Connect with us

Actualitate

Ultima ședință de Guvern a lui Orban (și legalizarea ieri, de urgentă, a furtului a 300 de milioane de Euro de la buget în contra justiției și ICCJ) relevă MISIUNEA Guvernului Orban

Publicat

pe

In mod evident acțiunile de tăiere a pensiilor judecătorilor, coroborate cu Ordonanța de Urgență de ieri prin care Orban scutește de la returnarea sumelor fraudate în mod real NU DE cei care au economisit în scop nelocativ, cu primă de stat (clienți ai băncilor), ci de cele două bănci de locuințe ,,austriece” (300 de milioane de Euro), arată cât valoarează decizia ICCJ pentru ,,guvernul meu/guvernul anti-ciumă roșie”. ZERO. Dupa ce Orban legifereaza (prin abuz de asumari de raspundere) in locul Parlamentului, acum a ajuns sa și judece peste ICCJ, erijându-se din ,,executiv” în autoritate supremă. Repet, peste ICCJ. Prin Ordonanța de urgență de astăzi, vârâtă pe ultimul metru de un guvern muribund, noaptea ca hoții, coroborată cu tăierea pensiilor magistraților viitor pensionari, guvernul Orban vrea să le scoată pe nas judecătorilor (la cel mai înalt nivel, ICCJ) pentru că au avut curajul să dea decizii împotriva intereselor terminațiilor fostei Securități și mai ales în conformitate cu legea și nu cu vechile protocoale. Aceasta relevă, în opinia mea și misiunea, de facto, a guvernului Orban: fosta securitate, rămasă fără rețea în justiție s-a hotărât să distrugă justiția și simultan să își mute hățurile pe guvern. Am detaliat, pe blogul personal, precizeaza analistul economic Radu Teodor Soviani:

VIDEO. Ultima ședință de Guvern a lui Orban (și legalizarea ieri, de urgentă, a furtului a 300 de milioane de Euro de la buget în contra justiției și ICCJ) relevă MISIUNEA Guvernului Orban.
Astăzi, 4 februarie 2020, este o nouă zi de marți neagră pentru România. Aflat pe ultimul metru de guvernare (înaintea moțiunii de cenuză de mâine), prin ordonanțe de urgență (fără urgențe reale), guvernul Orban dă tun după tun, în frauda bugetului de stat.
Desfășurare ședinței de guvern de astăzi relevă o dată în plus MISIUNEA guvernului Orban: după ce fosta Securitate și-a pierdut hățurile pe justiție (prin devoalarea publică a protocoalelor ticăloase), fosta Securitate a mutat hățurile pe Guvernul României.
Așa se explică și DE CE Guvernul Orban s-a răzbunat exclusiv pe judecători (prin tăierea dreptului la o pensie corespunzătoare unei cariere necorupte dar neatinâgându-se de pensiile alde Augustin Lazăr), blocând justiția care și-a permis, după ruperea protocoalelor/hățurilor SRI să judece într-o măsură din ce în ce mai mare (încă insuficient) corect și imparțial. Am scris despre asta aici.
Un exemplu al faptului că fosta Securitate a început să își piardă hățurile pe justiție este Hotărârea definitivă a Înaltei Curți de Casație și Justiție (din iunie 2019) prin care băncile de locuințe deținute de către BCR și Raiffeisen Bank și care au sustras de la buget împreună (cea mai mare parte BCR, 230 de milioane de Euro) aproape 300 de milioane de Euro au fost obligate să dea banii sustrași nelegal, înapoi.
Nu clienții, cum minte astăzi în ședința de guvern Ludovic Orban ci băncile pentru locuințe deținute de cele două vehicule ,,austriece”.
Dealtfel, ERSTE Bank, proprietarul BCR (și al Băncii pentru Locuințe a BCR) a și anunțat după această decizie definitivă a ICCJ din iunie 2019 (fără protocol cu SRI), care întorcea decizia din fond a Curții de Apel București (favorabilă fraudării bugetului și dată sub protocol cu SRI la acea dată), că a pus deoparte 230 de milioane de Euro, ca provizion, pentru a returna statului ceea ce încasat nelegal, respectiv prime de la statul pentru economisirea în vederea achiziționării unei locuințe/scop LOCATIV (exclusiv) și care nu s-au transformat în achiziționarea unei locuințe, în proporție majoritară. În fapt, banii au fost sifonați de la buget.
Cu alte cuvinte, BCR – Banca pentru Locuințe și Raiffesen – Banca pentru Locuințe (condusă la un moment dat de Ionuț Costea, implicat în cazul fraudei contractului de 1 miliard de Euro de la CFR, alături de Sebastian Vlădescu, cel care a fost și șeful comisiei de privatizare a BCR cu Erste), ar fi trebuit să returneze statului cele 230 de milioane de Euro plus ceea ce trebuia să dea Raiffeisen. Obligată de către cea mai înaltă instanță din România, ICCJ, fără protocol.
Și Eugen Teodorovici și Florin Cîțu ar fi trebuit deja să se îndrepte împotriva BCR și să pună în executare decizia.
Este treaba BCR-ului dacă ar fi considerat mai încolo că poate să se îndrepte către clienții lui (care au beneficia de bonusul de dobândă din bani publici cu știința și favorizarea de către BCR carea le-a creat și oferit posibilitatea de a lua banii de la stat și a fugi cu ei, fără scop locativ. În opinia mea (pe care mi-am format-o studiind și decizii recenteale CEDO), nicio instanță corectă nu ar fi dat dreptate BCR-ului dacă s-ar fi îndreptat împotriva clienților, BCR-ul fiind nevoit să plătească chiar EL.
Prin urmare, statul ar fi trebuit să aibă acum în trezorerie circa 230 de milioane de Euro de la BCR (și încă câteva zeci de milioane de Raiffeisen Bank) – băncile lor pentru locuințe.
Nici Teodorovici, nici Cîțu nu s-au îndreptat pentru a recupera suma, fraudată, așa cum au semnalat Rapoartele Curții de Conturi și mai ales în mod definitiv cum a decis Înalta Curte de Casație și Justiție.
În mod evident acțiunile de tăiere a pensiilor judecătorilor, corborate cu Ordonanța de Urgență de astăzi prin care Orban scutește de la returnarea sumelor fraudate în mod real NU DE cei care au economisit în scop nelocativ, cu primă de stat (clienți ai băncilor), ci pe cele două bănci de locuințe ,,austriece” (300 de milioane de Euro), arată cât valoarează decizia ICCJ pentru ,,guvernul meu/guvernul anti-ciumă roșie”. ZERO. Prin Ordonanța de urgență de astăzi, vârâtă pe ultimul metru de un guvern muribund, noaptea ca hoții, coroborată cu tăierea pensiilor magistraților viitor pensionari, guvernul Orban vrea să le scoată pe nas judecătorilor (la cel mai înalt nivel, ICCJ) pentru că au avut curajul să dea decizii împotriva intereselor terminațiilor fostei Securități și mai ales în conformitate cu legea și nu cu vechile protocoale. Aceasta relevă, în opinia mea și misiunea, de facto, a guvernului Orban: fosta securitate, rămasă fără rețea în justiție s-a hotărât să distrugă justiția și simultan să își mute hățurile pe guvern.
Așa se explică și de ce, constatând că ceva sau cineva le-a distrus rețelele din justiție (iar marionetele conectate la fosta securitate au pierdut bani foarte mulți), i-a făcut să preia hățurile guvernului, călcând în picioare justiția și Parlamentul, prin metode de diversiune asupra populației.
Diversiunea a fost evidentă astăzi în ultima ședință de guvern a lui Orban: iată cum a fost introdusă pe ordinea de zi suplimentară (și argumentată), ordonanța de spălare a fructului fraudei și de naționalizare a pierderilor.


