Connect with us

Exclusiv

Polițiștii nu au ca atribuție în fișa postului verificarea persoanelor aflate în carantină

Publicat

pe

Cu toate că polițiștii sunt sacrificații de serviciu când vine vorba despre aplicarea Legii salarizării, l-am văzut pe Forin Cîțu, președintele PNL care dădea „ordine”, pe TV, colegului său Lucian Bode să îi oblige pe polițiști să verifice cei aproximativ 50.000 de carantinați, acesta conformându-se imediat, ocazie cu care am constatat că au început să apară și primele reacții heirupiste ale șefilor din Poliția Română, așa cum puteți observa din mesajul de mai jos.

Pentru a lămuri aceste aspecte, întrucât constatăm că în MAI este beznă totală din punct de vedere al atribuțiilor Poliției Române, suntem nevoiți să venim cu precizări astfel încât să înțelegeți de ce verificarea persoanelor carantinate nu este o atribuție a instituției, conform următoarelor prevederi:

I. OMAI NR. 577/2008 privind programul de lucru al poliţiştilor, formele de organizare a acestuia şi acordarea repausului săptămânal

Art. 1 În sensul prezentului ordin, prin program de lucru se înţelege perioada în care poliţistul îşi desfăşoară activitatea şi îndeplineşte sarcinile şi atribuţiile de serviciu potrivit prevederilor fişei postului. Așadar, conform acestui act normativ, orice altă activitate desfășurată care nu se regăsește în fișa postului, nu poate fi considerată program de lucru, polițiștii fiind obligați să execute numai atribuțiile prevăzute în fișa postului pe care îl ocupă.

II. OMAI nr. 105/2013 privind activitatea de planificare structurală şi management organizatoric în unităţile Ministerului Afacerilor Interne

Art. 33 alin. (2) În sensul prezentului articol, disciplina de stat presupune ca fiecare funcţionar public, funcţionar public cu statut special, cadru militar în activitate, personal contractual sau gradat şi soldat profesionist să îşi desfăşoare activitatea în unitatea organizatorică şi pe postul în care este încadrat şi salarizat, potrivit prevederilor statului de organizare, cu respectarea prevederilor din fişele posturilorDupă cum puteți observa, polițiștii sunt obligați să-și desfășoare activitatea numai pe postul în care sunt încadrați și nu pot executa alte atribuții, decât pe cele care se regăsesc în fișa postului.

III. Legea nr. 360/2002 privind Statutul polițistului

Art. 5 Șefii ierarhici din cadrul Poliției Române răspund pentru legalitatea dispozițiilor date subordonaților. Ei sunt obligați să verifice dacă acestea au fost transmise și înțelese corect și să controleze modul de îndeplinire a lor. Astfel, se poate observa cu ușurință că șefii ierarhici pot da dispoziții subordonaților numai în legătură cu atribuțiile din fișa postului, în caz contrar putând să răspundă disciplinar.

IV. ACORDUL COLECTIV privind raporturile de serviciu ale functionarilor publici cu statut special – politiști din Ministerul Afacerilor Interne

Art. 38 alin. (1) Atributiile polițistului sunt cele prevăzute în fișa postului. (2) Polițistul are dreptul de a refuza în scris și motivat executarea unor dispoziții primite de la șefii ierarhici superiori, dacă acestea au fost date cu nerespectarea prevederilor legale în vigoare.

În situația în care vreunul dintre șefi dispune ca polițiștii din subordine să verifice persoanele carantinate, putem vorbi în mod clar despre o dispoziție dată cu nerespectarea prevederilor legale, cum ar fi: art. 1 din OMAI nr. 577/2008, art. 33 alin. (2) din OMAI nr. 105/2013, și art. 38 alin. (1) din Acordul Colectiv, având în vedere că polițiștii nu au astfel de atribuții în fișa postului.

V. HG nr. 991/2005 privind Codul de etică și deontologie al polițistului

Art. 23 (1) Polițistul răspunde personal pentru acțiunile, inacțiunile și omisiunile sale, în condițiile legii. El are datoria să se abțină de la executarea ordinelor și misiunilor vădit ilegale, având obligația de a-și informa de îndată șefii despre aceasta, pe cale ierarhică, atât verbal, cât și prin raport scris.(2) Abținerea de la executarea ordinelor și misiunilor în condițiile alin. (1) nu atrage răspunderea disciplinară a polițistului. Astfel, în situația în care polițiștilor li se cere să execute o sarcină care nu este prevăzută în fișa postului, cum ar fi verificarea persoanelor carantinate, aceștia au datoria să se abțină de la executarea activității, informându-și șefii ierarhici despre acest lucru atât verbal cât și în scris.

VI. OSG nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entităților publice

Art. 2 Conducătorul fiecărei entităţi publice dispune, ţinând cont de particularităţile cadrului legal de organizare şi de funcţionare, precum şi de standardele de control intern managerial, măsuri necesare pentru implementarea şi dezvoltarea sistemului de control intern managerial.

Ar. 6 (1) Conducerea entităţii asigură elaborarea procedurilor formalizate, respectiv a procedurilor de sistem şi a procedurilor operaţionale, pentru detalierea proceselor şi activităţilor derulate în cadrul entităţii şi aducerea la cunoştinţă personalului acesteia.(2) În vederea îndeplinirii în condiţii de regularitate, eficacitate, economicitate şi eficienţă a obiectivelor entităţilor publice se elaborează proceduri formalizate, în coordonarea Comisiei de monitorizare. (3) Secretariatul tehnic al Comisiei de monitorizare analizează procedura din punctul de vedere al respectării conformităţii cu structura minimală prevăzută în Procedura documentată. (4) Procedurile documentate se semnează la întocmire de către responsabili de activităţile procedurale, la verificare de către conducătorul compartimentului, la avizare de către preşedintele Comisiei de monitorizare şi se aprobă de către conducătorul entităţii publice sau, după caz, conform procedurii proprii stabilite la nivelul entităţii publice. (5) În funcţie de specificul şi complexitatea activităţilor entităţii publice, inclusiv a reglementărilor interne, entităţile publice îşi particularizează procedurile în conformitate cu o procedură de sistem proprie, având la bază obligatoriu structura minimală prevăzută în Procedura documentată.

Așadar, motivul pentru care o astfel de activitate nu este procedurată la acest moment la nivelul Poliției Române, este reprezentat de faptul că instituția, conform legii de organizare și funcționare, nu are atribuții referitoare la verificarea persoanelor carantinate.

În ceea ce privește verificarea persoanelor carantinate vă precizăm că atât prevederile Legii nr. 136/2020 cât și cele ale Legii nr. 55/2020 2020 nu au stabilit noi atribuții în sarcina Poliției Române, dovadă fiind faptul că după publicarea în Monitorul Oficial a acestor două acte normative nu au fost aduse modificări sau completări la Legea nr. 218/2002 privind organizarea și funcționarea Poliției Române, așa cum s-a întâmplat în alte cazuri pe care le vom exemplifica mai jos, după cum urmează:

  • La data de 16.10.2020 a fost publicată în Monitorul Oficial, nr. 954, Partea I, OUG nr. 175/2020 pentru completarea unor acte normative cu incidență în protecția animalelor, precum și pentru stabilirea unor măsuri organizatorice care a statuat la Art. II faptul că: „La art. 26 alin. 1 din Legea nr. 218/2002 privind organizarea și funcționarea Poliției Române, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 170 din 2 martie 2020 cu completările ulterioare, după punctul 16 se introduce un nou punct, punctul 161, cu următorul cuprins: 161 Desfășoară activități specifice, direct sau în cooperare cu alte entități publice sau private, potrivit competențelor stabilite prin lege, pentru protecția animalelor;”;
  • La data de 26.07.2021 a fost publicată în Monitorul Oficial, nr. 739, Partea I, Legea nr. 219/2021 pentru modificarea și completarea Legii nr. 104/2008 privind prevenirea și combaterea producerii și traficului ilicit de substanțe dopante cu grad mare de risc, care a statuat la Art. X faptul că: „ La articolul 26 alin. 1 din Legea nr. 218/2002 privind organizarea și funcționarea Poliției Române, republicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 170 din 2 martie 2020, cu completările ulterioare, punctul 20 se modifică și va avea următorul cuprins: exercită controlul asupra respectării regimului materialelor radioactive și nucleare, substanțelor toxice, stupefiantelor și substanțelor dopante, precum și asupra altor obiecte și materii supuse autorizării, potrivit legii;’’

