Connect with us

Actualitate

Palmaresul DNA pe luna ianuarie

Publicat

pe

Lumea Juridica prezinta o sinteza a cauzelor finalizate de procurorii anticoruptie condusi de Calin Nistor (foto) in luna ianuarie 2020, altele decat cele deja mediatizate.

Iata dosarele trimise in instanta de DNA:
“1. -Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie – Sectia de combatere a infractiunilor asimilate infractiunilor de coruptie au dispus trimiterea in judecata, in stare de libertate, a unui inculpat – reprezentant al unei organizatii a utilizatorilor de apa pentru irigatii, pentru savarsirea infractiunii de folosire sau prezentare cu rea-credinta de documente ori declaratii false, inexacte sau incomplete, daca fapta are ca rezultat obtinerea pe nedrept de fonduri europene.
In rechizitoriul intocmit, procurorii au retinut urmatoarea stare de fapt:
In cursul anului 2013, intre Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale (A.F.I.R.) si o organizatie a utilizatorilor de apa pentru irigatii, ar fi fost incheiat un contract de finantare nerambursabila ce avea ca obiect modernizarea si retehnologizarea sistemului de irigatii de suprafata din judetul Ialomita.
Ulterior, in cursul anului 2014, beneficiarul fondurilor europene ar fi organizat o licitatie in urma careia ar fi fost selectata o societate comerciala care urma sa realizeze amenajarea sistemului de irigatii si a statiilor de pompare in comuna Traian, jud. Ialomita.
In acest context, in perioada 2015-2018, inculpatul ar fi depus la A.F.I.R., in numele organizatiei utilizatorilor de apa pentru irigatii, mai multe documente false, inexacte (extrase de cont si ordine de plata) ce atestau, in mod nereal, ca toate lucrarile executate de societatea respectiva fusesera achitate de organizatia utilizatorilor de apa pentru irigatii.
Aceste actiuni ale inculpatului ar fi avut ca rezultat admiterea la plata, pe nedrept, a sumei totale de 1.779.021 lei.
Ministerul Agriculturii si Dezvoltarii Rurale – Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale s-a constituit parte civila in procesul penal cu suma de 3.142.957 lei.
In cauza s-a dispus instituirea masurii asiguratorii a sechestrului asupra mai multor terenuri ce apartin inculpatului.
Dosarul a fost trimis spre judecare Tribunalului Bucuresti, cu propunerea de a se mentine masurile asiguratorii dispuse in cauza.
2. Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie – Serviciul Teritorial Bacau au dispus trimiterea in judecata, in stare de libertate, a inculpatilor:
Persoana fizica, administrator al S.C. La Ferma Veche Bogdana SRL, pentru savarsirea infractiunii de folosire sau prezentare cu rea-credinta de documente ori declaratii false, inexacte sau incomplete, daca fapta are ca rezultat obtinerea pe nedrept de fonduri europene,
S.C. LA FERMA VECHE BOGDANA SRL, pentru savarsirea infractiunii de folosire sau prezentare cu rea-credinta de documente ori declaratii false, inexacte sau incomplete, daca fapta are ca rezultat obtinerea pe nedrept de fonduri europene,
Persoana fizica, reprezentant al unei intreprinderi individuala, pentru savarsirea infractiunii de folosire sau prezentare cu rea-credinta de documente ori declaratii false, inexacte sau incomplete, daca fapta are ca rezultat obtinerea pe nedrept de fonduri europene,
Patru persoane fizice, administratori ai unor societati comerciale, pentru savarsirea infractiunii de complicitate la folosire sau prezentare cu rea-credinta de documente ori declaratii false, inexacte sau incomplete, daca fapta are ca rezultat obtinerea pe nedrept de fonduri europene.
In rechizitoriul intocmit, procurorii au retinut urmatoarea stare de fapt:
In perioada 2014-2016, in contextul implementarii a doua proiecte finantate din fonduri nerambursabile, ce aveau ca obiect constructia unor pensiuni, cei doi inculpati, in calitatile mentionate mai sus, ar fi depus la Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale (A.F.I.R.) mai multe documente false si inexacte (facturi, situatii de plata, etc.), ce ar fi avut ca rezultat obtinerea pe nedrept a sumei totale de 1.057.642 lei.
O mare parte din aceste documente ar fi fost puse la dispozitie de catre ceilalti inculpati.
Agentia pentru Finantarea Investitiilor Rurale s-a constituit parte civila in procesul penal cu suma de 1.057.642 lei.
In cauza s-a dispus instituirea masurii asiguratorii a sechestrului asupra mai multor bunuri imobile ce apartin S.C. La Ferma Veche Bogdana SRL si unui alt inculpat.
Dosarul a fost trimis spre judecare Tribunalului Bacau cu propunere de a se mentine masurile asiguratorii dispuse in cauza.
Ulterior, la data de 17 ianuarie 2020, un alt inculpat, administrator al unei societati comerciale, a incheiat cu procurorii anticoruptie un acord de recunoastere a vinovatiei.
In prezenta avocatului ales, persoana respectiva a declarat expres ca recunoaste comiterea faptei retinuta in sarcina sa, accepta incadrarea juridica pentru care a fost pusa in miscare actiunea penala si este de acord cu felul si cuantumul pedepsei aplicate, precum si cu forma de executare a acesteia, respectiv 1 an si 6 luni inchisoare, cu suspendarea executarii pedepsei sub supraveghere, pe durata unui termen de supraveghere de 2 ani si interzicerea, pe o perioada de 1 an si 6 luni, de la data ramanerii definitive a hotararii de condamnare, a drepturilor: de a fi ales in autoritatile publice sau in orice alte functii publice, de a ocupa o functie care implica exercitiul autoritatii de stat si de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii de complicitate la folosirea sau prezentarea cu rea-credinta de documente ori declaratii false, inexacte sau incomplete, daca fapta are ca rezultat obtinerea pe nedrept de fonduri europene.
Dosarul de urmarire penala privind persoana respectiva impreuna cu acordul de recunoastere a vinovatiei au fost trimise la Tribunalul Bacau.
3. Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie – Serviciul Teritorial Suceava au dispus trimiterea in judecata, in stare de libertate, a inculpatilor:
PERSOANA FIZICA, la data faptelor presedinte Cooperativa Agricola “Zomina Ferm”, pentru savarsirea infractiunii de folosire sau prezentare cu rea-credinta de documente ori declaratii false, inexacte sau incomplete, daca fapta are ca rezultat obtinerea pe nedrept de fonduri europene, in forma continuata,
Cooperativa Agricola ZOMINA FERM, pentru savarsirea infractiunii de folosire sau prezentare cu rea-credinta de documente ori declaratii false, inexacte sau incomplete, daca fapta are ca rezultat obtinerea pe nedrept de fonduri europene, in forma continuata,
In rechizitoriul intocmit, procurorii au retinut urmatoarea stare de fapt:
In perioada 2010 – 2019, inculpatul, in calitate de presedinte al Cooperativei Agricole Zomina Ferm a depus la Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (A.P.I.A.) mai multe documente false (centralizatoare de imputernicire pentru depunerea cererii unice de plata, formularul III.1, etc.), pentru obtinerea in mod nelegal de subventii pe suprafata pentru terenurile cu destinatia pasune situate pe raza orasului Saveni, judetul Botosani.
Prin aceste demersuri, inculpatul ar fi obtinut pe nedrept fonduri nerambursabile in cuantum total de 1.660.501 lei, suma cu care Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura s-a constituit parte civila in cauza.
In cauza, s-a dispus instituirea masurilor asiguratorii asupra unor bunuri mobile, imobile si asupra unei sume de bani, ce apartin celor doi inculpati.
Dosarul a fost trimis spre judecare Tribunalului Botosani cu propunere de a se mentine masurile asiguratorii dispuse in cauza.
4. Procurorii din cadrul Directiei Nationale Anticoruptie – Serviciul Teritorial Oradea au dispus trimiterea in judecata, in stare de libertate, a inculpatului
PERSOANA FIZICA, pentru savarsirea a trei infractiuni de participatie improprie la folosirea sau prezentarea cu rea-credinta de documente ori declaratii false, inexacte sau incomplete, daca fapta are ca rezultat obtinerea pe nedrept de fonduri europene, din care una in forma continuata.
In rechizitoriul intocmit, procurorii au retinut urmatoarea stare de fapt:
In perioada 2011-2013, inculpatul ar fi pus la dispozitia fiului sau mai multe documente false (contracte de arenda) in scopul de a obtine in mod injust sume de bani in cadrul schemelor de plata unice pe suprafata, pentru suprafete de teren pe care acesta din urma nu le detinea in realitate.
Ulterior, fara a avea cunostinta despre caracterul fals al acestor documente, fiul sau le-ar fi depus la Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura (A.P.I.A.)
Prin aceste demersuri, fiul inculpatului ar fi obtinut pe nedrept fonduri nerambursabile in cuantum total de 95.707 lei, suma cu care Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura s-a constituit parte civila in cauza.
In cauza, s-a dispus instituirea masurilor asiguratorii (sechestru si poprire) asupra bunurilor mobile si imobile apartinand inculpatului si asupra sumelor de bani datorate cu orice titlu de catre o a treia persoana inculpatului.
Dosarul a fost trimis spre judecare Tribunalului Bihor cu propunere de a se mentine masurile asiguratorii dispuse in cauza.
Cu referire la toate dosarele anterior mentionate, facem precizarea ca aceasta etapa a procesului penal reprezinta, conform Codului de procedura penala, finalizarea anchetei penale si trimiterea rechizitoriului la instanta spre judecare, situatie care nu poate sa infranga principiul prezumtiei de nevinovatie”.

Actualitate

Honeywell anunță separarea într-o structură de trei companii independente

Publicat

pe

De

Planul de divizare

Honeywell va fi divizată în trei companii separate, conform anunțului făcut astăzi, care detaliază intenția de a separa afacerile de automatizare și aerospațiale, în plus față de spin-off-ul anterior planificat al unității sale de materiale avansate.

Motivele divizării

„Cererea fără precedent” în sectoarele aerospațiale comerciale și de apărare a determinat compania să dispună această divizare ca o companie publică de sine stătătoare, a declarat CEO-ul Honeywell, Vimal Kapur, într-un comunicat.

Compania plănuiește finalizarea separării afacerii de automatizare și aerospațiale în a doua jumătate a anului 2026, sub rezerva aprobărilor de reglementare. Spin-off-ul pentru afacerea de materiale avansate, anunțat în octombrie, este programat să aibă loc la sfârșitul anului 2025 sau în 2026.

Oportunități de creștere

„Formarea a trei companii independente, lideri în industrie, se bazează pe fundația puternică pe care am creat-o, permițând fiecărei companii să urmeze strategii de creștere adaptate și să deblocheze o valoare semnificativă pentru acționari și clienți”, a afirmat Kapur.

El a adăugat: „Simplificarea Honeywell a avansat rapid în ultimul an, iar vom continua să ne configurăm portofoliul pentru a crea o valoare suplimentară pentru acționari. Avem un portofoliu bogat de ținte strategice de achiziții suplimentare și plănuim să continuăm să investim capital pentru a îmbunătăți fiecare afacere, pregătindu-le să devină companii publice independente de frunte.”

Activități de apărare

Activitățile de apărare ale Honeywell sunt concentrate în unitatea sa aerospațială, care va fi separată în Honeywell Aerospace de sine stătătoare. Aceasta a înregistrat 15 miliarde de dolari venituri în 2024 și produce o gamă variată de tehnologii pentru aviație, cum ar fi motoare, avionica și sisteme de cockpit și navigație.

Contextul divizării

Planul de separare, anunțat după finalizarea unei evaluări a portofoliului condusă de consiliul de administrație Honeywell, reflectă recentele divizări ale gigantului industrial General Electric. GE a finalizat separarea în trei părți a afacerilor sale de aerospațială, energie și sănătate în aprilie, cu afacerea de motoare pentru apărare fiind acum parte din GE Aerospace.

Divizarea Honeywell are loc și pe fondul presiunilor din partea unui investitor activist, Elliott Investment Management, care a cerut separarea în anul precedent, conform raportului publicat de The Wall Street Journal.

Creștere în vânzări

Partenerii Elliott, Marc Steinberg și Managing Partner Jesse Cohn, au lăudat decizia din comunicatul de anunțare a separării, afirmând că „concentrarea îmbunătățită, alinierea și agilitatea strategică permise de această separare vor permite Honeywell să valorifice oportunitățile de îmbunătățire operațională și creștere a valorii”.

Vânzările în domeniul apărării și spațiu din unitatea aerospațială Honeywell au crescut cu 14% în trimestrul patru al anului 2024, datorită „cererii globale în creștere și îmbunătățirilor suplimentare ale lanțului de aprovizionare”, a declarat compania în raportul său de câteva ore.

În 2023, Honeywell a realizat aproximativ 4,9 miliarde de dolari din venituri legate de apărare, reprezentând aproximativ 14% din venitul total, conform clasamentului Defense News 2024 al celor mai mari 100 de companii de apărare după venituri.

Citeste in continuare

Actualitate

Tractari Auto Constanta

Publicat

pe

De

În traficul aglomerat și imprevizibil al orașului Constanța, incidentele rutiere pot apărea în orice moment, fie că este vorba de o pană de cauciuc, o defecțiune mecanică sau un accident nefericit. În astfel de situații, este esențial să aveți la dispoziție un serviciu de tractare auto de încredere, disponibil non-stop, care să vă asigure că vehiculul dumneavoastră va fi transportat în siguranță către destinația dorită.

Disponibilitate 24/7 pentru Tractări Auto în Constanța

La Tractari Auto Constanța, înțelegem că problemele rutiere nu țin cont de oră sau zi. De aceea, echipa noastră este disponibilă 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, pregătită să intervină prompt în orice situație de urgență. Indiferent dacă vă aflați în centrul orașului sau în zonele periferice, suntem la un apel distanță pentru a vă oferi asistența necesară.

Profesionalism și Experiență în Tractarea Auto

Echipa noastră este formată din profesioniști cu experiență în domeniul tractărilor auto, care își desfășoară activitatea cu seriozitate și dedicare. Folosim echipamente moderne și bine întreținute pentru a ne asigura că fiecare intervenție se desfășoară în condiții de maximă siguranță. Fie că dețineți un autoturism, un SUV sau o autoutilitară, avem capacitatea și expertiza necesară pentru a vă oferi servicii de tractare de calitate superioară.

Servicii Diverse Adaptate Nevoilor Dumneavoastră

Pe lângă serviciile standard de tractare, oferim și o gamă largă de servicii suplimentare pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri:

  • Asistență Rutieră: În caz de pană de cauciuc, baterie descărcată sau alte probleme minore, echipa noastră vă poate oferi asistența necesară pentru a vă repune în mișcare fără a fi nevoie de tractare.
  • Transport Vehicule: Oferim servicii de transport pentru vehicule care nu pot fi conduse din diverse motive, asigurându-ne că ajung în siguranță la destinația dorită.
  • Depanare la Fața Locului: Pentru anumite defecțiuni, tehnicienii noștri pot efectua reparații minore direct la locul incidentului, economisindu-vă timp și bani.

Promptitudine și Timp de Răspuns Rapid

Știm cât de important este timpul în situații de urgență. De aceea, ne străduim să ajungem la locația dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil, pentru a minimiza disconfortul și a vă asigura că reveniți pe drum cât mai repede. Dispeceratul nostru este disponibil non-stop, gata să preia apelul dumneavoastră și să coordoneze intervenția echipei noastre.

Tarife Transparente și Accesibile

La Tractari Auto Constanța, credem în transparența prețurilor și în oferirea unui raport calitate-preț excelent. Tarifele noastre sunt competitive și comunicate clar clienților înainte de efectuarea serviciului, fără costuri ascunse sau surprize neplăcute.

Citeste in continuare

Actualitate

Cum să reduci costurile de operare și să îmbunătățești gestionarea stocurilor?

Publicat

pe

Conduci o afacere ce cuprinde activități logistice? Prioritățile tale de business trebuie să fie gestionarea eficientă a costurilor de operare și a stocurilor. Gestionarea ineficientă a acestor resurse pot duce la pierderi financiare și la scăderea competitivității pe piață. Află care sunt cele mai eficiente strategii pentru raționalizarea costurilor și configurarea optimă a lanțului de aprovizionare.

Analiza costurilor operaționale

Primul pas în reducerea costurilor este o analiză detaliată a tuturor cheltuielilor operaționale. Acestea pot include:

  • costuri cu forța de muncă;
  • costuri cu furnizorii;
  • costuri de logistică și transport;
  • cheltuieli administrative;
  • costuri cu întreținerea echipamentelor.

Folosirea unui software de contabilitate și a unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning) poate ajuta la identificarea zonelor în care se pot face economii.

Optimizarea proceselor de aprovizionare

Gestionarea corectă a aprovizionării ajută la reducerea pierderilor și a costurilor inutile. Iată câteva metode eficiente de optimizare a aprovizionării:

  • negocierea cu furnizorii – Obținerea de discounturi pentru comenzile în volum mare sau colaborarea cu furnizori mai avantajoși;
  • automatizarea procesului de achiziție – Implementarea unor soluții digitale de tip WMS, (Warehouse Management System), pentru a evita erorile umane și întârzierile;
  • reducerea timpului de livrare – Alegerea unor furnizori locali sau eficientizarea traseelor de transport

Utilizarea unui sistem de gestionare a stocurilor

Un sistem de gestionare a stocurilor eficient poate reduce risipa și optimiza costurile. Recomandări pentru un management eficient al stocurilor includ:

  • implementarea metodei FIFO (First In, First Out) – vânzarea produselor mai vechi înaintea celor noi pentru a evita pierderile din cauza deteriorării sau expirării;
  • monitorizarea nivelului de stocuri – utilizarea unui software de gestionare a stocurilor pentru a evita supra-stocarea sau sub-stocarea;
  • previzionarea cererii – folosirea datelor istorice pentru a anticipa nevoile viitoare și a comanda exact cantitățile necesare.

Reducerea costurilor de depozitare

Depozitarea poate reprezenta un cost semnificativ pentru afaceri, dar există metode pentru a-l optimiza:

  • folosirea unui sistem de organizare eficient – crearea unei structuri logice a depozitului pentru a reduce timpul necesar găsirii produselor;
  • externalizarea depozitării – dacă volumul de stocuri fluctuează, colaborarea cu centre logistice externe poate reduce costurile fixe;
  • optimizarea spațiului – utilizarea rafturilor verticale și a soluțiilor de stocare inteligentă pentru a maximiza capacitatea depozitului.

Automatizarea proceselor

Automatizarea poate reduce erorile și poate îmbunătăți eficiența. Soluții eficiente pentru digitalizarea activității în depozite sunt:

  • sisteme de scanare și coduri de bare – pentru o evidență exactă a stocurilor;
  • software de gestionare a relației cu clienții (CRM) – pentru a optimiza comenzile și livrările;
  • roboți și sisteme de picking automatizate – pentru a reduce costurile cu forța de muncă și a accelera procesele de manipulare a mărfurilor.

Implementarea unei strategii Just-in-Time (JIT)

Metoda JIT permite reducerea cantității de stocuri păstrate în depozit prin aprovizionarea doar atunci când este necesar. Beneficiile acestei strategii includ:

  • reducerea costurilor de depozitare;
  • evitarea blocării capitalului în stocuri neutilizate;
  • creșterea flexibilității în fața schimbărilor pieței

Reducerea pierderilor și a deșeurilor

Reducerea pierderilor contribuie semnificativ la scăderea costurilor operaționale. Măsurile recomandate pentru firmele care vor să-și optimizeze activitatea sunt:

  • revizuirea proceselor pentru a reduce risipa;
  • reciclarea și reutilizarea materialelor;
  • monitorizarea atentă a produselor cu termen de valabilitate scurt.

Analiza și optimizarea constantă

Reducerea costurilor și optimizarea stocurilor nu sunt procese statice. Monitorizarea continuă și ajustările regulate sunt necesare pentru a menține eficiența. Recomandările specialiștilor în management includ acțiuni precum:

  • Evaluarea periodică a furnizorilor și prețurilor;
  • Adoptarea unor tehnologii noi;
  • Formarea personalului pentru a reduce erorile și a îmbunătăți productivitatea.

Reducerea costurilor de operare și îmbunătățirea gestionării stocurilor sunt obiective esențiale pentru orice afacere care dorește să rămână competitivă. Prin implementarea unor strategii eficiente, cum ar fi automatizarea, optimizarea proceselor și analiza continuă, companiile pot economisi resurse și pot îmbunătăți performanța generală. Aplicând aceste metode, afacerea dvs. va deveni mai agilă și mai pregătită pentru provocările pieței.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv7 ore ago

Scandalul White Tower: Abuzuri imobiliare și corupție în România

Contextul scandalului Scandalul White Tower din Ploiești a scos în evidență o problemă sistemică a fraudelor imobiliare din România, evidențiind...

Exclusiv8 ore ago

Critici dure la adresa lui Dan Halchin în urma bilanțului de la Penitenciarul Iași

Probleme de leadership Dan Halchin, directorul general al Administrației Naționale a Penitenciarelor, a fost subiectul unor critici severe după discursul...

Exclusivo zi ago

Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz

Corupție și abuzuri în Vălenii de Munte: O rețea complexă de interese La data de 19 decembrie 2024, publicația noastră,...

Exclusivo zi ago

Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova

Corupție și complicitate: Marea escrocherie a companiei ROSAL și implicarea serviciilor secrete Silviu Prigoană a fost „forțat” să vândă compania...

Exclusivo zi ago

Sindicatul Polițiștilor „Diamantul” formularizează denunț penal impotriva conducerii Poliției Române pentru abuz în serviciu

Înregistrarea oficială a denunțului Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul”, persoană juridică cu personalitate legală, conform sentinței civile nr. 22(PJ)/23.11.2006 pronunțată...

Actualitateo zi ago

Clinica stomatologică Joker Dent

Clinica stomatologică Joker Dent din Bacău își propune să ofere pacienților săi servicii de înaltă calitate, punând accent pe prevenție,...

Exclusiv2 zile ago

FSANP propune amendament pentru acordarea drepturilor salariale polițiștilor de penitenciare

Introducere și context Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a înaintat un amendament la Legea Bugetului 2025, având...

Exclusiv2 zile ago

Proteste ale polițiștilor din Mehedinți impotriva tăierilor salariale

Nemulțumiri față de tăierile salariale Seria acțiunilor de protest continuă, iar ieri, polițiștii din cadrul IPJ Mehedinți, polițiștii de frontieră...

Exclusiv3 zile ago

Schelete în dulapul Ploieștiului: Corupția la nivel local

Înțelegeri ilegale și presiuni exercitate de primar În perioada aprilie-septembrie 2021, Andrei Liviu Volosevici, primarul municipiului Ploiești, ar fi adresat...

Exclusiv3 zile ago

Reflecții asupra structurilor de putere în MAI

Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, aduce în discuție o serie de aspecte legate de structurile de putere din cadrul...

Exclusiv3 zile ago

Apel la solidaritate: Salvarea Unității de Asistență Socială din Boldești-Scăeni

Îndemn către comunitate Salutare, prieteni ai orașului Boldești-Scăeni! Acest mesaj se adresează întregii comunități, indiferent de poziția avută în legătură...

Exclusiv4 zile ago

SE SPARGE FRATIA LA I.J.P. PRAHOVA? Majorările ilegale de 50% (OSCAR-uri) dispuse ilegal de chestorul Mirițescu Eduard (II)

Favoritisme nepotrivite În episodul anterior (aici) am prezentat situația generată la I.J.P. Prahova de către Mirițescu Eduard, care, contrar deciziei...

Exclusiv4 zile ago

SRU ILFOV: Un multitasking în sfera structurilor administrative

Activitățile SRU ILFOV conform Sindicatului Diamantul Sindicatul Diamantul a adus în atenție o caracterizare interesantă a Serviciului Român de Informații...

Exclusiv5 zile ago

Decizia ICCJ nr. 25/2025: Implicații pentru polițiști

Detalii despre decizia ICCJ Decizia nr. 25 din 27 ianuarie 2025, pronunțată în Dosarul nr. 620/1/2024 de către Înalta Curte...

Exclusiv5 zile ago

Scandaluri în sistemul penitenciar: Abuzuri și privilegii de la Penitenciarul Deva

În contextul în care Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a adus în atenția publicului o serie de...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv