Actualitate
Bebelușul abandonat care a devenit model Vogue. Povestea impresionantă a lui Xueli Abbing, care suferă de albinism
Micuța Xueli a fost părăsită de părinții ei în fața unui orfelinat din China întrucât suferea de albinism, boala considerată un fel de blestem în acest stat. Ani mai târziu, Xueli Abbing a devenit un cunoscut fotomodel care a apărut și în celebra revistă Vogue.
Xueli Abbing suferă de albinism, o boală care determină lipsa pigmentului în piele, păr, și ochi, precum și o sensibilitate la soare. Însă tocmai datorită faptului că arată diferit, tânăra a reușit să își facă o carieră în modelling. În prezent, la vârsta de 16 ani, aceasta are o carieră bogată, a apărut în revista Vogue, precum și în campanii realizate de cunoscuți designeri.
Micuța Xue, abandonată de părinții naturali pe treptele unui orfelinat
Xueli Abbing și-a spus povestea de viață pentru Jennifer Meierhans.
„Personalul de la orfelinat m-a numit Xue Li. Xue înseamnă zăpadă și Li înseamnă frumos. Am fost adoptată când aveam trei ani și am plecat să locuiesc cu mama și sora mea în Olanda. Mama mea a spus că nu se poate gândi la un nume mai perfect și a considerat că este important să păstrez o referință la rădăcinile mele chinezești.
La momentul în care m-am născut în China, guvernul impusese familiilor politica singurului copil. Erai extrem de ghinionist dacă aveai un copil cu albinism. Unii copii, ca mine, au fost abandonați, alții au fost închiși sau, dacă mergeau la școală, părul lor era vopsit în negru.
Dar în unele țări din Africa, aceștia erau vânați, uneori membrele le erau tăiate sau chiar erau uciși. Vrăjitorii-doctori le folosesc oasele pentru a face medicamente, deoarece oamenii cred că acestea pot vindeca bolile, dar, desigur, acest lucru nu este adevărat, aceste credințe sunt mituri. Am noroc că doar am fost abandonată.
Părinții mei naturali nu au lăsat nicio informație despre mine, așa că nu știu ce zi de naștere am. Dar cu aproximativ un an în urmă, mi-am avut o radiografie la mâini pentru a-mi face o idee mai exactă despre vârstă și medicii au considerat că vârsta de 15 ani ar fi cea mai potrivită”, a relatat aceasta.
Cum a ajuns să facă o carieră în modelling
De asemenea, tânăra a fost povestit și cum a ajuns a ajuns să facă modelling și cum a decurs cariera ei de atunci.
„Am ajuns să fac modelling dintr-o conjunctură când aveam 11 ani. Mama mea avea o legătură cu un designer care era original din Hong Kong. Aceasta are un fiu cu buză de iepure și s-a hotărât să facă haine foarte extravagante pentru el astfel încât să nu se holbeze doar la gura lui. Și-a denumit campania imperfecțiuni perfecte și m-a întrebat dacă vreau să fac parte din show-ul ei fashion de la Hong Kong. A fost o experiență extraordinară”, a relatat Xueli Abbing.
Ulterior, a fost invitată la mai multe ședințe foto iar la un moment dat portretul ei a fost publicat pe Instagram, astfel fiind contactată de o agenție de fotomodele care a întrebat-o dacă vrea să fac parte din campania ei prin care voia să îi reprezinte pe oamenii cu dizabilități în industria modei.
Xueli Abbing a apărut în celebra revistă Vogue
„Una dintre fotografiile pe care mi le-a făcut Brock (Elbank) a fost prezentată în ediția din Vogue Italia din iunie 2019, cu Lana del Rey pe copertă. La acea vreme, nu știam ce revistă importantă era și mi-a luat ceva timp să-mi dau seama de ce oamenii erau atât de încântați de asta”, a mai relatat Xueli.
Totodată, aceasta a povestit și ce înseamnă albinismul pentru ea și cum îi afectează viața.
„Albinismul înseamnă pentru mine că am doar 8-10% din capacitatea normală de vedere și nu mă pot uita direct la lumină deoarece mă dor ochii”, a explicat tânăra.
Din această cauză, atunci când participă la ședințe foto lumina trebuie să fie scăzută astfel încât să nu îi dăuneze sau pozează cu ochii închiși.
„Vreau să schimb lumea”
„Vreau să folosesc modellingul pentru a transmite că albinismul este o boală genetică, nu un blestem. (…) Oamenii îmi spun că trebuie să accept lucrurile din trecutul meu, dar cred că nu e cazul. Cred că trebuie să vezi ce se întâmplă și să înțelegi de ce, dar nu să accepți. Nu voi accepta faptul că există copii care sunt uciși pentru că suferă de albinism. Vreau să schimb lumea. Vreau ca ceilalți copii care suferă de albinism – sau altă formă de dizabilitate sau diferențiere – să știe că pot face și pot fi orice vor. Pentru mine, sunt diferită în anumite moduri, dar la fel în altele. Iubesc sportul și cățăratul și le pot face la fel ca oricine altcineva. Oamenii ți-ar putea spune că nu poți face anumite lucruri, dar poți, doar încearcă”, a fost îndemnul lui Xueli Abbing.
Actualitate
Vulturul Cenușiu: Aripile digitale care anticipează viitorul imprevizibil al războiului
Pe marginea abisului: O eră imprevizibilă cere soluții robuste
Armata Statelor Unite și partenerii săi globali se confruntă cu o eră mai imprevizibilă decât oricând în acest secol. Pe fondul unei instabilități geopolitice crescânde și al progreselor tehnologice galopante, întrebarea crucială este cum pot fi siguri că mișcările actuale sunt cele corecte pentru a pregăti viitorul? Un lucru rămâne constant, indiferent de tulburările vremurilor: nevoia de recunoaștere, supraveghere și achiziție de ținte (RST) și alte roluri vitale pe câmpul de luptă.
În acest context, General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI) continuă să stabilească standardul cu platformele sale modernizate, Modernized Gray Eagle® Extended Range (ER) și Gray Eagle® Short Takeoff and Landing (STOL). Aceste două aeronave de top, cu anduranță mare și capabilități de zbor la altitudine medie, sunt proiectate să răspundă nevoilor operaționale atât ale Armatei SUA, cât și ale clienților internaționali. Ceea ce le face să se distingă este arhitectura lor modulară deschisă, un palmares impresionant de ore de zbor, adaptabilitatea la diverse sarcini utile și armament, precum și rolul indispensabil în recunoaștere și în logistica contestată – aspecte cruciale, în special în teatrele de operații din Pacificul de Vest.
Arhitectura deschisă modulară: Flexibilitate ca un smartphone
Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL se bazează pe arhitectura modulară deschisă a sistemelor (MOSA), o filozofie de design modernă care prioritizează flexibilitatea și inovația. Această abordare asigură integrarea perfectă cu multiple sarcini utile, senzori și sisteme de date, permițând operatorilor să personalizeze configurațiile misiunilor rapid și eficient.
Mulți ofițeri generali și lideri de programe fac o pauză în discuția despre munca lor pentru a-și ridica smartphone-ul: „Așa ceva îmi doresc”, spun ei – un hardware care își poate modifica funcționalitățile cu simplitatea descărcării unei noi aplicații. Ei bine, aeronava Gray Eagle este exact acel tip de sistem.
Ceea ce face aceste platforme unice este capacitatea lor de a rămâne interoperabile cu cadrele existente de comandă, control și partajare a datelor. Arhitectura modulară permite, de asemenea, Armatei SUA și forțelor aliate să integreze noi tehnologii – cum ar fi sisteme radar avansate, capabilități de război electronic sau instrumente de luare a deciziilor bazate pe inteligență artificială – fără a necesita modificări costisitoare sau consumatoare de timp. Pe măsură ce amenințările evoluează, aceste sisteme aeriene fără pilot (UAS) pot evolua alături de ele.
Fiabilitate câștigată în peste 9 milioane de ore de zbor: Un palmares fără egal
GA-ASI a fost recunoscută de mult timp pentru contribuțiile sale la aviația de luptă, cu un palmares definitoriu pentru industrie, care se întinde pe mai mult de trei decenii. Aeronavele companiei, inclusiv Predator®, Reaper® și Gray Eagle, au depășit, în mod colectiv, peste 9 milioane de ore de zbor – o dovadă incontestabilă a fiabilității, anduranței și valorii lor operaționale.
Pentru Armata SUA, aceasta înseamnă că Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL sunt platforme testate în luptă, cu o eficacitate operațională dovedită într-o multitudine de misiuni. Aceste aeronave și-au demonstrat capacitatea de a se adapta și de a prospera sub presiune. Clienții internaționali obțin acces la platforme susținute nu doar de tehnologie de vârf, ci și de decenii de experiență în operațiuni reale, insuflând încredere în capacitatea Gray Eagle de a oferi rezultate.
Versatilitatea misiunii: O multitudine de sarcini utile pentru fiecare scenariu
Unul dintre atributele remarcabile ale Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL este adaptabilitatea sarcinilor utile. Aceste platforme pot fi echipate cu o gamă diversă de senzori, de la camere electro-optice/infraroșii la radar cu deschidere sintetică, module de război electronic și suite de informații de semnalizare. Această versatilitate permite seturi de misiuni care acoperă informații, supraveghere și recunoaștere (ISR); achiziție de ținte; lovituri precise; și multe altele.
Nicăieri nu este versatilitatea misiunii mai utilă decât în teatrul de operații din Indo-Pacific. Forțele americane și aliate trebuie să opereze pe distanțe vaste, adesea în zone cu acces limitat la suport logistic. Acest lucru recompensează o aeronavă eficientă, fiabilă, durabilă și persistentă în toate domeniile. Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL se ridică la înălțimea situației.
Gray Eagle STOL: Pionierul logisticii contestate și al suportului aerian flexibil
Gray Eagle STOL, în special, adaugă un element crucial la această ecuație – capacitatea organică de decolare scurtă (STOL). Aceasta permite aeronavei să opereze de pe aerodromuri austere sau chiar de pe nave militare, eliminând dependența de bazele fixe mari, care ar putea fi țintite de adversari. Poate oferi suport indispensabil cu ISR susținut, reaprovizionare și lovituri, toate în cadrul aceluiași zbor.
Gray Eagle STOL ar putea decola dintr-o bază din zona din spate, încărcat cu provizii pentru forțele SUA sau aliate aflate într-o poziție avansată. Aeronava poate zbura la destinație fără risc pentru un echipaj uman la bord, poate folosi o pistă neamenajată sau improvizată pentru a ateriza și a livra hrană, medicamente și muniție, apoi redecola pentru a survola zona și a asigura supravegherea în timp ce forțele locale recuperează proviziile. Dacă rămân amenințări, Gray Eagle STOL poate fi desfășurat pentru a le angaja sau pentru a coordona cu alte forțe.
Inima recunoașterii și achiziției tintelor: O privire constantă asupra câmpului de luptă
Pentru Armata SUA și forțele armate globale, recunoașterea, căutarea și achiziția țintelor rămân fundamentale pentru războiul modern. Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL s-au dovedit instrumentale în furnizarea de informații acționabile comandanților din multiple domenii – fie că este vorba de urmărirea mișcărilor inamice, monitorizarea țintelor de mare valoare sau securizarea punctelor critice maritime.
Aceste platforme excelează în furnizarea de capabilități ISR persistente, oferind o acoperire continuă a infrastructurii critice, a liniilor frontului și a zonelor contestate. Abilitatea lor de a furniza date aproape în timp real comandanților de la toate nivelurile asigură că luarea deciziilor este informată, rapidă și eficientă. În spațiile de luptă complexe, unde amenințările asimetrice, roiurile de drone și rachetele de croazieră care zboară la joasă înălțime se împletesc cu provocările tradiționale ale adversarilor statali, platformele Gray Eagle oferă o conștientizare situațională fără egal.
Deși noile sisteme mici alimentate cu baterii au un rol pe viitoarele câmpuri de luptă, doar platformele mari, cu aripi lungi, în stilul aeronavelor tradiționale, pot gestiona aceste cerințe esențiale în modul în care Armata SUA și partenerii săi au nevoie.
Avantajul GA-ASI: Liderii mondiali în sistemele aeriene fără pilot
În centrul succesului Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL se află avantajul fundamental al GA-ASI. Cu o istorie de livrare a peste 1.100 de aeronave pe parcursul a trei decenii și avansuri pionierat în aviația de luptă, GA-ASI și-a consolidat reputația de lider mondial în dezvoltarea UAS. Fie că sprijină asistența umanitară, cercetarea științifică sau operațiunile de luptă, sistemele companiei au redefinit rolul platformelor fără pilot în războiul modern.
Pentru Armata SUA și aliații săi globali, Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL de la GA-ASI rămân standardul de aur. Într-o eră definită de evoluția tehnologică rapidă și complexitatea operațională, aceste aeronave reprezintă o investiție vitală în securitatea și eficacitatea viitoare.
Actualitate
Schimbare de putere navală: China comisionează Portavionul Fujian, primul cu catapulte
Actualitate
Criza din Penitenciare: Soluția „salvarea rezerviștilor”, blocată în sertarele ANP?
-
Exclusivacum 4 zileMAFIA DIPLOMATICĂ: CUM MINISTERUL DE EXTERNE A DEVENIT FEUDA „SIRENEI” ȘI A „CONSULILOR” DE PLASTIC, CU PARLAMENTUL PE POST DE TEATRU DE PĂPUȘI!
-
Exclusivacum 3 zileJilava, pușcăria statului: Între clanuri, cadavre și caricatura justiției!
-
Exclusivacum 20 de oreVălenii de Munte: Imperiul crăiesc al corupției și micul dejun ilegal al elitelor!
-
Exclusivacum 20 de oreI.P.J. PRAHOVA, DE LA DOREL LA CARACAL: MAEȘTRII CIRCULUI, SUB BAGHETA GONFLABILĂ A INCOMPETENȚEI! (VIDEO)!
-
Exclusivacum 5 zileDezastru la Academia de Poliție: Reabilitare de 8,3 milioane de euro, mistuită de vânt și birocrație
-
Exclusivacum 5 zileInvestiție de peste 16 milioane lei ingropată într-un proiect IT nefuncțional la MAI: REN-FEC, un eșec costisitor?
-
Exclusivacum 2 zileȘefi din Poliția Română, sub lupa procurorilor
-
Exclusivacum 20 de oreVălenii de Munte: Pălinca de prună și jecmăneala de om! Festivalul foamei „Împăratului”, Ediția XXVI!



