Actualitate
Smart ID obține statutul de Partener SOTI GOLD Altitude
Un portofoliu echilibrat, echipe specializate și atenția pentru client poziționează compania Smart ID în topul partenerilor SOTI din România
București, 20 Octombrie 2021. Smart ID, cel mai important provider și integrator de tehnologii de ultimă generație pentru medii intensive de lucru, a obținut astăzi statutul SOTI Gold Altitude în Parteneriatul cu SOTI. Compania este în acest moment singurul Partener SOTI cu experiență și implementări complexe de soluții pentru managementul dispozitivelor mobile (EMM) în multiple industrii din România.
“Ne bucurăm să ne anunțăm partenerii că am fost onorați cu distincția de partener Gold SOTI Altitude. Includerea Smart ID în Programul SOTI Gold Altitude ne confirmă încă o dată că strategia noastră de dezvoltare centrată pe vocea clientului, disponibilitatea unui portofoliu echilibrat de soluții destinate mediilor intensive de lucru, flexibilitatea implementărilor și atragerea celor mai buni specialiști din piață, ne oferă rezultatele așteptate.” declară Răzvan Drăgoi, Deputy General Manager Smart ID.
În ciuda crizei medicale, România intră într-o perioadă de început a unei noi revoluții mobile. Companiile au conștientizat tot mai mult în această perioadă că avantajele digitalizării integrate, care aliniază toate procesele, resursele, tehnologia și cultura organizațională este o abordare mult mai structurată decât prioritizarea și optimizarea modulară a anumitor procese organizaționale, în funcție de priorități.
Companiile investesc pentru că au nevoie de soluții digitalizate integrate care să le ajute să treacă peste provocările momentului, dar și pentru a-și crește abilitatea și agilitatea de a se adapta noilor scenarii din piață. În plus, nevoia tot mai urgentă de a dota angajații cu instrumente de lucru flexibile, care să asigure continuitatea operațiunilor și productivitatea în condiții de lucru remote, accelerează deciziile de achiziție.
“Acestea sunt doar câteva dintre motivele pentru care ne așteptăm ca, în acest an, creșterea pentru soluțiile de management al dispozitivelor mobile enterprise să ajungă undeva la + 50% față de 2020, va continua cu o ușoară creștere în 2022 și o accelerare reîncepând cu anul 2023.
Creșterea numărului de echipamente mobile enterprise a amplificat complexitatea activităților echipelor de suport tehnic. Managerii acestor departamente au nevoie de o suită de soluții complete, care oferă control și vizibilitate asupra tuturor dispozitivelor mobile din teren: telefoane mobile, tablete, computere, dispozitive robuste, printere industriale etc.
În plus față de vizibilitate, managerii companiilor menționează identificarea rapidă și rezolvarea problemelor care determină nefuncționarea echipamentelor și o mai bună analiză a acestora (69%), aplicații inteligente care să îi ajute să identifice trenduri (68%), dignoză preventivă (67%), securitate și autentificare unică (67%) și aplicații care să coordoneze (să integreze) toate brand-urile de dispozitive mobile enterprise din companie, atunci cand aleg o soluție EMM (Studiu SOTI 2021).“Acești indicatori sunt confirmați și de liderii IT din România”, declară Răzvan Drăgoi, Deputy General Manager Smart ID România.
În prezent, Smart ID a implementat și oferă suport tehnic post implementare pentru aplicații SOTI, care gestionează mii de echipamente și echipe mobile ce lucrează în operațiuni mobile critice pe teren sau în spații industriale. Cele mai mari proiecte sunt implementate în acest moment în curierat, retail, logistică, transporturi, financiar și producție, unde Smart ID are una dintre cele mai puternice echipe specializate în medii critice de business. Compania poate acoperi în egală măsură și companiile cu activități mobile critice, unde esențial este timpul de intervenție: poliție, SMURD, protecție și pază, energie și gaze naturale. „Nu în ultimul rand, cel mai important driver vine din relația pe care am reușit întotdeauna să o construim împreună cu clienții noștri.
În cadrul parteneriatului cu DPD, pentru una dintre cele mai complexe implementări SOTI din România declarația Valentinei Ionescu – IT, Business Development & Project Manager DPD România, ne onorează:
„Punctul forte al companiei Smart ID este și au fost întotdeauna oamenii. Am numai cuvinte de laudă pentru echipa cu care am lucrat în Proiect. Nu am fost implicată în achiziţie, dar la nivel de suport clienţi cred cu tărie că Smart ID deţine una dintre cele mai complexe și mai bine pregătite echipe în medii intensive din piaţă. Acest lucru se vede cel mai bine din evoluţia lor din ultimii ani.
Lucrăm cu oameni și echipe pregătite întotdeauna să livreze dincolo de cerinţe, care sunt permanent la curent cu evoluţia pieţei de automatizări și mobilitate, care sunt dornici să ajute și care vin cu soluţii pe fiecare problemă în parte“, a mai precizat Valentina Ionescu – IT, Business Development & Project Manager DPD România.
Pentru informații suplimentare referitoare la funcționalitățile soluției SOTI puteți accesa www.smartid.ro/solutii
–––––––––-
Despre Altitude
SOTI Altitude pune accent pe dezvoltarea competențelor tehnice, pe diversificarea cerințelor de training, atât pentru inginerii comerciali, cât și pentru arhitecții de soluții software ai partenerilor.
Smart ID beneficiază în acest an de multiple programe de training online, accesibile pentru un număr nelimitat de angajați, acces instant la resurse de vânzări și training, licențe demo și suport extins de pre-vânzare și post-vânzare de clasă mondială.
Considerăm că programul SOTI Altitude vine în ajutorul partenerilor prin simplificarea și clarificarea procesului de implementare. Principalii noștri clienți care au ales să implementeze această soluție EMM își desfășoară activitatea în domenii variate, precum logistică, retail, producție lactate, țigarete, industria farmaceutică, transporturi și curierat.
Despre Smart ID
Smart ID este liderul recunoscut al domeniului IT în România. Ne-am creat renumele de cel mai important furnizor şi integrator de tehnologii de vârf care transformă mediile intensive de lucru, la un nivel neatins până acum. Oferim aplicaţii conectate, în timp real, cu ajutorul cărora clienţii noştri se pot mişca natural în mediul hibrid fizico-digital.
Pentru a reduce costurile proceselor cuprinse între plasarea comenzii şi livrarea către client, Smart ID pune la dispoziţia clienţilor săi know-how şi experienţă în implementări complexe, simplificarea proceselor, soluţii şi echipamente mobile, automatizare şi robotizare, în contextul unei înţelegeri profunde a transformării digitale.
Despre SOTI
Înființată în 1995, SOTI este lider mondial în managementul mobilității și IoT. Cu un portofoliu de peste 17.000 de clienți de afaceri din întreaga lume, o platformă inovatoare care demonstrează o înțelegere profundă a importanței gestionării și securizării dispozitivelor, aplicațiilor, conținutului și datelor corporative, SOTI oferă instrumentele necesare care permit optimizarea și securizare investițiilor în mobilitate. Soluțiile de tip multi-plataformă SOTI și suportul de clasă mondială permit întreprinderilor să-și eficientizeze și să își maximizeze operațiunile, adaugând valoare investițiilor în mobilitate și IoT.
Actualitate
Sardinia: Acolo unde piloții de vânătoare învață să gândească, nu doar să zboare
Actualitate
Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală
Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
-
Exclusivacum 4 zileBurcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Exclusivacum o ziCircul Teoroc își joacă ultima reprezentație: Lacrimi sindicale pentru „Finu” și un grad de chestor confiscat de la obraz!
-
Ancheteacum 4 zileANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 2 zileBăicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Administratieacum 4 zilePenitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 4 zileProtest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 15 oreFamilia Teoroc: De la padoc de lux la circ de strada – Râsul plânsului în sistemul penitenciar! (Ediția cu polițiști santajați și vuvuzele sub frică)
-
Exclusivacum 2 zilePenitenciarul Ploiești si eternul Valentin Matei: Comisar-Șef, influencer de ocazie și păzitorul mistic al mormanului de gunoi



