Aveti un Pont
SPP, lăsat fără ”paraîndărăt”!/Oamenii generalului Pahonțu, lăsați cu buzele umflate
(Preluare National – Catalin Tache):
Oamenii generalului Pahonțu, lăsați cu buzele umflate
Situație fără precedent la nivelul Serviciului de Proteție și Pază, acolo unde artizanii din umbră ai parafării unui nou contract ”strategic” riscă acum să rămână cu buzele umflate. De fapt fără cele câteva zeci de mii de euro, cât reprezenta ”comisionul” solicitat de unul dintre numele grele ale serviciului. Serviciu care, ținând cont de ”infuzia de capital” primită cu ocazia pandemiei și-a putut astfel onora cu celeritate obligațiile financiare față de contractant.
Constructorii se revoltă!
Numai că, ghinion, ”deal”-ul inițial pare să nu mai fie respectat apoi de către cealaltă parte. Cea care, ce-i drept, și-a făcut treaba și acum pur și simplu nu mai răspunde apelurilor de a da la rândul său ”paraîndărătul” solicitat, oricât de disperate ar fi acestea. Și cum ”frăția contractelor” din SPP se află în imposibilitatea clară de a sesiza organele abilitate cu privire la această ”înșelăciune pe persoană fizică”, oamenii generalului Lucian Pahonțu tocmai ce sunt pe cale să își ia o ”țeapă” importantă pentru propriile conturi. Și care poate deschide totodată o adevărată ”Cutie a Pandorei”, până acum nimeni din mediul de afaceri ”agreat” la nivelul sistemului neîndrăznind să nu își onoreze ”anexele” contractuale secrete și să nu facă plata ”paraîndărătului”! Dar, uite că se poate! Dovadă că nici măcar cei mai vechi combinatori ai sistemului nu mai sunt ce au fost odată. Și mai ales că influența lor subterană scade încet, dar constant…
400.000 lei de la Guvern
În timp ce nenumărate alte structuri ale statului, inclusiv importante servicii secrete s-au dat peste cap pentru a ”întoarce” populației parte din propriile facilități medicale în perioada pandemiei, și la nivelul Serviciului de Protecție și Pază s-a format o adevărată ”celulă de criză”. Și care s-a mobilizat de îndată pentru atragerea de la buget sau din fonduri europene, spre vădita nemulțumire a tuturor celorlalte structuri din sistem. Care nu doar că au încercat să facă față pe cont propriu, dar au și ”externalizat” bună parte din servicii. În schimb, Serviciul de Protecție și Pază a solicitat și a primit de la Guvern materiale în valoare de 400.000 de lei pentru a își construi, de urgență, un spital modular pentru tratarea cazurilor de Covid -19. Și asta în condițiile în care la acea dată existau deja două spitale militare modulare Covid.
Sepepiștii au și spital modular, și centru medical anti-COVID
Astfel că solicitarea SPP a devenit una cu atât mai surprinzătoare, cu cât ea a fost rezolvată cu celeritate, spre deosebire de cererile similare ale altor unități medicale ”civile” și care cu adevărat se confruntau cu o adevărată criză logistică. Numai că Guvernul a aprobat de urgență transferul de la Adminsitrația Națională a Rezervelor de Stat a unor materiale necesare construcției unui spital. Totul după ce ” Serviciul de Protecție și Pază solicitase, în repetate rânduri, aprobarea scoaterii din rezervele de stat a unor cantități de produse, necesare în vederea asigurării nevoilor și misiunilor operative de urgență maximă specifică, precum și pentru implementarea unor măsuri de prevenire și limitarea contaminării, respectiv a răspândirii coronavirusului SARS – CoV -2”.
Rezervele statului, puse la dispoziția SPP
Astfel că Guvernul s-a conformat pe loc, cu următoarea motivare oficială : ” Prezentul proiect de Hotărâre a Guvernului are în vedere aprobarea scoaterii din rezervele de stat a următoarelor produse : paturi, pături, saltele pat, cearșafuri pat, fețe pernă, construcții ușoare din elemente modulate. Preluarea construcțiilor ușoare din elemente modulate se face pe bază de proces verbal de predare – primire, cu constatarea stării constructiv – funcționale; acestea vor rămâne în administrarea Serviciului de Protceție și Pază, care va asigura gestionarea și conservarea acestora. Precizăm faptul că transportul produselor se va realiza cu mijloace de transport ale Administrației Naționale a Rezervelor de Stat și Probleme Speciale.
Cheltuielile pentru realizarea operațiunilor de transport ale acestora se vor asigura din veniturile proprii ale Activității pentru intervenții operative și reîntregirea stocurilor diminuate, înființată pe lângă Administrația Națională a Rezervelor de Stat și Probleme Speciale. Fondurile necesare reîntregirii stocurilor rezervă de stat diminuate cu cantitățile scoase din rezervele de stat vor fi finanțate de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Afacerilor Interne- Administrația Națională a Rezervelor de Stat și probleme Speciale”. Și uite cum SPP a început să își facă spital modular pe banii MAI, cu toate că bugetul ministerului era deja ”vlăguit” de câte ”finanțări” ale altor structuri i s-au pus în cârcă în ultimele luni de zile…
2,33 milioane euro pentru Centrul Medical
Culmea este însă că Serviciul de Protecție și Pază nu s-a oprit aici, SPP fiind din nou singura structură din cadrul sistemului care s-a alăturat altor 15 spitale și unități administrative pentru a solicita alte finanțări în vederea luptei împotriva COVID -19. Astfel, Ministerul Fondurilor Europene a primit 16 cereri de finanțare, în valoare de 71,6 milioane euro, care au fost depuse în cadrul apelului de proiecte din cadrul Programului Operațional Infrastructură Mare (POIM)- consolidarea capacității de gestionare a crizei sanitare COVID – 19. Principalii solicitanți fiind Spitalul Clinic de Urgență ”Bagdasar – Arseni”, Institutul Național de Boli Infecțioase ”Prof. dr. Matei Balș”, Spitalul Clinic de boli infecțioase și pneumoftiziologie ”Victor Babeș” din Craiova, Spitalul Clinic Municipal din Craiova și… Serviciul de Protecție și Pază! Acesta depunând cerere de finanțare pentru consolidarea capacității centrului medical din cadrul Serviciului de Protecție și Pază pentru gestionarea crizei sanitare COVID – 19, în valoare de 2,33 milioane euro.
Au dat contractul, au plătit banii, dar nu mai primesc ”comisionul”!
Pe scurt, acesta este momentan traseul financiar al contractului pentru ”consolidarea centrului medical”. Cel relocat în corpul de clădire care a aparținut Regimentului de Gardă al Ministerului Național al Apărării, intrat însă în posesia SPP. Circuit care însă pare să fi fost ”scurtcircuitat” în cel mai sensibil moment al său, cel al remiterii ”paraîndărătului”. Iar acest scenariu de lucru care face deja deliciul celorlalte structuri din sistem, dar și a mediului de afaceri deopotrivă… Acolo unde mai ales constructorii se simt într-un fel pe deplin răzbunați după ce ”cota paraîndărătului” începuse să crească din nou în ultima vreme la praguri deja amețitoare…
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Exclusivacum 3 zile
Pensia medie în sistemul militar: Sumarul informațiilor de la Casa de Pensii Sectorială a M.A.I.
-
Exclusivacum 2 zile
Pensionarii militari în pericol: Acuzații de colaborare politică în contextul modificărilor legii pensiilor
-
Exclusivacum 2 zile
Riscuri mari pentru sporul Bayraktar din cauza reputatiei controversate a Directorului ANP
-
Exclusivacum 4 zile
Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor acuză ANP de corupție și mușamalizare
-
Exclusivacum 5 zile
OUG 26/2024: Actualizarea salariilor și soldei de grad profesional
-
Exclusivacum 2 zile
Trădarea lui Mirițescu: O rețea de corupție și politică în interiorul Poliției Române
-
Exclusivacum 5 zile
Corupția la vârf: Eduard Mirițescu și structura criminală din Poliție
-
Exclusivacum 11 ore
Degradarea Serviciului Siguranța Deținerii din ANP: lipsă de viziune și incertitudini în management