Connect with us

Actualitate

E ceva de negociat cu Germania și SUA?

Incisiv

Publicat

pe

Observ cum unii analiști de politică exernă susțin că, legat de mărul discordiei dintre Germania și Statele Unite, România ar fi în poziția unui jucător, care ar putea negocia asupra temei litigioase a gazelor naturale. În sine, ideea nu trebuie trecută în derizoriu. Dar, înainte de a vedea dacă avem ceva de negociat și dacă dispunem de forța necesară pentru a face jocuri de o asemenea anvergură la nivel geopolitic, va trebui să analizăm circumstanțele și să punem în balanță acest scenariu al negocierii cu verticalitatea și fermitatea, pe care trebuie să o demonstrăm în calitate de parteneri euroatlantici ai marilor puteri.
Ce poate să facă România în minus sau în plus? Ce mijloace concrete are România, pentru a împiedica realizarea gazoductului Nord Stream 2, care urmează să lege Rusia de Germania și să-i livreze Berlinului gaze la un preț preferențial? Care sunt forțele angajate de o parte și de alta și cum am putea noi înclina balanța? Abia atunci când vom răspunde corect la înrebările de mai sus, vom ști ce avem de făcut. Iar după ce vom ști, vom putea eventual condiționa poziția noastră.
În calitate de deținătoare al președinției Uniunii Europene, România, prin intermediul Guvernului, are un mandat care o așează în epicentrul negocierilor legate de un acord comun privind Nord Stream 2. Indiscutabil, acesta este un avantaj. Cine negociază, poate obține și de obicei câștigă și un avantaj pentru sine. Numai că Bucureștiul este prins ca într-un clește, pe de-o parte, între interesele diametral opuse, greu de conciliat, ale Statelor Unite și Germaniei și interesul național, care sub nicio formă nu are cum să fie servit, decât în schimbul unui preț enorm, de această conductă, care va lega energetic interesele Rusiei de interesele Germaniei. Noi nu avem nevoie de gazele rusești. Dimpotrivă. Mai devreme sau mai târziu, nu numai că ne vom satisface întreg necesarul de consum intern, dar vom avea și un excedent pentru export. Prin urmare, de ce i-am facilita noi celui mai redutabil concurent, Rusia, acordul pentru proiectul Nord Stream 2?
În al doilea rând, se pune întrebarea care sunt părțile pe care, într-o negociere a României, le-am putea concilia. Pe de-o parte, se află Statele Unite și întreaga Uniune Europeană, cu excepția Germaniei, Austriei și Olandei și cu un Paris prins în șpagat, care în fiecare zi vrea altceva, din aceeași tabără făcând parte și Statele Unite, iar pe de altă parte în tabăra opusă se află Rusia, cu care nu avem niciun fel de acord special, dar avem în schimb nenumărate dezacorduri, Germania, care nu ne creează niciun fel de facilități și ne blocheză intrarea în spațiul Schengen în mod sistematic, direct sau prin interpuși, Olanda, care în mod constant lansează politici contrare intereselor României, comportându-se uneori chiar ca un jandarm și Austria, care, încălcând cele mai importante clauze ale contractului de privatizare legat de Petrom, ne creează o gaura mare în buget, o gaură care se tot lărgește. Deci este clar în ce parte bat interesele României. Atât interesele noastre ca stat suveran, cât și interesele noastre în calitate de partener euroatlantic.
Acei analiști de politică externă, loviți pe neașteptate de prea mult pragmatism, propun nici mai mult nici mai puțin decât ca România să condiționeze modul în care negociază pe de-o parte față de americani, solicitându-le acestora investiții uriașe, de circa 100 de miliarde de euro, pentru a nu-i trăda pe ei, pentru a nu trăda interesele europene și pentru a nu trăda interesele României sau, în caz contrar, să-i soliciăm Germaniei intrarea noastră în spațiul Schengen, în schimbul unei atitudini parțiale în favoarea Berlinului, Moscovei, Vienei și Amsterdamului pe parcursul negocierilor care urmează.
Vreau să mă fac foarte bine înțeles. Mandatul de negociere al României este limitat. Plaja noastră de mișcare este redusă. Deci oricât de pragmatic am analiza lucrurile și oricât de cinic ne-am comporta, prea mule nu putem realiza și, deci, prea multe nu putem pretinde. În schimb, ne putem pierde onoarea, încercând să manevrăm lucrurile în stil machiavelic. Într-o afacere atât de importantă în plan energetic și geopolitic, nu am reuși în cele din urmă decât să ne prindem urechile, să ne arătăm duplicitari și să ne compromitem.
Un singur lucru ne lipsește și trebuie făcut. Ca România să-și îndeplinească acest mandat de la un cap la altul cu onoare, în respect față de interesele proprii, față de intersele general europene și față de angajamentele asumate față de partenerul nostru strategic, respectiv Statele Unite și, în acest scop, este indispensabilă colaboarea loială dintre Guvern și Președinție. Guvernul face politica externă, Guvernul stabilește și a și stabilit ceea ce este important pentru securitatea noastră națională, Guvernul stabilește prioritățile interesului național, iar președintele României are obligația să lucreze în acest scop mână în mână cu Executivul. Dacă domnul Klaus Iohannis procedează altfel, înseamnă că trădează pur și simplu statul pe care îl reprezintă. În esență, deci, tot ceea ce mai trebuie să se întâmple relevant este ca și președintele să semnalizeze în aceeași direcție și în deplin acord cu Guvernul.
Sorin Rosca Stanescu

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

Nicio interpelare in Parlament/ Nicio plangere penala pentru sesizarea parchetului/ Nicio demisie/ Nicio alta masura punitive legala, institutionala

Incisiv

Publicat

pe

De

Marti, 16.04.2019, Comisia permanenta comuna a Senatului si Camerei Deputatilor pentru exercitarea controlului parlamentar asupra activităţii SRI condusă de Claudiu Manda s-a trezit din somnul de veci si, cu girul SUA, a adoptat un raport privind colaborarea SRI-ANI, intitulat ”Raport privind folosirea Serviciului Român de Informaţii şi Agenţiei Naţionale de Integritate de către domnul George Maior în scopuri politice”.
In documentul oficial se retine, in esenta, ca ”Domnul George Maior a deținut funcția de director al Serviciului Român de Informații în perioada octombrie 2006-ianuarie 2015. Acesta a încălcat legislația care reglementează activitatea instituției pe care a condus-o și a angajat instituția în acțiuni reprobabile, care au lezat interesele partidelor politice, sau ale persoanelor fizice sau juridice. Aceste elemente se circumscriu unor acțiuni de poliție politică, menite să afecteze grav procese democratice, în beneficiul propriu și personal, pentru a obține influență politică nelegitimă, în vederea obținerii funcției de prim-ministru al României, în eventualitatea câștigării alegerilor prezidențiale de către Victor Ponta”.
Daca intr-un stat civilizat, democratic si de drept, o comisie parlamentara ar fi intocmit un astfel de raport, era cutremur in plan politic, institutional si al ONG-urilor care ”lupta impotriva coruptiei, a incalcarii drepturilor si libertatilor cetateanului, militeaza pentru neimixtiunea institutiilor de forta (in special servicii secrete) in viata politica a unui partid, care poate compromite pluralismul politic.
La noi, Maior este bine merci ambassador la Washington, ciracii lui s-au pensionat cu pensii babane, sau altii au ramas active si-i continua ”opera”. Deci:
– Nicio interpelare in Parlament;
– Nicio plangere penala pentru sesizarea parchetului;
– Nicio demisie;
– Nicio alta masura punitive legala, institutionala.
Cainii latra, ursul merge!
In SUA, cumva in alt registru, cel mai recent caz este cel cercetat de Comisia Robert Mueller. Trei puternice comisii ale Camerei reprezentanților au cerut Casei Albe să comunice detaliile întâlnirilor și discuțiilor dintre Donald Trump și Vladimir Putin.
Dar celebra Afacere Watergate? Comisia senatorială, condusa initial de de senatorul Sam Ervin, ulterior de Archibald Cox. Noul Procuror General este numit de Nixon în persoana lui Elliot Richardson, delegându-i acestuia autoritatea de a desemna un consilier independent din Departamentul de Justiție, a cărui activitate să se concentreze pe anchetarea afacerii Watergate. Richardson îl numește pe Cox în această poziție.
Urmarile:
28 ianuarie 1974 – Herbert Porter, asistent al lui Nixon, a recunoscut că a mințit FBI-ul în timpul anchetelor preliminare în cazul Afacerii Watergate.
25 februarie 1974 – Herbert Kalmbach, avocatul personal al lui Nixon, a pledat vinovat pentru acuzațiile de activități ilegale în timpul campaniei electorale. Alte acuzații au fost retrase în schimbul cooperării sale cu justiția.
1 martie 1974 – „Cei 7 de la Watergate”, foști consilieri ai președintelui (Haldeman, Ehrlichman, Mitchell, Colson, Gordon C. Strachan, Robert Mardian și Kenneth Parkinson), au fost acuzați de conspirație pentru obstrucționarea anchetei FBI. Numele lui Nixon a fost adăugat în secret pe această listă, reținându-se în cazul său complicitatea la conspirație. Dean, Magruder și alții își acceptaseră deja vinovăția. Colson, în cartea sa “Renașterea” a amintit un raport primit de la un membru al Casei Albe care implica clar și direct CIA în întregul scandal și arăta încercarea de scoatere a lui ca țap ispășitor.
3 aprilie 1974 – Ed Reinecke, viceguvernatorul republican al statului California, a fost condamnat pentru trei infracțiuni de sperjur în fața Comisiei Senatoriale.
5 aprilie 1974 – Dwight Chapin, fostul ofițer de protocol al lui Nixon a fost condamnat pentru sperjur.
Din grupul „Celor 7 de la Watergate”, Colson a acceptat vinovăția în cazul Ellsberg în schimbul renunțării la capetele de acuzare în privința CREEP, la fel ca și în cazul Strachan. Ceilalți cinci au ajuns la tribunal în octombrie 1974. La 1 ianuarie 1975 au fost condamnați, cu excepția lui Parkinson.
În 1976, Curtea de Apel a SUA a ordonat un nou proces pentru Mardian în urma căruia toate acuzațiile au fost retrase.
Handeman, Ehlichman și Mitchell au epuizat recursurile în 1977, după care toți au acceptat încarcerarea.
Poziția lui Nixon s-a deteriorat cu fiecare zi, iar Camera Reprezentanților a început investigațiile asupra posibilei acuzări oficiale a președintelui.
Pe 27 iulie 1974, Comisia Juridică a Camerei Reprezentanților l-a acuzat pe Nixon de obstrucționare a justiției.
Pe 29 iulie, a doua acuzație a fost formulată ca abuz de putere, iar pe 30 iulie, a treia acuzație a fost adusă sub forma de sfidare a Congresului.
În august a fost audiată o casetă a cărei existență fusese ținută secretă, înregistrată pe 23 iunie 1972, la câteva zile după spargerea de la Watergate. Înregistrarea consta într-o discuție a lui Nixon cu Haldeman, în care puneau la cale un plan pentru a împiedica ancheta oficială prin invocarea unor false motive de securitate națională. Această casetă i-a făcut și pe ultimii suporteri al lui Nixon să-l părăsească, iar cei zece membri ai Congresului care au votat împotriva acuzării președintelui și-au revizuit poziția. În Senat, susținerea lui Nixon era la fel de precară.
După ce senatorii republicani l-au informat pe Nixon că există suficiente voturi pentru acuzarea lui, Nixon s-a decis să demisioneze. La data de 8 august 1974 și-a anunțat demisia, efectivă de la 9 august 1974, ora 12. Demisia sa a dus la căderea, prin mecanisme juridice, a capetelor de acuzare. Prin urmare, Nixon nu a fost judecat sau condamnat.
Urmat în Biroul Oval de către vicepreședintele Gerald Ford, Nixon a fost grațiat de către acesta la data de 8 septembrie. Grațierea i-a conferit lui Nixon imunitate pentru orice posibile infracțiuni comise în mandatele sale. Nixon a continuat să își susțină nevinovăția până la moarte, dar mulți l-au considerat vinovat, văzând în acceptarea grațierii o recunoaștere a vinovăției.

Citeste in continuare

Actualitate

MAI “crapa” de deontologie profesionala/Seful IPJ Gorj- sex in masina cu amanta/Inregistrari audio si stenograme incendiare (I)

Incisiv

Publicat

pe

De

In articolul “Ministerul de Interne cu “parfum” de femeie/Amante, abuzuri si banii publici” din data de 22.04.2019, Incisiv de Prahova va dezvaluia cum fosta amanta a unui sef din Politia Romana a devenit tinta unor “actiuni specific” ale agentilor, actiuni de intimidare in stil mafiot, pe bani publici.

Comisarul șef Decebal Dumitru Drăghiea, fiul prefectului de Mehedinți Nicolae Drăghiea,  sau cum i se mai spune, comisarul 3D s-ar afla in spatele acestor actiuni.

“Georgiana”, o tanara care a fost amanta unui ofiter cu functie de raspundere in MAI a devenit, brusc, “suspect” de serviciu. Cu aceasta ocazie, am dezvaluit in exclusivitate plangerile acesteia si faptul ca procurorul general a considerat “oportun” sa probe, in temeiul dispozitiilor art 326 din Codul de procedura penala, trimiterea dosarului pe plangerea acesteia de la Parchetul de pe langa Judecatoria Drobeta Turnu Severin la Parchetul de pe langa Judecatoria Oravita.

parchet

https://www.incisivdeprahova.ro/2019/04/22/ministerul-de-interne-cu-parfum-de-femeieamante-abuzuri-si-banii-publici/

Dupa aparitia la unele emisiuni de la Tv pe plan national, anumite “fituici” de casa din Gorj ale comisarului șef Decebal Dumitru Drăghiea  au incercat sa o decredibilizeze pe “Georgiana” lasand sa se intelega ca aceasta nu ar avea probe si luand fatis, contrar deontologiei profesionale ale jurnalistilor, apararea “maharului” de la IPJ Gorj.

In acest articol va prezentam, in exclusivitate, inregistrari audio, stenograme incendiare si intrebam public ce mai cauta in MAI un astfel de personaj!

1b (1)
1b (2)
1c

“Subsemnata Dalimon Georgiana Elviruta, va aduc la cunostinta urmatoarle:

In urma tragicei relatii avute cu Draghiea Decebal Dumitru-Sef IPJ Gorj-fiu Prefectului de Mehedinti, relatie pe parcursul careia am fost supusa la mai multe abuzuri, am ramas insarcinata cu acesta. La aflarea acestei vesti Draghiea Decebal Dumitru a devenit din ce in ce mai violent, recalcitrant si ma ameninta.

In urma amenintarilor, presiunii si terorizarilor suferite din partea acestui om, barbat si politist, am recurs la intreruperea de sarcina prin metoda avortului medicamnetos, deoarece sarcina era mica.

A fost o decizie pe care am luat-o intr-un moment de disperare, crezand ca este o solutie viabila . Am recurs la acest gest datorita amenintarilor repetate, scandalurilor si abuzurilor suferite. Dupa aceasta interventie, traumatizanta m-am aflat intr-o situatie fara precedent, vadit vulnerabila. Vulnerabilitate pe care inspectorul sef Draghiea Decebal Dumitru a exploatat-o la maxim , devenind dintr-un politist ce se vrea integru, un agresor mai crud decat multi alti infractori anchetati de el!

Am adus la cunostinta aceste aspecte Corpului de control al politistilor din cadrul IGPR ,Parcheului si Instantei de judecata.

Consider ca un asemenea ,,politist„ nu reprezinta garantul fermitatii,legalitatii si integritatii! Cu atat mai mult functia de lider pe care acesta o ocupa in cadrul IPJ Gorj!

Ca atare, date fiind cele sus mentionate, ii solicit public demisia de onoare, daca acest om mai poate avea onoare”!

La inceputul relatiei extraconjugale ale comisarului șef Decebal Dumitru Drăghiea cu tanara “Georgiana”, “maharul” de la IPJ Gorj isi conducea sotia la liceu (unde aceasta tinea 2-3 ore) si fugea 40 de km pentru a face dragoste cu amanta cea tanara, uneori in masina. Ulterior fugea inapoi la sotie pentru a merge de la liceu impreuna acasa. Vorba aia cu usturoiul, nu? Asta o fi comportamentul deontologic al unui politist? Sau asta este comportamentul deontologic al unui sef din  MAI?

Am lasat primele cifre al numarului de telefon ca sa nu existe dubii ca telefonul nu ar apartine sefului IPJ Gorj!

La inceputul relatiei, “maharul” de la IPJ Gorj se lauda cu uniforma si ii trimitea poze de grup, cu alti colegi, viitoarei amante pentru a o cuceri…

Cand relatia a mai avansat, comisarului șef Decebal Dumitru Drăghiea si amanta sa tanara poposeau pe la diverse hoteluri, atentie achitate de amanta cea tanara. Rusinica…

Dupa ce amanta a ramas “insarcinata” cu misiunea comisarului șef Decebal Dumitru Drăghiea, acesta a devenit violent iar, amanta cea tanara a devenit tinta unor “actiuni specific” ale agentilor, actiuni de intimidare in stil mafiot, pe bani publici. „Maharul” si-a adus aminte ca are copii si familie….

In numarul de azi, prezentam in exclusivitate, la finalul articolului, inregistrari audio de la sexul practicat in masina de seful IPJ Gorj cu amanta sa tanara, urmand ca in viitoarele articole sa prezentam inregistrari audio spumoase si de la partidele de sex practicate de cei doi prin diverse hoteluri. Cei de la Control Intern ar trebui sa stea pe faza. Apar deconspirari din cazuri, “tinte”, colegi din IGPR, etc. O frumusete pentru imaginea MAI. (Cristina T.).

N.R – Incisiv de Prahova va solicita oficial un punct de vedere conducerii MAI, personal ministrului Carmen Dan.

 

 

 

 

 

 

 

Citeste in continuare

Actualitate

ȘOC! EDILUL COMUNEI BRANESTI, JUDEȚUL ILFOV, IMPLICAT INTR-O ALTERCATIE

Incisiv

Publicat

pe

De

Nimic nu mai este de mirare atunci când facem referire la edilul Cismaru Niculae, deoarece acesta ne-a uimit cu nepăsarea sa fața de polițistul local Serban Victoria care a fost victima agresiunii de ultraj săvârșit de finul acestuia, polițistul national ASP Anghel Mihai din cadrul Postului de Poliție Branesti, faptă pentru care, domnia sa edilul a decis destituirea chiar a victimei….căci nu-i așa, „rubedeniile ” sunt mai importante decât LEGEA! Așa cum am promis, avem în atenție ceea ce se întâmplă pe meleagurile comunei Branesti unde avem doua echipe de investigatii, prin urmare am reușit să aflăm, pe “surse” că în noaptea de 20/21.04.2019 în jurul orelor 02:15 în restaurantul Pustnicu s-a petrecut o altercatie, fapte de natură penală…fapte de care edilul nu a stat deoparte, adică pe înțelesul tuturor a lovit precum „GREUCEANU ” palosul în stânga si-n dreapta căci nu-i așa….era în cârciuma dumnealui, IN RESTAURANTUL PE CARE FAMILIA SA IL DEȚINE, „CASA PUSTNICU” SITUAT IN PADUREA PUSTNICU.

VIOLENȚA a fost la loc de cinste în comportamentul edilului si nu numai, iar numărul combatanților numeros dar nu unul corect am putea preciza, deoarece cinci persoane (barbati ) ce aparțin unei singure familii au fost loviți cu bestialitate de grup numerous („gașca de casă” a Primarului). In urma acestei altercatii, la fața locului s-au prezentat un numar de patru echipaje medicale de urgență SMURD pentru preluarea victimelor și transportul acestora la o unitate medicală.

Suntem „măcinati ” de o curiozitate și anume, cum o să decurgă acest dosar înregistrat la Poliția Pantelimon, căci am observat cum a decurs dosarul polițistul Anghel Mihai…prin urmare suntem „ochi și urechi ” cu privire la soluționarea dosarului în cauză, deoarece opinia publică trebuie să afle adevărul ! Cu privire la comportamentul violent al Primarului nimic surprinzător …

Urmează în numerele viitoare să dezvaluim informații de interes public, precum și alte detalii de “culise”, eventual niscai’ inregistrari, date cu privire la stergerea sangelui si cand au fost lasati politistii sa intre la locul faptei! (Paul D.).

 

Citeste in continuare

Parteneri

Știri calde

Actualitate1 zi ago

Nicio interpelare in Parlament/ Nicio plangere penala pentru sesizarea parchetului/ Nicio demisie/ Nicio alta masura punitive legala, institutionala

Marti, 16.04.2019, Comisia permanenta comuna a Senatului si Camerei Deputatilor pentru exercitarea controlului parlamentar asupra activităţii SRI condusă de Claudiu...

Actualitate1 zi ago

MAI “crapa” de deontologie profesionala/Seful IPJ Gorj- sex in masina cu amanta/Inregistrari audio si stenograme incendiare (I)

In articolul “Ministerul de Interne cu “parfum” de femeie/Amante, abuzuri si banii publici” din data de 22.04.2019, Incisiv de Prahova...

Actualitate1 zi ago

ȘOC! EDILUL COMUNEI BRANESTI, JUDEȚUL ILFOV, IMPLICAT INTR-O ALTERCATIE

Nimic nu mai este de mirare atunci când facem referire la edilul Cismaru Niculae, deoarece acesta ne-a uimit cu nepăsarea...

Actualitate1 zi ago

Celebra Comisie de Disciplina din cadrul Politiei Locale Ploiesti recidiveaza si se sterge la partea dorsala cu legea

Pe data de 12.04.2019, Incisiv de Prahova publica urmatorul articol “Incisiv de Prahova a avut, din nou, dreptate! Regulamentul intern...

Actualitate1 zi ago

Infractiunile impotriva umanitatii comise, instigate sau la complicitatea carora a participat Augustin Lazar sunt imprescriptibile

Cazul lui Iulius Filip a fost mentionat in diferite publicatii de specialitate din SUA din perioada Razboiului Rece, fiind oferit...

Actualitate1 zi ago

”Blonda” pacalita de ”Vulpe”!

(Preluare National  – Catalin Tache): Parca zici ca-i oferta la cine o mai penetreaza informativ pe Carmen Dan, dupa ce...

Actualitate1 zi ago

DNA aproape ingropata: Tariceanu achitat definitiv

(PRELUARE INPOLITICS.RO–B.I.): Magistraţii instanţei supreme au decis, azi, să-l achite pe preşedintele Senatului, Călin Popescu Tăriceanu, în dosarul în care...

Actualitate1 zi ago

Nici domnul Horodniceanu nu intelege ca LUSTRATIA a inceput?

Cum ar fi fost ca Daniel Horodniceanu sa isi foloseasca ,,priceperea” in accelerarea dosarului Rompetrol, sa mearga dupa beneficiarii reali...

Actualitate1 zi ago

Despre interese convergente si divergente in Ministerul Afacerilor Interne. Despre interese neconstitutionale!

Structural, Ministerul Afacerilor Interne este un corp omogen, un aparat de functionari constituit in vederea satisfacerii obiectului de activitate. Omogenitatea...

Actualitate1 zi ago

“Toți aia de la PSD si Alde sunt niște hoți, iar tu esti virgin”

Cum e sa iesi la b1 tv la ora 22, ca atacant din partea PNL, sub numele de Rareș, să...

Actualitate2 zile ago

„Vataful” de la conducerea APM Prahova, interesul personal si favorizarea unor operatori economici in detrimentul altora

Florin Diaconu a fost pentru cei de la Incisiv de Prahova o figura „pitoreasca”, la nivelul redactiei noastre sosind zeci...

Actualitate2 zile ago

Traficul de influenta, Serviciul Juridic al Politiei Locale Ploiesti si instanta

La data de 05.03.2019, Incisiv de Prahova publica articolul “EXCLUSIV/TRAFICUL DE INFLUENTA SI NESIMTIREA CELEBRULUI JURIST AL PRIMARIEI PLOIESTI, ADRIAN...

Actualitate2 zile ago

Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice din IPJ Prahova este locul “optim” unde se “ingroapa” dosare/FALSURI-DOCUMENTE

DJFP PRAHOVA  a emis  avizul de inspectie fiscala nr . F-PH 122 DIN 29.10.2014  sub doua forme, unul cu 10...

Actualitate2 zile ago

Ministerul de Interne cu “parfum” de femeie/Amante, abuzuri si banii publici

Politisti platiti sa o terorizeze pe amanta unui sef din Ministerul de Interne, titrau colegii de la SPY News. Astfel,...

Actualitate2 zile ago

Puterea judecatoreasca este furata de la statul de drept si folosita de mafie

Mafia din justitie a cauzat atrocitati mai mari oamenilor normali decat Al Capone si toti gansterii impotriva gansterilor pe toata...

Partener media exclusiv

stiri actualizate

Top Articole Incisiv