Connect with us

Actualitate

Prevenirea traficului de persoane/Podcast cu Agent Sef Kovacs Valer, politistul sindicalist

Avatar

Publicat

pe

Probabil auzi din ce in ce mai des de la prieteni sau din alte medii despre podcasturi, dar nu stii exact ce inseamna si de ce te-ar interesa subiectul. In acest articol, ne propunem sa iti oferim mai multe informatii, pentru a vedea daca este sau nu de interes subiectul pentru tine.

Relativ noua in Romania, dar tot mai des utilizata, notiunea de podcast prinde contur si este pacat sa nu afli mai multe informatii, pentru a putea sa iti faci singur o parere daca este sau nu interesant subiectul.

Poate cei mai multi care asculta podcasturi au ajuns intamplator la acestea, dupa care si-au dat seama ca sunt foarte atractive atat pentru a afla lucruri noi, cat si pentru destindere. Dar sa vedem mai pe larg ce este un podcast, cum il poti accesa si de ce ar fi de interes pentru tine.

Daca dai o cautare dupa podcast dex nu vei gasi o explicatie viabila, deoarece cuvantul este preluat in limba romana, la fel ca multe altele in ultima perioada, pentru a reusi sa ne descurcam cu avalansa de informatii legate de tehnologie in general, care avanseaza foarte repede.

Chiar daca podcast dex nu are o explicatie, se pot gasi cateva formule care sa dea o definitie si anume:

  • Un fel de emisiune radio ce are mai multe episoade;
  • Difuzarea pe internet de continut audio;
  • Un fisier audio care poate fi descarcat de pe internet si ascultat pe diferite device-uri
  • Mai pe scurt, o explicatie pentru podcast dex ar putea suna asa: este continut audio.

In acest articol va propunem sa urmariti un podcast  cu Agent Sef Kovacs Valer, politistul sindicalist privind prevenirea traficului de persoane.

Guvernul României nu îndeplineşte în totalitate standardele minime în vederea eliminării traficului de fiinţe umane, însă depune eforturi semnificative în acest sens. Aceste eforturi au inclus identificarea unui număr semnificativ mai mare de victime ale traficului de persoane, participarea la un număr de două ori mai mare de anchete internaţionale şi desfăşurarea mai multor campanii de informare.

Autorităţile au anchetat, pus sub acuzare şi condamnat un număr mai mic de traficanţi. Presupusa complicitate la infracţiuni de trafic de persoane a persistat fără a fi pedepsită, mai ales în cazul funcţionarilor publici care exploatau minori aflaţi în centre de plasament de stat. Autorităţile nu au urmărit în mod adecvat indiciile traficului de persoane sau nu au identificat victime în rândul populaţiilor vulnerabile, precum solicitanţii de azil, lucrătorii sexuali sau copiii din instituţii de stat. Serviciile dedicate victimelor minore ale traficului de persoane au rămas inadecvate. Mai mult, insuficienta finanţare de către guvern a serviciilor de asistenţă şi protecţie a continuat să fie o problemă, lăsând majoritatea victimelor neprotejate, predispuse la noi traume şi vulnerabile la noi acte de trafic de persoane.

RECOMANDĂRI PRIORITARE SUNT:

  • Fermitate în anchetare şi punere sub urmărire penală în cazurile de trafic de persoane, conform legislaţiei, şi pedepse semnificative cu închisoarea pentru traficanţii condamnaţi, inclusiv pentru funcţionarii complici.

 

  • Identificarea preventivă a potenţialelor victime, în special din rândul populaţiei vulnerabile precum migranţi şi solicitanţi de azil, persoane implicate în activităţi de prostituţie şi copii din centrele de plasament de stat, printr-o mai bună pregătire a poliţiştilor şi a inspectorilor muncii pentru a recunoaşte indiciile exploatării.
  • Sporirea semnificativă a resurselor alocate pentru servicii specializate dedicate victimelor şi a calităţii acestora, inclusiv prin pregătirea lucrătorilor de la protecţia copilului care lucrează cu victimele şi prin asigurarea resurselor de care aceştia au nevoie, precum finanţarea.
  • Modificarea legislaţiei pentru a permite oferirea de sprijin financiar ONG-urilor pentru servicii pentru victime şi crearea şi instituirea unui mecanism formal de administrare a fondurilor.
  • Extinderea eforturilor de pregătire a funcţionarilor implicaţi în procedurile judiciare – în special a judecătorilor – pentru abordarea cazurilor de trafic de persoane şi lucrul cu victimele, în vederea sensibilizării în privinţa traficului de persoane şi a înţelegerii tuturor formelor de trafic.
  • Creşterea numărului de poliţişti care anchetează infracţiunile de trafic de persoane şi a numărului de anchetatori financiari specializaţi în cazuri de trafic de persoane.
  • Creşterea semnificativă a pregătirii poliţiei pentru lucrul cu victimele, strângerea de dovezi ale traficului de persoane şi înţelegerea constrângerii psihologice.
  • Modificarea legislaţiei pentru a permite autorităţilor să sancţioneze agenţiile de recrutare pentru infracţiuni legate de traficul de persoane.
  • Creşterea calităţii consilierii psihologice şi îmbunătăţirea accesului victimelor la asistenţă medicală.
  • Modificarea regulamentelor pentru a permite nepublicarea electronică a numelor tururor victimelor care depun mărturie la procese pentru protejarea martorilor de represalii şi stigmatizare şi pentru a încuraja mai multe victime să se implice în urmărirea în justiţie.
  • Acordarea de consiliere juridică adecvată şi protecţie în instanţă victimelor care asistă la punerea sub acuzare.
  • Revizuirea mecanismului de retrocedare pentru a include o scădere la minim a taxelor judiciare şi o creştere a eforturilor de asigurare de compensaţii pentru victime.
  • Alocarea de resurse financiare adecvate pentru punerea în aplicare a strategiei naţionale şi a planului naţional de acţiune 2018-2022.

Autorităţile au diminuat eforturile de aplicare a legii. Articolele 210 şi 211 din Codul Penal incriminau traficul de persoane în scopuri de exploatare sexuală şi muncă forţată şi prevedeau pedepse cu închisoarea între 3 şi 10 ani, suficient de severe şi, în ce priveşte traficul de persoane în scopuri de exploatare sexuală, proporţionale cu pedepsele prevăzute pentru alte infracţiuni grave, cum este violul. Ca şi în anii trecuţi, datele furnizate de autorităţi nu au făcut diferenţa între cazurile legate exclusiv de trafic de persoane şi cazurile care priveau alte infracţiuni, precum proxenetismul. Direcţia de Investigare a Infracţiunilor de Criminalitate Organizată şi Terorism (DIICOT) şi Direcţia de Combatere a Criminalităţii Organizate (DCCO) răspund de anchetarea şi urmărirea penală în cazurile de trafic de persoane. Autorităţile române au deschis 532 de noi cazuri de trafic de persoane în 2019, număr în scădere faţă de 695 în 2018 şi 675 în 2017. Procutorii au pus sub urmărire penală 347 de suspecţi de trafic de persoane, comparativ cu 399 în 2018 şi 362 în 2017). Instanţele au condamnat 120 de traficanţi de persoane în 2019, continuând scăderea anuală de la 130 de traficanţi în 2018, şi de la 222 în 2017. Deşi 37 de traficanţi condamnaţi au primit pedepse cu suspendare, iar în cazul a trei s-a amânat executarea pedepsei cu închisoarea, restul de 80 de traficanţi au primit pedepse cu închisoarea între 1 şi peste 10 ani. În perioada de referinţă, instanţa a achitat 25 de presupuşi traficanţi în cunoscutul caz de trafic de copii „Ţăndărei”, în care instanţa i-a judecat pe presupuşii traficanţi în baza unei legi care a prevăzut pedepse mai mici şi o perioadă de prescriere mai scurtă. Cazul a fost rezultatul unei anchete comune desfăşurate cu Marea Britanie în 2009-2010, care a vizat o reţea românească de trafic de persoane, considerată de Europol a fi una dintre cele mai mari din Europa; traficanţii au recrutat sute de copii din comunităţi sărace de romi din partea de sud a ţării şi i-au exploatat în Marea Britanie pentru cerşetorie forţată sau furt. În 2019, DIICOT şi DCCO au făcut parte din 80 de echipe comune de anchetatori cu omologi europeni, creştere semnificativă de la 36 în 2018 şi 44 în 2017. În iulie 2019, autorităţile române şi germane au colaborat la o anchetă care a dus la arestarea a patru bărbaţi români pentru exploatare sexuală a minorilor, inclusiv a propriilor copii. Autorităţile române au participat şi la un caz pan-european de trafic de copii, a cărui anchetă a fost condusă de Europol şi a dus la 34 de arestări.

Complicitatea extinsă şi necondamnarea funcţionarilor publici au împiedicat aplicarea eficientă a legii. Deşi autorităţile nu au colectat date despre funcţionarii complici, ONG-urile, jurnaliştii şi activiştii pentru drepturile omului au semnalat cazuri de complicitate la infracţiuni de trafic de persoane a funcţionarilor guvernamentali, în special cazuri de exploatare a minorilor şi de complicitate cu traficanţii. În mai 2019, DIICOT a început urmărirea penală a fostului şef de poliţie dintr-un oraş din sud-estul României pentru presupusa protejare a unei reţele de trafic de persoane în timp ce se afla la conducerea inspectoratului local de poliţie. Presa a semnalat faptul că o reţea transfrontalieră de trafic de persoane a folosit mita şi presiunea pentru a determina poliţia să angajeze un ofiţer la Inspectoratul General al Poliţiei. Presa a menţionat de asemenea faptul că traficanţii au negociat alte funcţii şi transferuri în cadrul forţelor de poliţie şi au oferit poliţiei informaţii despre grupuri rivale de infractori pentru a-şi elimina competiţia. În plus, mai multe ONG-uri au exprimat suspiciunea că personalul care lucrează în centrele de plasament pentru minori şi în centrele rezidenţiale pentru persoanele cu dizabilităţi au facilitat traficul de persoane. Cu toate acestea, autorităţile nu au raportat nicio anchetă, punere sub urmărire penală sau condamnare a unor angajaţi guvernamentali complici la infracţiuni de trafic de persoane.

Pe baza informaţiilor obţinute în cursul procesului de identificare, autorităţile au informat victimele cu privire la serviciile disponibile pentru ele, apoi victimele au hotărât ce servicii preferă şi şi-au dat consimţământul la procesul de referire. Autorităţile au îndreptat victimele identificate către ANITP, dacă acestea erau adulte, şi către serviciile de protecţie a copilului dacă victima era minoră. Victimele au primit protecţie şi servicii de asistenţă în instituţii de stat şi în adăposturi conduse de ONG-uri şi destinate victimelor traficului de persoane. Guvernul a menţinut trei adăposturi de stat destinate victimelor traficului de persoane cu capacitatea de a găzdui 18 adulţi; în aceste adăposturi erau găzduite şi victime ale violenţei domestice. Autorităţile au plasat copiii victime ale traficului de persoane în instituţii pentru copii sau în instituţii pentru copiii cu dizabilităţi administrate de serviciile pentru protecţia copilului. În ciuda faptului că 47% dintre victimele identificate sunt copii, aceste instituţii nu au furnizat asistenţă specializată şi, în cazuri frecvente, au supus copiii unor noi traume. Autoritatea Naţională pentru Protecţia Drepturilor Copilului şi Adopţie (ANPDCA) a semnalat faptul că serviciile de protecţie a copilului din majoritatea judeţelor nu au experienţa şi resursele necesare pentru a oferi servicii care să răspundă nevoilor speciale ale victimelor traficului de persoane. ANPDCA a semnalat de asemenea captul că serviciilor locale de protecţie a copilului, care trebuiau să ofere servicii victimelor traficului de persoane, le-au lipsit cunoştinţele necesare care să le permită să justifice solicitarea de fonduri pentru servicii specializate. Serviciile de protecţie a copilului au gestionat doar două centre specializate destinate copiilor victime ale traficului de persoane. Problemele permanente ale abuzului şi neglijării copiilor instituţionalizaţi şi lipsa unei identificări anticipate în instituţiile de stat au pus copiii din centrele de plasament în pericol de a deveni victime ale traficului. În 2019, autorităţile nu au identificat victime din alte ţări printre refugiaţi şi solicitanţii de azil, dar observatorii estimau că există zeci de cazuri. Legea permite străinilor victime ale traficului de persoane să solicite azil şi acordă solicitanţilor de azil dreptul de a lucra după trei luni. De asemenea, legea permite străinilor victime ale traficului de persoane care cooperau cu autorităţile să primească drept temporar de reşedinţă în ţară timp de 6 luni, cu posibilitate de prelungire. Victimele din România aflate în străinătate au primit gratuit documente de călătorie emise de către ambasadele României; cu toate acestea, guvernul nu a achitat costurile de transport, lăsând acest lucru în seama ONG-urilor şi a unei organizaţii internaţionale.

Lipsa fondurilor guvernamentale pentru servicii de asistenţă şi protecţie ale ONG-urilor a fost în continuare o problemă. Deşi guvernul s-a bazat pe ONG-uri pentru a furniza asistenţă victimelor, nu a alocat fonduri direct ONG-urilor, ca urmare a unei prevederi legislative care nu permite finanţarea directă. Guvernul nu a impus standarde minime obligatorii de calitate a asistenţei oferite victimelor, drept urmare, asistenţa oferită a variat extrem de mult de la o instituţie la alta. Legea prevede îngrijire psihologică şi medicală pentru toate victimele. Cu toate acestea, guvernul nu a oferit mai mult de o şedinţă de consiliere psihologică şi nu a acoperit costul serviciilor medicale. ONG-urile au achitat costul tuturor serviciilor psihologice acordate victimelor, ca urmare a refuzului guvernului de a-i plăti pe psihologii care au oferit asistenţă victimelor. ONG-urile au achitat de asemenea costul serviciilor medicale de urgenţă acordate victimelor, fiindcă guvernul nu a dispus de asistenţă financiară iar plata serviciilor medicale s-a făcut pe loc. Mai mult, pentru a avea acces la îngrijire medicală, victimele din România au fost nevoite să se întoarcă în localitatea de domiciliu pentru a obţine documente de identitate. Acest proces a prezentat obstacole logistice şi financiare pentru multe victime ale traficului de persoane; şi aceste costuri au fost acoperite de ONG-uri.

În general, victimele nu au beneficiat de sprijin adecvat în timpul proceselor penale.

Mai mult, dacă bunurile traficanţilor nu erau confiscate în cazul unui verdict de vinovăţie, guvernul putea plăti daune materiale pentru cheltuielile justificate prin documente, de exemplu pentru serviciile medicale facturate.

Guvernul şi-a crescut într-o mică măsură eforturile de prevenţie. Guvernul a continuat să aplice strategia sa naţională şi planul anual de acţiune pentru 2018-2022, însă nu a alocat resurse financiare pentru vreuna dintre activităţile sau obiectivele stabilite. ANITP a continuat să publice rapoarte şi statistici anuale privind traficul de persoane şi a organizat 85 de campanii de informare publică dedicate informării tinerilor şi adulţilor în căutarea unui loc de muncă în străinătate, comparativ cu 36 în 2018. Mai multe ONG-uri au criticat ANITP pentru că a alocat prea multe resurse campaniilor de informare şi a neglijat nevoile presante ale victimelor. Mai mult, ONG-urile şi-au exprimat îngrijorarea cu privire la posibilităţile de acţiune ale ANITP, menţionând capacitatea sa limitată, infrastructura uzată şi lipsa de autoritate, fonduri şi sprijin din partea guvernului. Guvernul a luat măsuri pentru a reduce cererea de acte sexuale comerciale, desfăşurând inclusiv campanii de informare destinate educării celor care cumpără astfel de servicii cu privire la rolul şi cererea de trafic de persoane asociată actelor sexuale comerciale. În 2019, Inspectoratul General pentru Imigrări a desfăşurat sesiuni de informare despre reglementările de muncă şi obligaţiile angajatorilor pentru solicitanţii de azil şi cetăţenii străini care studiază în România. Deşi Codul Penal interzice companiilor de recrutare cu sediul în România să faciliteze exploatarea cetăţenilor în străinătate, guvernul nu a avut puterea de a pedepsi agenţiile recrutare pentru infracţiunile care contribuie la traficul de persoane, precum taxele de recrutare ilegale. Potrivit unor ONG-uri, poliţia a continuat să nu reacţioneze la informări de trafic în scop de muncă, iar inspectorii muncii nu au avut nici competenţa necesară pentru a identifica situaţiile de trafic de persoane, nici autoritatea legală de a efectua inspecţii neanunţate la mai multe categorii de locuri de muncă. În ciuda acestor neajunsuri, autorităţile au emis 22.000 de permise de muncă pentru migranţi non-UE, ceea ce i-a supus în mod special riscului de a deveni victimele traficului de persoane. ANITP a gestionat o linie telefonică gratuită non-stop, însă cu operator doar în timpul orelor de program. Linia telefonică a oferit servicii în limbile română şi engleză, destinată în principal informării românilor despre modalităţile de a lucra în siguranţă în străinătate. În 2019, la linia telefonică gratuită s-au primit şapte apeluri referitoare la potenţiale cazuri de trafic de persoane, faţă de 13 în 2018, iar patru dintre sesizări au fost anchetate de DCCO.

In fapt, prin acest podcast privind prevenirea traficului de persoane,  Agent Sef Kovacs Valer, politistul sindicalist, efectueaza un efort personal de prevenţie ceea ce arata cu cata daruire si mandrie poarta aceasta haina de politist, politist sindicalist! O LUPTA pe toate fronturile! (Irinel I.).

N.R  – Felicitari pentru initiativa si implicare!

 

Citeste in continuare
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Ministru Sănătății a stabilit responsabilitatea pentru testarea elevilor împotriva coronavirus

Avatar

Publicat

pe

De

Ministrul Sănătății și ministrul Educației apar în trei videoclipuri făcând teste.

„Fiecare școală are un director. Directorul este responsabil pentru managementul acelei școli. Va apela la colegi, cadre didactice, va apela la personal didactic și didactic auxiliar, personal nedidactic, și acolo unde există un rol foarte important, îi rog pe cei care sunt angajați ai Ministerului Sănătății, asistenți medicali, să se implice în acest proces. Sunt convins că se vor implica… Personalul medical din școli va trebui să sprijine procesul. Personalul medical din școli, acolo unde există”, a spus Cîmpeanu la Antena 3.

„Acolo unde profesorii consideră că nu se pot implica în acest proces sau nu există infrastructură, elevii primesc testele pentru o săptămână și pot fi administrate acasă, sub supravegherea părinților. Dacă se administrează de către părinți sau în prezența părinților, în mod evident, nu mai necesită acordul expres al acestora, deoarece părinții sunt cei care le administrează”.

Ministrul Sănătății și ministrul Educației apar în trei videoclipuri în care arată cum se pregătesc și se realizează testele antigen de salivă pentru depistarea covid la copii. (Irinel I.).

 

Citeste in continuare

Actualitate

Iata ce beneficii decisive iti ofera efectuarea unui audit energetic industrial!

Avatar

Publicat

pe

De

audit energetic industrial

 

Problemele aparute la nivelul economiei globale in contextul pandemiei de coronavirus au scos la iveala multe neajunsuri ale companiilor. Activitatile nerentabile din punct de vedere financiar cauzate de gestionarea slaba a resurselor este una dintre cele mai importante dificultati.

 

Cum pot fi, insa, economisite resursele fara a fi afectata productia? Primul pas care poate fi facut in aceasta directie este efectuarea unui audit energetic industrial. Daca detii o firma a carei activitate necesita ajustari, afla din acest articol ce reprezinta conceptul de audit si cum te poate ajuta cu afacerea ta!

 

Ce este un audit energetic industrial

Pentru ca lucrurile sa se poata imbunatati, firmele trebuie sa ia masuri si sa schimbe strategia. Economisirea resurselor este un element ce devine absolut necesar pentru ca profitul unei companii sa ramana stabil sau chiar sa creasca.

 

Energia electrica si cea termica sunt resurse pe care orice companie le utilizeaza pentru a putea sa isi desfasoare activitatile de productie. Aceste resurse sunt, insa, costisitoare si pot sa provoace cheltuieli semnificative in fiecare luna. Auditul energetic ajuta la identificarea masurilor care pot fi implementate pentru ca energia consumata sa fie la un nivel mai scazut. Sunt vizate doar masurile care au ca efect doar scaderea cantitatii de resurse consumate, fara afectarea nivelului productiei.

 

Pentru ca auditul sa fie unul desfasurat in cele mai avantajoase conditii pentru firma ta, este necesar sa apelezi la ingineri experimentati si bine pregatiti in domeniu. Acestia vor analiza statisticile referitoare la consum pe care firma ta le-a inregistrat in ultimii trei ani, iar apoi vor face si o evaluare a situatiei sediului in care functioneaza afacerea. In baza acestor analize, se elibereaza un document care atesta efectuarea auditului. Pentru companiile din Romania, cu exceptia IMM-urilor, documentul este necesar si din punct de vedere legal.

 

In afara certificatului care atesta efectuarea unui auditu energetic industrial, se elibereaza si un set de masuri care trebuie implementate in vederea ajustarii eficiente a consumului de energie. Odata implementate aceste masuri, facturile la gaz si electricitate vor fi mai mici, iar activitatea firmei mai eficienta.

 

Ce beneficii primesti

Asadar, primul beneficiu de care te bucuri in urma auditului energetic industrial este cel al unui consum de resurse mai scazut pentru obtinerea aceluiasi nivel de productie. Un alt avantaj important consta in obtinerea unei analize profunde si detaliate a flotei de echipamente si a cladirii pe care firma ta le detine. Prin implementarea masurilor recomandate de catre inginerii auditori, aceste resurse pot fi ajustate si imbunatatite. Astfel, se intarzie sau chiar se impiedica degradarea ori defectarea lor. Pe termen mediu si lung, se vor constata economii foarte importante.

 

Pe langa ajutorul pe care ti-l ofera din punct de vedere economic, un audit energetic industrial te ajuta si sa te asiguri ca respecti legea. In Romania, toate firmele, cu exceptia IMM-urilor, au obligativitatea de a efectua un audit energetic industrial o data la patru ani. Masura este impusa prin legea nr. 121 din 2014 si are ca obiectiv atat ajustarea companiilor din punct de vedere economic, cat si protejarea resurselor naturale si a mediului.

 

Daca doresti sa beneficiezi de un audit efectuat cu seriozitate si pricepere, apeleaza la o companie consacrata din domeniu. Bucura-te de garantia calitatii si de masuri care iti ofera certitudinea ca rezultatele economice ale firmei tale se vor imbunatati in mod semnificativ.

Citeste in continuare

Actualitate

HOTĂRÂRE nr.108 din 28.11.2021 pentru modificarea clasificării țărilor cu risc epidemiologic ridicat, modificare reguli acces în România pentru persoane din zone cu risc

Avatar

Publicat

pe

De

Comitetul Național pentru Situații de Urgență a adoptat în ședința din data de 28 noiembrie 2021, Hotărârea numărul 108, pentru modificarea clasificării țărilor/teritoriilor cu risc epidemiologic ridicat și pentru modificarea regulilor de acces asupra persoanelor care sosesc în România din zone de risc epidemiologic. (Paul D.).

1638096587305-hcnsunr108din28112021

Citeste in continuare

TOP KINETO MEDICAL Ploiesti

Partener special – probleme juridice

Știri calde

Exclusiv8 ore ago

Presa, poliția și monolitul din tablă/Mass-media… frica e intrată în oase și atârnă ca sabia lui Damocles deasupra oricărui ”nefericit” ce se poate trezi imediat vinovat de întinarea imaginii – altminteri imaculată, desigur – instituției, Poliției Române

Nu este un secret că șefimea din Poliția Română manifestă o angoasă specifică față de mass-media. Este chiar mai accentuată...

Exclusiv8 ore ago

E timpul pentru proteste!/E timpul să renunțăm la micile orgolii și să ne unim pentru a ne obține DREPTURILE

Bine, timpul pentru proteste ar fi fost mai mereu în ultimii 30 de ani, având în vedere ignoranța guvernanților în...

Exclusiv8 ore ago

Avansarile in grad profesional inainte de termen/Conditia meritelor exceptionale e un ditamai copacul care iti sare in ochi, ea a devenit cvasi-invizibila pentru cei care trebuie sa isi recompenseze oamenii de incredere

Vine 1 decembrie si, bineinteles, vor aparea si avansarile in grad profesional inainte de termen, pentru ” merite exceptionale”. Avansarile...

Exclusiv1 zi ago

Exista alocații bugetare necesare promovării polițiștilor în funcții de execuție

Având în vedere că în ultima perioadă am primit foarte multe întrebări referitoare la subiectul promovărilor în funcții, venim în...

Exclusiv2 zile ago

Pentru a-si satisface acest „fetiș”, inspectorul șef IPJ Brasov, indisponibilizează zilnic 1 echipaj polițiști care asigură „garda de onoare” pe trotuar, mai ceva la la Palatul Buckingham

Dacă vă întrebați de ce nu vedeți polițiști rutieri prin Brașov, vă spunem noi că îi găsiți în fața Inspectoratului,...

Exclusiv2 zile ago

De cand nu ati mai vazut o triplare a inflatiei anuale? Ca furt de motorina de 2 milioane de dolari dintr-o baza NATO sunt convins ca nu ati mai văzut :)

Ce ne spune noua rectificarea bugetara? Ce ne spune noua triplarea inflatiei, de la an la an? Ce ne spun...

Exclusiv3 zile ago

Domnul comisar șef de poliție Mihai-Ginel PREDA, IMPUTERNICIT șef al IPJ Prahova, este pacalit sa gireaze/semneze, fara sa vrea, abuzurile comise de cei de la Serviciul Rutiera al IPJ Prahova (DOCUMENTE)

Incepem acest articol cu o „erata” la cel publicat in data de 26.11.2021: „Pentru o „pasarica”, „cocoselul” Palas Cristinel Tiberius...

Exclusiv4 zile ago

Reactie prompta a conducerii IPJ Prahova la articolul nostru „Pentru o „pasarica”, „cocoselul” Palas Cristinel Tiberius Marius de la Serviciului Rutier al I.J.P.Prahova (Biroul Rutier Ploieşti) s-a transformat intr-un interlop – infractor/Hartuire, abuz in serviciu si manevrarea ilegala a datelor cu caracter personal”

La data de 26.11.2021, ziarul Incisiv de Prahova a publicat articolul „Pentru o „pasarica”, „cocoselul” Palas Cristinel Tiberius Marius de...

Exclusiv4 zile ago

Pentru o „pasarica”, „cocoselul” Palas Cristinel Tiberius Marius de la Serviciului Rutier al I.J.P.Prahova (Biroul Rutier Ploieşti) s-a transformat intr-un interlop – infractor/Hartuire, abuz in serviciu si manevrarea ilegala a datelor cu caracter personal

36 de percheziții au avut loc, joi dimineață, într-o amplă anchetă în care zeci de polițiști de la Brigada de...

Exclusiv5 zile ago

PANICA TOTALA/Dosarul S.C Rompetrol Rafinare S.A aflat in cercetare la DIICOT ST Ploiesti si instrumentat foarte profesional si de BCCO Ploiesti este, in fapt, un dosar „MAMUT”

Motto: „Mi-erai coardă, ți-eram pește / Și împărțeam patul frățește. / Dar tu, coardă, m-ai trădatu’ / Și cu altu’...

Exclusiv5 zile ago

„Dottore”/În urmă cu 7 ani, dublul academician Sorin Cîmpeanu introducea în legea educației una dintre cele mai mari infamii legislative posibile: opțiunea de a renunța benevol la titlul de doctor

Prevederea a fost creată „cu dedicație” pentru cel mai notoriu plagiator, Victor Ponta, pe atunci premier. Acesta voia să scape...

Exclusiv6 zile ago

DIICOT ST Ploiesti si BCCO Ploiesti confirma dezvaluirile ziarului Incisiv de Prahova/Catastrofa ecologica din Prahova

FELICITARI DIICOT ST Ploiesti si BCCO Ploiesti pentru actiunea intreprinsa! In pofida solutiilor asumate de Guvern pentru inchiderea procedurilor de...

Exclusiv1 săptămână ago

Deleanu cercetat penal pentru că a vândut fiilor săi Podgoria Cotnari

Modul în care Constantin Deleanu a vandut prin interpuși Podgoria Cotnari  către o firma controlată de cei doi fii ai...

Exclusiv1 săptămână ago

CCR se va pronunța pe exceptia de neconstitutionalitate a prevederilor art I, alin 1 din OUG nr 226/2020!

Începând cu data de 01.01.2021, Guvernul  a impus ordonanța austerității prin care s-a suspendat aplicarea etapizată a Legii nr. 153/2017...

Exclusiv2 săptămâni ago

Încă o reținere în cazul amenințării cu moartea a șefului IPJ Dâmbovița

Este vorba despre cazul individului care în vara acestui an a distribuit un videoclip în mediul online în care îl...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv

error: Articolele nu se pot copia!