Actualitate
SE SOLICITA PUBLIC DESTITUIREA CONDUCERII DE LA ȘCOALA DE AGENȚI DE POLIȚIE „SEPTIMIU MUREȘAN” CLUJ-NAPOCA!

„DACĂ NU EȘTI MEMBRU C.N.P., NU EȘTI UN POLIȚIST COMPLET”… ➡️ DEZIDERAT „DOCTOR ȘEF”, ACUZAT ȘI RECLAMAT DE 3 ANI, ÎN MOD PUBLIC, PENTRU PLAGIAT GROSOLAN “‼
Informații incredibile ne parvin de la foștii și actualii elevi ai Școlii de Agenți de Poliție „Septimiu Mureșan” Cluj-Napoca, informații de natură să stârnească revoltă și indignare!
Pentru că avem statutul de organizație credibilă și serioasă, care nu a trădat și nu va trăda niciodată lupta sindicală…
Pentru că nu putem să rămânem indiferenți la strigătul tinerilor noștri colegi, care reclamă ilegalități și abuzuri în „cascadă” săvârșite de către conducerea Școlii de Agenți de Poliție „Septimiu Mureșan” Cluj-Napoca ..
Pentru că nu putem să acceptăm și să tolerăm hărțuirea psihică profesională și nici discriminarea pe motive de apartenență sindicală sau profesională…
Pentru că nu există nicio formă de dialog cu conducerea Școlii de Poliție Cluj-Napoca, care ne sfidează și ne desconsideră total pe motiv că nu suntem… „reprezentativi”…
Pentru că actuala conducere a Școlii de Agenți de Poliție „Septimiu Mureșan” se consideră mai presus de lege și nu este interesată să găsească soluții la gravele probleme, lipsuri și neajunsuri…
Pentru că actuala conducere de „doctori” a Școlii de Agenți de Poliție „Septimiu Mureșan” Cluj-Napoca, care sfidează orice normă de etică și deontologie profesională, este extrem de ocupată, pe de o parte, cu efectuarea de verificări și investigații care să conducă la identificarea locurilor în care este afișată sigla Sindicatului Polițiștilor „Mihai Viteazul”, pentru a putea să intervină „operativ” și să o distrugă, iar pe de altă parte cu hărțuirea profesională și cercetarea prealabilă abuzivă, de 11 luni (!!!) , a comisarului de poliție Marius – Gheorghe Bărbulescu, președintele organizației noastre sindicale, pentru simplul motiv că are calitatea de lider sindical și desfășoară o intensă activitate sindicală…
Pentru că în situația prezentată #LEGEA nr. 571/2004 privind protecția AVERTIZORULUI PUBLIC ne obligă să intervenim, să luăm atitudine și să prezentăm încă o dată public alte „ghidușii ale lui Septimiu” care au condus chiar și la colectarea abuzivă, de la elevi, a unor importante sume de bani, adevărate… „taxe de protecție” (!!!), în speranța că MAI, IGPR și instituțiile statului vor interveni de îndată și vor lua măsurile legale împotriva celor care se fac vinovați de toată această situație de-a dreptul incredibilă, care aduce atâtea prejudicii de imagine instituției Poliției române!
Pentru că prevederile art. 43 din Statutul poliţistului interzice POLIȚISTULUI, în orice împrejurare, să colecteze sume de bani…,
Prezentăm alăturat scrisoarea primită de la un tânăr coleg, POLIȚIST, promoția 2018 a Școlii de Agenți de Poliție „Septimiu Mureșan” Cluj-Napoca, care a luat atitudine și nu a mai acceptat ca mizeria să fie ascunsă sub „preșu’ lu’ Septimiu”:
„Către Sindicatul Mihai Viteazul,
Bună ziua pentru început!
Am absolvit Școala de Agenți de Poliție „Septimiu Mureșan” Cluj-Napoca în noiembrie 2018 și îmi aduc aminte chiar și acum de „obligația” noastră ca elevi pe atunci și viitori polițiști, de a ne înscrie, de fapt de a fi înscriși în CNP…Ne-a fost prezentat ca fiind „mama” noastră și singura opțiune de „ajutor” în teritoriu! Și acum îmi răsună în minte vorbele spuse în amfiteatrul, ale domnului director „veți avea nevoie de ajutor în operativ de CNP, doar ei va pot sprijini”. Mi s-a părut încă de atunci o mare măgărie și nu m-am înscris! A trecut timpul, am plecat în practică iar la întoarcerea noastră din practică ne-au fost aduse în sălile de curs, un număr de adeziuni egal cu numărul de elevi din fiecare clasă! Asta era prin luna august 2018 Nu m-am înscris nici atunci! S-a scurs timpul iar și am ajuns în perioada de dinainte de banchet…a fost o „ședință” în cadrul căreia, domnul director ne-a spus că banchetul este organizat NUMAI și NUMAI datorită celor de la CNP, că ei au insistat să fie făcut, că altfel nici gând de banchet! Eh, asta a fost o scuză, de parca banchetul nu ar fi fost organizat din banii noștri și nu ar fi mâncat până la săturate pe gratis…să continui..
Ni s-a IMPUS să ne înscriem în CNP dacă vrem să stăm la banchet până mai tarziu, aspect ce a fost comunicat diriginților de către domnul director pe grupul de whatsapp al profesorilor…patetic !!! Am fost forțat și eu și alții prin această MĂGĂRIE!!!!!! Încă de la începutul banchetului diriginții își făceau calcule cu elevii care nu erau membri și ii „instruiau” să aibă grijă ce o să facă după ora 00:00, că pe ei CNP nu îi va apăra de întuneric…
Și culmea…atât de scârbit am fost de gesturile lor că nici nu am stat la banchet până la final! Apreciez ca fiind cel mai urât lucru făcut de conducerea școlii de la Cluj! Desigur, ulterior, după ce am ajuns în operativ, m-am și retras din CNP ăsta, nu de alta, dar nici urmă de ei. Atașez în baza a ceea ce am relatat mai sus un screenshot cu mesajul transmis de către domnul director pe grupul de whatsapp al profesorilor prin care transmitea explicit „necesitatea” ca noi sa fim „parte” din CNP…a fost un mesaj urât, așa îi percep, mesaj ce a dat de gol faptul că a existat un „targhet” cu numărul de adeziuni!
Tot cu CNP a mai fost un episod, la final de an, după examene, examene în urma cărora, 3 colegi au fost declarați nepromovați….2 făceau parte din CNP și al treilea „săracul”, nu….jale mare într-o „ședință”…domnul director spunea atunci că CNP a insistat pentru cei 2 care au fost nepromovați la examen pentru a li se mai da o șansă, dar nu s-a putut, mă rog, știți cum e, gestul contează…..și ne-a mai spus că și pentru cel „răsvrătit” s-a insistat,mai mult din milă, ma rog, CNP era prezentat ca fiind mama omidă, zâna măseluță , CNP ne era indicat ca fiind the second chance at the exam patetic, repet.
Aaaaaaaa, era să uit..un aspect important zic eu, important pentru că s-au lovit și alții, ne-am lovit și noi și se lovesc și cei care sunt acolo…înainte cu o lună de a pleca în practică, au făcut „inventar” la bucătărie…jale mare și acolo…zeci de tacâmuri lipsă, veselă nici nu mai spun..s-a făcut calcul, cu personalizarea veselei, transport la școală și alte taxe, total vreo 5 lei de persoană…noi eram 297 parcă…un total de aproape 1500 lei…ce mai veselă de banii ăștia, am dat banii, forțați, că altfel nu mai plecam în permisie în weekend…
Ne-am întors din practică iar înainte de examene la fel, iar lipsuri…eh, de data asta, nu știu cum am făcut eu dar am „omis” să dau banii și am „reușit” să nu mai plătesc lucruri aiurea, că oricum tot noi aduceam becuri de acasă pentru „lustrele” din camere sau baie, ca daca nu aduceam riscam să se defecteze bliț-ul de la telefon la cât de mult îl foloseam în lipsa becului din baie si desigur, vă întrebați de ce nu am semnalat problemele…le-am semnalat, intr-un caiet care se afla la plantonul de la C1, caiet in care se scriau toate problemele de genul…nimic !!!! Ni s-a spus că nu are școala electrician și…..nici becuri… Și că tot am adus vorba de bani dați de elevi pentru activitățile de la școală….la tragerea în poligon erau folosite ținte piept cu cercuri…primul care trăgea se bucura de hârtia intactă, care apoi era lipită cu etichete și tragerea continua…. desigur acele role cu etichete erau cumpărate tot de noi, elevii ! E urât acest apect, să nu oferi elevilor șanse „egale” și să le mai și spui „să vă aduceți etichete pentru ținte” ! Știu, nu aveau o valoare mare acele etichete, dar nici atâta lucru nu poate pune școala la dispoziție, niște etichete de 2 lei ??
Îmi amintesc și de cealaltă organizație, IPA….s-a cerut la momentul adeziunii plata întregii cotizații, până la final de an!
Înțeleg perfect că e greu să gestionezi o asemenea instituție, dar să facă loc altora, care poate nu umblă doar după adeziuni în CNP cu japca, ci umblă să facă lucruri bune!
Vă doresc o zi minunată și mă bucur enorm că existați voi, ca sindicat! Baftă tuturor elevilor la examenele de absolvire de la școlile MAI și nu uitați dragi colegi, să nu aveți frică și spuneți „NU CNP”!”
În continuare, prezentăm situația care ne-a fost transmisă de elevi ai Școlii de Agenți de Poliție „Septimiu Mureșan” Cluj-Napoca, care săptămâna aceasta finalizează cursurile și devin POLIȚIȘTI, privind sumele de bani percepute și colectate în perioada noiembrie 2018 – septembrie 2019, din dispoziția șefilor „doctori”:
CNP și IPA – 60 lei taxă de înscriere.
5 LEI veselă înainte de practică.
5 LEI pe clasă abțibilduri pentru tragere.
8 LEI pentru distrugerile din cămin.
5 LEI pentru vesela de la cantină.
10 LEI pentru întrarea la evaluarea de modul și examenul final proba sportivă în Parcul „Iuliu Hatieganu”.
peste 100 lei pentru tipărirea cursurilor.
De reținut că sumele menționate au fost achitate individual, iar numărul elevilor este ➡300‼
Demn de reținut este și aspectul potrivit căruia taxele pentru IPA și CNP au fost achitate chiar în primele zile de la începerea cursurilor. Greu de crezut că tinerii noștri colegi au „ars” de nerăbdare să adere la aceste organizații profesionale. De asemenea, am fost informați că sumele achitate reprezintă taxa în avans pentru anul 2019. IPA le-a oferit o legitimație, însă CNP a avut o „jenă” din acest punct de vedere…
Că elevilor nu li s-a eliberat niciun bon sau chitanță, pentru nicio sumă de bani plătită este o altă informație care ni s-a comunicat!
Că asociațiile profesionale IPA și CNP au prevazut în statut că nu poți să devii membru dacă nu ai calitatea de POLIȚIST…este deja o altă poveste…
Având în vedere că adeziunile la IPA și CNP au fost completate în aceeași zi, din prima săptămână de școlarizare, când elevii au fost invitați în amfiteatru pentru „instructaj”, se naște o întrebare la care viitorii noștri colegi tot caută răspuns :
„De ce pe legitimațiile noastre IPA apar date diferite, respectiv la unii 15.11.2018, iar la alții 20.11.2019? Să fi bătut la ochi că sunt sute de adeziuni luate într-o zi?”
Așteptăm să ne ajute cu răspunsuri conducerea MAI și IGPR! (Sindicatul Polițiștilor „Mihai Viteazul”).
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 15 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 3 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 5 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum 2 zile
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!