Connect with us

Aveti un Pont

Ospătarul lui Iohannis, depistat cu COVID! SPP, carantinat la Palatul Snagov!

Publicat

pe

(Preluare National – Catalin Tache):

Și cât s-a ferit șeful statului să nu servească nimic prin alte părți…

Iată că un deceniu și jumătate de ”servilism” față de toți potentații zilei se poate duce pe apa Sâmbetei pentru generalul Lucian Pahonțu. Șeful Serviciului de Protecție și Pază având de păzit acum unul dintre cele mai teribile secrete care au lovit vreodată structura pe care o conduce încă din 2005. Este vorba despre ”focarul” de COVID care ar fi lovit ”Logistica” serviciului, astfel că ditamai generalul Marius Grecu a fost pus să gestioneze situația testării masive a cadrelor de la bufet, popotă și bucătărie.

Grupurile de protecție și conducătorii auto, carantinați la Palatul Snagov

Însă panica este pe cale să se instaleze nu doar în cadrul Serviciului de Protecție și Pază, unde oricum deja este ”șoc și groază”, ci în tot Palatul Cotroceni și Administrația Prezidențială, după ce printre cadrele depistate pozitiv s-ar afla și mai mulți ospătari! Pe lista celor care au fost depistați pozitiv și pe care SSI-ul colonelului Voroneanu încearcă acum cu disperare să o păstreze la secret aflându-se inclusiv ospătarul favorit al președintelui Klaus Iohannis! Și uite cum s-a ajuns la situația disperată ca membrii grupurilor de protecție și conducătorii auto din cadrul Secțiunii 1 – U.M. 0313 să fie carantinați la Palatul Snagov.

În timp ce cadrele militare de la ”Logistică”, adică bucătarii și opătarii care deservesc Administrația Prezidențială să fie nevoiți să stea la rândul lor câte două săptămâni de carantină la sediu! După care au liber doar câteva zile, după care intră iar în carantină câte alte două săptămâni! În toată această perioadă find nevoiți să își facă nenumărate teste de depistare COVID. Iar frustrarea bucătarilor și ospătarilor este cu atât mai mare cu cât aceștia sunt convinși că de fapt ei au fost îmbolnăviți de șefii de unități, locțiitorii acestora, șefii de Sectoare, cei din secțiile de comandă, de la SSI sau SDI. Adică ”mahării” care pleacă acasă și umblă liberi prin oraș. Mai ales că aceștia sunt controlați doar de formă la intrarea în sediu de către subofițerul de la ”punct acces”.

”Ghinion” … Focar de COVID la SPP-ul lu Pahonțu…

Cel care săracul chiar nu îndrăznește să facă el – ci nu un medic! – triajul epidemiologic al tuturor șefilor SPP. Oricum, tare interesant este ce răspuns ar mai putea avea pregătit generalul Pahonțu la întrebarea Administrației Prezidențiale dacă există sau nu ospătari depistați cu COVID… Și mai ales dacă printre aceștia se numără și omul care l-a servit la masă pe șeful statului! Pentru că în fond și la urma urmei, oamenii președintelui pot afla toate acestea, dacă vor cu adevărat, și de la unitatea medicală unde se fac testările pentru cadrele militare ale Secțiunii 1 și cele de la ”logistică”. Știe el foarte bine unde, generalul Marius Grecu…

”Sechestrați” în sediu!

Iată că suspiciunea privind ”focarul” de COVID -19 care ar afecta cadrele miltare de la bufet, popotă și bucătărie nu este singura ”belea” căzută pe capul conducerii SPP. Cea care trebuie să gestioneze și o altă situație de criză care poate ”exploda” oricând, ospătarii și bucătarii îndeobște fiind cei aflați în pragul unei adevărate revolte interne. Totul după ce pe fondul cazurilor apărute, aceștia au fost nevoiți să stea carantinați în chiar sediul Serviciului câte două săptămâni. După care au primit liber câteva zile, fiind din nou băgați în carantină, în sediu, pentru alte două săptămâni.

Iar situația este cu atât mai stresantă cu cât atunci când se vine din concediul de odihnă  oricum se face iar testul COVID. De două ori! Iar nemulțumirea crescândă este aprofundată de faptul că testele se fac din zilele de concediu! Astfel încât cadrele militare sunt obligate să revină practic din concediul de odihnă mai devreme cu cel puțin cinci zile și să stea în București, perioadă ”moartă” în care testul de Covid se face de două ori, la interval de trei zile între ele. Oamenii fiind revoltați că astfel li se iau mai multe zile din concediu, în timp ce carantinările repetate au ajuns să fie interpretate mai mult a ”sechestru”, decât a reguli interne. Care oricum nu sunt respectate și de șefi!

Pentru că așa după cum au ajuns până și colegii de peste gard de la DGIA să râdă cu lacrimi, Serviciul de Protecție și Pază se bazează pe un simplu subofițer de pază de la ”Punctul de Acces” să facă triajul de la intrare! Ci nu pe un cadru medical specializat, ca toate celelalte servicii secrete… Subofițer care este de înțeles că este preocupat mai mult să își salute superiorii în poziția regulamentară, decât să le ia acestora temperatura ”ca la carte”. Drept urmare, în timp ce cadrele de la ”Logistică” sunt nevoite să stea câte două săptămâni ”sechestrate” în sediu, șefii ies și intră în același sediu în fiecare zi, existând astfel suspiciuni rezonabile că tocmai ei sunt cei care i-ar fi putut infecta pe bucătarii și ospătarii președintelui …

Panică la U.M. 0313!

Desigur, spaima de a nu se afla acest secret- mai ales de către Președintele României! – este pe deplin de înțeles, cel puțin din punct de vedere al conducerii SPP. Cea care a luat și decizia ca toate cadrele militare ale Secțiunii 1 care într-un fel sau altul au intrat în legătură cu membrii familiei Iohannis și a anturajului prezidențial să fie carantinați tocmai la Palatul Snagov. Acolo unde atât atât cei din grupurile de protecție, cât și conducătorii auto din coloana oficială a șefului statului sunt izolați total! Probabil mai mult de frica de a nu se afla despre infectarea ospătarilor, decât de a nu transmite ei personal virusul…

 

Aveti un Pont

Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl

Publicat

pe

GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.

În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?

Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.

Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.

Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.

Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?

Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL.  Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.

Cât costă conversia mașinii la GPL?

În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.

Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.

Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.

Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.

 

De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.

Citeste in continuare

Aveti un Pont

Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor

Publicat

pe

Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.

De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?

  1. Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
  2. Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
    • Înmatriculări auto noi și second-hand
    • Transcrieri auto
    • Radieri auto
    • Obținerea numerelor provizorii
    • Consultanță personalizată
  3. Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
  4. Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.

Procesul de Înmatriculare Auto

La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:

  1. Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
  2. Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
  3. Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
  4. Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.

Contactează-ne

Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.

Citeste in continuare

Administratie

Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești

Publicat

pe

De

Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar  cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.

Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!

Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții,  LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.

Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!

Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.

Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.

Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.

Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.

Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!

„Spor la treaba” si/sau in  limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).

ADEVARUL PERCHEZITIILOR de la Urbanismul lui Volosevici si de pe strada Sondelor, la „numitul Paraschiv”!!!/Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VII) Familia LUPU încearcă să spele putina! Si alti…INFRACTORI!

 

 

 

 

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv13 ore ago

Corupție instituționalizată la IJP Prahova: Mirițescu și rețeaua de influență

Confirmarea corupției la vârful Poliției Confirmarea corupției instituționalizate în cadrul Inspectoratului Județean de Poliție Prahova și al Serviciului Județean Anticorupție...

Exclusiv13 ore ago

Corupția în IPJ Prahova: O rețea de ilegalități afectează afacerile locale (V)

Recent, o companie care a beneficiat de fonduri europene a fost victima unei rețele complexe de ilegalități orchestrate de foști...

Exclusiv13 ore ago

Nepăsare, neputință sau lipsă de curaj în fața crizei de la Judecătoria Vălenii de Munte?

Nepăsare vs. implicare Abuzuri la Judecătoria Vălenii de Munte: Întrebări Nerezolvate și Tensiuni Interne (VII) – (aici) Tindem să credem...

Exclusiv13 ore ago

Administrație cu oameni de „valoare” la Primăria Comunei Colceag

O „Inteligență” diferită la Colceag: de la aur la moneda națională Dacă pentru unele epoci trecute, inteligența unei persoane era...

Exclusiv13 ore ago

Reglementarea muncii în România: drepturile angajaților și munca voluntară

Legislația muncii și munca voluntară Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul subliniază că legislația muncii din România reglementează munca remunerată,...

Exclusiv2 zile ago

Contrastul dintre două paradigme: războiul din Ucraina și provocările demografice ale Rusiei

În cadrul dezbaterilor referitoare la drepturile militarilor și polițiștilor, războiul din Ucraina a fost frecvent evocat, subliniind că amenințările de...

Exclusiv2 zile ago

Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul: „Injurațiile la adresa IGPR demonstrează progresul și civilizația'”

Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul abordează o temă controversată, argumentând că manifestările de critică față de Inspectoratul General al...

Exclusiv2 zile ago

Libertatea Românilor: O apărare a democrației în fața ambițiilor totalitare

„Ca și candidat al PNL la Președinția României, sunt conștient de importanța respectării deciziilor Curții Constituționale, fără a le comenta,...

Exclusiv2 zile ago

Sindicatul Diamantul avertizează: acceptarea permanenței neplătite poate deteriora baza de calcul pentru pensie

Alin Rusu, reprezentant al Sindicatului Diamantul, atrage atenția polițiștilor care acceptă să execute serviciul de permanență de la domiciliu, neplătit,...

Exclusiv3 zile ago

Afaceri Murdare: Mafia deșeurilor și complicitatea instituțiilor din Prahova

Recent, situația din „Mafia deșeurilor” din Prahova a devenit din ce în ce mai alarmantă. Reamintim ca, pe fundalul politic,...

Exclusiv3 zile ago

Investigație Europeană asupra Corupției: Penitenciarul Berceni, directorul Matei Valentin și legăturile intunecate cu afaceristul Mihai Tufan

Construcția Penitenciarului Berceni este sub atenția procurorilor europeni! Laura Codruța Kovesi îndreaptă atenția asupra firmelor care au încercat să obțină...

Exclusiv4 zile ago

Sindicatul Sidepol critică reorganizarea Poliției Canine: „O absurditate care pune în pericol Siguranța Publică”

Sindicatul Sidepol a lansat o serie de acuzații grave referitoare la reorganizarea Poliției Canine din România, denumind acest proces “Marea...

Exclusiv4 zile ago

Sindicatul EUROPOL inițiază o documentare extensivă asupra calității uniformelor de Poliție

După doi ani de sesizări și reclamații formulate de polițiști referitoare la calitatea precară a noii uniforme de poliție și...

Exclusiv4 zile ago

Controverse în cadrul Ministerului de Interne: Emil Pascut si comentariile sale despre Funcționarii Publici

Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, a ridicat o serie de întrebări critice privind modul în care anumiți funcționari publici,...

Exclusiv4 zile ago

România pe locul 36 în Global Peace Index, SUA pe locul 132

Sindicatul Diamantul a anunțat recent clasamentul Global Peace Index (GPI), care măsoară liniștea globală la nivel mondial. Conform acestui raport,...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv