Connect with us

Actualitate

Pompe funebre București – consultanță gratuită

Publicat

pe

Pompe funebre București – consultanță gratuită

Moartea și pierderea unei ființe dragi este inevitabilă. Aceste momente aduc tristețe și durere în inimile celor care pierd pe cineva drag.

Organizarea unei ceremonii de înmormântare implică multa muncă. Aici intervin firmele specializate în servicii funerare care sunt pregătite pentru a face față la fiecare detaliu pentru a duce la bun sfârșit sarcina pe care trebuie să o îndeplinească pentru pregătirea decedatului, a înmormântării și celelalte servicii cerute de clienți.

Funerare Rainbow Dorobanțu este o firmă specializată cu o vastă experiență în servicii funerare complete și profesionale. Serviciile noastre sunt complete, pregătim ceremonii de înmormântare, pregătiri pentru înhumare, repatrierea decedațiilor din străinătate.

Fiecare cliente este sfătuit și informat cu exactitate despre toate serviciile pe care le oferim. Echipa noastra oferă consultanță gratuită la orice oră pentru a oferi informații exacte despre serviciile oferite, prețurile și pași pe care trebuie urmați pentru a pregăti ultimul drum al defunctului.

Prețurile sunt stabilite cu atenție fără a profita de durerea adusă pe care o resimte familile îndoliate.

In momentele grele orice familie și persoană are nevoie de sprijin moral și sfaturi pentru a pregăti corect într-un mod demn o înmormântare. Detalile legate de evenimentul înmormântării și celelalte pregătiri le puteți afla pasc cu pas prin consultanța gratuită oferită de echipa noastră.

Clienții care apelează la serviciile funerare oferite de Funerare Rainbow Dorobanțu pot opta pentru pachetele de servicii funerare.

Toate pachetele funerare includ accesoriile și elementele de bază ale înmormântarii, precum sicriul și crucea dar și alte elemente necesare.

Mai multe informații: Adresa București, Str. Leoata nr. 14, sector 6

Email: funerarerainbow@yahoo.ro

Telefon: 0753.30.40.50

 

Actualitate

Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA

Publicat

pe

De

În cadrul conferinței Air and Space Forces Association (AFA) din acest an, deși spațiul expozițional a fost dominat de vehicule aeriene fără pilot (UAV) de mari dimensiuni, componentele mai compacte au avut o prezență notabilă: motoarele mici destinate sistemelor mai „attritabile”.

„Un semnal de cerere clar” pentru motoare mai mici

„Este clar că există un fel de semnal de cerere”, a declarat Byron Callan, director general la Capital Alpha Partners, într-un interviu pentru Breaking Defense despre multitudinea de companii care concurează pentru motoare mai mici la AFA și în alte locuri. „M-a frapat”.

De la startup-uri la companii consacrate, companiile au profitat de conferința AFA din acest an pentru a-și expune produsele potrivite pentru spațiul motoarelor entry-level, care ar putea fi utilizate pentru drone Collaborative Combat Aircraft (CCA), rachete de croazieră sau alte vehicule aeriene care ar oferi o masă accesibilă de muniție.

Noutăți și oferte diverse la AFA 2025

Printre companiile prezente la AFA, Honeywell, de exemplu, a dezvăluit un nou motor cu tracțiune de 1.600 de lire, denumit HON1600, adăugând o altă unitate de propulsie ofertelor CCA ale companiei, alături de F124, cu tracțiune mai mare. TJ Pope, directorul superior al Honeywell pentru strategia motoarelor, a declarat într-un interviu că abordarea companiei este „cu risc scăzut”, în parte prin valorificarea experienței extinse în fabricarea unităților de putere auxiliare, a căror lanț de aprovizionare și facilități de producție pot fi reutilizate pentru producerea de motoare mici.

Pratt & Whitney, o subsidiară a gigantului din domeniul apărării RTX, a declarat într-un comunicat de presă publicat în timpul AFA că urmărește „o nouă familie de motoare” care pot varia de la 500 la 1.800 de lire de tracțiune.

Rolls-Royce, la rândul său, a expus motorul Orpheus, o familie de unități de propulsie dezvoltate în comun cu Ministerul Apărării din Marea Britanie.

„Familia Orpheus vizează multiple oportunități potențiale viitoare, dintre care una este piața CCA attritabilă”, a declarat Emma Russell, manager de program OrpheusWorks, pentru Breaking Defense într-un interviu la expoziție. Evidențiind aproximativ 120 de evenimente de testare și 40 de ore de funcționare a motorului, Russell a spus că compania are „cunoștințe excelente” despre designul Orpheus, care „vizează cu adevărat un lanț de aprovizionare diferit [comparativ] cu ceea ce Rolls Royce este obișnuit să utilizeze” pentru a obține „o cale către o producție cu costuri reduse”.

Firmele mai mici și-au spus cuvântul, inclusiv JetCat Defense, o asociere în participație între o companie germană și o filială americană a unei firme israeliene. Aceasta a adus noile sale unități de propulsie P420 și P850, despre care compania spune că oferă 100 și, respectiv, 200 de lire de tracțiune.

Startup-ul BeeHive Industries a anunțat, de asemenea, la expoziție că motorul său Frenzy, cu o tracțiune de 200 de lire, aflat sub contract cu Forțele Aeriene ale SUA, a atins etape de dezvoltare și intenționează să înceapă testele de zbor „la începutul anului 2026”.

Incertitudini privind designul CCA

În timp ce cererea de unități de propulsie mai accesibile pentru muniție este mare, firmele merg mai departe cu oferte fără informații complete despre un factor de stimulare major: programul CCA.

Forțele Aeriene au ales două fuselaje mai mari pentru prima tranșă a programului, dar nu au precizat dacă vor pune accent pe sisteme entry-level, high-end sau intermediare pentru o rundă următoare de contracte CCA. Acesta a mers mai departe cu o cerere de propuneri pentru motoare în intervalul de tracțiune mai mic, deși un oficial al serviciului a declarat că RFP-ul are ca scop susținerea unui segment inactiv al pieței pentru a oferi guvernului mai multe opțiuni. (Marina va fi probabil un alt cumpărător semnificativ de CCA și a emis recent contracte pentru propriul program de aripă de dronă, după cum a raportat anterior Breaking Defense, deși aceste premii sunt doar pentru „design conceptual”.)

Detaliile exacte despre ceea ce cer Forțele Aeriene industriei, cel puțin în domeniul public, sunt greu de stabilit, deoarece serviciul pare să rețină unele informații din motive de securitate. Forțele Aeriene nu au răspuns la întrebarea Breaking Defense până la ora publicării, când au fost întrebate ce a fost comunicat industriei.

Forțele Aeriene au făcut anterior public un sondaj al industriei, care se afla aproximativ în domeniul clasei de tracțiune medie: o cerere de informații privind motoarele într-un interval de tracțiune de 3.000 până la 8.000 de lire, emisă la sfârșitul anului 2023.

O sursă din industrie, căreia i s-a acordat anonimatul pentru a discuta detalii sensibile, a declarat că ceea ce au lansat Forțele Aeriene în clasa medie de tracțiune „se încadrează în plicul a ceea ce ați văzut înainte”. Cu toate acestea, serviciul nu a lansat un RFP pentru un motor în acest interval, cu atât mai puțin a emis cerințe pentru un vehicul aerian.

Până în prezent, detaliile sunt mai ușor disponibile pentru prima rundă CCA a Forțelor Aeriene, sau „tranșă”, în care Anduril și General Atomics se confruntă. Potrivit Aviation Week, oferta CCA a Anduril va zbura cu un motor Williams International FJ44-4 care are o tracțiune de 3.600 de lire. General Atomics nu a dezvăluit unitatea de propulsie pentru oferta sa CCA, dar a spus că aeronava este compatibilă cu mai multe motoare.

Callan a subliniat că o parte din motivul incertitudinii, dincolo de întrebările persistente despre modul în care CCA va fi utilizat operațional, ar putea avea de-a face cu schimbările de conducere de la Forțele Aeriene. Gen. Kenneth Wilsbach a fost nominalizat abia acum pentru a servi drept următorul șef de stat major al Forțelor Aeriene, iar lideri civili precum secretarul Forțelor Aeriene Troy Meink sunt în funcție de doar câteva luni.

„Încă cred că ne aflăm într-o perioadă de tranziție”, a spus Callan, adăugând că o „linie de vedere mai bună” ar putea veni în bugetul Pentagonului pentru anul fiscal 2027.

O provocare cheie pentru industrie este, de asemenea, fabricarea de motoare care nu sunt neapărat construite pentru a dura pentru ceea ce ar fi aeronave mai attritabile, contrar sarcinii tradiționale a inginerilor aerospațiali de a proiecta motoare cu durată lungă de viață și toleranțe ridicate.

„Schimbarea acestei paradigme nu este cu siguranță un lucru ușor de făcut”, a spus Pope de la Honeywell, indicând inovații precum fabricarea aditivă și compromisuri în răcire și durata de viață, deoarece motoarele nu sunt menite să funcționeze atât de mult. Când vine vorba de motoare CCA mai mici, „presupunerea mea este că va fi un număr de două cifre din punct de vedere al ciclului de viață”, a adăugat el, referindu-se la numărul de ore de zbor pe care se așteaptă ca motorul să le înregistreze.

Pentru motoarele care sunt „ceva la mijloc” între a fi consumabile și a dura mii de ore, „aceasta este o abordare complet nouă sau o combinație de abordări”, a declarat Richard Aboulafia, director general la AeroDynamic Advisory, într-un interviu pentru Breaking Defense.

„Aș crede că incumbenții” – unii dintre care pot reutiliza ofertele comerciale pentru aplicații militare – „încă au avantajul”, a observat Aboulafia. „Turbinele nu sunt un spațiu care poate fi ușor perturbat cu noi tehnologii. Dar, pe de altă parte, poate că aceasta este una dintre acele zone în care un startup ar putea adopta o abordare complet curată.”

Considerații de piață și „pariuri prudente”

Noii intrați în speranța de a furniza motoare cu tracțiune mai mică se alătură unui domeniu care a devenit din ce în ce mai aglomerat în ultimul an, prezentând echipe precum una formată din GE Aerospace și Kratos. Firmele care fac o incursiune în motoare mai mici vor merge mai departe față în față cu furnizori consacrați precum Williams International, care furnizează motoare pentru racheta Tomahawk printre alte sisteme.

Cu toate acestea, analiștii au declarat pentru Breaking Defense că vor exista probabil destul de multe oportunități pentru ca aceste companii să le urmărească.

„Aceasta este cu siguranță o piață în creștere. Va dura ceva timp pentru a ajunge acolo, dar ați putea vedea cu ușurință sute de vehicule aeriene”, unele cu dimensiuni și cerințe potențial diferite, „construite pe an pe această piață cândva la începutul anilor 2030”, a spus Aboulafia.

„Pariurile” pe care companiile le fac pentru a investi în dezvoltarea motoarelor „nu sunt neapărat majore”, a spus Callan. „Le-aș numi pariuri prudente.”

O creștere globală a cheltuielilor pentru apărare poartă, de asemenea, o anumită tensiune pentru companii, care s-au arătat nerăbdătoare să facă afaceri CCA în străinătate. Aboulafia și Callan au subliniat amândoi că este probabil ca cumpărătorii străini să dorească să aibă un anumit control suveran asupra programelor lor, inclusiv prin fabricarea de sisteme cheie în interiorul granițelor lor.

„În general, cred că europenii vor cumpăra european”, a spus Callan ca exemplu. „Deocamdată, cred că companiile americane, cea mai mare piață a lor va fi SUA”, a continuat el, indicând posibilitatea suplimentară a unor amprente de producție „multidomestice”.

Întrebat dacă piața motoarelor mai mici devine deja suprasaturată, Callan a spus că este „prea devreme pentru a spune”. Cu toate acestea, a spus el, „Singurul lucru de care aș fi sceptic este, va fi un câștigător care ia totul” – o filozofie pe care Pentagonul a încercat, de asemenea, să o insufle în programele sale CCA.

„Există un consens aproape universal că CCA sunt viitorul luptei aeriene, dar există foarte puțin consens cu privire la modul în care arată”, a spus Aboulafia, menționând alura „ireproșabilă” de a furniza unități de propulsie pentru potențial mii de sisteme. „Deci, vor exista câștigători și perdanți? Absolut. Dar nu poți ignora această piață.”

Citeste in continuare

Actualitate

Generalul Kenneth Wilsbach, ales de Donald Trump pentru a conduce Forțele Aeriene ale SUA, pe fondul controverselor și al tensiunilor cu China

Publicat

pe

De

Într-o decizie surprinzătoare, președintele Donald Trump l-a selectat oficial pe generalul Kenneth Wilsbach pentru a ocupa funcția de șef de Stat Major al Forțelor Aeriene, conform unei notificări transmise Congresului. Anunțul vine după o perioadă de incertitudine marcată de dezbateri intense și campanii neobișnuite în cadrul comunității aviatice.

O nominalizare atipică, presărată cu obstacole

Breaking Defense a raportat în premieră, pe 26 septembrie, că Wilsbach era alegerea lui Trump pentru a-l înlocui pe generalul David Allvin, care a anunțat neașteptat luna trecută că se va retrage din funcția de ofițer uniformat de rang înalt al serviciului în noiembrie, la jumătatea mandatului său de patru ani.

Drumul lui Wilsbach spre funcția de șef de stat major a fost unul neobișnuit, comparativ cu procesul tipic de nominalizare birocratică. Totul a început când a demisionat din funcția de șef al Comandamentului de Luptă Aeriană în august. Generalul cu patru stele a anunțat la momentul respectiv că intenționează să se pensioneze, însă, când Allvin și-a anunțat plecarea câteva zile mai târziu, Wilsbach a apărut ulterior ca favorit pentru acest post.

Controverse legate de politicile DEI și o campanie inedită

Candidatura generalului a părut apoi blocată după ce conturi de social media au denunțat declarațiile anterioare ale lui Wilsbach privind diversitatea, echitatea și incluziunea (DEI), susținând în schimb pe șeful Comandamentului de Grevă Globală al Forțelor Aeriene, generalul Thomas Bussiere, pentru funcția de conducere a serviciului. Bussiere fusese anterior ales să ocupe funcția de viceșef al Forțelor Aeriene, dar Aviation Week a raportat că nominalizarea sa a fost retrasă.

Această campanie fără precedent pentru rolul militar de conducere al Forțelor Aeriene a devenit subiectul principal de discuție în cadrul comunității aviatice și a fost un subiect fierbinte printre participanții la conferința Asociației Forțelor Aeriene și Spațiale de săptămâna trecută. Secretarul Forțelor Aeriene, Troy Meink, într-o conferință de presă cu reporterii pe 22 septembrie, a minimalizat îngrijorările conform cărora serviciul ar rămâne fără lider în funcția sa uniformată de conducere, spunând că „esențialul este că nu vom rămâne fără un șef”.

Depășirea blocajului și tensiuni geopolitice

Apoi, pe 26 septembrie, surse au declarat pentru Breaking Defense că candidatura lui Wilsbach pentru funcția de șef de stat major a depășit blocajul și că nominalizarea generalului pentru acest post era așteptată în zilele următoare. Senatul a primit oficial nominalizarea sa luni seara, conform notificării transmise Congresului.

Wilsbach este pilot de vânătoare, pilotând aeronave precum F-22 Raptor, F-15 și F-16. Dacă va fi confirmat, el va ghida Forțele Aeriene printr-o serie de transformări în curs sub administrația Trump și va servi într-o perioadă critică, pe măsură ce cresc temerile că China ar putea invada Taiwanul și ar invoca un răspuns din partea SUA.

Atenționări privind interceptările aeriene chineze

În nume propriu, Wilsbach a comandat forțe în timpul a ceea ce el a numit interceptări „complet neprofesionale și total nesigure” de către piloții chinezi.

„Ceea ce este deranjant este că… răspunsul lor tipic este: ‘Este vina ta, pentru că acest lucru nu s-ar fi întâmplat dacă nu erai aici'”, a declarat Wilsbach reporterilor în septembrie 2023, referindu-se la cazurile în care oficialii americani au reușit să-i confrunte pe omologii lor chinezi cu privire la interceptări.

„Faceți-o în siguranță, faceți-o profesional și totul va fi bine”, a spus Wilsbach. „Nu vom avea o eroare de calcul. Nu vom avea un dezastru.”

Citeste in continuare

Actualitate

Războiul modern cere arme noi: Anduril și RTX lansează rachete sol-sol și atrag atenția Pentagonului

Publicat

pe

De

Contractorii din domeniul apărării răspund cererii tot mai mari de muniție, prezentând versiuni lansate de la sol ale armelor existente.

La conferința AFA din apropierea Washingtonului, contractorii din domeniul apărării, Anduril și RTX, au dezvăluit versiuni lansate de la sol ale munițiilor existente, semnalând o cerere tot mai mare de astfel de arme pe piață, în contextul testelor de pe câmpul de luptă modern.

Suport politic rapid și finanțare potențială

La doar o zi după încheierea conferinței, majoritatea republicană din Comisia pentru Servicii Armate a Senatului a lăudat oferta Anduril, angajându-se că un program militar dedicat va achiziționa noua capacitate.

„În prezent, nu există niciun program pentru aceste tipuri de rachete, dar va exista în curând”, a postat contul Republican SASC pe X, adăugând că 25 de milioane de dolari puși deoparte în „One Big Beautiful Bill” al președintelui Donald Trump vor „accelera dezvoltarea” acestei clase de arme.

Anduril Barracuda-500: O rachetă de croazieră adaptată pentru lansare de la sol

Anduril a anunțat la conferința AFA că actualizează racheta de croazieră Barracuda-500 pentru a fi lansată de la sol. Versiunea lansată din aer a Barracuda-500, anunțată anul trecut, ar putea oferi o rază de acțiune de peste 500 de mile marine și poate transporta o încărcătură de peste 100 de lire sterline.

„În ultimele luni, a fost foarte clar că prioritatea” pentru Pentagon și conducerea Congresului „este corectarea decalajului nostru de muniție”, a declarat Diem Salmon, vicepreședinte Anduril pentru Air Dominance and Strike, într-un briefing cu reporterii marți. „Cred că acest lucru s-a intensificat de fapt în ceea ce privește prioritizarea și concentrarea recent, iar dorința este de a remedia în cele din urmă ceea ce a fost o problemă în inventarul nostru de rachete, care are deja zeci de ani.”

RTX StormBreaker: Precizie adaptabilă de la sol

RTX, prin filiala sa Raytheon, a adaptat și una dintre propriile muniții existente pentru un rol lansat de la suprafață și a dezvăluit-o la AFA: GBU-53/B StormBreaker, cunoscută și sub denumirea de Small Diameter Bomb II de 250 de lire sterline, care poate fi lansată de pe aeronavele Forțelor Aeriene și Marinei.

„Conflictele globale recente au evidențiat necesitatea unei arme inteligente, lansate de la sol, cu lovitură de precizie, care să poată funcționa în zonele contestate de GPS”, a declarat Sam Deneke, președintele Air & Space Defense Systems de la Raytheon, într-un comunicat de presă publicat miercuri. „StormBreaker este o armă componibilă, ceea ce îi permite să fie personalizată pentru a satisface cerințele misiunii. Utilizarea componentelor de bază ale StormBreaker lansat din aer ne-a permis să ne mișcăm mai repede ca niciodată, trecând de la concept la zborul de testare în mai puțin de două luni.”

Pentagonul și clienții străini au arătat un interes deosebit pentru StormBreaker. De exemplu, o notificare a Forțelor Aeriene publicată anul trecut, care prezenta un plan pentru următoarele duzini de loturi de producție, a stabilit o rată anuală de producție țintă de până la 2.240 de unități.

Lecții din Ucraina și cooperare internațională

Războiul din Ucraina, în special, a evidențiat necesitatea diferitelor muniții și a modurilor de lansare a acestora, care pot lovi ținte la distanță lungă. Firma ucraineană de apărare Fire Point, de exemplu, a dezvăluit recent o rachetă de croazieră lansată de la sol numită Flamingo, care poate transporta un focos de aproximativ 2.500 de lire sterline și poate călători peste 1.800 de mile.

Steve Milano, directorul senior Anduril pentru efecte avansate, a declarat alături de Salmon în briefingul de marți că compania este pregătită să producă mii de Barracuda-500 încă de anul viitor, avertizând că „cererea trebuie să se solidifice pentru ca noi să facem investițiile necesare”.

O oportunitate cheie, potrivit lui Milano, este noul program Family of Affordable Mass Missiles al Forțelor Aeriene, care, conform documentelor bugetare pentru anul fiscal 2026, arată dorința de a cumpăra aproximativ 3.000 de unități folosind fonduri din „One Big Beautiful Bill”, cunoscut și sub denumirea de reconciliere. Dincolo de Pentagon, Milano a spus că există „multă” cerere din partea clienților internaționali, ceea ce a dus la acorduri de co-dezvoltare, cum ar fi cel aflat în desfășurare cu Taiwan.

Citeste in continuare

Aveți un PONT?

Cel mai complet ziar de investigații dedicat cititorilor din România. Aveți un pont despre fapte de corupție la nivel local și/sau național? Garantăm confidențialitatea! Scrie-ne la Whatsapp: 0735.085.503 Sau la adresa: incisiv.anticoruptie@gmail.com Departament Investigații - Secția Anticorupție

Știri calde

Exclusiv13 ore ago

Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!

În România anului 2025, justiția imobiliară a devenit un spectacol grotesc, unde morții sunt victime sigure, iar cei vii se...

Exclusiv13 ore ago

Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?

Un cutremur anunțat: Ciuruitoarea revine, iar „Il Capo” tremură (doar un pic)? Zilele trecute, un fior rece a străbătut Ploieștiul,...

Exclusiv13 ore ago

Reducerea bugetului MAI, o lovitură pentru polițiști. Economii fictive, sporuri furate și finanțări discutabile

Emil Păscuț de la Sindicatul Diamantul trage un semnal de alarmă cu privire la reducerea bugetului Ministerului Afacerilor Interne (MAI)...

Exclusiv2 zile ago

Antigrindina S.R.L.: Rachete, minciuni, secetă: țara care și-a vândut ploaia pe nimic și a rămas cu seceta

Mafia rachetelor și a minciunilor: Rachete, minciuni și secetă: Cum ‘Antigrindina S.R.L.’ a secat fermierii de bani (AICI), (aici),  (aici),  (aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici) e (aici),  (aici),   (aici), (aici),  (aici), (aici),  (aici),  (aici), (aici), (aici), ...

Exclusiv2 zile ago

PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!

Radu Marinescu și Bogdan Burcu, Nemesis-ul șpăgarilor: „Vă vom curăța, până la ultimul!” „Tartorul” a crăpat! Festinul corupției, oprit brusc!...

Exclusiv2 zile ago

Comunicare defectuoasă în MAI: Haos și nesiguranță alimentate de lideri sindicali confuzi

MAI, campion la mesaje trunchiate și confuze Incapacitatea cronică a Ministerului Afacerilor Interne (MAI) de a comunica profesionist, transmiterea unor...

Exclusiv2 zile ago

Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!

România, colonie penală cu gust de Coca-Cola: O afacere murdară, unde apa de canal e la modă, iar politicienii locali...

Exclusiv2 zile ago

Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!

Când pușcăria devine groapa de gunoi a incompetenței Penitenciarul Ploiești, sub conducerea eternului împuternicit Valentin Matei, nu mai este doar...

Exclusiv3 zile ago

Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților

Emil Pășcuț, lider sindical, dezvăluie scenariile posibile și atrage atenția asupra privilegiilor nejustificate ale structurilor de suport. Declarațiile publice ale...

Exclusiv3 zile ago

Salvare pe ultima sută de metri: Polițiștii angajați în 2022 rămân în sistem încă un an datorită unei ordonanțe de urgență

Sindicatul Europol dezvăluie eforturile pentru evitarea pierderii a peste 100 de polițiști gata formați, angajați pe perioadă determinată. Zeci de...

Exclusiv3 zile ago

ANP: Paradisul pensionarilor sau infernul angajaților? Un sondaj socant dezvăluie realitatea din spatele gratiilor

Un studiu intern al ANP aruncă o lumină crudă asupra sistemului penitenciar românesc. Pensionări masive, moral la pământ și nemulțumiri...

Exclusiv4 zile ago

Prahova penală: Cum un sef de poliție transformă mita în… inșelăciune!

După Decizia ICCJ, corupția își găsește refugiu la IPJ Prahova După ce Înalta Curte de Casație și Justiție a mai...

Exclusiv4 zile ago

Ciuruitorul de Ploiești revine la Notariat! Lupu Marioara, Nichita și ‘fleacul’ de sute de inimi frânte

Marioara revine la ‘ciuruit’: Ce mai vinde Regina Țepelor imobiliare la 76 de ani? Zilele trecute, un fior a străbătut...

Exclusiv4 zile ago

Rachete antigrindină – De la tun la Bălăcăneanca, un memoriu-bombă aruncă mafia în aer!

Fermierii prahoveni, mai sănătoși la cap ca Guvernul – Cer respectarea legii și nu otrava în cer! Rachete, minciuni și...

Exclusiv4 zile ago

EXCLUSIV: Președintele FSANP trage un semnal de alarmă cutremurător din interiorul sistemului penitenciar: „ANP are nevoie de terapie urgentă!”

Un articol manifest exploziv, semnat de Cosmin Dorobanțu, Președintele Federației Sindicatelor din Administrația Națională a Penitenciarelor (FSANP), dezvăluie o realitate...

Partener media exclusiv

stiri actualizate Raspandacul

Parteneri

Criptomonede Taxi Heathrow London

Top Articole Incisiv