Actualitate
BOMBA/ Trei ofiteri SPP au recunoscut la unison ca au fost implicati in operatiuni strict secrete de filaj indreptate impotriva agentilor israelienei mai mult sau mai putin in rezerva de la ”Black Cube”

Putini lideri de structuri de la noi, mai ales cei care se incapataneaza sa reziste pe meterezele a ceea ce a mai ramas din statul paralel au mai putut dormi bine in ulima luna dupa ce, asa cum dezvaluiam in exclusivitate, trei ofiteri sub acoperire ai colonelului Ioan Paunica, comandantul U.M. 0163 L din cadrul Serviciului de Protectie si Paza au depus marturie in fata comisiei speciale de control care ancheteaza implicarea generalului Lucian Pahontu in activitati de politie politica si filaj ilegal. Pentru ca, pur si si simplu, la intrebarea la care miza, ce-i drept, era cu totul alta, cei trei ofiteri au recunoscut la unison ca, da, au fost implicati in operatiuni strict secrete de filaj indreptate impotriva agentilor israelienei mai mult sau mai putin in rezerva de la ”Black Cube” pe perioada sederii acestora la hotelul ”Marriott” din centrul Capitalei. Si chiar daca este clar ca membrii comisiei parlamentare nu prea si-au dat seama ce ”comoara” informativa au descoperit fie si din intamplare, cu totul altfel stau lucrurile cu profesionistii din structurile contrainformative. Care stiind ca Liviu Dragnea a invatat destule stratageme specifice chiar statului paralel in ultima vreme, presedintele PSD s-a ”hazardat” deloc intamplator, cu doar cateva zile in urma sa fie primul lider politic de la noi care isi permite sa anunte public ca are ”suspiciuni rezonabile” asupra adevaratei cauze a tragediei de la ”COLECTIV”. Dosar in care, sa nu uitam, tocmai ce se vor relua zilele acestea primele audieri de martori, odata cu desemnarea noului judecator care l-a inlocuit pe cel care, timp de doi ani de zile, nu a indraznit sa mearga mai departe cu judecata acestei spete.
In fine, aceiasi lideri de structuri, dar si politicieni conectati la ”culoarele” subterane ale sistemului nu au cum sa nu fie cuprinsi de frisoane odata cu primirea vestii naucitoare a instalarii la butoanele firmei israeliene ”Black Cube” a lui Ephraim Halevy, nimeni altul decat fostul sef plin al temutului Mossad! Si cu toate ca la prima vedere este greu de gasit vreun ”fir de logica” pentru alaturarea tuturor aceste evenimente recente, initiatii sistemului stiu foarte bine ca, din acest moment, se poate intampla oricand ”catastrofa” de care se temeau cel mai mult papusarii statului paralel. Si anume contopirea dosarelor ”Black Cune” si ”COLECTIV” intr-unul singur! De ce? Pentru ca, din cate reiese din informatile de ultima ora intrate in posesia naostra, societatea romaneasca, dar mai ales opinia publica internationala s-ar putea afla destul de curand in fata declansarii unei anchete pur si simplu incendiare, pornind de la varianta de lucru ca adevaratul scop al misiunii secrete a israelienilor de la ”Black Cube” la Bucuresti a fost sa gaseasca probe care sa demonstreze existenta unei ”maini criminale” la ”COLECTIV”!!!
Kovesi, ”tinta” de rezerva!
La etajul sase al Senatului Romaniei, in cadrul unei audieri secrete, cei trei ofiteri SPP a caror identitate nu o vom dezvalui inca au recunoscut ca, da, unitatile specializate ale SPP-ului nu doar ca au folosit tehnica de interceptare montata la hotelul ”Marriott”, dar au participat efectiv la ampla operatiune de filare a agentilor de la ”Black Cube”. Ceea ce arunca in aer toata strategia procurorilor de pana acum, cei care se bazau pe o ”autosesizare spontana” a SPP-ului, care ar fi anuntat ”de indata” organele de Politie.
Generalul Pahontu va trebui sa explice cum s-a autosesizat el pentru ”hartuirea” Laurei Codruta KovesiDar nu, iata ca dupa cum deja se analizeaza aceste informatii la Tel Aviv, sepepisti acoperiti i-ar fi luat in primire pe cei de la ”Black Cube” cu mult inainte de ”autosesizarea” oficiala. Si dupa cum sustine varianta de lucru pe care israelienii isi bazeaza probabil propria strategie de ”reperare a onoarei” firmei, considerata una dintre cele mai puternice in domeniul ”intelligence” din intreaga lume, speriati de cat de departe pot ajunge agentii sai, sefii anumitor structuri au transformat-o peste noapte pe Laura Codruta Kovesi intr-o ipotetica ”tinta de rezerva”. Mai ales ca fosta sefa a Directiei Nationale Anticoruptie, aflata la apogeul carierei sale profesionale era oricum ”obiectivul” potrivit pentru a deturna astfel atentia de la adevarata misiune a israelienilor si de a inflama spiritele cum nu se poate mai bine pentru liderii statului paralel. Cei care se temeau si inca se tem ca, desi niciun politician sau magistrat roman nu au avut pana acum ”cojones” sa puna pe agenda publica posibilitatea unei ”maini criminale” la ”COLECTIV”, iata ca niste ”mercenari” excelent pregatiti si bine platiti ar putea pune probleme… Mai ales ca informatiile mai mult decat ingrijoratoare pentru unii dintre liderii statului paralel de la acea ora aratau ca importante ziare britanice si americane asteptau deja adevarata ”bomba” de presa ”COLECTIV”…
Monstruozitatea de care aveau nevoie
Este clar, noua putere politica de la Bucuresti, ca si multe dintre victimele mai mult sau mai putin colaterale ale statului paralel de altfel aveau tot interesul sa-i dea o lovitura decisiva acestuia. Ceea ce si explica, in termenii purtarii unui astfel de razboi fara limite angajarea ”Black Cube”, firma ”paralela” de informatii formata exclusiv din ofiteri superiori ai serviciilor secrete israeliene pentru a devoala ”monstruozitatea” statului paralel. La fel cum exista si parerea ca acelasi stat paralel a avut nevoie de o alta monstruozitate, cea de la ”COLECTIV”, pentru a-si instala ”guvernul meu”. nsa este cel putin straniu ca ”Black Cube” si-a trimis la Bucuresti o echipa formata din cei mai buni agenti doar pentru a intra pe email-ul sefei DNA si pentru a suna seara tarziu de pe cartele telefomice pe membrii familei acesteia. Ca sa ce? Ca doar nici cei de la ”Black Cube” si nici cei care i-au angajat nu erau doar atat de idioti incat sa spere ca temuta sefa a DNA va renunta atat de usor la lupta si va da bir cu fugitii pentru cateva amarate de apeluri telefonice de pe ”numar necunoscut”. Si, cu toate astea, procurorii au preferat sa ”inghita” aceasta varianta penibila, neparand interesati, cel putin pana acum, sa depaseasca o evidenta ”lnie rosie” a acestui dosar care inca zace la DIICOT… Iata insa ca, acum, informatii de ultima ora arata ca prin aducerea ”legendei vii” a spionajului mondial, chiar fostul sef al Mossad, Ephraim Halevy la conducerea firmei, ”Black Cube” este decisa sa ”spele rusinea” de la Bucuresti, care a afectat atat de puternic activitatea agentiei. Astfel ca se anunta saptamani de foc, in care atat de perseverentii israelieni nu doar ca vor relua cercetarile, dar vor depune si diligentele oficiale pentru ”contopirea” anchetei agentilor lor cu dosarul ”COLECTIV”. Unul in care magistratii romani prefera doar sa audieze martori, in loc sa autorizeze expertize tehnice independente care sa explice cum de s-au aprins in cateva secunde materialele ignifuge din club…(Catalin Tache).
Actualitate
UE exclude SUA din pachetul de finanțare SAFE de 150 de miliarde de euro: drumul spre autonomia strategică

Inițiativa SAFE, parte a programului Readiness 2030, marchează o schimbare semnificativă în politica de apărare europeană, prioritizând reînarmarea și reducerea dependenței de Washington.
Uniunea Europeană a exclus Statele Unite din accesul la noul pachet de finanțare de 150 de miliarde de euro (163 de miliarde de dolari) pentru acțiuni de securitate în Europa (SAFE), demonstrând angajamentul său față de autonomia strategică, reînarmarea accelerată și o mai mică dependență de Statele Unite pentru armament. Inițiativa SAFE face parte din programul mai amplu Readiness 2030, anunțat de Comisia Europeană. Finanțarea se va realiza prin intermediul piețelor de capital, iar fondurile vor fi redistribuite statelor membre sub formă de împrumuturi, în funcție de cerere și de planurile naționale de înarmare.
Autonomie strategică și achiziții comune
SAFE va permite statelor membre să își mărească semnificativ investițiile în apărare prin achiziții comune din industria europeană de apărare, concentrându-se pe capabilitățile prioritare. Acest lucru va contribui la interoperabilitate, predictibilitate și reducerea costurilor pentru o bază industrială europeană de apărare puternică. Achizițiile comune SAFE necesită implicarea a cel puțin două țări, una dintre acestea fiind membră UE. Pe lângă statele membre UE, sunt eligibile Ucraina, țările Asociației Europene a Liberului Schimb (EFTA) – Islanda, Liechtenstein, Norvegia și Elveția – și țările Spațiului Economic European (SEE). SUA și Regatul Unit sunt excluse.
Îndoieli privind dependența de sistemele de armament americane
Decizia de a exclude SUA reflectă îngrijorările legate de independența operațională a unor sisteme de armament americane, precum avioanele de luptă F-35. Vicepreședintele Comisiei Europene, Kaja Kallas, a subliniat necesitatea ca armata să aibă „mâini libere” în situații de criză, sugerând limitări impuse de utilizarea armelor străine.
Pachetul ReArm Europe și noul document alb de apărare
SAFE reprezintă o parte importantă din pachetul ReArm Europe de 800 de miliarde de euro, restul urmând să fie alocat în patru ani printr-o clauză de excepție pentru bugetele naționale de apărare, până la maximum 1,5% din PIB. Noul document alb de apărare al UE se concentrează pe închiderea decalajelor de capacitate, consolidarea bazei industriale de apărare, sprijinirea Ucrainei și creșterea rapidă a gradului de pregătire până la sfârșitul deceniului. Documentul evidențiază ritmul accelerat al retragerii aliaților tradiționali, inclusiv SUA, de pe scena europeană, subliniind decizia ca fiind mai rapidă decât anticipat. Acest lucru este corelat cu declarațiile pro-ruse ale președintelui Donald Trump, precum și cu suspendarea ajutorului militar și a schimbului de informații cu Ucraina.
Priorități și proiecte viitoare
Printre decalajele de capacitate vizate se numără sistemele de apărare aeriană și antirachetă, munițiile, sistemele anti-drone, dronele, echipamentele de război electronic și tehnologiile emergente precum inteligența artificială și calculul cuantic. Documentul propune o serie de proiecte comune de apărare, detaliile urmând a fi stabilite ulterior de statele membre. Comisarul european pentru apărare și spațiu, Andrius Kubilius, a menționat că Consiliul European își propune să prezinte opțiuni pentru proiecte comune de apărare statelor membre în jurul lunii iunie. Documentul subliniază importanța programelor collaborative pentru a accelera livrarea echipamentelor și pentru a spori capacitatea de producție a industriei europene de apărare. Kubilius a evitat să ofere ținte precise pentru cheltuielile de apărare ale statelor membre, sugerând totuși că o cotă de peste 2% din PIB este în concordanță cu un „nou nivel de ambiție”.
Actualitate
Armata SUA va continua transformarea rapidă a tehnologiei, în ciuda bugetului provizoriu
Actualitate
Caseta de directie are probleme si trebuie reconditionata?

Caseta de directie este una dintre cele mai importante piese de pe o masina. indiferent ca este mecanica asistata de o pompa hidraulica, electrica sau electro-hidraulica sau de o coloana electrica, ca este hidraulica sau electrica o caseta de directie face parte dintr-un ansamblu si este in directa relationare cu axul coloana volan, cu conducte sau cablaje, cu pompa sau coloana electrica cu vas de servo si asa mai departe. Dar cel mai important de stiut lucru este ca rolul ei este sa te ajute in virarea masinii, nu sa absoarba socurile gropilor de pe strazi sau sa compenseze cauciucuri uzate, jante deformate, rulmenti care huruie, discuri de frana ovalizate sau alte elemente defecte de pe masina.
Caseta de directie este gandita sa fie protejata de articulatia masinii! Rolul nostru de proprietari de autoturism ce circula pe drumurile publice si raspund de viata sau integritatea celorlalti participanti la trafic fie ei pietoni, conducatori auto sau pasageri este sa pastram masina in conditii tehnice cat mai bune! Ansamblul directie, alaturi de cel de franare au un statut special in reglementarile legale si anume fac parte din elementele de siguranta a circulatiei, daca nu avem grija macar de aceste elemente sa fie in conditii bune suntem un pericol public.
Am facut un studiu si am cautat pe internet pe site-ul RAR serviceurile autorizate din Romania sa repare casete de directie, cel mai mare si cu cel mai mare numar de recenziii de la clienti este service Tureal Steering Solutions din Bucuresti,Sector 1 alaturi de el in capitala mai exista inca trei serviceuri autorizate dar pe internet isi mai fac reclama inca 3 serviceuri neautorizate pentru operatiunea B1.4- reparatie caseta de directie si componentele acesteia. Am sunat la serviceurile neautorizate incercand sa luam un punct de vedere dar unul auzind ca sunt de la ziar a inchis telefonul iar al doi-lea a injurat spunand ca nimeni nu are ce sa-i faca ca au toate autoritatile la degetul mic iar vidul legislativ ce nu confera putere RAR de a face control la atelierele neautorizate le permite acestora sa functioneze iar cand fac greseli grave nu ai de fapt pe cine sa tragi la raspundere. Concluziile le trageti dumneavoastra!
Care sunt simptomele unei casete de directie defecte:
Caseta de directie hidraulica curge, bate sau are joc, caseta de directie electrica bate sau are joc, huruie sau nu mai functioneaza servodirectia, casetele de directie pot merge mai greu sau chiar mai usor doar in una dintre parti. Nu va jucati cu directia caci alaturi de franare sunt cele mai importante elemente de siguranta ale unei masini si pot pune in pericol nu doar pe ocupantii masinii dumneavoastra ci si pe ceilalti participanti la trafic, soferi sau pietoni!
O caseta de directie se poate strica din mai multe motive dar cel mai des intalnite defecte sunt circulatia cu articulatia fata defecta sau dezetansarea burdufelor de protectie aflate pe caseta de directie si pe bieleta de directie.
Cum evitam aceste defecte?
Pentru a afla si opinia unui specialist, am facut o cercetare si am aflat ca in Bucuresti exista cel mai mare atelier specializat in reparatia casetelor de directie din Europa de Est, TUREAL CASETE DIRECTIE, autorizat de RAR pentru reparatii de casete de directie, cu o experienta de peste 20 de ani in domeniu si i-am rugat sa ne spuna ce am putea face pentru a nu ajunge in situatia in care sa platim o suma mare pentru reparatia casetei de directie:
“Pentru a menține siguranța și durabilitatea sistemului de direcție, este esențial ca starea tehnică a articulației față să fie verificată periodic într-un atelier autorizat, dotat cu echipamente capabile să simuleze condițiile reale de drum – denivelări, treceri peste bumpere etc. Evitarea acestor verificări pe baza sfatului unui mecanic care spune că „mai merge și așa” doar pentru că nu dispune de uneltele sau expertiza necesară nu face decât să agraveze problema pe termen lung. Astfel, clientul riscă defectarea ireversibilă a casetei de direcție sau a altor componente costisitoare. Dacă bucșele uzate ar fi încă funcționale, producătorii le-ar proiecta direct în această stare. La fiecare frânare, greutatea vehiculului se transferă spre față, iar elementele menite să protejeze caseta de direcție, motorul și cutia de viteze nu își mai îndeplinesc rolul. Pe termen lung, acest lucru duce la costuri mai mari pentru client, care nici măcar nu-l poate trage la răspundere pe mecanicul ce și-a ascuns nepriceperea sub pretextul că îi protejează bugetul. În realitate, acesta preferă să efectueze doar operațiuni simple și să încaseze bani regulat, evitând reparațiile mai complexe ce ar necesita realinierea geometriei roților – un serviciu pentru care nu este pregătit.
În plus, verificarea periodică a burdufurilor de protecție este crucială. Acestea trebuie să fie etanșe, astfel încât atunci când sunt apăsate, să transmită mișcarea și către celălalt burduf, semn că aerul rămâne sigilat în interior. Problema reală nu este pierderea aerului, ci infiltrarea particulelor străine care pot compromite funcționarea casetei de direcție.” Multumim domnului Dorel Grab – Director General TUREAL CASETE DIRECTIE care a avut amabilitatea de a ne transmite aceste sfaturi.
Cat de grav este un defect la caseta de directie si cum trebuie sa procedez pentru reparatie?
In primul rand trebuie sa ne selectam un atelier specializat si autorizat RAR care sa raspunda de calitatea lucrarilor prestate. Pentru asta acel atelier trebuie sa aiba autorizatia RAR B1.4 unde B1 INSEAMNA AUTORIZARE PENTRU REPARATIILE COMPONENTELEOR AUTO IAR PUNCTUL 4 INSEAMNA SISTEMUL DE DIRECTIE. Au voie sa umble in caseta de directie alte serviceuri care nu au aceasta autorizare? NU! Pentru ca daca doresc sa se autorizeze trebuie sa faca dovada a doua lucruri simple: ca au documentatia de la producator, uneltele necesare si desigur testere profesionale pentru a verifica si elimina eventualele greseli si riscuri. Taxa catre RAR este de 80 lei/an, deci nu luati in considerare scuza ca din aceasta cauza nu se autorizeaza, realitatea este ca fac experiente pe siguranta noastra a tuturor!
Ulterior sunam, facem programare si incercati sa eliminati si cauzele care au dus la aceasta defectare a casetei de directie. Piesa noua fiind foarte scumpa in comparatie cu costul de 10-15% din valoarea piesei noi in cazul reconditionarii casetei de directie!
-
Exclusivacum 2 zile
Scandal electoral în penitenciar: Acuzații grave de manipulare și presiuni
-
Exclusivacum o zi
Ministrul Justiției, Radu Marinescu, vizită inedită la Penitenciarul Deva: un semnal puternic pentru reforma sistemului penitenciar
-
Exclusivacum 5 zile
Balada polițiștilor de la Prahova: Un cântec de lege, lemn și… porci! – Pamflet
-
Exclusivacum 3 zile
Ploiești: Cătălin Stavri, pseudo jurnalistul-mafiot în serviciul primarului Volosevici – O analiză amplă a rețelei de corupție
-
Exclusivacum 4 zile
Apocalipsa „Portocalei” – inculpatul Cătălin Stavri, pseudo-jurnalistul infractor sub asediul justiției
-
Exclusivacum 2 zile
Muntele corupției: Iepuri și capcane în Vălenii de Munte
-
Exclusivacum 2 zile
Scenariul fraudelor imobiliare: Figuri si umbre în dosarul White Tower & City Gate
-
Exclusivacum 3 zile
Turnul Babel al fraudei imobiliare: Cristi Ciolan, pionul necunoscut din scandalul White Tower & City Gate