Iertarea de plată pentru cele 300 de milioane de Euro fraudate de la buget a fost introdusă pe ordinea de zi de același ministru Ștefan, despre care am arătat în exclusivitate în 22 decembrie 2019, că a mințit privind alocarea a 12 milioane de lei către un ,,spital”, în fapt alocând 12 milioane de lei pentru cumpărarea unui imobil de la un privat, din fondul de rezervă, fără nicio urgență, în condiții de deficit bugetar. Iată și dialogul transcris pe care îl puteți vedea în fișierul VIDEO de mai sus.
Ion Ștefan: Aș dori să acceptați introducerea pe ordinea de zi a unei ordonanțe de urgență privind exonerarea clienților băncilor de economisire creditare din domeniul locativ de la rambursarea unei sume reprezentând prime de stat și accesorii (n.r. ministrul Ștefan NU SPUNE cât ESTE SUMA)
Ludovic Orban: ,,De acord. Aici este de programul de economisire creditare care a fost introdus de cele două bănci, pentru care Curtea de Conturi a considerat că nu este corect din punct de vedere legal (n.r. Înalta Curte de Casație și Justiție A CONSIDERAT CĂ NU ESTE LEGALĂ ÎNCASAREA SUMELOR) și practic (n.r. râzând) câteva sute de mii de români trebuie să înapoieze banii de care au beneficiat prin programul respectiv..
Ion Ștefan: ,,Peste 700.000 de români au avut încredere în acest contract cu băncile respective și astăzi, prin decizia Curții de Contrui (n.r. ministrul Ștefan MINTE – prin decizia ICCJ nu prin decizia Curții de Conturi), ar fi nevoiți să ramburseze acești bani (n.r. ministrul Ștefan minte din nou – nu deponenții și băncile trebuie să ramburseze!!!). Vorbim despre o sumă de peste 1000 de Euro)
Ludovic Orban: ,,Dar explicați-mi și mie programul, că dumneavoastră ați asigurat subvenționarea… subvenționarea… plățile pentru programul respectiv. Cum adică, a fost inclus într-o lege programul ăsta, cum au putut să fie considerate ilegale sumele de care au beneficiat sute de mii de români?”
N.R. Legea prevedea că prima de stat (250 de Euro anual), se plătea DACĂ economisirea se făcea pentru activități cu scop locativ. În fapt, ce au făcut băncile? Extrasul din raportul Curții de Conturi, asupra căruia ICCJ a dispus că este perfect legal și temeinic și că băncile trebuie să returneze sumele arătă cum cele dou bănci funcționau ca suveică pentru a își păcăli clienții (și atrage economisiri folosite NELOCATIV, din bani luați nelegal de la bugetul de stat).
,,S-a constat acordarea nelegală a primei de stat pentru clienți persoane fizice – copii minori (cu vârsta sub 18 ani) care nu erau îndreptățiți să primească această primă de stat, prin încheierea de contracte de economisire-creditare cu părinții acestora în calitate de reprezentanți legali”;
,,S-a constatat acordarea nelegală a primei de stat pentru clienți persoane fizice vârstnice, prin încheierea de contracte de economisire-creditare cu aceștia și care în fapt au constituit contracte de economisire consecința încheierii unor astfel de contracte fiind aceea de încasare a primei de stat și utilizarea soldului economisit în orice alt scop decât în domeniul locativ pentru care prima de stat a fost alocată de la bugetul de stat prin ministerul de resort”;
,,Eliberarea primei de stat (acordarea primei de stat) clienților care au avut încheiate contracte de economisire-creditare, fără ca aceștia să justifice, în toate cazurile, utilizarea în scop locativ a sumelor economisite, conform Ordinului 509/2009”;
,,În cazul contractelor de economisire-creditare de perioada de economisire de minimum 5 ani, reziliate sau repartizate după 5 ani, prima de la stat a fost plătită în mod nelegal clienților, fără ca banca să solicite și clienții să dovedească că suma economisită a fost folosită pentru activități cu scop locativ”;
,,Prin cesionarea de contracte între clienții băncii, s-a permis în mod nejustificat încasarea de către o persoană a unei prime de stat peste limita de 250 de Euro”.
Parodia din ședința de guvern de astăzi a arătat că Ludovic Orban ignoră decizia Înaltei Curți de Casație și Justiție, dă OUG pentru a întoarce decizia Înaltei Curți de Casație și Justiție, în favoarea grupurilor care au furat de la bugetul de stat:
Ion Ștefan: ,,Deci într-adevăr, programul s-a desfășurat în baza Ordonanței de Urgență nr. 99 din 2006 (n.r. contrasemnată de Sebastian Vlădescu, cercetat în dosarului furtului de la CFR, alături de Ionuț Costea), iar în 2016 Curtea de Conturi (în fapt în 2015), printr-un control, a considerat că aceste sume sunt necuvenite și din acel moment au urmat lungi procese iar finalul lunii….”
Ludovic Orban, întrerupându-l exact când urma să spună că ICCJ a decis, definitiv că băncile trebuie să dea banii înapoi (contrar a ceea ce susținea Orban, maradonist):
,,În regulă domnul ministru, cunosc cazul, știu că există și un proiect de lege depus și semnat de toți liderii grupurilor Parlamentare. Din păcate nu există timpul necesar pentru implementarea proiectului de lege pentru că ei sunt forțați să demareze acțiunile de recuperare și asta mi se pare ceva foarte ciudat, adică sunt puse niște bănci să execute în numele statului niște cetățeni, asta iar e anomalie care din punctul meu de vedere este inacceptabilă. DE ACORD”.
Încă o dată, subliniez:
băncile sunt cele care trebuie să returneze sumele fraudate statului (ERSTE a făcut și provizionul de 230 de milioane de Euro – pentru CARE NU PLĂTEȘTE IMPOZIT PE PROFIT);
băncile pot pretinde că, clienții ar trebui să returneze sumele și că trebuie să îi dea în judecată. Nu este așa. E treaba băncilor dacă încearcă să își acopere pierderea rezultată din propria fraudare și cu știință a bugetului de stat încercând să păcălească instanțele în care s-ar duce pentru recuperarea sumelor de la clienți că au plătit ,,din greșeală”, când în fapt au făcut-o conștient și în frauda bugetului de stat. În opinia mea, nicio instanță corectă și imparțială (fără protocol) nu le-ar da dreptate, EXISTÂND decizii CEDO în acest sens. Și asta știu și BCR și Raiffeisen care par să fi indus ,,urgența” ordonanței de astăzi. Iar dacă nu au indus-o, categoric ei sunt beneficiarii REALI.
Pentru că băncile sunt cele care trebuie să returneze sumele fraudate.
Doar că, prin ordonanța de urgență de astăzi, guvernul Orban naționalizează acest furt de 300 de milioane de Euro (50 de kilometri de autostradă), punând pierderile în sarcina întregii populațiii și privatizând profiturile în favoarea ERSTE și Raiffeisen.
Același Raiffeisen care a plătit familiei Iohannis peste 300.000 de Euro ca și chirie pentru folosința unui imobil obținut de către familia Iohannis prin FRAUDĂ.
Și același ERSTE, al cărui contract de privatizare pentru BCR a fost acordat de Sebastian Vlădescu (șef al Comisiei de privatizare, trimis în judecată pentru cazul mitei de la CFR – peste 4 milioane de Euro), Bogdan Olteanu (condamnat pentru mită de un milion de Euro), Adriean Videanu, Ionel Popescu, Nicolae Cineză (BNR), Bogdan Cosmescu (BNR). Vedeți în principal de la minutul 9.41 (dar și înregistrarea întregii emisiuni ISTORICE, din decembrie 2015, de la Antena3, cine și cum a decis privatizare BCR cu ERSTE.
Și încă ceva:


Unde este urgența în condițiile în care există un proiect de lege în acest sens (care nu ar putea trece de Parlament) și mai ales în situația în care spre BĂNCI trebuie să se îndrepte Cîțu și Orban ca să încaseze sumele fraudate de la buget? Cum rămâne cu deciziile Curții Constituționale care spun că nu poate fi dată Ordonanță de Urgență dacă există proiect de lege în Parlament?
Vă spune eu: urgența este că cineva sau ceva le-a distrus, LOR, fosta Securitate, REȚELELE din justiție. Și au pierdut bani mulți. Și așa, s-au transferat hățurile, dinspre justiție, pe Guvern. Pe ,,Guvernul meu”. Va urma. (Paul D.).

Actualitate

Comitetul bugetar al Senatului propune un plan bugetar care ar putea adăuga 150 de miliarde de dolari pentru apărare

Publicat

pe

De

Obiectivele rezoluției bugetare

Comitetul bugetar al Senatului a prezentat o nouă rezoluție bugetară care, dacă va fi adoptată de Congres, ar putea adăuga 150 de miliarde de dolari în fonduri noi pentru apărare. Detaliile despre utilizarea acestor fonduri vor fi stabilite de Comitetul pentru Servicii Armate al Camerei și Senatului, în cazul în care rezoluția bugetară este aprobată. Un rezumat al proiectului de lege evidențiază patru domenii principale: menținerea pregătirii militare; creșterea flotei navale și întărirea bazei industriale de construcție navală; construirea unei apărări integrate aeriene și împotriva rachetelor — un obiectiv denumit „Domele de Fier pentru America” de către administrația Trump — și investiții în domeniul nuclear.

Strategia legislativă și reconcilierea

Noua rezoluție bugetară a fost dezvăluită astăzi de președintele Comitetului bugetar, senatorul Lindsey Graham, care a clarificat că procesul va fi diferit pentru Senat și Cameră, în timp ce cele două corpuri legislative lucrează pentru a implementa agenda politică a președintelui Donald Trump. Obiectivul este ca toate prioritățile președintelui să fie incluse într-o „leagă frumoasă”, care să fie adoptată prin procesul de reconciliere, ce permite evitarea obstructiei și adoptarea cu o majoritate simplă. Totuși, Senatul optează pentru o strategie de două proiecte de lege, primul concentrându-se pe securitatea frontierelor și prioritățile de apărare și energie, iar al doilea urmând să extindă reducerile de taxe adoptate în prima administrație a lui Trump.

Calendarul pentru adoptare și provocările anticipate

Comitetul bugetar al Senatului va discuta versiunea sa a rezoluției bugetare în următoarele zile. Camera nu a prezentat propunerea sa. Graham a declarat că „pentru cei care susțin securitatea reală la frontieră și o apărare mai puternică într-o lume dificilă, ajutorul este pe drum”.

Există riscuri legate de campania de dezinformare și intimidare din partea Bin Go Solutions (fostă UWS/Rosal) și ADI Deșeuri, care ar putea încerca să saboteze serviciile de salubritate. Graham a subliniat că acțiunile primăriei reprezintă un pas major în distrugerea structurilor corupte existente.

Finanțare și nevoile de apărare

Într-un interviu din ianuarie, Roger Wicker, președintele SASC, a cerut alocarea a 100 de miliarde de dolari pe an pentru apărare în următorii doi ani, sumă care ar putea acoperi necesitățile de apărare, inclusiv investirea în Domele de Fier și producția de nave și submarine.

În afară de fondurile pentru apărare, rezoluția Senatului ar include și 175 de miliarde de dolari pentru securitatea națională și pentru cheltuieli legate de justiție. Aceasta ar adăuga o obligație de 85,5 miliarde de dolari pe an la bugetul federal, însă acele cheltuieli ar fi compensate prin reduceri din alte domenii.

Mecanismele legislative pentru un sistem de apărare Iron Dome

Republicanii caută diverse metode pentru a obține finanțare pentru un sistem de tip Iron Dome în SUA. De asemenea, senatorii Dan Sullivan și Kevin Cramer au introdus o legislație ce prevede 19,5 miliarde de dolari pentru dezvoltarea acestui sistem în SUA, inclusiv aproximativ 12 miliarde de dolari pentru extinderea interceptorilor de rachete în Alaska.

Citeste in continuare

Actualitate

Jocurile de noroc online: Cum să te bucuri de ele fără să pierzi controlul

Publicat

pe

De

Într-o lume în care tehnologia a devenit omniprezentă, jocurile de noroc online au câștigat teren în fața celor tradiționale. Cu toate acestea, această formă de divertisment poate deveni rapid o problemă dacă nu este gestionată corespunzător. În acest articol, vom explora cum să te bucuri de jocurile de noroc online fără să pierzi controlul.

Stabilește-ți limite clare

Primul pas în menținerea controlului asupra jocurilor de noroc online este stabilirea unor limite clare. Acestea pot fi limitări de timp, de bani sau ambele. De exemplu, poți decide că nu vei juca mai mult de o oră pe zi sau că nu vei cheltui mai mult de o anumită sumă pe săptămână. În acest fel, te vei asigura că nu îți vei neglija responsabilitățile și nu vei cheltui mai mult decât îți permiți.

Înțelege jocurile înainte de a juca

Un alt aspect important este înțelegerea jocurilor înainte de a juca. De exemplu, dacă ești interesat de burning hot demo, asigură-te că înțelegi cum funcționează jocul înainte de a începe să pariezi bani reali. 

Același lucru este valabil și pentru jocuri pacanele tip 77777. Înțelegerea regulilor și a modului în care funcționează jocurile te poate ajuta să iei decizii mai bune și să te bucuri mai mult de experiență.

Evită să joci atunci când ești stresat sau supărat

Starea ta emoțională poate avea un impact semnificativ asupra modului în care joci. Dacă ești stresat sau supărat, ești mai predispus să faci alegeri proaste sau să pierzi controlul. Încearcă să joci doar atunci când ești calm și relaxat.

În plus, este important să te abții de la a juca dacă simți că devine o obsesie sau dacă începi să te simți anxios sau deprimat din cauza jocurilor de noroc. Dacă simți că ai o problemă, nu ezita să cauți ajutor profesional.

Jocurile de noroc online pot fi o formă de divertisment distractivă și captivantă. Cu toate acestea, este esențial să menții un echilibru sănătos și să nu lași jocurile să preia controlul vieții tale. Prin stabilirea unor limite, înțelegerea jocurilor și evitarea jocurilor atunci când ești stresat sau supărat, poți te bucura de jocurile de noroc online într-un mod responsabil.

Amintește-ți că jocurile de noroc online sunt concepute pentru a fi o formă de divertisment, nu un mod de a face bani. Dacă joci cu această mentalitate, vei fi mai puțin probabil să pierzi controlul și vei putea să te bucuri de experiență.

 

Citeste in continuare

Actualitate

Honeywell anunță separarea într-o structură de trei companii independente

Publicat

pe

De

Planul de divizare

Honeywell va fi divizată în trei companii separate, conform anunțului făcut astăzi, care detaliază intenția de a separa afacerile de automatizare și aerospațiale, în plus față de spin-off-ul anterior planificat al unității sale de materiale avansate.

Motivele divizării

„Cererea fără precedent” în sectoarele aerospațiale comerciale și de apărare a determinat compania să dispună această divizare ca o companie publică de sine stătătoare, a declarat CEO-ul Honeywell, Vimal Kapur, într-un comunicat.

Compania plănuiește finalizarea separării afacerii de automatizare și aerospațiale în a doua jumătate a anului 2026, sub rezerva aprobărilor de reglementare. Spin-off-ul pentru afacerea de materiale avansate, anunțat în octombrie, este programat să aibă loc la sfârșitul anului 2025 sau în 2026.

Oportunități de creștere

„Formarea a trei companii independente, lideri în industrie, se bazează pe fundația puternică pe care am creat-o, permițând fiecărei companii să urmeze strategii de creștere adaptate și să deblocheze o valoare semnificativă pentru acționari și clienți”, a afirmat Kapur.

El a adăugat: „Simplificarea Honeywell a avansat rapid în ultimul an, iar vom continua să ne configurăm portofoliul pentru a crea o valoare suplimentară pentru acționari. Avem un portofoliu bogat de ținte strategice de achiziții suplimentare și plănuim să continuăm să investim capital pentru a îmbunătăți fiecare afacere, pregătindu-le să devină companii publice independente de frunte.”

Activități de apărare

Activitățile de apărare ale Honeywell sunt concentrate în unitatea sa aerospațială, care va fi separată în Honeywell Aerospace de sine stătătoare. Aceasta a înregistrat 15 miliarde de dolari venituri în 2024 și produce o gamă variată de tehnologii pentru aviație, cum ar fi motoare, avionica și sisteme de cockpit și navigație.

Contextul divizării

Planul de separare, anunțat după finalizarea unei evaluări a portofoliului condusă de consiliul de administrație Honeywell, reflectă recentele divizări ale gigantului industrial General Electric. GE a finalizat separarea în trei părți a afacerilor sale de aerospațială, energie și sănătate în aprilie, cu afacerea de motoare pentru apărare fiind acum parte din GE Aerospace.

Divizarea Honeywell are loc și pe fondul presiunilor din partea unui investitor activist, Elliott Investment Management, care a cerut separarea în anul precedent, conform raportului publicat de The Wall Street Journal.

Creștere în vânzări

Partenerii Elliott, Marc Steinberg și Managing Partner Jesse Cohn, au lăudat decizia din comunicatul de anunțare a separării, afirmând că „concentrarea îmbunătățită, alinierea și agilitatea strategică permise de această separare vor permite Honeywell să valorifice oportunitățile de îmbunătățire operațională și creștere a valorii”.

Vânzările în domeniul apărării și spațiu din unitatea aerospațială Honeywell au crescut cu 14% în trimestrul patru al anului 2024, datorită „cererii globale în creștere și îmbunătățirilor suplimentare ale lanțului de aprovizionare”, a declarat compania în raportul său de câteva ore.

În 2023, Honeywell a realizat aproximativ 4,9 miliarde de dolari din venituri legate de apărare, reprezentând aproximativ 14% din venitul total, conform clasamentului Defense News 2024 al celor mai mari 100 de companii de apărare după venituri.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv5 ore ago

Aroganta și ipocrizia în conducerea ANP: Întâlnire cu realitatea

Contextul discuțiilor pe fondul protestelor Vineri, Bogdan Ivan, ministrul Economiei, s-a alăturat protestatarilor pentru a purta discuții despre soluții. Spre...

Exclusiv10 ore ago

A apărut proiectul de OUG pentru recalcularea salariilor și pensiilor militare

Detalii despre proiectul de ordonanță de urgență Sindicatul Diamantul, reprezentat de Emil Pascut, a anunțat lansarea în consultare a proiectului...

Exclusiv2 zile ago

Scandalul White Tower: Abuzuri imobiliare și corupție în România

Contextul scandalului Scandalul White Tower din Ploiești a scos în evidență o problemă sistemică a fraudelor imobiliare din România, evidențiind...

Exclusiv2 zile ago

Critici dure la adresa lui Dan Halchin în urma bilanțului de la Penitenciarul Iași

Probleme de leadership Dan Halchin, directorul general al Administrației Naționale a Penitenciarelor, a fost subiectul unor critici severe după discursul...

Exclusiv3 zile ago

Poliția sau mafia? Războiul politic care distruge afaceri in Cerasu/Rețeaua corupției de la Vălenii de Munte: între putere și abuz

Corupție și abuzuri în Vălenii de Munte: O rețea complexă de interese La data de 19 decembrie 2024, publicația noastră,...

Exclusiv3 zile ago

Corupție și intimidare: Adevărul din umbră al gestionării deșeurilor în Prahova

Corupție și complicitate: Marea escrocherie a companiei ROSAL și implicarea serviciilor secrete Silviu Prigoană a fost „forțat” să vândă compania...

Exclusiv3 zile ago

Sindicatul Polițiștilor „Diamantul” formularizează denunț penal impotriva conducerii Poliției Române pentru abuz în serviciu

Înregistrarea oficială a denunțului Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul”, persoană juridică cu personalitate legală, conform sentinței civile nr. 22(PJ)/23.11.2006 pronunțată...

Actualitate3 zile ago

Clinica stomatologică Joker Dent

Clinica stomatologică Joker Dent din Bacău își propune să ofere pacienților săi servicii de înaltă calitate, punând accent pe prevenție,...

Exclusiv3 zile ago

FSANP propune amendament pentru acordarea drepturilor salariale polițiștilor de penitenciare

Introducere și context Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) a înaintat un amendament la Legea Bugetului 2025, având...

Exclusiv3 zile ago

Proteste ale polițiștilor din Mehedinți impotriva tăierilor salariale

Nemulțumiri față de tăierile salariale Seria acțiunilor de protest continuă, iar ieri, polițiștii din cadrul IPJ Mehedinți, polițiștii de frontieră...

Exclusiv4 zile ago

Schelete în dulapul Ploieștiului: Corupția la nivel local

Înțelegeri ilegale și presiuni exercitate de primar În perioada aprilie-septembrie 2021, Andrei Liviu Volosevici, primarul municipiului Ploiești, ar fi adresat...

Exclusiv4 zile ago

Reflecții asupra structurilor de putere în MAI

Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului Diamantul, aduce în discuție o serie de aspecte legate de structurile de putere din cadrul...

Exclusiv4 zile ago

Apel la solidaritate: Salvarea Unității de Asistență Socială din Boldești-Scăeni

Îndemn către comunitate Salutare, prieteni ai orașului Boldești-Scăeni! Acest mesaj se adresează întregii comunități, indiferent de poziția avută în legătură...

Exclusiv6 zile ago

SE SPARGE FRATIA LA I.J.P. PRAHOVA? Majorările ilegale de 50% (OSCAR-uri) dispuse ilegal de chestorul Mirițescu Eduard (II)

Favoritisme nepotrivite În episodul anterior (aici) am prezentat situația generată la I.J.P. Prahova de către Mirițescu Eduard, care, contrar deciziei...

Exclusiv6 zile ago

SRU ILFOV: Un multitasking în sfera structurilor administrative

Activitățile SRU ILFOV conform Sindicatului Diamantul Sindicatul Diamantul a adus în atenție o caracterizare interesantă a Serviciului Român de Informații...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv