Actualitate
Ce efecte are un injector defect asupra mașinii?

Indiferent dacă sunt diesel sau pe benzină, toate mașinile moderne sunt dotate cu un sistem de injecție. Schimbarea de la carburatoare la acest sistem a fost făcută atât ca urmare a dorinței de a îmbunătăți performanțele mașinii și de a reduce consumul de carburant, cât și ca urmare a normelor de poluare, care sunt din ce în tot mai drastice.
Prin urmare, orice mașină care a fost fabricată în ultimii ani este dotată cu injectoare, numărul acestora variind în funcție de tipul mașinii și al motorului. Acestea au rolul de a pulveriza carburant în camera de admisie, unde are loc combustia spontană – datorită combinației ideale de combustibil și aer – care duce la pornirea motorului și funcționarea mașinii.
Care sunt defecțiunile pe care le poate avea un injector?
Ca urmare a uzurii sau chiar a unei întrețineri defectuoase a mașinii, injectoarele se pot defecta, iar problemele pe care acestea le pot avea sunt importante, deoarece vor afecta modul de funcționare al întregului autovehicul.
Unele dintre cele mai comune situații cu care se întâlnesc șoferii, când vine vorba despre injectoare, sunt murdărirea, înfundarea sau blocarea acestora. Acestea pot fi provocate atât de scurgeri de combustibil, aditivi sau ulei, cât și de impurități care pătrund în sistemul de injecție și care blochează duza unui injector, astfel că acesta nu va mai funcționa corect.
Prin urmare, injectorul poate rămâne blocat fie pe închis, fie pe deschis, iar debitul de carburant nu mai poate fi controlat. Acest lucru duce la apariția unor alte probleme ale mașinii, cum ar fi un consum ridicat de combustibil sau performanțe slabe ale acesteia.
De asemenea, există posibilitatea să apară defecțiuni la nivelul injectorului, cum ar fi pierderea elasticității arcurilor injectorului, astfel că presiunea și cantitatea de combustibil injectat este mai mică decât necesarul.
La motoarele moderne, injectoarele sunt controlate de ECU. De aceea, unele defecțiuni ale injectoarelor pot ține și de partea electrică a acestora.
În toate aceste cazuri, șoferii au nevoie de serviciile de reparații injectoare, pe care le pot efectua numai în service-uri autorizate, pentru o siguranță mai mare și pentru garanția lucrării.
Ce efecte pot avea aceste defecțiuni?
Unele dintre efectele pe care defecțiunile injectoarelor pe pot avea asupra autovehiculului sunt menționate și mai sus. O cantitate prea mare sau prea mică de carburant pulverizata de injectoare va duce atât la un consum ridicat de carburant, cât și la scăderea performanțelor mașinii.
De asemenea, aceste pot duce chiar și la apariția altor defecțiuni, indiferent dacă este vorba despre o altă componentă a sistemului de injecție sau o altă piesă a mașinii. De aceea, nu este recomandat să se circule cu o mașină cu probleme la injectoare. Identificarea și rezolvarea acesteia într-un timp cât mai scurt duce la evitarea apelării la alte servicii oferite de service-urile auto, cum ar fi cele de reparații pompe injecție sau chiar imposibilitatea de a trece de revizia tehnică periodică.
În concluzie, menținerea autovehiculului într-o stare bună de funcționare și reviziile periodice pot contribui la prevenirea unor astfel de situații.
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
Actualitate
Germania și Japonia se aliază pentru rachete de croazieră cu rază extinsă
-
Exclusivacum o zi
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: Comisarul Matei – De la „apt-limitat” la „infrat-nelimitat”?
-
Ancheteacum 2 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 2 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 5 zile
Pușcăria românească: Între reforme ‘pe hârtie’ și orgoliile umflate ale sefilor ANP – Va exploda sistemul?
-
Exclusivacum o zi
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 2 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!
-
Exclusivacum 3 zile
ÎCCJ clarifică drepturile funcționarilor publici în cazul sancțiunilor disciplinare: Cercetare prealabilă și audiere obligatorii chiar și pentru „mustrarea scrisă”