Actualitate
Democrația unei birocrații nealese, rapace și golită de valori sau de umanism, este la fel de periculoasa ca și dictatura sovietică

De la instalarea guvernului nou ales condus de către Donald Tusk, în Polonia, au loc succesive și nemediatizate lovituri de stat. Mini lovituri de stat, mișcări tribale de șef dorind să se răzbune, toate acestea exprimă imaginea viitorului unei Polonii umilite, insultate și ocupate de un invadator absolut tăcut. Și anume globalismul progresist cu mantia sa satrapic-asiatică a unei ideologii inventate parcă de către Hades, zeul însuși al infernului.
Produsul pur și dur al unei birocrații europene nealese, deci ilegitime din punct de vedere al democrației, Donald Tusk a intrat cu șenilele sovietice „made in UE”, în democrația și așa firavă a Poloniei. Iar dezastrul începe să se vadă.
Nimeni nu se aștepta ca extrema liberală, progresistă și perfect imună la principiile legii, promovată de către Uniunea Europeană să fie adepta democrației și dreptului națiunilor de a trăi conform voinței lor. De ani de zile, sub conducerea doamnei von der Leyen și a comisarilor săi de la Bruxelles, democrația pe continentul european a suferit pierderi severe. Nu numai suveranitățile naționale au avut de pierdut, dar însăși ideea de democrație și dreptul la liberă opinie, de critică sau de opoziție au fost drastic și violent reduse.
În numele unei imense pandemii de vorbe goale, de „valori” care nu reprezinta pe nimeni, birocrația europenistă a dovedit că nu știe să joace civilizat sau măcar în interiorul normelor democratice. Donald Tusk, actualul prim ministru al Poloniei este exemplul concret al dicataturii elitist-globliste, fondatoare a lumii orwelliene pe care Bruxelles încetul cu încetul doreste să o impună bătrânului continent.
La început, în primele săptămâni ale satrapiei europeniste care a lovit Polonia prin alegerea, la limită, a lui Donald Tusk în funcția de prim ministru, a avut loc o mică lovitură de stat mediatică. Forțele de poliție au înconjurat clădirea televiziunii naționale și a avut loc o epurare politică. Această epurare politică a vizat jurnaliștii polonezi conservatori. Dar toate acestea nu-i mișcă pe gardienii statului de drept și pe apărătorii libertății presei. Prin urmare, fără prea multe comentarii din partea democrațiilor din Europa de Vest, dar atât de repede să dea lecții de morală oricui se opune maoismului feudal impus de către birocrația de la Bruxelles, această derivă autoritaristă poloneză a putut avea loc. In plin secol XXI, într-una dintre țările europene cele mai opuse dictatului ideologic, victimă a ocupațiilor naziste și/sau sovietice, prima lovitură de stat ordonată de către globaliști a avut loc. Și din motive progresist-atavice, toată Europa bruxelleză tace fără rusine. Omul ei a venit la Varșovia cu misiunea de a ingenunchea suveranitatea poloneză în fața dictatului europenist.
Câte critici auzisem în presa franceză și europeană în 2016, când noua majoritate parlamentară a PiS (partidul conservator polonez) a preluat controlul asupra presei publice poloneze! Chiar și Comisia Europeană s-a implicat în numele apărării pluralismului mass-media, a independenței presei publice și a statului de drept. Contrastul este izbitor, pentru cei care își amintesc, cu tăcerea Comisiei de astăzi, când guvernul lui Donald Tusk este cel care preia controlul asupra principalelor canale mass-media de stat cu metode pe care chiar și France Télévisions, pe site-ul său Internet, le denumește „bieloruse”.
Evident, imaginile cu sediul televiziunii publice poloneze, cu câteva zile înainte de sărbătorile de Crăciun, înconjurat de forțe de poliție impunătoare, cu noi directori numiți direct de ministrul Culturii venind să intre în posesia birourilor lor cu forța armată ne amintesc de celebrele imagini ale luptelor pentru televiziunea publică asediată de KGB, în Estonia, din URSS-ul lui 1989. Mai mult, progresistul european Tusk a angajat niste bătăuși, identici la mers și port cu slugile mafioților ruși din perioada neagră a privatizărilor lui Elțin, trimiși de agențiile private de securitate recrutate pentru ocazie. Aceștia au impus teroarea pe culoarele televiziuniii publice poloneze, ocupate practic de bande înarmate. Și toate acestea au avut loc în numele valorilor europene.
La semnul sultanului europenist Donald Tusk, directorii televiziunii publice au fost concediați imediat. Ministrul Culturii a anunțat pe 21 decembrie revocarea conducerii televiziunii publice TVP și numirea unui nou direcțiuni. O săptămână mai târziu, linia editorială a jurnalului de știri de seară s-a schimbat complet. Donald Tusk este prezentat ca marele erou de la Varșovia, mareșalul democrației bruxelleze, cel care a salvat Polonia de la dispariția sa sub conservatori. Europa unită tace mîrșav, căci omul ei face treburile murdare, fără să o deranjeze prea mult.
Ca atare, exact ca în timpul comunismului și stării de urgență din anii 80 ai secolului trecut, la știrile despre Tusk și clanul său, oricare ar fi subiectul, narațiunea este de partea guvernului. Deja „greaua moștenire” a apărut, euopenii lui Tusk se plâng de deciziile guvernului anterior, care sunt prezentate sistematic într-o lumină negativă. Europa bruxelleză a devenit noua ordine mondială la Varșovia, cu Donald Tusk guvernator nou numit.
Anunțul prim-ministrului cu privire la proiectul de legalizare a uniunilor civile pentru homosexuali în Polonia este înfățișat ca o victorie echivalentă cel puțin cu cea împotriva nazismului, TV poloneză făcând chiar și campanie pentru căsătoria între persoane de același sex și adopția copiilor de către cuplurile de același sex. Fertilizare in vitro, relații cu Biserica, energii regenerabile, apărare, prețuri la imobiliare, toate sunt acum perfecte, pentru că a venit Messia de la Bruxelles cu ukazurile europene, spre binele poporului polonez.
Pe toate subiectele, după doar câteva zile de la lovitura de stat mediatică dată de către Donald Tusk, se află despre tot răul pe care guvernul conservator anterior l-a făcut și bineinteles se vorbeste numai în termeni elogioși de tot binele făcut deja de europeanul Donald Tusk. Linia editorială este 100% cea a noii coaliții de liberali și stânga. Europa ca de obicei când vine vorba de dictatorile maoist progresiste tace. Cu binecunoscuta ipocrizie, birocrația de la Bruxelles nu critică ilegalitățile lui Tusk și nici incălcarea grosolană a democrației poloneze. De ce ar face-o? Doar Bruxelles își doreste de ani de zile să înfrângă Polonia, civilizatia și spiritul ei, toate libere de dictatul progresist.
Pentru prima dată de la decretarea legii marțiale de generalul comunist Jaruzelski pe 13 decembrie 1981, televiziunea publică poloneză a încetat să mai difuzeze câteva zile înainte de Crăciunul 2023.
Donald Tusk și miniștrii săi au preluat mandatele pe 13 decembrie (2023). Exact aceeasi dată când Jaruzelsky a instaurat legea marțială. De altfel polonezii vorbesc despre coaliție liberticidă a lui Donald Tusk ca fiind coaliția de la 13 decembrie, pe când propaganda europenistă a lui Tusk vorbeste despre coaliția din 15 octombrie, data ultimelor alegeri. În orice caz, ceea ce s-a întâmplat chiar înainte de Crăciun a fost într-adevăr un putsch în mass-media publică, pentru că, spre deosebire de PiS în 2016, guvernul lui Donald Tusk și Ministrul Culturii, fost locotenent-colonel al serviciilor de informații, au atacat libertatea presei fără a avea un lege adoptată de noul parlament.
A păcătuit Tusk prin nerăbdarea sa de satrap asiatic? Dacă ne uităm la ceea ce el și aliații lui au spus în ultimii ani, este mult mai îngrijorător decât atât: liberalii europenizați (Donald Tusk însuși a fost președinte al Consiliului European din 2014 până în 2019) și progresiștii acum la putere din Varșovia par convinși că birocrația de la Bruxelles le dă voie să încalce statul de drept și susțin că pot ignora orice lege adoptată de parlamentul anterior pe care o consideră contrară Constituției poloneze. Principala lege a mass-media adoptată în toamna lui 2016 este tocmai una dintre aceste legi.
Prim-ministrul Tusk explică că a fost obligat să acționeze în acest fel pentru a restabili statul de drept în Polonia. Aceasta este marota tipică oricarui dictator din America Latină, că încălcarea constituției și organizarea de mini lovituri succesive, așa cum a făcut-o Tusk, ajută la restabilirea statului de drept. Pentru Tusk insa exista o problemă severă de logică și anume faptul că, în ordinea juridică poloneză, doar Curtea Constituțională este împuternicită să declare neconstituționalitatea unei legi și aceasta nu rezultă din arbitrariul unui prim-ministru și al guvernului său, nici măcar dintr-o simplă rezoluție a Dietei, parlamentul polonez.
De aceea încheiem aceasta analiză la rece a derivei totalitare, puchiste și anti poloneze a celui mai europenist dintre europeni, Donald Tusk, cu o concluzie tristă. Democrația unei birocrații nealese, rapace și golită de valori sau de umanism, este la fel de periculoasa ca și dictatura sovietică. Nu există nici o diferență între sistemul sovietic de propaganda și modul în care presa de stat poloneză a fost subordonată unui singur individ, fie el și cu carnet de membru de partid bruxellez.
Trebuie spus foarte clar că prin actiunile lui Donald Tusk se vede o dorință de la Bruxelles de a preveni prin toate mijloacele revenirea „populiștilor” la putere, oriunde în Europa. Un semnal clar că von der Leyen și ai ei vor face totul, inclusiv gesturi ilegale, de a înfrânge voința alegătorului european nesubordonat satrapiei lor. Dacă vreti este la fel și în Statele Unite, unde democrații lui Biden fac totul pentru a-l împiedica pe Donald Trump să candideze din nou la alegerile prezidențiale pe care ar putea să le câștige și de data aceasta. Este la fel ca și în Germania, unde principalul partid de opoziție, AfD, este pus sub supraveghere de către serviciul de contrainformații condus de un politician din partidul aflat la putere CDU, care acționează la ordinele Ministerului Afacerilor Interne condus de social-democrații care visează să interzică AfD. Mai mult si mai bine, nici Stalin nu putea visa.
H.D. Hartmann
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 16 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 3 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 5 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum 2 zile
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!