Connect with us

Actualitate

În protestul grefierilor (și judecatorilor) împotriva ,,abrogarii” pensiilor speciale eu tin cu ei

Publicat

pe

Ar fi caraghios să credeți că măsura ,,abrogării” pensiilor speciale, acum amânată, este țintită împotriva alde Augustin Lazăr – bătrânul procuror comunist care trage media pensiilor special în sus, nu în jos. Nu. Această măsură este țintită împotriva actualilor judecători și procurori, pentru a pune, pentru a patra oară în ultimele 2 luni (arăt în articol cum și de ce), presiune pe ei. Acești judecători sunt acum izbăviți de protocoale ticăloase prin care SRI subordona justiția, chiar dacă acum o parte din rețelele manevrate în trecut de SRI acționează ,,pe persoană fizică” și nu pe protocol și încă sunt tolerate de lichele și oameni fără căpătâi din SRI. Am detaliat, mai jos, precizeaza analistul Radu Teodor Soviani:

În protestul grefierilor (și judecatorilor) împotriva ,,abrogarii” pensiilor speciale eu tin cu ei. Iata de ce.
Mai mult de 6.000 de grefieri protestază astăzi la nivel național, potrivit agenției Mediafax (Foto – Mediafax – protest Curtea de Apel București), față de presiunile puse asupra justitiei de guvernul prin declarațiile și proiectul legislativ (în cele din urmă amânat) legat de ,,abrogarea” pensiilor speciale pentru magistrați și personalul auxiliar. Ar putea urma blocarea instanțelor prin întreruperea ședințelor de judecată. Avansez ipoteza că personalul auxiliar face ceea ce ar face și judecătorii, care că ei nu pot protesta, prin lege.
Fapte legate de pensile magistraților
3.800 de procurori/judecători aveau în iunie 2019 aveau pensie de serviciu și încă 1.789 de persoane din categoria ,,personal auxiliar în instanțe judecătorești și parchete”.
Pensia medie a unui judecător/procuror era de 18.150 de lei (3.780 de Euro). Ceea ce înseamnă o factură anuală de circa 170 de milioane de Euro. Adică 0,08% din PIB.
Nu știu care este pensia medie a personalului auxiliar, dar probabil că este la sfert.
Acum, să vedem ipotezele:
Ziarul Adevărul face un calcul foarte relevant, pe baza informațiilor publice pe care le-a obținut, și arată că dacă pensiile magistraților ar fi dimensionate la valoarea contribuțiilor, pensia medie ar scădea la 3.172 de lei (660 de Euro).
Desigur, pentru unul ca Augustin Lazăr – ,,biciul Securității de la închisoarea de la Aiud”, și 660 de Euro este prea mult și sunt convins că și actualii judecători și procurori, în proporție de peste 37%, gândesc la fel ca mine. Deasemenea, sistemul actual și legislația actuală, promite pensie specială și acelor ,,Augustini Lazăr” de școală nouă, ca acest procuror Nicolae Marin de la SIIJ, viitor beneficiar de pensie specială dar în prezent activ ca șef operativ al Secției Speciale de Investigare a Infracțiunilor din Justiție.
Însă astfel de procurori precum Augustin Lazăr sau Nicolae Marin (șefi) sunt, în opinia mea, ceea ce în economie se numește ,,dummy”. Adică acele variabile folosite în analiza econometrică a seriilor de date pentru a indica prezența foarte improbabilului, precum războiul.
Într-un stat de drept este foarte improbabil ca un fost ,,bici al Securității” de dinainte de 1989 și care a subordonat justiția SRI-ului și post revoluție, încă din 1998 (ca Augustin Lazăr), așa cum am scris în EXCLUSIVITATE aici în 2 iulie 2018, să ajungă șef de Parchet într-un stat membru NATO și UE.
La fel cum tot foarte improabil (la fel ca războiul) este ca șeful operativ al Parchetului care îi investighează pe magistrați să devină subiect de plângere penală pentru achiesarea la rezoluțiile infracționale ale unor terminații tot ale fostei Securități fiind chiar extrem de cooperant în a se transforma în ,,mâna” infractorilor, așa cum am arătat AICI.
Deci Lazăr, pensionar special, este ,,dummy” din punct de vedere economic. Iar Nicolae Marin de la SIIJ și viitor pensionar special, este deasemenea ,,dummy” în să din punct de vedere econometric, întrucât el este încă activ.
Ei sunt problema reală în sistemul de justiție care pare să își pună acum întrebarea: cum faci să elimini nu pensiile speciale ale magistraților ci privilegiile unor ,,dummy’, vopsiți în magistrați și care se ocupă de injustiție.
,,Să îți fie rușine Nicolae Marin că te-ai pus platoșă de vreme rea unor ofițeri ai securității legendați ca turnători la Aiud în condițiile în care acei magistrați infiltrați de securitate au fost criminalii cu trese pe umeri care astăzi se hrănesc din pensiile de serviciu plătite cu sângele acelor oameni.” scriam în 8 octombrie 2019, arătând că în fapt acesta este problema: cu cine se întâlnește pensia specială și dacă ea ajunge să fie plătită unor ,,magistrații” hrăniți din banii victimilor injustiției promovate de ei, în loc să își piardă dreptu la pensie.
În esență, cele 172 de milioane de Euro (factura anuală a pensiilor magistraților și procurorilor), adică 0,08% din PIB, nu reprezintă un efort bugetar nemiantâlnit și care să nu poată fi gestionat.
Problema reală este cine așteaptă la ,,primire” cele 172 de milioane de Euro și dacă au calitatea legală și morală de a fi speciali sau, per contrario, lustrați și deposedați de pensii speciale.
Ar fi caraghios să credeți că măsura ,,abrogării” pensiilor speciale, acum amânată, este țintită împotriva alde Augustin Lazăr – bătrânul procuror comunist care trage media pensiilor special în sus, nu în jos. Nu. Această măsură este țintită împotriva actualilor judecători și procurori, pentru a pune, pentru a patra oară în ultimele 2 luni (arăt în articol cum și de ce), presiune pe ei. Acești judecători sunt acum izbăviți de protocoale ticăloase prin care SRI subordona justiția, chiar dacă acum o parte din rețelele manevrate în trecut de SRI acționează ,,pe persoană fizică” și nu pe protocol și încă sunt tolerate de lichele și oameni fără căpătâi din SRI. Însă, așa cum voi arăta în acest articol, se simte deja o proporție ceva mai mare de judecători care începe să judece corect astfel că, sistemul ticălos de restaurație caută alte instrumente decât protocoalele, nesiguranța financiară fiind cea aleasă astăzi. Ca să îi timoreze pe judecători.
Arăt că 172 de milioane de Euro anual (0,08% din PIB) sunt bani de semințe față de prostiile făcute deja de guvernul de restaurație. Am arătat aici (actualizat acum) că deja prostiile din ultima lună costă mult mai mult de atât bugetul de stat. Dobânzile s-au majorat cu 6% în ultima lună și dacă aplicați majorarea celor 13,5 miliarde de lei dobânzi plătibile în 2019 (și mai mari anul viitor), vom ajunge la o factură nou nouță emisă de un guvern de restaurație, doar în ultima lună, de 810 milioane de lei anual (0,08% din PIB). Adică fix cât reprezintă factura pentru TOATE pensiile speciale ale magistraților.
De unde se poate desprinde și prima concluzie, e drept că foarte superficială: guvernul vrea să taie pensiile speciale pentru a își acoperi majorarea costurilor cu dobânzile din ultima lună pe care chiar el a generat-o. Evident, nu pot să cred că este chiar așa.
Pentru că lucrurile sunt mult mai complexe și trebuie puse în contextul agendei guvernului de restaurație Orban de a pune presiune asupra judecătorilor care în acest moment manifestă, din punctul păpușarilor lor, o independență fără precedent, chiar dacă încă foarte scăzută. Estimarea mea este că în acest moment în jur de 40% dintre cei 5.500 de magistrați tind să judece independent. Presiunea nu este pe alde Augustin Lazăr care va găsi el niște cocoșei pe care să îi vândă, niște acțiuni la purtător sau să anuleze vreo donație și să găsească din ce să creeze aparențele că are venituri legitime. Presiunea este pe actualii judecători. Pe ei dorește să îi timoreze guvernul Orban și, prin timorare, să îi subordoneze.
Iar presiunea a început încă de la prezentarea programului de guvernare. Am fost primul jurnalist care am arătat public că arhiva SIPA reprezintă o prioritate ne-explicată a programului prezentat în Octombrie 2019:


Prima presiune: prin sigilarea arhivei SIPA (și nepublicarea ei), păpușarii guvernului și-au propus să păstreze controlul asupra rețelei infracționale din justiție (judecători, procurori, grefieri, avocați, etc.). Ascunderea datelor compromițătoare, cu știința de către cei menționați anterior că aceia care sigilează știu despre faptelor lor, reprezintă în esență păstrarea controlului, obedienței și lipsei de independență asupra deciziei ,,justiției” din civil sau penal.
A doua presiune a fost prin discuțiile ,,dialogul” aparent imbecil inițiat de ministrul Justiției, Cătălin Predoiu, care i-a întrebat pe judecători dacă vor desființarea Secției Speciale de Investigare a Infracțiunilor din Justiție. Eu afirm că atâta timp cât există la SIIJ un șef ca Nicolae Marin, păpușarii și nici Predoiu nu vrea în fapt desființarea SIIJ. Pentru că, nu-i așa, judecătorii și procurorii care sunt deja șantajabili prin SIPA sunt deja ai lor. Deci domnul Predoiu a preferat să pară nătâng prin întrebarea: ,,vrei calule ovăz?” adresată judecătorilor pentru a mima faptul că el vrea desființarea SIIJ. Nu, alde Predoiu nu vor desființarea Secției Speciale de Investigare a Infracțiunilor din Justiție, ci controlarea ei, prin alde Marin. Le e mai utilă așa: judecătorilor le dă impresia că pot fi ,,pedepsiți de SIIJ” și le limitează astfel independența, încercând să îi transforme în slugi, în timp ce, în lipsa unui alt cuvânt mai bun dar deja licențiat de doamna Kovesi, procurorii SIIJ ,,stau cu curul pe dosare”.
A treia presiune asupra magistraților a fost chiar prin acțiunile bruște ale operativului SIIJ, adjunctul Nicolae Marin. Scriam și argumentam în articolul din 8 octombrie 2019 că ,,opinez că Nicolae Marin, procuror șef adjunct al SIIJ a vrut, prin ieșirea de duminica aceasta, să bage spaima în judecători atunci când a scurs informația că urmește penale cele mai recente două șefe al ICCJ. Astfel, Nicoale Marin s-a impersonat într-un ,,bici” și vom vedea mai depare în articol, al cui.”. Găsiți în articol toate detaliile, dar ele se învârt în jurul faptului că Nicolae Marin a vârât prin surse, în presă, că el ar fi depus plângere penală împotriva Liviei Stanciu și Cristinei Tarcea, foste președinte al ICCJ pentru modul în are au girat formarea completurilor de 5 judecători de la ICCJ. În fapt Marin a vrut să bage spaima în judecători.
Și a patra presiune se manifestă chiar astăzi: vă tăiem pensiile. Nu știm cu cât, nu știm de când, dar sigur vi le tăiem, în fapt cea mai puternică presiune pentru cei 40% magistrați independenți (estimarea mea). Așa cum am arătat în articol, nu este nicio problemă de echitate și nici de bani, problema reală fiind cu care dintre magistrații foști de protocol se întâlnesc aceste pensii speciale. Și nu că există o pensie medie de 3780 de Euro pentru foști magistrați ci mai degrabă că unii dintre cei care se întâlnesc cu pensiile speciale au ieșit prea devreme la pensie.
Observând nu mai puțin de patru presiuni în două luni asupra magistraților, presiuni pe care le identific în articol, eu nu pot decât să țin cu grefierii (și judecătorii) care protestează astăzi. Pentru că, realmente, ei nu sunt beneficiarii actualelor pensii în plată. Iar lor li se arată pisica nesiguranței financiare după perioada activă, pentru a fi manevrabili. Sigur că mulți dintre ei sunt manevrabili cu sau fără pensie specială, dar am sentimentul că există o întrebare care se consolidează printre judecători, post-denunțarea protocoalelor. Iar întrebarea este: oare la actualele salarii (și viitoarele pensii) nu am putea să judecăm independent? Nu am putea să nu ne mai subordonăm unor rețele cimentate de SRI? Nu am putea să nu ma achiesăm la rezoluțiile infracționale ale avocaților (unii dintre ei judecători ,,speciali” pensionați la 42 de ani, trecuți în avocatură și deveniți traficanți de influență)? Nu am putea să fim, chiar judecători?
Am convingerea fermă că răspunsurile post-protocoale sunt într-o proporție din ce în ce mai mare: ,,Ba da”. Iar acest ,,Ba da” se încearcă a fi inhibat de guvernul de restaurație.
Și încă ceva:
Am actualizat seriile de date din studiul ale cărui rezultate preliminare vi le-am făcut cunoscute în urmă cu fix 8 luni:
Cel mai recent studiu al meu arată că, în căile definitive, 67% dintre judecătorii din Romania nu dau doi bani pe lege
Iar actualizarea seriei de date (aprilie 2019-noiembrie 2019) îmi permite să obțin rezultate preliminare actualizate. Care îmi arată că, s-a diminuat ușor proporția judecătorilor din căile definitive de atac, care nu dă doi bani pe lege, cu 4 puncte procentuale, până la 63% (pe cale de consecință majorându-se proporția judecătorilor care respectă legea și nu rețelele mafiote, până la 37%). Asta îi sperie pe păpușarii guvernului de restaurație care, încearcă din nou să îi intimedeze. De data asta și financiar.
Desigur, există și soluția, atât financiară cât și legală pentru păstrarea nivelului actual al pensiilor. Ea impune însă determinare (pe care actualul guvern nu a are), renunțare la vechile metehne (actualul guvern venind însă tocmai pentru revigorarea lor) și dorința, cu adevărat, ca România să devină stat de drept. Și, în lipsa acestei dorințe, se arată pisica tăierii pensiilor speciale. Ba se taie, ba se amână, pentru că inclusiv impredictibilitatea le folosește scopului restaurației. Și vechilor metehne. (Cristina T.).

Actualitate

Strategia lui Donald Trump pentru un scut antirachetă: Prioritățile Departamentului Apărării

Publicat

pe

De

Focalizarea pe conștientizarea domeniului

Pentru a transforma viziunea președintelui Donald Trump despre un scut antirachetă de tip Iron Dome pentru Statele Unite în realitate, Departamentul Apărării ar trebui să se concentreze mai întâi pe crearea unei arhitecturi multi-layer de senzori, capabilă să detecteze amenințările de la distanțe mari, a declarat astăzi comandantul US Northern Command, gen. Gregory Guillot, care conduce de asemenea Comandamentul Aerian de Apărare Nord-American (NORAD).

Importanța detectării

„Prioritatea de bază în eforturile noastre de a răspunde ordonanței executive [pentru Iron Dome pentru America] este, înainte de toate, stabilirea unei conștientizări sporite a domeniului,” a precizat Guillot în timpul unei audieri la Comitetul Senatorial pentru Servicii Armate. „Nu poți înfrunta ceea ce nu poți vedea, iar adversarii noștri au o capacitate în creștere de a ne ataca din zone dincolo de ceea ce unele dintre sistemele noastre actuale pot detecta și urmări.”

Componentele arhitecturii de senzori

Această arhitectură va include senzori bazate în spațiu și pe teren, active aeriene precum E-7 Wedgetail și alte noduri de detectare pe fundul mării, toate având rolul de a oferi capacități sporite de detectare, urmărire și avertizare a rachetelor, a subliniat el.

„Unele dintre aceste capabilități sunt aproape de faza de implementare,” a spus Guillot. „Altele probabil că vor fi disponibile în termen de trei până la cinci ani, dar cred că, în termen de un an, am putea avea o capacitate semnificativă care să integreze aceste elemente într-o rețea de detectare unificată.”

Obiectivele acțiunilor

Trump a făcut din „Iron Dome pentru America” o prioritate majoră în campania sa, promițând să construiască „un dom ca niciodată, un scut avansat de apărare antirachetă care va fi construit integral în America.” La o săptămână după preluarea mandatului, președintele a emis o ordonanță executivă pe 27 ianuarie, care acordă Pentagonului 60 de zile pentru a dezvolta un plan pentru a înfrunta „rachetele balistice, hipersonice, rachetele de croazieră avansate și alte atacuri aeriene de nouă generație din partea adversarilor de rang egal, aproape de rang și rogue.”

Inițiativele și cererile de informații

De atunci, Departamentul Apărării a accelerat eforturile de a dezvolta și desfășura scutul antirachetă, care va combina capacitățile actuale și tehnologiile emergente, precum și modalitățile de finanțare a unui proiect considerat costisitor și tehnologic provocator.

Săptămâna trecută, Agenția pentru Apărarea Rachetelor a lansat o cerere de informații (RFI) privind tehnologiile ce ar putea fi integrate în Iron Dome. RFI-ul caută capabilități ce pot fi desfășurate în tranșe de doi ani până în 2030, precum și idei pe termen lung care ar putea deveni operaționale ulterior.

Necesitatea imbunătătirii detectării amenințărilor

Guillot a informat legislatorii că efortul Iron Dome ar trebui să se bazeze pe interceptoare existente și pe interceptoare de nouă generație concepute pentru a combate rachetele balistice intercontinentale. El a adăugat că este „imperativ” ca Pentagonul să extindă capacitățile bazate în spațiu pentru a urmări rachetele hipersonice, cum ar fi Senzorul de Spațiu pentru Urmărirea Hipersonică și Balistică (HBTSS).

Îmbunătățirea detectării amenințărilor devine din ce în ce mai importantă având în vedere activitățile intensificate ale Chinei și Rusiei în apropierea teritoriului american.

Citeste in continuare

Actualitate

Achiziția Ucrainei de drone pentru securitate în contextul războiului

Publicat

pe

De

Finanțată de un donator internațional nenominalizat, Ucraina a comenziat un startup european de apărare de top pentru producția a 6.000 de platforme echipate cu inteligență artificială, cu scopul de a-și spori semnificativ stocul de muniții de tip loitering, într-un context marcat de război.

Dronele HX-2 și capacitatea de producție

Achiziția dronelor de atac de tip HX-2 din Germania coincide cu deschiderea unei noi facilități de producție, RF-1, situată în sudul Germaniei. Aceasta este prima de acest tip și are ca scop sprijinirea producției de 1.000 de aeronave HX-2 pe lună, cu posibilitatea de a crește capacitatea în funcție de cerere, a declarat reprezentantul companiei Helsing.

Ambițiile companiei Helsing

Helsing își propune să extindă rețeaua de fabrici de reziliență pe întreg continentul european, având capacitatea de a produce zeci de mii de unități în cazul unui conflict. Reprezentantul Helsing a confirmat că Ucraina a făcut anterior o comandă pentru 4.000 de aeronave HX-2.

Tehnologia și capacitățile platformei

Capabilitățile de inteligență artificială ale platformei îi oferă rezistență la detectarea războiului electronic și este proiectată pentru a lovi ținte de artilerie și blindate la o distanță de până la 100 km. Integrarea software-ului de recunoaștere și atac Altra de la Helsing permite desfășurarea formațiunilor de drone în zbor.

Eficiența producției

Compania afirmă că HX-2 este proiectată pentru a fi produsă în cantități mari, la un cost unitar semnificativ mai mic decât sistemele tradiționale, umplând un gol din capacitățile moderne de război terestru. Munițiile de tip loitering au devenit o caracteristică comună a războiului din Ucraina, oferind masă de combatare la costuri relativ scăzute și cu cicluri de producție scurte.

Concluzie

Startup-ul a reușit să se impună rapid pe piața europeană de apărare, obținând contracte esențiale pentru „infrastructura” de inteligență artificială a sistemului de aviație SCAF din Franța, Germania și Spania, colaborând cu Airbus pe conceptul wingman-urilor fără pilot și fiind sub contract pentru livrarea unei noi platforme de război electronic echipate cu AI, parte din efortul Saab de a integra echipamentul de senzori Arexis pe avioanele de luptă Eurofighter EK din Germania.

Citeste in continuare

Actualitate

Ghid rapid pentru alegerea unui cadou-experiență de 1 și 8 Martie

Publicat

pe

De

Atunci când vine vorba de alegerea unui cadou pentru 1 și 8 Martie, experiențele sunt una dintre cele mai apreciate opțiuni. În locul unui obiect clasic, care poate fi uitat în timp, un cadou-experiență oferă emoții autentice și amintiri de neuitat. Fie că alegi o experiență de relaxare, o activitate creativă sau o aventură plină de adrenalină, există numeroase opțiuni potrivite pentru fiecare femeie specială din viața ta.

De ce să alegi un cadou-experiență?

Un cadou-experiență este mai mult decât un simplu obiect – este o oportunitate de a crea momente speciale și de a oferi destinatarei ocazia de a se bucura de ceva nou. Spre deosebire de cadourile tradiționale, experiențele sunt personalizate și adaptate pasiunilor și preferințelor fiecărei persoane.

Printre cele mai populare opțiuni se numără zilele de relaxare la spa, atelierele creative, experiențele culinare și activitățile de aventură. Acestea sunt alegeri ideale pentru a transforma o ocazie specială într-un moment de neuitat.

Experiențe de relaxare pentru 1 și 8 Martie

Pentru femeile care au nevoie de o pauză de la agitația zilnică, o zi de relaxare este cadoul perfect. O sesiune de masaj, o baie termală sau un tratament facial de lux pot oferi o stare de bine și de revitalizare.

Dacă vrei să oferi ceva cu adevărat special, un cadou experienta la un centru spa poate fi alegerea ideală. Aceste experiențe includ adesea pachete personalizate cu terapii de relaxare, acces la saună și alte tratamente de înfrumusețare. Este o modalitate perfectă de a-i arăta persoanei dragi că merită momente de răsfăț și liniște.

Cadouri-experiență pentru mame

Mamele sunt cele mai importante persoane din viața noastră, iar alegerea unui cadou pentru ele trebuie să reflecte dragostea și aprecierea pe care le avem. În locul unui dar obișnuit, o experiență personalizată poate aduce mai multă bucurie și satisfacție.

Dacă ești în căutarea unor cadouri mama originale, poți opta pentru o degustare de vinuri, un curs de gătit cu un chef renumit sau chiar o excursie-surpriză într-un loc deosebit. Astfel de experiențe nu doar că oferă o oportunitate de relaxare, dar și creează amintiri care vor rămâne pentru totdeauna.

Experiențe pentru femeile care iubesc aventura

Pentru cele care adoră senzațiile tari și vor să trăiască experiențe unice, cadourile bazate pe adrenalină sunt o alegere excelentă. Un zbor cu balonul cu aer cald, o plimbare cu elicopterul sau o sesiune de echitație sunt variante care oferă trăiri intense și memorabile.

Aventurile pot fi adaptate în funcție de preferințele destinatarei, astfel încât să ofere atât distracție, cât și o experiență complet nouă. Indiferent de activitatea aleasă, important este să oferi un cadou care să reflecte personalitatea și dorințele celei care îl primește.

 

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv9 ore ago

Mafia deșeurilor din Ploiești: Revelații și inregistrări audio cutremurătoare

Primarul Ploieștiului, Mihai Politeanu, a dezvăluit recentele activități ilegale din sectorul de salubritate din oraș, aducând ca dovadă o înregistrare...

Exclusiv9 ore ago

Deficitul de personal în Poliția Română și Poliția de Frontieră: O criză ignorată

Problematică actuală Alin Rusu, liderul SPRD-organizația STPF Suceava, subliniază că un aspect fundamental care contribuie la abuzurile legate de permanența...

Exclusiv9 ore ago

O practică de secretizare inacceptabilă: Critica HG 0610/2017

Vitalie Josanu, președintele SPR DIAMANTUL, atrage atenția asupra unei practici de secretizare inacceptabile, reprezentată de Hotărârea Guvernului nr. 0610/2017, care...

Exclusiv9 ore ago

Incident cu noua uniformă de poliție: Tânărul polițist George se confruntă cu probleme de calitate

Probleme cu uniforma George, un tânăr polițist, a primit recent noua uniformă de poliție pentru anul 2025, dar se confruntă...

Exclusivo zi ago

Publicarea Ordinului MAI 19/2025 privind plățile asupra drepturilor salariale

Sindicatul Europol anunță publicarea în Monitorul Oficial a Ordinului MAI 19/2025, care stabilește procedura de efectuare a plății sumelor prevăzute...

Exclusivo zi ago

Cristian Diaconescu, nou consilier Prezidențial pentru Apărare și Siguranță Națională

Numire Oficială Fostul ministru de Externe Cristian Diaconescu, un prieten și apropiat al ziarului nostru, Incisiv de Prahova, a fost...

Exclusiv3 zile ago

Problemele de implementare a PNRR și impactul asupra bugetului național

Incompetența guvernamentală și fondurile PNRR Emil Pascut, de la Sindicatul Diamantul, atrage atenția asupra blocajelor în reformele guvernamentale, subliniind că...

Exclusiv3 zile ago

Model de sesizare individuală către Inspecția Muncii

Către: Ministerul Afacerilor Interne Direcția Generală Management Resurse Umane – Inspecția Muncii (e-mail: dirp@mai.gov.ro) Subsemnatul/a, [nume și prenume], agent/ofițer de...

Exclusiv4 zile ago

UWS/Rosal, actual Bin Go Solutions: Măști și promisiuni neîmplinite în salubritatea din Ploiești

Investițiile care lipsesc: Avertismentele despre abuzurile de la UWS/Rosal (aici), (aici), (aici), (aici), (aici), etc. Într-o serie de critici formulate...

Exclusiv4 zile ago

Posibile incălcări ale legii și nerespectarea Hotărârilor Consiliului Local Ploiești: Incisiv de Prahova solicita clarificări

Abaterile din cadrul Poliției Locale Ploiești Ziarul Incisiv de Prahova a obținut informații concrete referitoare la posibile abateri privind respectarea...

Exclusiv4 zile ago

Controversa carierei a lui Dan Halchin: O analiză critică

Ascensiune fabricată în politica românească Într-o nouă scrisoare de la necunoscutul Q, se discută despre cariera lui Dan Halchin, subliniind...

Exclusiv4 zile ago

Zona Văleni de Munte- raiul evaziunii fiscale si a disprețului față de lege

Abuzurile poliției și ale parchetului Recent, am evidențiat abuzurile comise de Poliția Vălenii de Munte și de Parchetul de lângă...

Exclusiv4 zile ago

Managementul AMEPIP: Între provocări administrative și tensiuni sociale

De la înființarea sa, AMEPIP a fost subiectul mai multor articole în presa de specialitate, evidențiind evoluția domeniului guvernanței corporative,...

Exclusiv4 zile ago

Propunerea Sindicatului Polițiștilor din România „Diamantul” pentru majorarea salarială a polițiștilor

Contextul tăierilor salariale Pe 11 februarie 2025, Sindicatul Polițiștilor din România „Diamantul” a înaintat o propunere adresată prim-ministrului Marcel Ciolacu...

Exclusiv6 zile ago

Era infractorilor a revenit: PSEUDO-JURNALISTUL SPAGAR SI SANTAJIST Cătălin Stavri: Controversele unui pseudo-jurnalist în fața justiției! (I)

Cătălin Stavri, un individ autoproclamat ca fiind jurnalist, dar acuzat de fapte grave precum șantaj, corupție și narcomanie, se află...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Top Articole Incisiv