Actualitate
Top 7 cele mai populare anvelope all season ale anului 2025

Anvelopele all season au devenit o alegere preferată pentru șoferii care doresc o soluție versatilă, eliminând necesitatea schimbării sezoniere a anvelopelor. În 2025, găsești pe segmentul de viață dedicat acestora modele cu tehnologii inovatoare, ce oferă performanțe apreciabile în diverse condiții meteorologice. Iată un top 7 al celor mai populare:
1. Michelin CrossClimate 2
Fiind un model de top în categoria anvelopelor all season, Michelin CrossClimate 2 oferă o aderență excelentă pe drumuri umede, uscate și acoperite cu zăpadă. Designul inovator al benzii de rulare asigură o uzură uniformă și o durabilitate impresionantă. Este o anvelopă auto ideală pentru șoferii care mizează pe siguranță și performanță.
2. Goodyear Vector 4Seasons Gen-3
Acest model se remarcă prin echilibrul perfect între performanță și eficiență. Datorită tehnologiei Weather Reactive™, anvelopa all-season se adaptează rapid la condițiile meteorologice, oferind aderență sporită pe suprafețe alunecoase și stabilitate optimă pe drumuri uscate de vară.
3. Continental AllSeasonContact 2
Acest model de bază pentru segmentul anvelopelor all season este apreciat de utilizatori pentru eficiența sa în reducerea consumului de combustibil pe termen lung și performanțele remarcabile pe timp de iarnă. Continental AllSeasonContact 2 este realizată dintr-un cauciuc avansat ce asigură nivelurile optime de flexibilitate și aderență.
4. Pirelli Cinturato All Season Plus
Cu un design orientat spre confortul și siguranța utilizatorului, Pirelli Cinturato All Season Plus este alegerea ideală pentru deplasările zilnice cu mașina în mediul urban. Acest model de anvelopă all season beneficiază de tehnologia Seal Inside™, care permite continuarea condusului chiar și după o perforare minoră a anvelopei.
5. Bridgestone Weather Control A005 EVO
Acest model se adresează șoferilor care pun preț pe performanță și longevitate. Bridgestone Weather Control A005 EVO oferă o aderență superioară pe suprafețe de drum acoperite cu o peliculă fină de apă, asigurând o manevrabilitate de precizie a mașinii pe care o conduci.
6. Hankook Kinergy 4S2
Hankook a îmbunătățit modelul Kinergy 4S2 pentru a oferi performanțe superioare în toate sezoanele. Banda de rulare direcțională și compusul din cauciuc optimizat contribuie la atingerea unui nivel de aderență ridicat pe drumuri acoperite cu zăpadă fină și a unei rezistențe crescute la uzură.
7. Nokian Seasonproof
Proiectată special pentru condițiile meteo schimbătoare din Europa, Nokian Seasonproof combină manevrabilitatea pe timp de iarnă cu rezistența la temperaturi mari din timpul sezonului cald. În plus, asigură protecție ridicată împotriva acvaplanării și un consum redus de combustibil. Vezi aici și alte modele de anvelope all season 205 55 r16!
Care sunt principalele avantaje ale anvelopelor all season?
Cei care preferă astfel de soluții pentru echiparea autoturismelor pe care le conduc mizează pe următoarele beneficii generate de acestea:
- versatilitate: aceste anvelope sunt concepute să ofere performanțe bune atât vara, cât și iarna, eliminând necesitatea schimbării sezoniere;
- economie: reducerea costurilor asociate schimbării anvelopelor de două ori pe an (montare / demontare + depozitare);
- confort ridicat: sunt ideale pentru șoferii care conduc mai mult în oraș și pe distanțe scurte.
Cum alegi setul de anvelope all season potrivit?
Când vine vorba de alegerea anvelopelor all season, este important să ții cont de următorii factori:
- clima din regiunea în care conduci: asigură-te că anvelopele sunt potrivite pentru condițiile meteo predominante;
- tipul vehiculului: comandă online un set de anvelope all season compatibil cu specificațiile vehiculului tău;
- stilul de condus: dacă deții o mașină sport, optează pentru anvelope orientate spre performanță, iar dacă mergi mult prin oraș, alege modele axate pe confort;
- bugetul de care dispui: stabilirea unui buget clar te va ajuta să restrângi opțiunile avute la dispoziție și să găsești mai repede soluțiile de care ai nevoie.
Ține cont de aceste recomandări și realizează cele mai potrivite alegeri pentru mașina ta. Însă înainte de a finaliza comanda, asigură-te ca legislația rutieră valabilă în țara / regiunea în care locuiești permite utilizarea unor astfel de produse, astfel încât să eviți eventualele sancțiuni în vigoare și să minimizezi riscul de accident.
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
Actualitate
Germania și Japonia se aliază pentru rachete de croazieră cu rază extinsă
-
Exclusivacum 2 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Exclusivacum 5 zile
Penitenciarul Ploiești: Comisarul Matei – De la „apt-limitat” la „infrat-nelimitat”?
-
Ancheteacum 2 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 2 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 5 zile
Pușcăria românească: Între reforme ‘pe hârtie’ și orgoliile umflate ale sefilor ANP – Va exploda sistemul?
-
Exclusivacum o zi
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 24 de ore
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 2 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!