Connect with us

Actualitate

Prevenirea traficului de persoane/Podcast cu Agent Sef Kovacs Valer, politistul sindicalist

Publicat

pe

Probabil auzi din ce in ce mai des de la prieteni sau din alte medii despre podcasturi, dar nu stii exact ce inseamna si de ce te-ar interesa subiectul. In acest articol, ne propunem sa iti oferim mai multe informatii, pentru a vedea daca este sau nu de interes subiectul pentru tine.

Relativ noua in Romania, dar tot mai des utilizata, notiunea de podcast prinde contur si este pacat sa nu afli mai multe informatii, pentru a putea sa iti faci singur o parere daca este sau nu interesant subiectul.

Poate cei mai multi care asculta podcasturi au ajuns intamplator la acestea, dupa care si-au dat seama ca sunt foarte atractive atat pentru a afla lucruri noi, cat si pentru destindere. Dar sa vedem mai pe larg ce este un podcast, cum il poti accesa si de ce ar fi de interes pentru tine.

Daca dai o cautare dupa podcast dex nu vei gasi o explicatie viabila, deoarece cuvantul este preluat in limba romana, la fel ca multe altele in ultima perioada, pentru a reusi sa ne descurcam cu avalansa de informatii legate de tehnologie in general, care avanseaza foarte repede.

Chiar daca podcast dex nu are o explicatie, se pot gasi cateva formule care sa dea o definitie si anume:

  • Un fel de emisiune radio ce are mai multe episoade;
  • Difuzarea pe internet de continut audio;
  • Un fisier audio care poate fi descarcat de pe internet si ascultat pe diferite device-uri
  • Mai pe scurt, o explicatie pentru podcast dex ar putea suna asa: este continut audio.

In acest articol va propunem sa urmariti un podcast  cu Agent Sef Kovacs Valer, politistul sindicalist privind prevenirea traficului de persoane.

Guvernul României nu îndeplineşte în totalitate standardele minime în vederea eliminării traficului de fiinţe umane, însă depune eforturi semnificative în acest sens. Aceste eforturi au inclus identificarea unui număr semnificativ mai mare de victime ale traficului de persoane, participarea la un număr de două ori mai mare de anchete internaţionale şi desfăşurarea mai multor campanii de informare.

Autorităţile au anchetat, pus sub acuzare şi condamnat un număr mai mic de traficanţi. Presupusa complicitate la infracţiuni de trafic de persoane a persistat fără a fi pedepsită, mai ales în cazul funcţionarilor publici care exploatau minori aflaţi în centre de plasament de stat. Autorităţile nu au urmărit în mod adecvat indiciile traficului de persoane sau nu au identificat victime în rândul populaţiilor vulnerabile, precum solicitanţii de azil, lucrătorii sexuali sau copiii din instituţii de stat. Serviciile dedicate victimelor minore ale traficului de persoane au rămas inadecvate. Mai mult, insuficienta finanţare de către guvern a serviciilor de asistenţă şi protecţie a continuat să fie o problemă, lăsând majoritatea victimelor neprotejate, predispuse la noi traume şi vulnerabile la noi acte de trafic de persoane.

RECOMANDĂRI PRIORITARE SUNT:

  • Fermitate în anchetare şi punere sub urmărire penală în cazurile de trafic de persoane, conform legislaţiei, şi pedepse semnificative cu închisoarea pentru traficanţii condamnaţi, inclusiv pentru funcţionarii complici.

 

