Connect with us

Administratie

Piața „liberă” este controlată de guvern în proporție de 75% la electricitate și de 61% la gaze

Publicat

pe

Errare humanum est sed perseverare diabolicum. România este una dintre cele mai dinamice economii ale Uniunii Europene. În statistici, cel puțin.

În realitate, suntem o economie sacrificată pe altarul ambițiilor nebunești ale guvernanților. Guvernanți care se închină zeului păgân al „Pieței” iar, în subsidiar, își umplu buzunarele cu sumele smulse bieților români pentru ofrande aduse aceleiași zeități păgâne, așa-zisa „Piață liberă”. Templele divinizării Pieței și îmbogățirii guvernului și guvernanților sunt în număr de cinci: Hidroelectrica, Nuclearelectrica, CEO, Romgaz și OMV Petrom. Hai să vedem cum funcționează religia „Pieței” sub cârmuirea unui coaliții care are 70% din parlament la picioare.

Să luăm exemplul companiei Romgaz și să vedem ce a făcut aceasta în primele 6 luni ale anului 2022. Ei bine, Romgaz a avut în semestrul I al anului acesta venituri de 7,5 miliarde de lei, mai mult decât triplu față de anul trecut (2,25 miliarde de lei în semestrul I 2021). Pare spectaculos, nu? Mai ales că aici se pare că s-a întâmplat o minune, minunea înmulțirii prețurilor. Practic, de la 73 lei/MWh în 2020, prețul mediu cu care Romgaz vinde gazele a crescut la 96,66 lei/MWh în 2021 și a ajuns la 256,14 lei/MWh anul acesta. O creștere de două ori și jumătate față de anul trecut!

Ei, și-acum încep minunile zeității păgâne „Piața liberă”: prima dintre ele ține de faptul că Romgaz deține o cotă de piaţă pe piaţa livrărilor de gaze interne din România de 61,44%, cu 10,5% mai mare decât cota deţinută în perioada similară a anului trecut. Adică, Romgaz invocă piața dar deține cam două treimi din piața internă! Orice om cu mintea sănătoasă pricepe că prețul pe o piață unde un vânzător deține 61,5% este impus de către acel mare vânzător. De altfel, „piața” respectivă are doar doi vânzători, cel de-al doilea fiind OMV.

Bine-bine, veți zice, poate a crescut prețul pentru că au crescut cheltuielile. Ia să aruncăm o privire și pe cheltuielile Romgaz. Acestea au crescut de patru ori, mai rapid decât veniturile: de la 1,35 miliarde de lei în semestrul I al anului 2021 la 5,5 miliarde de lei în semestrul I al anului 2022! Or fi crescut cheltuielile de extragere a gazului? Or fi crescut salariile angajaților? Or fi mari investiții sau modernizări? În primul rând, cheltuielile de investiții chiar au scăzut ușor față de anul trecut și nu reprezintă mai mult de 4% din totalul cheltuielilor companiei. Da, 4%!

Ar fi de râs dacă nu ar fi de plâns, dar investițiile Romagz sunt realizate cam în proporție de 55% față de ceea ce a fost planificat: 216 milioane de lei față de programarea de 395 de milioane de lei. Poate au crescut salariile? Da, dar nesemnificativ, de la 360 de milioane de lei anul trecut la 368 de milioane de lei anul acesta, pentru toți angajații în cele 6 luni de care discutăm. S-or fi scumpit materiile prime și materialele consumate? Tot nesemnificativ, de la 36 de milioane de lei în 2021 la 58 de milioane de lei în 2022. Poate compania forează mai multe sonde să exploreze noi zăcăminte? Da, o face dar tot o cheltuială mică și aici: 32 de milioane de lei (e drept, un mare progres față de cele 700 000 lei cheltuite anul trecut).

Și-atunci, de unde asemenea cheltuieli uriașe, cu peste 4 miliarde de lei mai mult decât anul trecut? Explicația, banală de altfel, o citim tot în raportările financiare: majorarea cheltuielilor cu redevența (+734,01 milioane lei) și a impozitului pe veniturile suplimentare (+3.457,16 milioane lei)! Adică, mai simplu spus, guvernul s-a ales cu 4,18 miliarde de lei din suma aia enormă trecută, parșiv, la capitolul de cheltuieli! Iar pe ansamblu, cam 4,8 miliarde de lei și-a tras guvernul doar din redevențe și impozite suplimentare (adică impozite pe scumpirea gazului)! Așadar, din prima, cum ar zice teoreticienii „pieței libere”, din cele 7,5 miliarde de lei încasate de Romgaz, 4,8 miliarde de lei s-au cam dus în contul guvernului tripartit PNL-PSD-UDMR.

Ei, dar credeți că doar cu atât s-a ales guvernul? Nici gând, același guvern a mai luat încă 331 de milioane de lei ca impozit pe profit. La care, evident, că se vor adăuga și dividendele încasate din profitul net de 1,72 de miliarde de lei. A, sigur, plus impozitul pe dividende. Și dacă vă întrebați cam ce dividende va încasa guvernul de la Romgaz aflați că dumnealui, guvernul, se bucură de deținerea a 70% din acțiunile companiei.

Adică teoretic se mai poate alege cu încă 1,2 miliarde de lei. La banii ăștia nici nu mai contează un mizilic precum cele câteva zeci de milioane pe care statul și le atribuie singur ca urmare a impozitării suplimentare a firavei producții de energie electrică vândută „la prețul pieței” de aceeași Romgaz. Poate vreți să tragem un pic linia și să socotim cu ce se alege guvernul din creșterea prețului gazelor pe „piața liberă” : 4,8 miliarde de lei redevențe și impozite suplimentare, 331 de milioane de lei ca impozit pe profit, încă 1,2 miliarde de lei ca dividende brute fac un total de 6,3 miliarde de lei! Deci, poate nu a fost clar. Din cele 7,5 miliarde de lei cu care s-a vândut gazul, 6,3 miliarde de lei hrănesc bugetul coaliției cu majoritate de 70%!

Dacă pare complicat, iată și expresia simplificată a modului în care funcționează religia „pieței libere”: Romgazul, deținută în proporție de 70% de stat și controlată direct de către ministrul energiei, invocă „prețul pieței” pe o piață unde deține peste 61% și unde celălalt competitor este OMV, firma parteneră a soției ministrului energiei și asociatul Romgaz în marele proiect Neptun Deep. În urma invocării sfântului nume al „pieței”, Romgaz crește prețul de trei ori, încasând 5,2 miliarde de lei în plus față de anul trecut. Din acești bani, cam 5 miliarde de lei vor ajunge în buzunarele largi ale guvernului marii coaliții de stâga-dreapta-UDMR! Sper, acum, că e clar pentru noi toți că cea mai tare slujbă de pe lume este cea de „preot” în cultul „pieței” și că guvernul nu putea să inventeze o religie mai profitabilă.

Și pentru a nu crede că doar în domeniul gazelor avem o situație similară, hai să luăm un exemplu și din domeniul energiei electrice, tot de la o companie obligată de lege să fie ceva mai transparentă decât permite guvernul, Nuclearelectrica. Ei bine, și aici avem o triplare a profitului pe primele 6 luni ale anului: 1,2 miliarde de lei în 2022 față de 385 de milioane de lei în 2021. De fapt, veniturile companiei pe primele șase luni au crescut de la 1,34 miliarde de lei anul trecut la 3,1 miliarde de lei anul acesta. Deci un plus de aproximativ 1,75 miliarde de lei.

