Actualitate
Local SEO si importanta lui pentru optimizare SEO. Cum il putem implementa mai simplu?
Local SEO si importanta lui pentru optimizare SEO. Cum il putem implementa mai simplu?
Local SEO este o componenta importanta a campaniilor de optimizare SEO profesioniste, realizate de agentii cu servicii axate pe SEO si pe targetare de cuvinte cheie relevante pentru diverse afaceri online. Prin local SEO poti ajunge mai rapid la clienti bazandu-te pe localizare ca factor de targetare. Pentru afacerile locale componenta de local SEO este foarte importanta, ai sansa sa ajungi fara efort la un numar mai mare de oameni care ar interactiona cu produsele si serviciile tale. Daca mai ai si afaceri care se afla in mai multe zone, cu local SEO clientii pot sa gaseasca locatiile in mod independent, competitia cu alte afaceri din zona fiind mai simpla in acest context. De ce e nevoie de local SEO intr-o campanie serioasa de optimizare SEO?
Optimizare seo site
Deoarece au crescut exponential cautarile de pe mobil. Si Google stie lucrul asta si incearca sa le afiseze rezultate relevante in functie de locatia in care se afla la un moment dat. Afacerile care au site-urile optimizate pentru local SEO au deja o sansa in plus sa ajunga mai rapid pe prima pagina a rezultatelor returnate de motoarele de cautare.

Pe de alta parte, e bine sa investesti in optimizare SEO profesionista si pentru ca localizarea a devenit principala forma de verificare pentru o anumita afacere online. Oricine cauta ceva pe Google va incerca sa afle cat mai multe despre afacerea de unde vrea sa cumpere produse si servicii. Si primul lucru pe care il va verifica este legat de localizare, adresa, eventual va vedea datele de contact. Daca nu ai local SEO bine gandit vei pierde din start, clientii nu vor avea incredere in tine si in afacerea ta. Local SEO aduce si o conversie mai rapida odata ce oamenii au incredere in afacere, ai trafic organic de calitate asigurat si stii ca te poti baza pe clientii care intra pe site pentru a verifica oferta si a cumpara tot ce isi doresc.
Promovare seo
Cum optimizam site-urile pentru local SEO mai simplu? Cu ajutorul agentiilor de marketing online cu experienta, cum este si WiseVision, putem avea o optimizare SEO excelenta chiar si pe componenta de local SEO. Adresa afacerii trebui sa fie mereu in partea de jos a paginilor, in footer. Ea trebuie sa fie aceeasi oriunde si sa poata fi usor de identificat, pot fi puse link-uri interne catre footer pentru semnalizare. Pe langa adresa trebuie sa avem delimitate clar zonele unde activeaza afacerea, unde avem sedii eventual. Daca un client nu gaseste numele zonei unde e afacerea nu prea va avea incredere sa cumpere ceva si va parasi site-ul. Toate descrierile si textele trebuie optimizate cu ajutorul unor cuvinte cheie targetate, trebuie sa ne gandim mereu la clienti cand incepem sa optimizam si sa aranjam site-urile.
Intr-o optimizare SEO de calitate se vor optimiza pagini specializate pentru anumite locatii. Fiecare pagina de optimizat va fi un fel de mini-home-page care va avea tot ce isi doreste clientul sa gaseasca si toate informatiile bine optimizate. Odata ce au fost create aceste pagini e bine sa le cautam pe motoarele de cautare si sa vedem cum anume se comporta, cum se vad, cum apar listate. Mereu ne vom pune in pielea celor care vor cauta dupa anumite cuvinte cheie si vom optimiza pentru ei. Promovarea seo implica un efort sustinut de gasire a acelor tactici si strategii care sunt relevante pentru clienti, clientii sunt cei mai importanti si nu trebuie sa fim concentrati doar pe motoarele de cautare.
Un alt aspect important al optimizarilor locale tine de paginile de citare si de seo-ul off-site. Multi clienti nu vor ajunge pe site pana sa ia decizia finala de cumparare, iar timpul petrecut pe pagini e mic odata ce urmeaza o conversie. Inainte sa ajunga acolo toti au ajuns pe paginile de citare, au gasit informatiile de care aveau nevoie si au intrat rapid pe site, direct. Acolo ai pot compara afacerile si pot afla toate informatiile de care au nevoie. Paginile cu citari se optimizeaza si ele, se folosesc imagini relevante, se completeaza toate campurile oferite, se verifica intotdeauna corectitudinea link-urilor si informatiilor postate. Se mai cer si review-uri externe, se cauta doar site-uri si domenii care au autoritate si relevanta in raport cu site-ul de optimizat.
Actualitate
Sardinia: Acolo unde piloții de vânătoare învață să gândească, nu doar să zboare
Actualitate
Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală
Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
-
Exclusivacum 3 zileBurcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Ancheteacum 4 zileANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Exclusivacum 13 oreCircul Teoroc își joacă ultima reprezentație: Lacrimi sindicale pentru „Finu” și un grad de chestor confiscat de la obraz!
-
Administratieacum 2 zileBăicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Administratieacum 4 zilePenitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 3 zileProtest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 3 zileJilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum o ziPenitenciarul Ploiești si eternul Valentin Matei: Comisar-Șef, influencer de ocazie și păzitorul mistic al mormanului de gunoi



