Connect with us

Aveti un Pont

Misterele unei motiuni de cenzura cum n-a mai fost alta. Si o posibila explicatie

Publicat

pe

(Preluare Inpolitics):

Moțiunea lui Ciolacu este, fără doar și poate, cea mai misterioasă de după revoluție, cu (prea) multe semne de întrebare. De ce s-a tărăgănat așa mult introducerea ei, de ce s-a jonglat cu momentul exact al votării, ce a urmărit precis PSD prin introducerea ei, de ce nu a așteptat pînă după locale, cum se explică bizarele manevre ale UDMR dinaintea votului, de ce a ieșit Iohannis – prin derapaj constituțional grav – cu atacuri în chiar ziua votului, de ce au dezertat o serie de parlamentari PSD, de ce o scaldă PSD în prezent cu votarea ei: mai e valabilă sau nu?, ce se va întâmpla după decizia CCR și multe altele aidoma. Paradoxal, dar toate misterele ar putea să aibă o unică explicație: licitația 5G.

Mulți analiști – mai puțin decît era de așteptat, totuși – se chinuie să înțeleagă ce a urmărit de fapt PSD cu această moțiune de cenzură. Intrarea la guvernare în locul PNL în buza alegerilor? Ca să fie nevoit să rezolve în timp scurt o mulțime de nefăcute ale actualului guvern, inclusiv majorarea pensiilor?
Ca să lase un guvern interimar fără puteri pînă la alegeri?
Ca să îl radă pe Ludovic Orban în favoarea vreunui alt premier liberal, spre încîntarea lui Iohannis?

Nu e clar.
La rece, putem spune că PSD ar fi avut de pierdut chiar dacă moțiunea era votată. Nu e cazul să mai explicăm cît a pierdut de facto, după rușinea din parlament.

Marea întrebare care trebuie pusă e, însă, cine ar fi avut cel mai mult de pierdut în cazul în care moțiunea trecea.
Iar acesta nu e nici PNL, nici PSD, nici Iohannis.
Ci distinsul partener strategic american.
Acel partener care, înaintea prezidențialelor din noiembrie, face eforturi să bareze accesul chinezilor pe piața europeană a comunicațiilor, cu România vîrf de lance. Nu vom analiza aici dacă eliminarea Huawei din joc e oportună și argumentă ori nu, lăsăm asta pe seama specialiștilor.

Vom prezenta însă cîteva fapte, metodic.

Anul trecut, în iunie, guvernul adopta prin HG Strategia 5G pentru România, care stabilea că anul acesta trebuie să avem deja implementată tehnologia în cîteva mari orașe, cu București în frunte.
Pentru asta, licitația 5G trebuia organizată pînă la finele anului trecut.
În august, Iohannis era chemat intempestiv la Casa Albă pentru a i se înmîna de către Trump un ”to do list”, cu problema 5G în frunte, și se semna de acum celebrul Memorandum pe subiect, ținut la secret cîteva luni.
Cum se știe, licitația nu a mai avut loc în toamnă, nici în primăvara acestui an, nici în vară. Noul termen este ultimul trimestru din 2020.

Regimul Iohannis e în profund criză de timp; nu poți să-i faci una ca asta lui Trump cînd omul se pregătește de alegeri, iar ambasadorul Adrian Zuckerman mai are puțin și provoacă un război cu China prin declarații exaltate. Un bun barometru al stării de spirit a americanilor pe subiect.

Pe 4 august, aproape pe șest, ministerul Comunicațiilor lansează spre dezbatere publică mult așteptatul ”Proiect de lege privind adoptarea unor măsuri referitoare la infrastructuri informatice și de comunicații de interes național şi condiţiile implementării rețelelor 5G”, elaborat strict după normele Memorandului.
Un proiect atît de important încît e stupefiant că timpul oferit de guvern spre livrare de sugestii și observații e de doar 13 zile, în locul tradiționalelor 30 de zile.

Se merge, clar, pe repede înainte.

După doar cîteva zile de la expirarea celor 13 zile, reprezentanții autorităților (minister, ANCOM șamd) organizează o ședință de dezbatere publică pe marginea proiectului cu reprezentanți ai societății civile, ai mediului de afaceri – inclusiv șeful Huawei România – ai presei etc.