Plusul acesta la venituri se datorează tot „pieței”: cantitățile de energie electrică vândute prin contracte bilaterale au reprezentat în semestrul I 2022 o cotă procentuală de 83,40% din volumul total al energiei electrice vândute, cu un preț mediu de 534,46 lei/MWh, cu o creștere de 117% față de prețul mediu înregistrat în semestrul I 2021, de 246,34 lei/MWh; iar pe piața spot (PZU, piața zilei următoare, în principal), în semestrul I 2022 s-a vândut o cantitate de energie electrică reprezentând 16,30% din volumul total de vânzari, cu prețul mediu de 1.029,63 lei/MWh, de vreo trei ori mai mare față de cel de 289,60 lei/MWh înregistrat in semestrul I 2021. Vorbim, așadar, de o creștere de preț medie de aproape două ori și jumătate. Ei, și-acum să vedem pe ce s-au dus cei 1,75 miliarde de lei strânși de Nuclearelectrica în plus față de anul trecut.

50 de milioane de lei s-au dus în creșterile de salarii ale angajaților, 5 milioane de lei în cheltuielile suplimentare cu piesele de schimb, 2 milioane de lei s-au dus pe creșterea de preț a combustibilului, 130 de milioane de lei a reprezentat creșterea costului energiei electrice necesare consumurilor proprii, industriale și un mizilic de 585 de milioane de lei au plecat direct în contul guvernului, ca impozit suplimentar. La această sumă se adaugă un plus de 150 de milioane de lei plătit tot către guvern, ca impozit pe profit. Și un profit suplimentar de vreo 830 de milioane de lei de împărțit între acționari.

Cine or fi, oare, fericiții acționari? Păi 82,5% din acțiuni le deține același guvern, adică statul se mai poate alege cu încă maxim 685 de milioane de lei din profitul net, sub formă de dividende. Hai să tragem linie și aici: din 1,75 miliarde de lei încasați suplimentar de Nuclearelectrica, statul și-a tras, dintr-un foc, 585 milioane de lei plus 150 de milioane de lei, adică 735 de milioane de lei, jumătate din sumă. Și își va mai putea lua încă 685 de milioane de lei, adică în total peste 1,4 miliarde de lei din surplusul acela de 1,75 de miliarde de lei! Iarăși trebuie să dăm cezarului ce este al cezarului și să recunoaștem că cea mai profitabilă meserie din lume este aceea de slujitor al cultului păgân al „pieței libere”.

Dar care e piața liberă la energie electrică, atunci când trei dintre companiile controlate de guvern dețin cam două treimi din piață – 28% Hidroelectrica, câte 18% Nuclearelectrica și Complexul Enegretic Oltenia-CEO? În final, statul controlează mai bine de trei sferturi din producția de electricitate, căci mai deține multe alte centrale mai mici. Și-atunci cum se poate invoca piața ca motiv al scumpirilor chiar de către cei care dețin „piața”?

Și dacă am văzut cum au prosperat marii producători de electricitate și gaze și cum și-a umplut buzunarele guvernul marii coaliții, hai să vedem și ce face restul țării. Păi amărâții care i-au votat încolonați pe prea-puternicii preoți ai cultului „pieței libere” plătesc facturi cu 70% mai mari la gaze naturale și cu 16% la electricitate, iar firmele care hrănesc guvernul cu impozite plătesc facturi mai mari cu 137% la electricitate, gaze naturale, energie termică, apă caldă și aer condiționat.

Iar drama de-abia începe: guvernul și-a creeat o cheltuială suplimentară la buget de minim 40 de miliarde de lei, promițând că va lua banii din creșterile de prețuri la gaze și electricitate și va acoperi cu aceștia diferențele dintre prețul cu care tot el, guvernul, a vândut gaze și electricitate și prețul pe care același guvern l-a plafonat pentru unii consumatori. Adică a zis acea minte încâlcită care ne conduce: vom încasa bani mai mulți la buget din creșterile de prețuri și vom da acești bani înapoi către cei care consumă ce vindem noi. Cu alte cuvinte, producătorii (deținuți de către stat) pot vinde la un preț oricât de mari către furnizori, dar furnizorii vor vinde către consumatori la prețuri plafonate și își vor lua diferența de la stat.

Numai că la fiecare leu încasat suplimentar de către guvern apare o datorie a guvernului de 2 lei către furnizorii de energie. Lucru, de altfel, logic și previzibil. Deci, din închinarea la zeul păgân al „pieței libere”, s-a ales guvernul cu o datorie către furnizori pe care nu are cum s-o plătească, decât împrumutând bani scumpi și crescând datoria și-așa mare și în creștere pe care statul o are. Deocamdată, marea bucurie a prețurilor mari și a facturilor plafonate a dus la angajarea guvernului că va plăti doar un sfert din sumele datorate furnizorilor pentru plafonare. Și atenție, vorbim doar de situațiile din primele luni, cele verificate de către ANRE și, mai ales, de situația de dinainte de marile scumpiri din iulie-august!

Dacă ne-am gândi să concluzionăm, situația este cât se poate de clară: țara este condusă de către o coaliție cu putere discreționară în parlament, dar care nu poate controla comportamentul companiilor pe care s-au gândit să le populeze cu clientela de partid și de stat. Stăpâni peste zeci de firme și de instituții, de la ANRE până la Consiliul Concurenței, guvernanții par ghidați de un primitivism intelectual fără egal în istoria noastră recentă. Ignoranța i-a făcut să nu modeleze în niciun fel impactul plafonării prețurilor simultan cu nepăsarea față de prețurile uriașe la care vând energia companiile pe care ei înșiși le conduc.

În fața efectelor dezastruoase produse de comportamentul aberant al marilor companii de stat, guvernanții s-au refugiat în culte păgâne și preferă să invoce „piața liberă”. Uitând că piața aia „liberă” este controlată de guvern în proporție de 75% la electricitate și de 61% la gaze. Iar răspunsul la catastrofa miniștrilor apropiați de OMV este, în viziunea guvernanților, întărirea echipei OMV în aparatul de stat…

Petrișor Peiu

Administratie

Poliția de Frontieră recrutează! 240 de locuri la Școala „Avram Iancu” Oradea

Publicat

pe

De

Poliția de Frontieră Română anunță o nouă sesiune de admitere, în perioada 01 octombrie – 19 decembrie 2025, pentru ocuparea a 240 de locuri la Școala de Pregătire a Agenților Poliției de Frontieră „Avram Iancu” Oradea. Din totalul locurilor, 2 sunt destinate candidaților de etnie romă și 2 candidaților din alte minorități.

Înscriere online: Pașii de urmat

Candidații trebuie să-și creeze un cont pe platforma Hub și să-l valideze conform instrucțiunilor de pe portal. Completarea datelor de înscriere și încărcarea documentelor se realizează în secțiunea Învățământ din Hub. Fiecare document încărcat trebuie să aibă o dimensiune de maximum 2 MB. Perioada de înscriere este 01-17 octombrie 2025.

Recrutarea: Diferențe în funcție de domiciliu

Candidații cu domiciliul/reședința în alte județe decât cele limitrofe frontierei vor fi recrutați prin structurile de resurse umane ale Inspectoratului General al Poliției Române (inspectoratele de poliție județene sau Direcția Generală de Poliție a Municipiului București).

Etape eliminatorii: Pregătește-te pentru evaluare psihologică, fizică și de cunoștințe

Admiterea cuprinde mai multe etape eliminatorii: evaluarea psihologică, examinarea medicală inițială, proba de evaluare a performanței fizice și proba de evaluare a cunoștințelor, urmate de examinarea medicală finală pentru candidații admiși în limita celor 240 de locuri.

Calendarul probelor:

  • Evaluarea psihologică: 01 octombrie – 03 noiembrie 2025
  • Examinarea medicală inițială: 01 octombrie – 03 noiembrie 2025
  • Proba de evaluare a performanței fizice (traseu practic-aplicativ): 07-12 noiembrie 2025 (în cele șapte centre zonale de selecție din țară)
  • Proba de evaluare a cunoștințelor: 15 noiembrie 2025 (la sediul Școlii „Avram Iancu” Oradea)
  • Examinarea medicală finală: 24 noiembrie – 19 decembrie 2025 (pentru candidații admiși)

Proba de evaluare a performanței fizice: Traseu practic-aplicativ

Această probă constă în parcurgerea unui traseu practic-aplicativ și este evaluată cu note de la 5 la 10, respectiv „nepromovat” pentru note sub 5.

Proba de evaluare a cunoștințelor: Test grilă

Proba constă în rezolvarea unui test grilă cu subiecte din:

  • limba română
  • limbă străină
  • legislația specifică Ministerului Afacerilor Interne
  • instituții politice ale statului
  • educație civică și cetățenească
  • exerciții de evaluare a capacității de analiză și sinteză și de raționament logic

Tematica și bibliografia se găsesc în anunțul de înscriere: https://hub.mai.gov.ro/invatamant/anunt/view?id=19

Contestații și rezultate finale:

Rezultatele la proba de cunoștințe vor fi afișate pe www.avramiancu.ro până la 16 noiembrie 2025, ora 10:00. Contestațiile se transmit online la admitere.spapf@igpf.ro în 24 de ore de la afișare, iar soluționarea se face în 48 de ore. Lista cu rezultatele finale va fi publicată pe site-ul www.avramiancu.ro până la 24 decembrie 2025.

După absolvire: Gradul de agent și un post asigurat

La finalul școlarizării, absolvenții vor primi gradul de agent de poliție de frontieră și vor avea asigurat un post în cadrul Poliției de Frontieră Române. Repartizarea se face în ordinea mediilor de absolvire și în funcție de nevoile instituției.

Informații suplimentare: Urmărește site-urile oficiale

Pentru detalii, candidații sunt sfătuiți să urmărească www.politiadefrontiera.ro (secțiunea Despre Noi/Instituții de învățământ) și www.avramiancu.ro.

Citeste in continuare

Administratie

Predoiu și Dačić consolidează cooperarea România-Serbia în domeniul securității și situațiilor de urgență

Publicat

pe

De

Viceprim-ministrul și ministrul Afacerilor Interne, Cătălin Predoiu, a avut o întrevedere cu omologul său sârb, Ivica Dačić, viceprim-ministru și ministru de Interne al Republicii Serbia, prilej cu care au discutat despre securizarea frontierei comune, combaterea criminalității transfrontaliere, accesarea de fonduri externe nerambursabile și extinderea colaborării în domeniul situațiilor de urgență.

Parteneriat strategic bazat pe încredere reciprocă și legături interumane

Întrevederea a reconfirmat relația de respect, înțelegere reciprocă și prietenie dintre România și Serbia, subliniind importanța continuării și consolidării acesteia. Relația bilaterală are o dimensiune strategică deosebită, consolidată de legăturile interumane, comunitățile de sârbi și români din ambele state, precum și de schimburile comerciale consistente.

Intensificarea cooperării polițienești pentru combaterea infracționalității transfrontaliere

Discuțiile s-au concentrat pe intensificarea cooperării polițienești în vederea combaterii infracționalității transfrontaliere, cu accent pe traficul de migranți, de persoane și de droguri. Cei doi miniștri au convenit intensificarea schimbului de informații operative și constituirea unor formate bilaterale de colaborare operativă, precum și un schimb de bune practici pe marginea noilor amenințări din spațiul digital, negocierilor în situații de criză și operațiunilor speciale.

Monitorizarea atentă a fluxurilor migratorii și protecția eficientă a frontierei

Delegațiile s-au angajat să monitorizeze cu atenție fluxurile migratorii de pe ruta Balcanilor de Vest, printr-un schimb eficient de informații între autoritățile competente din România și Serbia, precum și cu ceilalți parteneri din regiune. Cooperarea exemplară dintre structurile de frontieră a fost salutată, convenindu-se continuarea misiunilor de patrulare în format mixt, a ședințelor lunare la nivel teritorial și a întrevederilor la nivel de conducere.

România, un vecin de încredere și un partener important pentru Serbia

Ministrul Dačić a evidențiat că România reprezintă un vecin de încredere și un partener important al Serbiei în regiune, subliniind importanța consolidării colaborării operaționale bilaterale pentru asigurarea unui climat de siguranță pentru cetățenii celor două țări.

Acord de cooperare în domeniul prevenirii și gestionării dezastrelor

În cadrul întrevederii, miniștrii Predoiu și Dačić au semnat Acordul între Guvernul României şi Guvernul Republicii Serbia privind cooperarea în domeniul prevenirii, limitării şi înlăturării efectelor dezastrelor. Acordul stabilește modalitățile tehnice de desfășurare a acțiunilor comune de prevenire și gestionare a dezastrelor, într-o manieră armonizată cu cerințele europene și internaționale. (Paul D.).

Citeste in continuare

Administratie

România în pragul unui blackout de 52 de ore? Ministrul Energiei trage un semnal de alarmă

Publicat

pe

De

România se confruntă cu un risc iminent de blackout masiv, de până la 52 de ore, dacă centralele pe cărbune de la Complexul Energetic Oltenia vor fi închise la sfârșitul anului 2025, conform angajamentelor asumate față de Comisia Europeană. Avertismentul a fost lansat de ministrul Energiei, Bogdan Ivan (PSD), într-o intervenție la B1 TV, în emisiunea „Bună, România!”.

Angajamente nerespectate și fonduri europene irosite: Rețeta dezastrului energetic

Ministrul Ivan a dezvăluit că scenariul sumbru este rezultatul unui studiu independent, contractat de Transelectrica, care a analizat impactul închiderii centralelor pe cărbune în contextul în care România nu a reușit să dezvolte capacități alternative de producție a energiei. Deși a primit 2,6 miliarde de euro de la Uniunea Europeană pentru a construi centrale pe gaz, panouri fotovoltaice și capacități de stocare, autoritățile române nu au realizat proiectele promise. Practic, România riscă să fie acuzată de Bruxelles că „a dat țeapă” Uniunii Europene, deși ministrul a evitat să folosească acești termeni.

Amânarea închiderii, ultima șansă? Scenariile pe masa Comisiei Europene

În prezent, autoritățile române încearcă să obțină o amânare a închiderii centralelor pe cărbune, prezentând Comisiei Europene nu mai puțin de patru scenarii, inclusiv cel al blackout-ului. „Într-o situație complicată, riscăm să avem până la 52 de ore fără energie, lucru care rezultă din acel studiu”, a declarat Ivan, subliniind că amânarea închiderii este esențială pentru a evita acest scenariu negru.

Alternativa Mintia-Iernut: O rază de speranță la orizont?

Ministrul Energiei a menționat că situația s-ar putea stabiliza la toamnă, odată cu intrarea în funcțiune a centralei de la Mintia și a celei de la Iernut. Rămâne de văzut dacă aceste proiecte vor fi finalizate la timp și dacă vor fi suficiente pentru a compensa pierderea capacităților de producție pe cărbune.

România, campioană la prețul energiei? „Pe anumite intervale orare, da”

Pe lângă riscul de blackout, România se confruntă și cu problema prețurilor ridicate la energie. Ministrul Ivan a confirmat că, „pe anumite intervale orare”, România are „cel mai scump curent electric din lume”. Această situație afectează atât consumatorii casnici, cât și competitivitatea companiilor românești, care plătesc mai mult pentru energie decât concurenții lor din alte țări. „E o problema de siguranță națională”, a avertizat ministrul, subliniind ponderea mare a energiei în costul final al produselor.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv13 ore ago

Jilava, Mioveni – aceeași mizerie! Baroneasa Whatsapp și tunurile penitenciarelor românești

Spovedania unei „Baronese” nervoase: Jilava plânge după Mioveni! Cristina Teoroc, supranumită „baroneasa” de la Jilava – penitenciarul cu o reputație...

Exclusiv13 ore ago

Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare

Sindicatul Sidepol trage un semnal de alarmă cu privire la dezamăgirea și frustrarea tot mai mari resimțite de polițiștii tineri,...

Exclusivo zi ago

Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare

Prahova în flăcări și beton armat: Când incompetența dansează pe ruine și corupția ne lasă cu ochii-n soare De la...

Exclusivo zi ago

Formularul de evaluare a riscului în violența domestică: Formalitate birocratică sau instrument real de protecție?

O analiză aprofundată a eficienței acestui instrument în contextul tragic al femicidului din România, realizată de Vitalie Josanu de la...

Exclusivo zi ago

Poliție în oglindă: 47 de „inspectori sanitari” pentru 120.000 de angajați — o farsă organizată

Când medicii fac și muncă de control, iar inspectorii… nu există în organigramă „Soluția” improvizată: 47 de cadre medicale, obligate...

Exclusiv3 zile ago

Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!

În România anului 2025, justiția imobiliară a devenit un spectacol grotesc, unde morții sunt victime sigure, iar cei vii se...

Exclusiv3 zile ago

Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?

Un cutremur anunțat: Ciuruitoarea revine, iar „Il Capo” tremură (doar un pic)? Zilele trecute, un fior rece a străbătut Ploieștiul,...

Exclusiv3 zile ago

Reducerea bugetului MAI, o lovitură pentru polițiști. Economii fictive, sporuri furate și finanțări discutabile

Emil Păscuț de la Sindicatul Diamantul trage un semnal de alarmă cu privire la reducerea bugetului Ministerului Afacerilor Interne (MAI)...

Exclusiv4 zile ago

Antigrindina S.R.L.: Rachete, minciuni, secetă: țara care și-a vândut ploaia pe nimic și a rămas cu seceta

Mafia rachetelor și a minciunilor: Rachete, minciuni și secetă: Cum ‘Antigrindina S.R.L.’ a secat fermierii de bani (AICI), (aici),  (aici),  (aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici) e (aici),  (aici),   (aici), (aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici), (aici), ...

Exclusiv4 zile ago

PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!

Radu Marinescu și Bogdan Burcu, Nemesis-ul șpăgarilor: „Vă vom curăța, până la ultimul!” „Tartorul” a crăpat! Festinul corupției, oprit brusc!...

Exclusiv4 zile ago

Comunicare defectuoasă în MAI: Haos și nesiguranță alimentate de lideri sindicali confuzi

MAI, campion la mesaje trunchiate și confuze Incapacitatea cronică a Ministerului Afacerilor Interne (MAI) de a comunica profesionist, transmiterea unor...

Exclusiv4 zile ago

Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!

România, colonie penală cu gust de Coca-Cola: O afacere murdară, unde apa de canal e la modă, iar politicienii locali...

Exclusiv4 zile ago

Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!

Când pușcăria devine groapa de gunoi a incompetenței Penitenciarul Ploiești, sub conducerea eternului împuternicit Valentin Matei, nu mai este doar...

Exclusiv5 zile ago

Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților

Emil Pășcuț, lider sindical, dezvăluie scenariile posibile și atrage atenția asupra privilegiilor nejustificate ale structurilor de suport. Declarațiile publice ale...

Exclusiv5 zile ago

Salvare pe ultima sută de metri: Polițiștii angajați în 2022 rămân în sistem încă un an datorită unei ordonanțe de urgență

Sindicatul Europol dezvăluie eforturile pentru evitarea pierderii a peste 100 de polițiști gata formați, angajați pe perioadă determinată. Zeci de...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv