Connect with us

Actualitate

CSAT a devenit ilegal si interpretator al legii/Raspunsul hilar al CSAT catre UNJR din 16.02.2016

Incisiv

Publicat

pe

Iata ca s-a asternut deja praful peste raspunsul oficial al CSAT la solicitarea de interes public major a UNJR cu privire la desecretizarea hotararile CSAT prin care se stabileau relatii “institutionale” dintre SRI cu justitia in “domeniul combaterii infractionalitatii, al coruptiei si al luptei impotriva crimei organizate”.

Oare de ce nimeni din sfera jurnalistica centarala nu mai este interesat sau de ce nu au mai exista evaluari sau analize coerente si de substanta asupra continutului raspunsului supus atentiei opiniei publice la un an de la data comunicarii lui catre UNJR.

Cred ca acest raspuns nu il vom primi in curand dar cred ca “campul tactic” are un rol esential in estomparea dezbaterii pe subiectul invocat mai sus, dar ca sa ii dezamagim pe cei din “echipele mixte” vom mai face noi redatia Incisiv de Prahova unele comentarii pe continutul raspunsului CSAT nr.DSN/288 din 16.02.2016.

In textul dat publicitatii de CSAT-DSN sunt multe erori sau neconformitati in raport cu legislatia/actele normative aplicabile sau alte documente de politici publice accesibile cum ar fi:

“Atributiile institutiilor abilitate in domeniul combaterii coruptiei, respectiv crimei organizate, au ca repere centrale Legea nr. 51/1991 privind securitatea nationala a Romaniei precum si principiile Uniunii Europene…”. Nimic mai fals intrucat intrucat in nicio o prevedere a Legii nr.51/1991 privind securitatea nationala, cu completarile si modificarile ulterioare, nu se face referire concreta la activitati de combaterea a coruptie sau crimei organizate, cum nici la evaziunea fiscala mult discutata in spatiul public. Nicio amenintarea la adresa securitatii nationale prevazuta prin art.3 din Legea nr.51/1991 nu face referire la aspectele expuse de consilierul prezidential in adresa de referinta.

Mai mult combaterea coruptiei, a infractiunilor de evaziune fiscale si crimei organizate sunt reglementate prin legi specifice in care nu se face vorbire despre rolul, interventia sau sprijinul direct si explicit al SRI, sau in sens general al serviciilor de informatii, ci se stabileste in mod concret rolul principal al altor autoritati statale in activitatea respectiva cum ar fi MAI, Ministerul Public,  Ministerul Finantelor Publice etc. (Legea nr. 78/2000 pentru prevenirea, descoperirea şi sancţionarea faptelor de corupţie, Legea nr. 241/2005 pentru prevenirea şi combaterea evaziunii fiscale sau Legea nr. 39/2003 privind prevenirea şi combaterea criminalităţii organizate.)

“(…) prin amploarea si consecintele sale, coruptia se poate constitui intr-o amenintare la adresa securitatii nationale in masura in care actele materiale desfasurate sunt de natura a pune in pericol starea de legalitate, echilibru, stabilitatea economica si sociala a tarii, precum si drepturile si libertatile fundamentale ale cetatenilor. Dat fiind faptul ca elaborarea si adoptarea Legii nr. 51/1991 s-a realizat intr-o perioada incipienta a democratiei post-comunist, in care coruptia nu capatase valente de fenomen, la nivelul anului 2005, CSAT a integrat problema coruptiei in structura Strategiei de securitate nationala, ca factor de risc si obiectiv de securitate”

Iata cum printr-un limbaj de lemn specific SRI, aspect care sugereaza ca raspunsul CSAT este in fapt un raspuns conceput chiar de catre “specialistii” jurisiti ai SRI, cu acordul lui Dumbrava si evident Coldea la aceea data, se indica elementele de drept ce au stat la baza includerii coruptiei in sfera amenintarilor la adresa securitatii nationale si, anume, Strategia de securitate nationala si Strategia nationala de aparare, documente adoptate in CSAT si validate prin hotarare a Parlamentului Romaniei, dar fara a avea caracter de norma juridica cu putere de lege aplicabila tututror cetatenilor,  intrucat nu respecta procesul legislativ consfintit constitutional. Cu atat mai mult cu cat Presedintele Romaniei si CSAT nu sunt entitati juridice cu prerogative de initiere a unor proiecte de legi care, ulterior, sa fie inaintate spre adoptare catre puterea legislativa, Paralamentul Romaniei.

Interesant este ca CSAT devine si interpretator al legii, in speta data a Legii nr.51/1991, fara a avea aceasta calitate definita prin Legea nr. 415/2002 privind organizarea şi funcţionarea Consiliului Suprem de Apărare a Ţării, fiind doar o autoritate administrativă autonoma, fara personalitate juridica, care trebuie doar sa respecte prevederile art.3 “În exercitarea atribuţiilor ce îi revin Consiliul Suprem de Apărare a Ţării emite hotărâri, potrivit legii, care sunt obligatorii pentru autorităţile administraţiei publice şi instituţiile publice la care se referă. Acestea răspund, în condiţiile legii, de măsurile luate pentru punerea lor în aplicare”, si nu sa adauge, interpreteze sau sa aplice legea.

In acest sens aratam cum consilierul prezidential, seful departamentului securitatii nationale, dl. Ion Oprisor se transforma in instanta si interpreteaza legea nr.51/1991, comunicand opiniei publice  in fapt si in drept cum “…criminalitatea organizata,  fenomen cu forme de manifestare variate si care vizeaza cetateanul in mod direct…este de mentionat ca prevenirea si combaterea acesteia au constituit domenii prioritare de actiune, fiind consacrata legislativ si subsumata literelor k) si l) ale art.3 din Legea nr.51/1991”.

Lasam cititorii sa constate cu propria lor gandire si analiza critica daca prin compararea textului precizat la art.3 din legea sus amintita si explicatia de “lemn” a demnitarului semnatar al raspunsului se gaseste vreo logica semantica sau de drept care sa permita asimilarea amenintarilor precizate de lege cu notiunea de criminalitate organizata, oricum definita prin lege, interpretata eronat de reprezentantul presedentiei si cum a dorit “campul tactic si echipele mixte”.

Documentul redactat de catre DSN, datat 16.02.2016, apare total intamplator in aceeasi data in care Curtea Constitutionala a dat faimoasa Decizie nr.51/2016 referitoare la admiterea excepţiei de neconstituţionalitate a dispoziţiilor art. 142 alin. (1) din Codul de procedură penală, prin care s-a dat o lovitura dura binoului SRI-MP (DNA), prin scoaterea directa din jocul operativ al procedurilor penale de supraveghere tehnica  a altor “organe specializate ale statului”, sintagma sub care se pare ca SRI se identifica din moment ce aceasta institutie si ai sai reprezentanti “specializati” erau implicati in activitati de punere in aplicare a mandatului de supraveghere tehnica in activitatea de urmarire penala.

Ca atare CSAT s-a vazut obligat, credem ca deja erau informati asupra continutului deciziei CCR, care a fost adusa la cunostinta publicului abia in 14.03.2016, cand a fost publicata in Monitorul Oficial partea I nr.190, sa se disculpe in privinta “relatiilor de cooperare interinstitutionale cu organele de urmarire penala, pe componenta combaterii coruptiei si criminalitatii organizate care s-au materializat”, printre alte si in “constituirea de echipe mixte, cu reprezentanti ai organelor de urmarire penala, in scopul contracararii riscurilor derivate din derularea unor activitati cu caracter infractional.”

Deci CSAT si implicit, presedintele Romaniei recunosc existenta in justitie, sau mai corect in cadrul instructiei penale, dupa cum precizeaza art.53 din Constitutia Romaniei, a echipelor mixte constituite pentru contracararea riscurilor ce decurg din activitati infractionale dupa cum afirma comunicatul oficial supus analizei, dar oare cum si prin ce act normativ cu putere de lege se reglementeaza identificarea si prevenirea etc. riscurilor provenite din infractiuni.

In fapt, se recunoastea ca activitatea SRI nu este de preventie, anticipativa de cunoastere, identificare, prevenire sau in anumite conditii si de contracarare ale amenitarilor la adresa securitatii nationale, ci este post factum si de rezultat al producerii unor infractiuni, fapte ce sunt cercetate in cadrul unei urmari penale si daca sunt intrunite elementele de continut prevazute de legea penala sunt stabilite vinovatii descrise in rechizitorii inaintate, ulterior, judecatorilor pentru a se stabili existenta sau inexistenta unei infractiuni.

Deci iata cum CSAT ne descrie in “cuvinte simple” cum poate SRI in colaboarare stransa cu anumiti procurorii si judecatorii (anume desemnati, evident) sa cunoasca in mod direct si sa contracareze (oare cum) “riscurile derivate din derularea unor activitati cu caracter infractional”.

Curat legal domnule director Helvig! (Redactia Incisiv de Prahova).

CSAT-raspuns-UNJR-16-feb-2016(1)

 

 

 

Actualitate

Mutarea în casă nouă: cum să te organizezi pas cu pas

Publicat

pe

mutari-firme-sprintmove.ro

 

Mutarea într-o nouă locuință (sau la un nou sediu) poate fi destul de obositoare dacă nu te organizezi bine. În plus, lipsa atenției poate fi costisitoare în cazul în care unele lucruri se pierd sau sunt distruse. Tocmai de aceea o trecere prin cei mai importanți pași atunci când vine vorba de mutări este extrem de importantă înainte de a te apuca de strâns lucurile.

Pasul 1: organizarea ca la carte

Așa cum era de așteptat, organizarea este unul dintre cei mai importanți factori atunci când te apuci de strâns în vederea unei mutări. Poți începe totul cu o listă și poți inventaria obiectele așa cum vor fi ele organizate în cutii. Pune totul la îndemână și pregătește-te să notezi pe fiecare cutie ce conține. Acest lucru te va ajuta atât cu organizarea în timpul transportului, cât și cu despachetatul atunci când ajungi la destinație.

Când să apelăm la firme de mutări?

Pentru obiectele grele de mobilier poți apela la firme de mutari care te vor ajuta atât cu logistica și cu organizarea acestora, cât și cu protecția și garanția în timpul transportului.

Pasul 2: împachetarea obiectelor

Împachetarea tuturor obiectelor din casă este procesul de cea mai lungă durată, însă acesta este extrem de important pentru mutare, tocmai de aceea este absolut necesar să îl faci cât se poate de bine. Încearcă să faci totul din timp și nu lăsa totul pe ultima sută de metri, eventual poți împărți mutarea pe mai multe etape, astfel încât să poți împacheta totul cu răbdare.

Îți recomandăm să ai totul pregătit din timp: cutii, hârtii, eventual bureți sau alte materiale care să amortizeze șocul în timpul transportului. Poți începe împachetarea cu vesela pentru că la început vei avea mai multă răbdare și vei pune totul cu grijă în cutii. Nu lăsa lucrurile complicate în ultima parte a procesului de împachetare, s-ar putea să devină un haos.

Poți apela la firme mutari Bucuresti pentru a ajunge cu brio la destinație. Astfel vei beneficia de consultanța unui expert în logistică, dar și de alte servicii precum:

  • demontarea pieselor de mobilier;
  • protejarea acestora pe durata manipulării și a transportului;
  • transportul la destinație, fie ea reședința sau sediul;
  • asamblarea mobilierului și plasarea pe poziția finală la destinație;
  • despachetarea și reciclarea materialelor folosite în urma procesului de mutări mobila.

În unele cazuri, precum cel al comodelor sau al corpurilor de mobilier cu sertare, poți lăsa obiectele chiar acolo unde le este locul și poți împacheta ceva mai bine. Acest truc îți va scuti din timp și te va ajuta la despachetare, pentru că vei avea totul pregătit, chiar acolo unde trebuia să se afle.

Pasul 3: Transportul și despachetarea

După ce totul este pus la loc în cutii, nu mai rămâne decât să fie organizat în vehiculul cu care vei transporta obiectele dintr-un loc în altul. Ai grijă cum aranjezi totul în maișină astfel încât să nu existe niciun risc de distrugere în cazul unui șoc. Chiar și cu firme mutari Bucuresti care au echipe de experti, nu poți miza pe traficul din capitală atunci când transporți ceva fragil.

De asemenea, transportarea de la mașină la destinație sunt la fel de importante. Vei vedea că o bună organizare te va ajuta să despachetezi mult mai ușor. Gruparea tuturor obiectelor în cutii și aranjarea lor în mod organizat în dubă sau mașină vor face totul mult mai simplu. În plus, alegând firme de mutari vei beneficia de despachetarea și plasarea în poziția dorită a obiectelor transportate.

Ține cont de acești pași și vei vedea că mutarea e mai simplă decât pare. Iar dacă te gândești că serviciile unor firme de mutari sunt extrem de costisitoare, nu-ți face griji, costurile sunt calculate în funcție de volumul și complexitatea mobilierului/al documentelor/obiectelor personale, existența sau absența liftului, distanța dintre locațiile de preluare și de destinație, dar și materialele de protecție necesare. Poți contacta chiar acum un specialist pentru a face o treabă excepțională la următoarea ta mutare.

Ce mai aștepți?

Citeste in continuare

Actualitate

„Vataful” de la conducerea APM Prahova, interesul personal si favorizarea unor operatori economici in detrimentul altora

Incisiv

Publicat

pe

De

Florin Diaconu a fost pentru cei de la Incisiv de Prahova o figura „pitoreasca”, la nivelul redactiei noastre sosind zeci de sesizari. Nu dorim sa intram in can-canuri si nu ne vom lega in acest articol de vila pe care o construieste pe la Constanta (intelegem ca este la nivelul de mobilare, inclusiv cu tablouri-speram sa nu ajunga la performanta lui Darius Valcov cu o galerie de 180 de tablouri din bani negri) si/sau cum ii barfeste pe toti din Ministrul Mediului, de la secretari de stat in sus. Este problema lor daca il tin, inca, in “brate”.

Florin Diaconu a intrat, insa, in atentia noastra prin aceea ca isi utilizeaza functia si institutia in interese personale si/sau de grup.

Spicuim dintr-o plangere a unei societati comerciale:

Utilizarea atribuţiilor funcţiei dar si resurselor unei instituţii publice (APM Prahova) de către dl. Florin Diaconu – director executiv, in interes personal, cu favorizarea in mod explicit a unor operatori economici

Cu privire la promovarea intereselor personale ale dlui Florin Diaconu înţelegem sa probam starea de fapt astfel :

Prin adresa 15465/23.10.2018 a APM PRAHOVA, semnata doar de dl. Florin Diaconu, comunicata Ministerului dar si ANPM prin corespondenta anterioara, eram somaţi sa indicam date de colaborare cu dr.ing Viorica Avram care intocmeste documentarii de obţinere si /sau revizuire a autorizaţiilor de mediu, conform acestei adrese.

“ Îngrijorarea” dlui. Florin Diaconu cu privire la potenţialul conflict de interese coroborata cu cererile mai mult sau mai puţin voalate de revizuire a autorizaţiilor de mediu in cazul ALLIED GREEN CO SRL si KLT CO INDUSTRIES SRL, ne fac sa credem ca o eventuala documentaţie de revizuire va fi acceptata de dl. Florin Diaconu – director al APM PRAHOVA doar daca este intocmita de o persoana si / sau companie, care NU este intr-un “ eventual conflict de interese “ cu interésele personale ale dlui Diaconu Florin.

La data prezentei APM PRAHOVA NU poate furniza nici o autorizaţie de mediu emisa strict pentru un sistem mobil tip pompa cu furtun si / sau furtun echipamente utilizate la descărcarea unor fluide inclusiv uleiuri uzate , produse petroliere, din autovehiculele utilizate la transport ( inclusiv.

La data prezentei APM PRAHOVA, in mandatul dlui Florin Diaconu au fost emise cel puţin 5 autorizaţii de mediu posesorilor de centrale pe ulei uzat – ELCANI SRL, NAIROM SERV COM SRL, IATSA CAMPIÑA SA, INDECO GRUP SRL, PEX SRL.

Nici o autorizaţie nu are inclusa analiza parametrilor prevăzuţi de legea nr.278/2013 Anexa 6 partea a 3 a punctul 1, inclusiv metale grele. De remarcat faptul ca INDECO GRUP SRL pentru punctul de lucru din localitatea Bucov, sat Pleasa, jud. Prahova deţine autorizaţia de mediu nr. PH 61/20.04.2015 revizuita in mandatul dlui. Diaconu Florin – 29.08.2017 – autorizaţie care la fila 17 include o centrala pe ulei uzat. Evident ca nu sunt incluse analizele prevăzute de ANEXA 6 partea a 3 apunctul 1 din legea 278/2013.

Agenţia Naţionala de Protecţia Mediului, dar si persoanelor implicate, indicate in mod explicit in prezenta, care, folosindu-se de atribuţiile funcţiei, fara a indica insa vreo prevedere legala/ text de lege refuza aprobarea ANEXA 1 formular de transport, generator SOCEP SA, RATB , ECOMOCAR SRL,colector ALLIED GREEN CO SRL si valorificator societatea noastra”.

Intelegem din aceasta plangere ca sunt  destule elemente constitutive pentru savarsirea a mai multor infractiuni prevazute in legea penala. Poate se va sesiza si adormitele noastre organe de cercetare penala….

Chiar daca a fost un „control” al Directiei Corp Control Integritate si Antrifrauda din cadrul Ministerului Mediului- rezultatul acestuia a ramas „secret” chiar si pentru petitionari (probabil si pentru conducerea Ministerului Mediului).

Interesele economice ale  „vatafului” Florin Diaconu se pare ca NU se opresc aici.Nu ne vom referi in acest numar nici la NAC INDUSTRY, ca ar fi prea mult din primul articol, vom reveni cu acest subiect si promitem ceva cutremure!

Recent, un alt operator economic a intrat in linia sa de „ochire” (nu facem o referire la o probabila apartenta a sa la un serviciu secret, nu de altceva, specificam sa nu avem probleme in instanta).

Astfel, chiar daca  in Comisia de Analiza Tehnica s-a ajuns la o alta concluzie, „vataful” nostru a publicat pe site-ul institutiei o alta hotarare a sa, aceea de inchidere a operatorului in cauza.

In numarul viitor vom publica inregistrarea audio a sedintei Comisiei de Analiza Tehnica si decizia sa personala contrara celor stabilite in aceasta comisie, ca doar e „vataf” si institutia pe care o conduce este personala. Nu? (Cristina T.).

 

Citeste in continuare

Actualitate

Traficul de influenta, Serviciul Juridic al Politiei Locale Ploiesti si instanta

Incisiv

Publicat

pe

De

La data de 05.03.2019, Incisiv de Prahova publica articolul “EXCLUSIV/TRAFICUL DE INFLUENTA SI NESIMTIREA CELEBRULUI JURIST AL PRIMARIEI PLOIESTI, ADRIAN ANDRONE”

Va dezvaluiam ca, un caz incredibil s-a petrecut in Ploiesti, caz care denota aroganta si nesimtirea juristului Adrian Androne de la Primaria Ploiesti.

Celebrul jurist Adrian Androne a parcat masina personala, in mod neregulamentar, pe str CD Gherea din Ploiesti.

Ghinionul arogantului jurist a fost ca in apropiere se afla echipajul de la circulatie al Politiei Locale Ploiesti, echipaj format din politistii locali Mariana Buzia si Mateescu Adrian care i-au solicitat actele, conform procedurilor legale.

Cu un tupeu si o nesimtire iesita din comun, celebrul jurist Adrian Androne l-a contactat telefonic pe directorul general “interimar” al Politiei Locale Ploiesti, Adrian Vaida si, citam conform surselor noastre “este un prost de la tine care m-a oprit”.

In urma apelului primit, Adrian Vaida a contactat telefonic pe membrii echipajului de politie pentru a le solicita sa nu incheie proces-verbal de contraventie.

Din nefericire pentru jurist, politistii locali sus mentionati nu “au pus botul” la traficul de influenta si l-au sanctionat pe arogantul jurist pentru injurii si parcare neregulamentara, cu maximul prevazut de lege.

Date noi ne indica ca “tupeul” juristului nu are limite. Astfel, de frica plangerii penale pe numele sau, celebrul jurist a atacat in instanta procesul-verbal de contraventie, pe rolul judecatoriei Ploiesti fiind dosarul nr 7288/281/2019.

Interesant este ca unele informatii ajunse déjà la organele de cercetare penala conform surselor noastre releva faptul ca, juristul a contactat pe directorul general adjunct Pitariu Paula Maria care  l-a sunat pe Adrian Vaida pentru a interveni (nu cum am precizat noi in articol, in hora penala intrand si alte “personalitati” din conducerea institutiei) si faptul ca, intampinarea celebrului jurist s-a efectuat se pare chiar de catre Serviciul Juridic din cadrul Politiei Locale Ploiesti conform unor declaratii déjà date, adica chiar de catre cei care ar fi trebuit sa apere institutia. Dar, despre non-combatul celor de la Serviciul Juridic si profesionalismul acestora am mai scris. Vom reveni. (Sava N.).

Nr. unic (nr. format vechi) : 7288/281/2019
Data inregistrarii 27.03.2019
Data ultimei modificari: 16.04.2019
Sectie: Secţia Civilă
Materie: Civil
Obiect: plângere contravenţională PL 051616/26.02.2019
Stadiu procesual: Fond

 

Părţi

Nume Calitate parte
ANDRONE ADRIAN EDUARD Petent
POLIŢIA LOCALĂ PLOIEŞTI Intimat

 

 

Şedinţe

Nu există informaţii.

 

Căi atac

Nu există informaţii.

 

 

Citare prin publicitate

 

 

 

 

Citeste in continuare

Parteneri

Știri calde

Actualitate5 ore ago

„Vataful” de la conducerea APM Prahova, interesul personal si favorizarea unor operatori economici in detrimentul altora

Florin Diaconu a fost pentru cei de la Incisiv de Prahova o figura „pitoreasca”, la nivelul redactiei noastre sosind zeci...

Actualitate5 ore ago

Traficul de influenta, Serviciul Juridic al Politiei Locale Ploiesti si instanta

La data de 05.03.2019, Incisiv de Prahova publica articolul “EXCLUSIV/TRAFICUL DE INFLUENTA SI NESIMTIREA CELEBRULUI JURIST AL PRIMARIEI PLOIESTI, ADRIAN...

Actualitate5 ore ago

Serviciul de Investigare a Criminalitatii Economice din IPJ Prahova este locul “optim” unde se “ingroapa” dosare/FALSURI-DOCUMENTE

DJFP PRAHOVA  a emis  avizul de inspectie fiscala nr . F-PH 122 DIN 29.10.2014  sub doua forme, unul cu 10...

Actualitate5 ore ago

Ministerul de Interne cu “parfum” de femeie/Amante, abuzuri si banii publici

Politisti platiti sa o terorizeze pe amanta unui sef din Ministerul de Interne, titrau colegii de la SPY News. Astfel,...

Actualitate5 ore ago

Puterea judecatoreasca este furata de la statul de drept si folosita de mafie

Mafia din justitie a cauzat atrocitati mai mari oamenilor normali decat Al Capone si toti gansterii impotriva gansterilor pe toata...

Actualitate5 ore ago

S-a detonat Hapau! Soc in sistem!

(Preluare National  – Catalin Tache): Cu toate ca a fost constant clamat drept inamicul public numarul unu al noii Puteri...

Actualitate5 ore ago

In paralel, a ramas si polițistă, de-asta, cu zurgălăi, și face ”cercetări”

Ce-avem noi aici? O polițistă care trebuia dată de mult timp afară din poliție, cercetată penal și condamnată. De ce?...

Actualitate5 ore ago

O PIEDICA IN CALEA UITARII/Lista lui Soros: colaboraționiștii care au trădat România

Lista lui Soros. Cine sunt oamenii care au schimbat România, cu sau fără voia noastră: miniștri, demnitari de rang înalt,...

Actualitate5 ore ago

De ce nu voia #rezistenta din justitie infiintarea Sectiei Speciale?

Şeful Inspecţiei Judiciare, Lucian Netejoru, a declarat, vineri seară, că instituţia pe care o conduce a finalizat controlul la DNA...

Actualitate5 ore ago

Liviu Dragnea a declanșat o bombă cu ceas

Bomba remanierii. Pe care mai întâi a trimis-o la Cotroceni. Ultimativ. Președintele a avut la dispoziție doar două zile. Termenul...

Actualitate3 zile ago

Protejarea sefilor SRI/Dosarul nr 104/P/2017, tergiversat la DNA Structura Centrala – Serviciul pentru Combaterea Infractiunilor savarsite de militari

V-am promis in articolele precedente ca vom mai publica extrase din petitiile, sesizarile, plangerile etc. celor doi ofiteri SRI de...

Actualitate3 zile ago

George Maior a lezat interesele partidelor politice si/sau ale persoanelor fizice ori juridice/A MINTIT Comisia de control

Preluare FLUX 24 Fostul director SRI George Maior a angajat instituţia, în perioada 2012 – 2015, în acţiuni “reprobabile”, care...

Actualitate3 zile ago

Iohannis, lovit in punctual slab…/Gata, acum i-o pot salta pe Carmen!

(Preluare National  – Catalin Tache): Dupa cum dezvaluiam chiar ieri, Klaus Iohannis a facut o mutare cel putin surprinzatoare prin...

Actualitate3 zile ago

A ignorat si nu a actionat concret pentru eliminarea efectelor toxice in justitie produse de SRI in campul tactic al justitiei

Cred ca “profesionistul” T.T, acum la sfarsitul mandatului sau de ministru, ramane un zero al justitiei intrucat nu a facut...

Actualitate3 zile ago

Recalcularea corecta a sporului pentru Semnul Onorific (Meritul Militar)!

Recalcularea corecta a sporului pentru Semnul Onorific ( Meritul Militar)! Dupa stabilirea pensiei, in procent din pensie si nu cum...

Partener media exclusiv

stiri actualizate

Top Articole Incisiv