Connect with us

Actualitate

Practic, clasa politică românească a înfiinţat un stat ce funcţionează paralel cu cel teoretic, democratic şi legal, mecanismele oficiale de funcţionare a societăţii devenind pur formale

Publicat

pe

Nu e nimic nou sub soarele României. De când am început să percep ce se întâmplă în jurul meu (percepţie arbitrară, cu rezervele de rigoare) m-a izbit imoralitatea şi, în special, lenea, hoţia şi minciuna (nu neapărat în aceată ordine). Şi indiferent cât am fi de ipocriţi trebuie să recunoaştem că cele trei „calităţi” – imputate, ca şi „argument” al nediscriminării rasiale până şi în procesul „Memorandiştilor” -, au devenit un „brand” de ţară. Un „brand” ce ne situează nu numai la periferia Europei şi a lumii civilizate, ci şi la periferia existenţei ca naţiune, pentru că, presistând, ne fetişizăm, ne dezintegrăm moral şi, implicit, naţional.
Dacă până la Guvernul Năstase – care a instituţionalizat şi generalizat la scară naţională corupţia, generând mecanismul şi sistemul care funcţionează şi astăzi -, exista un oarecare relativ echilibru între moralitate şi imoralitate în politică (şi, în special, în administraţia generată de politică), în prezent „acest stil” a devenit universal şi s-a impus definitiv, fără a avea vreun contracandidat cotat cu vreo şansă în tentativa de a-l înlocui. Plecând de la principiul că „excepţiile întăresc regula” s-a ajuns până acolo încât tot ce generează politica (şi, din păcate, influenţează absolut tot ce funcţionează în România) este contaminat iremediabil. Practic, clasa politică românească a înfiinţat un stat ce funcţionează paralel cu cel teoretic, democratic şi legal, mecanismele oficiale de funcţionare a societăţii devenind pur formale.
Şpaga şi traficul de influenţă, la toate nivelele, sunt instrumentele exclusive ale funcţionarii societăţii şi „principiile” de baza, iar cine stăpâneşte cel mai bine aceste „principii”, are garantat „succesul” social, atât în administraţia publică cât şi în economia privată. Pentru politician, demnitar sau funcţionarul administrativ, minciuna şi hoţia sunt instrumente de baza ale „bagajului” profesional, lipsa acestora blocând orice ascensiune şi orice realizare în plan material. Iar când în spatele oricărui succes profesional se află astfel de calităţi (minciună şi hoţie) promovate şi întreţinute prin şpagă şi trafic de influenţă, să ne mai mirăm că acestea au generat transformări profunde, de fond, iremediabile şi asupra carectarului moral şi al conştiinţei întregii societăţi, chiar şi a celor din domeniul privat ? Metamorfozaţi de lene, hoţie şi minciună, se fac eforturi profunde pentru dedublarea presonajului creat de monstruozitatea trăsăturilor fundamentale imorale, exersându-se arta ipocriziei până la autoconfuzie. Creată, formată şi întreţinută de hoţie şi minciună, promovând şpaga şi traficul de influenţă până la perfecţiune, clasa politică, demnitarii şi administraţia publică mimează că luptă împotriva corupţiei (abuzul în serviciu contra şpagă şi a traficului de influenţă contra şpagă), pozând în „arhangheli” trimişi din afara sistemului să lupte cu sistemul. Or, când sistemul şpăgilor şi traficului de influenţă i-a creat, cine poate fi atât de naiv să creadă că politicianul sau demnitarul este dispus să se autoextermine ca produs al corupţiei ? E ca şi cum Dracul ar predica în biserica despre necesitatea întoarcerii la Dumnezeu şi la credinţa în bine!
Din nenorocire, nu Năstase, Mureşan, Remeş, Patriciu, Ioan Niculae, Copos, Sereş, Voiculescu, Fenechiu, Şova, Vâlcov, Udrea, Bâgiu, Duicu, Ponta, Vanghelie, Băsescu, Mazăre, Constantinescu, Oprişan, Gabriel Sandu, Ştefan, Blaga, Ruşanu, Chiţoiu, Dragnea, Bojin, Nagy, Pantiş, Mitrea, Dobriţoiu, Silaghi, Severin, Andronescu, Botiş, Căncescu, Mischie, Voicu, Chiuariu, Hrebenciuc, Conţac, Ţurcanu, Stavarache, Sechelariu, Apostu, Solomon, Ridzi, Fuia, David, Dragnea şi mulţi alţii (lista este atât de lungă că ar necesită câteva pagini) au inventat lenea, hoţia şi minciuna şi nici şpaga sau traficul de influenţă în România şi, din păcate, acestea nu dispar o dată cu eliminarea lor din politică. Sistemul bazat pe aceste „criterii” a existat dintotdeauna, ca alternativă la cel normal şi ţine de evoluţia societăţii şi a conştiinţei naţionale la un moment dat. Ei doar, profitând de degrigolada morală lăsată moştenire de comunişti şi de lipsa unei influenţe reale a lumii civilizate, l-au reactivat şi utilizat, perfecţionându-l şi aducându-l în starea de astăzi, adică general aplicabil în toate domeniile de activitate socială din România.
Chiar dacă pare o utopie, sistemul actual, având la bază lenea, hoţia, miciuna, şpaga şi traficul de influenţă, îşi are originea, contrar logicii, în Piaţa Universităţii. Palma dată atunci democraţiei şi speranţelor a fost certificatul de naştere al neo-ciocoismului românesc şi al resemnării celor care mai credeau în democraţie, iar resemnarea a fost speculată imediat de oportuniştii imorali care aşteptau momentul. În spatele minerilor au stat şi s-au strecurat impostorii care au acaparat puterea, au menţinut-o şi continuă s-o menţină şi cei care au creat sistemul bazat pe lene, hoţie şi minciună, şpagă şi trafic de influenţă. Acest sistem s-a dezvoltat doar într-un singur sens şi cu un singur scop: acapararea puterii şi sustragerea banului public şi averii publice. Nu există un alt scop, în rest fiind minciună.
Asistând la ce se petrece în prezent şi ţinând cont de conştiinţa morală socială, mi-e greu să cred că, brusc, SRI şi DNA s-au trezit din letargia ultimilor 29 de ani respectiv 16 ani, în care „vegetau” şi îşi propun să contreze sistemul existent, în totalitatea lui. N-are nici o logică, pentru că şi SRI şi DNA, chiar dacă pozează un alt profil decât cel real, cu mici excepţii, fac parte din masa generală a efectelor celor care au promovat sistemul şpăgilor şi traficului de influenţă ca şi criterii de baza ale ascensiunii profesionale şi materiale în societatea românească (fiecare demnitar, funcţionar public, procuror sau judecător, ce a ocupat sau ocupă o funcţie, direct sau indirect, a apelat la imoralitatea deciziei politice sau a unor grupuri de interese). Parafrazând faptul că „omul este făcut din carne şi oase”, în România, funcţionarul public, în general, direct sau indirect, este generat de şpagă şi trafic de influenţă. Or, pornind de la această „certitudine” (nu ipoteză), mi-e greu să cred că există mici „enclave” care au „deviat” de la regulă şi care s-au aotoepurat moral prin „botezul” autoconştientizării, fiind capabile de „independenţă” morală decizională.
Deşi, aparent infirmând regula, SRI şi DNA au „scăpat” în „ring” şi chipurile au impartir scatoalce la toţi adversarii, fără discriminare, mă tem că nu-i chiar aşa. Cum n-am auzit de „transferuri” de „nemţi” nici la SRI nici la DNA şi nici de selecţii perfecte, în care să primeze exclusiv criteriile profesionale şi morale, ci, mai degrabă, de „recrutări” pe principii „neaoşe” generate de moştenirea genetică şi de servilism necondiţionat faţă de „stăpânii” care decid ascensiunea profesională, selectivismul „săltării” hoţilor, pe criterii curat arbitrare (în care valoarea sumelor sustrase reprezintă o chestiune complementară) naşte o întrebare firească: Cine, de ce şi cui îi face „pârtie” în prezent ?
Când o „salţi” ca „gestionar de fapt” şi ocoleşti „gestionarii de drept”, tratându-i cu „mănuşi” deşi fără semnătura lor banii publici nu s-ar fi „evaporat”, e clar că s-a introdus în ecuaţie şi „subiectivismul” promovaţilor pe criterii „neaoşe” situaţi (fortuit sau benevol ?) într-o anume tabăra (chiar şi din punct de vedere moral, tot subiectivă).
Dincolo de exemple concrete, ce e clar şi incontestabil – mai ales după dezvăluirile, în cascadă, din ultima perioadă -, este că şpaga, traficul de influenţă şi frauda fiscală sunt atât de prezente în toate domeniile vieţii sociale în România, încât pot fi asemuite cu o tumoare uriaşă, ce a cuprins tot corpul. Şi, deşi aparent, Vanghelie, Voiculescu, Fenechiu, Şova, Vâlcov, Ruşanu, etc., etc., etc., par cazuri speciale ale corupţiei sistemului, în realitate ele nu sunt decât banale părţi dintr-o uriaşă caracatiţă, care-şi continuă hegemonia chiar dacă şi-a pierdut mici segmente din tentaculele cu care opera. Arestând, în acest ritm, chiar 10% din corupţii României (mai mult, în condiţiile actuale, este imposibil fizic, pentru că numărul corupţilor şi a celor care prăduie banul public este uriaş în comparaţie cu capacitatea de reacţie a SRI şi DNA), problema de fond a corupţiei va rămâne, în continuare, nerezolvată. Când paznicul averii publice este profund corupt şi când Parlamentul – cel care ar trebui să „securizeze perimetrul” să nu se poată fura -, se face că nu înţelege fenomenul şi cum funcţionează sistemul de „sifonare” a banilor publici, societatea românească nu va putea fi beneficiara unei transformări profunde ci va continuă să fie prizoniera sistemului imposturii, bazat pe lene, hoţie, minciună, şpagă şi trafic de influenţă, creat de Piaţa Universităţii şi toleranţă societăţii, în care hoţii nu sunt stârpiţi ci se schimbă.
În formula actuală de administrare a banului public, în care ordonatorul de credite nu are nici o răspundere cu privire la destinaţia sau eficienţa cheltuirii banului public, faptul că SRI şi DNA depistează 1-2% din cazurile în care funcţionează para-ndărătul şi din acestea recuperează, în medie, 10% din prejudiciu, nu e un motiv de mândrie ci de îngrijorare. Iar dacă în acelaşi procent (ba chiar mai mic) se recuperează de către ANAF şi fraudele fiscale (ce depăşesc 100 miliarde lei anual, despre care SRI si DNA nu se arată prea îngrijorate deşi reprezintă, cu adevarat, cea mai mare ameninţare la securitatea financiară a României) mi-e teamă că cea la ce asistăm seamănă mai degrabă a rafuială între găştile de crimă organizată, care vor să se elimine fizic, folosindu-se, fiecare – în funcţie de „investiţiile” făcute în numirile de funcţionari -, de instituţiile de forţă ale statului, fără a se urmări, în subsidiar şi schimbarea mecanismelor de fraudare a banului public. Oricât s-ar strădui SRI şi DNA, dacă Parlamentul nu va înţelege (şi nu înţelege, demonstrând asta prin respingerea iniţiativei înfiinţării comisiei parlamentare de anchetă privind utilizarea Fondului de rezervă al Guvernului în 2013 şi 2014) că legislaţia privind atribuirea şi utilizarea fondurilor publice trebuie adaptată cerinţelor actuale, iar activitatea ANAF să fie analizată în funcţie de procentul de recuperare al impozitelor şi taxelor sustrase, adaptând şi în acest sens legislaţia la condiţiile existente, impactul arestărilor de genul Vanghelie, Şova sau Vâlcov, asupra volumului fraudelor din bani publici sau taxelor şi impozitelor bugetare, vor fi nesemnificative şi nu vor contribui la reducerea furturilor din bani publici şi nici a fraudelor fiscale. Pentru că dacă nu se schimbă, prin lege, mecanismele de atribuire a fondurilor publice şi de colectare a taxelor şi impozitelor (în special a TVA), adică cauza care generează lenea, hoţia, minciuna, şpaga şi traficul de influenţă, oricât s-ar strădui SRI şi DNA, fenomenul nu va fi redus.
Pe de altă parte, lipsa de reacţie a SRI şi DNA, care, aşa cum se impune, nu reclamă favorizarea crimei organizate de către guverne sau Parlament prin menţinerea actualei legislaţii , naşte o altă întrebare pertinentă: Oare vor DNA şi SRI, cu adevărat, reducerea corupţiei şi fraudei fiscale (care întreţine şi generează corupţia) în România ? Nu cumva se complac, acceptând şi menţinând situaţia, pentru că „se mişcă precum peştele în apă”, fără concurenţă, într-un astfel de mediu în care „pescuiesc” oricând şi oricât, selectiv, în funcţie de „pofte” şi „dirijează” astfel politicul şi administrativul ? (Ec Adrian Radu).

Actualitate

UE și SUA negociază contra cronometru: Bruxelles-ul suspendă tarifele în speranța evitării unui război comercial

Publicat

pe

De

Uniunea Europeană prelungește suspendarea contramăsurilor tarifare asupra oțelului și aluminiului american, în timp ce încearcă să negocieze un acord cu Statele Unite pentru a evita o taxă potențială de 30% pe toate produsele europene, a anunțat duminică președinta Comisiei Europene, Ursula von der Leyen, conform Le Figaro.

Speranța într-o soluție negociată: UE prelungește suspendarea până în august

„Statele Unite ne-au trimis o scrisoare cu măsuri care vor intra în vigoare dacă nu există o soluţie negociată, motiv pentru care vom prelungi şi noi suspendarea contramăsurilor noastre până la începutul lunii august”, a declarat Ursula von der Leyen. Această decizie amână expirarea iminentă a suspendării măsurilor de retorsiune împotriva tarifelor americane asupra oțelului și aluminiului, care era programată să expire luni seara.

Pregătirea pentru cel mai rău: UE păstrează opțiunea contramăsurilor

În ciuda eforturilor de negociere, președinta Comisiei Europene a subliniat că UE rămâne pregătită să răspundă în cazul în care negocierile eșuează. „În acelaşi timp, vom continua să pregătim contramăsuri pentru a fi pe deplin pregătiţi”, a adăugat ea, la o zi după anunțul lui Donald Trump privind posibila impunere a unor tarife de 30% pentru toate produsele din Uniunea Europeană și Mexic, începând cu 1 august.

UE preferă dialogul, dar se va apăra

Ursula von der Leyen a reiterat angajamentul UE față de o soluție negociată. „UE a fost întotdeauna foarte clară în privinţa faptului că preferăm o soluţie negociată. Acest lucru rămâne valabil şi vom folosi timpul pe care îl avem acum până la 1 august”.

Contextul disputei comerciale transatlantice

Bruxelles-ul a pregătit tarife pentru bunuri americane în valoare de aproximativ 21 de miliarde de euro, ca răspuns la tarifele de 25% aplicate de Donald Trump importurilor de oţel şi aluminiu la începutul acestui an. Cu toate acestea, în aprilie, UE a anunțat suspendarea acestor măsuri în speranța unui acord comercial mai amplu cu administrația americană.

Sursa: Le Figaro

Citeste in continuare

Actualitate

Pactul ICE la un an: Îngheț strategic sau confuzie în apele arctice?

Publicat

pe

De

Acum un an, președintele de atunci, Joe Biden, alături de premierul canadian Justin Trudeau și președintele finlandez Alexander Stubb, dezvăluiau Pactul ICE (Icebreaker Collaboration Effort Pact), un efort de colaborare pentru construcția spărgătoarelor de gheață. Acum, sub administrația Trump, viitorul pactului este incert, în ciuda sprijinului pentru o prezență americană robustă în Arctica.

Ce este pactul ICE?

Pactul ICE, un acord de securitate trilateral, viza consolidarea capacității Statelor Unite, Canadei și Finlandei de a proiecta și construi spărgătoare de gheață, nave esențiale pentru condițiile arctice. Scopul era contracararea influenței Rusiei și Chinei, pe măsură ce topirea gheții polare deschide noi rute maritime.

Un oficial de la Casa Albă declara la momentul respectiv: „Fără acest aranjament, am risca ca adversarii noștri să dezvolte un avantaj într-o tehnologie specializată cu o importanță geostrategică vastă.”

Confuzie și mesaje amestecate sub Trump

La un an de la anunț, experți și analiști au declarat pentru Breaking Defense că, în ciuda susținerii lui Trump pentru o flotă robustă de spărgătoare de gheață, discuțiile ambigue ale administrației sale despre specificul planului, precum și amenințările deschise la adresa unuia dintre parteneri, au pus sub semnul întrebării viitorul inițiativei comune, cel puțin în forma sa actuală.

Jason Moyer, de la Atlantic Council, a observat că „mesajul președintelui Trump despre Pactul ICE a fost amestecat – a pus sub semnul întrebării implicarea Canadei și, simultan, a lăudat know-how-ul Finlandei în construcția de spărgătoare de gheață.”

Apele reci și mesajul neclar

Confuzia cu privire la viitorul Pactului ICE provine din două probleme principale, au explicat experții pentru Breaking Defense. Prima este calea vagă stabilită de administrația anterioară cu privire la obiectivele finale ale acordului. A doua problemă este mesajul neclar al Casei Albe actuale cu privire la dorința sa aparentă de a achiziționa spărgătoare de gheață direct din Finlanda, juxtapus cu o poziționare agresivă față de Canada.

Viziunea inițială și problemele nerezolvate

Atât administrația Biden, cât și cea a lui Trump au vorbit despre revitalizarea industriei navale interne prin aducerea expertizei canadiene și finlandeze în beneficiul șantierelor navale americane. Tricia McLaughlin, purtătorul de cuvânt de la DHS, afirma în iunie că „revitalizând șantierele navale americane, creând locuri de muncă, consolidând capacitățile industriale și deschizând potențialul vast al Arcticii pentru afacerile americane, administrația Trump pune prosperitatea și securitatea Americii pe primul loc.”

Cu toate acestea, administrația Biden nu a clarificat niciodată public planuri specifice pentru a construi sau cumpăra spărgătoare de gheață pe plan intern sau din națiuni străine, dincolo de planurile preexistente ale Gărzii de Coastă.

Cooperare sau competiție?

Peter Rybski, ofițer de marină americană retras, a exprimat scepticism cu privire la afirmațiile administrației anterioare că Pactul ICE va duce la o revitalizare a construcțiilor navale americane.

„Dacă citiți Pactul ICE, acesta spune practic că este vorba despre cooperare tehnologică, schimb de informații și toate aceste lucruri care pot fi de la guvern la guvern”, a explicat Rybski. El a adăugat că „spărgătoarele de gheață sunt construite de șantiere navale comerciale”, punând sub semnul întrebării modul în care Pactul ICE ar putea ajuta cu adevărat.

Finlanda, „regele spărgătoarelor de gheață”

În timp ce Trump a lăudat Finlanda, numind-o „regele spărgătoarelor de gheață”, a criticat în repetate rânduri Canada, amenințând-o cu tarife comerciale punitive. Aceste tensiuni economice, combinate cu amenințările voalate ale lui Trump de a anexa țara, ridică semne de întrebare cu privire la rolul pe care Canada îl mai poate juca în Pactul ICE.

Unde se duc banii?

Matthew Paxton, președintele Consiliului Constructorilor de Nave din America, a declarat că industria este „încântată” de investițiile în construcțiile navale, dar a descris posibilul acord cu Finlanda drept „confuz”.

„Care este semnalul aici?”, a întrebat el. Pactul ICE se referă la „construirea de spărgătoare de gheață în șantierele navale ale celor trei națiuni pentru scopurile lor. Viziunea Pactului ICE nu a fost să spunem: ‘Vom trimite dolari din impozitele americane pentru a construi spărgătoare de gheață în Finlanda.'”

Finanțare disponibilă

Congresul a alocat 8,6 miliarde de dolari pentru achiziționarea de spărgătoare de gheață de către Garda de Coastă a SUA. Această sumă include 4,3 miliarde de dolari pentru programul Polar Security Cutter, 3,5 miliarde de dolari pentru Arctic Security Cutters și 816 milioane de dolari pentru nave de clasă medie și ușoară.

Canada, un jucător cheie?

Guvernul canadian a încredințat două companii naționale, Seaspan Shipyards și Davie Shipbuilding, construirea celor mai noi spărgătoare de gheață.

Davie Shipbuilding a făcut mai multe demersuri pentru a-și consolida poziția în construcțiile navale între cele trei țări, inclusiv achiziționarea Gulf Copper’s Texas shipyards. Această mișcare strategică poziționează Davie ca fiind „unic poziționată în cadrul Efortului de Colaborare pentru Spărgătoare de Gheață trilateral pentru a livra spărgătoare de gheață avansate cu rapiditate, la scară și la un cost competitiv”, având în vedere că deține șantiere navale în Canada, Statele Unite și Finlanda.

Viitorul pactului ICE

În ciuda incertitudinilor, Jason Moyer de la Atlantic Council prezice că obiectivul final al achiziționării de noi spărgătoare de gheață va continua într-o formă sau alta, chiar dacă nu este cea prevăzută de administrația anterioară.

„Cooperarea SUA-Finlanda nu a fost niciodată mai bună, Canada fiind probabil exclusă din cauza stării actuale a relației bilaterale, deși rămâne un partener în Pactul ICE”, a conchis el. „Dar obiectivul principal al Pactului ICE, de a construi mai multe spărgătoare de gheață, pare să continue, deși mai mult pe o bază bilaterală.”

Citeste in continuare

Actualitate

Mereu UPA – Mobilier la comandă și servicii profesionale cu impact social | Unitate Protejată Autorizată

Publicat

pe

De

Mereu UPA este Unitate Protejată Autorizată (UPA) specializată în mobilier la comandă și o gamă completă de servicii profesionale, cu peste 10 ani de experiență. Cu un model de afacere centrat pe simplitate, adaptare și calitate, răspundem celor mai exigente pretenții ale clienților – fie rezidențial, office sau industrial

Mobilier la comandă – adaptat spațiului tău

Proiectăm mobilier personalizat, perfect adaptat nevoilor tale: bucătării, dressinguri, birouri, spații industriale. Folosim materiale de calitate: lemn, PAL, MDF și metal, iar utilajele de precizie ne permit să oferim design modern, funcționalitate și durabilitate.

Procesul include:

  1. Consultanță și măsurători la fața locului

  2. Proiectare 3D personalizată

  3. Producție în ateliere proprii

  4. Livrare și montaj profesionist

Beneficiezi astfel de solutii estetice, ergonomice și durabile, cu un excelent raport calitate/preț

Servicii complementare – DDD, printare, IT, social, detergent

Pe lângă mobilier, oferim:

    • Servicii DDD: deratizare, dezinsectie, dezinfectie pentru locuințe, birouri, depozite – cu personal calificat, echipamente și substanțe avizate Scribd+10Mereu UPA+10Mereu UPA+10

    • Servicii de printare și materiale tipografice: soluții customizate pentru nevoile dvs.

    • Echipamente IT: computere și periferice pentru orice birou sau firmă

    • Servicii sociale (fără cazare): sprijin concret persoanelor vulnerabile

    • Detergenți și degresanți: o gamă variată pentru uz profesional și casnic Mereu UPAMereu UPA+1Mereu UPA+1

🤝 Impact social și avantaje fiscale

Ca UPA, fiecare achiziție de la Mereu UPA sprijină comunitățile vulnerabile, contribuind concret la creșterea standardului de viață al acestora. În plus, conform Legii 448/2006, entitățile juridice și instituțiile publice cu peste 50 de angajați pot beneficia de facilități fiscale – achizițiile de la un UPA sunt deductibile din fondul de handicap Mereu UPA.

Astfel, colaborând cu noi nu doar că optimizezi costurile, dar îți îmbunătățești și imaginea prin responsabilitate socială.

🎯 De ce să ne alegi pe noi?

Avantaj Descriere
Expertiză 10 ani de experiență în mobilier și servicii multiple
Calitate Materiale premium: lemn, PAL, MDF, metal
Precizie Investiții în utilaje moderne
Comprehensive Proyectoare – producție – montaj; plus servicii DDD, print, IT, social, detergent
Impact social Susținători reali ai persoanelor vulnerabile
Economii reale Facilități fiscale pentru clienții UPA

📈 Cum funcționează colaborarea?

    1. Contact – telefonic, email sau prin site

    2. Consultanță gratuită – stabilim necesitățile și bugetul

    3. Ofertă personalizată – structurată pe mobilier și/sau servicii

    4. Implementare – proiectare, producție, montaj pentru mobilier; personal specializat pentru DDD

    5. Suport post-livrare – întreținere, recondiționări, suport IT

🛡️ Calitate și reglementări

Activitățile de deratizare, dezinsectie și dezinfectie sunt realizate conform normelor și substanțelor avizate, cu respect maxim pentru mediu și sănătate dezinsectie-3d.ro+11Mereu UPA+11Mereu UPA+11Mereu UPA. Printarea și materialele tipografice sunt adaptate nevoilor de branding și comunicare ale clientului, iar echipamentele IT provin de la furnizori verificați.

🚀 Extinde-ți orizontul cu Mereu UPA

Investind în soluții integrate (mobilier + facilități + servicii), câștigi eficiență, confort și impact social. Noi ne ocupăm de tot: de la proiectare la implementare și mentenanță.

🎯 Call-to‑action:

Contactează-ne azi pentru:

    • Evaluare gratuită mobilier și layout spațiu

    • Pachet complet DDD, print și IT

    • Detalii despre detergenți profesionale

    • Informații despre facilități fiscale

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv6 ore ago

Culmea nesimțirii: De la dans cu hoții, direct adjunct la IPJ Prahova!

„Iubirea nu are limite”, dar tupeu ca ăsta rar mai vezi! Păi cum să mai aibă încredere cetățeanul în Poliția...

Exclusiv8 ore ago

Scandal în Poliția Penitenciară: Acuzații grave de corupție și influență mafiotă la Târgu Ocna

Un scandal de proporții zguduie Poliția Penitenciară, cu acuzații grave de corupție, influență mafiotă și aranjamente ilegale la Școala Națională...

Exclusiv22 de ore ago

EXCLUSIV! Fermierii prahoveni DEMASCĂ mafia antigrindină printr-o sesizare-BOMBĂ: „Furt de ploaie” și infracțiuni grave!

Dezvăluiri incendiare: O sesizare beton argumentată, intrată în posesia Incisiv de Prahova, zguduie din temelii sistemul antigrindină și scoate la...

Exclusiv22 de ore ago

Alarmă în Poliție: Sindicatul „Diamantul” avertizează asupra riscului de violență din cauza condițiilor de muncă precare

„Sună Familiar?” – Întrebarea care zguduie sistemul Sindicatul „Diamantul” trage un semnal de alarmă cutremurător cu privire la starea actuală...

Exclusiv22 de ore ago

Polițiști, eroi la un incendiu: Au stins flăcările după ce pompierii au ajuns în efectiv redus

Un banal apel la 112 privind un incendiu de vegetație în zona Prelungirea Gării Cățelu s-a transformat într-o intervenție eroică...

Exclusiv22 de ore ago

România, teatrul absurdului: Cum autoritățile se calcă pe cap pentru a proteja Coca-Cola!

Un uragan de scandaluri a lovit fabrica Coca-Cola din Ploiești, dezvăluind un imperiu al mizeriei, poluării și abuzurilor. Dar reacția...

Exclusiv2 zile ago

FSANP către magistrați: „A venit și rândul vostru! Ați fost complici, nu ați acționat în numele legii”

Președintele Federației Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP), Cosmin Dorobanțu, lansează un atac dur la adresa magistraților, acuzându-i de...

Exclusiv3 zile ago

MAI întărește securitatea datelor personale: Măsuri noi pentru protecția cetățenilor

Ministerul Afacerilor Interne (MAI) a publicat spre consultare publică un proiect de instrucțiuni privind măsurile organizatorice și tehnice pentru asigurarea...

Exclusiv3 zile ago

Antigrindina, o bombă cu ceas pentru agricultura prahoveană: Prefectul Nicodim promite, dar fermierii rămân în alertă!

Un sistem antigrindină disfuncțional, contracte ilegale și suspiciuni de corupție zguduie agricultura din Prahova. După dezvăluirile explozive ale Incisiv de...

Exclusiv3 zile ago

Fermierii români se mobilizează pentru a salva subvențiile UE: Petiție crucială pentru viitorul agriculturii

Alianța pentru Agricultură și Cooperare (AAC), un grup influent format din organizații agricole majore, lansează o petiție amplă pentru a...

Exclusiv4 zile ago

Sindicatul Diamantul acuză Guvernul că refuză să ofere informații despre „majorarea de excelență” și se consideră deasupra legii

Emil Pășcuț, de la Sindicatul Diamantul, dezvăluie că Guvernul refuză să ofere informații despre „majorarea de excelență” și se comportă...

Exclusiv5 zile ago

Sistemul Antigrindină sub lupa: Adevăruri incomode și intâlniri decisive

Dezvăluiri explozive: Sistemul Antigrindină, un fiasco legal Într-o intervenție surprinzătoare la B1 TV (09.07.2025), ministrul Agriculturii, Florin Barbu, a confirmat...

Exclusiv5 zile ago

Sistemul Penitenciar, impotmolit in trecut: „Groparii” incă păzesc cimitirul ANP, Directorul General Burcu, singur impotriva „grelei moșteniri”

Federația Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP) critică dur situația actuală din sistemul penitenciar, afirmând că, deși a fost...

Exclusiv5 zile ago

România are mai puțini polițiști în stradă in 2025

Sindicatul Diamantul trage un semnal de alarmă: în 2025, România se confruntă cu un deficit acut de polițiști în stradă,...

Exclusiv6 zile ago

ANPC, campioana controalelor fantomă! Coca-Cola, protejată ca ursul brun, firmele românești, bune de plată!

ANPC, eroina noastră! Un control, un om, o victorie! După ce alte două instituții, cu același obiect de activitate, au...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv