Actualitate
Iohannis isi focalizeaza mesajele si activitatea pentru a satisface 9% dintre votanti
Marius Pieleanu a dat publicitatii, in seara zilei de 19 august, un sondaj unde, la intrebarea care a fost cel mai bun presedinte al Romaniei, 30% au spus ca Ceausescu, 15% Basescu, 7% Iohannis, 5% Iliescu si Constantinescu, iar 2% Dej.
Unii sunt mirati de procentul extrem de scazut in ceea ce-l priveste pe Iohannis, insa nu ar trebui sa fie.
Procentul extrem de scazut a celor care il considera pe Iohannis cel mai bun presedinte al Romaniei este confirmat de un sondaj recent facut de catre IRI (International Republican Institute) din SUA, din care rezulta ca nici macar liberalii nu sunt foarte satisfacuti cu activitatea lui Iohannis.
De pe la mijlocul lui 2015 tot spun ca Iohannis si PNL-ul au luat-o pe ulei, ca s-au indepartat de valorile democratice si de dreapta, insa multi imi tot comenteaza ca tin cu PSD-ul. In 2016 au fost doua cicluri electorale care mi-au confirmat afirmatiile, dar unii nu se trezesc nici acum.
Pentru cine se uita cu foarte mare atentie la sondajele „Eurobarometru” facute de Comisia Europeana in ultimii ani va constata o mutare a votantilor dinspre asa-zisa „dreapta” spre centru ori stanga, iar cauza principal este justitia.
Intre 2015 si 2016 increderea in justitie, conform sondajului Eurobarometru, a scazut cu 13%, fiind cea mai mare scadere intr-o institutie intr-un an la nivelul intregii UE. Aceasta scadere in increderea in justitie s-a vazut la vot in 2016. De atunci justitia este tot in picaj.
Am inclus mai jos cateva pagini din sondaul IRI unde veti vedea cum de Iohannis nu sunt satisfacuti nici macar cei care ar intra dpv al valorilor in categoria celor „de dreapta”.
In acest moment Iohannhis, PNL, USR si Ciolos, prin focalizarea doar pe asa-zisa anticoruptie, se bat pe un segment de votanti care este tot mai mic si nu depaseste 10-11%.
Oferta electorala venita din partea lui Iohannis si a PNL-ului, care se duc dupa extremismele neo-marxiste ale USR-ului si ale lui Ciolos, sunt departe de asteptarile si nevoile oamenilor.
Poza 1 (pagina 27): apartenenta politica
Dreapta (dupa standardele din Romania, adica „anti-PSD”): liberali (30%) + crestini-democrati (10%) + conservatori (7%) = 47%
Stanga: sociali democrati (24%) + socialisti (7%) = 31%
Poza 2 (pagina 58): satisfactia cu privire la activitatea de presedinte a lui Iohannis
39% satisfacuti vs. 60% nesatisfacuti
Comparabil cu apartenenta politica, 8% dintre cei „de dreapta” nu au incredere in Iohannis.
Daca va uitati, insa, cu atentie si la procentul de 39%, o sa vedeti ca doar 6% sunt „foarte satisfacuti” de activitatea lui Iohannis.
In sondajul lui Pieleanu procentul celor care considerau ca Iohannis e cel mai bun presedinte pe care l-a avut Romania de cand e republica e de 7%.
Pentru un presedinte in functie procentul celor „foarte satisfacuti” de activitatea lui Iohannis este EXTREM DE MIC.
Poza 3 (pagina 59): satisfactia pe grupe de varsta
Poza 4 (pagina 92): demografia pe grupe de varsta
Abia grupul de varsta 25-34 ani e peste jumate, respectiv 58%, „foarte” sau „destul” de satisfacut cu activitatea lui Iohannis. In rest, nici un grup nu trece de 50%.
Raportat la totalul populatiei, insa, grupul de 25-34 de ani reprezinta doar 17%. A se vede poza 4.
Altfel spus, doar din cei 17%, 58% au „incredere” in activitatea lui Iohannis. La restul categoriilor de varsta Iohannis nu trece de 50%.
Poza 5 (pagina 61): ce crede lumea despre prioritatile lui Iohannis
48% combaterea coruptiei
44% statul de drept
34% transparenta si buna guvernare
29% cresterea economica
Poza 6 (pagina 7): ce cred romanii despre cele mai urgente probleme ale Romaniei
Pensiile, standardul de viata, saracia, somaj (42%)
Lipsa locurilor de munca, salarii (15%)
Numai acestea impreuna fac 57%. Daca la acestea se adauga si sanatatea (20%), educatia (10%) si drumurile (9%), calculati singuri procentul problemelor cu care romanii cred ca se confrunta Romania si-i afecteaza direct.
Coruptia 31%
Independenta justitiei 7%
Total: 37%
In timp ce coruptia si independenta justitiei sunt concepte abstrace, ori chestiuni departe de ei, salariile, nivelul de trai, locurile de munca sunt chestiuni ce-i afecteaza direct ori sunt foarte aproape de ei.
Poza 7 (pagina 52): ce cred romanii despre impactul negativ direct al coruptiei in viata lor (adica nu in abstract, ci impact direct)
23% – nu a avut nici un impact negativ
34% – are putin impact negativ
31% – are ceva impact negativ
9% – are mult impact negativ
Prin urmare, din totalul de 97% cati si-au exprimat o opinie cu privire la subiectul coruptiei, numai 9% considera ca aceasta are mult impact negativ direct in viata lor. Acesta e procentul pe care se bate Iohannis, Ciolos, USR si PNL.
Coroborand datele din pozele 5, 6 si 7 se poate vedea discrepanta dintre perceptia oamenilor cu privire la prioritatile lui Iohannis si nevoile reale ale oamenilor si locul pe care coruptia il ocupa in aceasta lista.
Pe scurt, Iohannis isi focalizeaza mesajele si activitatea pentru a satisface 9% dintre votanti.
Poza 8 (pagina 22): gradul de incredeere pe care romanii il au in diverse institutii sa rezolve problemele din Romania. In cazul presedintelui:
11% – contribuie din plin la rezolvarea problemelor
32% – contribuie intr-o anumita masura
39% – nu contribuie suficient
18% – nu contribuie deloc
Din moment ce perceptia generala este ca Iohannis se focalizeaza pe anticoruptie, dar oamenii au nevoi directe si apropiata, de genul salarii, locuri de munca, e normal sa-l perceapa pe Iohannis ca nu face suficient ori nimic sa le rezolve problemele.
Poza 9 (pagina 60): in evaluarea presedintelui cat din urmatoarele considerente conteaza in evaluarea activitatii acestuia?
18% – in cea mai mare parte modul cum reprezinta Romania in politica externa
18% – in cea mai mare parte modul de implicare in politica interna
33% – modul de implicare in politica interna si externa
La politica interna am vazut mai sus ca Iohannis nu sta deloc bine, deoarece ceea ce ofera el nu este pe asteptarile ori nevoile marii majoritati a romanilor.
In urmatoarea fotografie vedeti cum sta si la politica externa.
Poza 10 (pagina 71): Cum credeti ca e pozitia Romaniei in lume?
4% – intr-o pozitie foarte puternica
16% – intr-o pozitie oarecum puternica
50% – intr-o pozitie oarecum slaba
26% – intr-o pozitia foarte slaba
Pozitie puternica (20%) vs. pozitie slaba (76%)
Asadar, nici la politica externe Iohannis nu ofera satisfactie asteptarilor romanilor.
Poza 11 (pagina 81): cat de multi agreeza ca Romania sa fie condusa in stilul lui Putin?
10% – foarte de acord
19% – cumva de acord
19% – cumva impotriva
49% – total impotriva
De acord 29% vs. impotriva 68%
Stilul de guvernare a lui Iohannis, care se foloseste de servicii si procurori, este unul preluat dupa modelul lui Putin, lucru care displace populatiei.
Contrar aparentelor, electoralul roman s-a educat norm in ultimii ani si e mult mai receptiv la valorile democratice decat asa-zisa dreapta crede.
Indiferent de ce vor arata pe moment sondajele de dupa violentele din 10 august, pe termen mediu si lung ce s-a intamplat atunci nu-l va ajuta pe Iohannis, PNL, USR si Ciolos. Toti acestia se bat pe acelasi segment de electorat care, din 2015 pana in prezent, este tot mai mic.
Ceea ce face Iohannis acum cu asa-zisa dreapta, facandu-o sa intreprinda actiuni contrare democratiei doar cu scopul de a-i securiza lui inca un mandat, va compromite in special PNL-ul pentru multe cicluri electorale de aici inainte. Chris Terhes – Romanian Community Coalition
Actualitate
PNL Prahova a depus astăzi, în Duminica Sfântă a Floriilor, lista de consilieri județeni pentru alegerile din 9 iunie
Liberalii vin în fața prahovenilor cu o echipă puternică, determinată să ducă mai departe proiectul „Prahova pe Primul Loc” al președintelui Consiliului Județean Prahova, Iulian Dumitrescu.
În ultimii 3 ani, în mandatul de președinte a lui Iulian Dumitrescu, județul Prahova a atras cele mai mari fonduri pentru investiții publice din ultimii 34 de ani. Vorbim de:
– 3 miliarde de Euro – Fonduri europene contractate de CJ Prahova în perioada 2021-2024, de 50 de ori mai mult decât în perioada 2016-2020
– 2.439.024 Euro/zi – Fonduri europene aduse de Consiliul Județean în județul Prahova
Bugetul Consiliului Județean Prahova a crescut de 3 ori din 2020 până în 2024
Consiliul Județean Prahova are, în 2024, al doilea buget de investiții din România, după Consiliul Județean Bihor.
Actualitate
”Am încheiat „aventura” mea politică în AUR”
(Preluare Inpolitics):
”Am încheiat „aventura” mea politică în AUR. În tot acest timp am reușit sa închegăm o echipă frumoasă și unită la Sectorul 1, într-un partid care cu greu poate fi numit partid politic, unde oamenii nu contează, unde interesele politice ale partidului nu primează, ci doar interesele de moment ale unor persoane pe care le numeri pe degetele de la o mâna. Din eleganță, nu o sa dezvolt aici si nici nu o sa dau detalii pentru ca ar însemna sa cobor la un nivel care nu mă caracterizează, dar care este un mod de lucru constant în acest partid. Am decis sa fac această postare pentru colegii mei din organizația Sectorului 1, cărora le mulțumesc pentru tot sprijinul acordat si pentru prietenia lor!” a anunțat azi pe Facebook, Mihail Dojană, coordonatorul campaniei partidului de la sectorul 1 și unul dintre finanțatorii partidului.
Actualitate
PNL a intrat oficial in competiția electorală de la Ploiești cu doctorul Bogdan Nica pentru funcția de primar/”Planul meu pentru Ploiești”
PNL a intrat oficial in competiția electorală de la Ploiești cu doctorul Bogdan Nica pentru funcția de primar și cu o echipa valoroasa pentru Consiliu Local condusă de doctorul Dan Oprea, Radu Simionescu inițiatorul proiectului “Ploiesti- Capitala Tineretului din România”, ziaristul Simona Popescu și avocații Valentin Marcu și Vlad Frusina!
”Planul meu pentru Ploiești”:
”Stimați ploieșteni,
Sunt Bogdan Nica și am onoarea să candidez din partea Partidului Național Liberal pentru cea mai înaltă funcție din orașul nostru.
De ce ”Planul meu pentru Ploiești” și nu un program electoral convențional, așa cum mulți s-ar fi așteptat ?
Orașul nostru nu se află pe drumul bun. Vedem, simțim, trăim. Am fi putut fi departe, dar din varii motive au fost ratate fonduri importante. Nu este cazul să privim înapoi, în afară de învățămintele pe care le avem de asimilat din greșeli. Contează doar ceea ce va urma!
Ploieștiul este un oraș puternic, cu o economie care îi poate asigura un trai mai mult decât decent, un trai bun pe care ploieștenii îl merită. Administrația locală este obligată să vină în întâmpinarea mediului de afaceri, să fie deschisă comunicării, să asigure infrastructură modernă pentru dezvoltarea acestui mediu. Beneficiile se întorc spre comunitate, iar taxele plătite de ploieșteni constituie fondul din care dezvoltăm orașul.
Este timpul să avem un plan, să nu se mai lucreze ”după ureche”, să nu mai învinovățim pe nimeni pentru ceea ce un primar poate și trebuie să facă, așa cum îl obligă statutul, așa cum îl obligă obrazul în fața celor care îl plătesc. Primarul este angajatul oamenilor, nu invers!
Lansez în spațiul public documentul atașat acestui comunicat și doresc să îl analizați, să îl discutăm și să îl punem în practică pentru următorul ciclu administrativ. Aștept sugestiile și argumentele atât în mediul online, cât și la întâlnirile pe care le vom avea în toate cartierele Ploieștiului. Vă mulțumesc! Doctor Bogdan Nica”
Planul meu pentru Ploiești – Programul electoral al lui Bogdan Nica
Reparația pasajelor subterane din Bariera București. Termen de execuție: 12–24 luni de la preluarea mandatului;
Marcarea corectă a străzilor, înlocuirea indicatoarelor rutiere și creșterea vizibilității acestora. Termen de execuție: 3 luni;
Crearea unor noi drumuri pentru decongestionarea traficului rutier la intrarea și ieșirea din oraș. Termen de execuție: 12–18 luni;
Obligarea companiilor, care dețin guri de vizitare pe domeniul public, să rezolve problema aducerii capacelor de canal la nivelul asfaltului. Termen de execuție: 3-6 luni;
Refacerea trotuarelor și amenajarea de rampe de acces, pentru persoa- nele în dificultate, la toate instituțiile și companiile de interes public din Ploiești. Termen de execuție: 12 luni;
Reparația pasajelor rutiere care au fost expertizate și încadrate cu risc seismic, de exemplu podul de la Gara de Sud. Termen de execuție: 24–48 luni;
Implementarea unui sistem inteligent de semaforizare care să conducă la fluidizarea traficului. Termen de execuție: 18–24 luni.
Parcări
Demolarea tuturor construcțiilor ilegale de pe domeniul public și utilizarea spațiilor astfel elibe-rate pentru crearea de noi locuri de parcare. Termen de execuție: 3-6 luni;
Identificarea, în fiecare cartier, a spațiilor publice abandonate și transformarea acestora în parcări pentru rive- rani și spații de socializare. Termen de execuție: 6-12 luni;
Amenajarea, cu dotări decente și în zone accesibile, de spații, pentru parcarea mașinilor de serviciu (>3,5 tone), în scopul eliberării parcărilor din zona blocurilor. Termen de execuție: 3-6 luni; )
Eliberarea domeniului public de mașinile abandonate. Simplificarea procedurii de ridicare de către SGU. Reducerea termenului de ridicare de la înștiințare până la ridicarea propriu zisă. Termen de execuție: 6-12 luni.
Salubritate
Aplicarea de urgență a clauzei contractuale care obligă operatorul să mo-
dernizeze și să doteze platformele de gunoi din zona blocurilor, cu pubele noi. Termen de execuție: 6-12 luni;
Spălarea și igienizarea platformelor de gunoi, inclusiv a pubelelor, după fiecare ridicare a deșeurilor. Termen de execuție: 0-3 luni;
Implementarea sistemului de colectare a deșeurilor reciclabile de la populație (atât din zona blocurilor cât și de la case) astfel încât tariful să scadă cu cel puțin 30%. Termen de execuție: 3-6 luni;
Spații verzi și locuri de joacă
Reabilitarea tuturor parcurilor și spațiilor verzi din Ploiești. Termen de execuție: 12-18 luni;
Reamenajarea spațiilor verzi de la blocuri cu implicarea asociațiilor de proprietari. Termen de execuție: 9-12 luni;
„Înverzirea” tuturor spațiilor publice aferente infrastructurii rutiere: sensuri giratorii, scuaruri, etc. Termen de e- xecuție: 9-18 luni;
Toaletarea arborilor și înlocuirea celor uscați, astfel încât să fie eliminat riscul producerii unor accidente care se pot solda cu pagube mate-
riale și chiar cu victime, având în vedere fenomenele meteorologice din ce în ce mai violente. Termen de execuție: 6-12 luni;
Repararea, modernizarea și dotarea cu elemente noi a locurilor de joacă existente și înființarea unora noi în fiecare cartier. Termen de execuție: 12–18 luni;
Rezolvarea legală a problemei câinilor fără stăpân. Termen de implementare: imediat.
Mobilitate și reducerea poluării
Modernizarea parcului auto al orașului cu mij- loace de transport noi, de preferat fabricate în România. Termen de execuție: 18-24 luni;
Extinderea traseelor TCE în localitățile limitrofe, pentru crearea unui sistem de transport public metropolitan. Termen de execuție: 9-12 luni;
Încurajarea folosirii transportului public prin introducerea unui program al „zilelor de transport gratuit” pentru toți călătorii. Termen de execuție: 6–9 luni;
Crearea infrastructurii necesare pentru stimularea folosirii bicicletelor și a celorlalte mijloace de transport personal alternative, ca mijloace de transport sigur pe teritoriul întregului oraș. Termen de execuție: 18–24 luni;
Crearea rețelei kiss&ride în zonele tuturor unităților de învățământ. Termen de execuție: 12–24 luni;
Crearea de „păduri urbane” pe principalele axe/bulevarde ale orașului, prin plantarea de copaci și plante rezistente la poluare. Termen de execuție: permanent;
Încurajarea și susținerea campaniilor de plantări pentru crearea de „centuri verzi” ale orașului. Termen de execuție: permanent;
Cooptarea agenților economici cu potențial poluator, în activități comune, care să aibă ca scop implementarea de măsuri privind reducerea poluării. Termen de execuție: 6–9 luni.
Siguranța cetățeanului
Transformarea Poliției Locale dintr-o instituție birocratică (în prezent peste 50% dintre angajați sunt funcționari de birou) într-una în slujba cetățeanului. Termen de implementare: 6 luni – 12 luni;
Intensificarea patrulării polițiștilor locali în zona unităților de învățământ, în zonele aglomerate (piețe) și mijloacele de transport în comun. Termen de implementare: 3 luni;
Reparația și extinderea sistemului de monitorizare video (acesta există, dar nu funcționează) în intersecții și zonele aglomerate, pentru o intervenție rapidă în cazul unor accidente/incidente. Termen de execuție: 3-6 luni;
Instalarea de camere video în zona de intrare în școli și grădinițe. Termen de execuție: 3-6 luni;
Colaborarea cu Poliția Națională și Jandarmeria pentru intensificarea patrulării, mai ales pe timpul nopții, în zone unde cetățenii reclamă tulburarea liniștii și ordinii publice. Termen de implementare: 3 luni.
Anveloparea blocurilor și consolidarea clădirilor
Continuarea identificării clădirilor cu risc seismic și consolidarea lor. Termen de execuție: 12-36 luni
Continuarea programului de anvelopare a blocurilor: Termen de execu- ție: 12-48 luni
Termoficare
Plata la timp a facturilor Termo Ploiești a subvenției la apă caldă și căldură. Termen de implementare: imediat;
Investiții în infrastructura primară și secundară de distribuție a agentului termic. Termen de execuție: 24-48 de luni;
Modernizarea capacității de producție pentru reducerea consumului de gaze și, implicit, a costurilor. Termen de
execuție: 12-24 de luni;
Montarea de module termice la fiecare bloc, ceea ce va permite locatarilor să stabilească temperatura optimă și programul de furnizare a căldurii. În plus, va fi rezolvată problema apei calde de la etajele superioare, iar facturile pot scădea până la 30%. Termen de execuție: 24-48 de luni.
Apă și canalizare
Demararea negocierilor cu operatorul pentru reducerea tarifelor de racordare la apă, dar mai ales la canalizare. Termen de implementare: 3 luni;
Monitorizarea contractului cu operatorul astfel încât gradul de acoperire a rețelei de apă și canalizare să fie de 100%. Începerea discuțiilor pentru efectuare planificării: imediat;
Rezolvarea problemelor stației de epurare a orașului. Începerea acțiunilor: imediat;
Rezolvarea problemei canalizării cartierului Mitică Apostol. Începerea acțiunilor: imediat.
Mediu de afaceri
Acordarea de facilități activităților economice de pe teritoriul orașului. Termen de începere a planificării: imediat;
Sprijinirea dezvoltării unui antreprenoriat local în industria ospitalității și a restaurantelor, prin aplicarea principiului: „ploieștenii primii”, la toate manifestările organizate de Primărie. Termen de execuție: imediat;
Sprijinirea investitorilor prin dezvoltarea infrastructurii în zonele de dezvoltare a orașului, în coordonare cu necesitățile acestora. Termen de execuție: imediat;
Încurajarea participării mediului de afaceri la luarea deciziilor administrative. Termen de începere a planificării: imediat;
Amplificarea activității și multiplicarea punctelor de tip „Ghișeu Unic” în scopul reducerii la maximum a birocrației. Termen de începere a planificării: imediat.
Educație
Încurajarea colaborărilor între școli și Primărie prin identificarea și susținerea de proiecte comune. Termen de începere a planificării: imediat;
Susținerea de către Primărie a tuturor măsurilor propuse de unitățile școlare, care au drept scop optimizarea procesului educațional, pentru copiii și tinerii orașului. Termen de începere a planificării: imediat;
Încurajarea, susținerea și premierea performanței în școli prin acordarea de burse, finanțări și alte forme de sprijin pentru elevii, echipele și proiectele meritorii. Termen de începere a planificării: imediat;
Îmbunătățirea și/sau dezvoltarea bazei sportive a fiecărei unități de învățământ. Termen de începere a planificării: imediat;
Încurajarea și susținerea formelor asociative între unitățile de învățământ, în vederea realizării de proiecte educaționale comune. Termen de începere a planificării: imediat.
Universitate
Crearea unui plan pe termen lung pentru dezvoltarea unui parteneriat durabil cu Universitatea Petrol și Gaze, care trebuie să fie unul dintre motoarele puternice ale dezvoltării orașului. Termen de începere a planificării: imediat.
Sport și Timp liber
Restructurarea activității Clubului Sportiv Municipal în scopul servirii ideii de încurajare a sportului de masă, în special pentru copii și tineri. Termen de execuție: 12 luni – 18 luni.
Sprijinirea clubului de fotbal Petrolul Ploiești
prin apeluri către mediul de afaceri pentru susținerea activității echipei și alte măsuri care să asigure susținerea performanței spor- tive. Termen de implementare: permanent;
Susținerea inițiativei private în domeniul sportului. Termen de implementare: permanent;
Crearea unui departament de organizare și/sau coordonare a activităților de timp liber pe raza municipiului, care să exploateze armonios și eficient infrastructura constituită din: Parcul Constantin Stere, Stadionul Petrolul, Centrul Orașului, Sala Sporturilor, Parcul Municipal Vest și Hipodrom.
Sănătate
Rezolvarea de urgență a problemelor clădirilor celor două spitale administrate de Primărie: Pediatrie și Muni- cipal ”Schuller”, prin consolidarea acestora, într-o primă fază. Termen de începere a pla- nificării: imediat;
Identificarea unei soluții viabile pentru activitatea Spitalului de Pediatrie. Termen de începere a planificării: imediat;
Armonizarea activității medicale a spitale- lor de pe teritoriul întregului oraș, în scopul asigurării accesului la act medical de calitate pentru cât mai mulți beneficiari. Termen de începere a planificării: imediat;
Încurajarea dezvoltării parteneriatului Consiliului Județean cu Universitatea Carol Davila, în sensul deschiderii de noi secții și noi locuri pentru viitorii studenți, la Ploiești. Termen de începere a planificării: imediat.
Cultură și Artă
Sprijinirea de către Primăria Ploiești a tuturor activităților culturale și artistice care au loc pe teritoriul municipiului. Termen de începere a planificării: imediat;
Încurajarea artiștilor locali prin sponsorizări și încurajarea actelor de mecenat. Termen de începere a planificării: imediat;
Crearea unei galerii de artă în clădirea Primăriei, astfel încât artiștii orașului să-și poată expune lucrările într-un mediu cât mai adecvat. Termen de începere a planificării: imediat. (Sava N.).
-
Exclusivacum 4 zile
Dupa protestele lucrătorilor poștali ies la iveala ERORI GRAVE ALE MANAGERULUI GENERAL de la Compania Națională POȘTA ROMÂNĂ S.A.
-
Exclusivacum 4 zile
Mafia lui Portocala ajunge la alt nivel, procurori falși, firme de paza, politisti corupti, totul în mijlocul „urbei lui Caragiale”/ Orasul acaparat de mafie (I)
-
Exclusivacum 5 zile
Primăria Ploiesti ii face campanie electorală, pe bani publici, candidatului – Andrei Volosevici (candidat PSD!)?/DNA si Curtea de Conturi fac „joc de glezne”?
-
Administratieacum 2 zile
PSD Prahova cu aceleaşi metehne si mizerie/Cristian Buzea (PNL): Daneluş Costea şi Virgil Nanu, vinovați de punerea în pericol a vieții cetățenilor în cazul surpărilor de la Slănic. Doar o minune dumnezeiască a făcut să nu avem la victime omeneşti.
-
Actualitateacum 2 zile
PSD Prahova nici nu știi, cât de mic începi să fii! Candidatura lui Nicolae Drăgan la Primăria Târgsoru Vechi respinsă de Judecătorie! Se caută un nou candidat!
-
Exclusivacum 5 zile
Tupeul fără margini al USR-iștilor a făcut din reforma pensiilor militare subiect de condiționare PNRR
-
Exclusivacum 4 zile
Polițiștii protestează, din nou, la Constanța
-
Exclusivacum 2 zile
Avem multe locuri libere și la ISU, pline de ”salarii nesimțite”, ”privilegiați”, ”necontributivi”, locuri ce abia așteaptă să fie umplută cu cetele asmuțate odinioară de USR si PLUS (REPER)