Connect with us

Featured

Dacă armata a ținut amar de vreme documente ale Securității, înseamnă că a avut motive temeinice să o facă.

Publicat

pe

Războiul din Israel a îngropat în ultimele zile destule evenimente care meritau atenție, la loc de cinste fiind decizia guvernului de a desecretiza un lot important de documente ale fostei Securități aflat de la revoluție încoace în custodia MApN, acestea urmînd să ajungă la CNSAS.  Iar lista documentelor care devin publice, cuprinsă în anexa hotărîrii de guvern și pe care o prezentăm integral, confirmă asta cu vîrf și îndesat. Din lotul desecretizat știm de acum cu certitudine că vor țîșni informații explozive. Foarte probabil, cu bătaie grea în anul electoral care urmează.

Vorbim aici nu de mărunțișuri, ci de documente secretizate la cel mai înalt nivel, emise de Nicolae Ceaușescu, de ministrul de Interne Tudor Postelnicu, de șeful Securității, Iulian Vlad, de șefi ai Direcțiilor Securității și de alte entități de prim rang în stat.
S-ar putea dovedi interesante, astfel, documente despre cetățenii români trimiși în străinătate în interesul statului – mai ales eventualele recomandări adiacente -dar, mai ales, informații despre conturile valutare ale Securității deschise la legendara Bancă Română de Comerț Exterior, care după revoluție a continuat să fie condusă de un ofițer acoperit al Securității, Răzvan Temeșan, ca și despre operațiunile exacte care se făceau prin acele conturi.
Cum foarte interesante s-ar putea dovedi notele cu privire la „propunerea de deschidere a unor acțiuni, declarații privind anumite persoane aflate în atenția organelor de securitate pentru trafic de influență”. Avea și era comunistă influencerii ei?
Ori despre „străinii veniți în țară pentru a încheia tranzacții economice”.
Ori notele „cuprinzând fișe ale unor persoane din instituții ale statului, documente cu unele aspecte pe linia muncii de securitate”, potențiali acoperiți ai Securității în respectivele instituții.
Ori despre neașteptata legătură între contraspionaj și „limitarea accesului vizitatorilor în peșterile din Transilvania”(?!).
Ori „fişele rezerviştilor militari în termen din unităţile Ministerului Afacerilor Interne, arma Securitate”. (Nicio aluzie la Emil Boc sau Dacian Cioloș)
TEXTUL INTEGRAL AL ANEXEI HOTĂRÎRII DE GUVERN:
Categorii de informaţii clasificate secrete de stat, cuprinse în documente emise în perioada 1956-1989 de structuri ale Departamentului Securității Statului, aflate în gestiunea Ministerului Apărării Naționale și a căror dezvăluire nu mai poate prejudicia securitatea naţională, apărarea ţării, ordinea publică ori interesele persoanelor de drept public sau privat deţinătoare
A. Informaţii clasificate secrete de stat, nivelul SECRET, STRICT SECRET şi STRICT SECRET DE IMPORTANŢĂ DEOSEBITĂ, cuprinse în documente emise în perioada 1961-1989 de „CABINETUL VASILE GHEORGHE”
a) protocoale privind cooperarea între Ministerul Forțelor Armate și Consiliul Securității Statului pe linie informativ-operativă;
b) ordine ale ministrului de interne privind organizarea și desfășurarea muncii de contrainformații militare în unitățile și formațiunile Ministerului de Interne;
c) documentare cu unele forme și metode de acțiune ale unor grupări din Consiliul Revoluționar, anexe cu unele date privind conducătorii grupărilor;
d) copiile rapoartelor întocmite de atașatul militar indonezian la București în domeniul militar și al securității;
e) sinteze informative asupra unor aspecte ale activității serviciilor de informații din unele țări străine;
f) unele concluzii rezultate din achizițiile serviciilor de spionaj și organizațiilor antiromânești, îndreptate împotriva unităților și cadrelor Ministerului de Interne;
g) programe de măsuri ale Departamentului Securității Statului;
h) programe-cadru de acțiune pentru îndeplinirea obiectivelor și sarcinilor ce revin organelor securității statului din Congresele Partidului Comunist Român.
B. Informaţii clasificate secrete de stat, nivelul STRICT SECRET, cuprinse în documente emise în perioada 1979-1988 de „CABINETUL TUDOR POSTELNICU”
a) hotărâri ale Comitetului Politic Executiv al Comitetului Central al Partidului Comunist Român privind întărirea controlului și îndrumării de partid a organelor de securitate și de miliție, adrese emise de Comitetul Central al Partidului Comunist Român privind unele precizări în legătură cu structura organizatorică a Consiliului Politic al Ministerului de Interne;
b) rapoarte ale Ministerului Afacerilor Externe cuprinzând unele reglementări privind cetățenii români trimiși temporar în străinătate, în interes de serviciu, adrese ale Cancelariei Comitetului Central al Partidului Comunist Român prin care se aprobă aceste rapoarte;
c) scrisori adresate de adjunctul ministrului de interne, Băncii Române de Comerț Exterior privind conturile prin care operează anumite societăți românești, adrese de trimitere a unor scrisori ministrului de interne, adrese către Banca Română de Comerț Exterior prin care ministrul de interne este informat despre anumite deschideri de conturi;
d) hotărâri ale unor Consilii de Miniștri privind utilizarea de către Ministerul Afacerilor Interne a unor fonduri speciale de valută, adrese către Ministerul de Interne prin care se informează faptul că nu au fost abrogate sau modificate anumite Hotărâri ale Consiliului de Miniștri.
C. Informaţii clasificate secrete de stat, nivelul STRICT SECRET, cuprinse în documente emise în perioada 1956-1989 de „DIRECȚIA a V-a SECURITATE ȘI GARDĂ”
a) documente de analiză, comunicări de ordine, note cuprinzând fișe ale unor persoane din instituții ale statului, documente cu unele aspecte pe linia muncii de securitate;
b) dispoziții, note informative, fișe personale, manuale și instrucțiuni ale unor detectoare de explozive;
c) planuri de testare privind accesul în anumite obiective, scheme privind proiecte de sistematizare a unor zone;
d) caiete cu activitatea profesională, planuri de securitate, gardă și apărare, planuri de anunțare și conducere a mobilizării, documente privind trecerea de la starea de pace la cea de mobilizare, rapoarte cu privire la persoanele care au încercat să penetreze sistemul de pază, scheme, schițe, hărți ale unor obiective importante;
e) documente privind apărarea contrainformativă, îndrumare, control, cooperare și evidență operativă;
f) documente privind misiunile unor structuri în perioada mobilizării și războiului, variante ipotetice de evacuare a înaltelor personalități române și străine în situația producerii unui atac;
g) documente, planuri privind organizarea activității de cercetare științifică, referate, lucrări de absolvire a unor cursuri;
h) rapoarte, note cu privire la propunerea de deschidere a unor acțiuni, declarații privind anumite persoane aflate în atenția organelor de securitate pentru trafic de influență;
i) note referitoare la activitatea unor străini veniți în țară pentru a încheia tranzacții economice;
j) repertoare nominale, opise pentru evidența personală a documentelor din evidența unor cadre, diferite prospecte pentru armament.
D. Informaţii clasificate secrete de stat, nivelul STRICT SECRET, cuprinse în documente emise în perioada 1976-1989 de „CABINETUL GENERAL LOCOTENENT BUCURESCU GIANU”
a) rapoarte și note cu privire la înfiinţarea unor funcţii la ministere și alte organe centrale;
b) regulamente cadru pentru apărarea secretelor de stat și stabilirea relațiilor cu străinii;
c) ordine ale șefului D.S.S., avize date de ministrul de interne cu privire la accesul unor specialiști străini în unitățile economice din țara noastră;
d) note cu privire la limitarea accesului vizitatorilor în peșterile din Transilvania și măsurile luate pe linie de contraspionaj;
e) situații nominale cu persoanele plecate temporar în străinătate ca turiști sau în interes de serviciu și care au refuzat înapoierea în țară, rapoarte și fotografii cu privire la activitatea de informare publică desfășurată de misiunile diplomatice;
f) documente cu privire la unele stări negative de lucru din mediul rural, aprovizionarea Capitalei, distribuirea energiei și a gazului metan, evenimente petrecute la frontieră;
g) documente privind pregătirea unor vizite oficiale;
h) notări de serviciu, memorii de activitate, situaţie cu lucrările publicate, recomandare și adresa privind admiterea la doctorat a col. Bucurescu Gianu, lucrarea cu titlul „Prevenirea infracţiunilor și a altor fapte antisociale – atribuţie esenţială a organelor judiciare”;
i) decret prezidenţial, buletin oficial și proces-verbal privind numirea general-maior Bucurescu Gianu în funcţia de adjunct al ministrului de interne.
E. Informaţii clasificate secrete de stat, nivelul STRICT SECRET, cuprinse în documente emise în perioada 1961-1989 de „DIRECȚIA a IV-a”
a) documente, rapoarte şi schiţe privind înfiinţarea dosarului de obiectiv, procese-verbale privind verificarea măsurilor luate pentru executarea serviciului de continuitate şi la domiciliu, păstrarea documentelor secrete, a armamentului şi muniţiei;
b) ordine, rapoarte, planuri de măsuri şi schiţe privind prevenirea introducerii mijloacelor teroriste de distrugere în unităţile Ministerului de Interne, perfecţionarea pregătirii militare şi de specialitate a cadrelor, asigurarea pazei şi securităţii armamentului şi muniţiei din dotare;
c) tabele nominale cu cadrele mutate la alte unităţi şi cu membrii acestora de familie, pentru care aprobarea deplasărilor în străinătate este de competenţa unităţilor respective, situaţii şi rapoarte privind cadrele din unităţile centrale ale Departamentului Securităţii Statului care au fost la studii de specializare sau în funcţii în străinătate;
d) tabel cu rezerviştii din cadrul Ministerului de Interne şi Ministerului Apărării Naţionale folosiţi la activităţi în comisiile de turism, circulaţie, tehnice, juridice, organizare şi propagandă, cereri de verificare în cartotecă a unor persoane în vederea cunoaşterii lor, rapoarte informative şi note privind urmărirea unor persoane suspecte și comunicarea unor date despre acestea, fişa postului pentru funcţia de şef birou;
e) rapoarte, note informative şi tabele nominale privind situaţia şi concluziile rezultate din activitatea de supraveghere informativă şi verificarea deţinătorilor de secrete, desfăşurate în rândul cadrelor de rezervă din Direcţia a III-a, documente cu privire la evidenţa maşinilor de scris şi a aparatelor de multiplicat, deţinute de Direcţia I şi caracterele acestora;
f) tabela de codificare C.M. 187 și reguli de folosire;
g) dosare de urmărire informativă, documente de evidență a informărilor comandanților, carnet de mobilizare, documente şi note privind activităţile comune la care au participat reprezentanţi ai ţărilor care sunt parte la Tratatul de la Varşovia;
h) planuri anuale de pregătire de specialitate a cadrelor, documentar privind serviciile de informații franceze;
i) situații statistice lunare privind dinamica activităților informative, registre cu cetățeni străini semnalați cu preocupări suspecte în zone și obiective militare;
j) documente de evidență a informărilor comandanților, carnet de mobilizare.
F. Informaţii clasificate secrete de stat, nivelul SECRET, STRICT SECRET şi STRICT SECRET DE IMPORTANŢĂ DEOSEBITĂ, cuprinse în documente emise în perioada 1967-1989 de „CABINETUL IULIAN VLAD”
a) ordine și hotărâri ale Guvernului privind funcționarea sistemului energetic național, îndeplinirea sarcinilor trasate de conducere și organizarea alegerilor generale de deputați în Marea Adunare Națională;
b) documente privind transferarea unor posturi de la Consiliul Securității Statului la Ministerul
Afacerilor Interne;
c) documente privind predarea-primirea comenzii în cadrul unor instituții militare de învățământ și a unor funcții în cadrul Departamentului Securității Statului;
d) documente de organizare și funcționare a unor laboratoare de igienă și epidemiologie;
e) situații numerice ale efectivelor de cadre femei din structurile centrale și teritoriale de securitate și repartizarea efectivelor de militari în termen;
f) note-raport privind rolul și locul unor unități în asigurarea din punct de vedere operativ a Departamentului Securității Statului cu aparatura specială și mijloace specifice, privind rezultatul controlului executat pe linia asigurării pazei și securității la combinatele petrochimice, documente cu privire la transferarea unui post între obiective militare;
g) situații numerice privind persoane care au solicitat plecarea definitivă, au trecut fraudulos frontiera, s-au întors ilegal sau au rămas ilegal în alte țări;
h) caiete, agende de birou conținând programul de lucru, activități, ordine, adnotări personale.
G. Informaţii clasificate secrete de stat, nivelul SECRET, cuprinse în documente emise la sfârșitul anului 1989 de „CABINETUL NICOLAE CEAUȘESCU”, reprezentând condici de expediție și predare-primire.
H. Informații clasificate secrete de stat, nivel STRICT SECRET, cuprinse în dosare personale (memorii originale) ale personalului încadrat în structurile Departamentului Securităţii Statului în perioada 1961-1983.
I. Informații clasificate secrete de stat, nivelul SECRET, cuprinse în documente emise în perioada 1968-1989, reprezentând fişe rezervişti militari în termen din unităţile Ministerului Afacerilor Interne, arma securitate.

Bogdan Tiberiu Iacob

Exclusiv

Jilava, Mioveni – aceeași mizerie! Baroneasa Whatsapp și tunurile penitenciarelor românești

Publicat

pe

De

Spovedania unei „Baronese” nervoase: Jilava plânge după Mioveni!

Cristina Teoroc, supranumită „baroneasa” de la Jilava – penitenciarul cu o reputație sinistră, „al morților subite” – a erupt pe grupul de WhatsApp al directorilor de penitenciare. Motivul? Schimbările de strategie ale noii conduceri ANP, care au îndrăznit să atingă sacrosanctele „aranjamente” ale vechii găști. Se pare că „baroneasa” își varsă nervii pentru că un anumit director Sabăreanu – un apropiat al familiei sale și partener de drum sindical al soțului – a fost „decapitat” de la Spitalul Penitenciar Mioveni de către noul director general, comisar-șef Bogdan Geo Burcu. (Conform informațiilor publicate inițial de FSANP și preluate de diverse surse media).

𝐌𝐚𝐢 𝐞 𝐜𝐢𝐧𝐞𝐯𝐚 𝐭𝐫𝐞𝐚𝐳 𝐥𝐚 𝐨𝐫𝐚 𝐚𝐬𝐭𝐚?

Urmare a deciziilor luate de conducerea Ministerului Justiției și a Administrației Naționale a Penitenciarelor de a curăța sistemul de diletanți și personaje cu fapte compromițătoare, iată că pe grupul directorilor din penitenciare a apărut doamna bibliotecară Cristina Teoroc, care joacă rolul de moralistă și dă lecții despre „corectitudine” și „dublu standard”. Toate acestea în timp ce conduce o unitate blindată de protecția sindicală a soțului și plină de probleme nerezolvate, în care controalele serioase nu calcă, în timp ce restul directorilor sunt scuturați la primul incident.
Și, ca tabloul să fie complet, din „tronul imunității sindicale” ni se spune că „sistemul nu știe stânga ce face dreapta”. Cam ca hoțul care strigă „prindeți hoțul”.
„Mai e cineva treaz la ora asta?!”
Așa ar fi trebuit să sune, de fapt, mesajul Baronesei de Jilava pe grupul directorilor, exact ca în clipurile rulate obsesiv de România TV, cu dezmăț, dansuri lascive și euforia bine-cunoscută a bibliotecarei.
Dar nu, n-a fost așa.
De data aceasta, Baroneasa a sărit la gâtul conducerii ANP, supărată că liderul de sindicat al soțului său a fost prins cu mâța-n sac: deconturi fictive de aproape 200.000 de lei pentru servicii medicale făcute de un medic care știa penitenciarul doar din poze.
Iar, colac peste pupăză, directorul vizat a recunoscut cu nonșalanță că „a greșit”, dar a reproșat inspectorilor că s-au mișcat prea repede și nu i-au lăsat timp să mușamalizeze „prostia”.”
Tunul de 200.000 de lei: Victimizare pe bani publici (aici), (aici), (aici), etc

Sabăreanu, cel îndepărtat din funcție, nu ar fi fost schimbat degeaba. Se vorbește tot mai insistent despre un tun de 200.000 de lei, orchestrat împreună cu dr. Costin Ștefan, consilierul bine-cunoscut al ministrului Sănătății, Alexandru Rafila, conform investigațiilor FSANP. Dar în loc să-și plece capul rușinat, Sabăreanu se victimizează: „Sindicatul schimbă directori prin reclamații!”. O victimizare clasică, desprinsă parcă din manualul infractorului bugetar de succes! Se pare că reacția promptă a Corpului de Control a stricat socotelile celor care sperau la o mușamalizare ca la carte.

De la pile și umbrele, la scaunul de director: Rețeta succesului în sistemul penitenciar

Sursele noastre sunt fără echivoc: Sabăreanu nu a ajuns în scaun prin merite sau competențe, ci prin protecție sindicală și sprijin politic. Un traseu tipic pentru mulți directori din sistemul penitenciar, unde pilele și umbrelele sunt mai importante decât rezultatele și munca cinstită. Oare cum ar reacționa ministrul Radu Marinescu dacă ar vedea cu ochii lui cum se fac numirile în sistem, dincolo de rapoartele cosmetizate?

Baronesele dau lecții de morală: Ipocrizie la nivel inalt

„Baroneasa” Teoroc, în timpul ăsta, dă lecții despre corectitudine și „dublu standard”, deși conduce un penitenciar, Jilava, care este un focar de probleme. Orice critică la adresa „baronesei” este imediat întâmpinată cu amenințări de proteste de către soțul sindicalist. Un adevărat scut familial împotriva oricărei forme de control sau responsabilizare!

Apel către Ministrul Justiției: Curățenie generală la Jilava și Mioveni!

Domnule ministru Radu Marinescu, vă îndemnăm să mergeți la Jilava nu doar în „vizită”, ci într-un control adevărat. Poate veți descoperi mai multe decât rapoartele cosmetizate și declarațiile sforăitoare de pe WhatsApp. E timpul să faceți curățenie în sistemul penitenciar, începând cu aceste două focare de corupție și incompetență!

Decență și gura mică!

Pentru doamna Cristina Teoroc și domnul Sabăreanu, mesajul nostru este simplu:

  • Baroneaso, mai puțină morală de doi bani și mai multă decență! Nu mai da lecții de corectitudine, când conduci un penitenciar cu probleme grave!
  • Sabăreane, gura mică! Ultimul om care ar putea da lecții despre integritate ești tu, cel acuzat de sifonarea banilor publici! (Cristina T.).
Citeste in continuare

Exclusiv

Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare

Publicat

pe

De

Sindicatul Sidepol trage un semnal de alarmă cu privire la dezamăgirea și frustrarea tot mai mari resimțite de polițiștii tineri, mulți dintre ei dorind să părăsească sistemul din cauza presiunii, lipsei de sprijin, salarizării precare și a condițiilor de muncă improprii. Sindicatul dezvăluie un „caz real, problemă generală”, în care un polițist tânăr și-a exprimat dorința de a demisiona din cauza nemulțumirilor acumulate.

Stres, lipsă de sprijin și deficit de personal: Problemele majore ale polițiștilor

Potrivit Sindicatului Sidepol, principalele neajunsuri cu care se confruntă polițiștii sunt:

  • Stres psihic acumulat prin tot mai multe atribuții acordate.
  • Lipsa de sprijin din partea managerilor, adesea lipsiți de pregătirea necesară.
  • Lipsa resursei umane (peste 25.000 de angajați lipsă), un coleg fiind nevoit să lucreze pentru 3-4.
  • Salarizare incorectă și lipsa de predictibilitate a carierei, prin modificarea succesivă a legislației în defavoarea angajaților.
  • Condiții de muncă improprii.
  • Dotare precară și legislație care nu apără angajatul.

„Guvernul Bolojan nu face decât să adâncească criza”: Critici la adresa măsurilor guvernamentale

Sindicatul critică măsurile anunțate de Guvernul #Bolojan, care, în loc să îmbunătățească situația, „nu fac nimic altceva decât sa adâncească și mai mult criza din sistem”.

Cerințe concrete: Cariere predictibile, salarizare echitabilă și recunoașterea bolilor profesionale

Sindicatul Sidepol solicită măsuri imediate și concrete pentru îmbunătățirea situației polițiștilor:

  • Un cadru predictibil al carierei polițistului.
  • Salarizare echitabilă și motivantă.
  • Recunoașterea bolilor profesionale și sprijin real pentru sănătatea polițiștilor.
  • Suplimentarea resursei umane prin încadrări și școli adaptate nevoilor actuale.
  • Dotare modernă și eficientă.
  • Legislație care să apere angajatul în raport cu atribuțiile pe care le desfășoară.

„Polițiștii nu cer privilegii, ci doar respectul și condițiile minime”: Un apel la responsabilitate

Sindicatul subliniază că polițiștii nu cer privilegii, ci doar respectul și condițiile minime pentru a-și putea face datoria față de cetățeni și față de România. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Featured

Agresorul polițistului lovit cu o sticlă, arestat preventiv după 3 zile. Complicele, sub control judiciar

Publicat

pe

De

La trei zile de la incidentul în care un polițist a fost lovit în cap cu o sticlă, agresorul a fost arestat preventiv pentru 30 de zile, conform anunțului făcut de Sindicatul Europol. Magistrații Judecătoriei Reșița au admis propunerea procurorilor, luând în considerare gravitatea faptei și impactul acesteia asupra percepției publice.

Complicele, o femeie care a spart luneta autospecialei, sub control judiciar

În același dosar, o femeie, acuzată că a aruncat cu un bolovan și a spart luneta unei autospeciale de poliție, a fost plasată sub control judiciar.

Sindicatul Europol salută intervenția magistraților și critică pasivitatea inițială

Sindicatul Europol a salutat intervenția magistraților – procurori și judecători – care „au făcut dreptate în acest caz” și „au corectat pasivitatea manifestată în primele 72 de ore”. (Cerasela N.).

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv13 ore ago

Jilava, Mioveni – aceeași mizerie! Baroneasa Whatsapp și tunurile penitenciarelor românești

Spovedania unei „Baronese” nervoase: Jilava plânge după Mioveni! Cristina Teoroc, supranumită „baroneasa” de la Jilava – penitenciarul cu o reputație...

Exclusiv13 ore ago

Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare

Sindicatul Sidepol trage un semnal de alarmă cu privire la dezamăgirea și frustrarea tot mai mari resimțite de polițiștii tineri,...

Exclusivo zi ago

Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare

Prahova în flăcări și beton armat: Când incompetența dansează pe ruine și corupția ne lasă cu ochii-n soare De la...

Exclusivo zi ago

Formularul de evaluare a riscului în violența domestică: Formalitate birocratică sau instrument real de protecție?

O analiză aprofundată a eficienței acestui instrument în contextul tragic al femicidului din România, realizată de Vitalie Josanu de la...

Exclusivo zi ago

Poliție în oglindă: 47 de „inspectori sanitari” pentru 120.000 de angajați — o farsă organizată

Când medicii fac și muncă de control, iar inspectorii… nu există în organigramă „Soluția” improvizată: 47 de cadre medicale, obligate...

Exclusiv3 zile ago

Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!

În România anului 2025, justiția imobiliară a devenit un spectacol grotesc, unde morții sunt victime sigure, iar cei vii se...

Exclusiv3 zile ago

Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?

Un cutremur anunțat: Ciuruitoarea revine, iar „Il Capo” tremură (doar un pic)? Zilele trecute, un fior rece a străbătut Ploieștiul,...

Exclusiv3 zile ago

Reducerea bugetului MAI, o lovitură pentru polițiști. Economii fictive, sporuri furate și finanțări discutabile

Emil Păscuț de la Sindicatul Diamantul trage un semnal de alarmă cu privire la reducerea bugetului Ministerului Afacerilor Interne (MAI)...

Exclusiv4 zile ago

Antigrindina S.R.L.: Rachete, minciuni, secetă: țara care și-a vândut ploaia pe nimic și a rămas cu seceta

Mafia rachetelor și a minciunilor: Rachete, minciuni și secetă: Cum ‘Antigrindina S.R.L.’ a secat fermierii de bani (AICI), (aici),  (aici),  (aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici) e (aici),  (aici),   (aici), (aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici), (aici), ...

Exclusiv4 zile ago

PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!

Radu Marinescu și Bogdan Burcu, Nemesis-ul șpăgarilor: „Vă vom curăța, până la ultimul!” „Tartorul” a crăpat! Festinul corupției, oprit brusc!...

Exclusiv4 zile ago

Comunicare defectuoasă în MAI: Haos și nesiguranță alimentate de lideri sindicali confuzi

MAI, campion la mesaje trunchiate și confuze Incapacitatea cronică a Ministerului Afacerilor Interne (MAI) de a comunica profesionist, transmiterea unor...

Exclusiv4 zile ago

Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!

România, colonie penală cu gust de Coca-Cola: O afacere murdară, unde apa de canal e la modă, iar politicienii locali...

Exclusiv4 zile ago

Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!

Când pușcăria devine groapa de gunoi a incompetenței Penitenciarul Ploiești, sub conducerea eternului împuternicit Valentin Matei, nu mai este doar...

Exclusiv5 zile ago

Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților

Emil Pășcuț, lider sindical, dezvăluie scenariile posibile și atrage atenția asupra privilegiilor nejustificate ale structurilor de suport. Declarațiile publice ale...

Exclusiv5 zile ago

Salvare pe ultima sută de metri: Polițiștii angajați în 2022 rămân în sistem încă un an datorită unei ordonanțe de urgență

Sindicatul Europol dezvăluie eforturile pentru evitarea pierderii a peste 100 de polițiști gata formați, angajați pe perioadă determinată. Zeci de...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv