Actualitate
Trei tipuri de clienti si serviciile pe care le cauta in hoteluri

Personalizarea serviciilor este o problema de actualitate in sectorul ospitalitatii de astazi, iar cu totii sunt de acord asupra unui singur lucru: nu mai este un plus, este o prioritate. Atunci cand se gandesc la servicii si produse pentru hoteluri sa le ofere oaspetilor, hotelierii trebuie, prin urmare, sa isi perfectioneze strategiile daca doresc sa asigure o experienta personalizata de neuitat.
Intelegerea nevoilor si preferintelor clientilor poate favoriza introducerea de servicii si produse personalizate care vor contribui la cresterea satisfactiei clientilor, la consolidarea loialitatii acestora si la reducerea costurilor serviciilor. De fapt, personalizarea poate duce, pe baza preferintelor actuale, la crearea de servicii specializate pentru care oaspetii vor fi dispusi sa plateasca mai mult.
In acest articol, vom imparti clientii hotelurilor in trei mari categorii in functie de comportamentul lor, astfel incat sa poti intelege la ce se asteapta si sa-i convingi sa-ti aleaga proprietatea.
Turisti de weekend
Calatorii de acest tip cauta cazare pentru mai putin de 5 zile, mai ales in weekend. Rar calatoresc singuri, preferand in schimb compania partenerului, familiei sau prietenilor lor, iar principalul lor interes este sa viziteze destinatia aleasa, sa faca cumparaturi si sa descopere cultura locala, inclusiv, mancaruri si bauturi locale.
Unde prefera sa stea:
Turistilor din oras le place sa ramana in centrul orasului sau in apropiere, intr-un hotel in functie de bugetul lor. Uneori pot alege si o zona putin mai retrasa, mai ales atunci cand orasele sunt pline de turisti in sezonul de varf.
Ce servicii doresc:
Pe langa Wi-Fi si piscina, acestia doresc sa aiba accesorii hotel pe care sa le foloseasca de cate ori se intorc in camera, de la sampon la balsam, pentru ca nu intentioneaza sa stea doar o noapte, dar nu mai mult de 5.
Calatorii business
Calatorii de afaceri cauta cazare pentru mai putin de 5 zile, mai ales in timpul saptamanii. In general, calatoresc singuri, iar principalele lor interese sunt exclusiv profesionale. In mod normal, nu viziteaza orasul, dar ar putea dori sa cunoasca restaurante bune atat din motive personale, cat si din motive de afaceri.
Unde prefera sa stea:
Pentru acest tip de calator, locatia depinde foarte mult de apropierea sa de locul de intalnire, birou si alte locuri business. Adesea ei stau cateva zile in maximum confort si, adesea, chiar in lux.
Ce servicii doresc:
Calatorii de afaceri aleg proprietati de 4 sau 5 stele cu evaluari excelente atunci cand cauta hotelul ideal. Accesul la servicii gratuite precum micul dejun, piscina, Wi-Fi si parcare este, de asemenea, esential pentru majoritatea acestora. De asemenea, doresc sa aiba prosoape si halate hotel de lux, pentru ca dupa o zi de intalniri, au nevoie de relaxare.
Turistii de vacanta
Acestia cauta cazare pentru mai mult de 5 zile. Vacanta lor preferata este la mare sau la munte: le place sa descopere imprejurimile, sa fie in contact cu natura, sa practice sporturi de apa sau de aventura si sa se relaxeze. Nu se grabesc si prefera sa-si urmeze propriile ritmuri, deci sunt de obicei mai flexibili decat celelalte doua categori. De obicei calatoresc cu un partener, familie sau prieteni.
Unde prefera sa stea:
Le place sa stea aproape de plaja sau de un varf de munte. Acestia cauta deseori activitati, un mic dejun bogat, spa, sauna si alte oportunitati de relaxare. Multi se concentreaza pe intimitatea si confortul pensiunilor.
Ce servicii doresc:
Cele mai importante aspecte pentru acest tip de calator sunt calitatea camerei. Alti factori decisivi sunt micul dejun gratuit, piscina, plaja, aer conditionat, parcare, spa si produsele de tip cosmetice din camera de hotel, care trebuie sa fie din abundenta.
Actualitate
Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
-
Exclusivacum 3 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Ancheteacum 3 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 20 de ore
Băicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Administratieacum 3 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 2 zile
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 3 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!
-
Exclusivacum 4 zile
ÎCCJ clarifică drepturile funcționarilor publici în cazul sancțiunilor disciplinare: Cercetare prealabilă și audiere obligatorii chiar și pentru „mustrarea scrisă”