Astfel se poate observa că ori de câte ori, legiuitorul a emis sau modificat acte normative ce necesitau angrenarea efectivelor Poliției pentru desfășurarea anumitor activități în diverse domenii, a adus completări de fiecare dată și la art. 26 din Capitolul III-Atribuțiile Poliției Române din Legea nr. 218/2002 privind organizarea și funcționarea Poliției Române, principiu care funcționează și în ceea ce privește prevederile Legii nr. 136/2020 și ale Legii nr. 55/2020 care nu au adus niciun fel de completări sau noi atribuții în sarcina polițiștilor.

În lipsa unor atribuții expres-menționate în Legea nr. 218/2002 privind organizarea și funcționarea Poliției Române și a unei proceduri elaborate în ceea ce privește activitatea de verificare a persoanelor carantinate, ne punem următoarele întrebări legitime:

  • În ce modalitate concretă se realizează activitatea de verificare a persoanelor carantinate?
  • De câte ori se verifică o persoană carantinată în intervalul celor 14 zile?
  • Sub ce formă se materializează verificarea acestor persoane? Telefonic, din fața imobilului, din autoturismul de serviciu?
  • Cum poate fi contactată persoana carantinată și ce acte se întocmesc în situația în care aceasta nu este găsită?
  • Cine se face vinovat în situația în care polițiștii sunt reclamați de persoanele carantinate pe care le verifică, deși nu au astfel de atribuții în fișa postului, fiind cunoscute prevederile art. 57 alin. (1) lit. d) din Legea nr. 360/2002, conform cărora depășirea atribuțiilor de serviciu constituie abatere disciplinară, deși în astfel de situații răspunderea revine celor ce execută o sarcină care nu se află în fișa postului?

În concluzie, în situația în care vreun șef va invoca faptul că polițiștii care se abțin de la verificarea persoanelor carantinati săvârșesc abaterea disciplinară prevăzută de art. 57 alin. (1) lit. c1) din Legea nr. 360/2002 (refuzul nejustificat de a îndeplini o atribuție de serviciu cuprinsă în fișa postului), în sarcina acestora nu poate fi reținută săvârșirea acestei abateri disciplinare întrucât nu au ca atribuție în fișa postului, verificarea persoanelor aflate în carantină, dezvaluie cei de la sindicatul Europol. (Cerasela N.).

Exclusiv

Avem multe locuri libere și la ISU, pline de ”salarii nesimțite”, ”privilegiați”, ”necontributivi”, locuri ce abia așteaptă să fie umplută cu cetele asmuțate odinioară de USR si PLUS (REPER)

Publicat

pe

De

Încă de la finele anului trecut am întreprins demersuri pentru a obține cifrele exacte privind dinamica pensionărilor în Poliția Română în perioada 2020-2023, astfel încât am putut aduce probe concrete care demonstreaza că decizia clasei politice de înghețare a aplicării Legii salarizării unitare a avut un impact direct asupra crizei de personal, dezvaluie Vitalie Josanu de la sindicatul Diamantul.

Polițiștii nu au dreptul la grevă și au reacționat după putință: prin încetarea raporturilor de serviciu. Pentru cei interesați, care nu cunosc dezbaterea, accesați acest link https://sprd.ro/?p=2606.

Am bănuit că perioada 2020-2023 reprezintă, de fapt, un val continuu de pensionări, crescut imediat după instalarea Guvernului Cîțu dar nu aveam dovada palpabilă. Prin urmare, am încercat să verific acest aspect în cazul altor două structuri importante din Ministerul Afacerilor Interne: Pompierii și Jandarmii, primind datele de la fiecare unitate din țară, pentru intervalul 2018-2023. Pentru că ISU s-au mișcat mai bine și avem o situație generală, fără Cluj, unde am solicitat inițierea cercetării disciplinare față de responsabilul pentru Legea 544/2001, voi prezenta aici datele privind această ”armă”, mai precizezza sursa citata

Înainte de toate, pentru cei care nu cunosc, trebuie să precizez că structurile de pompieri sunt dislocate, cu predilecție, în centrele urbane și au efective mult mai puține în raport cu inspectoratele de poliție. Grosso modo, putem fixa un raport de aproximativ 350 pompieri la 1000 polițiști într-un județ. De aceea, cifrele trebuie privite cu valoarea corespunzătoare a impactului pentru fiecare om ce părăsește sistemul, puncteaza Vitalie Josanu de la sindicatul Diamantul.

Statistica ISU mi-a confirmat suspiciunea că – dacă cu doi ani înainte de alegeri – pensionările din majoritatea județelor abia dacă atingea o duzină, imediat după intrarea la guvernare a PNL-USR-PLUS (REPER)-UDMR, s-a declanșat hemoragia în sistem și în anul 2020, doar Brăila se mai ”laudă” cu 8 pensionări, iar în următorii ani, cifrele urcă amețitor, continua dezvaluirile Vitalie Josanu de la sindicatul Diamantul..

Puteți urmări mai jos, cum a crescut volumul pensionărilor imediat după alegeri, când pompierii – asemenea polițiștilor (vom vedea că și jandarmilor) – au fost nu atât dezamăgiți cât mai ales revoltați de amânarea atingerii plafonului salarial stabilit prin Legea 153/2017, astfel încât deja în anul 2019, numărul pensionărilor s-a dublat. Înghețarea aplicării Legii 153/2017 pentru întreg sistemul de apărare și ordine publică – măsura iresponsabilă, imediat după câștigarea alegerilor și instituirii Guvernului Cîțu – coincide cu debutul următorilor 4 (patru!) ani de plecări masive din sistem:

Urmăriți Prahova, de la 13-26 pensionări a săltat la cifra de 72 persoane care au părăsit sistemul; Hunedoara începuse avântul încă din anul 2019, de la 5 inși la 48, respectiv 61 plecări. Și la Dâmbovița, ritmul de 3-8 pensionări pe an urcă brusc, în 2020 la 50 de oameni pierduți. Repet, pentru unități de 350-400 de angajați aceste cifre nu sunt deloc de neglijat. Chiar pentru aglomerația Ilfov-București, se remarcă un salt de la 45-55 anual la aproape de trei ori mai mulți în primul an de guvernare PNL-USR-PLUS-UDMR-iste!

Datele statistice pentru următorii trei ani conduc spre concluzia că la cârma statului s-a instalat o haită de nerozi, hămesiți, puși să zdruncine din temelii stabilitatea și ordinea de drept în România.

Priviți în aceste trei hărți, cazul Sucevei, unde trei ani consecutivi, s-au pensionat 62-86-68 pompieri, profesioniști experimentați, oameni de bază și ce șoc organizațional au întâmpinat acolo! De fapt, în marea majoritate a unităților, printre care Bacău, Hunedoara, Ilfov-București, Constanța, Timiș etc. situația comparativă subliniază cifrele dezastrului provocat de clasa politică incompetentă și iresponsabilă.

Inevitabil, ajungi să te întrebi oare nimeni de la Ministerul Afacerilor Interne nu a fost capabil să centralizeze aceste cifre, încă din 2022 (cel târziu) și în baza lor (că nu e greu!) să prevadă dezastrul, tocmai pentru a trage de mânecă pe Vela, Bode și cu ei toată șleahta de neaveniți ce au ajuns să decidă soarta țării!? Nu cred să o fi făcut, altminteri nu dura atât de mult (cu întârzieri) să mi se răspundă solicitărilor de a mi se pune la dispoziție datele. Pur și simplu nu le avea nimeni într-o variantă centralizată și – se pare – prea puțini păstrau statistica anuală, pe unitate. Aici suntem…

Era suficient să se urmărească cifrele din orice județ pentru a percepe tendințele, eu voi prezenta doar evoluția la nivel național:

Așa cum se vede din acest grafic, dacă în anii 2021-2022 vedem atingerea unui platou, în anul 2023 se constată o nouă creștere și principalul impuls nu putea fi altul decât acțiunea mârșavă a USR-istului Cristian Ghinea de a introduce reformarea pensiilor militare în PNRR. Un demers de culise, tras pe politica faptului împlinit, care a dus în derizoriu principiul predictibilității legilor statului, mai ales în raport cu cetățeni care derulau un angajament de durată, cu restricții, drepturi și libertăți suspendate. Nu mai puțin relevant este și numărul demisiilor în anul 2023, noi am numărat 103 demisii, într-o proporție apropiată cu demisiile polițiștilor.

Cu excepția ISU BIHOR – singura unitate din țară în care reprezentanții sunt convinși că asemenea date sunt CLASIFICATE – și câteva unități care au omis să ne comunice procentul funcțiilor vacante, am reușit să elaborăm un tablou general ce prezintă o situație chiar mai gravă decât în Poliția Română.

Vedem aici Constanța cap de listă cu 39% criză de personal dar și Giurgiu, Ialomița, Brăila, Tulcea, Vaslui, Bacău ori Satu Mare cu peste 30% și Timiș marchează 29%, urmat de alte 13 județe cu 25%-28%.

Așadar, avem multe locuri libere și la ISU, pline de ”salarii nesimțite”, ”privilegiați”, ”necontributivi”, locuri ce abia așteaptă să fie umplute cu cetele asmuțate odinioară de USR, PLUS (REPER), PSD sau PNL. Stimați politicieni și lipitori de afișe, dacă nu prindeți ciolanul la alegeri, poftiți la pompieri! Aici vă așteaptă laptele și mierea. Dacă nu vă decideți repejor, se lăuda domnul Despescu de o soluție genială care va rezolva criza de personal în MAI, apelând la Inteligența Artificială (AI)… așa că grăbiți-vă să prindeți locuri, mai dezvaluie Vitalie Josanu de la sindicatul Diamantul.

Datele statistice existente nu trădează nici o tendință de oprire a valului de ieșiri din sistem. Majorarea salariului de grad este doar o picătură din toate restanțele politicienilor față de noi. Au fost atât de neghiobi încât să ne modifice acordul inițial, cu majorarea vârstei de pensionare și menținerea drepturilor si libertăților sub interdicție. Le recomand să mai insiste cu recuperarea datoriilor, altminteri în structurile MAI va suna mai gol ca în tobă. (Cristina T.).

Sursa imagine: Mediafax

Citeste in continuare

Exclusiv

Prim-Procurorul Parchetului de pe lângă Judecătoria Roman a dat fix doi bani pe solicitarea polițistului Cănărău Ioan

Publicat

pe

De

Zilele trecute vă dezvaluiam cum procurorul Vieriu Tudor Ionuț și judecătorul Apetri Robert Valerian au dat și menținut soluția de renunțare la urmărirea penală în cazul comiterii infracțiunii de fals intelectual de către fostul șef al Poliției Mun. Roman, Radu Constantin, infracțiune constând în menționarea unor date în fals într-un registru ce conține procesele verbale de instruire a agențillor de siguranță, faptă reclamată de către polițistul Cănărău Ioan, precizeaza cei de la sindicatul Europol.
Procurorul nu s-a sinchist să-l audieze, judecătorului nu i-a păsat când agentul de poliție i-a spus că li se va da mână liberă șefilor la comiterea de abuzuri dacă se confirmă soluția parchetului.
S-a întâmplat exact cum a prezis liderul nostru de sindicat.
Un alt ofițer, Scms Alexa Dănuț, a comis aceeași infracțiune, știind că nu va fi tras la răspundere penală, pentru că, nu-i așa, un procuror și un judecător au stabilit că statul român nu are bani să-i pedepsească.
În momentul când Cănărău Ioan a constatat în flagrant infracțiunea comisă de către ofițerul Alexa Dănuț, prin observarea directă a filei din acel registru care conținea falsul intelectual, a fost oprit din constatare într-un mod violent de alt ofițer de poliție, Insp. Pr. Ghercă Bogdan, aflat la comanda Biroului Ordine Publică, deci superiorul direct al agentului de poliție, care l-a împiedicat, prin folosirea forței, să facă o copie acelui proces verbal.
Ultimul în lanțul acesta abuzator, Ghercă Bogdan, l-a ultragiat pe Cănărău Ioan, l-a lovit, s-a purtat abuziv cu acesta, smulgându-i din mână, prin violență, proba concludentă, registrul cu pricina.
Prim-Procurorul Parchetului de pe lângă Judecătoria Roman a dat fix doi bani pe solicitarea polițistului Cănărău Ioan de a se deplasa, sau trimite alt procuror, la sediul Poliției Roman pentru a constata purtarea abuzivă și ultrajul, fape comise de către ofițerul Ghercă Bogdan.
Trimiși să soluționeze apelul lui Cănărău Ioan au fost cms. șef Bistriceanu Mihai și cms șef Sticea Claudiu, care se află într-un litigiu civil cu agentul de poliție, aceștia fiind dați în judecată pentru daune materiale .
Cu siguranță șeful IPJ Neamț, cms șef Osoianu Mihai Iulian, hărțuitorul și abuzatorul de serviciu al lui Cănărau, i-a trimis pe cei doi să mușamalizeze situația, să minimizeze acțiunile infracționale ale lui Ghercă Bogdan.
Spunem asta pentru că ofițerii Serviciului Ordine Publică nu au întocmit dosar penal și nu au sesizat conducerea Poliției Române privind infracțiunea de ultraj.
Credem că sunt îndeplinite și elementele constitutive ale infracțiunii de tâlharie. Vom vedea ce va spune procurorul.
Lanțul slabiciunilor între poliție, parchet și instanță, breșa creată în sistemul polițienesc prin neresponsabilizarea celor aflați în funcții de conducere, lipsa de respect pentru polițiștii corecți, siguranța oferită de șefii pupați în dos în ritm de foc de mitralieră, caracterul murdar al unora care se cred propietari de plantații și alte multe cauze au dus și duc la astfel de abuzuri ordinare.
Acesta e al doilea caz în care agentul de poliție este ultragiat în sediul Poliției Roman de un alt polițist aflat într-o funcție de conducere.
În decembrie 2022 fostul ofițer de poliție Bodron Neculai l-a agresat pe Cănărău Ioan, exact în aceleași împrejurări.
Nu prea se mai poate face nimic, România e pusă la pământ, mai precizeaza sursa citata!
(Cerasela N.).
Citeste in continuare

Actualitate

PSD Prahova nici nu știi, cât de mic începi să fii! Candidatura lui Nicolae Drăgan la Primăria Târgsoru Vechi respinsă de Judecătorie! Se caută un nou candidat!

Publicat

pe

Lovitură usturătoare pentru PSD-ul condus de Virgiliu Nanu! După ce au anunțat cu surle si trâmbițe și au mers cu alaiul roșu pe străzile din Strejnicu, PSD rămâne cu doar patru zile înainte de termenul final de depunere a candidaturilor fără candidat în comuna Târgsoru Vechi!

Judecătoria Ploiesti a admis plângerea PNL Prahova privind candidatura lui Nicolae Drăgan, în urma unei contestații depuse de Partidul National Liberal Filiala Prahova.

Nicolae Drăgan este in al patrulea mandat de primar, iar in luna martie a pierdut definitiv procesul cu Agenția Nationala de Integritate fiind declarat în conflict de interese. Drăgan a dat mai multe contracte firmelor copiilor săi, iar ANI a considerat ca în toata perioada 2020-2024 edilul s-a aflat în conflict de interese.

