Actualitate
EXCLUSIV/”CARACATITA” PROCURORILOR DIN PRAHOVA COORDONATI DE NEGULESCU MIRCEA/BUNURI DE LA O PERCHEZITIE EFECTUATA DE Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploiești AJUNG “MIRACULOS” LA DNA, FARA FORME LEGALE
In articolul “EXCLUSIV/CONDUCEREA Parchetului de pe lângă Judecătoria Ploiești ACOPERA INFRACTIUNILE SAVARSITE DE UN SUBALTERN DIN “GASCA” PROCURORULUI NEGULESCU MIRCEA/DOCUMENTE”publicat la data de 24 februarie 2019 va dezvaluiam ca, Negulescu a jonglat si cu reteaua de politisti, procurori si judecatori pe care ii cooptase in gruparea de crima organizata de la DNA ST Ploiesti.
Totodata precizam ca, in dezvaluirie noastre, in POLE-POSÍTION se vor afla uneltele procurorului Negulescu Mircea in dosarele fabricate, cu probe false chiar de cei din grupul de crima organizata DNA ST Ploiesti.
In acel articol am dezvaluit cu probe infractiunile savarsite de procurorul Topală Teodor-Bogdan de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploiești.
Am devoalat un caz concret- dosarul fabricat pe “interceptari” nereale, dosarul nr 1539/P/2016.
De precizat inca de la inceput ca, politistul de la IPJ Prahova care s-a ocupat de asa zisele “interceptari” a fost transferat imediat la DNA ST Ploiesti de Negulescu Mircea, in acelasi timp in care dosarul fabricat a fost trimis in ograda procurorului Topală Teodor-Bogdan de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploiești.
De asemenea, precizam ca omul de afaceri din Prahova a fost inculpat in acest dosar doar pentru ca acesta a refuzat sa “sifoneze” despre sefi din IPJ Prahova sau din Parchete si/sau sa depuna denunturi mincinoase.
De asemenea, in acest “maret” dosar, omul de afaceri prahovean a fost inculpat ilegal doar pentru ca intr-o convorbire telefonica a pronuntat un nume care parea ar fi al unui sef de IPJ Prahova, sef care trebuia executat fiind in tabara opusa procurorului paraditor de destine (in fapt, era si este vorba despre alta persoana, asa cu se va stabili in instanta).
Am prezentat cu documente cum un procuror din reteaua lui Negulescu Mircea profita de “protectia” acordata si de increderea crimei organizate de la DNA ST Ploiesti si efectiv fura niste bunuri ridicate la perchezitie.
Da, este vorba de unealta procurorului Negulescu Mircea, respectiv de procurorul Topală Teodor-Bogdan de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploiești.
Astfel, ziarul Incisiv de Prahova a inaintat o adresa (nr 0182 din11 februarie 2019) prin care a solicitat Parchetului de pe langa Judecatoria Ploiesti date cu privire la bunurile ridicate de procurorul Topală Teodor-Bogdan, la data de 20.06.2016, in dosarul nr 1539/P/2016 .
Am specificat faptul ca, dupa finalizarea dosarului si trimiterea sa in instanta, conform procesului-verbal incheiat in data de 07.11.2016 se constata ca procurorul de caz a “omis” sa restituie toate bunurile mentionate in procesul verbal de perchezitie.


Astfel, procurorul de caz Topală Teodor-Bogdan a reusit performanta sa faca “disparute” urmatoarele bunuri:
– Un pistol marca Grand Power, calibru 10828, seria A 1040153 cu doua incarcatoare;
– Doua cutii a cate 25 de cartuse calibrul 10820, marca Magnum;
– Un telefon mobil marca Samsung, modelul lM-G9207, cu seria IMEI B15247507179;
– Un telefon mobil marca Galaxy 17 Edgl cu seria IMEI 358809070240410
– o cartela de telefon telekom cu nr alocat 0784.316.808.
Daca am putea intelege in extremis ca nu s-au predat pistolul si incarcatoarele (fapte totusi si acestea in afara legii), NU putem intelege de ce procurorul de caz, in mod ilegal, nu a restituit cele doua telefoane de mare valoare din care unul era in “tipla”, in cutia originala de achizitie, sigilat.
Avand in vedere ca detinem indicii temeinice ca procurorul de caz si-a insusit in mod abuziv bunurile in scop personal, am solicitat Parchetului de pe lângă Judecătoria Ploiești ca, in regim de urgenta, sa ne comunice urmatoarele;
- In baza carei legi procurorul Topală Teodor-Bogdan nu a restituit bunurile confiscate;
- Ce masuri intreprindeti in vederea solutionarii unei posibile fapte grave savarsite de procuror (de insusire a bunurilor fara drept);
- Daca considerati necesara sesizarea organelor de cercetare penala.
Prin adresa de raspuns a Parchetului de pe lângă Judecătoria Ploiești (nr 23/VIII/3/2019) s-a precizat faptul ca:
- “Motivul nerestituirii acestor bunuri a fost comunicat in scris persoanei de la care au fost ridicate bunurile inca din anul 2016, procurorul raspunzand astfel unei cereri de restituire”.
(N.R – Precizam ca, din investigatiile noastre aceste aspecte sunt nereale/false.
Mai mult, detinem date certe conform carora persoana “deposedata” ilegal de aceste bunuri de procurorul Topală Teodor-Bogdan a depus si/sau urmeaza sa depuna in perioada imediat urmatoare o sesizare penala pentru aceste fapte la Sectia pentru investigare a magistraţilor din cadrul Parchetului General, impotriva procurorului Topală Teodor-Bogdan).
- “In urma verificarilor efectuate nu au fost constatate aspectele semnalate de dumneavoastra”.
Avand in vedere cele de mai sus, Incisiv de Prahova a inaintat o noua adresa (nr 0279 din 21.02.2019) prin care am rugam sa se reanalizeze aspectele semnalate, in regim de urgenta.
Astfel, am specificat in clar ca:
- detinem un proces-verbal de perchezitie domiciliara incheiat in 29.06.2016 din care rezulta fara echivoc bunurile ridicate (pe care il atasam prezentei solicitari).
- detinem un proces-verbal de restituire din data de 07.11.2016, din care rezulta fara echivoc ca bunurile mentionate de noi nu au fost inapoiate persoanei in cauza (proces-verbal pe care il atasam prezentei);
- detinem rechizitoriul trimis in instanta de domnul procuror Topală Teodor-Bogdan, un rechizitoriu in care nu se mentioneaza o eventuala disjungere a cauzei care ar fi putut da o aparenta de legalitate pentru bunurile lipsa (pe care il atasam la prezenta).






In fapt, pe circuitul singurelor acte legale ce conteaza, respectiv proces-verbal de perchezitie (ridicare)- proces-verbal de predare a bunurilor- rechizitoriul trimis in instanta (in care nu este mentionata o eventuala disjungere a cauzei), procurorul Topală Teodor-Bogdan a atins performanta de a face disparute cele doua telefoane mobile (un telefon mobil marca Galaxy 17 Edgl cu seria IMEI 358809070240410 si un telefon mobil marca Samsung, modelul lM-G9207, cu seria IMEI B15247507179).
In acest context, prin prezenta am rugam ca Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploiești sa ne precizeze in termen de trei zile:
- Baza legala prin care procurorul Topală Teodor-Bogdan nu a restituit bunurile persoanei vatamate, respectiv lui A. N., cu referire in mod expres la cele doua telefoane mobile mentionate anterior, bunuri de valoare ce erau sigilate.
- Unde se afla in prezent cele doua telefoane mentionate.
Totodata, in aceasta adresa am mentionat ca raspunsul Parchetului de pe lângă Judecătoria Ploiești va fi utilizat in sesizarea penala o organelor de cercetare penala ce va fi inaintata de ziarul Incisiv de Prahova la finalizarea investigatiei noastre jurnalistice.
De remarcat este faptul ca, adresa de raspuns a Parchetului de pe lângă Judecătoria Ploiești (nr 23/VIII/3/2019) semnata si asumata de prim-procuror Cristina Nicoleta Bratila poate produce efecte juridice daca pe numele procurorului Topală Teodor-Bogdan se va incepe urmarirea penala pentru faptele sus mentionate iar persoana care si-a asumat aceasta adresa de raspuns poate fi acuzata, printre altele si de favorizarea infractorului. Vom reveni dupa primirea raspunsului cu sesizarea Sectiei pentru investigare a magistraţilor din cadrul Parchetului General pentru elucidarea tuturor acestor aspecte.
In raspunsul halucinant al Parchetului de pe lângă Judecătoria Ploiești nr 25/VIII-3/2019 din 27.02.2019, conducerea Parchetului de pe lângă Judecătoria Ploiești reitereaza faptul ca, “aspectele semnalate de dvs privind insusirea acestor bunuri de procurorul de caz nu se confirma. Prin urmare respingem categoric orice acuzatie in legatura cu acest aspect”.
Interesant ca onor’ conducere nu a raspuns la cele doua intrebari:
- Baza legala prin care procurorul Topală Teodor-Bogdan nu a restituit bunurile persoanei vatamate, respectiv lui A. N., cu referire in mod expres la cele doua telefoane mobile mentionate anterior, bunuri de valoare ce erau sigilate.
- Unde se afla in prezent cele doua telefoane mentionate.
[pdf-embedder url=”https://www.incisivdeprahova.ro/wp-content/uploads/2019/03/Halucinant.pdf”]
Fata de primul raspuns, in acesta de azi in care se respinge “categoric” aceste acuzatii se precizeaza ca datele solicitate nu intra sub incidenta legii 544/2001.
Bizar, nu?
DOVADA CARACATITEI PROCURORILOR DIN PRAHOVA
Dupa aceste dezvaluiri si adrese oficiale catre Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploiești, azi- 12.03.2019, persona prejudiciata de procurorul Topală Teodor-Bogdan a fost contactata telefonic de politistul judiciar Visan Cristina de la DNA Structura Centrala pentru a i se comunica ca cele doua telefoane disparute sus mentionate, disparute in urma unei perchezitii coordonata de procurorul Topala de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploiești sunt la DNA si urmeaza sa ii fie restituite
La intrebarea legitima a persoanei prejudiciate cum au ajuns aceste telefoane in posesia DNA daca nu are nicio calitate in vreun dosar la acesta structura, politistul judiciar a declarat ca NU stie si nu mai conteaza.
Pe bune? Topala din lac in “put”
Credem ca procurorul Topală Teodor-Bogdan de la Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploiești a picat din lac in “put”.
Cu alte cuvinte, in urma dezvaluirilor noastre privind disparitia celor doua telefoane si IN URMA adreselor noastre oficiale au aparut, DUPA 3 (TRI) ANI DE ZILE, ca prin “farmec”, bunurile disparate dar, la o alta unitate de parchet fara ca din rechizitoriul “facut” la comanda de Topala sa fie mentionata o disjungere.
Poate procurorul Topală Teodor-Bogdan va scapa de acuzatiile de furt dar va trebui sa raspunda penal pentru ca probele dintr-un dosar instrumentat de el au fost trimise pe mana “scurta” mentorului sau, Negulescu Mircea cu incalcarea tututror normelor si procedurilor penale.
In fapt, asta era practica la nivelul judetului Prahova si aparitia bunurilor de la perchezitia facuta de Parchetul de pe lângă Judecătoria Ploiești la DNA Structura Centrala este cea mai buna dovada ca in spatele acestui dosar fabricat omului de afaceri s-a aflta tot Negulescu Mircea. (Crsitina T.).
Actualitate
NGA alocă 708 milioane de dolari Startup-ului Enabled Intelligence: Viziunea artificială, cheia noii generații de informații geospațiale!
Agenția Națională de Informații Geospațiale (NGA) a acordat startup-ului Enabled Intelligence un contract masiv, evaluat la până la 708 milioane de dolari pe o perioadă de maxim șapte ani. Parteneriatul strategic vizează antrenarea sistemelor de viziune computerizată bazate pe inteligență artificială, un pilon esențial pentru viitorul informațiilor geospațiale americane.
Programul Sequoia: Etichetarea datelor pentru ochiul AI din spațiu
Sub umbrela programului Sequoia, Enabled Intelligence va furniza servicii de etichetare a datelor. Această sarcină fundamentală permite sistemelor de inteligență artificială (AI) și învățare automată (ML) să discrimineze cu precizie între diverse obiecte în imagini. Concret, efortul implică învățarea sistemelor să proceseze imagini satelitare complexe și să identifice ținte de interes specifice, o capacitate crucială pentru monitorizarea globală.
O investiție record: Cel mai mare proiect de etichetare AI al Guvernului SUA
Efortul de etichetare a datelor reprezintă o capacitate fundamentală, în special pentru vastul program Maven al NGA. Oficialii NGA confirmă că acest contract reprezintă cel mai mare proiect de etichetare a datelor AI al guvernului american până în prezent. NGA a preluat gestionarea programului Maven de la Departamentul Apărării în 2022, integrând astfel această componentă vitală în strategia sa.
Contribuția NGA și parteneriatele strategice
„Contractul SEQUOIA va sprijini activitățile de etichetare a datelor pentru capabilitățile de AI și învățare automată (AI/ML) în domeniul informațiilor geospațiale (GEOINT) în cadrul mai multor programe și direcții din cadrul NGA și al membrilor comunității mai largi a Departamentului de Război (DoW) și a Comunității de Informații,” se arată într-un comunicat de presă emis luni de Enabled Intelligence. NGA, responsabilă cu colectarea și analiza imaginilor satelitare și aeriene, diseminează produse GEOINT, precum hărți 3D, către utilizatori din întregul guvern american, inclusiv lideri ai DoD și comandanți militari.
Un Startup specializat, in miezul securității naționale
Fondată în 2020 și finanțată prin capital de risc, Enabled Intelligence, cu sediul în Virginia, este specializată în etichetarea datelor AI pentru sistemele clasificate. Pentru programul Sequoia, firma a încheiat parteneriate strategice cu giganți precum BAE Systems, Vantor (fostul Maxar Intelligence), Whiteboard Federal și alți jucători importanți din industrie, consolidându-și astfel rolul esențial în modernizarea infrastructurii de informații a Statelor Unite.
Actualitate
Alertă de la supraveghetori: Programul naval de miliarde al Gărzii de Coastă, riscă blocaje și costuri exorbitante
Un organism de supraveghere guvernamental trage un semnal de alarmă serios cu privire la programul de construcție navală al Gărzii de Coastă, destinat să livreze o nouă clasă de nave esențiale pentru misiuni de aplicare a legii și de căutare-salvare. Biroul de Responsabilitate Guvernamentală (GAO) avertizează că decizia Gărzii de Coastă de a începe construcția înainte de a avea un design stabil al navelor Offshore Patrol Cutter (OPC) amenință cu „reparări costisitoare” și „întârzieri de program”.
Programul în cauză vizează înlocuirea vaselor învechite cu o nouă clasă de nave OPC, vitale pentru operațiunile de patrulare și siguranță maritimă. Pentru realizarea acestora, Garda de Coastă a contractat două companii: Eastern Shipbuilding Group din Florida pentru faza 1 și Austal USA din Alabama pentru faza 2.
Faza 2: Început sub amenințarea instabilității designului
Conform raportului GAO publicat marți, constructorul din faza 2, Austal USA, și Garda de Coastă au adoptat unele „bune practici” în timpul dezvoltării designului pentru faza a doua, inclusiv revizuiri colaborative care au facilitat decizii rapide. Însă, avertismentul principal al GAO este că „construcția OPC 5 a început în august 2024 fără un design stabil”. Continuarea construcției altor nave OPC din faza a doua înainte de stabilizarea designului, așa cum intenționează Garda de Coastă, „mărește riscul ca și faza a doua să se confrunte cu reparații costisitoare și întârzieri de program”.
Miliarde de dolari și intârzieri cronice
Programul de construcție navală, care prevede achiziționarea a 25 de nave OPC, va costa Departamentul de Securitate Internă (DHS) peste 17 miliarde de dolari. Raportul GAO a fost elaborat la solicitarea Comitetului pentru Transport și Infrastructură al Camerei Reprezentanților.
Anterior, în acest an, Garda de Coastă a oprit construcția a două dintre cele patru nave OPC pe care Eastern Shipbuilding le avea contractate ca parte a primei faze. Mai mult, programul pentru prima navă este întârziat cu cinci ani, conform GAO, semne îngrijorătoare ale problemelor structurale din program.
Faza 3: Decizii premature și lipsa de testare
Serviciul maritim plănuiește un contract pentru o a treia fază „după testarea dacă designurile existente îndeplinesc obiectivele de performanță ale OPC, ceea ce este în concordanță cu politica Departamentului de Securitate Internă”, se arată în raport.
Cu toate acestea, „este puțin probabil ca programul să aibă rezultatele testelor înainte de a începe activitățile de achiziție pentru faza 3, cum ar fi dezvoltarea cererii de propuneri”, se subliniază în noul raport. GAO sugerează că „încorporarea cunoștințelor dobândite din testare – precum și alte practici de vârf în construcția navală – în procesul de achiziție pentru faza 3 ar putea ajuta Garda de Coastă să ia decizii de investiții mai bune și ar putea îmbunătăți punctualitatea livrărilor viitoare de OPC.”
Reacția DHS: Respingere și flexibilitate asumată
Jeffrey Bobich, directorul de management financiar al DHS, a apărat decizia agenției de a autoriza construcția în faza a doua înainte de atingerea parametrilor de stabilitate a designului sugerați de GAO. El a susținut că Garda de Coastă a stabilit „cerințe minime suficiente pentru maturitatea designului înainte de construcție”.
De asemenea, Bobich nu a fost de acord cu o recomandare GAO de a stabili un acord formal privind modul în care atât Marina, cât și Garda de Coastă vor supraveghea activitățile de construcție ale Austal pe viitor. „Garda de Coastă menține că coordonarea existentă cu supraveghetorul de construcție, conversie și reparații este suficientă și prezintă un front unit contractorului”, conform unui răspuns scris inclus în raportul GAO.
Totuși, Bobich a fost de acord cu două recomandări separate: revizuirea obiectivelor de cost de bază ale programului și evaluarea planurilor pentru un contract de faza a treia, ținând cont de problemele apărute până în prezent. „Ca parte a acestei evaluări, orice planuri dezvoltate pentru Faza 3 trebuie să rămână flexibile pentru a ține cont de condițiile în evoluție ale programului”, a scris el.
Actualitate
Planul de pace Trump pentru Ucraina: Garanțiile de securitate, piatra de incercare a unui acord secret
Zvonurile privind un acord preliminar între Ucraina și Statele Unite pentru a pune capăt războiului cu Rusia au agitat scena internațională marți, însă marea întrebare rămâne forma viitoarelor garanții de securitate, potrivit analiștilor de la Atlantic Council. Săptămâna trecută, administrația Trump a șocat lumea, prezentând Kievului un „plan de pace” în 28 de puncte. Acesta includea cereri controversate, considerate de unii parlamentari americani drept o „listă de dorințe” a Rusiei, cum ar fi cedarea de către Ucraina a unor teritorii pe care Moscova nu le controlează în prezent și interdicția de a adera la NATO.
Haosul inițial și rafinarea diplomatică
O serie de activități diplomatice intense au urmat, culminând cu întâlniri la nivel înalt la Geneva și Abu Dhabi. Oficiali americani și ucraineni au semnalat că au depășit unele dintre cele mai spinoase puncte de divergență. Cu toate acestea, alte aspecte rămân de rezolvat, iar acest lucru se întâmplă înainte ca Moscova să-și exprime oficial punctul de vedere. Karoline Leavitt, secretarul de presă al Casei Albe, a declarat pe platforma X că „există câteva detalii delicate, dar nu insurmontabile, care trebuie soluționate și vor necesita discuții suplimentare între Ucraina, Rusia și Statele Unite.”
În timp ce negocierile continuă, experți de la Atlantic Council au oferit o actualizare a situației. Deși nimeni nu a văzut planul actual, redus la 19 puncte, în totalitate, există sentimentul că acesta ar putea reprezenta un moment de cotitură în război. Daniel Fried, fost ambasador american în Polonia și Asistent al Secretarului de Stat pentru Europa, a rezumat reacția inițială la plan: „Proiectul inițial a fost un haos total.” Totuși, el și-a exprimat speranța că „conturul unui acord sustenabil există. Haosul, graba, titlurile sunt distracții… nu este prima dată când o administrație americană se angajează într-o diplomație grăbită.”
Scepticismul Kievului și lipsa angajamentului Rusiei
Desigur, în ciuda modului în care s-au desfășurat negocierile, acesta nu este un plan de pace între SUA și Ucraina, ci unul între Ucraina și Rusia. În acest sens, a existat un scepticism generalizat că Moscova va accepta altceva decât capitularea totală la cererile sale. „Din perspectiva ucraineană, ei nu văd acest plan în 19 puncte ca pe ceva pe care Rusia îl va accepta,” a declarat Myroslava Gongadze, cercetător asociat în Ucraina, menționând că a petrecut noaptea într-un adăpost antiaerian din cauza atacurilor rusești. „Cu toate acestea, scopul acestui exercițiu nu a fost exact de a ajunge la un acord, ci de a respinge acel plan în 28 de puncte și de a include unele interese ucrainene într-o posibilă negociere și de a arăta că Ucraina este cu adevărat dispusă să discute pacea.”
Garanțiile de securitate: Nodul gordian al păcii
Cea mai mare întrebare, au convenit experții, a fost cum ar arăta o garanție de securitate dacă Ucraina nu poate adera la NATO. Este esențial ca aceasta să asigure o siguranță reală pentru Kiev, atât din partea SUA, cât și a Europei. Planul inițial de 28 de puncte discuta garanțiile de securitate pentru Ucraina, dar într-un mod vag. „Din perspectiva mea, întrebarea esențială pe care trebuie să o punem aici este cea a garanțiilor de securitate. Cine va oferi aceste garanții? Cine va fi responsabil?” a spus Gongadze. „Deci, dacă răspunsurile sunt slabe și nu clare, atunci Ucraina este pregătită pentru o nouă criză.”
Fried a subliniat că orice garanție de securitate trebuie să includă atât SUA, cât și Europa. „Indiferent dacă SUA lucrează cu Coaliția Celor Dispuși sau cu NATO, sau cu ambele, garanțiile de securitate vor trebui să fie definite într-un mod credibil,” a declarat Fried. „Putin le va urî. Va încerca să ia acest acord ostatic pentru a le elimina. Așadar, în cele din urmă, Trump va trebui să-l înfrunte pe Putin pentru a obține acordul său într-o formă decentă.”
Leslie Shedd, cercetător asociat al Consiliului, a menționat că, în funcție de modul în care este formulată o garanție de securitate, aceasta ar putea necesita ratificarea Senatului SUA. Chiar dacă nu este o cerință legală, ar trimite un semnal important dacă Congresul și-ar arăta sprijinul. „Implicarea atât a Camerei Reprezentanților, cât și a Senatului ar putea fi un mesaj chiar mai puternic decât simpla ratificare a unui tratat prin Senat. Cred că acesta este un pas crucial. Cred, de asemenea, că ar trece cu un sprijin bipartizan semnificativ în ambele camere,” a spus ea. „Rămâne o mare parte a oamenilor de ambele părți ale spectrului politic care sunt foarte frustrați de Rusia, care nu cred că Rusia este prietenul nostru, și, prin urmare, cred că ar exista sprijin pentru asta.” Potrivit Financial Times, acordul va plafona forțele militare ale Ucrainei la 800.000 de soldați. Deși un plafon al forțelor ar părea o victorie pentru Rusia, există întrebări serioase dacă Ucraina ar putea menține oricum o forță atât de mare pentru o perioadă lungă de timp în afara războiului activ.
Ascensiunea lui Dan Driscoll: Secretarul Armatei, jucător cheie neașteptat
De-a lungul acestui proces, Secretarul Armatei, Dan Driscoll, a apărut ca un interlocutor cheie, o apariție rară pentru un secretar de ramură. Driscoll a livrat planul Ucrainei, s-a deplasat la Geneva pentru negocieri cu națiunile europene, iar apoi a călătorit la Abu Dhabi pentru consultări directe cu rușii și ucrainenii. Rolul lui Driscoll în această negociere este puțin probabil să liniștească zvonurile din Washington care îl indică drept viitor secretar al apărării, dacă Pete Hegseth ar părăsi Pentagonul.
Shedd l-a numit pe Driscoll „o stea în ascensiune a administrației,” care a „câștigat încrederea președintelui” până la punctul în care este lăsat să participe la negocieri. „Sunt de acord că este cu siguranță neconvențional, dar Președintele Trump tinde să conducă un cabinet neconvențional, o administrație neconvențională. Și, știți, cred că adesea există părți foarte bune în asta,” a spus Shedd. „Nu vrei să trimiți aceiași oameni în mod repetat dacă simți că a existat un blocaj în negociere.” Fried a fost de acord că Driscoll pare să aibă influență în cadrul administrației și a declarat că, în cele din urmă, este un lucru bun că se află acolo. Cu toate acestea, „aș adăuga că ai nevoie de cineva ca Driscoll, care înțelege detaliile, deoarece rușii se pot aștepta să arunce diverse șiretlicuri deghizate în oferte tentante. Ai nevoie de cineva care să detecteze bombele mirositoare în ambalajul frumos.”
-
Exclusivacum 5 zileSINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!
-
Exclusivacum 2 zileCircul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 5 zileLegea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș
-
Exclusivacum 12 oreIPJ Prahova: Circul ielelor, trompeților și „ofițerilor” reciclați! Balul mascat al incompetenței atinge noi culmi de patos!
-
Exclusivacum 3 zilePrahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!
-
Featuredacum 5 zileScandal de proporții la vârful Poliției Române: Sindicatul Diamantul cere DNA să ancheteze o mușamalizare de patru ani
-
Exclusivacum 5 zileCIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!
-
Exclusivacum 5 zileJustiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!



