Exclusiv
Bugetul local „ciuruit” de PSD-istul Andrei Volosevici (III)/Edilul PSD-ist ANDREI VOLOSEVICI se lasă vegheat de aura invulnerabilităţii
Ca urmare a auditulul efectuat asupra situatiilor financiare raportate de catre Municipiul Ploiesti pentru anul 2022, au fost constatate de catre Curtea de Conturi „erori” cu influente semnificative asupra situatiilor financiare, „erori” care ar trebui sa puna serios pe ganduri pe consilierii locali in vederea luarii masurilor legale care se impun pentru recuperarea prejudiciilor cauzate de un prost si rauvoitor management al edilului PSD-ist Andrei Volosevici. Poate s-ar impune constituirea chiar si a unei comisii in acest sens.
Totodata, erorile constatate confirma ingrijorarile si somatiile PNL PLOIESTI : „DOMNULE PRIMAR, NU OMORAŢI SOCIETATEA TERMO PLOIEŞTI”!
Curtea de Conturi a constatat prejudicii ale bugetului local, buget local care a fost „ciuruit” de analfabetii functionali din administratia PSD-istului Andrei Volosevici!
Detașat conduce UAT Ploiesti dar nici alte instituții conduse de analfabetii functionali din administratia PSD-istului Andrei Volosevici nu s-au lăsat mai prejos.
Alte prejudicii constatate de Curtea de Conturi care ar trebui sa puna pe ganduri pe cei din Consiliul Local Ploiesti:
A. In perioada 01.01. – 31.12.2022, pentru un ensantion de 5 angajati in functii de specialitate, Teatrul „Toma Caragiu” Ploiesti a platit nejustificat drepturi salariale in suma de 98.915 lei, ca urmare a incadrarii eronate a acestora in grila de salarii din Legea-cadru nr. 153.2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarlle si completarile ulterioare, respectiv in grila prevazuta in Anexa 3, Cap. I, punctui I, litera a) si b) pentru institutii de spectacole sau concerte nationale ori de importanta nationala, in loc de grila prevazuta in Anexa 3, Cap. I, punctui II, litera a) si b) pentru Alte institutii de spectacole sau concerte. Pentru sumele acordate necuvenit entitatea a virat la bugetui de stat contributii asiguratorii pentru munca m valoare de 2.473 lei.
B. Pentru un ensantion de 2 angajati incadrati potrivit Legii-cadru nr. 153 din 28 iunie 2017, privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, in Anexa 3 – Familla ocupationala de functii bugetare „CULTURA”, in perioada 01.01. – 31.12.2022, Filarmonica „Paul Constantinescu” Plolesti a acordat necuvenit salarii brute m suma totala de 40.044 lei, urmare aplicarii eronate a prevederilor legale,in sensul luarii in calcul la incadrarea acestora a grilelor de salarizare prevazute in Anexa 3, Cap. I, punctui I, lit. b) din Legea-cadru nr.153/2017 in locul salariilor din grila de salarizare din Anexa 3, de la Cap. I, punctui II, lit. b) din acelasi act normativ. Pentru sumele
acordate necuvenit entitatea a virat la bugetui de stat contributii de asigurari sociale pentru conditii speciale (CAS 8%) in suma de 1.622 lei (20.275 x 8% – pentru functia de Instrumentist la instrumente de suflat) si contributii asiguratorii pentru munca (CAM 2,25%) in suma de 1.001 lei.
C. La Liceul Tehnologic Administrativ §i de Servicii „Victor Slavescu” nu au fost respectate in perioada auditata criteriile generale de acordare a burselor elevilor din invatamantuI preuniversitar de stat. Din verificarea documentelor justificative care au stat la baza efectuarii
platilor catre elevii beneficiari ai acestor drepturi, s-a constatat ca, in cazul unor burse acordate elevilor din mediul rural, in luna decembrie 2022, nu au fost efectuate verificari cu privire la respectarea conditiei de prezenta la cursurile din semestrul II al anului 5Colar 2021 -2022, aspect care a favorizat acordarea nejustificata, din bugetui entitatii a sumei de 20.800 lei.
D. Veniturile U.A.T.M. Ploiesti din sursa „Impozite si taxe pe bunuri si servicii” au fost diminuate cu suma de 19.605 lei, reprezentand majorari de intarziere nepercepute si neincasate de la un contribuabil, pentru neregularizarea la termen a taxei pentru eliberarea autorizatiei de construire.
E. Aici sunt banii dumneavoastră!
Sloganul scris, în anii ’90, pe pancarte plasate pe marginea drumurilor aflate în reparaţie ar trebui pus acum pe toate eşecurile, caci revine de actualitate in administratia dezastruoasa a PSD-istului Andrei Volosevici. Zilnic, ni se scurg bani din buzunare şi se duc pe apa Sâmbetei.
Iata de ce NU sunt bani pentru TERMO PLOIESTI si TCE PLOIESTI:
In cadrul derularii contractului de lucrari nr. 14019/14.07.2022, avand ca obiect executia lucrarilor de „Restaurare partiala fatada si acoperis la cladirea Colegiului National Ion Luca Caragiale”, au fost efectuate plati nedatorate catre constructor in suma totala de 15.720,17 lei (UPS!), reprezentand lucrari de organizare de santier neautorizate, nerealizate si incasate nejustiflcat de catre executantul lucrarilor. Pentru imobilizarea sumei platite nejustiflcat de 15.720,17 lei, reprezentantii entitatii au calculat penalitati contractuale in suma de 848,89 lei!!!!@!!!@
Alte aspecte grave constatate de Curtea de Conturi
A. In situatiile financiare intocmite de entitate la data de 31 decembrie 2022 activele curente nu au fost prezentate la valoarea reala (randul 13 din bilant), stocurile fiind diminuate cu suma de 30.514,47 lei, ca urmare a stornarii eronate din contui contabil 303 a unor obiecte de inventar.
Abaterea a fost remediata m timpul misiunii de audit financiar.
B. In balanta de verificare intocmita la data de 31 decembrie 2022, soldul contului contabil 411 „Clienti” in suma de 6.505.352,16 lei, nu a fost dezvoltat analitic pe fiecare persoana fizica sau juridica.
C. Controlul intern nu a fost adaptat in totalitate la dimensiunea, complexitatea si mediul specific entitatii, astfel incat acesta sa fie viabil, sa fie capabil sa preantampine aparitia erorilor in activltatile desfasurate de aceasta, respectiv abateri financiar – contabile care au produs denaturari semnificative la nivelul situatiilor financiare, respectiv denaturarea contului de rezultat patrimonial, neprezentarea la valoarea reala a activelor necurente, activelor curente, datoriilor necurente si datorillor curente in bilantui contabil intocmit pentru anul 2022, diminuarea veniturllor proprii, efectuarea unor cheltuieli care nu au legatura stricta cu activitatea institutiei (WAAAW, asa ceva….), plata nejustificata a unor cheltuieli de capital si inregistrarea de restante la plata unor credite.
De asemenea, au fost identificate situatii in care anumite proiecte de operatiuni aferente perioadei auditate au fost supuse controlului financiar preventiv- propriu in anul 2023.
Ce mare şmecherie?
Domnul Goe, de profesie manelist, pardon, avocat şi de vocaţie „filozof”, parca incearca sa clarifice nişte lucruri în cîntecul „Cine-i şmecher, cine-i slugă“ sau, mai pe intelesul tuturor arata ca legea este pentru fraieri si ca îl doare la banană, pe romaneste spus. Edilul PSD-IST ANDREI VOLOSEVICI se lasă vegheat de aura invulnerabilităţii.
„N-are ce să i se întîmple”
Şi ştiţi de ce? Fiindcă nimic nu-l atinge!
La nivelul entitatii nu au fost implementate in totalitate masurile dispuse prin deciziile emise in urma misiunilor anterioare de audit, unele dintre acestea fiind contestate de entitate si nesolutionate definitiv de instantele de judecata (parte din masurile dispuse prin Deciziile nr. 30/2021 si nr. 20/2022). Vom reveni. (Cerasela N.).
Bugetul local „ciuruit” de analfabetii functionali din administratia PSD-istului Andrei Volosevici
Exclusiv
Pârâul Dâmbu, salvat de la sufocare: Intervenția fermă a Poliției Locale Ploiești, Serviciul Protecția Mediului
Exclusiv
Sistemul Antigrindină: Miliarde evaporate, zero rezultate și recole record fără rachete – Raportul Exclusiv care demască jaful secolului!
De ani de zile, așa cum am documentat în repetate rânduri , Sistemul Național Antigrindină (SNAG) a fost subiectul unor controverse aprinse, acuzat fiind de ineficiență crasă, sifonare a banilor publici și chiar de agravarea secetei. Ceea ce părea o „rețetă perfectă pentru un jaf cu aprobare guvernamentală”, transformând HG 256/2010 într-o „biblie a mafiei antigrindină” și un „bilet direct spre Maldive” pentru beneficiari, primește acum o confirmare zdrobitoare.
Ziarul nostru de investigații, Incisiv de Prahova, a obținut în exclusivitate un Raport preliminar de o acuratețe dezarmantă, care demonstrează, fără replică, că toate dezvăluirile noastre au fost nu doar exacte, ci și profetic de corecte. Datele oficiale, furnizate chiar de Direcția Agricolă Județeană Prahova (DAJ Prahova) pentru perioada 2015-2025, aruncă în aer narațiunea oficială a unui sistem funcțional, expunând o realitate crudă: milioane de euro aruncați pe fereastră pentru o tehnologie fără niciun efect detectabil, ba chiar suspectată de a fi contribuit la problemele climatice.
În timp ce unele publicații, locale sau naționale, își arogă acum, cu o întârziere demnă de analele presei autohtone, ‘exclusivitatea’ dezvăluirilor despre sistemul antigrindină – un scenariu familiar- după cum am documentat până la saturație (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (AICI), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) e (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici) , etc. și în tot internetul care mai are curajul să spună adevărul), sistemul antigrindină a fost o mafie transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite, aidoma cazului WHITE TOWER (aici), unde abia în 2023 începeau să „descopere” ce Incisiv de Prahova documentase și publicase deja, cu acte (adevarate rechizitorii), încă din 2020 – noi le oferim indulgența noastră, deplângându-le, totodată, lipsa cronică de originalitate și de viteză.
„Scutul” fantomă: Când variabilitatea devine dovada ineficienței
Conform anexei 1 a HG 256/2010, ar fi trebuit să beneficiem de un sistem antigrindină ultramodern, rodul unor studii științifice și tehnologii inovatoare. Realitatea, așa cum o relevă datele DAJ Prahova, este complet diferită. Pe parcursul a nouă ani (2015-2024) în care sistemul antigrindină a funcționat „normal” în județul Prahova, suprafața medie afectată de grindină a fost de 560,32 hectare pe an. O cifră care, la prima vedere, ar putea părea acceptabilă. Însă, statistica nu minte și scoate la iveală adevărul brutal: abaterea standard a suprafețelor afectate este de ±738 hectare, adică mai mare decât valoarea medie însăși!
Ce înseamnă asta? Explicația este simplă și devastatoare pentru susținătorii sistemului: într-un sistem tehnic eficient, variațiile de la un an la altul ar trebui să fie minime, controlate. Aici, fenomenul grindinei rămâne complet aleatoriu, „sărind” dramatic, exact ca și cum sistemul nu ar exista. Verdictul statistic este clar: sistemul nu controlează grindina. Banii publici, alocați „studiilor fără rezultate, omologărilor fictive și programelor experimentale eșuate”
Sistemul Antigrindină: Miliarde evaporate, zero rezultate și recole record fără rachete – Raportul Exclusiv care demască jaful secolului!, nu au produs nimic concret, ci doar o vastă operațiune de sifonare a bugetului.
Paradoxul prahovean: Fără rachete, mai puțină grindină și recole istorice!
Dacă ineficiența statistică nu era suficientă, anul 2025 oferă dovada supremă a inutilității sistemului. În 2024, sistemul a funcționat doar parțial (aprilie-iulie), iar în 2025, a fost oprit complet. Logica ar fi dictat o creștere masivă a pagubelor. Realitatea, însă, contrazice flagrant această așteptare, confirmând, încă o dată, acuzațiile Incisiv de Prahova privind „sistemul fantomă pe banii noștri”:
- 2024: 313 hectare afectate de grindină (sub media anilor cu sistem activ).
- 2025: 459,84 hectare afectate de grindină (tot sub media anilor cu sistem activ).
Cu alte cuvinte, în absența rachetelor, grindina nu a devenit mai severă; dimpotrivă, pagubele au fost mai mici! Acest fenomen, bine cunoscut în știință, indică faptul că intervenția artificială nu avea, în realitate, niciun efect benefic.
Iar surprizele nu se opresc aici! Anul 2025, singurul sezon fără intervenții antigrindină, a înregistrat și cele mai mari producții agricole din întreg intervalul 2015-2025! Grâul a „explodat” de la 3.500-5.000 kg/ha la aproximativ 8.000 kg/ha; rapița a urcat la circa 4.500 kg/ha; floarea-soarelui a revenit la 2.500 kg/ha; iar porumbul a atins un nivel excepțional de peste 6.500 kg/ha. O creștere simultană pe toate culturile majore, exact în anul în care rachetele au tăcut, reprezintă un argument statistic irefutabil: oprirea însămânțărilor cu iodură de argint a coincis cu cel mai productiv an agricol al ultimului deceniu în Prahova.
Seceta: Adevăratul dușman ignorat, agravat de iluzii costisitoare
În timp ce statul român a investit zeci de milioane de euro într-un sistem antigrindină demonstrat acum ca fiind ineficient, a ignorat complet adevăratul flagel al agriculturii: seceta. O comparație a datelor DAJ Prahova este elocventă:
- Grindină (media 2015-2024): 560,32 hectare afectate.
- Secetă (media 2015-2024): 14.013 hectare afectate, adică de peste 25 de ori mai mult! În ani extremi, diferența a atins chiar și 50-100 de ori.
Cu toate acestea, finanțarea s-a concentrat exclusiv pe rachete, în timp ce seceta, responsabilă pentru peste 90% din pagubele agricole, a rămas complet neadministrată. Mai mult, analiza variabilității arată o abatere standard a secetei de 16.636 hectare, mult mai mare decât media, indicând un fenomen natural sever, pe care sistemul antigrindină nu doar că nu îl reduce, dar pare chiar să îl agraveze, coincizând anii cu consum mare de rachete cu anii de secetă severă (2020, 2024).
Și aici, anul 2025 aduce o altă revelație. În anul fără rachete, suprafața afectată de secetă a scăzut la 7.018 hectare, adică cu 50% mai puțin decât media ultimului deceniu. Astfel, în absența intervențiilor atmosferice, indicatorii agricoli s-au îmbunătățit drastic: mai puțină grindină, mai puțină secetă și producții record. Este pentru prima dată când datele oficiale arată simultan aceste trei tendințe pozitive, într-un an fără sistem antigrindină!
De La HG 256/2010 la salarii de nababi: Anatomia unei decepții de stat
Aceste descoperiri șocante amplifică acuzațiile noastre anterioare (sursa: Incisiv de Prahova) privind jaful din spatele Sistemului Național Antigrindină. HG 256/2010, prezentată drept fundamentul SNAG, s-a dovedit a fi „Hârtia ilegalității, biblia mafiei antigrindină”. Iar Autoritatea pentru Administrarea Sistemului Antigrindină (AASAG) continuă să funcționeze ca o „instituție-fantomă” , chiar și acum când activitatea sa principală este suspendată.
Cu 106 puncte de lansare inactive și o activitate „zero” de peste un an, AASAG continuă să plătească salarii de zeci de mii de lei. Directorul Dragoș Manole, plătit cu nu mai puțin de 20.000 de lei pe lună (sursa: Antena 3 CNN, Incisiv de Prahova), exemplifică perfect „școala tăcerii cu onoruri”, refuzând să detalieze în ce a constat „activitatea categorică” a instituției. Este o „orgie de sifonare a banilor publici” care sfidează orice logică economică și morală, mai ales într-o perioadă de austeritate.
DNA și Ministrul Agriculturii: Ultimul tren spre transparență și justiție?
Aceste noi date, irefutabile, intensifică apelurile repetate ale Incisiv de Prahova către Direcția Națională Anticorupție (DNA) de a se autosesiza și a investiga modul în care a fost implementată HG 256/2010. Sunt necesare răspunsuri clare și transparente cu privire la respectarea procedurilor legale, studiile de impact reale, monitorizarea cheltuielilor și eventualele conflicte de interese.
Ministrul Agriculturii, deși a avut curajul să suspende sistemul, are acum o datorie morală și legală sporită. Nu este suficient să oprești sistemul; trebuie „să-i trimiți pe hoți la Bălăcăneanca și să te asiguri că nu vor mai avea ocazia să fure niciodată ploaia și viitorul României!” . Acum, cu dovezile statistice că absența sistemului aduce beneficii reale, cazul devine de-a dreptul exploziv.
Concluzie: Să curățăm grădina statului de buruienile costisitoare ale incompetenței și corupției
„Fermierii – eroi ai pământului”, mai buni decât orice detectiv 007, au pus APIA la colț și au adus în atenția publică un jaf colosal. Noile date de la DAJ Prahova nu fac decât să le valideze pe deplin avertismentele și să arate că „sistemul antigrindină a fost o mafie transpartinică, protejată de politicieni corupți și de foști securiști cu pensii nesimțite” .
Acest episod jenant nu este doar o știre, ci un simptom al unei boli profunde: corupția și incompetența la nivel înalt, protejate de un sistem inert. E timpul ca lopata să intre adânc în grădina statului, să scoatem la lumină toate aceste buruieni costisitoare și să le trimitem acolo unde le este locul: fie la Remat, ca rachetele, fie la Bălăcăneanca, ca pe toți hoții!
Vom reveni, pentru că această poveste este departe de a fi încheiată. (Cristina T.).
Exclusiv
Circ la SAS! Când „Acțiunile Speciale” devin „acțiuni penale” orchestrate de psihologi-călăi și șefi cu „inel magic” – Totul la vedere, în fața Justiției!
-
Exclusivacum o zi„Ne ducem în cap!” Alerta ANP: Sistemul Penitenciar, la un pas de colaps din lipsă de personal
-
Exclusivacum 5 zilePoliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, subalternii patimesc! O poveste cu inel magic și psihologi „dotați”!
-
Exclusivacum 4 zileSAS, de la acțiuni speciale la acțiuni penale: Poliția „Elite” unde psihologii hărțuiesc, iar sefii joacă „inelul magic” cu carierele!
-
Exclusivacum 2 zileMAE: Academia de diplomație sau bârlogul faraonilor fiscali? Oana Țoiu „reformează” cu concursuri viciate și platforme piratate – Detalii exclusiv Incisiv de Prahova!
-
Exclusivacum 5 zileIPJ Prahova: Școala de falși polițiști, filiala „Gonflabila” – Absolvenți cu opt clase și mentori în uniformă!
-
Exclusivacum 2 zileSAS, de la „echipă de intervenție rapidă” la „brigada psihologilor cu bâtă”: Când statul de drept e suspendat, iar abuzul e Lege!
-
Exclusivacum 4 zileRomânia: „Sat fără câini” cu epoleți și „inelul magic” al corupției – Băsescu sună alarma, iar sistemul râde în haimanale!
-
Exclusivacum 2 zileRăzboiul secrete-transparență: Ordinul MAI S/108/2011, sub asalt juridic


Bomba ADN… adică, DNA! Când instituția se autodenunță pentru „fals și abuz în serviciu”!
Aici ajungem la cireașa de pe tort, un element trecut cu vederea în amploarea abuzurilor, dar acum, prin plângerea de la Tribunal, adus în prim-plan cu forță devastatoare. Serviciul Control Intern al DGPMB a depus o sesizare din oficiu la Parchetul de pe lângă Judecătoria Sector 3 pentru… fals intelectual și abuz în serviciu! (Vom reveni cu documente INCENDIARE!). Obiectul acestei sesizări? Chiar acea „Adresă a Biroului Psihologie nr. 214.756 din 31.07.2023” – exact documentul secret care a stat la baza suspendării polițistului Bendriș!
„Interogatoriul tăcerii”: Polițistul cere răspunsuri, sefii transpiră