A trecut la PSD, crezând promisiunile fariseului Virgil Nanu privind stergerea dosarelor sale. Doar că, desi prefectul a dictat doar o penalizare de 10% timp de sase luni din salariu, ANI a anuntat că Drăgan are interdictia de a ocupa o functie publică timp de TREI ani! Chiar si asa, PSD-ul s-a lăudat cu marea achiziție a unui primar mânjit până la refuz si a trecut sub tăcerea problemele de integritate.

Acum, PSD-ul caută o soluție de avarie la Târgsoru Vechi, după ce comuna este împânzită de bannere care anuntă noua candidatura a lui Drăgan! Se va miza pe actualul viceprimar Eugen Petre, omul de bază al lui Drăgan, iar în acest moment angajații Primăriei Târgsoru Vechi…transcriu semnăturile pentru noul candidat!

Suntem curiosi cum va reacționa senatoarea de carton Laura Moagher care era foarte mândră de achiziția recentă, dar si cum va mai iesi în public Virgiliu Nanu, după ce Instanta a demonstrat că alegerea sa pentru Târgsoru Vechi nu prea este legală!

Dar ce să ne asteptăm de la un partid care a ridicat încălcarea legilor la rand de artă?

Soluția Instantei:

26.04.2024
Ora estimata: 10:00
Complet: CIV41 D
Tip solutie: Admite cererea
Solutia pe scurt: Admite cererea având ca obiect „contestaţie la legea electorală”, formulată de petentul Partidul Na?ional Liberal – Filiala Prahova, împotriva Hotărârii nr. 1/22.04.2024 emisă de Biroul Electoral de Circumscrip?ie nr. 95 Tîrg?oru Vechi. Anulează Hotărârea nr. 1/22.04.2024 privind admiterea propunerii de candidatură pentru funcţia de primar al comunei Tîrg?oru Vechi a domnului Drăgan Nicolae, propunere înregistrată sub nr. 1 din data de 19.04.2024, formulată de Partidul Social Democrat, la alegerile locale din data de 9 iunie 2024. Respinge propunerea de candidatură pentru func?ia de primar al Comunei Tîrg?oru Vechi a numitului Drăgan Nicolae, propunere înregistrată sub nr. 1 din data de 19.04.2024, formulată de Partidul Social Democrat, la alegerile locale din data de 9 iunie 2024. Cu drept de apel în termen de 24 de ore de la pronunţare. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Prahova, sub sancţiunea nulităţii acesteia. Potrivit art. 54 alin. 8 din Legea 115/2015, prezenta hotărâre se comunică Biroului Electoral de Circumscrip?ie nr. 95 – Comuna Tîrg?oru Vechi după expirarea termenelor imperative prevăzute la alin. (5) şi (6) din Legea nr. 115/2015, în vederea definitivării candidaturilor. Pronun?ată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei astăzi, 26.04.2024, ora 11:05.
Document: Hotarâre  4734/2024  26.04.2024
Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusivo zi ago

Avem multe locuri libere și la ISU, pline de ”salarii nesimțite”, ”privilegiați”, ”necontributivi”, locuri ce abia așteaptă să fie umplută cu cetele asmuțate odinioară de USR si PLUS (REPER)

Încă de la finele anului trecut am întreprins demersuri pentru a obține cifrele exacte privind dinamica pensionărilor în Poliția Română...

Exclusivo zi ago

Prim-Procurorul Parchetului de pe lângă Judecătoria Roman a dat fix doi bani pe solicitarea polițistului Cănărău Ioan

Zilele trecute vă dezvaluiam cum procurorul Vieriu Tudor Ionuț și judecătorul Apetri Robert Valerian au dat și menținut soluția de...

Actualitate2 zile ago

PSD Prahova nici nu știi, cât de mic începi să fii! Candidatura lui Nicolae Drăgan la Primăria Târgsoru Vechi respinsă de Judecătorie! Se caută un nou candidat!

Lovitură usturătoare pentru PSD-ul condus de Virgiliu Nanu! După ce au anunțat cu surle si trâmbițe și au mers cu...

Exclusiv2 zile ago

Un eşec anunţat: ancheta „Mineriada“/Motivele pentru care dosarul Mineriadei s-a întors la Parchetul General pentru refacerea de la zero a anchetei/ANALIZA

Procurorii au început audierile în Dosarul Mineriadei din 1990, la 34 de ani distanță de la violentul incident. Ion Iliescu,...

Exclusiv2 zile ago

Europa, zguduită de cazuri de spionaj rusesc/România este ținta unor încercări de penetrare informativă

Raportul Consiliului Suprem de Apărare a Țării pentru 2023, aflat în dezbaterea parlamentarilor, evidențiază că România este ținta unor acțiuni...

Exclusiv3 zile ago

Descoperă Excelența în Servicii pentru Acoperișuri și Renovări cu AcoperisuriLaCheie.eu

Când vine vorba de acoperișuri, renovări și îmbunătățiri pentru locuința ta, nu există compromisuri. Ai nevoie de o echipă de...

Exclusiv3 zile ago

Mafia lui Portocala ajunge la alt nivel, procurori falși,  firme de paza, politisti corupti, totul în mijlocul „urbei lui Caragiale”/ Orasul acaparat de mafie (I)

Bătăi, santaje, tepe, politisti corupti si falsi procurori Daca avem politisti dansatori cu interlopi, care acopera si alti interlopi ce...

Exclusiv3 zile ago

Dupa protestele lucrătorilor poștali ies la iveala ERORI GRAVE ALE MANAGERULUI GENERAL de la Compania Națională POȘTA ROMÂNĂ S.A.

Situația de fapt Managementul poștei și administratorii sunt numiți în majoritate prin Oug 109, pe mandat de 4 ani, membri...

Exclusiv3 zile ago

Polițiștii protestează, din nou, la Constanța

Sindicaliștii sunt nemulțumiți de modul de reorganizare a IPJ Constanța În zilele de 25,26,29 și 30 aprilie, in intervalul orar...

Exclusiv4 zile ago

Primăria Ploiesti ii face campanie electorală, pe bani publici, candidatului –  Andrei Volosevici (candidat PSD!)?/DNA si Curtea de Conturi fac „joc de glezne”?

Primăria Municipiului Ploiesti se află, oficial, în campanie electorală, deși acest lucru nu ar trebui să se întâmple. Cum nicio...

Exclusiv4 zile ago

Tupeul fără margini al USR-iștilor a făcut din reforma pensiilor militare subiect de condiționare PNRR

”Nu trebuie să vină rușii să ne submineze instituțiile (statului), le subminăm noi!” este una dintre observațiile expertului în geopolitică...

covoare traditionale covoare traditionale
Exclusiv5 zile ago

Amenajarea unui living modern cu influențe tradiționale românești

În căutarea echilibrului perfect între modernitate și tradiție, mulți dintre noi ne dorim să transformăm livingul într-un spațiu care să...

Exclusiv5 zile ago

„Un sef de IPJ, si incompetent si ipocrit, deschide actiune in raspundere civila delictuala (in numele IPJ-ului) impotriva unei subordonate”

Un sef de IPJ, si incompetent si ipocrit, deschide actiune in raspundere civila delictuala (in numele IPJ-ului) impotriva unei subordonate,...

Exclusiv6 zile ago

WHITE TOWER (XXXII)/Vinovatii reali sunt inca protejati

Scandalul WHITE TOWER este departe de a se termina prea curând. Procurorii fac audieri pe bandă rulantă, iar surse judiciare...

Exclusivo săptămână ago

EVADARILE DIN PENITENCIARELE ROMANESTI, INSTITUTII IN SUBORDINEA MINISTERULUI JUSTITIEI, O AMENINTARE LA ADRESA SIGURANTEI NATIONALE !?

Ultimii doi ani au scos la lumina slabiciunile Directiei Siguranta Detinerii si Regim Penitenciar, din cadrul Administratiei Nationale a Penitenciarelor,...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!