Connect with us

Administratie

Tăcerea înseamnă MIZERIE/Jeg/Să ne fie rușine tuturor pentru jaful de aeroport Otopeni!

Publicat

pe

 Oricât de frumoasă ar fi o țară, în mod inconștient, prima și ultima impresie care va prinde rădăcini fine în creierul unui vizitator este aeroportul.
Vizitezi, te minunezi, te pozezi, dar la final, părăsești țara printr-un aeroport. Prin acel LOC ciudat, în care petreci două-trei sau zece ore, unde îți dai jos cureaua, în care te descalți, în care cineva te pipăie, în care stai pe scaun, în care te piși, în care te speli, în care mănânci, în care cumperi, în care te odihnești, în care meditezi, în care te plictisești.
Singapore s-a dezvoltat în jurul unui aeroport. Acest stat era praf în anii 60-70, până când, un politician cu minte (și cu o firmitură de demnitate), a înțeles importanța pentru națiune a unui aeroport, așa că a construit unul cu cele mai bune servicii din lume. Apoi, țara a explodat spre prosperitate și belșug economic, evident, pe fondul unui management corect și a unei clase politice fără lichele. Am fost acolo. Confirm!
Să luăm un alt exemplu, aeroportul din Istanbul. Istanbulul este un hub enorm, o intersecție vitală a traficului mondial. Toate zborurile spre lumea largă se înghesuie la Istanbul. Turcia câștigă sume fabuloase de pe urma aeroportului. Și, culmea, este la 50 minute de București… Fantastic ce șansă avem. Fantastic ce tâlhari fără viziune au condus țara asta.
Când am fost în China, am oprit în Istanbul. În India, la fel, Istanbul. În America, prin Istanbul. Acum zece zile, am plecat în Uganda prin fosta capitală a Turciei, evident. Escala fiind de zece ore, am decis să dăm o raită până în oraș. Așa că, pe scurt, am plătit pe taxiuri 120 euro, pe mâncare am dat 35 euro, am mai luat o cartelă pentru internet de vreo 10 euro, dar am făcut și 100 fotografii la Moscheea Albastră, Palatul sultanilor, Sf. Sofia, prin care, am promovat Turcia pe Facebook și Insta (inconștient) fără să fim plătiți cu niciun ron pt. marketing. Apoi mi-am luat o pereche de blugi de 125 euro. Toți banii și beneficiile au rămas în economia din Turcia. Totul datorită unui aeroport.
Tot prin Istanbul am revenit în glorie acăsucă, dintr-o expediție umanitară în Rwanda și Uganda, alături de doi prieteni. Când am călcat cu bocancii în mizeria din aeroportul Otopeni, ne-am uitat în ochi și aproape că am rostit în cor: ”Aeroportul din Rwanda este mult mai curat și modern decât cel din București”. Rwanda fiind cea mai săracă țară din lume acum zece ani.
Îi întreb pe ai mei: ”Fraților, voi sunteți bucureșteni: mai avem vreun aeroport internațional în București în afară de Otopeni? Poate că este în construcție un alt aeroport modern? E imposibil ca JAFUL ăsta să fie principalul aeroport al țării noastre, poarta de intrare in țara mea, prima impresie despre România.”
Mi-a sărit țandăra pe loc și am hotărât să fotografiez tot ce-mi iese în cale, cu riscul să mi se confiște telefonul. Voi scana ceea ce vede un turist străin la primul contact cu țărișoara mea.
Așadar, iată REZUMATUL, cronologic, pe care îl justific prin fotografiile atașate. Totul n-a durat mai mult de 15 minute:
Deși complet epuizat după zboruri infernale, pășesc confuz din avionul Turkish Airlines: pe de-o parte afișez un zâmbet șugubăț de amant părăsit (datorită stewardesei care mi-a furat inima), pe de altă parte fac grimase de victimă că mă dor șalele.
Calc pe o pardoseală de cauciuc umflată, care în zona de etanșare cu metalul adăpostește mult jeg. Ulterior:
– arunc privirea pe un perete din care s-a dezlipit o gaură de 50 cm de tapet
– toate grilajele de pe tavan, montate câș. Intră un șobolan lejer printre găuri
– o gaură de două palme tăiată ”din greleală” când s-a montat o gură de aerisire
– o cameră de luat vederi spânzurată, cu un picior prelungit și înfășurat în bandă-izoler. Ca în garajele de la fabrici dezafectate (e clar că a fost pusă de mântuială, pt. că cineva a uitat să o prevadă în proiect)
– urcăm pe o scară rulantă slinoasă de pe care se desprinsese un autocolant. Cineva a uitat să curețe. Lasă că merge ș-așa.
– ajung la ghereta vameșilor. Cu privire la ei n-am ce obiecta, întrucât toți vameșii de pe planeta asta sunt plictisiți. Fără excepție, toți par mereu obsiți și dezgustați de ceva, sau privesc în gol a lehamite.
Ceea ce-mi atrage atenția însă, este avizierul lipit pe geamul vameșului. Un tabel printat pe o foaie A4 și foaia pusă frumușel într-o folie din aceea cum foloseam la referatele din clasa a 6-a, când le copiam de pe internet și le așezam în folie pagină cu pagină, apoi le stivuiam în dosar, ca să pară că am muncit mai mult. Dacă în aeroportul din Dubai vezi așa ceva cred că-l bagă la carceră pe director.
Mergem spre banda de bagaje:
– autocolantul pe care scrie ”monitorizare video” de pe ecranul vameșului este dezlipit
– indicatorul ”preluare bagaje” e dezlipit în proporție de 20% de pe peretele oribil, placat cu gresie de 22,5 lei/mp de la Dedeman
– plăcile de faianță sunt puse strâmb în raport cu gresia, iar în partea superioară, probabil un copil a mâzgâlit cu o cariocă peretele
– două gume, negre deja, stau căpoase pe o placă de gresie
– trei coșuri de gunoi s-au deplasat de la locul lor, ceea ce a dezvăluit urme groase de jeg dedesubtul lor, după deviza ”bagă rahatul sub covor”. E limpede că nu se curăță sub coș. ”Oricum nu se vede”.
– intrăm într-o zonă cu niște gemulețe rotunde, care simulează ferestrele din avion. Pe una dintre ele sunt lipite vreo 10 abțibilduri și nu le-a mai desprins nimeni. Peretele cu pricina este scorojit și are două găuri albe
– alte două julituri mari într-un perete
– pe banda rulantă, dacă ai claustrofobie, intri în criză. Nu încape un om de doi metri. Cameramanul nostru are 2.02 m (a făcut furori printre africance) dar aici mergea ghemuit
– pardoseala albastră din cauciuc e o eroare a naturii: umflată, găurită, plină de jeg derivat din fel de fel de abțibilduri
– alte gume înegrite.
– pe balustrada scării rulante sunt lipite șapte etichete, probabil de pe bagaje.
– de pe un tavan s-a desprins un spot sau vreo bucată de metal, ceea ce a lăsat moștenire un dreptunghi de 50 x 20 cm de jeg învechit
Din nou, tavanul mă scoate din sărite. Este montat într-o cruntă bătaie de joc. Mă holbez. Incredibil câtă nesimțire. Dacă-mi punea mie la hotel un astfel de tavan, îi închideam în pod pe muncitori, până se îndrepta. Totul, dar TOTUL ESTE PUS STRÂMB. Cine a plătit pentru o astfel de lucrare? Cine a făcut recepția lucrărilor? Mergem mai departe
– după cinci pași, o gură de ventilație abia se mai ține în tavan. Poate pica în capul oricui. Am atașat poză, poate se sesizează careva din aeroport s-o peticească în stilul lor, cu ceva scotch
– alte trei umflături și două tăieturi în pardoseală
– indicatorul ”Bagaje” are două zgârieturi sub săgeată. Habar n-am cine a ajuns până acolo să scrijelească
– sub o ușă automată, o dungă elegantă de jeg, groasă de 4 cm și lungă de peste 1 m
– indicatorul ”loc pentru fumat” e lipit în mod evident, strâmb. Poate să-i trimită afară mai repede pe fumători :))
– revin de pe pardoseala albastră de cauciuc pe o splendidă pardoseală placată cu gresie. Trei plăci de un fel, două de alt fel. Ca pișatul boului. Peticeală. Mai merg zece pași, altă cârpeală.
Părere subiectivă: e urâtă cu spume gresia.
– măturile și mopurile la vedere, trântite într-un ungher lângă găleata de zoaie
– mă așez pe un scaun, conform instrucțiunilor, întrucât pe el scrie ”AȘEZAȚI”. Bucata cu ”nu vă” a rupt-o cineva și așa a rămas.
– mai merg trei pași. Jaluzelele cârpite nu le mai pomenesc, însă interesant e că pe un nou scaun scrie doar DON’T ASS! :))) Aici n-am înțeles care-i poanta. Poate vor să ne transmită că ”ne doare-n cur”
– un stâlp cu gresie are o două spărturi care se văd din cer
– zgomotul de la banda cu bagaje e asemenea unei basculante din anii 70. Huruie ca un buldozer constipat cu intermitente fâșcâituri ca în filmele de groază
– un mănunchi de cabluri și un prelungitor zac împrăștiate pe jos
– un stand din lemn din care s-a desprins o folie de lemn, este abandonat, însă ne relevă o chiuvetă lipită cu scotch.
– un scaun directorial rupt cu o gaură în burete
Le spun prietenilor mei astfel: luați-o voi înainte, pe mine sigur mă vor opri de la securitate să mă întrebe din ce motiv am fotografiat. Trimit fotografiile unui prieten, prin messenger, în caz că-mi confiscă (ilegal) telefonul. Iau bagajul și mă pregătesc să ies. Dintr-un birou, un ofițer îmi iese în cale. Sunt 101% convins că am dat de belea.
– Bună ziua.
– Bună ziua, răspund agitat și pregătit de război.
– De unde veniți? mă întreabă tăios
– Din Rwanda, răspund din ce în ce mai agitat.
– Țigări în bagaj aveți?
– Nici măcar o țigaretă.
– O zi bună vă doresc!
– Să trăiți!
Răsuflu ușurat și o zbughesc afară. Taximetriștii adulmecă. Mă prefac că analizez ofertele, ceea ce le ridică pulsul și le declanșează rânjetul. Însă pe mine mă așteaptă cu mașina Hussein (un prieten din Siria, refugiat în țara noastră). Așa că-călătoria-continuă:
– arunc un ochi spre arhitectura aeroportului: opt arcade comuniste, ca niște cozoroace de șepci din anii 90. Coșărci zburătoare.
– spre parcare vopseaua e scorojită peste tot. Cine a diluat vopseaua nu mai contează. Dar oare cine a plătit vopseaua? Că n-a plătit din banii lui, din buzunarul lui. A plătit din banii noștri.
– sar un mic șanț crăpat în beton cum intri spre liftul de la parcare și iată-mă în mașina lui Hussein
Îl întreb: ”omule, ești refugiat de câțiva ani în România, cum ți se pare țara noastră”. Răspuns: ”iubesc România. Este o țară minunată. Iubesc țara asta. E ca țara mea, îi datorez totul.”
Dau din cap, că șîeu cred în România. Îl întreb care-i mișcarea prin Siria. Cât timp îmi povestește cum săreau bombele pe lângă el și cum a ajuns în patria adoptivă, m-am gândit la aeroportul nostru…
Încă simt cum clocotește sângele în mine: oare dacă aveam bagajul ticsit cu țigări, nu ar fi fost prejudiciul mai mic pentru România decât pata de rușine pe care o face țării ditamai aeroportul? Pentru că asta este: o pată colosală de rușine, nimic altceva!
Am o curiozitate: oare primul ministru prin ce zonă a aeroportului intră în țară? Unde aterizează avioanele miniștrilor? În vreo bulă? Pe planeta Marte? Parlamentarii noștri care se înfoaie la schimburi de experiențe în străinătate, nu calcă pe gumele înegrite? Nu văd năclăiala și mântuiala din aeroport? Nu văd tavanul? Președintele pe unde patrunde în țară? Ministrul de externe este orb? Dacă pășești de pe scara avionului direct în S Klasse cu corp diplomatic, înțeleg, nu vei vedea găurile din pardoseală. Europarlamentarii au culoare separate? Sau ei zboară cu balonul de heliu? Toți membrii ambasadelor noastre, corpul diplomatic, chiar nu sesizează nici măcar o singură imagine din cele văzute de mine? Ministrul transporturilor e ocupat să construiască autostrăzi în zece ani, pe el îl înțeleg, dar cohorta tuturor funcționarilor care vin și pleacă din țară, pe bani publici, ei sunt orbi? Sau brigada de patrioți, de tradiționaliști și daci liberi?
Singura mea explicație: la fel de mizerie este și la ei acasă. Altă explicație nu am.
Dar oare EU, de ce m-am ”autosesizat” atât de târziu? De ce am trecut indiferent printr-un aeroport degradat, peticit, scorojit, murdărit? Am vizitat toată lumea, am revenit de sute de ori în țară prin aceleași loc. De ce am tăcut timp de ani în fața unei astfel de evidențe?
Atâta timp cit vezi, înțelegi, dar taci, înseamnă că ești un mizerabil! Că suntem niște mizerabili! Tăcerea înseamnă MIZERIE. Jeg. Să ne fie rușine tuturor pentru jaful de aeroport Otopeni! Pe care, de altfel, îl merităm.

Administratie

Poliția de Frontieră recrutează! 240 de locuri la Școala „Avram Iancu” Oradea

Publicat

pe

De

Poliția de Frontieră Română anunță o nouă sesiune de admitere, în perioada 01 octombrie – 19 decembrie 2025, pentru ocuparea a 240 de locuri la Școala de Pregătire a Agenților Poliției de Frontieră „Avram Iancu” Oradea. Din totalul locurilor, 2 sunt destinate candidaților de etnie romă și 2 candidaților din alte minorități.

Înscriere online: Pașii de urmat

Candidații trebuie să-și creeze un cont pe platforma Hub și să-l valideze conform instrucțiunilor de pe portal. Completarea datelor de înscriere și încărcarea documentelor se realizează în secțiunea Învățământ din Hub. Fiecare document încărcat trebuie să aibă o dimensiune de maximum 2 MB. Perioada de înscriere este 01-17 octombrie 2025.

Recrutarea: Diferențe în funcție de domiciliu

Candidații cu domiciliul/reședința în alte județe decât cele limitrofe frontierei vor fi recrutați prin structurile de resurse umane ale Inspectoratului General al Poliției Române (inspectoratele de poliție județene sau Direcția Generală de Poliție a Municipiului București).

Etape eliminatorii: Pregătește-te pentru evaluare psihologică, fizică și de cunoștințe

Admiterea cuprinde mai multe etape eliminatorii: evaluarea psihologică, examinarea medicală inițială, proba de evaluare a performanței fizice și proba de evaluare a cunoștințelor, urmate de examinarea medicală finală pentru candidații admiși în limita celor 240 de locuri.

Calendarul probelor:

  • Evaluarea psihologică: 01 octombrie – 03 noiembrie 2025
  • Examinarea medicală inițială: 01 octombrie – 03 noiembrie 2025
  • Proba de evaluare a performanței fizice (traseu practic-aplicativ): 07-12 noiembrie 2025 (în cele șapte centre zonale de selecție din țară)
  • Proba de evaluare a cunoștințelor: 15 noiembrie 2025 (la sediul Școlii „Avram Iancu” Oradea)
  • Examinarea medicală finală: 24 noiembrie – 19 decembrie 2025 (pentru candidații admiși)

Proba de evaluare a performanței fizice: Traseu practic-aplicativ

Această probă constă în parcurgerea unui traseu practic-aplicativ și este evaluată cu note de la 5 la 10, respectiv „nepromovat” pentru note sub 5.

Proba de evaluare a cunoștințelor: Test grilă

Proba constă în rezolvarea unui test grilă cu subiecte din:

  • limba română
  • limbă străină
  • legislația specifică Ministerului Afacerilor Interne
  • instituții politice ale statului
  • educație civică și cetățenească
  • exerciții de evaluare a capacității de analiză și sinteză și de raționament logic

Tematica și bibliografia se găsesc în anunțul de înscriere: https://hub.mai.gov.ro/invatamant/anunt/view?id=19

Contestații și rezultate finale:

Rezultatele la proba de cunoștințe vor fi afișate pe www.avramiancu.ro până la 16 noiembrie 2025, ora 10:00. Contestațiile se transmit online la admitere.spapf@igpf.ro în 24 de ore de la afișare, iar soluționarea se face în 48 de ore. Lista cu rezultatele finale va fi publicată pe site-ul www.avramiancu.ro până la 24 decembrie 2025.

După absolvire: Gradul de agent și un post asigurat

La finalul școlarizării, absolvenții vor primi gradul de agent de poliție de frontieră și vor avea asigurat un post în cadrul Poliției de Frontieră Române. Repartizarea se face în ordinea mediilor de absolvire și în funcție de nevoile instituției.

Informații suplimentare: Urmărește site-urile oficiale

Pentru detalii, candidații sunt sfătuiți să urmărească www.politiadefrontiera.ro (secțiunea Despre Noi/Instituții de învățământ) și www.avramiancu.ro.

Citeste in continuare

Administratie

Predoiu și Dačić consolidează cooperarea România-Serbia în domeniul securității și situațiilor de urgență

Publicat

pe

De

Viceprim-ministrul și ministrul Afacerilor Interne, Cătălin Predoiu, a avut o întrevedere cu omologul său sârb, Ivica Dačić, viceprim-ministru și ministru de Interne al Republicii Serbia, prilej cu care au discutat despre securizarea frontierei comune, combaterea criminalității transfrontaliere, accesarea de fonduri externe nerambursabile și extinderea colaborării în domeniul situațiilor de urgență.

Parteneriat strategic bazat pe încredere reciprocă și legături interumane

Întrevederea a reconfirmat relația de respect, înțelegere reciprocă și prietenie dintre România și Serbia, subliniind importanța continuării și consolidării acesteia. Relația bilaterală are o dimensiune strategică deosebită, consolidată de legăturile interumane, comunitățile de sârbi și români din ambele state, precum și de schimburile comerciale consistente.

Intensificarea cooperării polițienești pentru combaterea infracționalității transfrontaliere

Discuțiile s-au concentrat pe intensificarea cooperării polițienești în vederea combaterii infracționalității transfrontaliere, cu accent pe traficul de migranți, de persoane și de droguri. Cei doi miniștri au convenit intensificarea schimbului de informații operative și constituirea unor formate bilaterale de colaborare operativă, precum și un schimb de bune practici pe marginea noilor amenințări din spațiul digital, negocierilor în situații de criză și operațiunilor speciale.

Monitorizarea atentă a fluxurilor migratorii și protecția eficientă a frontierei

Delegațiile s-au angajat să monitorizeze cu atenție fluxurile migratorii de pe ruta Balcanilor de Vest, printr-un schimb eficient de informații între autoritățile competente din România și Serbia, precum și cu ceilalți parteneri din regiune. Cooperarea exemplară dintre structurile de frontieră a fost salutată, convenindu-se continuarea misiunilor de patrulare în format mixt, a ședințelor lunare la nivel teritorial și a întrevederilor la nivel de conducere.

România, un vecin de încredere și un partener important pentru Serbia

Ministrul Dačić a evidențiat că România reprezintă un vecin de încredere și un partener important al Serbiei în regiune, subliniind importanța consolidării colaborării operaționale bilaterale pentru asigurarea unui climat de siguranță pentru cetățenii celor două țări.

Acord de cooperare în domeniul prevenirii și gestionării dezastrelor

În cadrul întrevederii, miniștrii Predoiu și Dačić au semnat Acordul între Guvernul României şi Guvernul Republicii Serbia privind cooperarea în domeniul prevenirii, limitării şi înlăturării efectelor dezastrelor. Acordul stabilește modalitățile tehnice de desfășurare a acțiunilor comune de prevenire și gestionare a dezastrelor, într-o manieră armonizată cu cerințele europene și internaționale. (Paul D.).

Citeste in continuare

Administratie

România în pragul unui blackout de 52 de ore? Ministrul Energiei trage un semnal de alarmă

Publicat

pe

De

România se confruntă cu un risc iminent de blackout masiv, de până la 52 de ore, dacă centralele pe cărbune de la Complexul Energetic Oltenia vor fi închise la sfârșitul anului 2025, conform angajamentelor asumate față de Comisia Europeană. Avertismentul a fost lansat de ministrul Energiei, Bogdan Ivan (PSD), într-o intervenție la B1 TV, în emisiunea „Bună, România!”.

Angajamente nerespectate și fonduri europene irosite: Rețeta dezastrului energetic

Ministrul Ivan a dezvăluit că scenariul sumbru este rezultatul unui studiu independent, contractat de Transelectrica, care a analizat impactul închiderii centralelor pe cărbune în contextul în care România nu a reușit să dezvolte capacități alternative de producție a energiei. Deși a primit 2,6 miliarde de euro de la Uniunea Europeană pentru a construi centrale pe gaz, panouri fotovoltaice și capacități de stocare, autoritățile române nu au realizat proiectele promise. Practic, România riscă să fie acuzată de Bruxelles că „a dat țeapă” Uniunii Europene, deși ministrul a evitat să folosească acești termeni.

Amânarea închiderii, ultima șansă? Scenariile pe masa Comisiei Europene

În prezent, autoritățile române încearcă să obțină o amânare a închiderii centralelor pe cărbune, prezentând Comisiei Europene nu mai puțin de patru scenarii, inclusiv cel al blackout-ului. „Într-o situație complicată, riscăm să avem până la 52 de ore fără energie, lucru care rezultă din acel studiu”, a declarat Ivan, subliniind că amânarea închiderii este esențială pentru a evita acest scenariu negru.

Alternativa Mintia-Iernut: O rază de speranță la orizont?

Ministrul Energiei a menționat că situația s-ar putea stabiliza la toamnă, odată cu intrarea în funcțiune a centralei de la Mintia și a celei de la Iernut. Rămâne de văzut dacă aceste proiecte vor fi finalizate la timp și dacă vor fi suficiente pentru a compensa pierderea capacităților de producție pe cărbune.

România, campioană la prețul energiei? „Pe anumite intervale orare, da”

Pe lângă riscul de blackout, România se confruntă și cu problema prețurilor ridicate la energie. Ministrul Ivan a confirmat că, „pe anumite intervale orare”, România are „cel mai scump curent electric din lume”. Această situație afectează atât consumatorii casnici, cât și competitivitatea companiilor românești, care plătesc mai mult pentru energie decât concurenții lor din alte țări. „E o problema de siguranță națională”, a avertizat ministrul, subliniind ponderea mare a energiei în costul final al produselor.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv15 ore ago

Jilava, Mioveni – aceeași mizerie! Baroneasa Whatsapp și tunurile penitenciarelor românești

Spovedania unei „Baronese” nervoase: Jilava plânge după Mioveni! Cristina Teoroc, supranumită „baroneasa” de la Jilava – penitenciarul cu o reputație...

Exclusiv15 ore ago

Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare

Sindicatul Sidepol trage un semnal de alarmă cu privire la dezamăgirea și frustrarea tot mai mari resimțite de polițiștii tineri,...

Exclusiv2 zile ago

Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare

Prahova în flăcări și beton armat: Când incompetența dansează pe ruine și corupția ne lasă cu ochii-n soare De la...

Exclusiv2 zile ago

Formularul de evaluare a riscului în violența domestică: Formalitate birocratică sau instrument real de protecție?

O analiză aprofundată a eficienței acestui instrument în contextul tragic al femicidului din România, realizată de Vitalie Josanu de la...

Exclusiv2 zile ago

Poliție în oglindă: 47 de „inspectori sanitari” pentru 120.000 de angajați — o farsă organizată

Când medicii fac și muncă de control, iar inspectorii… nu există în organigramă „Soluția” improvizată: 47 de cadre medicale, obligate...

Exclusiv3 zile ago

Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!

În România anului 2025, justiția imobiliară a devenit un spectacol grotesc, unde morții sunt victime sigure, iar cei vii se...

Exclusiv3 zile ago

Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?

Un cutremur anunțat: Ciuruitoarea revine, iar „Il Capo” tremură (doar un pic)? Zilele trecute, un fior rece a străbătut Ploieștiul,...

Exclusiv3 zile ago

Reducerea bugetului MAI, o lovitură pentru polițiști. Economii fictive, sporuri furate și finanțări discutabile

Emil Păscuț de la Sindicatul Diamantul trage un semnal de alarmă cu privire la reducerea bugetului Ministerului Afacerilor Interne (MAI)...

Exclusiv4 zile ago

Antigrindina S.R.L.: Rachete, minciuni, secetă: țara care și-a vândut ploaia pe nimic și a rămas cu seceta

Mafia rachetelor și a minciunilor: Rachete, minciuni și secetă: Cum ‘Antigrindina S.R.L.’ a secat fermierii de bani (AICI), (aici),  (aici),  (aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici) e (aici),  (aici),   (aici), (aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici), (aici), ...

Exclusiv4 zile ago

PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!

Radu Marinescu și Bogdan Burcu, Nemesis-ul șpăgarilor: „Vă vom curăța, până la ultimul!” „Tartorul” a crăpat! Festinul corupției, oprit brusc!...

Exclusiv4 zile ago

Comunicare defectuoasă în MAI: Haos și nesiguranță alimentate de lideri sindicali confuzi

MAI, campion la mesaje trunchiate și confuze Incapacitatea cronică a Ministerului Afacerilor Interne (MAI) de a comunica profesionist, transmiterea unor...

Exclusiv4 zile ago

Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!

România, colonie penală cu gust de Coca-Cola: O afacere murdară, unde apa de canal e la modă, iar politicienii locali...

Exclusiv4 zile ago

Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!

Când pușcăria devine groapa de gunoi a incompetenței Penitenciarul Ploiești, sub conducerea eternului împuternicit Valentin Matei, nu mai este doar...

Exclusiv5 zile ago

Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților

Emil Pășcuț, lider sindical, dezvăluie scenariile posibile și atrage atenția asupra privilegiilor nejustificate ale structurilor de suport. Declarațiile publice ale...

Exclusiv5 zile ago

Salvare pe ultima sută de metri: Polițiștii angajați în 2022 rămân în sistem încă un an datorită unei ordonanțe de urgență

Sindicatul Europol dezvăluie eforturile pentru evitarea pierderii a peste 100 de polițiști gata formați, angajați pe perioadă determinată. Zeci de...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv