Actualitate
EDITORIAL/CEI 3 „MUSCHETARI” SI CELE 3 FIRME AGREATE SA COLECTEZE SI SA TRANSPORTE DESEURILE COVID 19 DIN PRAHOVA/TUN DIN PANDEMIE
O poveste reala, privind infractiunile savarsite de 3 MUSCHETARI, dintr-o structura clandestin-subterana, coordonata de acestia si de catre dispozitvele lor operational-relationale extinse, din mediile socio-politice interne judetene si national- regionale, cu extinse implicatii si efecte internationale, in planurile politicilor economice nationale, in relatiile internationale si in formulele aferente relatiilor bilaterale ale Romaniei, conditionand, influentand si implicand, prin presiuni asa-zise de aliniere la normele de legalitate, actiuni savarsite in actul de inspectie specializat, pe linie de control a sistemelor de protectie a sistemelor de mediu inconjurator.
Cazuistica existenta releva, in sistem continuu, diversitatea mijloacelor, metodelor si procedeelor operate de grupul de criminalitate economico-financiara organizata, in prezent coordonata de un nou personaj care nu doar ca afirma, dar chiar se lauda, in mediile sale, care, insa, l-au incadrat informativ, „nou” sef de institutie publica din judetul Prahova.
Continua cardaseala injghebata cu “schiorul” scumpelor partii occidentale, platit din bani publici si, in special, de firmele pahovene, aflate in vizorul autoritatilor, stimabilul expert fara pregatire in materie de mediu inconjurator, nici in ape, nici in aer, nici in soluri, subsoluri, sau poluari acidentale, sau remedieri, bio emedieri de soluri, redarea acestora in circuitele naturale, agricole etc, stimatul dirijor al formulelor de circulatie, la NEGRU, a platilor clandestine, a capitalurilor si a comisioanelor grase, platite de reprezentantii unor firme care sponsorizeaza aceasta caracatita, pe care elegantul acest nou director le dispune, prin instigare, autorat, coautorat si complicitate, gravitatea deciziilor sale depasind, pe alocuri, chiar si deciziile multor infractori celebri care au inceput sa se infrupte, si ei, la randul sau, din placinta statului, favorizand firme si persoane, prin incalcarea legii, profitand de functii.
Pe fond, omul isi asuma mari erori, ignorand greselile care, in trecut, l-au consacrat, fiind incapabil, in aceste zile, sa inteleaga ca, la randul lui, va da socoteala autoritatilor, la un moment dat.
Ii reaminitim un „nume” din Lipanesti, asociat cu fiul brunet al fostului sef SRI Pahova, de acum celebrul condamnat bunic Paltanea Corneliu si prietena sa Alina. Am precizat brunet, intrucat Col ® Paltanea Corneliu mai are un fiu, prin Bucuresti, cu fostul ofiter Cristina Andronache, care nu ar fi brunet.
O pasarica mica-mica ne-a soptit ca un sef de C.A.P. Judetean a achizitionat masti chirurgicale cu 60 ron/buc si nu am reactionat deoarece detineam date certe ca aceste actiuni sunt monitorizate de „defuncta” D.N.A dar si de anumite institutii cu competenta in siguranta nationala.
Tot o pasarica, dar alta, de data asta direct din sistemul cu competenta in siguranta nationala, ne-a spotit, foarte bine documentata, ca in judetul Prahova – 3 MUSCHETARI au pus la punct un plan de „afaceri” rezultat din deseurile pandemiei, un plan de afaceri in care au fost agreate 3 firme: firma „A”, firma „B” si firma „C” care sa se ocupe de colectarea si transportul deseurilor rezultate din carantinarea la nivelul judetului Prahova a celor infectati de Covid 19.
Planul de „afaceri” fiind foarte „banos”: 10 ron/kg de deseuri….
NOTA: Firma „A” este singura care corespunde cu numele cu care incepe denumirea societatii in cauza, restul denumirilor fiind alease aleatoriu si o sa precizam si de ce…
CEI 3 MUSCHETARI :
a) sef de C.A.P. la nivelul judetului Prahova, cel care detine in mana „stanga” banii dar si cel care a fost „ejaculat” din aceasta afacere monstruasa de ceilalti particpanti la aceasta caracatita (sac!);
b) sef de institutie publica care si-a mutat „partea dorsala” de pe un scun directorial intr-un termen de cca o luna de zile, in alta institutie, nu pentru competenta sa in aceasta noua functie ci pentru a emite un „act” oficial” prin care firma „A” sa poate fi declarata agreata in aceasta schema, cu toate ca inainte derulase presiuni si santaje ca o alta institutie a statului din Prahova sa ii suspende activitatea firmei „A”.
Nu stim cata „spaga” s-a luat la aceasta „combinatie” de proasta calitate pe care doar unul care afirma, dar chiar se si lauda, in mediile sale, ca a fost incadrat informativ de catre D.I.E. o putea duce la „indeplinire”. Prostie pa fata…si organele competente o poate elucida!
Nu ca acesta „laudarosenie” nu ar avea corespondenta in mediul real.
Daca ne uitam la firmele de deseuri din Prahova dar si la ” Divizia” din Conpet SA Ploiesti pe acesata corespondenta de domeniu vom realiza ca TOATE acestea sunt „impanzite” de fosti si/sau actuali ofiteri de informatii ori „acoperiti” (SIE, DIE, SRI, D.I.P.I, etc), deci mai usor cu „pianul pe scari” ca incepem sa ne calcam pe „bataturi”.
c) PREAFERICITUL judetului Prahova numit de catre Guvernul Orban, personaj care si-a dat acordul si a girat aceasta afacere cu cele trei firme agreate…, chiar in biroul sau de la ‘Palatul Administrativ”.
Revenind la situatia noastra cu cei 3 muschetari: oltenii, moldovenii sau muntenii se diferenţiază în special prin limbaj.
Cum facem diferenţa între un bucureştean şi un ardelean sau un moldovean? Limbajul diferit este, fără doar şi poate, una dintre caracteristicile locuitorilor Capitelei. Explicaţiile, spun specialiştii, sunt mai multe, de la faptul că bucureştenii „se simt buricul pământului”, prea grăbiţi să spună corect cuvintele până la capăt, până la influenţele de limbaj venite din partea multor români, mutaţi, de-a lungul anilor, din toată ţara în Capitală.
Asa si cu „bucuresteanul” nostru ploiestean get – beget dar venind in functia asta de la un Minister din Bucuresti.
Spre deliciul nostru care in aceasta perioada (chiar daca nu am mai publicat articole din mafia deseurilor dar am monitorizat situatia in totalitate- lasand sarbatorile Sfinte sa se desfasoare fara „dezvaluiri”), „buricul pamantului, ala cu serviciile in suflet si in minte” alaturi de „PREAFERICITUL” judetului Prahova l-au eliminat din schema pe seful de C.A.P, sef al judetului Prahova (cel cu „malaiul”) si din aceasta afacere profitabila (10 ron/kg de deseuri provenite din coronavirus).
Ne miram ca totusi institutia SRI, „bartai” Divizia din Prahova este inerta in aceasta operatiune in care una dintre firmele agreate nu are cum sa isi justifice „miile” de tone de deseuri provenite de la carantinatii de Covid 19 de la preluare, transport si ardere, doar decat prin ingroparea acestor deseuri periculoae si/sau prin livrarea acestora la o gropa de gunoi aleasa aleatoriu fara a preciza ca sunt deseuri periculoase existand un pericol real de contaminare in masa. Dar, ce nu fac „baietii destepti” pentru bani. Poate se sesizaeza macar cei de la IPJ Prahova chiar daca printre firmele in cauza sunt multi cu „pile” si fosti sau actuali din acest domeniu. Poate…
Baaaaiiii, chiar ati inebunit de tot? Prahova se poate transforma in Suceava in cateva momente prin (ina)actiunea voastra! Sa nu ziceti ca nu ati fost avertizati…
Vom reveni cu dezvaluiri senzationale privind aceasta caracatita, intr-un episod separat.
Actualitate
Vulturul Cenușiu: Aripile digitale care anticipează viitorul imprevizibil al războiului
Pe marginea abisului: O eră imprevizibilă cere soluții robuste
Armata Statelor Unite și partenerii săi globali se confruntă cu o eră mai imprevizibilă decât oricând în acest secol. Pe fondul unei instabilități geopolitice crescânde și al progreselor tehnologice galopante, întrebarea crucială este cum pot fi siguri că mișcările actuale sunt cele corecte pentru a pregăti viitorul? Un lucru rămâne constant, indiferent de tulburările vremurilor: nevoia de recunoaștere, supraveghere și achiziție de ținte (RST) și alte roluri vitale pe câmpul de luptă.
În acest context, General Atomics Aeronautical Systems, Inc. (GA-ASI) continuă să stabilească standardul cu platformele sale modernizate, Modernized Gray Eagle® Extended Range (ER) și Gray Eagle® Short Takeoff and Landing (STOL). Aceste două aeronave de top, cu anduranță mare și capabilități de zbor la altitudine medie, sunt proiectate să răspundă nevoilor operaționale atât ale Armatei SUA, cât și ale clienților internaționali. Ceea ce le face să se distingă este arhitectura lor modulară deschisă, un palmares impresionant de ore de zbor, adaptabilitatea la diverse sarcini utile și armament, precum și rolul indispensabil în recunoaștere și în logistica contestată – aspecte cruciale, în special în teatrele de operații din Pacificul de Vest.
Arhitectura deschisă modulară: Flexibilitate ca un smartphone
Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL se bazează pe arhitectura modulară deschisă a sistemelor (MOSA), o filozofie de design modernă care prioritizează flexibilitatea și inovația. Această abordare asigură integrarea perfectă cu multiple sarcini utile, senzori și sisteme de date, permițând operatorilor să personalizeze configurațiile misiunilor rapid și eficient.
Mulți ofițeri generali și lideri de programe fac o pauză în discuția despre munca lor pentru a-și ridica smartphone-ul: „Așa ceva îmi doresc”, spun ei – un hardware care își poate modifica funcționalitățile cu simplitatea descărcării unei noi aplicații. Ei bine, aeronava Gray Eagle este exact acel tip de sistem.
Ceea ce face aceste platforme unice este capacitatea lor de a rămâne interoperabile cu cadrele existente de comandă, control și partajare a datelor. Arhitectura modulară permite, de asemenea, Armatei SUA și forțelor aliate să integreze noi tehnologii – cum ar fi sisteme radar avansate, capabilități de război electronic sau instrumente de luare a deciziilor bazate pe inteligență artificială – fără a necesita modificări costisitoare sau consumatoare de timp. Pe măsură ce amenințările evoluează, aceste sisteme aeriene fără pilot (UAS) pot evolua alături de ele.
Fiabilitate câștigată în peste 9 milioane de ore de zbor: Un palmares fără egal
GA-ASI a fost recunoscută de mult timp pentru contribuțiile sale la aviația de luptă, cu un palmares definitoriu pentru industrie, care se întinde pe mai mult de trei decenii. Aeronavele companiei, inclusiv Predator®, Reaper® și Gray Eagle, au depășit, în mod colectiv, peste 9 milioane de ore de zbor – o dovadă incontestabilă a fiabilității, anduranței și valorii lor operaționale.
Pentru Armata SUA, aceasta înseamnă că Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL sunt platforme testate în luptă, cu o eficacitate operațională dovedită într-o multitudine de misiuni. Aceste aeronave și-au demonstrat capacitatea de a se adapta și de a prospera sub presiune. Clienții internaționali obțin acces la platforme susținute nu doar de tehnologie de vârf, ci și de decenii de experiență în operațiuni reale, insuflând încredere în capacitatea Gray Eagle de a oferi rezultate.
Versatilitatea misiunii: O multitudine de sarcini utile pentru fiecare scenariu
Unul dintre atributele remarcabile ale Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL este adaptabilitatea sarcinilor utile. Aceste platforme pot fi echipate cu o gamă diversă de senzori, de la camere electro-optice/infraroșii la radar cu deschidere sintetică, module de război electronic și suite de informații de semnalizare. Această versatilitate permite seturi de misiuni care acoperă informații, supraveghere și recunoaștere (ISR); achiziție de ținte; lovituri precise; și multe altele.
Nicăieri nu este versatilitatea misiunii mai utilă decât în teatrul de operații din Indo-Pacific. Forțele americane și aliate trebuie să opereze pe distanțe vaste, adesea în zone cu acces limitat la suport logistic. Acest lucru recompensează o aeronavă eficientă, fiabilă, durabilă și persistentă în toate domeniile. Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL se ridică la înălțimea situației.
Gray Eagle STOL: Pionierul logisticii contestate și al suportului aerian flexibil
Gray Eagle STOL, în special, adaugă un element crucial la această ecuație – capacitatea organică de decolare scurtă (STOL). Aceasta permite aeronavei să opereze de pe aerodromuri austere sau chiar de pe nave militare, eliminând dependența de bazele fixe mari, care ar putea fi țintite de adversari. Poate oferi suport indispensabil cu ISR susținut, reaprovizionare și lovituri, toate în cadrul aceluiași zbor.
Gray Eagle STOL ar putea decola dintr-o bază din zona din spate, încărcat cu provizii pentru forțele SUA sau aliate aflate într-o poziție avansată. Aeronava poate zbura la destinație fără risc pentru un echipaj uman la bord, poate folosi o pistă neamenajată sau improvizată pentru a ateriza și a livra hrană, medicamente și muniție, apoi redecola pentru a survola zona și a asigura supravegherea în timp ce forțele locale recuperează proviziile. Dacă rămân amenințări, Gray Eagle STOL poate fi desfășurat pentru a le angaja sau pentru a coordona cu alte forțe.
Inima recunoașterii și achiziției tintelor: O privire constantă asupra câmpului de luptă
Pentru Armata SUA și forțele armate globale, recunoașterea, căutarea și achiziția țintelor rămân fundamentale pentru războiul modern. Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL s-au dovedit instrumentale în furnizarea de informații acționabile comandanților din multiple domenii – fie că este vorba de urmărirea mișcărilor inamice, monitorizarea țintelor de mare valoare sau securizarea punctelor critice maritime.
Aceste platforme excelează în furnizarea de capabilități ISR persistente, oferind o acoperire continuă a infrastructurii critice, a liniilor frontului și a zonelor contestate. Abilitatea lor de a furniza date aproape în timp real comandanților de la toate nivelurile asigură că luarea deciziilor este informată, rapidă și eficientă. În spațiile de luptă complexe, unde amenințările asimetrice, roiurile de drone și rachetele de croazieră care zboară la joasă înălțime se împletesc cu provocările tradiționale ale adversarilor statali, platformele Gray Eagle oferă o conștientizare situațională fără egal.
Deși noile sisteme mici alimentate cu baterii au un rol pe viitoarele câmpuri de luptă, doar platformele mari, cu aripi lungi, în stilul aeronavelor tradiționale, pot gestiona aceste cerințe esențiale în modul în care Armata SUA și partenerii săi au nevoie.
Avantajul GA-ASI: Liderii mondiali în sistemele aeriene fără pilot
În centrul succesului Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL se află avantajul fundamental al GA-ASI. Cu o istorie de livrare a peste 1.100 de aeronave pe parcursul a trei decenii și avansuri pionierat în aviația de luptă, GA-ASI și-a consolidat reputația de lider mondial în dezvoltarea UAS. Fie că sprijină asistența umanitară, cercetarea științifică sau operațiunile de luptă, sistemele companiei au redefinit rolul platformelor fără pilot în războiul modern.
Pentru Armata SUA și aliații săi globali, Modernized Gray Eagle ER și Gray Eagle STOL de la GA-ASI rămân standardul de aur. Într-o eră definită de evoluția tehnologică rapidă și complexitatea operațională, aceste aeronave reprezintă o investiție vitală în securitatea și eficacitatea viitoare.
Actualitate
Schimbare de putere navală: China comisionează Portavionul Fujian, primul cu catapulte
Actualitate
Criza din Penitenciare: Soluția „salvarea rezerviștilor”, blocată în sertarele ANP?
-
Exclusivacum 5 zileEXCLUSIV: Abuzuri și hărțuire în Serviciul pentru Acțiuni Speciale al Poliției Capitalei – Un polițist rupe tăcerea! (I)
-
Exclusivacum 3 zileMAFIA DIPLOMATICĂ: CUM MINISTERUL DE EXTERNE A DEVENIT FEUDA „SIRENEI” ȘI A „CONSULILOR” DE PLASTIC, CU PARLAMENTUL PE POST DE TEATRU DE PĂPUȘI!
-
Exclusivacum 4 zileValentin Matei: De la imputernicitul etern la ejectatul toxic – O cronică a incompetenței cu inimioare pe Instagram
-
Exclusivacum 2 zileJilava, pușcăria statului: Între clanuri, cadavre și caricatura justiției!
-
Exclusivacum 5 zileIPJ Prahova: De la păpuși gonflabile la flori furate – Un circ al incompetenței care continuă!
-
Exclusivacum 4 zileDezastru la Academia de Poliție: Reabilitare de 8,3 milioane de euro, mistuită de vânt și birocrație
-
Exclusivacum 4 zileInvestiție de peste 16 milioane lei ingropată într-un proiect IT nefuncțional la MAI: REN-FEC, un eșec costisitor?
-
Exclusivacum o ziȘefi din Poliția Română, sub lupa procurorilor



