Actualitate
EXCLUSIV/ Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar Campina LA UN PAS DE IMPLOZIE/ILEGALITATI GRAVE SI DISCRIMINARI PENTRU ACOPERIREA ALTOR ILEGALITATI

Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar Campina sta pe un butoi cu pulbere, INSTITUTIA fiind pe punctul de a se dezintegra. In acest context, pentru acoperirea unor ilegalitati grave si a modalităților inumane în care angajați M.A.I. au tratat candidații înscriși la concursul pentru admiterea în această instituție de învățământ, ONOR conducere incearca cu disperare musamalizarea situatiei prin alte ilegalitati mai grave si prin actiuni discriminatorii.
Astfel, dupa ce scandalul a luat amploare, Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar Campina ne raspunde la solicitare si recunoaste faptul ca, cele dezvaluite de noi sunt reale (in articolul din data de 16.01.2018 – https://www.incisivdeprahova.ro/2018/01/16/exclusiv-suspiciuni-privind-derularea-examenului-proba-sportiva-admitere-scoala-de-agenti-de-politia-campina-sesiunea-ianuarie-2018/ ).
In raspunsul primit (atasat), Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar Campina da “vina” pe o problema tehnica omitand cu buna stiinta sa precizeze daca ne pune la dispozitie (conform solicitarii oficiale) inregistrarile audio/video de la probele sportive, incercand sa musamalizeze ilegalitatile semnalate.
Scandalul a luat amploare prin sesizarea noastra oficiala a MINISTERULUI AFACERILOR INTERNE si A INSPECTORATULUI GENERAL AL POLITIEI ROMANE.
Pentru a incerca cu disperare sa musamalizeze intreg scandalul, Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar Campina se DETONEAZA, confirmand faptul ca, liderii acestei institutii sunt in degringolada.
Daca pana in prezent, la sesizarile primite de la candidati, ONOR conducere a institutiei declara SEC ca nu se pot face CONTESTATII si concursul nu poate fi reprogramat, dupa izbucnirea scandalului acestia s-au razgandit.
In atentia tuturor candidatilor/candidatelor respinsi la aceasta proba:
Incisiv de Prahova va indeamna sa sesizati oficial MINISTERUL AFACERILOR INTERNE si INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE (eventual ca urmare a sesizarilor ziarului nostru nr 102/18.01.2018 si 103/18.01.2018) si sa solicitati de urgenta anularea concursului si reluarea acestuia. Sesizarile pot fi transmise la urmatoarele adrese:
petitii@politiaromana.ro ; comunicare@mai.gov.ro ;petitii@mai.gov.ro.
Acest indemn se bazeaza pe DISCRIMINAREA la care au fost supusi toti candidatii/candidatele care au fost respinsi datorita motivelor semnalate de noi in articolele anterioare.
Concret, in fapt, pentru musamalizarea unei sesizari, ONOR conducere a institutiei sus mentionate a PERMIS si a chemat un candidat pentru a sustine din NOU proba respectiva. Nu conteaza ca acest candidat a fost chemat din teritoriu cu cateva ore inainte, in bataie de joc, ca sa fie RESPINS din nou si pentru a se incerca musamalizarea scandalului. Conteaza ca, ONOR conducere, a DISCRIMINAT ceilalti candidati respinsi. In mod normal trebuiau chemati toti candidatii respinsi care au beneficiat de modalitățile inumane în care angajați M.A.I. au tratat candidații înscriși.
Va prezentam in EXCLUSIVITATE acest caz HALUCINANT:
“Buna seara. Astazi de dimineata v-am trimis sesizarea mea (N.R. – 18.01.2018) in care am semnalat neregurile de la examenul de admitere de la Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar Campina, la probele sportive ce au avut loc sambata, 13.01.2018. Astazi in jurul orei 10: 30 am fost sunata de catre un comisar de la Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar Campina care m-a informat ca in urma sesizarii mele, sunt asteptata astazi la Sala din Baicoi sa sustin inca o data proba sportiva. I-am spus ca este imposibil sa ajung, deoarece nu pot fi anuntata in aceeasi zi de acest fapt, ca este destul de greu sa ajung si sa si sustin proba, insa a spus ca e ultima zi in care aceste probe pot fi sustinute . Am lasat totul balta, asta dupa ce tocmai ajunsesem acasa din tura de noapte de la locul de munca, m-am urcat in masina si am ajuns cat am putut de repede acolo, la intrare in sala de sport afland ca o sa dam ultimele proba, dupa ce termina toti baietii. Am stat vreo 3 ore sa asteptam, eu cu inca doua concurente, obosite de atata condus si surprinse ca in aceeasi zi in care am fost anuntate a si trebuit sa dam proba. Am sustinut proba, insa niciuna nu a reusit sa scoata timpul prevazut in regulament pentru a promova. Consider ca nu este normal sa fim anuntate pe ultima suta de metri, ca era normal sa fim anuntate macar cu o zi inainte, stresul si oboseala spunandu-si cuvantul in efectuarea traseului. Va rog sa verificati daca este normal modul in care s-a procedat, deoarece consider ca este destul de greu sa poti fi apta pentru a sustine proba sportiva, din punct de vedere fizic si psihic, anuntata fiind cu cateva ore inainte, mai ales ca astazi am sunat la M.A.I., iar termenul pentru rezolvarea acestei sesizari mi s-a spus ca este de pana la 30 zile, astfel ca nici prin cap nu mi-a trecut ca in decurs de o ora voi fi sunata si chemata sa si sustin proba. Modul in care au procedat cu noi nu imi da de inteles decat ca s-au gandit ca noi nu vom scoate timpul prevazut in regulament dupa atata drum si luate pe nepregatite si ca dansii altfel vor putea sa afirme ca si-au facut datoria in ceea ce priveste sesizarea facuta. Va multumesc si va rog sa veniti cu un raspuns cat mai rapid!”.
Iata sesizarea transmisa la Ministrul M.A.I:
In atentia doamnei Ministru a M.A.I.
Subsemnata B. M. C., domiciliata ____ identificata prin CI serie ___ nr ____+_, CNP_____ va aduc la cunostinta ca in data de 13.01.2017 s-a petrecut urmatorul fapt referitor la modul de desfasurare a examenului probelor sportive de la Scoala de Politie Vasile Lascar Campina: am fost inscrisa la Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar Campina, astazi am sustinut proba sportiva la Sala de sport Baicoi, iar membrul comisiei de examinare m-a declarat nepromovata din motive pe care eu nu le consider conforme cu regulamentul concursului. In timpul probei, ajunsa la elementul nr 6 al traseului, am sarit peste obstacol, am cazut dupa trecerea peste acesta, iar in momentul in care am vrut sa-mi continui traseul, membrul comisiei de examinare mi-a spus: abandon. Conform regulamentului, trecerea peste acest obstacol in orice alt mod decat cel prevazut ca fiind corect inseamna penalizarea cu 3 secunde, ceea ce s-a si intamplat cu celelalte candidate dinaintea mea, dar nu si la mine. Nepromovat inseamna doar refuzul candidatului de a parcurge obstacolul sau ocolirea acestuia, ceea ce nu a fost cazul meu, si totusi membrul comisiei nu m-a lasat sa-mi continui proba. In momentul in care i-am sesizat aceasta si i-am spus ca vreau sa contest, raspunsul a fost ca nu se face contestatie si ca:”ii contest pe ei?” . Daca cele dinaintea mea erau penalizate la fel ca si mine, acum nu va scriam. Insa faptul ca admiterea nu se face conform regulamentului ma face sa va scriu, sa va relatez acest fapt, dovada fiind probele video in care puteti vedea cum s-a desfasurat traseul si cum pe celelalte candidate doar le-a penalizat iar mie mi s-a spus:abandon.
Ulterior, am citit din nou regulamentul, am rugat un membru al comisiei sa ma asculte, sa ma indrume, raspunsul fiind negativ, iar un domn politist mi-a spus sa parasesc sala.
Am sunat la Scoala de Agenti de Politie Vasile Lascar Campina, am vorbit cu purtatorul de cuvant de acolo, mi-a spus ca nu am ce sa fac inafara de o sesizare la MAI sau IGPR,insa i-am spus ca situatia trebuie rezolvata acum, deoarece concursul nu se desfasoara conform regulamentului si nu imi permit sa pierd aceasta sansa si de a participa la examenul scris din cauza unei nedreptati. Discutia s-a incheiat, am apelat 112 si am relatat cele intamplate, m-a directionat la ofiterul de serviciu IPJ Prahova care a solicitat o patrula de politie la fata locului, ceea ce s-a si intamplat, insa practic fara nici o rezolvare inafara faptului ca am mers la Politia din Baicoi unde s-a intocmit un proces verbal cu cele intamplate. Am mers apoi la Campina si am intrebat daca se poate sa intru in audienta la directorul scolii pentru a-i relata intamplarile. Acesta m-a primit din :”bun simt”, explicandu-mi ca proba sportiva nu se contesta si ca nu are ce masura sa ia deoarece este la latitudinea membrilor comisiei examinarea candidatului, dansul neputandu-si da cu parerea despre felul in care se face examinarea.
Problema sta in felul urmator: consider ca este absolut normal si firesc ca aceste probe sportive sa se desfasoare conform regulamentului, iar toti candidatii sa aiba sanse egale in parcurgerea traseului. De ce eu sunt eliminata din concurs pentru acelasi lucru pe care alte cateva candidate l-au facut, acestea primind doar penalizare? Un alt exemplu fiind la sala din Blejoi unde unele candidate au fost doar penalizate si nu declarate:abandon pentru faptul ca prin orice alt mod decat cel descris in regulament s-a executat trecerea peste obstacol, dovada fiind probele video. Nu este posibil ca la aceeasi proba, cu diferite comisii, sa difere regulamentul.
Va rog sa verificati probele video pentru a vedea modul de desfasurare a concursului si diferentele dintre candidate pe care cei din comisie le-au facut la aceeasi proba.
Este soarta unui om la mijloc, consider ca am fost neindreptatita, tind sa cred ca tot ce se spunea inaintea examenului referitor la modul de desfasurare si ca inca se merge pe sistemul preferential este adevarat.
Va rog sa luati masurile care se impun, de urgenta.
Nume Data:
B.M.C 13.01.2018
Prezentam alte sesizari pe care le vom transmite organelor competente:
“Bună ziua! În data de 15.01.2018 am susținut proba sportiva la Câmpina pentru sesiune din luna aceasta . Am scos timpul de 2.22 +2 penalizări dintre care o penalizare a fost dată pe nedrept ( la săritură peste capră am fost penalizată deoarece am atins cu fundul de capră ) în regulament scrie clar ca nu se penalizează. Celelalte comisii nu a penalizat pe nimeni care a făcut ca mine . Răspunsul celor de la Câmpina prin Mail a fost ca nu se admit contestații, apoi m.au chemat sa vin sa dau din nou și pe drum m.au sunat sa nu mai vin ca iarăși nu se admit contestații. Filmarea din timpul probei fizice dovedește ca am dreptate și pentru o penalizare pe nedrept nu am fost (promovat ) Îndrumați-mă cui sa mă adresez mai departe ..Mulțumesc!”
“Bună seara!
- N. L. este numele meu. Nr. candidat 4003.
Mă adresez domnilor din comisie.
În legătură cu proba sportivă… țin să specific că în timpul probei sportive, a intervenit un moment care a făcut să pic aceasta proba.
Am început traseul, am parcurs o parte din probe fără greșeală, mai puțin la penultima probă. Acolo am o neînțelegere, am luat prima minge si am lovit panoul… cum era normal, am trecut la următoarea proba, aproape când să ajung la primul jalon, s-a fluierat, spunandu-mi ca am calcat linia, s-a fluierat târziu, m-am întors am aruncat cu cea de a 2a minge si am continuat, am luptat până la final, dar a fost în zadar, timpul scos a fost de 2′ 27″ fără nici o penalizare.
Aveți filmările, ați putea verifica.
Vă rog să luați măsuri, este în joc viitorul unui tânăr român!
Mulțumesc!”.
Incisiv de Prahova va sesiza de urmare conducerea M.A.I si INSPECTORATUL GENERAL AL POLITIEI ROMANE pentru a se lua masuriel legale care se impun. (Cerasela N.).
Actualitate
Realimentarea flotei aeriene americane: KC-46 Pegasus, singura opțiune viabilă până la apariția NGAS

Forțele Aeriene ale SUA se confruntă cu o nevoie stringentă de a-și moderniza flota de avioane cisternă, iar KC-46 Pegasus de la Boeing pare a fi singura soluție disponibilă pe termen scurt, până la introducerea aeronavei de generație următoare, NGAS, la mijlocul anilor 2030. Cu toate acestea, problemele legate de lanțul de aprovizionare și drepturile de acces la date ar putea reprezenta obstacole pe termen lung, conform unui document recent al serviciului.
Decizia controversată de a achiziționa mai multe KC-46
Conform unei notificări de justificare și aprobare (J&A) publicată de Forțele Aeriene pe 2 octombrie, decizia de a comanda până la 75 de aeronave KC-46 suplimentare a fost motivată de nevoia de a înlocui flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker și de a acoperi intervalul de timp până la disponibilitatea NGAS. Această decizie a necesitat o justificare, deoarece serviciul contractează cu Boeing pentru mai multe avioane cisternă fără o competiție deschisă.
Schimbări de strategie și priorități
Documentul detaliază planurile inițiale ale Forțelor Aeriene de a recapitaliza flota de avioane cisternă prin intermediul programului KC-135 Tanker Recapitalization Program, pentru care au fost primite răspunsuri din partea mai multor companii, inclusiv un parteneriat între Lockheed Martin și Airbus, care concura cu Boeing. Forțele Aeriene au constatat că doar Airbus și Boeing (după retragerea Lockheed din parteneriat) ar putea „îndeplini parțial cerințele preliminare” ale programului, inclusiv cerința ca o soluție să fie gata de implementare până în anul fiscal 2031.
Cu toate acestea, la începutul anului 2025, Forțele Aeriene și-au schimbat direcția, deoarece „amenințările globale în evoluție și prioritățile concurente ale DoD” au transformat NGAS într-o „prioritate”. În acest proces, documentul menționează că Forțele Aeriene au constatat că atât Boeing, cât și Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă” pentru a îndeplini cerințele programului inițial de recapitalizare. Prin urmare, Forțele Aeriene au considerat că opțiunea de recapitalizare este prea costisitoare, deoarece era necesară și finanțarea dezvoltării platformei NGAS.
Astfel, serviciul a renunțat la cerințele pentru un nou efort de avioane cisternă și a optat, în schimb, pentru utilizarea celor deja existente pentru KC-46 până când NGAS va fi disponibil, conform documentului. Această decizie a deschis practic calea pentru Boeing, deoarece A330 MRTT propus de Airbus ar avea nevoie de „dezvoltare semnificativă pentru a îndeplini cerințele obligatorii”.
Timpul, factorul decisiv
Un factor cheie în decizia de a utiliza cerințele KC-46, conform documentului, a fost timpul. Forțele Aeriene înlocuiesc în prezent flota îmbătrânită de KC-135 Stratotanker cu KC-46, dar livrările Pegasus în baza unui contract existent sunt programate să se încheie în 2030 – cu aproximativ șase ani înainte ca NGAS să fie gata cel mai devreme. Pentru a continua înlocuirea KC-135 cu avioane cisternă mai noi, Forțele Aeriene au nevoie de un avion cisternă care să poată acoperi acest interval de șase ani, ceea ce, conform serviciului, doar KC-46 poate face.
Problemele persistă
Cu toate acestea, achiziționarea mai multor KC-46 va veni cu probleme. Boeing „va trebui să rezolve” problemele legate de diminuarea surselor de producție și lipsa de materiale (DMSMS), împreună cu uzura pieselor, care, conform documentului, afectează atât programul KC-46 actual, cât și extinderea acestuia. În plus, documentul ridică problema negocierii pentru mai multe drepturi asupra datelor tehnice și a software-ului, în special atunci când drepturile actuale sunt „inferioare nivelului necesar” pentru extinderea producției KC-46.
Airbus rămâne în joc
Într-o declarație pentru Breaking Defense, Airbus a afirmat: „Ne menținem soluția noastră dovedită de avioane cisternă și evoluția sa, MRTT+. Airbus rămâne angajat alături de USAF, pe măsură ce aceștia continuă să evalueze soluția lor de realimentare aeriană de generație următoare.”
NGAS: Înapoi în viitor
Soarta NGAS a fost incertă până de curând, deoarece oficialii din administrația Biden au declarat că platforma ar putea fi prea costisitoare, în timp ce bugetul FY26 al Forțelor Aeriene a alocat resurse limitate pentru eforturile de cercetare și dezvoltare.
După cum reiese clar din document, Forțele Aeriene tratează acum NGAS ca pe o nevoie critică, deși se menționează că „calea finală către NGAS nu a fost încă definită, având în vedere prioritățile concurente ale apărării”. Programul a finalizat o analiză a alternativelor, se arată în document, deși sunt în curs de desfășurare activități suplimentare de colectare a informațiilor pentru a rafina cerințele.
Conform generalului John Lamontagne, șeful Comandamentului de Mobilitate Aeriană al Forțelor Aeriene, serviciul a examinat o gamă largă de platforme potențiale – de la avioane de afaceri la aeronave cu corp fuzelat și avioane cisternă stealth, cu „semnătură gestionată” – pentru misiunea NGAS. Se așteaptă ca platforma să opereze în medii periculoase, cum ar fi Indo-Pacificul, unde pistele de aterizare sunt puține, iar sistemele de apărare aeriană sunt formidabile.
Industria se pregătește pentru NGAS
Industria se pregătește să ofere Forțelor Aeriene candidați pentru realimentarea de generație următoare. Conform lui Roderick McLean, vicepreședinte și director general al misiunilor de mobilitate aeriană și maritime la Lockheed, compania se așteaptă ca un avion nou, capabil să supraviețuiască, să fie necesar pentru misiune.
Actualitate
Armata SUA recunoaște și remediază problemele de securitate cibernetică la Platforma NGC2

Armata SUA a anunțat că a atenuat o serie de riscuri de securitate cibernetică descoperite într-o versiune incipientă a platformei sale Next Generation Command and Control (NGC2), potrivit unui memo intern obținut de Breaking Defense.
Alarma trasă de ofițerul sef pentru tehnologie
Documentul, datat 5 septembrie și semnat de Gabriele Chiulli, ofițerul șef pentru tehnologie din cadrul Biroului Șefului pentru Informații al Armatei, avertiza că platforma NGC2 „în starea sa actuală, prezintă deficiențe critice în ceea ce privește controalele fundamentale de securitate, procesele și guvernanța.”
Chiulli a scris că armatei „îi lipsește vizibilitatea și controalele necesare pentru a asigura securitatea și integritatea platformei”. El a adăugat că „se pare că există o grabă de a introduce capabilități în sistem fără o supraveghere reală sau un proces adecvat, ceea ce crește riscul pe măsură ce acest sistem îl amplifică și mai mult.”
Reacție rapidă și măsuri corective
Cu toate acestea, oficialii armatei au declarat pentru Breaking Defense că, în cele trei săptămâni de la redactarea și distribuirea documentului, problemele au fost rezolvate. „Problemele au fost atenuate imediat”, a declarat Leonel Garciga, șeful pentru informații al armatei, într-un comunicat. El a adăugat că „procesele simplificate de securitate cibernetică au fost capabile să identifice rapid și să asiste biroul programului și furnizorul în trierea vulnerabilităților de securitate cibernetică și în implementarea măsurilor de atenuare.”
Integrarea securității cibernetice de la inceput
Generalul-locotenent Jeth Rey, șeful adjunct de stat major la G-6, departamentul armatei responsabil cu securitatea cibernetică și rețelele, a susținut că identificarea timpurie a acestor deficiențe face parte din procesul intenționat al serviciului și că au fost luate măsuri pentru a le corecta.
„Trebuie să includem securitatea cibernetică de la început în proces și cred că asta am făcut”, a spus Rey într-un interviu recent. „Aceasta este o nouă capacitate și am găsit un risc și l-am atenuat imediat. Cred că este o veste bună pentru noi în viitor. Dacă vom continua să privim lucrurile în acest mod și procesele noastre funcționează, sunt mulțumit.”
NGC2: Prioritatea numărul unu pentru modernizare
NGC2 este prioritatea numărul unu a serviciului în materie de modernizare și este conceput pentru a oferi comandanților și unităților o nouă abordare a gestionării informațiilor, a datelor și a comandamentului și controlului cu arhitecturi agile și bazate pe software.
În iulie, armata a acordat aproape 100 de milioane de dolari companiei Anduril și unei echipe de furnizori pentru a dezvolta un prototip al sistemului, care va fi extins la nivelul întregii divizii la Project Convergence Capstone 6 în această vară, cu Divizia 4 Infanterie. Un prototip a fost testat la evenimentul de anul trecut la nivel de batalion. Mai recent, Lockheed Martin și echipa sa au obținut, de asemenea, un contract pentru a dezvolta un strat de date integrat cu Divizia 25 Infanterie.
Ivy Sting: Testare incrementală și adăugare de capabilități
Pe măsură ce armata urmărește să extindă prototipul Anduril la nivelul întregii divizii, Divizia 4 Infanterie a început o serie de evenimente de tip sprint între acum și Project Convergence pentru a adăuga incremental capabilități. Aceste evenimente sunt numite seria Ivy Sting.
Deficiențe identificate în Memo-ul Chiulli
Memo-ul Chiulli, care a fost redactat cu 10 zile înainte de primul eveniment, enumera o serie de preocupări, al căror „efect cumulativ” era că NGC2 părea mai degrabă o „cutie neagră” în care serviciul nu putea controla ce utilizatori fac sau văd pe rețea.
„Lipsa de guvernanță înseamnă că nu există o persoană sau o entitate responsabilă pentru acceptarea acestui risc în numele armatei”, se arată în document. „Având în vedere postura actuală de securitate a platformei și a aplicațiilor terțe găzduite, probabilitatea ca un adversar să obțină acces persistent nedetectabil la platformă necesită ca sistemul să fie tratat ca fiind cu risc foarte ridicat.”
Problemele enumerate includ lipsa controlului accesului și a responsabilității, codul sursă neverificat și vulnerabil pentru aplicațiile terțe, lacune critice în guvernanță și igiena de bază a securității și lipsa guvernanței datelor.
Prima deficiență evidențiată a menționat că sistemul nu avea control al accesului bazat pe roluri, ceea ce înseamnă că, odată ce unui utilizator i se acordă acces, acesta ar avea acces nerestricționat la toate aplicațiile și la toate datele – o anatema pentru principiile mai largi de încredere zero ale Pentagonului. Memo-ul a descris acest lucru ca fiind o defecțiune critică de securitate care ar putea duce la un potențial acces și utilizare abuzivă a informațiilor clasificate.
În ceea ce privește aplicațiile terțe, memo-ul notează că Serviciul Federal de Cloud Palantir care găzduiește aplicațiile într-o metodologie de găzduire a containerelor nu a fost evaluat de armată sau de o politică a CIO a armatei care să susțină funcția de conductă deținută/operată de contractant. Niciuna dintre aplicații nu a fost supusă scanării de rutină a securității aplicațiilor web.
Memo-ul a susținut că sistemul funcționează cu vulnerabilități cunoscute, neatinuate, similar cu desfășurarea unui sistem de arme cu defecte cunoscute. Fără un proprietar clar al misiunii care să își asume responsabilitatea pentru securitatea operațională a sistemului, memo-ul a avertizat că securitatea va fi compromisă.
Măsuri concrete și rezultate pozitive
Oficialii armatei nu au precizat exact cum sau când a fost abordată fiecare presupusă deficiență, dar, la Ivy Sting pe 15 septembrie, NGC2 a funcționat bine, potrivit lui Garciga. El a menționat că procesele simplificate de securitate cibernetică au permis ca Ivy Sting 1 să „avanseze fără întârziere.”
Maiorul Sean Minton, un purtător de cuvânt al armatei, a declarat că „armata este într-o transformare unică în generație pentru a oferi soldaților noștri capabilitățile de care au nevoie rapid.”
„După cum s-a demonstrat în acest caz, postura noastră proactivă de securitate cibernetică este concepută pentru a identifica riscurile și a le atenua, minimizând în același timp efectele asupra forței”, a spus el.
Actualitate
Cursa pentru motoare mai mici: Companiile se luptă pentru contracte pe piața UAV-urilor attritabile, în ciuda incertitudinilor privind CCA
-
Exclusivacum 4 zile
PANICĂ LA MITITELU! Corupții din Poliția Penitenciară, în corzi! Vine DNA-ul?!
-
Exclusivacum 4 zile
Penitenciarul Ploiești: De la gunoaie de lux la instagramul promisiunilor pierdute – Un director cu „APT Limitat” la decență!
-
Exclusivacum 15 ore
Dezamăgire în Poliție: Tineri polițiști vor să renunțe din cauza presiunii, lipsei de sprijin și salarizării precare
-
Exclusivacum 3 zile
Justiția imobiliară română: O nouă modă – Morții dau case, judecătorii pupă cruci, poliția acoperă hoții!
-
Exclusivacum 3 zile
Marioara „ciuruitoarea”, Nichita „smecherul” și justiția „somnoroasă”: Ploieștiul, capitala fraudelor imobiliare?
-
Exclusivacum 5 zile
Panică în MAI: Guvernul vrea creșterea vârstei de pensionare, sindicatul Diamantul avertizează asupra riscurilor și inechităților
-
Exclusivacum 2 zile
Prahova sub asediu: Cum mafia imobiliară ne vinde sicrie cu vedere. „White Tower”, „City Gate”, „Mărășești”: Triunghiul Bermudelor imobiliare
-
Exclusivacum 4 zile
Coca-Cola: Sifonul penalității de la Ploiești – Cum Nan și gașca au transformat „băutura fericirii” într-un cocktail Molotov de otrăvuri și minciuni!