Minuta ședinței, despre care ședință, curios, presa nu face vorbire, deși a avut oameni în sală, e postată pe siteul ministerului în cursul zilei de ieri.

Ce aflăm din ea?
Majoritatea zdrobitoare a vorbitorilor acuză repeziciunea nefirească a promovării noii legi, lipsa unor elementare studii de impact – recunoscute de reprezentații guvernului – asupra mediului de afaceri, asupra sarcinilor administrative, asupra sănătăţii.
S-a mai punctat faptul că, în mod straniu, proiectul nu e contrasemnat de ministerele de resort ale Sănătăţii, ale Mediului şi ale Justiţiei.
Sunt lansate avertismente privind consecințele grave pe care le va avea legea în forma propusă, de la cele constituționale pînă la cele economice și sociale.
Reprezentanții guvernului sunt neclintiți pe poziții. Ultima variantă a proiectului de act normativ va fi publicată pe site-ul ministerului pe 7 septembrie, conform prevederilor Legii nr. 52/2003.

E și mai clar că se merge pe repede înainte.

În baza observațiilor publice, guvernul modifică discret zilele trecute proiectul, în cîteva puncte, nimic esențial. De asemenea, aflăm din surse oficiale că este deja în pregătire un set de diverse acte normative secundare care să explice criteriile tehnice, procedurile șamd.

După alegerea sa ca lider al PSD, la congresul recent, președintele ANCOM, Sorin Grindeanu, face o afirmație foarte interesantă: devenit incompatibil, conform legii, el anunță că rămîne la șefia autorității – speculînd perioada legslă în care poate opta – pînă cînd proiectul guvernului va intra în dezbatere parlamentară:

”Cred că în următoarele două-trei săptămâni intră acest proiect în dezbatere parlamentară, într-o formă care transpune cât se poate de clar memorandumul. Poziţia mea e cât se poate de clară şi v-o transmit încă o dată: susţin total transpunerea memorandumului cu Statele Unite, fără niciun fel de nuanţe, semnat anul trecut între noi, Guvernul României, România, până la urmă, şi Statele Unite ale Americii. E un memorandum care în săptămânile viitoare îşi va găsi transpunere în legislaţie, pentru că memorandumul nu ţine loc de lege”.

Și acum să vedem ce probleme ar putea întîmpina respectivul proiect de lege.

După încheierea pseudo-dezbaterii publice, guvernul va trebui să solicite avizele CES și ale Consiliului Legislativ, ceea ce va dura în jur de 10 zile, apoi să dea citire proiectului într-o ședință și, în fine, să-l trimită, în calitate de inițiator, către Parlament.

Dacă guvernul Orban e demis înainte de trimitere, își pierde dreptul de a o mai face, în calitate de cabinet doar interimar, conform Constituției.
Varianta de rezervă este plasarea proiectului către parlamentarii PNL, dar aceștia nu pot continua de unde a lăsat problema guvernul, ci trebuie să reia procedura avizării de la zero.

Timp prețios se pierde.

Suntem sceptici oricum, însă, că guvernul Orban urmărește cu adevărat trimiterea proiectului către parlament, pentru că știm cu toții, dintotdeauna, cît timp se pierde în asemenea situații. Dezbateri în comisii, termene livrate de Birourile permanente, dezbateri în plen, contre puse discret sau fățiș de diverși parlamentari, amendamente etc. Să ne amintim doar parcursul teribil al legii off-shore.

Regimul Iohannis nu mai are timp pentru trimiterea proiectului spre dezbatere parlamentară, mai ales cînd toamna care a început e marcată de două rînduri de alegeri.

Soluția pe care pariem e asumarea răspunderii guvernului pentru legea 5G, singura care poate ”livra” proiectul în timp util.

Un guvern demis prin moțiune, însă, de asemenea nu ar putea face acest demers ca interimar.

Guvernul Orban trebuie să rămînă pe poziție, „plin”, cu orice preț pînă la îndeplinirea misiunii trasate de la Casa Albă.

Pentru împlinirea acestui deziderat s-au mobilizat forțe imense în zilele de dinaintea votării moțiunii. Nici chiar telefoane nervoase de la Departamentul de stat nu sunt excluse.

Analizînd la rece, impresia e că cineva sau ceva cu foarte mare influență nu a dorit asumarea nici măcar a celui mai mărunt risc la votarea moțiunii. (Se știe că pînă și scutul de la Deveselu, susținut de toate partidele prin consens, tot a avut cîteva voturi împotrivă în parlament).

Iar eliminarea totală a vreunui risc nu se putea face printr-o mobilizare, oricît de exemplară la vot, ci prin eliminarea votării însăși.
Așa s-a ajuns la ciudatele manevre și răzgîndiri de ultimă oră care au surprins pe toată lumea, precum și la faptul că cele 250 de voturi anunțate ferm de Marcel Ciolacu, care ar fi însemnat votarea moțiunii fluierînd, au dispărut en-gros, pînă la insuficientele 226 pentru cvorum.
Rar s-a putut auzi vreo explicație ulterioară mai penibilă decît cea a lui Ciolacu, potrivit căreia PSD ar fi avut cele 250 de voturi dacă se făcea cvorum, dar nu le-a mai avut pentru că nu s-a făcut covrum(?!!!).

Să mai vorbim de halucinantul balet pesedist de după ședință, conform căruia moțiunea ba merge înainte (conform regulamentelor, ședința trebuie reprogramată pînă se obține cvorum), ba e abandonată de tot (lucru imposibil, constituțional, odată depusă), ba se așteaptă decizia CCR și tot așa?

Fără precedent în istoria post-decembristă.

Ca să le dăm o temă de gîndire celor care susțin – inclusiv din PSD – că o moțiune depusă într-o sesiune nu poate fi votată în alta, le prezentăm o situație: ce se întîmplă dacă o moțiune e depusă regulamentar în ultima zi a unei sesiuni, e considerată moartă din fașă? Reamintim cazul OUG-urilor: conform Constituției, ele se depun, după emitere, la Parlament în trei zile, iar dacă legislativul e în vacanță e convocat urgent în sesiune extraordinară. Același mecanism e mai mult ca sigur că s-ar aplica și moțiunilor depuse în final de sesiune.

Concluzia e simplă, în lumina celor sus pomenite: guvernul Orban trebuie să rămînă în funcțiune deplină – indiferent că asta contravine dorințelor PSD, ale lui Iohannis, Hellvig, Rareș Bogdan, Ponta, UDMR și cine mai știe cui – pînă cînd legea 5G e adoptată. În masa politicii din România a fost trîntit zilele trecute un pumn furios și uriaș, unul avînd capacitatea de a speria tot ce mișcă, pînă la punctul în care nici măcar nu s-a mai putut încropi vreun scenariu de acoperire, cît de cît, pentru marele public. Cînd e vorba de mari interese geostrategice, românii trebuie să învețe să-și reprime curiozitățile.

Și pariem de pe acum că, în cazul asumării răspunderii guvernului, opoziția nu va introduce moțiune de cenzură

 

Aveti un Pont

Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl

Publicat

pe

GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.

În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?

Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.

Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.

Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.

Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?

Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL.  Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.

Cât costă conversia mașinii la GPL?

În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.

Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.

Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.

Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.

 

De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.

Citeste in continuare

Aveti un Pont

Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor

Publicat

pe

Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.

De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?

  1. Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
  2. Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
    • Înmatriculări auto noi și second-hand
    • Transcrieri auto
    • Radieri auto
    • Obținerea numerelor provizorii
    • Consultanță personalizată
  3. Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
  4. Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.

Procesul de Înmatriculare Auto

La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:

  1. Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
  2. Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
  3. Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
  4. Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.

Contactează-ne

Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.

Citeste in continuare

Administratie

Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești

Publicat

pe

De

Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar  cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.

Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!

Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții,  LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.

Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!

Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.

Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.

Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.

Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.

Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!

„Spor la treaba” si/sau in  limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).

ADEVARUL PERCHEZITIILOR de la Urbanismul lui Volosevici si de pe strada Sondelor, la „numitul Paraschiv”!!!/Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VII) Familia LUPU încearcă să spele putina! Si alti…INFRACTORI!

 

 

 

 

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv5 ore ago

Contrastul dintre două paradigme: războiul din Ucraina și provocările demografice ale Rusiei

În cadrul dezbaterilor referitoare la drepturile militarilor și polițiștilor, războiul din Ucraina a fost frecvent evocat, subliniind că amenințările de...

Exclusiv5 ore ago

Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul: „Injurațiile la adresa IGPR demonstrează progresul și civilizația'”

Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul abordează o temă controversată, argumentând că manifestările de critică față de Inspectoratul General al...

Exclusiv5 ore ago

Libertatea Românilor: O apărare a democrației în fața ambițiilor totalitare

„Ca și candidat al PNL la Președinția României, sunt conștient de importanța respectării deciziilor Curții Constituționale, fără a le comenta,...

Exclusiv21 de ore ago

Sindicatul Diamantul avertizează: acceptarea permanenței neplătite poate deteriora baza de calcul pentru pensie

Alin Rusu, reprezentant al Sindicatului Diamantul, atrage atenția polițiștilor care acceptă să execute serviciul de permanență de la domiciliu, neplătit,...

Exclusiv2 zile ago

Afaceri Murdare: Mafia deșeurilor și complicitatea instituțiilor din Prahova

Recent, situația din „Mafia deșeurilor” din Prahova a devenit din ce în ce mai alarmantă. Reamintim ca, pe fundalul politic,...

Exclusiv2 zile ago

Investigație Europeană asupra Corupției: Penitenciarul Berceni, directorul Matei Valentin și legăturile intunecate cu afaceristul Mihai Tufan

Construcția Penitenciarului Berceni este sub atenția procurorilor europeni! Laura Codruța Kovesi îndreaptă atenția asupra firmelor care au încercat să obțină...

Exclusiv2 zile ago

Sindicatul Sidepol critică reorganizarea Poliției Canine: „O absurditate care pune în pericol Siguranța Publică”

Sindicatul Sidepol a lansat o serie de acuzații grave referitoare la reorganizarea Poliției Canine din România, denumind acest proces “Marea...

Exclusiv2 zile ago

Sindicatul EUROPOL inițiază o documentare extensivă asupra calității uniformelor de Poliție

După doi ani de sesizări și reclamații formulate de polițiști referitoare la calitatea precară a noii uniforme de poliție și...

Exclusiv2 zile ago

Controverse în cadrul Ministerului de Interne: Emil Pascut si comentariile sale despre Funcționarii Publici

Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, a ridicat o serie de întrebări critice privind modul în care anumiți funcționari publici,...

Exclusiv3 zile ago

România pe locul 36 în Global Peace Index, SUA pe locul 132

Sindicatul Diamantul a anunțat recent clasamentul Global Peace Index (GPI), care măsoară liniștea globală la nivel mondial. Conform acestui raport,...

Exclusiv4 zile ago

Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul: Presiunile asupra polițiștilor pentru apartenența sindicală încalcă drepturile fundamentale

Forțarea unui polițist să facă parte dintr-un anumit sindicat pentru a obține un tratament favorizant din partea conducerii unității de...

Exclusiv4 zile ago

Terapie prin cultură: EUROPOL colaborează cu instituții culturale din Satu Mare

Într-un demers remarcabil care subliniază importanța culturii în viața profesională și personală, Sindicatul EUROPOL a încheiat recent contracte de colaborare...

Exclusiv4 zile ago

Șase luni de activitate în spațiul Schengen: Verificări riguroase pentru siguranța publică

Jumătate de an de la aderarea României la spațiul Schengen se evidențiază prin activități intense desfășurate de polițiștii de frontieră...

Exclusiv5 zile ago

Situațiile în care polițistul poate refuza sau amâna executarea unui Ordin

Potrivit lui Emil Pascut de la Sindicatul Diamantul, polițiștii pot amâna sau refuza executarea unui ordin dat de superior în...

Exclusiv6 zile ago

Ipocrizia Programului de sprijin pentru marea industrie din România/Ipocrizia lui Ciolacu (II)

Recent, premierul Marcel Ciolacu a anunțat cu mare pompă un „Program de Sprijin pentru Marea Industrie din România”, destinat metalurgiei,...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv