Connect with us

Actualitate

EXPLOZIV/”Caracatita” statului paralel avea nu mai putin de 59 de protocoale ”tentacule”

Publicat

pe

Iata ca in timp ce parlamentarii actualei Puteri politice se agitau ca bezmeticii fie ziua prin Casa Poporului, fie ”noaptea, ca hotii”, prin Palatul Victoria sa modifice legislatia care a permis abuzurile fara precedent din Justitia ultimilor ani, ”fundamentalistilor” statului paralel nu doar ca nu le pasa de aceste demersuri, dar pur si simplu continuau sa actioneze la adapostul protocoalelor secrete care le-a permis sa-si aroge puterile unor adevarati Dumneze justitiari. Ce-i drept, de ceva vreme au mai fost dezvaluite astfel cateva de protocoale, desi doar cateva dintre acestea au fost recunoscute si asumate de catre structurile si institutiile semnatare. Chiar noi am publicat zilele trecute o serie de astfel de documente relativ recente, purtand semnatura lui Augustin Lazar de cand era procuror sef la Parchetul de pe langa Curtea de Apel Alba Iulia sau chiar procuror general al Romaniei.

 

 

”Caracatita” statului paralel avea nu mai putin de 59 de protocoale ”tentacule”

Numai ca lucrurile sunt cu mult mai grave, ”panza de paianjen” pe care promotorii statului paralel o aruncasera deasupra intregii Romanii fiind mult mai complexa decat ne-am fi putut inchipui vreodata! Iar monstruozitatea statului paralel este reliefata cel mai bine de un raport contrainformativ incendiar de ultima ora intrat in posesia noastra si prin care sunt identificate nu mai putin de astfel de 59 de protocoale care leaga prin fire nevazute si departe de respectarea prevederilor constitutionale cam toate institutiile statului roman. In toate fiind insa omniprezente ori serviciile secrete, ori structurile de Parchet! Iar cele 59 de tentacule ale caracatitei statului paralel erau atat de intinse incat oamenii din umbra serviciilor secrete aflati in spatele constructiei ”Republicii Procurorilor” puteau practic face tot ce vor in tara asta, nu in temeiul prevederilor Constitutiei sau ale legilor in vigoare, ci doar in baza unor protocoale despre care, in cele mai multe cazuri nu aveau habar decat semnatarii lor.

Carmen Dan, singurul sef al unei structuri semnatare care a denuntat protocoalele

Asta cand unii sefi de institutii nu semnau cu ochii inchisi si cu teama in suflet respectivele protocoale, fara ca macar sa se mai uite pe ele, considerand ca doar astfel nu vor fi nevoiti sa-si puna alarmele la sase dimineata, sa priveasca pe geam daca nu vin mascatii peste ei. Ceea ce, desigur nu inseamna ca aceasta frica ii scapa acum de eventualele ”complicatii” juridice, pentru ca, totusi, odata identificate cele 59 de protocoale, cineva va incepe sa vada cate din ele au fost semnate si au actionat producand efecte juridice  respectand legile in vigoare din Romania. Chiar daca raspunsul este binecunsocut deja : prea putine! Ca sa nu mai vorbim ca in anumite cercuri extrem de influente ale sistemului se vorbeste deja de ”intoarcerea rotii” si implicit de  savarsirea infractiunii de tradare nationala…

Camere moca pentru procurori!

Culmea este insa ca de cele mai multe ori semnarea unor astfel de protocoale pare sa fi avut loc doar asa, de sanchi, pentru ca adeptii statului paralel sa-si arate Puterea fara de seaman in fata ”muritorilor” din sistem sau din intreaga societate romaneasca. Relevant in acest sens fiind de la bun inceput ”Protocolul incheiat intre Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie si Ministerul de Interne privind punerea la dispozitia Parchetului de pe langa Curtea Suprema de Justitie, la cererea acestuia, a unui numar de 6 camere lunar, respectiv 12 locuri, in caminul situat in Bucuresti, str. Paul Greceanu, nr. 38, sect. 2  – nr. 761/04.06.1998 – M.I., nr. 671/C/03.06.1998 – M.P”.

Parchetul General condus acum de Augustin Lazar, campion absolut la protocoale

Este vorba de un protocol in sfarsit denuntat de catre Ministerul de Interne si ale carui efecte au incetat prin urmare de la data de 09.11.2018, dar care arata umilinta la care erau supuse celelalte institutii ale statului roman si chiar structuri de forta in fata ”Republicii Procurorilor”. Pentru ca, atunci cand auzi de un protocol semnat intre Parchetul General si Ministerul de Interne te gandesti ca este vorba de ceva grav, de un subiect extrem de delicat care tine de combaterea a cine stie ce atentate la siguranta nationala! Si cand colo, procurorii voiau doar niste camere moca la caminul – hotel al MAI-ului de langa Stefan cel Mare, semnand un protocol intarit de un altul, ”protocolul de colaborare  privind cazarea procurorilor, incheiat intre Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie si Ministerul de Interne nr. 824/C/20.05.199”. Asa cum de altfel au vrut si in hotelurile Ministerului de Aparare. Dupa cum la fel de meschine financiar vorbind pot fi catalogate  si prevederile cuprinse in ”Protocolul de colaborare privind asigurarea cheltuielilor materiale pentru functionarea Parchetelor Militare, incheiat intre Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie si Ministerul Apararii Nationale nr. 580/C/22.03.2000/nr./28.04.2000”.

Si tu, SIE?!

Culmea este ca desi in marea majoritatea a celor 59 de protocoale explozive intrate in posesia noastra, dar a caror publicare integrala ar insemna sa scoatem un ditamai almanah de dimensiunile ”Omagiului” ceausist printre semnatari se regasesc indeobste Servociul Roman de Informatii si Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie, iata ca, poate spre suprinderea multora, in ”hora” unor astfel de intelegeri a intrat, fie doar si cu un ”picior” si Serviciul de Informatii Externe, structura recunoscuta pentru ca atata amar de vreme a refuzat cat a putut avansurile celorlalte servicii din statul paralel. Exceptie fac insa ”Protocolul privind cooperarea intre Ministerul de Interne, Serviciul Roman de Informatii, Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie, Ministerul Finantelor Publice si Serviciul de Informatii Externe privind combaterea criminalitatii organizate si a coruptiei, a contrabandei, a evaziunii fiscale si descoperirii societatilor comerciale fantoma – nr. 730/09.01.1998 – M.I” si ”Protocolul privind cooperarea intre Ministerul Justitiei, Ministerul Public, Ministerul de Interne, Serviciul Roman de Informatii, Serviciul de Informatii Externe si Ministerul Finantelor in domeniul combaterii criminalitatii organizate si coruptiei – nr. 2251/C/ 14.12.1998- M.J., nr. 1450/C/3.12.1998 – M.P, nr. 821/17.12.1998 – M.I, nr. 4309/10.12.1998 – SRI, nr. 2024/ 11.12.1998 – SIE, nr. 22847/08.12.1998 –M.F”.

Denuntate de Carmen Dan!

De asemenea, ultimele doua protocale au fost denuntate tot de catre minsitrul de Interne, astfel ca nu mai produc efecte jruidice de-abia de la data de 09.11.2018, dupa ce atata amar de vreme au reprezentat ”cadrul” paralel legislativ care a sugrumat nu doar ”tintele” asumate oficial, dar si orice bruma de libertate individuala a romanilor. Insa extrem de interesant este ca buna parte din protocoalele prezentate astazi au fost denuntate doar de catre Carmen Dan! In timp ce celelalte structuri tac inca malc…

Judecatorii au fost ingropati in milioane de dosare facute pe protocoalele de cooperare

Cu toate ca, daca ar mai fi considerat cel putin ca astfel de protocoale sunt ”OK” si ar trebui asumate in continuare, atunci ar fi fost normal sa o traga de maneca pe ”blonda de la Interne” cu abordari oficiale. Dar nu… toata lumea din sistem pare acum ca nici usturoi nu au mancat si nici gura nu le mai miroase! Dovada ca, desi au parasit sistemul, multi dintre cei care s-au aflat la butoanele structurilor continua sa o faca si acum, prin intermediul oamenilor pe care i-au promovat in posturi cheie in toti acesti ani si care tineau legatura intre ei tocmai prin aceste ”grupuri operationale de cooperare”. Cum este si cel  prevazut in ”Protocolul de colaborare privind modalitatile de functionare a Grupului Operational, incheiat intre Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie si Ministerul Justitiei nr. 1351/C/21.95.2003 si nr. 35169/II/2003”. Astfel ca ar fi interesant de stiut daca, in unele cazuri, noii lideri de structuri au sau nu habar de toate acesti ”scheleti” bine ascunsi in anumite dulapuri si mai ales daca aceste ”fantomatice” denumite ”grupuri operationale” mai functioneaza sau nu si in ziua de astazi…

”In interesul legii”…

Iar ”fratia” dintre structuri erau parafata inclusiv de documente precum ”Protocolul de colaborare privind promovarea recursului in interesul legii si a recursului in anulare, incheiat intre Parchetul de pe langa Curtea Suprema de Justitie si Ministerul Justitiei nr. 1268/C/13.08.1999 si nr. 131/D.O.R.U.M.P./15.07.1999”. Asta pentru ca nu cumva sa scape cineva din tentaculele caracatitei statului paralel nici macar daca vreo instanta integra l-ar fi declarat nevinovat… La fel cum nu au scapat nenumarate alte institutii de control, in frunte cu ANAF-ul, care au trebuit sa-si plece capul si sa predea ”bazele de date” prin buna parte din restul celor 59 protocoale pe care le vom dezvalui in curand…(Catalin Tache).

 

 

Actualitate

Alertă de la supraveghetori: Programul naval de miliarde al Gărzii de Coastă, riscă blocaje și costuri exorbitante

Publicat

pe

De

Un organism de supraveghere guvernamental trage un semnal de alarmă serios cu privire la programul de construcție navală al Gărzii de Coastă, destinat să livreze o nouă clasă de nave esențiale pentru misiuni de aplicare a legii și de căutare-salvare. Biroul de Responsabilitate Guvernamentală (GAO) avertizează că decizia Gărzii de Coastă de a începe construcția înainte de a avea un design stabil al navelor Offshore Patrol Cutter (OPC) amenință cu „reparări costisitoare” și „întârzieri de program”.

Programul în cauză vizează înlocuirea vaselor învechite cu o nouă clasă de nave OPC, vitale pentru operațiunile de patrulare și siguranță maritimă. Pentru realizarea acestora, Garda de Coastă a contractat două companii: Eastern Shipbuilding Group din Florida pentru faza 1 și Austal USA din Alabama pentru faza 2.

Faza 2: Început sub amenințarea instabilității designului

Conform raportului GAO publicat marți, constructorul din faza 2, Austal USA, și Garda de Coastă au adoptat unele „bune practici” în timpul dezvoltării designului pentru faza a doua, inclusiv revizuiri colaborative care au facilitat decizii rapide. Însă, avertismentul principal al GAO este că „construcția OPC 5 a început în august 2024 fără un design stabil”. Continuarea construcției altor nave OPC din faza a doua înainte de stabilizarea designului, așa cum intenționează Garda de Coastă, „mărește riscul ca și faza a doua să se confrunte cu reparații costisitoare și întârzieri de program”.

Miliarde de dolari și intârzieri cronice

Programul de construcție navală, care prevede achiziționarea a 25 de nave OPC, va costa Departamentul de Securitate Internă (DHS) peste 17 miliarde de dolari. Raportul GAO a fost elaborat la solicitarea Comitetului pentru Transport și Infrastructură al Camerei Reprezentanților.

Anterior, în acest an, Garda de Coastă a oprit construcția a două dintre cele patru nave OPC pe care Eastern Shipbuilding le avea contractate ca parte a primei faze. Mai mult, programul pentru prima navă este întârziat cu cinci ani, conform GAO, semne îngrijorătoare ale problemelor structurale din program.

Faza 3: Decizii premature și lipsa de testare

Serviciul maritim plănuiește un contract pentru o a treia fază „după testarea dacă designurile existente îndeplinesc obiectivele de performanță ale OPC, ceea ce este în concordanță cu politica Departamentului de Securitate Internă”, se arată în raport.

Cu toate acestea, „este puțin probabil ca programul să aibă rezultatele testelor înainte de a începe activitățile de achiziție pentru faza 3, cum ar fi dezvoltarea cererii de propuneri”, se subliniază în noul raport. GAO sugerează că „încorporarea cunoștințelor dobândite din testare – precum și alte practici de vârf în construcția navală – în procesul de achiziție pentru faza 3 ar putea ajuta Garda de Coastă să ia decizii de investiții mai bune și ar putea îmbunătăți punctualitatea livrărilor viitoare de OPC.”

Reacția DHS: Respingere și flexibilitate asumată

Jeffrey Bobich, directorul de management financiar al DHS, a apărat decizia agenției de a autoriza construcția în faza a doua înainte de atingerea parametrilor de stabilitate a designului sugerați de GAO. El a susținut că Garda de Coastă a stabilit „cerințe minime suficiente pentru maturitatea designului înainte de construcție”.

De asemenea, Bobich nu a fost de acord cu o recomandare GAO de a stabili un acord formal privind modul în care atât Marina, cât și Garda de Coastă vor supraveghea activitățile de construcție ale Austal pe viitor. „Garda de Coastă menține că coordonarea existentă cu supraveghetorul de construcție, conversie și reparații este suficientă și prezintă un front unit contractorului”, conform unui răspuns scris inclus în raportul GAO.

Totuși, Bobich a fost de acord cu două recomandări separate: revizuirea obiectivelor de cost de bază ale programului și evaluarea planurilor pentru un contract de faza a treia, ținând cont de problemele apărute până în prezent. „Ca parte a acestei evaluări, orice planuri dezvoltate pentru Faza 3 trebuie să rămână flexibile pentru a ține cont de condițiile în evoluție ale programului”, a scris el.

Citeste in continuare

Actualitate

Planul de pace Trump pentru Ucraina: Garanțiile de securitate, piatra de incercare a unui acord secret

Publicat

pe

De

Zvonurile privind un acord preliminar între Ucraina și Statele Unite pentru a pune capăt războiului cu Rusia au agitat scena internațională marți, însă marea întrebare rămâne forma viitoarelor garanții de securitate, potrivit analiștilor de la Atlantic Council. Săptămâna trecută, administrația Trump a șocat lumea, prezentând Kievului un „plan de pace” în 28 de puncte. Acesta includea cereri controversate, considerate de unii parlamentari americani drept o „listă de dorințe” a Rusiei, cum ar fi cedarea de către Ucraina a unor teritorii pe care Moscova nu le controlează în prezent și interdicția de a adera la NATO.

Haosul inițial și rafinarea diplomatică

O serie de activități diplomatice intense au urmat, culminând cu întâlniri la nivel înalt la Geneva și Abu Dhabi. Oficiali americani și ucraineni au semnalat că au depășit unele dintre cele mai spinoase puncte de divergență. Cu toate acestea, alte aspecte rămân de rezolvat, iar acest lucru se întâmplă înainte ca Moscova să-și exprime oficial punctul de vedere. Karoline Leavitt, secretarul de presă al Casei Albe, a declarat pe platforma X că „există câteva detalii delicate, dar nu insurmontabile, care trebuie soluționate și vor necesita discuții suplimentare între Ucraina, Rusia și Statele Unite.”

În timp ce negocierile continuă, experți de la Atlantic Council au oferit o actualizare a situației. Deși nimeni nu a văzut planul actual, redus la 19 puncte, în totalitate, există sentimentul că acesta ar putea reprezenta un moment de cotitură în război. Daniel Fried, fost ambasador american în Polonia și Asistent al Secretarului de Stat pentru Europa, a rezumat reacția inițială la plan: „Proiectul inițial a fost un haos total.” Totuși, el și-a exprimat speranța că „conturul unui acord sustenabil există. Haosul, graba, titlurile sunt distracții… nu este prima dată când o administrație americană se angajează într-o diplomație grăbită.”

Scepticismul Kievului și lipsa angajamentului Rusiei

Desigur, în ciuda modului în care s-au desfășurat negocierile, acesta nu este un plan de pace între SUA și Ucraina, ci unul între Ucraina și Rusia. În acest sens, a existat un scepticism generalizat că Moscova va accepta altceva decât capitularea totală la cererile sale. „Din perspectiva ucraineană, ei nu văd acest plan în 19 puncte ca pe ceva pe care Rusia îl va accepta,” a declarat Myroslava Gongadze, cercetător asociat în Ucraina, menționând că a petrecut noaptea într-un adăpost antiaerian din cauza atacurilor rusești. „Cu toate acestea, scopul acestui exercițiu nu a fost exact de a ajunge la un acord, ci de a respinge acel plan în 28 de puncte și de a include unele interese ucrainene într-o posibilă negociere și de a arăta că Ucraina este cu adevărat dispusă să discute pacea.”

Garanțiile de securitate: Nodul gordian al păcii

Cea mai mare întrebare, au convenit experții, a fost cum ar arăta o garanție de securitate dacă Ucraina nu poate adera la NATO. Este esențial ca aceasta să asigure o siguranță reală pentru Kiev, atât din partea SUA, cât și a Europei. Planul inițial de 28 de puncte discuta garanțiile de securitate pentru Ucraina, dar într-un mod vag. „Din perspectiva mea, întrebarea esențială pe care trebuie să o punem aici este cea a garanțiilor de securitate. Cine va oferi aceste garanții? Cine va fi responsabil?” a spus Gongadze. „Deci, dacă răspunsurile sunt slabe și nu clare, atunci Ucraina este pregătită pentru o nouă criză.”

Fried a subliniat că orice garanție de securitate trebuie să includă atât SUA, cât și Europa. „Indiferent dacă SUA lucrează cu Coaliția Celor Dispuși sau cu NATO, sau cu ambele, garanțiile de securitate vor trebui să fie definite într-un mod credibil,” a declarat Fried. „Putin le va urî. Va încerca să ia acest acord ostatic pentru a le elimina. Așadar, în cele din urmă, Trump va trebui să-l înfrunte pe Putin pentru a obține acordul său într-o formă decentă.”

Leslie Shedd, cercetător asociat al Consiliului, a menționat că, în funcție de modul în care este formulată o garanție de securitate, aceasta ar putea necesita ratificarea Senatului SUA. Chiar dacă nu este o cerință legală, ar trimite un semnal important dacă Congresul și-ar arăta sprijinul. „Implicarea atât a Camerei Reprezentanților, cât și a Senatului ar putea fi un mesaj chiar mai puternic decât simpla ratificare a unui tratat prin Senat. Cred că acesta este un pas crucial. Cred, de asemenea, că ar trece cu un sprijin bipartizan semnificativ în ambele camere,” a spus ea. „Rămâne o mare parte a oamenilor de ambele părți ale spectrului politic care sunt foarte frustrați de Rusia, care nu cred că Rusia este prietenul nostru, și, prin urmare, cred că ar exista sprijin pentru asta.” Potrivit Financial Times, acordul va plafona forțele militare ale Ucrainei la 800.000 de soldați. Deși un plafon al forțelor ar părea o victorie pentru Rusia, există întrebări serioase dacă Ucraina ar putea menține oricum o forță atât de mare pentru o perioadă lungă de timp în afara războiului activ.

Ascensiunea lui Dan Driscoll: Secretarul Armatei, jucător cheie neașteptat

De-a lungul acestui proces, Secretarul Armatei, Dan Driscoll, a apărut ca un interlocutor cheie, o apariție rară pentru un secretar de ramură. Driscoll a livrat planul Ucrainei, s-a deplasat la Geneva pentru negocieri cu națiunile europene, iar apoi a călătorit la Abu Dhabi pentru consultări directe cu rușii și ucrainenii. Rolul lui Driscoll în această negociere este puțin probabil să liniștească zvonurile din Washington care îl indică drept viitor secretar al apărării, dacă Pete Hegseth ar părăsi Pentagonul.

Shedd l-a numit pe Driscoll „o stea în ascensiune a administrației,” care a „câștigat încrederea președintelui” până la punctul în care este lăsat să participe la negocieri. „Sunt de acord că este cu siguranță neconvențional, dar Președintele Trump tinde să conducă un cabinet neconvențional, o administrație neconvențională. Și, știți, cred că adesea există părți foarte bune în asta,” a spus Shedd. „Nu vrei să trimiți aceiași oameni în mod repetat dacă simți că a existat un blocaj în negociere.” Fried a fost de acord că Driscoll pare să aibă influență în cadrul administrației și a declarat că, în cele din urmă, este un lucru bun că se află acolo. Cu toate acestea, „aș adăuga că ai nevoie de cineva ca Driscoll, care înțelege detaliile, deoarece rușii se pot aștepta să arunce diverse șiretlicuri deghizate în oferte tentante. Ai nevoie de cineva care să detecteze bombele mirositoare în ambalajul frumos.”

Citeste in continuare

Actualitate

Forța Spațială demarează programul secret de interceptori orbitali: O nouă eră în apărarea antirachetă

Publicat

pe

De

Forța Spațială a Statelor Unite a făcut primii pași într-un program ambițios și învăluit în mister, acordând contracte inițiale pentru prototipuri de interceptori spațiali (SBI). Acești interceptori sunt proiectați să doboare rachetele inamice în faza de propulsie, la doar câteva minute după lansare, reprezentând o schimbare fundamentală în paradigma apărării antirachetă. Deși sumele contractate sunt relativ mici, secretomania care înconjoară identitatea câștigătorilor subliniază importanța strategică a inițiativei.

Misterul contractelor sub acoperire

Un purtător de cuvânt al Forței Spațiale a confirmat acordarea „multiplelor contracte pentru acorduri prototip pentru interceptori bazați pe spațiu către mai mulți executanți prin Acorduri de Alte Tranzacții competitive”, adăugând că „procesul de selecție a fost robust și amănunțit.” Cu toate acestea, numele contractorilor rămân confidențiale, „protejate de măsuri de securitate sporite.” Motivul acestei opacități este explicat prin faptul că, în conformitate cu Suplimentul Federal de Achiziții al Apărării (DFAR) 205.303, contractele sub pragul de 9 milioane de dolari nu sunt făcute publice. În plus, Acordurile de Alte Tranzacții nu sunt supuse DFARS, eliminând obligația de anunț public.

„Golden Dome”: Ambiții de miliarde de dolari sub secret total

Acest efort este o componentă esențială a inițiativei „Golden Dome”, un program de amploare, estimat la 25 de miliarde de dolari pe parcursul următorului deceniu, lansat sub administrația Trump. După o fanfară inițială în Biroul Oval, Pentagonul a impus o politică strictă de confidențialitate, descurajând discuțiile despre proiect chiar și în cadrul conferințelor din industrie, invocând „securitatea operațională.” Potrivit unei surse din industrie, această strategie de secretizare include utilizarea de contracte clasificate cu un singur furnizor și extinderea contractelor existente pentru programe de apărare antirachetă ale Agenției de Apărare Antirachetă (MDA) și Forței Spațiale, cu scopul de a accelera dezvoltarea și implementarea.

Pariul pe industrie: Provocări și recompense viitoare

Chiar dacă premiile inițiale pentru prototipurile SBI, raportate pentru prima dată de Bloomberg, se ridică la doar 120.000 de dolari sub formă de fonduri „premiu” pentru fiecare câștigător – cu opțiuni de prelungire pe trei ani pentru demonstrații la sol – companiile vor suporta cea mai mare parte a costurilor demonstrațiilor. Miza este însă promisiunea unor contracte viitoare substanțiale. Planul actual de achiziții prevede două tipuri de concursuri pentru interceptarea în faza de propulsie: unul pentru interceptarea endo-atmosferică (înainte ca racheta să părăsească atmosfera) și altul pentru interceptarea exo-atmosferică (imediat după ce părăsește atmosfera). Fiecare concurs valorează câteva sute de milioane de dolari în total, dar deciziile privind un contract de producție profitabil nu vor fi luate decât după 2028.

Tom Karako, directorul Centrului pentru Proiectul de Apărare Antirachetă al CSIS, a avertizat: „A pune toată povara pe industrie are potențiale avantaje și dezavantaje atât pentru furnizori, cât și pentru clientul guvernamental. Dar pentru ca acest lucru să funcționeze, va trebui să existe un anumit nivel de încredere, încă de la început, că angajamentul clientului nu este doar solid pe termen scurt, ci se poate baza pe el peste doi, cinci, zece ani.” Cel puțin doi giganți din industria de apărare, Lockheed Martin și Northrop Grumman, precum și startup-ul Apex, și-au declarat public intenția de a licita pentru efortul SBI în faza de propulsie, indicând un interes major pentru această frontieră strategică.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusivo zi ago

Circul macabru al absurdității la Poliția Capitalei: SAS-ul bâjbâie, sefii manelizează, iar adevărul e declarat „delict”! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș

O poveste cu sânge, lacrimi și „rapoarte prealabile” pe post de ciocan, unde un luptător SAS e tăvălit de un...

Exclusivo zi ago

Opacitatea legală: Sindicatul polițiștilor denunță „reperele interne” ale MAI ca „perversitate și devianță mintală”

Ministerul Afacerilor Interne (MAI) și Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR) sunt ținta unor acuzații dure privind sustragerea de la...

Exclusiv2 zile ago

IGPR, acuzat de „inchiziție internă”: Proceduri secrete transformă polițiștii în „vite fără drepturi”

Inspectoratul General al Poliției Române (IGPR) este ținta unor acuzații extrem de grave lansate de Emil Pascut, reprezentant al Sindicatului...

Exclusiv3 zile ago

Prahova, tărâmul reîncarnării: „Metoda Portocală” revine, dar acum e sub licență politică!

Se spune că istoria nu se repetă, dar rimează. În Prahova, însă, istoria nu doar rimează, ci pare că își...

Exclusiv3 zile ago

MAI, templul incompetenței aprobate: De la principiul Peter la ‘pricipitul polițienesc’ – Când ierarhia e o farsă, iar bunul simț, o glumă proastă.

Când ierarhia devine o farsă și bunul simț o glumă proastă Cunoașteți, desigur, Principiul Peter, acea axiomă nemiloasă, formulată de...

Exclusiv3 zile ago

Reforma MAI sub lupă: Sindicatul Europol demască „demagogia” din spatele anunțurilor ministeriale

Vicepremierul și Ministrul Afacerilor Interne, Marian Cătălin Predoiu, a anunțat, pe 18 noiembrie, cu mare fast, ceea ce a descris...

Exclusiv4 zile ago

Legea pumnului în gură la SAS: Cum a devenit „vagabond” un delict de 20% din salariu, sub privirea ironică a manualului de Mobbing al MAI! Saga agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș

În culisele întunecate ale Serviciului pentru Acțiuni Speciale (SAS), unde „inelul magic” al abuzului continuă să rotească destinele, iar „psihologii...

Exclusiv4 zile ago

Justiția Română: Spectacolul absurd continuă! Procuratura clasează, justificând incălcări flagrante! moștenitorii, nu morții, plătesc biletul!

În România anului 2025, justiția a depășit granițele ridicolului, transformându-se într-un circ macabru unde clovnii, odinioară gardieni ai legii, se...

Exclusiv4 zile ago

CIRCUL JUSTIȚIEI ROMÂNE: Dosarul POP IONUȚ-COSTIN, RECLASAT LA CATEGORIA „PROBLEME REZOLVATE… DE NOI” – CHIAR ȘI CU INSTANȚA LA UȘĂ!

Cazul fostului Comandant Descarcerare Petrobrazi – Pop Ionuț-Costin (III) În analele deja supraîncărcate ale absurdului juridic românesc, dosarul domnului Pop...

Exclusiv4 zile ago

SINAIA, MONARHIA ABSOLUTĂ MARCA OPREA: Sora „impăratului” cade în cap, Prefectul se „trezește” la Parchet, iar PNL Prahova fierbe în suc propriu!

În orașul unde legea pare să fie un simplu moft, iar democrația o glumă proastă, piesa de teatru absurd a...

Exclusiv5 zile ago

Penitenciarul Târgșor: UN NOU ÎNCEPUT DEZVĂLUIT! Interviu EXCLUSIV și reportaj incendiar cu Adrian Grigoroiu, liderul EQUITAS – Marca Incisiv de Prahova

Penitenciarul Târgșor: Răsăritul unei noi ere – O reformă jurnalistică de amploare Redacția Incisiv de Prahova vă prezintă o analiză...

Exclusiv5 zile ago

Verdict clar al justiției: Actele administrative Nu pot infrânge legea. Sindicatul Diamantul prezintă decizii fundamentale

Sindicatul „Diamantul” a dezvăluit recent o serie de „extrase bune de ținut minte” din jurisprudența înaltelor instanțe românești, care clarifică...

Exclusiv5 zile ago

Intervenție fulger la Mioveni: Studenta-polițist, alături de colegii săi, prinde criminalul unui taximetrist

O acțiune promptă și coordonată a trei polițiști, printre care și o elevă stagiară, a condus la prinderea rapidă a...

Exclusiv6 zile ago

Războiului cifrelor în agricultură: MADR pulverizează dezinformarea despre subvențiile PAC!

Ministerul Agriculturii și Dezvoltării Rurale (MADR) a ieșit la rampă cu o serie de clarificări incendiare, menite să demanteleze valul...

Exclusiv6 zile ago

România, secolul XXI: Polițistul, ingropat de viu în „sicriele” statului – O comedie neagră semnată IGPR

Pe ecranele lucioase, România ne prezintă o Poliție futuristă, digitalizată, gata să prindă infractorii cu AI și drone. În realitatea...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv