Aveti un Pont
Șeful Jandarmeriei, pensionat cu 200 milioane la 47 de ani!
(Preluare National – Catalin Tache):
Colonelul Enescu și-a negociat la sânge retragerea
Probabil că profitând din plin că ministrul Marcel Vela este ”cu ochii” pe clanurile interlope, colonelul Bogdan Enescu a reușit să-i bage acestuia sub nas la semnat, nici el nu mai știe măcar a câta oară, o nouă prelungire a împuternicirii la comanda Inspectoratului General al Jandarmeriei Române. Numai că, după ce a primit împuterniciri ba de șase luni de zile, ba de trei, ba chiar de doar o lună, cum a fost chiar ultima oară, de această dată cel apelat de către proprii subalterni drept ”Motanul Garfield” a primit încă 60 de zile! De zici că este control judiciar, ci nu împuternicire în fruntea Jandarmeriei Române!
”Zmeii” Vela și Despescu s-au făcut ”mielușei”…
Iar faptul că tocmai oamenii care trimiseseră Direcția Generală de Audit Intern a Ministerului Afacerilor Interne peste el – este vorba de secretarul de stat Bogdan Despescu și de ministrul Marcel Vela – au ajuns acum să îi prelungească împuternicirea ofițerului cu cele mai multe plângeri penale și dosare aflate în instrumentarea Parchetului Militar de pe lângă Tribunalul Militar București și a Secției Militare a DNA rămâne totuși un mare mister. Iată însă că am reușit cel puțin să dezlegăm un altul… Și anume de ce de această dată prelungirea este de două luni de zile…
Nu de una, nici de trei, ci pe 60 de zile, fapt fără precedent în istoria Ministerului de Interne. Iar explicația halucinantă este că Bogdan Enescu face 47 de ani pe 18 octombrie! Și astfel se poate pensiona până la termenul pe care a reușit să îl obțină, cel de 31 octombrie! Acum desigur că rămâne de lămurit grija cu care conducerea MAI trage de timp într-un mod deja atât de jalnic doar pentru ca un ofițer cu grave probleme de imagine ci nu doar precum colonelul Bogdan Enescu să se poată pensiona din postura de inspector general. Și cu o pensie lunară cu puțin peste 20.000 de lei, după cum i-a fost deja calculată ”proiecția” celui care în ultimele luni și-a bifat sute de ore suplimentare, doar pentru a își rotunji astfel pensia la un plafon la care nu prea mai visează nimeni altcineva de la vârful MAI și nu doar.
Ce trebuie să se bucure jandarmii ”carne de tun” că șeful lor e cel mai bogat din MAI…
Acum, desigur, chiar dacă o pensie de 200 de milioane este absolut fabuloasă pentru România zilelor noastre, nu toți inițiații sistemului bagă însă acum mâna în foc că inspectorul general Bogdan Enescu își va și ține promisiunea făcută lui Vela și chiar va ieși la pensie după cele două luni…
Așteaptă să treacă 18 octombrie !
Iată că în timp ce dă declarații belicoase copiate parcă din filmele americane, ministrul Vela pare a se juca de-a polițistul bun și polițistul rău cu proprii subordonați. Astfel că după ce mii de polițiști se trezesc deja cu veniturile ”ciopârțite” cu câteva sute de lei în fiecare lună, după ce lefurile le-au fost ”secretizate” fără să o ceară nimeni, același ministru dovedește o generozitate extremă față de inspectorul general al Jandarmeriei Române.
Ce înseamnă să păzești casa ”cui trebuie” de pe Lacul Fundeni
Cu care a negociat ”la sânge” să mai rămână două luni de zile pe funcție, pentru a putea astfel îndeplini condițiile necesare pensionării. Pentru că Bogdan Enescu face 47 de ani pe 18 octombrie, iar ultimele șase luni de activitate sunt unele excepționale din punct de vedere financiar. Pentru că așa după cum dezvăluiam în exclusivitate, declanșând o adevărată sarabandă a anchetelor interne sau penale, colonelul Bogdan Enescu a început cu luna aprilie să își ponteze sute de ore suplimentare lunar. Ajungând astfel la performanța unui venit cu mult peste 30.000 de lei!
Ceea ce face și mai stranie decizia de ultimă oră a ministrului Vela de a închide astfel ochii la ancheta derulată de Direcția Națională Anticorupție tocmai pentru ”umflarea” ilegală a veniturilor inspectorului general al Jandarmeriei Române!
Auditul Intern, raport ”beton”!
Dar, culmea, chiar și a controlului solicitat chiar de acesta Auditului Intern. Mai ales că înainte de a negocia pensia lui Enescu, ministrului Marcel Vela i se pusese la dispoziție raportul Direcției Generale de Audit Intern. Un raport ”beton”, bine documenat și mai ales bine probat. Și care urmează în mod absolut legal să își urmeze cursul firesc către …Parchetul Militar.
Numai că Vela i-a prelungit totuși împuternicirea pentru două luni, perioadă în care noul raport se va adăuga celorlalte dosare aflate deja în lucrul procurorilor militari, care au și făcut primele audieri. Mai mult decât atât, în cele din urmă colonelul Bogdan Enescu a binevoit să semneze raportul prezentat, obiecțiile acestuia axându-se strict pe identificarea ”surselor lui Tache”.
Ajungând să ceară documentarea celor mai de încredere oameni ai săi, de parcă singura problemă la IGJR este că s-a aflat cât încasează colonelul Enescu, ci nu că acesta și-a umflat contul cu zeci de mii de lei lunar în plină stare de urgență și de alertă. Și uite cum reformarea MAI înseamnă nu doar schimbarea colantării de pe mașini și a uniformelor cadrelor, dar și pensionarea colonelului Bogdan Enescu la doar 47 de ani, cu 20.000 de lei pe lună!
Aveti un Pont
Alegerea mașinii potrivite pentru montarea instalației gpl
GPL înseamnă gaz petrolier lichefiat, un combustibil alternativ pe care îl putem încorpora în vehiculele noastre pe benzină și astfel să ne bucurăm de nenumărate avantaje pe care merită să le cunoaștem în prealabil.
În ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL?
Dacă ești interesat de instalatii gpl auto, cu siguranță vrei să știi în ce vehicule poate fi instalat un sistem GPL. Este important de menționat faptul că gpl auto nu poate fi instalat în toate vehiculele. La fel de important este să te asiguri că sistemul este instalat de un profesionist calificat și instruit.
Există unele mărci auto care oferă în gama lor versiuni care sunt deja adaptate pentru a funcționa fie pe benzină, fie pe gaz. Este cazul Renault, Dacia, Hyundai, Fiat, Fiat, Ford, Jeep, SsangYong și Subaru, ale căror modele includ acest tip de motor. Și nu numai că economisesc combustibil: fiind hibride, ele obțin eticheta ECO de la DGT.
Pe de altă parte, autovehiculele Bi-fuel au o autonomie mai mare. Prin adăugarea a două rezervoare de combustibil, benzină și rezervoare gpl, acestea pot depăși în unele cazuri 1000 de kilometri fără realimentare. În plus, tehnologia nu este una costisitoare și poate fi adaptată ușor și la prețuri accesibile la vehiculele second-hand. Trebuie să fii cât mai informat cu putință înainte de a opta pentru instalatii gpl auto.
Ce autovehicule pot fi convertite la gpl?
Vehiculele care pot fi convertite la gpl sunt în principal vehiculele pe benzină. În general, conversia nu este recomandată pentru vehiculele diesel deoarece este mult mai complexă și mai costisitoare. De asemenea, nu toate mașinile pe benzină pot beneficia de rezervoare gpl. Motoarele cele mai puternice sunt excluse și doar cele care îndeplinesc certificarea privind emisiile Euro 3 pot fi convertite la GPL. Cu alte cuvinte, vehiculele înmatriculate începând cu anul 2001 sunt ideale pentru bazine gpl. Și, bineînțeles trebuie să te asiguri de faptul că acestea sunt într-o stare generală bună, astfel încât banii investiți în conversie să nu fie pierduți din cauza unor defecțiuni ulterioare.
Cât costă conversia mașinii la GPL?
În ceea ce privește prețul, costul transformării unei mașini pe benzină pentru a funcționa cu GPL poate varia de la 1000 la 2000 de euro, în funcție de model și de capacitatea motorului. După efectuarea conversiei (întotdeauna într-un atelier calificat), este necesară o inspecție specială.
Acolo se va verifica siguranța vehiculului și i se va acorda noua etichetă ECO. Aceasta din urmă se aplică numai autovehiculelor cu omologare de tip Euro 4, Euro 5 sau Euro 6. Cele care îndeplinesc doar cerințele Euro 3 se pot converti la GPL, dar nu primesc eticheta.
