Actualitate
Cumparati mai avantajos folosind vouchere de reducere

In timp ce majoritatea dintre noi „rasfoim” pur si simplu magazinele online pentru a gasi cele mai bune preturi, un cumparator inteligent nu se opreste la prima oferta pe care o vede. Mai degraba, vrea sa obtina cel mai bun produs posibil la cel mai bun pret posibil si este dispus sa „lupte” pentru asta. Aceasta lupta presupune o cautare amanuntita si utilizarea de cupoane de reducere online.
Voucherele si cupoanele de reducere sunt inca la moda si in randul generatiei tinere datorita Internetului care le-a dus la un alt nivel de utilizare si de ubicuitate. Aceste instrumente de marketing functioneaza bine pentru a atrage cumparatorii inteligenti, un segment de clienti care cumpara regulat.
Cumparaturile inteligente nu se refera la bugetul clientilor, ci la faptul ca un cumparator devine mai inteligent cu banii lui. Asta inseamna sa folosesti oferte si cupoane de reducere in avantajul tau. De partea cealalta, comerciantii inteligenti au capacitatea de a utiliza cupoane pentru a atrage cumparatorul prin cupoane conditionate, unice sau valabile pentru o anumita perioada de timp, care indeamna clientul sa faca cumparaturi avantajoase intr-o perioada (conditii) anume.
O lume a milenialilor
Cumparaturile inteligente se caracterizeaza printr-o investitie de timp si efort cu scopul de a face economii cand cumperi cel mai bun produs. Acest lucru face parte din principiile „milenialilor”, generatia noului mileniu, cea a oamenilor cu varsta cuprinsa intre 22 si 37 de ani, care a acaparat atentia, modificand economia prin comportamentul lor de consum si prin preferinte.
Milenialii castiga mai putin decat generatia anterioara si isi cheltuiesc banii in consecinta. In mod cert, cupoanele de reduceri sunt o modalitate utila de a atrage si de a mentine acest tip de consumator din ce in ce mai vital.
De ce cupoane de reducere?
Cupoanele incurajeaza cumparatorii inteligenti sa incerce produse noi si marci noi la preturi mici – si s-a dovedit ca cupoanele conving clientii sa faca cumparaturi. Unii specialisti din industria de marketing vorbesc despre ceea ce este cunoscut sub numele de „mitul cuponului”: clientii ajung la stadiul de checkout, adica adauga produsul in cosul de cumparaturi din magazinul online dar apoi ies de pe site sa gaseasca un cupon. In realitate, dupa cum arata studiile Google si comScore, gratie vanzarilor pe baza de cupoane de reducere 94% dintre cumparatori nu au fost pe site inainte de a gasi un cupon. Aceasta statistica demonstreaza ca indiferent daca vorbim despre un voucher Evomag sau de un cupon reducere Depurtat, ori de unul destinat unui mare retailer, cupoanele ii conving pe cumparatori sa cumpere. Probabil ca acest impact atat pentru cumparatori, cat si pentru retaileri este motivul pentru care aproximativ 31 de miliarde de coduri de reducere online au fost utilizate in intreaga lume pe parcursul anului 2019.
Dovada succesului cupoanelor de reducere este data de cifre: sondajele sugereaza ca peste 80 la suta dintre respondenti si-au schimbat obiceiurile de cumparaturi ca urmare a unui cod de reducere.
Cupoanele exista intr-o singura forma incepand cu 1887. Restrictiile bugetare si economia incerta cu care ne confruntam, confera o valoare reinnoita cupoanelor promotionale atat pentru consumatori, cat si pentru retaileri. Sunt un instrument – iar partea interesanta este ca aceasta transformare si integrare a cupoanelor in cumparaturile moderne este departe de a fi finalizata. Utilizarea smartphone-ului si parteneriatele media sunt gandite sa duca relatia la nivelul urmator.
Actualitate
Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
-
Exclusivacum 3 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Ancheteacum 3 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 19 ore
Băicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Administratieacum 3 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Exclusivacum 2 zile
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 2 zile
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 3 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!
-
Exclusivacum 4 zile
ÎCCJ clarifică drepturile funcționarilor publici în cazul sancțiunilor disciplinare: Cercetare prealabilă și audiere obligatorii chiar și pentru „mustrarea scrisă”