  • Identificarea preventivă a potenţialelor victime, în special din rândul populaţiei vulnerabile precum migranţi şi solicitanţi de azil, persoane implicate în activităţi de prostituţie şi copii din centrele de plasament de stat, printr-o mai bună pregătire a poliţiştilor şi a inspectorilor muncii pentru a recunoaşte indiciile exploatării.
  • Sporirea semnificativă a resurselor alocate pentru servicii specializate dedicate victimelor şi a calităţii acestora, inclusiv prin pregătirea lucrătorilor de la protecţia copilului care lucrează cu victimele şi prin asigurarea resurselor de care aceştia au nevoie, precum finanţarea.
  • Modificarea legislaţiei pentru a permite oferirea de sprijin financiar ONG-urilor pentru servicii pentru victime şi crearea şi instituirea unui mecanism formal de administrare a fondurilor.
  • Extinderea eforturilor de pregătire a funcţionarilor implicaţi în procedurile judiciare – în special a judecătorilor – pentru abordarea cazurilor de trafic de persoane şi lucrul cu victimele, în vederea sensibilizării în privinţa traficului de persoane şi a înţelegerii tuturor formelor de trafic.
  • Creşterea numărului de poliţişti care anchetează infracţiunile de trafic de persoane şi a numărului de anchetatori financiari specializaţi în cazuri de trafic de persoane.
  • Creşterea semnificativă a pregătirii poliţiei pentru lucrul cu victimele, strângerea de dovezi ale traficului de persoane şi înţelegerea constrângerii psihologice.
  • Modificarea legislaţiei pentru a permite autorităţilor să sancţioneze agenţiile de recrutare pentru infracţiuni legate de traficul de persoane.
  • Creşterea calităţii consilierii psihologice şi îmbunătăţirea accesului victimelor la asistenţă medicală.
  • Modificarea regulamentelor pentru a permite nepublicarea electronică a numelor tururor victimelor care depun mărturie la procese pentru protejarea martorilor de represalii şi stigmatizare şi pentru a încuraja mai multe victime să se implice în urmărirea în justiţie.
  • Acordarea de consiliere juridică adecvată şi protecţie în instanţă victimelor care asistă la punerea sub acuzare.
  • Revizuirea mecanismului de retrocedare pentru a include o scădere la minim a taxelor judiciare şi o creştere a eforturilor de asigurare de compensaţii pentru victime.
  • Alocarea de resurse financiare adecvate pentru punerea în aplicare a strategiei naţionale şi a planului naţional de acţiune 2018-2022.

Autorităţile au diminuat eforturile de aplicare a legii. Articolele 210 şi 211 din Codul Penal incriminau traficul de persoane în scopuri de exploatare sexuală şi muncă forţată şi prevedeau pedepse cu închisoarea între 3 şi 10 ani, suficient de severe şi, în ce priveşte traficul de persoane în scopuri de exploatare sexuală, proporţionale cu pedepsele prevăzute pentru alte infracţiuni grave, cum este violul. Ca şi în anii trecuţi, datele furnizate de autorităţi nu au făcut diferenţa între cazurile legate exclusiv de trafic de persoane şi cazurile care priveau alte infracţiuni, precum proxenetismul. Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism (DIICOT) şi Direcţia de Combatere a Criminalităţii Organizate (DCCO) răspund de anchetarea şi urmărirea penală în cazurile de trafic de persoane. Autorităţile române au deschis 532 de noi cazuri de trafic de persoane în 2019, număr în scădere faţă de 695 în 2018 şi 675 în 2017. Procutorii au pus sub urmărire penală 347 de suspecţi de trafic de persoane, comparativ cu 399 în 2018 şi 362 în 2017). Instanţele au condamnat 120 de traficanţi de persoane în 2019, continuând scăderea anuală de la 130 de traficanţi în 2018, şi de la 222 în 2017. Deşi 37 de traficanţi condamnaţi au primit pedepse cu suspendare, iar în cazul a trei s-a amânat executarea pedepsei cu închisoarea, restul de 80 de traficanţi au primit pedepse cu închisoarea între 1 şi peste 10 ani. În perioada de referinţă, instanţa a achitat 25 de presupuşi traficanţi în cunoscutul caz de trafic de copii „Ţăndărei”, în care instanţa i-a judecat pe presupuşii traficanţi în baza unei legi care a prevăzut pedepse mai mici şi o perioadă de prescriere mai scurtă. Cazul a fost rezultatul unei anchete comune desfăşurate cu Marea Britanie în 2009-2010, care a vizat o reţea românească de trafic de persoane, considerată de Europol a fi una dintre cele mai mari din Europa; traficanţii au recrutat sute de copii din comunităţi sărace de romi din partea de sud a ţării şi i-au exploatat în Marea Britanie pentru cerşetorie forţată sau furt. În 2019, DIICOT şi DCCO au făcut parte din 80 de echipe comune de anchetatori cu omologi europeni, creştere semnificativă de la 36 în 2018 şi 44 în 2017. În iulie 2019, autorităţile române şi germane au colaborat la o anchetă care a dus la arestarea a patru bărbaţi români pentru exploatare sexuală a minorilor, inclusiv a propriilor copii. Autorităţile române au participat şi la un caz pan-european de trafic de copii, a cărui anchetă a fost condusă de Europol şi a dus la 34 de arestări.

Complicitatea extinsă şi necondamnarea funcţionarilor publici au împiedicat aplicarea eficientă a legii. Deşi autorităţile nu au colectat date despre funcţionarii complici, ONG-urile, jurnaliştii şi activiştii pentru drepturile omului au semnalat cazuri de complicitate la infracţiuni de trafic de persoane a funcţionarilor guvernamentali, în special cazuri de exploatare a minorilor şi de complicitate cu traficanţii. În mai 2019, DIICOT a început urmărirea penală a fostului şef de poliţie dintr-un oraş din sud-estul României pentru presupusa protejare a unei reţele de trafic de persoane în timp ce se afla la conducerea inspectoratului local de poliţie. Presa a semnalat faptul că o reţea transfrontalieră de trafic de persoane a folosit mita şi presiunea pentru a determina poliţia să angajeze un ofiţer la Inspectoratul General al Poliţiei. Presa a menţionat de asemenea faptul că traficanţii au negociat alte funcţii şi transferuri în cadrul forţelor de poliţie şi au oferit poliţiei informaţii despre grupuri rivale de infractori pentru a-şi elimina competiţia. În plus, mai multe ONG-uri au exprimat suspiciunea că personalul care lucrează în centrele de plasament pentru minori şi în centrele rezidenţiale pentru persoanele cu dizabilităţi au facilitat traficul de persoane. Cu toate acestea, autorităţile nu au raportat nicio anchetă, punere sub urmărire penală sau condamnare a unor angajaţi guvernamentali complici la infracţiuni de trafic de persoane.

Pe baza informaţiilor obţinute în cursul procesului de identificare, autorităţile au informat victimele cu privire la serviciile disponibile pentru ele, apoi victimele au hotărât ce servicii preferă şi şi-au dat consimţământul la procesul de referire. Autorităţile au îndreptat victimele identificate către ANITP, dacă acestea erau adulte, şi către serviciile de protecţie a copilului dacă victima era minoră. Victimele au primit protecţie şi servicii de asistenţă în instituţii de stat şi în adăposturi conduse de ONG-uri şi destinate victimelor traficului de persoane. Guvernul a menţinut trei adăposturi de stat destinate victimelor traficului de persoane cu capacitatea de a găzdui 18 adulţi; în aceste adăposturi erau găzduite şi victime ale violenţei domestice. Autorităţile au plasat copiii victime ale traficului de persoane în instituţii pentru copii sau în instituţii pentru copiii cu dizabilităţi administrate de serviciile pentru protecţia copilului. În ciuda faptului că 47% dintre victimele identificate sunt copii, aceste instituţii nu au furnizat asistenţă specializată şi, în cazuri frecvente, au supus copiii unor noi traume. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţie (ANPDCA) a semnalat faptul că serviciile de protecţie a copilului din majoritatea judeţelor nu au experienţa şi resursele necesare pentru a oferi servicii care să răspundă nevoilor speciale ale victimelor traficului de persoane. ANPDCA a semnalat de asemenea captul că serviciilor locale de protecţie a copilului, care trebuiau să ofere servicii victimelor traficului de persoane, le-au lipsit cunoştinţele necesare care să le permită să justifice solicitarea de fonduri pentru servicii specializate. Serviciile de protecţie a copilului au gestionat doar două centre specializate destinate copiilor victime ale traficului de persoane. Problemele permanente ale abuzului şi neglijării copiilor instituţionalizaţi şi lipsa unei identificări anticipate în instituţiile de stat au pus copiii din centrele de plasament în pericol de a deveni victime ale traficului. În 2019, autorităţile nu au identificat victime din alte ţări printre refugiaţi şi solicitanţii de azil, dar observatorii estimau că există zeci de cazuri. Legea permite străinilor victime ale traficului de persoane să solicite azil şi acordă solicitanţilor de azil dreptul de a lucra după trei luni. De asemenea, legea permite străinilor victime ale traficului de persoane care cooperau cu autorităţile să primească drept temporar de reşedinţă în ţară timp de 6 luni, cu posibilitate de prelungire. Victimele din România aflate în străinătate au primit gratuit documente de călătorie emise de către ambasadele României; cu toate acestea, guvernul nu a achitat costurile de transport, lăsând acest lucru în seama ONG-urilor şi a unei organizaţii internaţionale.

Lipsa fondurilor guvernamentale pentru servicii de asistenţă şi protecţie ale ONG-urilor a fost în continuare o problemă. Deşi guvernul s-a bazat pe ONG-uri pentru a furniza asistenţă victimelor, nu a alocat fonduri direct ONG-urilor, ca urmare a unei prevederi legislative care nu permite finanţarea directă. Guvernul nu a impus standarde minime obligatorii de calitate a asistenţei oferite victimelor, drept urmare, asistenţa oferită a variat extrem de mult de la o instituţie la alta. Legea prevede îngrijire psihologică şi medicală pentru toate victimele. Cu toate acestea, guvernul nu a oferit mai mult de o şedinţă de consiliere psihologică şi nu a acoperit costul serviciilor medicale. ONG-urile au achitat costul tuturor serviciilor psihologice acordate victimelor, ca urmare a refuzului guvernului de a-i plăti pe psihologii care au oferit asistenţă victimelor. ONG-urile au achitat de asemenea costul serviciilor medicale de urgenţă acordate victimelor, fiindcă guvernul nu a dispus de asistenţă financiară iar plata serviciilor medicale s-a făcut pe loc. Mai mult, pentru a avea acces la îngrijire medicală, victimele din România au fost nevoite să se întoarcă în localitatea de domiciliu pentru a obţine documente de identitate. Acest proces a prezentat obstacole logistice şi financiare pentru multe victime ale traficului de persoane; şi aceste costuri au fost acoperite de ONG-uri.

În general, victimele nu au beneficiat de sprijin adecvat în timpul proceselor penale.

Mai mult, dacă bunurile traficanţilor nu erau confiscate în cazul unui verdict de vinovăţie, guvernul putea plăti daune materiale pentru cheltuielile justificate prin documente, de exemplu pentru serviciile medicale facturate.

Guvernul şi-a crescut într-o mică măsură eforturile de prevenţie. Guvernul a continuat să aplice strategia sa naţională şi planul anual de acţiune pentru 2018-2022, însă nu a alocat resurse financiare pentru vreuna dintre activităţile sau obiectivele stabilite. ANITP a continuat să publice rapoarte şi statistici anuale privind traficul de persoane şi a organizat 85 de campanii de informare publică dedicate informării tinerilor şi adulţilor în căutarea unui loc de muncă în străinătate, comparativ cu 36 în 2018. Mai multe ONG-uri au criticat ANITP pentru că a alocat prea multe resurse campaniilor de informare şi a neglijat nevoile presante ale victimelor. Mai mult, ONG-urile şi-au exprimat îngrijorarea cu privire la posibilităţile de acţiune ale ANITP, menţionând capacitatea sa limitată, infrastructura uzată şi lipsa de autoritate, fonduri şi sprijin din partea guvernului. Guvernul a luat măsuri pentru a reduce cererea de acte sexuale comerciale, desfăşurând inclusiv campanii de informare destinate educării celor care cumpără astfel de servicii cu privire la rolul şi cererea de trafic de persoane asociată actelor sexuale comerciale. În 2019, Inspectoratul General pentru Imigrări a desfăşurat sesiuni de informare despre reglementările de muncă şi obligaţiile angajatorilor pentru solicitanţii de azil şi cetăţenii străini care studiază în România. Deşi Codul Penal interzice companiilor de recrutare cu sediul în România să faciliteze exploatarea cetăţenilor în străinătate, guvernul nu a avut puterea de a pedepsi agenţiile recrutare pentru infracţiunile care contribuie la traficul de persoane, precum taxele de recrutare ilegale. Potrivit unor ONG-uri, poliţia a continuat să nu reacţioneze la informări de trafic în scop de muncă, iar inspectorii muncii nu au avut nici competenţa necesară pentru a identifica situaţiile de trafic de persoane, nici autoritatea legală de a efectua inspecţii neanunţate la mai multe categorii de locuri de muncă. În ciuda acestor neajunsuri, autorităţile au emis 22.000 de permise de muncă pentru migranţi non-UE, ceea ce i-a supus în mod special riscului de a deveni victimele traficului de persoane. ANITP a gestionat o linie telefonică gratuită non-stop, însă cu operator doar în timpul orelor de program. Linia telefonică a oferit servicii în limbile română şi engleză, destinată în principal informării românilor despre modalităţile de a lucra în siguranţă în străinătate. În 2019, la linia telefonică gratuită s-au primit şapte apeluri referitoare la potenţiale cazuri de trafic de persoane, faţă de 13 în 2018, iar patru dintre sesizări au fost anchetate de DCCO.

In fapt, prin acest podcast privind prevenirea traficului de persoane,  Agent Sef Kovacs Valer, politistul sindicalist, efectueaza un efort personal de prevenţie ceea ce arata cu cata daruire si mandrie poarta aceasta haina de politist, politist sindicalist! O LUPTA pe toate fronturile! (Irinel I.).

N.R  – Felicitari pentru initiativa si implicare!

 

Actualitate

Treziți oamenii din letargie, cu inteligență și spirit, cu bunătate și răbdare, că iubirea pare, deja, desuetă….

Publicat

pe

De

Pentru o națiune ce plutește în derivă de prea mult timp, gâlceava intelectualilor poate fi lovitura fatală. Căci ce altceva îi mai lipsește poporului, care se încaieră din cauza buzelor Dragușancei sau operațiilor Prodancei, decât o ceartă ca la ușa cortului între cei chemați să lumineze nația?

Este trist să vezi că oameni de o erudiție dincolo de orice dubiu, culți, cu doctorate făcute pe bune și la timp, se pot încăiera în spațiul public ca niște chivuțe florărese, numai pentru că nu pot să își armonizeze convingerile. Și, mai ales, nu pot să fie de acord că nu sunt de acord… Zânzania intelectualilor, aducătoare doar de prejudicii, are la bază, întotdeauna, promisiunile amăgitoare ale politicienilor, codița băgată de dracul cel degrabă promițător de fală și glorie efemeră.

Făcând pactul cu diavolul, oamenii de cultură ai cetății dau impresia că s-au vândut pe 30 de arginți unor neaveniți, care au știut, la vremea potrivită, să șmecherească tot ce mișcă și să își asigure un trai luxos. Pentru că pe politicienii de pretutindeni nu îi interesează omul, ci puterea și banul. Or, omul de cultură nu asta ar trebui să țintească. O națiune nu poate fi salvată decât prin educație. Iar oamenii politici sunt ultimii interesați să o facă, pentru că ei nu își doresc o națiune salvată ci o adunătură de oameni schilodiți sufletește și intelectual, masă bună de manevră și prosteală.

Ca un popor ce a experimentat Piteștiul și Sighetul, suntem specialiști în a ne distruge elitele, a promova subcultura și a ridica prostia la rang de virtute. Dihonia oamenilor de cultură ne va îngropa orice speranță de schimbare a unui popor ce se transformă, pe zi ce trece, într-o gașcă de creatori de conținut și influenceri ce nu știu a bălmăji alfabetul. Alături de ea, transformarea preoților, altădată esența comunității, în saci de box, chemați doar la nunți și înmormântări, buni de plimbat pentru a arăta ce cool poate fi Isus, va duce țara atât de jos încât nici Lucifer nu o va mai recunoaște.

E trist că țara care l-a avut pe Titulescu ministrul de externe mai poate oferi Europei doar culegători de căpșuni, interlopi și macete, dame de companie și copii de vânzare. Și vina este a noastră, a tuturor. De aceea, rogu-vă, nu vă mai certați. Mergeți și scrieți, vorbiți, arătați oamenilor că lumea înseamnă mult mai mult decât un meci de fotbal la care scuipi semințe și încerci să calculezi ce ai face cu banii dați pe un jucător ce nu își poate silabisi numele.

Vorbiți-le copiilor și adulților deopotrivă, despre cărți și muzică, despre artă. Despre frumos și firesc. Ieșiți în cetate și spuneți oamenilor că banii și puterea nu înseamnă nimic, dar pot distruge totul, în lipsa educației. Iar voi, preoți, ridicați-vă și strigați cât vă țin puterile că lumea este creația Lui, nu a omului și că fără El viața asta, așa cum o știm, va deveni curând amintire. Treziți oamenii din letargie, cu inteligență și spirit, cu bunătate și răbdare, că iubirea pare, deja, desuetă…. Eu asta voi face, cât voi putea.

Adriana Stoicescu

Citeste in continuare

Actualitate

Descoperă Stirispeciale.ro: Ghidul tău complet către jurnalismul autentic

Publicat

pe

De

stirispeciale.ro

Într-o lume dominată de fake news și informații neverificate, Stirispeciale.ro se impune ca o oază de jurnalism autentic și de încredere. Mai mult decât un simplu site de știri, Stirispeciale.ro este o platformă dedicată adevărului, transparenței și responsabilității în media.

Ce face Stirispeciale.ro unic?

  • Verificarea Riguroasă a Informațiilor: Echipa noastră de jurnaliști experimentați verifică cu atenție toate sursele și prezintă doar informații verificate și de încredere.
  • Diversitate Tematică: De la politică și economie la cultură și sport, Stirispeciale.ro acoperă o gamă largă de subiecte, oferind o perspectivă completă asupra lumii din jurul tău.
  • Analize Profunde și Interpretări Relevante: Nu ne limităm la relatarea faptelor, ci oferim analize detaliate și interpretări semnificative ale evenimentelor, ajutându-te să înțelegi mai bine contextul și implicațiile acestora.
  • Focus Pe Comunitate: Ne pasă de problemele locale și de impactul lor asupra comunităților, oferind o platformă pentru a le explora și a găsi soluții.

Stirispeciale.ro: Mai mult decât un site de știri:

  • Comunitate Interactivă: Alătură-te discuțiilor, exprimă-ți opinia și conectează-te cu alți cititori interesați de jurnalismul de calitate.
  • Evenimente și Reportaje Speciale: Descoperă o gamă variată de materiale multimedia, de la interviuri exclusive la reportaje si investigatii, care te vor informa și te vor inspira.
  • Resurse Educaționale: Găsește articole și materiale informative despre media și despre cum să discerni între informații verificate și fake news.

De ce să alegi Stirispeciale.ro?

  • Autenticitate: Ne angajăm să oferim informații veridicate și imparțiale, fără influențe politice sau comerciale.
  • Transparență: Suntem o platformă transparentă, care își asumă responsabilitatea pentru conținutul publicat.
  • Calitate: Echipa noastră de jurnaliști profesioniști este dedicată producerii de materiale informative de cea mai înaltă calitate.

Stirispeciale.ro este mai mult decât un simplu site de știri, este o voce puternică pentru jurnalismul autentic și o platformă esențială pentru o societate informată și democratică. Te invităm să descoperi o lume a informațiilor verificate și a jurnalismului de calitate, alăturându-te comunității Stirispeciale.ro!

Nu rata:

  • Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi zilnic o selecție a celor mai importante știri.
  • Urmărește-ne pe Facebook, Instagram și Twitter pentru a fi la curent cu ultimele noutăți.
  • Implică-te activ: scrie comentarii, participă la sondaje și trimite-ne sugestii pentru a ne îmbunătăți platforma.

Împreună, construim o lume mai bine informată !

Stirispeciale.ro: Adevărul contează!

Citeste in continuare

Actualitate

Radioslatina.ro: Mai mult decât un simplu site de știri, o voce a comunității din Slatina

Publicat

pe

De

radioslatina.ro

Imaginează-ți un loc unde poți găsi cele mai proaspete știri din Slatina, prezentate într-un mod captivant și imparțial. Un loc unde poți fi la curent cu evenimentele locale, te poți informa pe teme diverse și te poți conecta cu ceilalți membri ai comunității. Aici intervine Radioslatina.ro, mai mult decât un simplu site de știri, o voce autentică a Slatinei.

Radioslatina.ro: O perspectivă unică asupra Slatinei:

  • Știri locale relevante: De la politică și economie la cultură și sport, Radioslatina.ro acoperă o gamă largă de subiecte care afectează viața de zi cu zi a slătinenilor.
  • Jurnalism de calitate: Echipa noastră de jurnaliști experimentați și dedicați oferă informații precise, verificate și bine documentate.
  • Format multimedia captivant: Articole detaliate, reportaje video, interviuri și podcast-uri aduc la viață știrile și te fac să te simți ca și cum ai fi chiar în centrul acțiunii.
  • Actualizări în timp real: Fii la curent cu cele mai recente evenimente din Slatina și din regiune, cu notificări instantanee și o platformă mereu actualizată.

Mai mult decât știri:

  • Comunitate interactivă: Participă la discuții, exprimă-ți opinia și conectează-te cu ceilalți membri ai comunității prin intermediul secțiunii de comentarii și a forumurilor dedicate.
  • Evenimente locale: Descoperă o agendă cuprinzătoare a evenimentelor din Slatina, de la concerte și spectacole la festivaluri și târguri.
  • Informații utile: Găsește resurse și informații practice despre Slatina, de la administrație locală la transport și educație.

Radioslatina.ro: O voce puternică pentru Slatina:

  • Promovarea transparenței: Ne angajăm să oferim o platformă imparțială și transparentă pentru dezbateri constructive și exprimarea liberă a opiniilor.
  • Sprijinirea cetățenilor: Ne dorim să contribuim la o societate civilă activă și informată, oferind acces la informații de calitate și facilitând dialogul dintre cetățeni și autorități.
  • Dezvoltarea comunității: Susținem proiectele locale și promovăm valorile civice, contribuind la o Slatină mai prosperă și mai unită.

Radioslatina.ro nu este doar un site de știri, ci o platformă dedicată comunității din Slatina. Te invităm să descoperi o lume a informațiilor complete, a dialogului deschis și a implicării active. Alătură-te nouă și fă parte din povestea Radioslatina.ro!

Nu rata:

  • Abonează-te la newsletter-ul nostru pentru a primi zilnic o selecție a celor mai importante știri din Slatina.
  • Urmărește-ne pe Facebook, Instagram și Twitter pentru a fi la curent cu ultimele noutăți.
  • Implică-te activ: scrie comentarii, participă la sondaje și trimite-ne sugestii pentru a ne îmbunătăți platforma.

Împreună, construim o voce puternică pentru Slatina!

Radioslatina.ro: Informația care contează, la un click distanță.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

ARTEHNIS

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România.
Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național?
Garantăm confidențialitatea!

Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503
Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com
Departament Investigații - Secția Anticorupție

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Știri calde

Exclusiv11 ore ago

Caracatita WHITE TOWER (XIII – A) scoate la iveala putregaiul din IPJ Prahova si din varful MAI

Procurorii continuă să facă ample investigații într-o afacere imobiliară suspectă. Vorbim despre un dosar penal deschis în urma perchezițiilor care...

Exclusiv19 ore ago

Cica MAI ar avea un ofiter detasat (sau se zice infiltrat ?) la Ministerul Muncii si care a terminat facultatea de popi

Cica MAI ar avea un ofiter detasat (sau se zice infiltrat ?) la Ministerul Muncii si care a terminat facultatea...

Exclusiv19 ore ago

Cetățenii au fost nevoiți să aștepte până când la locul accidentului sa soseasca un echipaj din cadrul Serviciului Rutier Giurgiu, de la o distanță de peste 60 km

Șeful IPJ Giurgiu a lăsat drumurile naționale fără polițiști rutieri, dezvaluie cei de la sindicatul Europol Pe DN 6 ce...

Exclusiv2 zile ago

Caracatita WHITE TOWER (XIII) scoate la iveala putregaiul din IPJ Prahova si din varful MAI – adeverinte false pentru credite pe numele unor politisti, mai rau ca la ultimii infractori! Maine, orele 13.00

“LA PIOVRA” Prahoveana din varful IPJ Prahova si din varful MAI Alt prejudiciu de aproximativ 1 milion de euro! Am...

Exclusiv2 zile ago

Politistii, fie activi sau pensionari, ghinionisti sa fie contemporani cu narcisistul sef al DGF, sufera consecintele

Despre erori si umbre la DGF! Despre narcisistul sef al DGF, salariul de excelenta si sporul de izolare!, dezvaluie Emil...

Exclusiv3 zile ago

Nu e logic ca lipsa de transparenta a Directiei Generale Financiara din MAI ascunde o greseala?

Aspectul care deranjeaza cel mai mult la Directia Generala Financiara din MAI este lasitatea, lipsa de barbatie. A fost si...

Exclusiv3 zile ago

Federatia Politistilor de Penitenciare pune in discutie interpretarea diferită din unități, cu privire la decontarea serviciilor turistice pentru cei care au efectuat concediu de odihnă anul trecut și au depus documentele justificative decontării in acest an

In data de 16.02.2024, incepând cu ora 10.30, a avut loc ședinta dintre conducerea ANP- federatii sindicale și conducerile unităților...

Exclusiv5 zile ago

Compromisul (in)justitiei prahovene pentru “albirea” procurorilor paraditori Onea, Portocala si Reileanu

Ne intrebam intr-un articol, pe buna dreptate, cat de impartiala poate fi judecata intr-un dosar in care inculpatii au ajuns...

Exclusiv5 zile ago

Pensionările cele mai multe se remarcă în rândul polițiștilor/MAI este total debusolat în privința măsurilor pe care ar urma să le ia în privința evitării dezastrului

Mai bine de un an în urmă, eram singura voce sindicală care a avertizat că majorarea vârstei de pensionare în...

Exclusiv5 zile ago

Conducerea IGPR nu a consultat organizațiile sindicale pentru acordarea majorărilor polițiștilor din subordine, în special pentru structurile DOS, DCCO

În data de 08.02.2024, începând cu ora 15:45 la sediul IGPR a avut loc o întâlnire între conducerea instituției și...

Exclusiv6 zile ago

Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (XII)/Funcționarii Primăriei rămân în arest la domiciliu!/Noi plangeri penale!

Vorbim despre cea mai mare fraudă imobiliară din istoria Ploiestiului, cu un prejudiciu de peste un milion de euro. Investigaţiile...

Exclusiv6 zile ago

Cu mașina de serviciu și la Tribunal! Martorii care au mintit la comanda procurorului „Portocala” intr-un dosar fabricat

Imagini incredibile ne-au fost trimise pe adresa redacției de un cititor. Angajații Direcției Silvice Prahova folosesc mașinile instituției și pentru...

Exclusiv6 zile ago

„Decăpusirea” sistemului ar trebui să inceapă cu cei care l-au căpușit până la sufocare

In data de 14.02.2024, incepând cu orele 12.50, a avut loc intâlnirea on-line, intre conducerea Administrației Naționale a Penitenciarelor ,...

Exclusiv7 zile ago

M.A.I. – Repară inechitățile privind norma de echiparea a polițiștilor din promoțiile 2021-2023

La sediul Ministerului Afacerilor Interne a avut loc ședința Comisiei de Dialog Social ce a avut pe ordinea de zi ...

Exclusivo săptămână ago

„Acei chirurgi esteticieni pe care i-am mai văzut că profesau fără a avea studii superioare în domeniul medical, nu ar mai trebui să fie condamnați penal, atâta vreme cât același lucru se întâmplă în MAI”

„Prostituția profesională”, este un termen pe care l-am auzit în ultimii ani din gura colegilor care au ales să renunțe...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!