crai de la răsărit”, cum le place să se autointituleze, acționează sub o protecție misterioasă, în ciuda listelor cu numele lor trimise de IPJ Prahova Parchetului.

Justiția la Vălenii: Iepurila cu toga și pokerul din biroul de judecată presărat cu gafe și abuzuri (aici),  (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc

Și aici intervine partea cu adevărat savuroasă, dar amară, a poveștii: justiția. Cei trei crai de la cârciumă sunt doar vârfuri de iceberg. Procurorul Epurescu Ionuț și judecătorul „Epurila”, pe numele său real Dumitran Marius Andrei, președinte al Judecătoriei Vălenii de Munte, sunt piesele grele ale șahului corupției. Incisiv de Prahova a demascat deja cum acest „Iepurila cu tocuri”, fost polițist, emite „mandate la comandă” împotriva opozanților, transformând sala de judecată într-un decor pentru teatrul absurdului.

Firma Lynodoris Impex SRL, o companie-paravan patronată din umbră de judecătorul „Epurila”, a fost subiectul unor mărturii explozive din partea fostei contabile, o femeie curajoasă care a dezvăluit cum banii „nu ajungeau niciodată la ‘împărțeală'” și cum se fabricau acte antedatate pentru a proteja ofițeri de poliție și funcționari publici implicați în „furtul de lemne”. Un incendiu misterios din 2017 a șters, probabil, dovezi incomode dintr-un depozit de lemne, în timp ce vărul judecătorului, fost pădurar, devine asociat în afaceri, consolidând astfel „familia” de interese.

Serviciile secrete: Becuri pâlpâitoare și „treflă albastră” în SRI Prahova

Ca o cireașă pe tortul putred, sub toată această rețea de corupție, se profilează umbra serviciilor secrete. „Nea Neculăiță” și fiul său, lt. col. Neculăiță Dragoș, ofițer SRI și prieten al procurorului Negulescu Mircea, sunt „cârtițele” din SRI Prahova, acuzate de furnizare de informații secrete și monitorizări ilegale.

În 2018, Incisiv de Prahova (conform articolului din 7 martie 2018) semnala deja jocurile de „poker și bridge” din SRI, unde succesul depinde de „relații, loialitate și servicii prestate”, sub un sistem specific denumit „Treflă albastră”. Ce mai contează legile când ai „crai” la masa „împăratului” și „cârtițe” în serviciile secrete?

Epilog cu gust amar: La micul dejun al justiției românești

Deci, dragi cititori, dacă mai aveți impresia că legile sunt egale pentru toți sau că justiția este oarbă, gândiți-vă la Vălenii de Munte. Acolo, „împăratul” își ia micul dejun ilegal cu „cei trei crai” Epurescu, Brudașcă și Macarie, sub privirea îngăduitoare a unui judecător „Iepurila” și sub acoperirea unor agenți SRI. Este o rețea complexă, intricată, care operează cu impunitate, protejată de la cel mai mic gardian al legii, până la cel mai înalt funcționar al justiției.

Și, dacă vă întrebați „Mai te miri de unde ți se trage?”, răspunsul este simplu: Vi se trage de la indiferența complice, de la „crai” care intră pe ușa din spate și de la „împărați” care își iau micul dejun din buzunarul public.

Incisiv de Prahova vă asigură, pe data de 09.11. 2025, că va continua să zgândărească această mlaștină, până când fiecare dintre aceste „personaje” va fi nevoit să mănânce pe ușa din față… poate chiar pâine și apă, acolo unde le este locul. Este timpul ca DGA și DGIPI să lase baletul și să curețe grajdurile. Altfel, „împăratul” și curtea sa vor continua să dea instrucțiuni la micul dejun, iar Vălenii de Munte va rămâne o colonie a absurdului. Vom reveni cu dezvaluiri senzationale! (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv27 de minute ago

„Român contra român”: Cum operațiunea politică de dezbinare fragmentează societatea și transformă cetățenii în tinte vii

Într-o analiză incisivă a peisajului socio-politic actual, o voce critică din spațiul public trage un semnal de alarmă cu privire...

Exclusiv8 ore ago

I.P.J. PRAHOVA, DE LA DOREL LA CARACAL: MAEȘTRII CIRCULUI, SUB BAGHETA GONFLABILĂ A INCOMPETENȚEI! (VIDEO)!

Prahova fierbe, nu de la căldură, ci de la aburii unei incompetențe atât de crase încât a transformat onoarea legii...

Exclusiv8 ore ago

Vălenii de Munte: Imperiul crăiesc al corupției și micul dejun ilegal al elitelor!

Mai te miri de unde ți se trage? Iată rețeta! În Vălenii de Munte, acolo unde asfaltul se topește sub...

Exclusiv8 ore ago

Vălenii de Munte: Pălinca de prună și jecmăneala de om! Festivalul foamei „Împăratului”, Ediția XXVI!

Când sărăcia se pune pe „impărat”, jupoaie și micul comerciant! (aici), (aici), etc Vălenii de Munte. Un nume. Două realități....

Exclusivo zi ago

Șefi din Poliția Română, sub lupa procurorilor

Șefi din Poliția Română, sub lupa procurorilor: Liderul Sindicatului „Diamantul” denunță o „sesizare mincinoasă” cu tenta de abuz în serviciu...

Exclusiv2 zile ago

Jilava, pușcăria statului: Între clanuri, cadavre și caricatura justiției!

Benzi desenate? Nu, e realitatea cruntă din Penitenciarul Jilava, transformată într-un festin grotesc de abuzuri, teroare și o tăcere atât...

Exclusiv2 zile ago

IPJ Neamț, Mecca nepotismului: Justiția română, o pagină de bisericuță!

De la altar la tribunal, și de acolo, cine știe, poate direct la… pensie specială! În România anului de grație...

Exclusiv2 zile ago

IPJ Constanța: Academia de hărțuire, sub umbra epoleților grei!

În cel mai recent episod al serialului „Poliția Română: Oglinda Societății”, difuzat fără audiență dar cu un impact devastator, se...

Exclusiv3 zile ago

MAFIA DIPLOMATICĂ: CUM MINISTERUL DE EXTERNE A DEVENIT FEUDA „SIRENEI” ȘI A „CONSULILOR” DE PLASTIC, CU PARLAMENTUL PE POST DE TEATRU DE PĂPUȘI!

Când impostura își dă întâlnire cu sinecura, iar disprețul față de românii din străinătate devine sport național, nu e de...

Exclusiv3 zile ago

Miliarde de lei vărsați la buget: Sindicatul Diamantul demontează „minciunile” despre contribuțiile polițiștilor și militarilor

Sindicatul Național al Polițiștilor și Personalului Contractual „Diamantul” a rupt tăcerea cu privire la contribuțiile individuale ale polițiștilor și militarilor...

Exclusiv4 zile ago

Dezastru la Academia de Poliție: Reabilitare de 8,3 milioane de euro, mistuită de vânt și birocrație

Un proiect de reabilitare de peste 41 de milioane de lei (aproximativ 8,3 milioane de euro) la Academia de Poliție...

Exclusiv4 zile ago

Investiție de peste 16 milioane lei ingropată într-un proiect IT nefuncțional la MAI: REN-FEC, un eșec costisitor?

Un proiect IT cu o valoare de peste 16 milioane lei, menit să modernizeze sistemul de evidență a populației, pare...

Exclusiv5 zile ago

Valentin Matei: De la imputernicitul etern la ejectatul toxic – O cronică a incompetenței cu inimioare pe Instagram

„Breaking news de la Ploiești! După ani de „împuterniciri” care au sfidat logica și bunul simț, Valentin Matei, eternul și...

Exclusiv5 zile ago

Antigrindina S.R.L.: Cum să furi ploaia cu binecuvântarea Guvernului – Ediția fermierii detectivi!

Un memoriu exploziv dezvăluie jaful antigrindină și incompetența crasă a autorităților. Guvernul Boc, direct la Bălăcăneanca? HG 256/2010: De la...

Exclusiv5 zile ago

EXCLUSIV: Abuzuri și hărțuire în Serviciul pentru Acțiuni Speciale al Poliției Capitalei – Un polițist rupe tăcerea! (I)

Dezvăluiri șocante: Presiuni, intimidări și discriminare în unitatea de elită a Poliției Capitalei Un agent șef de poliție din Serviciul...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv