Connect with us

Exclusiv

Alerta în Poliție! Reducerea „Bayraktar” ascunsă: Sindicalistul Emil Păscuț deschide Cutia Pandorei

Publicat

pe

„Țeapă” la soldă? Polițiștii se trezesc cu majorări „Bayraktar” ciuntite, fără explicații

Un val de nemulțumire se răspândește printre polițiști, după ce mulți s-au trezit cu majorarea salarială „Bayraktar”, prevăzută de OUG 26/2024, diminuată brusc, fără nicio notificare prealabilă.

Sindicatul Diamantul, prin vocea liderului său, Emil Păscuț, trage un semnal de alarmă și dezvăluie o potențială „conspirație” între structurile de conducere și cele de control din sistem.

„Șeful de la resurse umane v-a tinut ascuns actul!” Acuzații grave de abuz

„Există un act administrativ de reducere, dar probabil șeful de la Resurse Umane din unitatea voastră l-a ținut ascuns, considerând că nu meritați respectul unei comunicări oficiale”, acuză Emil Păscuț.

Această afirmație, extrem de gravă, sugerează o intenție deliberată de a ascunde informații cruciale polițiștilor, încălcând flagrant drepturile lor la informare și la un salariu corect.

Model de acțiune în instanță: Cum să-ți recuperezi banii furați

Pentru a veni în sprijinul polițiștilor afectați, Sindicatul Diamantul pune la dispoziție un model complet de acțiune în instanță, adaptabil fiecărui caz în parte.

Avantajele oferite de Sindicatul Diamantul sunt:

  • Se poate judeca rapid
  • Nu necesită plângere prealabilă
  • Nu necesită taxă judiciară de timbru

Complicitate dovedită: „Nu le este frică de răspundere!”

Emil Păscuț denunță o complicitate între structurile de suport și cele de control din sistem, care ar permite încălcarea drepturilor salariale ale polițiștilor fără teama de a fi trași la răspundere.

„Pentru că inclusiv în zona de urmărire penală au complici, cea mai mare șansă o aveți cu instanțele civile!”, avertizează sindicalistul.

Modelul de acțiune oferit de Sindicatul Diamantul:

CĂTRE

TRIBUNALUL SUCEAVA

Secția Contencios Administrativ și Fiscal

Subsemnatul xxxxxxxxxxxxxx, CNP xxxxxxxxxxxxxxxxxx, agent de poliție în cadrul Inspectoratului Teritorial al Poliției de Frontieră Sighetu xxxxxxxxxxxxxxxx, în calitate de reclamant,

Cu domiciliul în municipiul xxxxxxxxxxxxxxxxxxx și domiciliul procesual ales la sediul Sindicatului Politistilor din Romania Diamantul din București, Strada Ienăchiță Văcărescu nr.17A, ap.1, sector 4,

Prin prezenta, chem la judecată pe:

INSPECTORATUL TERITORIAL AL POLIȚIEI DE FRONTIERĂ SIGHETU MARMAȚIEI, cu sediul în municipiul Sighetu Marmației, str. Bogdan Vodă nr. 4, județul Maramureș, în calitate de pârât,

pentru ca, prin hotărârea ce o veți pronunța,

OBIECTUL CERERII:

Sa obligați pârâtul să-mi restituie suma de 1.779 (una mie șapte sute șaptezeci și nouă) lei, reprezentând diferența de drepturi salariale reținută ilegal din salariul lunar aferent lunilor ianuarie 2025 – aprilie 2025, fără să existe un act juridic individual modificator al salariului care să-mi fie comunicat. Sa obligați pârâtul la plata dobânzii legale penalizatoare aferente sumei de 1.779 lei, calculată de la data scadenței fiecărei sume lunare reținute ilegal și până la data plății efective, conform art. 1535 din Codul Civil și art. 3 alin. (2) și (3) din O.G. nr. 13/2011. Sa obligați pârâtul la plata diferențelor rezultate din actualizarea sumei de 1.779 lei cu indicele de inflație, calculat de la data reținerii ilegale a fiecărei sume componente până la data plății efective. Sa obligați pârâtul ca pe viitor să-mi comunice orice act administrativ individual prin care mi se modifică salariul, în conformitate cu prevederile art. 534² alin. (4) din Codul Administrativ, anterior producerii oricăror efecte juridice. Sa obligați pârâtul la plata sumei de 5.000 (cinci mii) lei cu titlu de daune morale pentru încălcarea demnității în muncă a subsemnatului, ca urmare a conduitei abuzive constând în modificarea drepturilor salariale prin acte administrative ascunse, fără respectarea dreptului meu de a fi informat. ÎN FAPT:

Subsemnatul sunt angajat ca agent de poliție în cadrul ITPF Sighetu Marmației – Sectorul Poliției de Frontieră Siret, beneficiind de majorarea prevăzută la art. VIII din OUG 26/2024 în procent de 24% aplicată la salariul de funcție.

Potrivit dispozițiilor art. VIII alin. (1) și (3) din O.u.G. nr. 26/2024, personalul din instituțiile publice de apărare, ordine publică și securitate națională, care participă la realizarea și menținerea capacității operaționale a structurilor/unităților, pentru îndeplinirea misiunilor specifice, beneficiază de o majorare salarială în cuantum de până la 30% din solda de funcție/salariul de funcție/salariul de bază”.

Conform fluturașului de salariu din decembrie 2024 (anexat prezentei acțiuni), această majorare a fost corect aplicată, apărând distinct în statul de plată la rubrica “Majorare cf. art.VIII OUG 26/2024” cu valoarea de 1435 lei (reprezentând 24% din salariul de funcție de 5978 lei).

Începând însă cu luna ianuarie 2025, fără nicio notificare prealabilă și fără emiterea unui act administrativ individual care să-mi fie comunicat, pârâtul a procedat la diminuarea acestei majorări de la 24% la 19,20%, iar în luna aprilie 2025 la 8,65%, rezultând următoarele rețineri ilegale:

Luna salariu de funcție

Procent majorare OUG 26/2024 acordat structurii Suma majorare legală

Procent aplicat subsemnatului

Suma acordată

Diferența reținută ilegal

Decembrie 2024 5978 lei 24% 1435 lei 24% 1435 lei 0 lei

Ianuarie 2025 5978 lei 24% 1435 lei 19,20% 1148 lei 287 lei

Februarie 2025 5978 lei 24% 1435 lei 19,20% 1148 lei 287 lei

Martie 2025 5978 lei 24% 1435 lei 19,20% 1148 lei 287 lei

Aprilie 2025 5978 lei 24% 1435 lei 8,65% 517 lei 918 lei

Total paguba 1.779 lei

Menționez că drepturile mele salariale, inclusiv majorarea de 24% prevăzută de art. VIII din OUG 26/2024, au fost stabilite printr-un act administrativ individual, conform Legii-cadru nr. 153/2017.

În mod simetric, orice diminuare sau retragere a acestor drepturi salariale trebuie să fie precedată de emiterea și comunicarea unui act administrativ individual motivat, care să respecte aceleași exigențe legale ca actul prin care drepturile au fost acordate.

Nu mi s-a comunicat niciun act administrativ care să justifice legal această diminuare a drepturilor salariale, fapt ce contravine principiului legalității.

De asemenea, conform art. 58 din Legea nr. 360/2002, modificarea raporturilor de serviciu ale polițistului (inclusiv a drepturilor salariale) se dispune prin act administrativ al persoanei care are competența de numire, act care trebuie comunicat funcționarului.

Este important de subliniat că, potrivit art. 1326 din Codul Civil, aplicabil în speță ca drept comun: “(1) Actul unilateral este supus comunicării atunci când constituie, modifică sau stinge un drept al destinatarului şi ori de câte ori informarea destinatarului este necesară potrivit naturii actului. […] (3) Actul unilateral produce efecte din momentul în care comunicarea ajunge la destinatar […]”.

Prin urmare, în absența unui act administrativ individual comunicat mie, care să dispună diminuarea majorării salariale prevăzute de art. VIII din OUG 26/2024, orice reducere a acestui drept este ilegală, iar sumele reținute trebuie restituite.

B. Prevederi relevante din Codul Administrativ

B.1. Aplicabilitatea Codului Administrativ funcționarilor publici cu statut special

Conform Art. 366 din Codul Administrativ: “Prezenta parte constituie cadrul general în materia funcţiei publice şi a funcţionarilor publici şi se aplică şi funcţionarilor publici cu statut special, acolo unde legea specială nu prevede altfel.”

Această prevedere confirmă explicit că dispozițiile Codului Administrativ privind funcționarii publici se aplică și polițiștilor, care sunt funcționari publici cu statut special conform art. 1 din Legea nr. 360/2002, în toate aspectele unde Legea nr. 360/2002 nu prevede reglementări speciale.

De asemenea, Art. 367 din Codul Administrativ prevede că: “Dispozițiile prezentei părți se completează cu prevederile legislației muncii, precum și cu reglementările de drept comun civile, administrative sau penale, după caz.”

Aceste prevederi sunt esențiale deoarece confirmă aplicabilitatea atât a Codului Administrativ, cât și a Codului Muncii și a Codului Civil în raporturile dintre subsemnatul, ca polițist (funcționar public cu statut special), și angajator.

B.2. Obligații privind informarea și comunicarea modificărilor salariale

Conform Art. 534¹ și Art. 534² din Codul Administrativ, există obligații clare privind informarea funcționarilor publici și comunicarea modificărilor privind raportul de serviciu:

Art. 534¹ alin. (1) lit. d) – Conducătorul instituției trebuie să informeze funcționarul public despre “data plății salariului și metoda de plată a salariului” Art. 534² alin. (4) – “Persoana care are competența legală de numire sau, după caz, conducătorul autorității sau instituției publice trebuie să comunice, în scris, funcționarului public, prin grija compartimentului de resurse umane […] orice modificare a informațiilor prevăzute la art. 534¹ alin. (1), în termen de 3 zile lucrătoare de la data la care a intervenit modificarea.” Art. 534² alin. (3) – “Documentul […] produce efecte juridice de la data comunicării acestuia” Art. 534² alin. (6) – “În situația în care autoritatea sau instituția publică nu comunică funcționarului public, în condițiile legii, informațiile prevăzute la art. 534¹ alin. (1), acesta poate sesiza instanța de contencios administrativ competentă, în condițiile și termenele prevăzute de Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004” C. Aplicabilitatea dispozițiilor legale în cazul de față

Conform Art. 365 alin. (2) din Codul Administrativ, dispozițiile Codului Administrativ se aplică:

“autorităţilor şi instituţiilor publice, precum şi altor persoane juridice în cadrul cărora îşi desfăşoară activitatea categoriile de personal prevăzute în legislaţia-cadru privind salarizarea personalului plătit din fonduri publice” (lit. a) “funcţionarilor publici, personalului angajat cu contract individual de muncă sau cu contract de management, precum şi altor categorii de personal plătit din fonduri publice” (lit. b) Aceste prevederi, coroborate cu Art. 366 care stipulează că dispozițiile Codului Administrativ “se aplică şi funcţionarilor publici cu statut special, acolo unde legea specială nu prevede altfel”, confirmă fără echivoc aplicabilitatea în cazul de față a dispozițiilor art. 534¹ și 534² privind obligativitatea comunicării oricărei modificări a raportului de serviciu, inclusiv a modificărilor salariale.

În această situație, pârâtul a încălcat:

Obligația de comunicare a modificării salariale prevăzută la art. 534² alin. (4) Principiul efectelor juridice condiționate de comunicare prevăzut la art. 534² alin. (3) Principiul legalității și predictibilității salariale prevăzut în Legea-cadru nr. 153/2017 D. Jurisprudență si alte norme relevante

Conform Deciziei nr. 22/2020 a ÎCCJ – Completul pentru soluționarea recursului în interesul legii, “în litigiile de funcție publică vizând obligarea angajatorului la plata unor drepturi salariale neacordate, precum și atunci când angajatorul nu a emis un act administrativ ori actul respectiv nu a fost comunicat funcționarului public, acesta se poate adresa direct instanței de contencios administrativ, fără a fi necesar ca anterior sesizării instanței să fi solicitat angajatorului acordarea acelorași drepturi.” Potrivit art. 1 din Legea nr. 360/2002 privind Statutul polițistului: “Polițistul este funcționar public cu statut special, înarmat, care exercită atribuțiile stabilite pentru Poliția Română prin lege”, iar potrivit art. 58 din aceeași lege: “Modificarea, suspendarea și încetarea raporturilor de serviciu ale polițistului se dispun, potrivit competențelor stabilite prin lege, prin act administrativ al persoanei care are competența de numire în funcția din care face parte polițistul.” Potrivit art. 169 alin. (1) din Codul Muncii: “Nicio reținere din salariu nu poate fi operată, în afara cazurilor și condițiilor prevăzute de lege.” În speță, diminuarea majorării salariale fără emiterea și comunicarea unui act administrativ individual reprezintă o reținere din salariu efectuată cu încălcarea condițiilor prevăzute de lege. Potrivit art. 171 alin. (1) din Codul Muncii: “Dreptul la acțiune cu privire la drepturile salariale, precum și cu privire la daunele rezultate din neexecutarea în totalitate sau în parte a obligațiilor privind plata salariilor se prescrie în termen de 3 ani de la data la care drepturile respective erau datorate.” Conform art. 1326 din Codul Civil: “(1) Actul unilateral este supus comunicării atunci când constituie, modifică sau stinge un drept al destinatarului şi ori de câte ori informarea destinatarului este necesară potrivit naturii actului. […] (3) Actul unilateral produce efecte din momentul în care comunicarea ajunge la destinatar, chiar dacă acesta nu a luat cunoştinţă de aceasta din motive care nu îi sunt imputabile.” Această prevedere subliniază faptul că un act administrativ emis de angajator pentru diminuarea drepturilor salariale nu poate produce efecte juridice decât după comunicarea sa către angajat. În conformitate cu principiul simetriei actelor juridice, recunoscut în dreptul administrativ, dacă pentru acordarea unui drept salarial a fost necesară emiterea unui act administrativ individual, atunci și pentru retragerea sau diminuarea acestui drept este necesară emiterea unui act administrativ de aceeași natură, cu respectarea acelorași cerințe de formă și de fond. Acest principiu este o expresie a securității raporturilor juridice și a previzibilității în aplicarea normelor juridice. E. Caracterul ilicit al reducerii salariale și inopozabilitatea actelor necomunicate

Reducerea unilaterală a majorării salariale aplicată de pârât fără comunicarea unui act administrativ individual reprezintă un fapt ilicit în sensul art. 1.165 din Codul Civil, care recunoaște fapta ilicită ca izvor al obligațiilor.

Este important de subliniat că chiar dacă ar exista unul sau mai multe acte juridice emise de serviciul de resurse umane care ar justifica reducerea majorării salariale, dar care nu mi-au fost comunicate, acestea îmi sunt inopozabile până la comunicare, iar conținutul lor este irelevant din punct de vedere juridic. Conform principiilor fundamentale de drept administrativ și civil, comunicarea către destinatar servește tocmai la producerea efectelor juridice, iar în absența acestei comunicări, actele nu pot produce efecte față de mine.

Acest principiu este consacrat explicit prin:

Art. 534² alin. (3) din Codul Administrativ: “Documentul […] produce efecte juridice de la data comunicării acestuia” Art. 1326 alin. (3) din Codul Civil: “Actul unilateral produce efecte din momentul în care comunicarea ajunge la destinatar” Prin urmare, orice acte administrative necomunicate sunt lipsite de efecte juridice și nu pot servi drept temei legal pentru reducerea drepturilor salariale.

Această reducere:

Contravine normelor imperative privind modificarea drepturilor salariale Încalcă principiile legalității, transparenței și predictibilității salariale Nu respectă cerințele privind comunicarea actelor administrative Constituie o reținere din salariu efectuată în afara condițiilor prevăzute de lege Prin urmare:

Orice modificare a salariului trebuie să se realizeze prin act administrativ individual; Actul administrativ individual trebuie comunicat salariatului în mod obligatoriu pentru a produce efecte juridice; Diminuarea drepturilor salariale, în lipsa unui temei legal și a unui act administrativ comunicat, este nelegală și încalcă principiul legalității, transparenței administrative și principiul simetriei actelor juridice; Dacă drepturile salariale s-au stabilit printr-un act administrativ individual, în baza Legii-cadru nr. 153/2017 și a OUG 26/2024, în mod simetric, orice reținere/diminuare a salariului trebuie să fie precedată de comunicarea unui act administrativ motivat. F. Acceptarea parțială a salariului nu implică renunțarea la drepturile integrale

Un aspect esențial de subliniat în prezenta cauză este că, deși am primit și am acceptat salariul diminuat, acest fapt nu poate fi interpretat în niciun caz ca o renunțare la dreptul de a primi salariul integral, conform art. 170 din Codul Muncii care prevede explicit:

“Acceptarea fără rezerve a unei părţi din drepturile salariale sau semnarea actelor de plată în astfel de situaţii nu poate avea semnificaţia unei renunţări din partea salariatului la drepturile salariale ce i se cuvin în integralitatea lor, potrivit dispoziţiilor legale sau contractuale.”

Astfel, faptul că am încasat salariul diminuat fără a formula obiecțiuni la momentul plății nu constituie o aprobare tacită a reducerii salariale și nu mă împiedică să solicit ulterior diferența de drepturi salariale reținută ilegal.

De asemenea, relevantă este și prevederea art. 169 alin. (1) și (2) din Codul Muncii:

“(1) Nicio reţinere din salariu nu poate fi operată, în afara cazurilor şi condiţiilor prevăzute de lege.”

“(2) Reţinerile cu titlu de daune cauzate angajatorului nu pot fi efectuate decât dacă datoria salariatului este scadentă, lichidă şi exigibilă şi a fost constatată ca atare printr-o hotărâre judecătorească definitivă.”

Aceste prevederi întăresc caracterul ilicit al reducerii salariale operate de pârât, având în vedere că nicio reținere din salariu nu poate fi operată în afara cazurilor prevăzute de lege, iar în speță nu există niciun temei legal pentru această reducere, în absența unui act administrativ comunicat.

G. Termenul de prescripție aplicabil

În ceea ce privește termenul de prescripție aplicabil în prezenta cauză, acesta este de 3 ani, conform art. 62 din Legea-cadru nr. 153/2017 care prevede explicit că: “Drepturile neachitate personalului militar, polițiștilor, funcționarilor publici cu statut special din sistemul administrației penitenciare și personalului civil, nereclamate în termen de 3 ani de la data când trebuiau plătite, se prescriu.”

Având în vedere că prezenta acțiune vizează drepturi salariale aferente perioadei ianuarie 2025 – aprilie 2025, acțiunea este formulată în interiorul termenului legal de prescripție de 3 ani.

De asemenea, conform art. 171 alin. (1) din Codul Muncii: “Dreptul la acțiune cu privire la drepturile salariale, precum și cu privire la daunele rezultate din neexecutarea în totalitate sau în parte a obligațiilor privind plata salariilor se prescrie în termen de 3 ani de la data la care drepturile respective erau datorate.”

Prin urmare, în acord cu ambele prevederi legale aplicabile, cererea este formulată în termenul legal de prescripție, fiind pe deplin admisibilă.

PROCEDURA PREALABILĂ:

Potrivit Deciziei nr. 22/2020 a Înaltei Curți de Casație și Justiție – Completul pentru soluționarea recursului în interesul legii, în litigiile de funcție publică vizând obligarea angajatorului la plata unor drepturi salariale neacordate, precum și atunci când angajatorul nu a emis un act administrativ ori actul respectiv nu a fost comunicat funcționarului public, acesta se poate adresa direct instanței de contencios administrativ, fără a fi necesar ca anterior sesizării instanței să fi solicitat angajatorului acordarea acelorași drepturi.

În cazul de față, diminuarea majorării salariale acordate prin OUG nr. 26/2024 s-a făcut fără emiterea și comunicarea unui act administrativ, situație ce îmi permite adresarea directă către instanța de contencios administrativ.

CERERI ACCESORII:

I. Cereri accesorii: Dobânda legală penalizatoare și actualizarea cu rata inflației

I.1. Temeiul legal pentru acordarea dobânzii legale

Solicit obligarea pârâtului la plata dobânzii legale penalizatoare, calculată de la data scadenței fiecărei sume lunare reținute ilegal și până la data plății efective, în conformitate cu:

Art. 1535 din Codul Civil care prevede că “în cazul în care o sumă de bani nu este plătită la scadență, creditorul are dreptul la daune moratorii, de la scadență până în momentul plății, în cuantumul convenit de părți sau, în lipsă, în cel prevăzut de lege, fără a trebui să dovedească vreun prejudiciu”. Ordonanța Guvernului nr. 13/2011 privind dobânda legală remuneratorie și penalizatoare, care prevede: Art. 3 alin. (1): “Rata dobânzii legale remuneratorii se stabilește la nivelul ratei dobânzii de referință a Băncii Naționale a României” Art. 3 alin. (2): “Rata dobânzii legale penalizatoare se stabilește la nivelul ratei dobânzii de referință plus 4 puncte procentuale” Art. 3 alin. (3): “În raporturile juridice care nu decurg din exploatarea unei întreprinderi cu scop lucrativ […], rata dobânzii legale se stabilește potrivit prevederilor alin. (1), respectiv alin. (2), diminuat cu 20%” I.2. Temeiul legal pentru actualizarea cu rata inflației

Solicit actualizarea sumei de 1.779 lei cu indicele de inflație, calculat de la data reținerii ilegale a fiecărei sume componente până la data plății efective, întrucât:

Jurisprudența instanțelor a consacrat dreptul creditorului de a obține, pe lângă dobânda legală, și actualizarea cu indicele de inflație, cele două remedii având naturi juridice diferite:

Dobânda legală reprezintă o formă de despăgubire pentru neexecutarea la timp a obligației Actualizarea cu rata inflației reprezintă o măsură de menținere a valorii reale a creanței, având în vedere deprecierea monetară În lipsa actualizării sumelor cu rata inflației, restituirea sumelor reținute ilegal nu ar reprezenta o reparație integrală a prejudiciului cauzat, întrucât valoarea reală a sumelor la momentul plății ar fi diminuată ca urmare a deprecierii monetare.

II. Solicit obligarea pârâtului la plata cheltuielilor de judecată ocazionate de prezentul proces.

III. Obligarea pârâtului la comunicarea actelor administrative individuale de modificare a salariului

Solicit obligarea pârâtului ca pe viitor să-mi comunice orice act administrativ individual prin care mi se modifică salariul, în conformitate cu prevederile:

Art. 534² alin. (4) din Codul Administrativ, care prevede în mod imperativ: “Persoana care are competența legală de numire sau, după caz, conducătorul autorității sau instituției publice trebuie să comunice, în scris, funcționarului public, prin grija compartimentului de resurse umane […] orice modificare a informațiilor prevăzute la art. 534¹ alin. (1), în termen de 3 zile lucrătoare de la data la care a intervenit modificarea.” Art. 534¹ alin. (1) lit. d) din Codul Administrativ, care include printre informațiile ce trebuie comunicate funcționarului public “data plății salariului și metoda de plată a salariului”. Art. 534² alin. (3) din Codul Administrativ, care stabilește că “Documentul […] produce efecte juridice de la data comunicării acestuia”, ceea ce înseamnă că orice modificare a salariului nu poate produce efecte juridice decât după comunicarea actului administrativ care o dispune. Art. 1326 alin. (3) din Codul Civil, conform căruia “Actul unilateral produce efecte din momentul în care comunicarea ajunge la destinatar”. Această obligație a angajatorului de a comunica în scris funcționarului public orice modificare a raportului de serviciu, inclusiv a salariului, este o obligație de natură continuă, care subzistă pe toată durata raportului de serviciu. Prin urmare, instanța poate și trebuie să dispună obligarea pârâtului la respectarea acestei obligații și pentru viitor, pentru a preveni repetarea încălcărilor similare celei care face obiectul prezentei acțiuni.

IV. Daune morale pentru încălcarea demnității în muncă

Solicit obligarea pârâtului la plata sumei de 5.000 (cinci mii) lei cu titlu de daune morale pentru încălcarea demnității în muncă a subsemnatului, pentru următoarele motive:

Încălcarea principiului respectării demnității în muncă:

Conducerea pârâtului, alegând să dispună asupra salariului meu prin acte administrative ascunse, a demonstrat că nu mă consideră un cetățean care merită să fie tratat cu respect și demnitate Această conduită a creat un sentiment profund de injustiție, de nerecunoaștere a valorii mele profesionale și a demnității mele ca funcționar public și ca persoană Temeiul juridic:

Art. 1 alin. (3) din Constituția României, conform căruia “România este stat de drept, democratic și social, în care demnitatea omului, drepturile și libertățile cetățenilor, libera dezvoltare a personalității umane, dreptatea și pluralismul politic reprezintă valori supreme, în spiritul tradițiilor democratice ale poporului român și idealurilor Revoluției din decembrie 1989, și sunt garantate.” Art. 1 din Legea nr. 360/2002 privind Statutul polițistului, care definește polițistul ca “funcționar public cu statut special” și îi consacră implicit dreptul la demnitate în exercitarea funcției Art. 39 alin. (1) lit. e) din Codul Muncii, care consacră dreptul salariatului la demnitate în muncă Art. 5 lit. c) din Legea-cadru nr. 153/2017, care stabilește principiul echității și nediscriminării ca principiu al sistemului de salarizare Prejudiciul moral suferit:

Sentimentul de lipsă de respect și de tratament nedemn la locul de muncă Stresul și incertitudinea cauzate de imposibilitatea de a cunoaște temeiurile legale ale reducerii salariale Impactul negativ asupra vieții personale și profesionale, ca urmare a diminuării veniturilor fără explicații și fără o bază legală comunicată Afectarea încrederii în instituția angajatoare și în valorile promovate de aceasta Cuantumul daunelor solicitate (5.000 lei) este rezonabil și proporțional cu gravitatea faptei și cu prejudiciul moral suferit Prin urmare, solicit să constatați încălcarea de către pârât a dreptului meu la demnitate în muncă și să dispuneți obligarea acestuia la plata sumei de 5.000 lei cu titlu de daune morale, ca o formă de reparație pentru prejudiciul moral suferit și ca o măsură de descurajare a unor asemenea practici în viitor.

PROBE:

În dovedirea cererii mele, solicit încuviințarea următoarelor probe:

Înscrisuri:

Copie fluturaşi de salariu pentru perioada decembrie 2024 – aprilie 2025 (anexez prezentei acțiuni), din care rezultă aplicarea corectă a majorării de 24% conform art. VIII din OUG 26/2024 în luna decembrie 2024 (sumă de 1435 lei) și reducerea nejustificată a acestei majorări în lunile următoare; Solicit ca paratul sa depuna la instanta, actul individual prin care mi s-a acordat majorarea prevazuta la art VIII din OUG 26/2024 intrucat, desi a fost emis ( dovada fiind acordarea majorarii , conform fluturasilor), mie nu mi s-a comunicat; Orice alte înscrisuri utile soluționării cauzei. Depun prezenta acțiune în 2 (două) exemplare.

În conformitate cu art. 29 alin. (4) din OUG 80/2013 privind taxele judiciare de timbru, precizez că “Acțiunile și cererile privind raporturile de serviciu ale funcționarilor publici și ale funcționarilor publici cu statut special sunt asimilate, sub aspectul taxei judiciare de timbru, conflictelor de muncă.”

Va rog sa judecati si in lipsa partilor.

Reclamant,

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

„Luați atitudine! Nu vă lăsați călcați în picioare!”

Sindicatul Diamantul încurajează toți polițiștii care se confruntă cu această problemă să ia atitudine și să-și ceară drepturile în instanță. (Cerasela N.).

Exclusiv

Prahova, sub influență totală: I.P.J. Prahova, de la farse gonflabile la linii de cocaină pe pupitre! (I)

Publicat

pe

De

Prahova, raiul falșilor și iadul real: I.P.J. Prahova, de la gonflabile la linii de cocaină pe pupitre! (aici), (aici), etc

Trageți-vă din nou de pe scaune, dar de data aceasta nu de râs, ci de groază! Dacă până acum credeam că Inspectoratul de Poliție Județean (IPJ) Prahova ne oferă un spectacol grotesc de incompetență și absurd, demn de un circ ambulant condus de „eternul interimar” Ginel Preda și „maestrul gonflabilelor” Marcel Bălan, realitatea crudă a reușit să depășească orice scenariu de film de groază. Nu e Caracal, e Prahova, și e mult, mult mai rău! De la falși polițiști amatori la acuzații de trafic de droguri gestionat chiar de „oamenii legii”, Prahova fierbe într-un cazan toxic, iar fumul gros ne sufocă pe toți.

De la „falsul cu 8 clase” la „subofițerul cu pulbere”: Cine pazeste pe cine, de fapt?

Vă amintiți, desigur, de penibilul caz al lui Costin Oprea, „escrocul cu 8 clase” care a defilat în uniformă, cu Glock și legitimație contrafăcută, la SIPI și la Operațiuni Speciale, timp de un an și jumătate. A fost o palmă usturătoare dată credibilității IPJ Prahova, o dovadă că „ochiul vigilent” al legii era cel puțin miop. Apoi, într-un acces de PR triumfalist, IPJ Prahova a anunțat, pe 6 noiembrie 2025, că a prins DOI falși polițiști de 17 și 22 de ani care „cereau bani”. O victorie răsunătoare, nu-i așa? Câtă ironie sinistră!

Însă, dincolo de „falsele” victorii și „adevărații” falși polițiști, se pare că adevărata amenințare la adresa siguranței publice, și a bunului simț, vine chiar din interior. Circulă zvonuri grave, șocante, cum că însuși corpul de poliție ar fi infiltrat. Vorbim aici de subofițeri mai vechi și chiar ofițeri care s-ar droga. Culmea cinismului atinge cote astronomice, pentru că, pare-se, drogurile ar fi procurate de la un fiu de polițist, care, la rândul său, le-ar obține chiar de la… tatăl său, polițistul! În acest tablou sumbru, arestarea a doi amatori palizi pare o glumă macabră, o perdea de fum menită să distragă atenția de la un sistem putred din interior. Ne întrebăm retoric: oare IPJ Prahova e mai eficient în a prinde un „falși” ocazionali decât în a-și curăța propria curte de infractori în uniformă?

Pulbere albă, de la cluburi la pupitre de liceu: Academia „viciului” și mentorii săi tăcuți

Dacă în urmă cu câțiva ani Prahova se mândrea cu talente locale, astăzi pare să exceleze în formarea unei noi generații, nu în științe sau arte, ci în… consum de substanțe interzise. Nu e un secret pentru nimeni că anturajul „select” al cluburilor din Ploiești (precum fostul „XS”) și din Bucov a devenit un epicentru al traficului și consumului. Acolo, în toalete, „două persoane, fie băieți, fie fete, trag o pulbere albă pe nas”, o „socializare” toxică sub nasul tuturor. Fenomenul nu se oprește la lumina stinsă a cluburilor, ci migrează chiar și în spații private, în mașini, unde grupuri de tineri nu mai au nicio reținere în a consuma droguri.

O situație recentă (acum 4 luni) descria cum un șofer a fost nevoit să conducă „mai agresiv” pentru a-i destabiliza pe consumatori, după care a trebuit să își spele mașina „interior-exterior” din cauza mirosului greu.

Însă cea mai dureroasă lovitură vine din chiar inima educației. Liceele din Prahova, inclusiv prestigioasele LMV și I.L. Caragiale, ar fi, conform unor surse credibile, focare de consum de droguri. Iar responsabilitatea pentru această degradare nu cade doar pe elevi. Conducerea celor două licee ar fi acuzată că „nu ia măsuri”, iar motivul? „Implicarea politicului și/sau o altă parte a serviciilor care se autofinanțează din aceste droguri”. Asta nu mai e incompetență, domnilor! Asta e complicitate, protecție și profit murdar pe seama viitorului copiilor noștri! Unde e IPJ Prahova când sistemul educațional este otrăvit de la cel mai înalt nivel?

Prețul libertății și gustul amărui al legii: 6000 de euro pentru un „drept la tăcere”

Justiția, se spune, este oarbă. Dar în Prahova, se pare că este și surdă, și mută, mai ales când e vorba de a asculta chemarea buzunarelor pline. Luna trecută, un tânăr a fost condamnat cu suspendare, la 2 ani și 7 luni, pentru uz și deținere de substanțe de mare risc. A scăpat „ieftin”, prevalându-se de dreptul la tăcere. Prețul tăcerii? Un exorbitant 6.000 de euro, sumă cheltuită, conform propriilor sale declarații, pentru a evita o condamnare mai grea.

Și de unde proveneau drogurile? Ei bine, conform aceleiași mărturii șocante, de la „un fiu de polițist care le lua de la tatăl lui.”

Din nou, spectrul corupției și al traficului de droguri se învârte amenințător în jurul uniformei de polițist.

În Prahova, se pare că legea nu se aplică la fel pentru toți, iar justiția este un lux pe care doar unii și-l permit, cumpărându-și liniștea cu bani grei, în timp ce alții, lipsiți de resurse, ajung să plătească prețul suprem.

Când trauma se injectează, iar ordinea se diluează: De la câmpul de luptă la vena liberă

Drama consumului de droguri în Prahova capătă și dimensiuni de o tristețe profundă, arătând că accesul la substanțe este la fel de facil pentru oricine, indiferent de povestea personală. Acum trei ani, un fost legionar, marcat de ororile războiului – „am omorât oameni, au murit oameni lângă mine” – a găsit „refugiu” în heroină, injectând un gram pe venă, la un preț de 100 de euro gramul. Această mărturie sfâșietoare nu doar că subliniază prețul uman al războiului, dar și ușurința cu care se pot obține droguri puternice într-un județ în care, teoretic, ordinea ar trebui să domnească. Cum se împacă imaginea unui IPJ „vigilent” cu accesul aparent nelimitat la droguri de mare risc, chiar și pentru cei mai vulnerabili, cu traume profunde?

Prahova, noul Caracal al sistemului toxic: Unde e IPJ-ul când nu e la defilare (aici)?

Am fost martori la „marele caz” al păpușii gonflabile, la mobilizări IGPR pentru o farsă și la episodul „Dorel de la IPJ Prahova”, un geniu autohton care se credea mai presus de deciziile ICCJ. Am văzut polițiști lăsând o mașină să ia la vale cu un minor la bord, pentru ca apoi să „pună fiola” proprietarului păgubit. Incisiv de Prahova a demascat deja aceste aberații. Toate aceste cazuri de incompetență crasă și de sfidare a bunului simț pălesc, însă, în fața realității toxice a traficului de droguri și a implicării (sau complicității) unor elemente din sistemul de ordine.

Emil Pascaut de la Sindicatul Diamantului a tras un semnal de alarmă, afirmând că „suntem pierduți, condamnați la un viitor sumbru din cauza acestei armate de troglodiți cocoțați în funcții” (aici), (aici), (aici), etc. Acum, aceste cuvinte capătă o greutate și mai mare. Când educația este coruptă, când forța de ordine este, în cel mai bun caz, oarbă, iar în cel mai rău caz, implicată, când siguranța copiilor noștri este un pretext pentru autofinanțarea unor „servicii” obscure, atunci Prahova nu mai este doar Caracalul bunului simț. Este un Caracal al sufletelor pierdute, al viitorului compromis, un Iad de pulbere albă și minciuni murdare.

Cine plătește pentru acest coșmar toxic? Cine plătește pentru siguranța noastră compromisă, pentru incompetența abisală și pentru abuzurile perpetuate sub nasul unei conduceri „vigilente” care pare mai preocupată de PR-ul mediocru decât de curățenia propriei instituții? Banii noștri, siguranța noastră, viitorul copiilor noștri! Este timpul ca toți prahovenii să ceară socoteală. Pentru că, în acest „circ” macabru, suntem cu toții victime. Și, din păcate, nu este o metaforă. Vom reveni, cu dezvaluiri senzationale! (Cristina T.).

Citeste in continuare

Exclusiv

„Mama Zoia” intră în scenă! Ultimul spectacol al lui Valentin Matei de la Penitenciarul Ploiești: De la groapa de gunoaie la fotoliul călduț de la Primărie!

Publicat

pe

De

Legenda lui Valentin Matei, comisar-șef (fost, in curand) și influencer de ocazie la Penitenciarul Ploiești, refuză cu obstinație să se stingă. După o domnie marcată de un „apt limitat la muncă, nelimitat la inimioare pe Instagram”, mormane de gunoi toxice la Berceni, concedii strategice și o colecție impresionantă de abuzuri demne de o telenovelă penală – toate documentate cu lux de amănunte de Incisiv de Prahova – „specimenul toxic” (cum a fost numit) revine în prim-plan cu ultimele sale „laudaresenii”. Se pare că „amiralul” nu doar că refuză să părăsească scena, dar își pregătește cu sârg un „bisnit”, direct în fotoliul călduț al Primăriei Ploiești, sub atenta aripă a unei „Mame Zoia” din politica locală.

„Amiralul” se întoarce! Balul de adio al unui director „ejectat” cu fanfară proprie

Ce face un fost director de penitenciar, „ejectat ca un gunoi toxic”, după ce i se încheie domnia de teroare și selfie-uri? Se întoarce triumfător la locul „crimei”, evident! Valentin Matei, proaspăt eliberat de povara conducerii efective, a fost zărit recent în unitatea pe care a condus-o ca pe o moșie personală. Și, ca un veritabil veteran de război fără bătălii câștigate, s-a lăudat cu voce tare: „Va fi bine!”. Se pare că așteaptă „decizia de pensionare” și, mai important, că și-a „aranjat ploile” pentru viitor. Un viitor luminos, desigur, departe de gratii și de mizeria pe care a lăsat-o în urmă.

De la prizonieratul incompetenței la „căldura” primăriei: Mătușa Zoia, ingerul păzitor al pilelor!

Căci da, domnul Matei nu se bazează pe merite profesionale – capitol la care a excelat doar la „concedii strategice” și „instagramul promisiunilor pierdute” – ci pe vechiul, dar și pe noul City Manager al Ploieștiului.

Scopul? Să se agațe de un loc de muncă „călduț” la primărie. Dar cum? Simplu: cu ajutorul unei „pile” de calibru. Se vehiculează intens că mătușa sa ar fi nimeni alta decât Doamna Zoia, un viceprimar al Municipiului Ploiești, o figură proeminentă din PNL.

Ei bine, iată că misterul „Mamei Zoia” din primul episod al telenovelei penale își găsește, în sfârșit, o explicație politică. Nu e glumă, e nepotism la cote înalte, sub mantia protectoare a rudelor (prietenii stiu de…ce)!

Dâmbu: Ultimul act voluntar. Cum se „curăță” drumul spre o nouă carieră, cu mâna deținuților!

Dar planurile de „aterizare” la Primărie nu au fost o chestiune de moment.

Nu, Valentin Matei este un strateg!

Matei, maestrul combinațiilor: (aici), (aici), (aici), 

(aici),  (aici), (aici),(aici), (aici),  (aici), (aici),  (aici), . (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc.

Reamintim că și-a pregătit din timp ieșirea din decor. În iulie 2025, primarul Ploieștiului (sursa: declarație publică a primarului Polițeanu), anunța cu fast că lucrările de curățare a albiei pârâului Dâmbu se apropie de final, o acțiune „voluntară” din partea deținuților de la Penitenciarul Ploiești.

„Seriozitatea acestor oameni, care fac voluntariat și beneficiază doar de scăderea unor zile din pedeapsă, este net superioară multor angajați de pe teren ai SGU care sunt plătiți din banii publici,” declara primarul Polițeanu. Să fi fost această „muncă voluntară” o curățare a mediului sau, mai degrabă, o curățare strategică a imaginii și un pavaj pentru viitoarea carieră politică a lui Matei, sub bagheta „mătușii viceprimar”?

Coincidența face ca acești deținuți „voluntari” să fi muncit de zor sub comanda lui Matei, cel care acum speră la un fotoliu bine remunerat chiar în primăria orașului. Nimeni nu știe dacă și-a oferit serviciile „voluntare” pentru mătușa sa sau și-a pregătit ieșirea din decor încă de atunci, dar sincronizarea este, pur și simplu, divină!

Planul B: De la gratii la… cauciucuri Michelin! Când „maestrul combinațiilor” (re)devine „intreprinzător”

Și, pentru că un om prevăzător are întotdeauna mai multe opțiuni, Matei Valentin se laudă că mai are o alternativă. În cazul nefericit în care „mătușa viceprimar PNL” și „ploile aranjate” la Primărie nu-i vor asigura traiul călduț dorit, „maestrul combinațiilor” are un plan de rezervă: să meargă să lucreze la un alt „Matei”, „patron” si/sau in conducerea firmei „Tomat Prod Impex S.R.L.”, specializată în distribuția de cauciucuri Michelin. O tranziție lină de la managementul deșeurilor toxice la distribuția de anvelope de top. Un destin pe cât de ironic, pe atât de previzibil pentru un „erou modern între moloz și emoticoane”.

Concluzie: „Laudareseniile” unui „toxic” și adevărata justiție

Așadar, Valentin Matei continuă să ne uimească. De la un penitenciar transformat în „groapă de gunoi a incompetenței” și „circ ambulant al abuzurilor” , la „laudaresenii” despre pensie și un post la primărie, ajutat de „mătușa viceprimar”. Vom vedea dacă aceste „laudaresenii” se vor materializa sau dacă roata justiției, chiar și în ritm de melc, îl va prinde din urmă pe acest „specimen toxic”. Oricum ar fi, un lucru e cert: telenovelă penală „Valentin Matei” nu s-a terminat, ci tocmai a intrat într-un nou sezon, cu accente de comedie absurdă și dramă politică. Sperăm, însă, că în oglinda retrovizoare a justiției nu vom vedea doar cauciucuri Michelin, ci și o imagine mult mai clară a consecințelor incompetenței și abuzului! VOM REVENI. (Irinel I.).

Citeste in continuare

Exclusiv

Prahova, pe butoaie de pulbere toxică: Garda de Mediu Prahova, sub asediu, incearcă să stingă focul cu „propuneri” și vizite de protocol

Publicat

pe

De

Un val de indignare publică, alimentat de dezvăluirile incendiare ale Incisiv de Prahova, forțează o intervenție de urgență la cel mai înalt nivel. În timp ce acuzațiile grave de complicitate cu poluatorii, ignorarea sesizărilor cetățenilor și o veritabilă „luptă pentru tron” la vârful instituției subminau credibilitatea Gărzii de Mediu Prahova, astăzi, 19 noiembrie 2025, o delegație impresionantă de la Garda Națională de Mediu (GNM) va descinde în județ, cum am dezvaluit de ieri, in EXCLUSIVITATE.

Agenda oficială, prezentată în exclusivitate de Incisiv de Prahova, pare a fi un exercițiu de management al crizei, menit să tempereze spiritele, în condițiile în care, așa cum subliniam și ieri, un punct esențial pare a fi evitat cu bună știință.

Sumit de urgență la Prefectură: O tentativă de coordonare sau de acoperire? –

Între orele 10:00 și 12:00, la sediul Prefecturii Prahova, se va desfășura o întâlnire crucială, la care vor participa nume grele din administrația locală și centrală. Daniel Nicodim (Prefect) – (aici), Virgiliu Daniel Nanu (Președinte CJ Prahova) și Mihai Politeanu (Primarul Ploieștiului) se vor așeza la aceeași masă cu Andrei Rudolf Corlan (Comisar General GNM), Ioana Ștefania Vlad (Comisar General Adjunct GNM), Octavian Popescu și Marinela Nicoleta Dinu (directori GNM), alături de Florin Diaconu (Director Direcția Județeană de Mediu Prahova) și Cătălin Constantin Albu (Director DSP Prahova).

Însă, prezența pe lista oficială a Danielei Tudorache, ca șefă a Comisariatului Județean Prahova, adaugă un strat gros de mister și contradicție (aici).

Aceasta, în contextul în care, potrivit informațiilor noastre anterioare, Tudorache era acuzată de complicitate principală în dosarul Coca-Cola și era vizată de o schimbare la vârful instituției. Faptul că ea va participa astăzi ca „șefă” ridică întrebări esențiale despre stabilitatea conducerii, realitatea „jocului de tronuri” dezvăluit anterior și, mai ales, despre intențiile reale ale acestei „intervenții” centrale. Cine conduce, de fapt, Garda de Mediu Prahova și cine răspunde pentru eșecurile sale?

Aerul toxic al Ploieștiului: De la „clovni” la „proceduri” și „demersuri” (aici)

Principala temă de dezbatere, cel puțin pe hârtie, va fi „consolidarea cooperării instituționale pentru monitorizarea și controlul disconfortului olfactiv în Ploiești” – o problemă care l-a determinat pe Primarul Politeanu să catalogheze Garda de Mediu drept „o instituție de clovni”. GNM, prin Comisarul General Corlan, va anunțava iniția „demersurile pentru implicarea Direcției de Sănătate Publică Prahova în verificarea situațiilor de disconfort olfactiv”, propunând o nouă „Procedură” de inspecție și control.

Este remarcabil cum, după „mii de plângeri” ignorate și o atitudine descrisă de Incisiv de Prahova ca fiind una de „incompetență sau complicitate” în cazuri precum Coseco Waste, instituția simte acum nevoia să „inițieze demersuri” și să „stabilească un cadru consolidat de cooperare”. Această proactivitate subită, fixată pe agenda oficială, ridică suspiciuni: este oare o schimbare reală de strategie sau o încercare disperată de a masca ineficiența cronică, acum când scandalul a atins coardele sensibile ale publicului și ale autorităților centrale?

Coseco Waste: Conformare sub presiune sau o nouă promisiune fără acoperire?

Un alt punct nevralgic ce va fi abordat este „discuția privind conformarea S.C. Coseco Waste S.R.L. la legislația de mediu”, în contextul unui incident recent din 23 octombrie 2025 la Ariceștii Rahtivani. Acest subiect vine direct în prelungirea acuzațiilor noastre, publicate în 2024, despre „mirosurile insuportabile și fumul toxic” de la Coseco Waste și despre „coșmarul olfactiv și, mai nou, incendiar” la care sunt supuși prahovenii.

Faptul că GNM va discuta acum „conformarea” după ce, ani la rând, Garda de Mediu Prahova a fost acuzată că ignoră sesizările și că operatorul de salubritate se lăuda, cinic, cu lipsa amenzilor, subliniază presiunea imensă sub care se află acum instituția. Rămâne de văzut dacă aceste „discuții” se vor materializa în acțiuni ferme, sau dacă vor reprezenta doar o nouă promisiune goală de conținut, menită să liniștească, temporar, spiritele.

Rafinăria Vega: O vizită de protocol sau o dovedire de inocență?

De la 12:00 la 15:30, delegația GNM se va deplasa la Rafinăria Vega Ploiești pentru o „prezentare a fluxurilor tehnologice și a instalațiilor cu potențial impact asupra calității aerului” și „discuții privind investițiile recente”. Deși la prima vedere o astfel de vizită pare o măsură de transparență și control, contextul general al vizitei delegației centrale, în plin scandal, o transformă într-o mișcare strategică. Într-un județ sufocat de poluare și acuzații de complicitate, o vizită la o rafinărie – un potențial poluator major – poate fi interpretată ca o tentativă de a arăta că „se face ceva”, chiar dacă problemele arzătoare se află în altă parte. Este oare o modalitate de a devia atenția de la marile scandaluri, precum cel al Coca-Cola, unde acuzațiile noastre de „poluare necontrolată și abuzuri” au fost, până acum, sistematic ignorate?

Echipa locală sub lupă: Va răspunde cineva pentru inacțiune?

După-amiaza se va încheia cu o „întâlnire de lucru cu echipa Comisariatului Județean Prahova al Gărzii Naționale de Mediu”, unde vor fi „evaluate acțiunile de control în curs și stabilite etapele viitoare”. O discuție separată, la 17:30, va fi dedicată „acțiunilor Gărzii Naționale de Mediu pentru reducerea disconfortului olfactiv”.

Aceste discuții tehnice vin în contrast puternic cu tabloul sumbru al Gărzii de Mediu Prahova descris de Incisiv de Prahova: o instituție care ar aplica „amenzi de fațadă”, care ar ignora sesizări cruciale și care ar ceda în fața „protocoalelor” poluatorilor. Întrebarea fundamentală rămâne: aceste evaluări vor duce la responsabilizarea celor care au permis ani la rând poluarea cronică a Prahovei, sau vor culmina, din nou, cu o reformulare a procedurilor și o serie de promisiuni vagi, menite să îngroape adevărul sub un munte de birocrație?

Prahova fierbe, iar cetățenii așteaptă nu „demersuri” și „proceduri”, ci acțiuni concrete și rezultate vizibile. În lumina dezvăluirilor noastre, vizita de astăzi se prefigurează a fi mai degrabă o operațiune de imagine decât o rezolvare a problemelor sistemice care au transformat Prahova într-un paradis al poluatorilor și un coșmar pentru locuitori. Vom continua să monitorizăm și să deconspirăm, pentru că adevărul nu poate fi îngropat sub mormane de acte. (Cristina T.).

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv8 ore ago

Prahova, sub influență totală: I.P.J. Prahova, de la farse gonflabile la linii de cocaină pe pupitre! (I)

Prahova, raiul falșilor și iadul real: I.P.J. Prahova, de la gonflabile la linii de cocaină pe pupitre! (aici), (aici), etc...

Exclusiv8 ore ago

„Mama Zoia” intră în scenă! Ultimul spectacol al lui Valentin Matei de la Penitenciarul Ploiești: De la groapa de gunoaie la fotoliul călduț de la Primărie!

Legenda lui Valentin Matei, comisar-șef (fost, in curand) și influencer de ocazie la Penitenciarul Ploiești, refuză cu obstinație să se...

Exclusiv8 ore ago

Prahova, pe butoaie de pulbere toxică: Garda de Mediu Prahova, sub asediu, incearcă să stingă focul cu „propuneri” și vizite de protocol

Un val de indignare publică, alimentat de dezvăluirile incendiare ale Incisiv de Prahova, forțează o intervenție de urgență la cel...

Exclusiv8 ore ago

Umilință în uniformă: Polițiștii români, obligați să spele toalete și să care gunoaie. Sindicatul „Diamantul” acuză discriminare sistemică și hărțuire morală

O „avalansă” judiciară este pe cale să se declanșeze în sistemul de ordine publică din România, pe fondul unor acuzații...

Exclusiv8 ore ago

Justiția română: Spectacolul absurd al unui dosar penal reînvins de timp și de… refuzul de a acționa, chiar și la ordinul instanței! Cazul fostului Comandant Descarcerare Petrobrazi – Pop Ionuț-Costin (II)

Într-o țară în care echilibrul pare să se fi pierdut demult, iar balanța justiției a fost înlocuită cu o macara...

Exclusivo zi ago

„Lacrimile” mafiei antigrindină: Când „salvatorii” plâng de foame pe spatele fermierilor, Agro TV recidivează în trădare!

Caracatița plânge, grâul râde! De ani de zile, țara arde – la propriu, sub secetă, și la figurat, sub jaful...

Exclusivo zi ago

Tunul de miliarde pe Electrica: Cum „se fură” curentul în Prahova, pe banii oamenilor cinstiți! O „horă” intre hoți și gardieni (I)

Prahova, județul contrastelor și al curentului (furat). În timp ce cetățenii și operatorii economici onești își plătesc facturile cu sudoarea...

Exclusivo zi ago

SINAIA, O STATICĂ DE COMEDIE NEAGRĂ: Cum PNL Prahova resuscitează primari „suspendați” și „ingroapă” legea cu zâmbetul pe buze!

Un spectacol grotesc al impunității politice se joacă la Sinaia, având în rolurile principale un primar readus la butoane printr-o...

Exclusivo zi ago

Poliția Română: De la ordine publică, la orgii de incompetență și vulgaritate sub bagheta lui Despescu!

Capitala, și odată cu ea întreaga Românie, tremură sub asaltul unei noi ere: era „managerilor” cu „organul genital” la gură,...

Exclusivo zi ago

Panopticonul românesc: Gardienii, noile victime ale ochiului atotvăzător!

Capitala fricii și a controlului absolut își mută sediul, pare-se, direct în penitenciarele României! Un scandal de proporții mocnește sub...

Exclusiv2 zile ago

ANTIGRINDINA: Un măcel climatic sub acoperire, cu salarii de Nababi și recolte de râs! (adevărul care ne usucă)

Stimate contribuabil român, pregătește-te să-ți smulgi părul din cap (dacă nu ți l-a smuls deja seceta!)! Ani la rând, ți-am...

Exclusiv2 zile ago

EXCLUSIV: „Saga” agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș. Comedia neagră de la SAS! Poliția unde „Inelul Magic” împarte disciplinare, „Polițistul Incisiv” refuză hârțoagele, iar Controlul Intern se autodenunță (cu BONUS: 50% OSKAR pentru complicitate!)

Când spui Serviciul pentru Acțiuni Speciale (SAS), mintea îți zboară la eroi, la intervenții fulger și la un profesionalism de...

Exclusiv2 zile ago

Justiția „la volanul” birocrației oarbe: Cazul POP IONUT-COSTIN (fost Comandant Descarcerare Petrobrazi) și odiseea incompetenței teritoriale la Parchetul Sectorului 1! (I)

Într-o Românie unde justiția ar trebui să fie lumina farului în furtună, uneori pare mai degrabă un far stins, manevrat...

Exclusiv2 zile ago

„Camuflajul” eșuat: Un tânăr a crezut că poate inșela legea, dar a fost prins de polițiștii călărășeni

Un plan „ingenios” de a obține bani „ușor”, bazat pe un presupus „camuflaj” și pe subestimarea vigilenței polițiștilor, a eșuat...

Exclusiv2 zile ago

Reset urgent pentru ANP! De la „epoca de aur” a gardienilor la haosul oportuniștilor, prin ochii lui Cosmin Dorobanțu!

Dragii noștri cititori, pregătiți-vă pentru o călătorie fascinantă în adâncurile unui imperiu aflat pe butuci, o odisee a decăderii, direct...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv