Actualitate
Generalul Iliescu: “MOARTEA CARE NI SE LIVREAZA SISTEMATIC!! NU NE MAI UCIDETI COPII SI NEPOTII!!!”

Mii de tone de peste contaminat cu metale grele, care pun in pericol grav sanatatea noastra, ne-au fost livrate, de catre partenerii occidentali, prin intermediul hipermarketurilor pe care le detin pe teritoriul Romaniei, si nu numai, la ei fiind strict interzisa comercializarea lor. Orice tara dezvoltata, indiferent ca este vorba de Germamia, Franta, Olanda sau altele, au si zone foarte poluate si, in consecinta, si acumulari de apa sau rauri poluate. In acestra traiesc si se dezvolta, totusi, multe specii de pesti, dar care au preluat din apele poluate cantitati mari de metale grele, printre care cele mai periculoase sunt mercurul si aluminiul. Legile interne ale acestor tari le interzic proprietarilor zonelor respective sa recolteze si sa comercializeze pestele astfel contaminat, prevazand pedepse foarte aspre pentru cei care procedeaza altfel. Daca la ei nu au voie sa o faca, pentru ca afecteaza grav sanatatea cetatenilor, fiind o problema stringenta de securitate nationala, la noi nu este nicio problema, ce daca murim noi, ce daca ne mor copiii si nepotii, sau raman cu carente grave de sanatate toata viata, doar suntem robii lor si fac ceea ce vor. Daca autoritatile romane incearca sa ia masuri, nu au cum, pentru ca sefii celor care trebuie sa cerceteze si sa ancheteze cozile de topor din interior si pe retailers sunt demult in slujba lor si nu o fac, iar daca doresc sa modifice legislatia sa-i determine pe acestia sa ia masurile legale, sosesc imediat scrisorile de amenintare de la Bruxelles si de la alte cancelarii occidentale ca sa blocheze demersurile respective. Ce e mai grav este faptul ca acestia sunt sprijiniti de fiecare data de TRADATORUL din fruntea Statului, caruia, daca nu este roman, nu-i pasa de conationalii nostri, nu-i pasa ca ne otravesc pe noi si pe copiii nostri. Nu este insa singurul produs care ni se livreaza in acest mod. Sunt alte sute de produse interzise pe piata lor, dar bune de vandut la noi. Asa cum multi dintre dumneavoastra cunosc, despre aceste aspecte am scris de mai multe ori, dar nu s-a sesizat nimeni si nu s-au luat masuri pentru a stopa ingineriile prin intermediul carora ni se livreaza moartea in orice moment de catre partenerii nostri occidentali. Tot ce nu au voie sa vanda la ei, aduc si ne furnizeaza noua. Va puneti firesc intrebarea cum de pot sa faca asemenea lucruri. Raspunsul este foarte simplu si anume acela ca ei au reusit sa fidelizeze si sa controleze institutiile care trebuie sa vegheze, sa descopere si sa ia masurile necesare pentru a stopa acest fenomen foarte nociv. Am prezentat in media, pe retelele de socializare, dar si la comisiile parlamentare, cand am fost audiat, faptul ca structurile noastre de forta, in speta SRI si DNA, dar nu numai ele, demult nu se mai afla in slujba Statului Roman, a cetatenilor acestei tari, ca ne-au tradat si ca promoveaza si protejaza in Romania, interesele celor de afara, chiar daca ele sunt contrare celor romanesti. De asemenea, am aratat ca in mod ilegal, SRI a infestat, cu persoane fidelizate, marea majoritate a institutiilor publice, preluand in final controlul asupra acestora, si folosindu-le in realizarea obiectivelor ilegale. Nu ma bucur ca s-a confirmat ceea ce afirm de mult timp si anume ca SRI si-a subordonat DNA-ul, DIICOT-ul, un numar foarte mare de magistrati, procurori si judecatori si prin intermediul lor a controlat – si controleaza inca – decizia politica si administrativa, pe care le foloseste in scopul promovarii intereselor straine in Romania. Cum va imaginati ca un Serviciu Secret, cu atatea posibilitati de documentare, de verificare si de filtrare, nu a sesizat ca ni se livreaza produse din categoria celor mentionate anterior? Cu siguranta stia, si stie, de existenta acestora, dar interesul a fost acela de a bloca pe cei care puteau lua masuri de stopare a acestor importuri, uneori mergandu-se pana scolo incat li s-au construit probe si dosare pentru a fi dislocati din posturile respective, daca nu reactionau pozitiv la solicitarile lor. Poate sa-mi arate cineva ce mare companie straina a fost anchetata in Romania pentru faradelegile comise pe teritoriul nostru? Niciuna! De ce? Pentru ca ele au fost protejate si continua sa se bucure de acelasi statut. Anual, SRI cheltuieste sute de milioane de euro din banii nostri, ai romanilor, si nu este in stare sa ne protejeze asa cum prevede de fapt legea lor de organizare si functionare. Pe ei ii intereseaza ce discutam in dormitor cu partenerul de viata, cum mergem echipati sau nu la baie si cum folosim hartia igienica, ce vorbim la telefon, la ce restaurant mergem din cand in cand, lucruri pentru care cheltuiesc zeci si sute de milioane de euro, dar nu-i intereseaza sanatatea noastra, faptul ca suntem supusi unui proces de EXTERMINARE IN MASA, fenomen care afecteaza grav Siguranta Nationala a Romaniei.
Asa cum au preluat controlul asupra majoritatii autoritatilor publice, asa au preluat controlul si asupra Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor si Autoritatii Nationale Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor, pe care le-au pus sa lucreze in folosul celor din exterior, iar modul in care acestea au actionat pana acum, lasand marii retailers sa faca ceea ce doresc, demonstreaza din plin acest lucru.
Este imperios necesara implicarea IMEDIATA a celor care au decizia politica si administrative, in stoparea acestui fenomen cu consecinte dezastruoase pentru romani! Parlamentul Romaniei trebuie sa adopte in regim de urgenta Legile Sigurantei Nationale si Legea Raspunderii magistratilor, astfel incat cei care nu isi indeplinesc atributiile conform prevederilor legale, sa raspunda in primul rand penal, si dupa aceea si material, avand in vedere consecintele deosebit de grave ale faptelor acestora. Doamna Prim-Ministru sa ia masuri urgente pentru restructurarea celor doua institutii din subordine, ANPC si ANSVSA, pentru a starpi cloaca formata acolo si pentru numirea pe functiile de acolo a celor mai buni specialisti, lasand la o parte criteriile pilelor, nepotismelor, comisioanelor, mitei, practicate de cei care au condus pana acum aceste structuri. Este necesara adoptarea rapida a unei OG care sa interzica dublul standard in ceea ce priveste produsele furnizate noua in comparatie cu cele furnizate tarilor occidentale, si pedepsirea drastica a celor care pun in pericol sanatatea populatiei.
Dumneavoastra ce spuneti, domnule Iohannis? Scuzati-ma! Am uitat ca pe domnia-voastra nu o intereseaza sanatatea noastra si a urmasilor nostri, decat in masura in care suntem dispusi sa va dam sa ne vindeti copiii si nepotii…!!!, precizeaza generalul Dumitru Iliescu pe pagina sa de socializare. (Irinel I.).
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 13 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum 3 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 5 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum o zi
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!