Actualitate
Elena, ”lesa” pusă de Coldea lui Predoiu!

(Preluare National – Catalin Tache):
”Coldea moare, dar nu se predă” titram pe 1 decembrie. Atunci când după ce serviciile îi ”puseseră pătura în cap” prezidențiabilului Dan Barna, ”lumea bună” a clasei politice și a sistemului deopotrivă deschidea șampania pentru a celebra înfrîngerea generalului care s-a aflat la butoanele operative ale Serviciului Român de Informații timp de un deceniu. Și tot atunci avertizam că doar adevărații cunoscători ai sistemului, precum oamenii din umbra președintelui se tem din ce în ce mai mult de imprevizibilul comportament de ”animal rănit” al generalului Coldea, cel care astfel putea deveni un adversar mai de temut decât oricînd.
Si iată că nici nu au trecut bine Sărbătorile de iarnă și la vârful Partidului Social Democrat deja se vorbește pe șleau și se fac acuze publice cu privire la ”decapările” ordonate printre liderii social-democrați de către Florian Coldea. Asta în timp ce și liderii PNL-ului recunosc, unul câte unul, influența aceluiași Florian Coldea în viața internă a partidului, cel puțin cu privire la falsificarea unor sondaje de opinie. Însă adevărata mare lovitură – una cu mantă, ce-i drept, dar care cu cu atât mai mult ar trebui să-i pună pe mulți pe gânduri- se pare că generalul Coldea ar fi dat-o chiar la Ministerul Justiției. Acolo unde ”ministrul sistemului” s-ar fi trezit pe cap- nici el nu știe bine cum! – cu un veritabil ”superviser” în persoana noului secretar general, Elena Petrașcu. Cea care, prin fișa postului a devenit astfel automat omul fără de care nu mișcă nicio ”hârtie” în circuitul ministerului și fără de care se spune deja că nici măcar Cătălin Predoiu nu mișcă în front. Iar dacă deja unii inițiați ai sistemului râd – deși nu este râsul lor! – că generalul Coldea i–a pus astfel ”lesă” lui Predoiu se datorează poate și faptului că Elena Petrașcu a urmat Colegiul Național de Informații, Academia Națională de Informații ”Mihai Viteazul” și Colegiul Național de Apărare.
Dar mai ales faptului că în vremurile de aur ale ”protocoalelor” și nu numai, aceasta era privită cu respect și teamă deopotrivă în instituțiile unde a ocupat poziții cheie drept una dintre ”rotițele” incredibilei rețele interministeriale create se spune de către chiar generalul Coldea personal…
De la Bechtel la Gruia Stoica
Imediat după preluarea portofoliului Transporturilor, fostul lider pesedist Dan Șova a și fost propulsat în fruntea ”listei scurte” a DNA, mai ales după ce prima sa grijă a fost să se înconjoare atunci cu consilieri precum trio-ul George Buruiană, Bogdan Donciu și Elena Petrașcu. Cei despre care dezvăluiam, încă din 24 martie 2014, că se regăsesc într-un raport informativ ca și ”echipa de șoc care conduce de facto ministerul. Buruiană este nimeni altul decât fostul director al CFR Marfă care a dezertat de la MT și a fugit în slujba lui Gruia Stoica, de văzut dacă și cu tot cu cele mai avantajoase contracte pe care le-ar fi mutat de la stat la privat, după care miliardarul din Toflea l-a pus șef la SERVTRANS. Un alt consilier personal recuperat de Dan Șova este Bogdan Donciu, cel care după ce a fost considerat unul dintre principalii vinovați pentru producerea accidentului aviatic din Munții Apuseni și a fost zburat din fruntea ROMATSA a fost așezat la butoanele subterane ale Transporturilor.
Însă regia scenariului jucat acum de Dan Șova , după cum reiese din raportul secret intrat în posesia noastră este semnată de Elena Petrașcu, misteriosul secretar general care ar face jocurile la Transporturi. Și asupra căreia ar plana inclusiv suspiciunea că ar fi una dintre persoanele care ar ști unde se află contractul original cu Bechtel, cel dat pierdut de către Dan Șova. Cel a cărui mamă vitregă, Ana Diculescu Șova, membră a unei celebre case de avocatură s-ar afla în strânse legături de prietenie cu aceeași Elena Petrașcu” dezvăluiam încă de acum șase ani despre ”eminența cenușie” a Ministerului Transporturilor. O Elena Petrașcu care încă din anul 2001, când Adrian Năstase și Miron Mitrea au semnat ”buclucașul” contract cu compania americană Bechtel era directorul general al Direcției Juridice din minister. Astfel că fără avizul său nu s-ar fi putut semna contractul. Oricum, de atunci Elena Petrașcu a rămas pe poziție și în mandatul lui Dan Șova, și al lui Lucian Șova, dar și al interimatului Rovanei Plumb. Iar după căderea guvernării pesediste a fost ”recuperată” și adusă din nou secretar general, dar de această dată la la Ministerul Justiției condus de … liberalul Cătălin Predoiu!
De la DNA la Parchetul Sectorului 1
De-a lungul vremii, Elena Petrașcu a mai fost secretar general adjunct la Ministerul Dezvoltării Regionale, secretar general la Transporturi și la Ministerul Mediului și Pădurilor, președintele Consiliului de Adminsitrație al CN TAROM și CN APC SA sau director la conducerea Companiei Naționale ”Poșta Română” SA. Însă în timp ce DNA luase drept ”țintă vie” conducerea managerială a echipei lui Dan Șova de la Ministerul Transporturilor, procurorii anticorupție s-au aruncat și asupra speței privind ”neexecutarea garanției de 10 milioane de euro împotriva lui Gruia Stoica”. Însă procurorii DNA nu au reușit să rețină ”intenția neglijenței în serviciu” și dosarul ar fi ajuns la structurile ”inferioare”, SICE Sector 1 și Parchetul Judecătoriei Sector 1.
Mutarea din 4 februarie
Totuși, spre stupefacția multora, Cătălin Predoiu a făcut o mutare-șoc în plină guvernare liberală, astfel că începând cu data de 4 februarie, Elena Petrașcu a ajuns secretarul general al Ministerului Justiției. Fiind astfel ”recuperată” după îndeplinirea aceleiași funcții la Transporturi, în mandatele miniștrilor pesediști Dan Șova, Lucian Șova sau Rovana Plumb. Ceea ce nu face decât să ”legendeze” și mai mult această poziționare strategică… Numai că, în timp ce unii deja au intrat în panică la gândul că Florian Coldea își pregătește ”revenirea în afaceri”, alți inițiați ai sistemului au ajuns să se întrebe dacă nu cumva alții vor să scoată ”castanele fierbinți” ale Justiției pe seama generalului tercut în rezervă și care ar fi astfel ținut” viu” de noii băieți deștepți ai sistemului doar pentru a i se pune în spate toate ”cîmpurile tactice”…
Actualitate
Honeywell anunță separarea într-o structură de trei companii independente
Actualitate
Tractari Auto Constanta

În traficul aglomerat și imprevizibil al orașului Constanța, incidentele rutiere pot apărea în orice moment, fie că este vorba de o pană de cauciuc, o defecțiune mecanică sau un accident nefericit. În astfel de situații, este esențial să aveți la dispoziție un serviciu de tractare auto de încredere, disponibil non-stop, care să vă asigure că vehiculul dumneavoastră va fi transportat în siguranță către destinația dorită.
Disponibilitate 24/7 pentru Tractări Auto în Constanța
La Tractari Auto Constanța, înțelegem că problemele rutiere nu țin cont de oră sau zi. De aceea, echipa noastră este disponibilă 24 de ore pe zi, 7 zile pe săptămână, pregătită să intervină prompt în orice situație de urgență. Indiferent dacă vă aflați în centrul orașului sau în zonele periferice, suntem la un apel distanță pentru a vă oferi asistența necesară.
Profesionalism și Experiență în Tractarea Auto
Echipa noastră este formată din profesioniști cu experiență în domeniul tractărilor auto, care își desfășoară activitatea cu seriozitate și dedicare. Folosim echipamente moderne și bine întreținute pentru a ne asigura că fiecare intervenție se desfășoară în condiții de maximă siguranță. Fie că dețineți un autoturism, un SUV sau o autoutilitară, avem capacitatea și expertiza necesară pentru a vă oferi servicii de tractare de calitate superioară.
Servicii Diverse Adaptate Nevoilor Dumneavoastră
Pe lângă serviciile standard de tractare, oferim și o gamă largă de servicii suplimentare pentru a veni în întâmpinarea nevoilor clienților noștri:
- Asistență Rutieră: În caz de pană de cauciuc, baterie descărcată sau alte probleme minore, echipa noastră vă poate oferi asistența necesară pentru a vă repune în mișcare fără a fi nevoie de tractare.
- Transport Vehicule: Oferim servicii de transport pentru vehicule care nu pot fi conduse din diverse motive, asigurându-ne că ajung în siguranță la destinația dorită.
- Depanare la Fața Locului: Pentru anumite defecțiuni, tehnicienii noștri pot efectua reparații minore direct la locul incidentului, economisindu-vă timp și bani.
Promptitudine și Timp de Răspuns Rapid
Știm cât de important este timpul în situații de urgență. De aceea, ne străduim să ajungem la locația dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil, pentru a minimiza disconfortul și a vă asigura că reveniți pe drum cât mai repede. Dispeceratul nostru este disponibil non-stop, gata să preia apelul dumneavoastră și să coordoneze intervenția echipei noastre.
Tarife Transparente și Accesibile
La Tractari Auto Constanța, credem în transparența prețurilor și în oferirea unui raport calitate-preț excelent. Tarifele noastre sunt competitive și comunicate clar clienților înainte de efectuarea serviciului, fără costuri ascunse sau surprize neplăcute.
Actualitate
Cum să reduci costurile de operare și să îmbunătățești gestionarea stocurilor?

Conduci o afacere ce cuprinde activități logistice? Prioritățile tale de business trebuie să fie gestionarea eficientă a costurilor de operare și a stocurilor. Gestionarea ineficientă a acestor resurse pot duce la pierderi financiare și la scăderea competitivității pe piață. Află care sunt cele mai eficiente strategii pentru raționalizarea costurilor și configurarea optimă a lanțului de aprovizionare.
Analiza costurilor operaționale
Primul pas în reducerea costurilor este o analiză detaliată a tuturor cheltuielilor operaționale. Acestea pot include:
- costuri cu forța de muncă;
- costuri cu furnizorii;
- costuri de logistică și transport;
- cheltuieli administrative;
- costuri cu întreținerea echipamentelor.
Folosirea unui software de contabilitate și a unui sistem ERP (Enterprise Resource Planning) poate ajuta la identificarea zonelor în care se pot face economii.
Optimizarea proceselor de aprovizionare
Gestionarea corectă a aprovizionării ajută la reducerea pierderilor și a costurilor inutile. Iată câteva metode eficiente de optimizare a aprovizionării:
- negocierea cu furnizorii – Obținerea de discounturi pentru comenzile în volum mare sau colaborarea cu furnizori mai avantajoși;
- automatizarea procesului de achiziție – Implementarea unor soluții digitale de tip WMS, (Warehouse Management System), pentru a evita erorile umane și întârzierile;
- reducerea timpului de livrare – Alegerea unor furnizori locali sau eficientizarea traseelor de transport
Utilizarea unui sistem de gestionare a stocurilor
Un sistem de gestionare a stocurilor eficient poate reduce risipa și optimiza costurile. Recomandări pentru un management eficient al stocurilor includ:
- implementarea metodei FIFO (First In, First Out) – vânzarea produselor mai vechi înaintea celor noi pentru a evita pierderile din cauza deteriorării sau expirării;
- monitorizarea nivelului de stocuri – utilizarea unui software de gestionare a stocurilor pentru a evita supra-stocarea sau sub-stocarea;
- previzionarea cererii – folosirea datelor istorice pentru a anticipa nevoile viitoare și a comanda exact cantitățile necesare.
Reducerea costurilor de depozitare
Depozitarea poate reprezenta un cost semnificativ pentru afaceri, dar există metode pentru a-l optimiza:
- folosirea unui sistem de organizare eficient – crearea unei structuri logice a depozitului pentru a reduce timpul necesar găsirii produselor;
- externalizarea depozitării – dacă volumul de stocuri fluctuează, colaborarea cu centre logistice externe poate reduce costurile fixe;
- optimizarea spațiului – utilizarea rafturilor verticale și a soluțiilor de stocare inteligentă pentru a maximiza capacitatea depozitului.
Automatizarea proceselor
Automatizarea poate reduce erorile și poate îmbunătăți eficiența. Soluții eficiente pentru digitalizarea activității în depozite sunt:
- sisteme de scanare și coduri de bare – pentru o evidență exactă a stocurilor;
- software de gestionare a relației cu clienții (CRM) – pentru a optimiza comenzile și livrările;
- roboți și sisteme de picking automatizate – pentru a reduce costurile cu forța de muncă și a accelera procesele de manipulare a mărfurilor.
Implementarea unei strategii Just-in-Time (JIT)
Metoda JIT permite reducerea cantității de stocuri păstrate în depozit prin aprovizionarea doar atunci când este necesar. Beneficiile acestei strategii includ:
- reducerea costurilor de depozitare;
- evitarea blocării capitalului în stocuri neutilizate;
- creșterea flexibilității în fața schimbărilor pieței
Reducerea pierderilor și a deșeurilor
Reducerea pierderilor contribuie semnificativ la scăderea costurilor operaționale. Măsurile recomandate pentru firmele care vor să-și optimizeze activitatea sunt:
- revizuirea proceselor pentru a reduce risipa;
- reciclarea și reutilizarea materialelor;
- monitorizarea atentă a produselor cu termen de valabilitate scurt.
Analiza și optimizarea constantă
Reducerea costurilor și optimizarea stocurilor nu sunt procese statice. Monitorizarea continuă și ajustările regulate sunt necesare pentru a menține eficiența. Recomandările specialiștilor în management includ acțiuni precum:
- Evaluarea periodică a furnizorilor și prețurilor;
- Adoptarea unor tehnologii noi;
- Formarea personalului pentru a reduce erorile și a îmbunătăți productivitatea.
Reducerea costurilor de operare și îmbunătățirea gestionării stocurilor sunt obiective esențiale pentru orice afacere care dorește să rămână competitivă. Prin implementarea unor strategii eficiente, cum ar fi automatizarea, optimizarea proceselor și analiza continuă, companiile pot economisi resurse și pot îmbunătăți performanța generală. Aplicând aceste metode, afacerea dvs. va deveni mai agilă și mai pregătită pentru provocările pieței.
-
Exclusivacum 4 zile
SE SPARGE FRATIA LA I.J.P. PRAHOVA? Majorările ilegale de 50% (OSCAR-uri) dispuse ilegal de chestorul Mirițescu Eduard (II)
-
Exclusivacum 3 zile
Schelete în dulapul Ploieștiului: Corupția la nivel local
-
Exclusivacum 3 zile
Apel la solidaritate: Salvarea Unității de Asistență Socială din Boldești-Scăeni
-
Exclusivacum o zi
Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz
-
Exclusivacum o zi
Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova
-
Exclusivacum 3 zile
Reflecții asupra structurilor de putere în MAI
-
Exclusivacum 4 zile
SRU ILFOV: Un multitasking în sfera structurilor administrative
-
Exclusivacum 2 zile
FSANP propune amendament pentru acordarea drepturilor salariale polițiștilor de penitenciare