Actualitate
Cauți un service laptop in București?

Invitație la service laptop în București!
Mulți ploieșteni merg în Capitală pentru a se distra sau a-și cumpăra haine, așa că pot merge la București și pentru service la laptop!
Nu puțini sunt prahovenii care, mai în glumă, mai în serios, spun că Bucureștiul este un cartier al Ploieștiului. Asta ca să laude Ploieștiul și ca să exprime, în același timp, apropierea dintre aceste două orașe.
60 de km de cale ferată sau șosea despart Ploieștiul de vâltoarea Bucureștiului. Mulți prahoveni ajung în București la studii, cu munca sau doar ocazional, cu diferite treburi de rezolvat. Unele persoane preferă să aleagă ceva din pleiada de produse și servicii din București, fiind convinși – poate pe bună dreptate – că au făcut cea mai bună alegere pe marginea raportului calitate/preț (în preț intrând și costul drumului dus-întors, firește).
Cu alte cuvinte, drumul la București a meritat din plin!
Oare un laptop bun, la care ții ca la ochii din cap, merită reparat de profesioniștii de la București?
Ba bine că da!
În București există inclusiv educația și obișnuința pentru ca posesorii de laptopuri să facă vizite la service inclusiv în momentele în care totul funcționează în parametri normali. Știind asta, nu e de mirare că defecțiunile care apar la calculatoarele de orice tip sunt tratate cu seriozitate și înlăturate repede și bine de cei autorizați.
Dacă funcționează bine laptopul, ce rost are să îl duci la service?
Răspunsul este unul simplu: praful. Indiferent de cât de bine îți cureți laptopul, chiar și cu soluții cumpărate special pentru acest lucru, în timp firele de praf ajung în interior, se depun și aduc numai probleme (supraîncălzire, încetinire funcționare etc.). Necazul și mai mare este că problemele cauzate de praf apar chiar și atunci când ți-e lumea mai dragă!
Sunt situații delicate care necesită reparații urgente pentru laptop.
Pentru ele, în București găsești întotdeauna un centru de service capabil să îți rezolve totul. Ori prin reparații aduse, ori printr-o altă lucrare de service: înlocuirea propriu-zisă a piesei componente defecte, cu garanție acordată acestei piese. În plus, durata reparației este una scăzută, problemele mici putându-se rezolva în doar câteva ore.
Caută „service laptop bucurești” sau intră direct aici pentru a te convinge de ce este capabilă una dintre cele mai cunoscute, apreciate și solicitate echipe de reparații pentru laptopuri din întreg Bucureștiul.
Cât de mult contează laptopul pentru tine? Este o întrebare retorică.
Laptopul ajunge azi să fie instrument de lucru și sursă bani, poarta către informații și lume:
-
ghișeu pentru plăți;
-
magazin la purtător deschis non-stop;
-
enciclopedie cu căsuțe de căutare.
Fără laptopul tău te chinui de pe telefon să faci aceleași lucruri, deși nu poți. Sau chiar împrumuți un laptop de la altcineva. Așadar, un laptop defect este indisponibil și rămâne așa până i se aduc reparații, pe când un laptop dus la service este indisponibil numai până când iese din service și poate fi folosit mult timp după aceea.
După aceea, o perioadă îndelungată, te vei bucura de avantajele tehnologiei. Vei folosi laptopul în cele mai bune condiții și vei mulțumi acestui service din București la care ai fost cu laptopul pe umăr.
Actualitate
Startup-ul Shield AI dezvăluie X-BAT, un nou concept de dronă de luptă cu inteligență artificială
Actualitate
Armata SUA intensifică producția de piese 3D, depășind restricțiile de proprietate intelectuală

Lipsa drepturilor de proprietate intelectuală asupra multor componente ale echipamentelor militare împiedică armata să le reproducă rapid și eficient prin imprimare 3D. Astfel, armata intenționează să producă singură mai multe piese.
Armata SUA întâmpină dificultăți în reproducerea și imprimarea 3D a pieselor necesare pentru arme și platforme, deoarece nu deține proprietatea intelectuală a acestora. Din acest motiv, armata ar putea începe să fabrice mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor, a declarat șeful interimar al Comandamentului de Materiale al Armatei, pentru Breaking Defense.
Lipsa proprietății intelectuale, o problemă costisitoare și timidă
Generalul-locotenent Christopher Mohan, comandantul adjunct și comandantul interimar al AMC, a declarat că industria nu ar trebui să fie surprinsă dacă armata va începe să producă mai multe piese prin imprimare 3D, fără a utiliza proprietatea intelectuală a furnizorilor. Scopul este de a repune în funcțiune tancurile, elicopterele și alte platforme mai rapid. El a recunoscut că acest lucru face industria „îngrijorată și obosită”, dar a adăugat că a fost transparent cu furnizorii cu privire la dificultățile armatei.
„Nu mai putem aștepta”
„Am fost foarte deschiși cu ei și i-am spus ieri unuia dintre partenerii noștri din industrie, nu fiți surprinși dacă veți vedea că facem lucruri pentru că nu putem aștepta. Nu putem aștepta”, a declarat Mohan într-un interviu acordat la conferința anuală AUSA de săptămâna trecută.
„Recunosc că proprietatea lor intelectuală este proprietatea lor intelectuală”, a spus Mohan despre furnizori. „Ne este rușine că nu am cumpărat-o de la început, ceea ce este o prostie, o misiune prostească.”
Exemplu concret: O valvă de anvelopă
Ca exemplu, Mohan a spus că, în urmă cu câteva luni, unul dintre vehiculele armatei nu funcționa din cauza unei probleme provenite de la o mică valvă din anvelopă, așa că a cerut furnizorului principal datele tehnice pentru a face inginerie inversă asupra valvei. Cu toate acestea, furnizorul nu deținea datele tehnice, deoarece aparțineau celui care a fabricat valva cu aproximativ două sau trei niveluri sub principal, așa că a durat și mai mult pentru a repara piesa.
„Nu putem trăi așa, nu-i așa? Așa că, din nou, am spus să nu fiți surprinși dacă începem să facem lucruri”, a spus Mohan, adăugând: „trebuie să existe un fel de model care să spună: ‘Hei, putem cumpăra drepturile doar pentru piesa pe care trebuie să o imprimăm. Nu trebuie să cumpărăm întregul sistem de vehicule sau orice altceva.”
Progrese în imprimarea 3D la scară largă
Deși lipsa deținere a proprietății intelectuale a furnizorilor rămâne o problemă pentru armată, Mohan a spus că armata a făcut progrese în utilizarea fabricației aditive la scară largă. Ca parte a unuia dintre „sprinturile” de imprimare 3D ale armatei, serviciul este pe cale să creeze 60 de piese în 60 de zile, deși Mohan nu a precizat pentru ce vor fi piesele. De obicei, ar dura săptămâni pentru a face o singură piesă.
În plus, serviciul a creat un depozit digital care are piese „simpliste” care sunt ușor de imprimat pentru soldații de pe câmpul de luptă, cum ar fi grile de ventilator, mânere de uși și multe altele.
„Este un magazin containerizat. [Soldații] au putut să treacă prin rețelele tactice până la capăt, să se conecteze la depozitul digital, să descarce piesa și să o imprime pe teren, așa că știm că funcționează”, a spus Mohan. „Nu este atât de ușor pe cât ne-am dorit, dar știm că avem capacitatea de a face asta.”
Economii substanțiale și piese mai rezistente
Secretarul armatei, Dan Driscoll, a făcut ecou sentimentelor lui Mohan, arătând unei mulțimi de la AUSA o aripioară pentru rezervorul de combustibil extern al unui Black Hawk pe care serviciul a creat-o fără proprietatea intelectuală a companiei.
„Acest lucru poate suna banal, dar simpla posibilitate de a ne face sau repara propriile piese poate economisi milioane de dolari și poate salva vieți”, a spus Driscoll în timpul discursului său de deschidere la AUSA săptămâna trecută.
„Sunt construite ieftin, așa că se strică des. Furnizorul percepe peste 14.000 de dolari pentru o înlocuire. Echipa noastră o poate face mai bine. Au scanat-o 3D, au făcut inginerie inversă, au imprimat prototipuri și au efectuat validarea structurală în doar 43 de zile”, a adăugat el, ținând piesa în mână.
El a spus că armata a reușit să fabrice piesa cu puțin peste 3.000 de dolari, adăugând că piesa fabricată de armată era „cu 300% mai puternică și cu 78% mai ieftină”.
Autorizarea soldaților de a repara pe câmpul de luptă
În plus, în septembrie, Driscoll a dat soldaților autoritatea de a repara ceea ce trebuie reparat pe câmpul de luptă, în cadrul anumitor linii directoare create de armată.
De exemplu, dacă există un risc mic de a repara ceva, soldații nu trebuie să treacă printr-un proces birocratic mai înalt pentru a obține aprobarea, dar dacă există un risc „mediu” sau „mare”, soldații vor trebui să treacă printr-un proces de aprobare lung. Acest nou sistem este benefic, a spus Mohan, deoarece anterior exista o abordare „unică pentru toți” pentru a obține aprobarea de a repara ceva pe teren, astfel încât soldații nu puteau repara nimic, chiar dacă era „risc scăzut”.
„Sunt în armată de mult timp. Nu am văzut niciodată pe nimeni să aibă probleme pentru că a reparat ceva, nu-i așa? a spus Mohan. „Trebuie să schimbăm modul în care gândim.”
Actualitate
Baza Aeriană din SUA devine poligon de antrenament pentru Qatar: Un semnal geopolitic puternic
-
Exclusivacum 2 zile
Burcu acuză: „SNPP transformă angajații în carne de tun pentru răzbunări personale! – Nu apără, ci exploatează!”
-
Ancheteacum 3 zile
ANP liniștește spiritele: Salariile polițiștilor de penitenciare nu sunt în pericol, restructurările nu implică disponibilizări
-
Administratieacum 3 zile
Penitenciarul de Femei Ploiești – Târgșorul Nou: O abordare proactivă pentru reintegrarea socială, cu beneficii concrete pentru angajatorii din Prahova
-
Administratieacum 15 ore
Băicoi: Primăria asigură verificări gratuite ale instalațiilor de gaz, prioritizând siguranța locuitorilor
-
Exclusivacum 2 zile
Protest divizat în penitenciare: Acuzații de deturnare și manipulare în SNPP – Reacția polițiștilor de penitenciare
-
Exclusivacum 2 zile
Jilavawood: Minciuni, padocuri și proteste de carton – Clanul Teoroc joacă teatru ieftin pe scena Justiției!
-
Exclusivacum 3 zile
Spitalul fantomă de la Târgu Ocna: Salarii grase pentru nimeni, pacienți trimiși la plimbare!
-
Exclusivacum 4 zile
ÎCCJ clarifică drepturile funcționarilor publici în cazul sancțiunilor disciplinare: Cercetare prealabilă și audiere obligatorii chiar și pentru „mustrarea scrisă”