Modificarea nu necesită prea multă muncă mecanică, iar atelierele specializate au kituri potrivite pentru aproape toate modelele care pot fi instalate în câteva zile.
Printre cele mai importante modificări, conversia include instalarea unui rezervor de gaz care este de obicei adăpostit în locul roții de rezervă din portbagaj. Acesta este completat de un circuit pentru canalizarea gazului către motor, care include supape, filtre, senzori și un injector dedicat.
De asemenea, este instalat un control pentru ca șoferul să poată selecta combustibilul care urmează să fie utilizat, iar o unitate de control electronic controlează funcționarea corectă a noului sistem de alimentare cu combustibil.
Aveti un Pont
Înmatriculări Auto Timisoara: Servicii Profesionale și Eficiente pentru Înmatricularea Autovehiculelor
Bun venit la www.inmatriculari-timisoara.com, firma de înmatriculări auto de top din Timișoara! Suntem dedicați să oferim servicii rapide, eficiente și fără bătăi de cap pentru toți clienții noștri care doresc să-și înmatriculeze autovehiculele în Timișoara și împrejurimi.
De ce să Alegi Serviciile Noastre de Înmatriculări Auto?
- Profesionalism și Experiență Cu ani de experiență în domeniu, echipa noastră este formată din profesioniști care cunosc în detaliu toate procedurile necesare pentru înmatricularea unui vehicul. Ne asigurăm că documentele dumneavoastră sunt complete și corecte, astfel încât să evitați orice probleme sau întârzieri.
- Servicii Complete Oferim o gamă completă de servicii, inclusiv:
- Înmatriculări auto noi și second-hand
- Transcrieri auto
- Radieri auto
- Obținerea numerelor provizorii
- Consultanță personalizată
- Eficiență și Rapiditate Știm cât de prețios este timpul dumneavoastră. De aceea, ne străduim să procesăm înmatriculările cât mai rapid posibil, fără a compromite calitatea serviciilor.
- Prețuri Competitive Ne mândrim cu oferirea unor servicii de înaltă calitate la prețuri accesibile. Credem că înmatricularea auto nu ar trebui să fie un proces costisitor sau stresant.
Procesul de Înmatriculare Auto
La www.inmatriculari-timisoara.com, am simplificat procesul de înmatriculare pentru a fi cât mai facil pentru clienții noștri:
- Consultație Inițială Vom discuta nevoile și situația dumneavoastră specifică pentru a înțelege exact ce documente sunt necesare.
- Pregătirea Documentelor Ne ocupăm de colectarea și completarea tuturor documentelor necesare, inclusiv certificatul de autenticitate, cartea de identitate a vehiculului și asigurarea auto.
- Depunerea Actelor Echipa noastră va depune toate actele la autoritățile competente și va urmări stadiul procesului până la finalizare.
- Obținerea Plăcuțelor de Înmatriculare În final, ne asigurăm că primiți plăcuțele de înmatriculare în cel mai scurt timp posibil.
Contactează-ne
Dacă doriți să beneficiați de serviciile noastre de înmatriculări auto în Timișoara, nu ezitați să ne contactați. Suntem aici să vă ajutăm să treceți prin procesul de înmatriculare fără griji și într-un timp record.
Administratie
Caracatița WHITE TOWER in orasul (Republica) lui Caragiale (VIII)/Dosarul WHITE TOWER intră în linie dreaptă! Nouă persoane duse la audieri după perchezițiile de la Primăria Ploiești
Cu procurorii la ușă, primarul Andrei Volosevici a încercat să deturneze atenția opiniei publice spre o altă problemă a municipiului Ploiești: criza gunoiului! Așa că de mână cu prefectul sef al PSD-ului județean Virgil Nanu, edilul a chemat presa la niscaiva declarații. Si au început lăudându-se cum au adus ei 53 de milioane de lei, ca mai apoi să se plângă de problema gunoiului. După ce a aruncat săgeți spre diverse personaje, prefectul Nanu a spus clar că…el nu are atribuții pentru a rezolva problema. Cu alte cuvinte, multă gargară, doar, doar cineva uită de procurorii care adunaseră documente, ridicaseră calculatoare și luaseră mai mulți funcționari publici la audieri.
Dar revenind la subiectul zilei, PERCHEZIȚIILE DE LA PRIMĂRIE, procurorii au condus la Parchetul de pe lângă Curtea de Apel Ploiești nouă persoane pentru audieri. Subiectul dosarului este realizarea a zeci de apartamente în plus față de numărul prevăzut în autorizația de construire a blocului White Tower. Imobil care a obținut autorizația pentru…clădire de birouri administrative si nicidecum de locuințe. Scăparea este simplă: „dezvoltatorul” LUPU nu a fost nevoit să solicite PUZ si alte documente specifice, deci a făcut puțină economie și de bani, și de timp!
Printre persoanele aduse la audieri se numără VERONICA RĂDUNĂ, arhitectul șef al Ploieștiului, RITA NEAGU, adjunctul Direcției Urbanism din Primărie, COCA PĂTRAȘCU, șefa Serviciului Autorizații Construcții, LUCIAN BĂLESCU seful Serviciului Verificare și Control Documentații Publice.
Adică șefii șefilor din DIRECȚIA DE URBANISM! În traducere cei care trebuiau să îl sancționeze pe MIHAI LUPU (pardon pe mămica septuagenară a acestuia MĂRIOARA LUPU, titulara PFA-ului cu pricina). Doar că nu poți sancționa pe nimeni, atâta timp cât zvonurile spun că toți șefii de la URBANISM dețin (prin interpuși) apartamente în WHITE TOWER!
Mai mult, surse din anchetă susțin că amenda primită de către VERONICA RĂDUNĂ, arhitecta șefă a Ploieștiului, din partea Inspectoratului Județean în Construcții Prahova, a fost plătită de către…MIHAI LUPU! Iar procurorii dețin documente în acest sens, pentru că plata amenzii a fost făcută direct din contul „dezvoltatorului”.
Primarul a făcut pe nevinovatul în conferința susținută alături de prefect și a susținut că „primarul nu are de unde să știe ce face femeia de serviciu….”, referindu-se la funcționarii de la URBANISM. Să compari directorii de la Urbanism cu femeia de serviciu, este puțin cam forțat, dar nu comentăm educația primarului, pentru că nu face obiectul acestui articol.
Cât despre RITA NEAGU, adjuncta Direcției de Urbanism, aceasta a fost extrem de apropiată de ANDREI VOLOSEVICI în primul mandat al acestuia, după ce SIMONA MUNTEANU a fost îndepărtată din funcția de arhitect sef a municipiului, la presiunile primarului. De altfel, declinul urbanistic al Ploieștiului a început după plecarea SIMONEI MUNTEANU în anul 2010. Din acel moment, nu a mai existat nici o ordine în ceea ce priveste urbanismul municipiului resedință de județ. Avem aglomerări de blocuri de locuințe în diverse zone, locurile de parcare lipsesc cu desăvârsire și totul în lipsa unui Plan Urbanistic General care ar fi reglementat toate aceste aspecte.
Deocamdată, surse judiciare susțin că în dosarul WHITE TOWER vor fi audiați, în perioada următoare, atât primarul ANDREI VOLOSEVICI, cât și nașa city manager SIMONA ALBU.
Să nu spuneți că nu v-am anunțat! Din timp! Vom reveni.!
„Spor la treaba” si/sau in limbajul infractorilor narcomani: „A venit primavara”! Urmeaza ‘LOTUL II” si „LOTUL III”? Intrebam pentru niste prieteni, apropiati de infractorul narcoman si cap de „avorton” – cum este porecla acestuia (narcomanului dovedit), ca a lui „Portocala”- ! (Cerasela N.).
-
Featuredacum 4 zile
Atac la siguranța națională – suspiciuni grave de corupție și abuz de putere în problema SC Electromecanica Ploiești (III)
-
Exclusivacum 4 zile
Corupția în IPJ Prahova: Scamatoriile din umbra dezvoltă afacerile locale/Maristar Construct SRL: Secretele unei afaceri controversate
-
Exclusivacum 4 zile
O lecție despre absurdul din spatele corupției/O caterincă ridicată la rang de artă!
-
Exclusivacum 4 zile
Investigarea corupției în Ploiești: factori implicați și noi descoperiri
-
Exclusivacum 4 ore
Investigație Europeană asupra Corupției: Penitenciarul Berceni, directorul Matei Valentin și legăturile intunecate cu afaceristul Mihai Tufan
-
Exclusivacum 4 ore
Afaceri Murdare: Mafia deșeurilor și complicitatea instituțiilor din Prahova
-
Exclusivacum 3 zile
Situațiile în care polițistul poate refuza sau amâna executarea unui Ordin
-
Exclusivacum 6 ore
Sindicatul Sidepol critică reorganizarea Poliției Canine: „O absurditate care pune în pericol Siguranța Publică”