Connect with us

Diverse

“Suntem la momentul în care transparența și dialogul cu clienții este crucial pentru o bancă” – Alina Radu, conciliator CSALB, avocat

Publicat

pe

  • Banca să fie conștientă că, la un moment dat, trebuie să își sprijine consumatorul care se poate afla într-o situație neprevăzută
  • Educația financiară este capacitatea unui consumator de a evalua produsele care îi sunt puse la dispoziție și a decide care i se potrivește cel mai bine
  • Acum 8 ani, după înființarea CSALB, consumatorii veneau cu o abordare destul de agresivă, aruncând vina exclusiv asupra băncilor pentru ce li se întâmpla. Acum vin să negocieze
  • Băncile acordau fără a explica suficient produse financiare pentru care consumatorii nu erau pregătiți, precum cardurile de credit
  • Nu este justificabilă abordarea băncilor pentru câștigarea cotei de piață, în perioada de creditare dinaintea crizei financiare din 2008
  • Cu informațiile pe care le-au avut la dispoziție, băncile puteau fi un pic mai diligente
  • CSALB a câștigat credibilitate în primii ani datorită reputației conciliatorilor
  • Suntem la momentul în care transparența și dialogul cu clienții este crucial pentru o bancă
  • Ne dorim ca băncile să-și facă o analiză a litigilor, să vadă în care dintre ele pot să se înțeleagă cu consumatorii și să-i cheme ele însele către conciliere

PODCAST: https://www.youtube.com/watch?v=4WeAVbTU23E&t=1672s 

Cornel Dinu, fondator Banking News

Aș vrea să ne spuneți și cât de mult poate contribui CSLB la conștientizarea importanței pe care o are o bună administrare a banilor?

Alexandru Păunescu, director juridic BNR, Președintele Colegiului CSALB

Conștientizarea pleacă de la educație. Până la urmă ce înseamnă educația financiară? Este capacitatea unui consumator de a evalua produsele care îi sunt puse la dispoziție și a decide (cu niște informații medii) ce produs îi se potrivește cel mai bine. Până la urmă, instituția financiară este cea care trebuie să îi pună la dispoziția consumatorului niște informații minimale cu privire la produsul vândut. Doar că este la fel de important ca respectivul consumator să meargă cu câteva elemente dinainte. Să știe ce presupune un contract de credit, de exemplu.

VIDEO: https://www.youtube.com/shorts/E4fU0rj0Gb8 

Dacă ne raportăm la legislația existentă vorbim de imprevizibilitate. Adică lucrurile nu mai stau la fel cum stăteau când s-a încheiat contractul respectiv. Această imprevizibilitate trebuie să fie analizată cu atenție de consumatori: într-o perioadă atât de lungă de timp (până la 30 de ani) se poate întâmpla inclusiv modificarea majoră a situației economice generale, pentru că un credit ipotecar, de pildă, poate traversa mai multe cicluri economice. Dar și banca, pe cealaltă parte, trebuie să fie conștientă de faptul că la un moment dat consumatorul, aflându-se într-o situație neprevăzută, o să aibă nevoie de sprijinul ei pentru a putea să deruleze în continuare creditul.

VIDEO: https://www.youtube.com/shorts/Ozjj-mUaFCQ 

Și atunci există acele variante pe care consumatorii le-au accesat prin CSALB de atâta timp: de re-eșalonare, rescadențare, reducerea unor costuri. Că vorbim de comisioane, inclusiv diminuarea soldului principalului, creditului și așa mai departe. Sunt situații în care cele două părți trebuie să re-echilibreze contractul, care nu se dezechilibrează ca urmare a acțiunii uneia dintre cele două părți, ci pentru că se întâmplă de multe ori situații neprevăzute dpentru ambele părți. Dacă vă aduceți aminte, acum câțiva ani, unele instituții ale statului spuneau că băncile au înrobit consumatorii. Dându-le un credit, banca i-a transformat în robi. Oamenii nu sunt robii băncilor, ci ai propriilor bunuri pe care le-au achiziționat cu creditele respective.

Din fericire, de la înființarea acum 8 ani a CSALB, lucrurile s-au schimbat radical: dacă la început consumatorii veneau cu o abordare destul de agresivă, aruncând vina exclusiv asupra băncilor pentru că li se întâmpla, în momentul acesta vin să negocieze cu băncile în cadrul CSALB.

Cornel Dinu, fondator Banking News

Dacă în perioada 2006-2008 oamenii au fost euforici pentru că voiau să se ridice peste nivelul la care trăiseră până atunci, după criza financiară din 2008, achizițiile de case, creditele ipotecare s-au făcut mult mai responsabil…

Alexandru Păunescu, director juridic BNR, Președintele Colegiului CSALB

Între 2006-2008 a fost o problemă legată mai degrabă de experiența pe care o aveam imediat după perioada comunismului. Practic nu am existat pe piața capitalistă, nu am avut economie de piață mai bine de 50 de ani.

VIDEO: https://www.youtube.com/shorts/UJaTVdfY7NA

Primele credite ipotecare s-au acordat undeva în 2001-2002. În anii de creditare euforică era mai degrabă o necesitate de a reduce decalajele între noi și vesticii care au avut jumătate de secol la dispoziție să își dezvolte propria persoană și avuția. Era vorba de lipsa unei experiențe mai degrabă decât lipsa de educație financiară. Experiența de a avea un credit, posibilitatea, capacitatea de a lua o casă. Deci este cumva justificabilă abordarea consumatorului.

N-aș putea să spun că a fost la fel de justificabilă maniera de abordare din partea băncilor. În această euforie toată lumea a mers pe creștere. Băncile voiau să câștige cotă de piață, au apărut creditele date în franci elvețieni și părea că este o variantă mult mai avantajoasă pentru consumatori și nu pe termen scurt, ci pe termen lung. Nu s-a gândit nimeni că la un moment dat Banca Elveției o să schimbe politica monetară și că se vor devaloriza foarte puternic leul și alte valute în raport cu francul.

După criza financiară vina a fost plasată doar asupra băncilor, iar lucrurile au luat-o pe o pantă populistă. De fapt, nu vina, ci responsabilitatea era de ambele părți. Este adevărat că băncile ar fi avut posibilitatea, cu informațiile pe care le-au avut la dispoziție, să fie un pic mai diligente. Vă aduceți aminte de celebrele reclame la creditele cu buletinul pentru care nu conta dacă aveai adeverință de venit.

 

VIDEO: https://www.youtube.com/shorts/odri_yTSiRY 

Primeai prin cutia poștală fel de fel de carduri de credit, produse care sunt destinate mai ales persoanelor cu venituri ridicate. Funcționalitatea în sine a cardului de credit nu era explicată suficient de către bănci. A trebuit să avem parte de experiența capitalismului pentru ca lucrurile să se cristalizeze. Eu mi-aduc aminte că undeva prin anii 2000 vorbeam cu niște prieteni din Grecia care îmi spuneau că au cumpărat o mașină de spălat și un televizor cu rate fără dobândă. La noi băncile nu ofereau aceste produse la momentul respectiv.

Cornel Dinu, fondator Banking News

Cum s-a schimbat abordarea băncilor în acești ani și ce au învățat ele în urma colaborării cu CSALB?

Alexandru Păunescu, director juridic BNR, Președintele Colegiului CSALB

A fost o perioadă destul de lungă de timp în care CSALB a trebuit să câștige încrederea ambelor părți. Eu, la acel moment, în calitate de coordonator al întregului proiect, mă așteptam ca începutul să fie dificil. În primul rând, ideea de conciliere, de negociere, de compromis, era ceva destul de exotic în perioada maximă de conflict, în anii 2015-2016. Faptul că Banca Centrală a fost prezentă în proiectul CSALB a reprezentant o prezumție de încredere. Cu toate acestea, trebuia dovedit faptul că CSALB este viabil, că poate să ofere o soluție și să reprezinte o variantă clară față de instanță. În primul rând trebuia să câștigăm credibilitate, iar acest lucru s-a întâmplat în primul rând datorită reputației conciliatorilor: profesori la facultatea de Drept, avocați, foști judecători, au susținut și au dat încredere acestui proiect.

Cornel Dinu, fondator Banking News

Dar pentru un consumator ce ar trebui să însemne CSALB și cum îl poate ajuta această instituție?

Alina Radu, conciliator CSALB, avocat Partener

Practic, chiar acolo unde un consumator nu ar avea câștig de cauză în instanță, pentru că, de exemplu, contractul este corect făcut prin raportare la legislația care este acum în vigoare cu privire la protecția consumatorului, rămâne deschisă posibilitatea de a obține beneficii în cadrul CSALB, în urma negocierii cu banca.

VIDEO: https://www.youtube.com/shorts/TGUsiPiPPfs 

S-a constatat acest lucru și în cazul creditelor în CHF. Consumatorii au văzut că și pe această chestiune nu este ceva alb sau negru. Băncile au venit cu niște soluții, unii consumatori au acceptat acele propuneri, iar alții au mers în instanță. Însă, în instanță au fost sentințe diverse, unele în favoarea consumatorilor, altele în favoarea băncilor.

VIDEO: https://www.youtube.com/shorts/xKlx9KPFlAA 

Ceea ce pot observa în ultimul timp este că sunt consumatori care își definesc bine nevoile lor financiare când se adresează CSALB, dar nu știu cum să abordeze banca. Și atunci intervine sarcina noastră să vedem cum traducem pentru banca nevoile pe care le au consumatorii, astfel încât să-i putem ajuta.

În ultima vreme am avut multe discuții cu consumatorii în care spuneau că dacă nu primesc înțelegere de la banca cu care au contract, își vor refinanța împrumutul la o altă bancă și vor pleca de la instituția de credit care s-a arătat inflexibilă la nevoile lor. Suntem la momentul în care transparența și dialogul cu clienții este crucial pentru o bancă. Pe de altă parte sunt și persoane care, deși nu au nevoi reale, încearcă un pic să profite și să exploateze contextul.

Cornel Dinu, fondator Banking News

Ați spus în mai multe rânduri că CSALB își dorește ca judecătorii să recomande părților implicate într-un proces o înțelegere amiabilă, în afara instanțelor de judecată. De câte procese au fost degrevate instanțele de judecată datorită negocierilor în cadrul CSALB?

Alexandru Păunescu, director juridic BNR, Președintele Colegiului CSALB

Cifrele s-au dublat de la an la an. Sunt în ultimii trei ani peste 500 de dosare care au venit din instanță și s-au soluționat amiabil la CSALB. Noi sperăm să crească această cifră și pentru asta le cerem judecătorilor concursul, mai ales că este și în avantajul lor să scape de o parte din dosarele cu care sunt împovărați. Este foarte important ca oamenii care se adresează instanței să afle din partea judecătorilor că există posibilitatea soluționării alternative.

VIDEO: https://www.youtube.com/shorts/8S8RhnYHp6w 

Dacă vorbim deja de niște dosare care sunt într-un stadiu avansat de soluționare în instanțe, nici băncile nu au neapărat un interes, pentru că sunt foarte aproape de sentință în acele cazuri. Dar, dacă un litigiul este într-un stadiu incipient, au și ele interesul să-l soluționeze amiabil, din cauza costurilor pe care le implică un proces. Ne dorim ca băncile să-și facă o analiză a litigilor și să vadă în care dintre ele pot să se înțeleagă cu consumatorii și să-i cheme ele însele către conciliere. Iată că în peste 500 de situații băncile au reușit să înlocuiască lupta din instanță cu beneficiile aduse de încrederea câștigată din partea consumatorilor. Noi nu vorbim de o obligație pentru magistrați în a le aduce la cunoștință părților că există CSALB. Vorbim de sfatul pe care aceștia îl pot da părților că se poate rezolva și așa un litigiu, de manieră amiabilă.

Diverse

Cum evaluezi corect costul pentru un apartament?

Publicat

pe

Cum evaluezi corect costul pentru un apartament?

Evaluarea corectă a costului pentru un apartament este un aspect crucial al procesului de cumpărare a unei locuințe și poate să influențeze în mod semnificativ decizia ta finală. Există mai mulți factori pe care ar trebui să îi iei în considerare în timp ce evaluezi costul unui apartament pentru a te asigura că faci o investiție înțeleaptă și că obții valoarea potrivită pentru banii tăi. (mai mult…)

Citeste in continuare

Diverse

De ce sa nu iti muti singur mobila si sa apelezi la o firma?

Publicat

pe

De

Apelarea la o firmă de mutări mobila poate economisi timp și permite focalizarea pe alte aspecte ale mutării, precum organizarea utilităților. Firmele de mutări se ocupă de transportul mobilierului, asigurând protecția bunurilor pe durata mutării, iar disponibilitatea unui parc auto diversificat face față diverselor scenarii de mutare, oferind soluții optime pentru transport mobila și mobila București.

Angajarea unei companii specializate în mutare și transport marfă poate fi mai accesibilă decât gestionarea pe cont propriu a mutării, având în vedere beneficiile și costul rezonabil. În plus, companiile de mutari mobila dispun de echipamente specializate pentru manipularea obiectelor grele și oferă asigurare pentru bunurile transportate, ceea ce minimizează riscurile de deteriorare și asigură siguranța mutării.

Munca si efortul depus

Evaluarea necesității de a muta mobilierul este primul pas crucial înainte de a lua decizia de a transporta obiecte grele pe distanțe lungi. Este important să se ia în considerare dacă mobilierul merită efortul și costul transportului, mai ales în cazul mobilierului de tip IKEA, care poate să nu fie suficient de rezistent pentru a justifica mutarea datorită materialelor sale de calitate inferioară.

  • Motivul 1: Cerințele Fizice:
    • Mutarea mobilierului poate fi extrem de solicitantă fizic, prezentând riscuri semnificative de accidentare atât pentru persoane, cât și pentru bunuri.
    • Încercarea de a muta mobilier greu fără ajutor profesionist poate duce la deteriorări materiale importante sau la accidentări personale.

Serviciile profesionale de mutări oferă soluții complete, care includ:

  • Echipamente și Personal Calificat: De la ambalare, încărcare, transport, descărcare, până la montare și demontare, echipele profesioniste gestionează tot procesul.
  • Flexibilitate și Eficiență: Serviciile personalizate și experiența echipei asigură o mutare rapidă și eficientă, reducând stresul și efortul depus.
  • Prevenirea Deteriorării: Manipularea atentă a mobilierului și bunurilor, împreună cu utilizarea uneltelor adecvate, minimizează riscul de deteriorare.

Optarea pentru o echipă profesională de mutări mobila nu doar că aliniază procesul cu nevoile specifice ale fiecărui client, dar asigură și o experiență lipsită de stres, permițându-vă să vă concentrați pe aspectele importante ale tranziției către un nou spațiu.

Riscurile de deteriorare

Mutarea mobilierului și a obiectelor fragile necesită o atenție deosebită pentru a preveni deteriorările. Experiența și expertiza firmelor de mutări mobila joacă un rol crucial în acest proces:

  1. Manipularea Atentă a Obiectelor Fragile:
    • Firmele profesioniste folosesc materiale de ambalare specializate, cum ar fi cutii rezistente și folie cu bule, pentru a asigura transportul în siguranță al articolelor fragile.
    • Echipamentele adecvate și tehnici de ambalare profesionale minimiză riscul de deteriorare.
  2. Ambalarea Profesională:
    • Utilizarea materialelor de ambalare corespunzătoare, inclusiv cutii, folie stretch și folie cu bule, este esențială pentru protecția bunurilor pe durata transportului.
    • Ambalarea incorectă poate duce la deteriorări, iar firmele specializate în mutări mobila evită aceste greșeli prin aplicarea tehnicilor adecvate de ambalare.
  3. Asigurarea și Protecția:
    • Firmele de mutări oferă asigurări pentru acoperirea eventualelor daune, oferind astfel liniște sufletească proprietarilor.
    • Experiența în demontarea și remontarea mobilierului reduce riscul de deteriorare, iar documentarea procesului de demontare ajută la reasamblarea corectă și rapidă.

Prin angajarea unei firme de mutări mobila, riscurile de deteriorare a mobilierului și a obiectelor fragile sunt semnificativ reduse, datorită expertizei, echipamentelor adecvate și soluțiilor de ambalare profesionale utilizate.

Costurile ascunse ale mutarii pe cont propriu

Atunci când planificăm o mutare pe cont propriu, adesea ne concentrăm pe costurile vizibile, ignorând cheltuielile ascunse care pot adăuga sume semnificative la bugetul final. RightMove.ro oferă o estimare mai precisă a costului unei mutări sigure, luând în considerare factori precum adresele de plecare și destinație, etajele clădirilor, disponibilitatea ascensorului, volumul total al mobilierului, numărul de piese de mobilier, dacă obiectele personale sunt împachetate și locația (București sau provincie). Aceste detalii sunt cruciale pentru a evita surprizele neplăcute legate de costuri.

  • Exemple de prețuri, însă acestea se pot schimba în funcție de mai mulți factori: 
    • Apartament cu o cameră: 350 – 750 RON
    • Apartament cu două camere: 600 – 1400 RON
    • Apartament cu trei camere: 850 – 2500 RON
    • Apartament cu patru camere: 1700 – 3200 RON

Pe lângă aceste costuri directe, există și cheltuieli mai puțin evidente care pot apărea, cum ar fi achiziționarea de echipamente pentru mutare sau repararea și înlocuirea mobilierului deteriorat. Utilizarea propriului vehicul pentru transportul mobilierului poate duce la deteriorări, iar spațiul insuficient poate însemna mai multe călătorii, crescând astfel costurile și durata procesului de mutare. Prin urmare, este esențial să luăm în considerare toate aspectele financiare implicate într-o mutare pe cont propriu pentru a face o alegere informată.

Beneficiile angajarii unei firme de mutari

Alegerea unei firme de mutări mobila aduce beneficii semnificative, optimizând întregul proces și asigurând siguranța bunurilor transportate. Serviciile oferite sunt diverse și adaptate nevoilor fiecărui client, incluzând:

  • Servicii complete de mutare:
    • Transportul depozitelor și echipamentelor, mutări de afaceri, mutări internaționale, depozitare, furnizarea materialelor și echipamentelor necesare.
    • Ambalare profesională, demontare și remontare mobilier, transport specializat pentru obiecte grele și fragile.
  • Eficiență și siguranță:
    • Echipamente specializate și personal experimentat care asigură manipularea corectă și sigură a bunurilor.
    • Utilizarea vehiculelor adaptate și a echipamentelor de protecție pentru a preveni orice deteriorare.
  • Planificare personalizată și asigurare:
    • Oferte personalizate bazate pe nevoile specifice ale clientului, asigurând prețuri competitive și profesionalism.
    • Poliță CMR pentru acoperirea bunurilor în caz de daune, oferind astfel liniște sufletească proprietarilor.

Prin colaborarea cu o firmă de mutări, se economisește timp și efort, se reduce stresul asociat cu mutarea și se beneficiază de un serviciu de înaltă calitate, adaptat cerințelor individuale.

Cum sa alegi o firma de mutari

Alegerea corectă a unei firme de mutări mobila necesită o atenție deosebită asupra unor factori cheie pentru a asigura un proces fără probleme și eficient:

  • Criterii de Bază pentru Selectare:
    1. Reputația: Verifică recenziile pozitive ale clienților anteriori și ratingurile companiei.
    2. Experiența: Alege o firmă cu un istoric bogat în mutări reușite.
    3. Servicii Oferite: Asigură-te că firma oferă gama completă de servicii necesare, de la ambalare la transport și montaj.
    4. Consultare Gratuită: O firmă de încredere va oferi consultanță pentru a evalua și planifica mutarea.
    5. Materiale de Ambalare de Calitate: Selectează o companie care utilizează materiale adecvate pentru protecția bunurilor.
    6. Contract de Asigurare: Caută firme care oferă asigurare pentru bunurile transportate.
    7. Flexibilitate și Prețuri Competitive: Importanța adaptabilității la cerințele specifice și oferirea unui preț corect, bazat pe experiență.
  • Factori Diferențiatori:
    • Testimonialele Clienților și Clienți Notabili: Prezența unor recenzii pozitive și colaborarea cu clienți de renume sunt indicatori ai fiabilității și profesionalismului.
    • Evaluare Gratuită și Diversitatea Materialelor de Ambalare: Oferirea unei evaluări gratuite și accesul la o gamă largă de materiale de ambalare personalizate pentru nevoile tale specifice.
    • Vehicule Specializate: Utilizarea vehiculelor adaptate pentru transportul sigur și eficient al mobilierului.

Luând în considerare acești factori, vei putea să alegi o firmă de mutări mobila care să corespundă nevoilor tale specifice, asigurându-ți astfel o experiență de mutare lipsită de stres și eficientă.

Este evident că alegerea unei firme de mutări mobila reprezintă un pas esențial în asigurarea unei tranziții fără probleme către noul dumneavoastră domiciliu sau spațiu de lucru. În plus, sugestiile pentru selecția atentă a unei firme de mutări pot ghida în luarea deciziei celei mai adecvate opțiuni, asigurând succesul mutării și protecția bunurilor dumneavoastră. Astfel, eliberându-vă de povara logistică, veți putea să vă concentrați pe aspectele pozitive ale schimbării, îmbrățișând noul început cu optimism și energie regenerată.

Citeste in continuare

Diverse

10 reguli pentru scrierea unui CV în 2024

Publicat

pe

În lumea mereu schimbătoare a căutării de locuri de muncă, adaptabilitatea și inovația sunt esențiale pentru a te asigura că te remarci în mulțime. Acest lucru este deosebit de relevant când vine vorba de scrierea CV-ului tău în 2024, unde tehnologiile emergente și preferințele angajatorilor evoluează constant. Următoarele X reguli sunt concepute pentru a te ghida prin procesul de actualizare a CV-ului tău, asigurându-te că ești gata să faci față provocărilor pieței de muncă din acest an.

Construiește-ți CV-ul online pe https://cv2you.com

  1. Personalizarea pentru fiecare aplicație – Nu mai este suficient să ai un CV generic. În 2024, este crucial să-ți personalizezi CV-ul pentru fiecare poziție la care aplici, subliniind abilitățile și experiențele relevante pentru rolul specific.
  2. Utilizarea cuvintelor cheie relevante – Sistemele automate de urmărire a candidaților (ATS) sunt mai sofisticate ca niciodată. Asigură-te că CV-ul tău conține cuvinte cheie relevante care sunt adesea folosite în descrierea jobului pentru a crește șansele de a fi remarcat.
  3. Evidențierea abilităților digitale – Indiferent de domeniul în care lucrezi, abilitățile digitale sunt acum indispensabile. Fie că este vorba de competențe de bază în software-uri specifice industriei sau de cunoștințe în domeniul inteligenței artificiale, asigură-te că acestea sunt bine reprezentate.
  4. Structura modulară – CV-urile modulare, care permit schimbări și adaptări rapide, sunt în trend. Această abordare îți permite să adaugi, să elimini sau să subliniezi secțiuni specifice, făcându-l mai relevant pentru fiecare aplicație.
  5. Includerea experienței de voluntariat și a proiectelor secundare – Acestea oferă o imagine de ansamblu asupra caracterului și abilităților tale suplimentare, care pot fi la fel de valoroase ca experiența profesională directă.
  6. Formatarea vizuală atractivă – Un CV bine proiectat, care folosește elemente vizuale precum grafice sau infografice (unde este adecvat), poate ajuta la evidențierea informațiilor cheie și la menținerea atenției cititorului.
  7. Claritate și concizie – În 2024, angajatorii și recrutorii preferă CV-uri care sunt directe și la obiect. Evită supraîncărcarea cu informații inutile și concentrează-te pe realizările tale esențiale.
  8. Evidențierea adaptabilității și învățării continue – Demonstrează că ești capabil să înveți rapid și să te adaptezi la noi tehnologii sau metode de lucru. Aceasta este o abilitate cheie într-o lume a muncii în rapidă schimbare.
  9. Utilizarea feedback-ului – Înainte de a trimite CV-ul, obține feedback de la profesioniști din industrie sau mentori. Acest lucru te poate ajuta să identifici zone de îmbunătățire pe care s-ar putea să le fi trecut cu vederea.
  10. Includerea linkurilor către portofoliu online și profiluri profesionale – În era digitală, este esențial să oferi angajatorilor ușor acces la lucrările tale anterioare sau la profilul tău profesional online, cum ar fi LinkedIn.

În concluzie, scrierea unui CV în 2024 necesită o abordare proactivă și personalizată. Prin urmărirea acestor reguli, vei crește șansele de a te distinge într-un peisaj competitiv al pieței de muncă și de a atrage atenția potențialilor angajatori. Succes!

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv4 ore ago

Breaking News/Dupa ce a fost bătut cu simț de răspundere, coruptul putinist „Capitan la 15 ani”,  a stabilit un nou record mondial la…fuga

Politist corupt pensionar, fost sef al SERVICIULUI ARME, EXPLOZIVI ŞI SUBSTANŢE PERICULOASE si fost sef al Serviciul Județean Anticorupție Prahova a...

Exclusivo zi ago

Capii rautatilor sunt in aparatul central iar DOP si comisiile de la IPJ, doar pionii dirijati sa va faca paguba!

Din greseala in greseala, spre victoria ( paguba) finala, dezvaluie Emil Pascut de la sindicatul Diamantul. Sau cum s-au transformat...

Exclusiv2 zile ago

In 2018 și 2019 numărul pensionărilor în Poliție, Jandarmerie, ISU este vădit insignifiant în raport cu creșterile bruște din anii următori, 2020, 2021, 2022, 2023!

Am extins investigațiile vizând dinamica pensionărilor de la Poliția Română, la Jandarmeria Română și Pompieri. Trebuie să mărturisesc întâi că...

Exclusiv2 zile ago

De ce le este rușine unor șefi din Poliția Română să poarte uniforma?

O simplă poză la prima vedere cu o oarecare activitate a Carabinierilor italieni la care sunt prezenți la fața locului...

Exclusiv3 zile ago

WHITE TOWER 30/Primele „victime” din IPJ Prahova incep sa apara in urma dezvaluirilor ziarului Incisiv de Prahova

Țeapa imobiliară de la WHITE TOWER nu înseamnă doar cea mai mare fraudă din istoria Ploieștiului, acoperita de politisti corupti...

Exclusiv3 zile ago

Ipocrizia lui Ciolacu sau cum trecutul urmareste pe oricine

In 27.11.2023, Marcel Ciolacu declara la o conferinta ca el, ca prim-ministru, nu are informatiile atat de repede, ca sa...

Exclusiv4 zile ago

Unele  perle sunt generate la mari adancimi, in cazul de fata „in putul gandirii”/Viceprimarul Mihai Savu – fost Presedinte PSD Comarnic -raspunde presiunilor la care este supus

Va dezvaluiam cum primarul și viceprimarul din Comarnic au anunțat intenția de a renunța la PSD și de a candida...

Exclusiv4 zile ago

B.A.O.L.P./Poliția Română a rămas de peste 25 de ani singura instituție de poliție din Europa căreia i-a fost „amputat cel mai puternic braț” în lupta cu infracționalitatea și fenomenul violenței urbane

Brigada de Asigurare a Ordinii și Liniștii Publice a fost unitatea specializată din cadrul D.G.P.M.B. responsabila cu asigurarea și restabilirea...

Exclusiv4 zile ago

Asistăm neputincioși la eutanasierea Poliției Române!/G-ral maior rez Cristian Marian Gomoi: România nu își merită polițiștii!

„POLIṬIA ROMÂNĂ MACELĂRITĂ DE CLASA POLITICĂ , ATENTAT LA SIGURANȚA NAȚIONALĂ! De ani buni asistăm la distrugerea controlată a Poliției...

Exclusiv5 zile ago

WHITE TOWER (XXVIV)/Realitățile scandalului WHITE TOWER scoate la iveala infioratoarea mafie de la IPJ Prahova/SE SPARGE BUBA?/Politisti corupti utilizati pentru protejarea „TEPARILOR”

Ce rețele mafiote ar fi trebuit să beneficieze de protecție? Raspunsul il gasim la IPJ Prahova!  Gruparea infracțională care a...

Exclusiv6 zile ago

Polițiștii au dreptul la decontarea/asigurarea de către angajator a unor dispozitive de corecție a vederii

Conform legislației interne în vigoare polițiștii au dreptul la decontarea/asigurarea de către angajator a unor dispozitive de corecție a vederii,...

Exclusivo săptămână ago

DEBANDADĂ TOTALA LA PENITENCIARUL PLOIESTI DIN PRAHOVA!/Spectacolul continua la pușcăria din urbea lui Caragiale.

După ce acum câteva zile, un angajat a sărit la gâtul directoarei economice, gravida in cinci luni, pentru anumite nemulțumiri,...

Exclusivo săptămână ago

FOTO /WHITE TOWER (XXVIII)/Cătălin STAVRI îl denunță pe Mihai LUPU, deși nevasta și mama sa primiseră apartamente- șpagă!

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulante, iar surse judiciare...

Exclusivo săptămână ago

Ce ciolaceli mai face Doloiu/Curtea de Apel Ploiesti nu a tinut cont de autoritatea lucrului judecat de cea mai inalta instanta de judecata din Romania, Inalta Curte de Casatie si Justitie – ICJJ, instanta superiora ierarhic CA Ploiesti

Revenim cu noi informatii, ce ne-au parvenit la redactie, despre vrajelile lui Doloiu Gheorghe in piata imobiliara buzoiana, uzand de...

Exclusivo săptămână ago

In noul acord de serviciu la MAI, o taxa de smecherie, un bir asupra neafiliatilor sindicali, de 0,5% din salariul lunar, care sa fie impartita intre federatii?

Cum s-a transformat FSNPPC-ul lui Zelca in Federatia Haiducilor din MAI, dezvaluie Emil Pascut de la sindicatul Diamantul. „Zelca si...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!