Actualitate
EXCLUSIV/ ITM PRAHOVA SLUGA ISJ PRAHOVA si a DIRECTORILOR din SCOALA GIMNAZIALA ,,ANTON PANN’’, PLOIESTI?

ITM Prahova este institutia care prin atributiile sale trebuie sa vegheze asupra respectarii legislatiei muncii.
Mai exact, in conformitate cu Legea 108/1999, reactualizata,
Art. 6
(2) Inspecţia Muncii are următoarele atribuţii specifice:
- în domeniul relaţiilor de muncă:
- a) controlează aplicarea reglementărilor legale, generale şi speciale, cu privire la încheierea, executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor individuale de muncă;
- b) controlează stabilirea şi acordarea drepturilor cuvenite salariaţilor ce decurg din lege, din contractul colectiv de muncă aplicabil şi din contractele individuale de muncă.
Vom analiza modul in care aceasta institutie a statului roman NU a respectat legea, mai exact o sa va demonstram cum ITM Prahova A AVIZAT CA DIRECTORII SANDU LAURA, RADULESCU ANTONIO si TASICA CALINA dimpreuna cu SECRETARELE BUNEA ELNA si GRIGORE MIRELA: a. SA EMITA DOCUMENTE FALSE privind CONTACTUL de MUNCA al prof. Utoiu; b.SA INSCRIE si SA MENTINA IN APLICATIILE REVISAL ale prof. Utoiu INFORMATII NELEGALE transmise de respectivii ( anexa 1)!
ITM PRAHOVA A INFLUENTAT IN MOD DIRECT ACTUL de JUSTITIE in sensul in care A CONTRIBUIT CA HOTARAREA PENALA NR. 176/ 29.11.2016 din dosarul penal nr. 16735/ 281/ 2016 SA FIE FAVORABILA DIRECTORULUI SANDU LAURA prin faptul ca NU a obligat-o:
a.SA INCETEZE prof. Utoiu CONTRACTUL de MUNCA pe NEDETERMINATA!
b.SA INCHEIE cu prof. Utoiu UN CONTRACT de MUNCA pe DETERMINATA, raportandu-se la Codul Muncii!
c.SA RECTIFICE TRANSMISIILEFALSE din APLICATIILE REVISAL TRIMISE, raportandu-se la HG 500/ 2011 si HG 877/ 2016!
Astfel, Hotararea penala 176/ 281/ 2016 stabileste ca prof. Utoiu avea UN CONTRACT de MUNCA pe DURATA DETERMINATA( document care nu exista nici la nici in forma fizica) prin RAPORT per SALARIAT FALSIFICAT de director SANDU LAURA cu nr. 1634/ 19.11.2015 ( anexa 2) prin care din data de 15.05.2015 I SE MODIFICASE prof. Utoiu CONTRACTUL de MUNCA din DURATA NEDETERMINATA in DETERMINTA dar INCEPAND CU ANUL 2012!
ERA DE DATORIA ITM PRAHOVA SA CONSTATE NEREGULILE de la pct. a, b si c INAINTE CA INSTANTA DE JUDECATA SA SE PRONUNTE!
Dar, ITM Prahova A MENTINUT ACELE DOCUMENTE si INFORMATII FALSE TOCMAI PENTRU CA DIRECTOR SANDU LAURA SA CASTIGE PROCESUL PENAL!
In aceeasi masura au actionat si oamenii legii: inspectorul si procurorul de caz care in ciuda evidentelor clare AU ACOPERIT FAPTELE PENALE SAVARSITE DE FUNCTIONARII ITM PRAHOVA , IN FRUNTE CU INSPECTOR SEF I.D!
Si, nu in ultimul rand, vom dovedi cum ITM Prahova s-a inteles tacit cu ISJ Prahova SA MENTINA INFORMATII FALSE IN REVISAL PENTRU A FACILITA obtinerea unor sentinte favorabile IN DOSARELE CIVILE: nr. 5917/ 105/ 2015, nr. 1909/ 105/ 2016 si dosarul penal 10258/ 105/2015.
Insa asupra acestui aspect, nu vom face referire directa , pentru ca directorul Sandu a actionat la comanda ISJ Prahova; apoi, pentru ca este evidenta din ulimele documente emise de ISJ Prahova si institutia scolara CA A EXISTAT O COLABORARE ISJ PRAHOVA- ITM PRAHOVA PENTRU FALSIFICARE DOCUMENTELOR prof. Utoiu.
Si, in primul rand, nu vom intra in amanutele relatiei ITM Prahova- ISJ prahova pentru ca prof. Utoiu va inainat o plangere penala asuprea faptelor penale savarsite de aceste institutii; de aceea, nici in materialul nostrum de ieri, nu am intrat in amanunte, pentru ca si asupra acestei institutii se va inainta o plangere penala.
Prin aceste demersuri INCERCAM SA DEVOALAM CARACATITA INSTITUTIONALA AVAND IN FRUNTE ISJ PRAHOVA SECONDAT DE MINISTERUL EDUCATIEI, ITM PRAHOVA, AJOFM PRAHOVA, DIRECTORII SI SECRETARELE SCOLII DAR SI DE OAMENI AI LEGII DIN PARCHETUL de pe langa JUDECATORIA PLOIESTI, TRIBUNALUL PRAHOVA si JUDECATORIA PLOIESTI.
1.Inca din luna august a anului 2015, prof. Utoiu a inaintat ITM Prahova sesizari cu privire la INCALCAREA LEGISLATIEI MUNCII privind INCETAREA CONTRACTULUI SAU de MUNCA.
In urma primului control al inspectorilor ITM Prahova din septembrie-octombrie 2015 se intocmeste un raport ( anexa 3) prin care: a. se constata ca transmiterea de catre institutia scolara a unei informatii s-a realizat cu intarziere; pentru aceasta inspectorii ITM au dat un avertisment scris;
- se cere directorului Sandu Laura sa rectifice erorile din Aplicatia Revisal.
Inspectorii ITM DAU AVERTISMENT SCRIS PENTRU INFRACTIUNI PENALE pentru ca NU AU VRUT IN MOD INTENTIONAT SA CONSTATE ca prof. Utoiu avea contractul de munca incetat:
- a. in baza a 3 ( trei) documente emise de director Sandu Laura: Deciziile 17 si 21, respectiv transmiterea din Aplicatia Revisal din 02.09.2015
- b. la 3 ( trei) date calendaristice diferite( 18.08.2015. 09.09.2015 si 02.09.2015; in baza a 3 (trei) articole diferite din Codul Muncii; art. 55, lit.a; art. 56, lit. d si art 55, lit. b- Codul Muncii
Mai mult, cu toate ca atat in Aplicatia Revisal (anexa 1) cat si in inscrierea din raportul controlului ITM( anexa 3) apare ca incetarea contractului de munca s-a facut cu acordul partilor ( art.55, lit.b), inspectorii ITM Prahova CONSTATA CA NU EXISTA UN ACORD SCRIS IN ACEST SENS INCHEIAT INTRE DIRECTORUL SANDU LAURA si prof. Utoiu ( anexa 3)!
In aceste circumstante, prof. Utoiu inainteaza plangere penala impotriva ITM Prahova pentru abuz in functie , fals matrial si uz de fals.
In Referatul din 28.02.2017 dar si in Ordonanta nr. 1620/ 15.03.2017 ( anexa 4- pag. 2 ; anexa 5)) inspectorul de politie NU OBSERVA CA SUNT IN DREPTUL prof. Utoiu privind INCETAREA CONTRACTULUI de MUNCA al prof. Utoiu:
- 3 DOCUMENTE DATE DIFERITE;
- 3 DATE DIFERITE;
- 3 ARTICOLE de LEGE DIFERITE.
Domnul inspector inscrie existenta Deciziei nr. 21/ 09.09.2015 de incetare a contractului de munca in baza art. 56, lit. d ( prof. Utoiu ERA CONSIDERAT PENSIONAT la 47 de ani!) care a fost inregistata cu intarziere la data de…02.09.2015 (!!!) in baza art. 55, lit.b acordul partilor fara ca acesta sa existe !!!
Domnilor procuror si inspector numarati in fraza precedenta CATE MINCIUNI si FALSURI SUNT!!!
Domnilor inspector si procuror ati facut de asa maniera SA EXONORATI atat ITM Prahova cat si pe director Sandu Laura de SAVARSIREA de FAPTE PENALE!
In aprilie 2016, ITM Prahova controleaza iar institutia scolara si constata ca:
- NU S-A REALIZAT NICIO RECTIFICARE in Aplicatia REVISAL a scolii;
- ESTE AMENDATA SCOALA pentru transmiterea cu o zi intarziere a incetarii contractului de munca!
Este vorba de transmiterea din 02.09.2015 a incetarii contractului de munca pe durata determinata in baza art. 55, lit.b!
Domnilor inspector si procuror NU EXISTA UN CONTRACT DE MUNCA PE DURATA DETERMINATA asa ca NU AVEA CE SA INCETEZE!
Domnilor inspector si procuror NU ARE CUM SA INCETEZE PREVEDERILE UNI CONTRACT DACA ACESTA NU EXISTA!
Domnilor inspector si procuror INCETAREA ASA ZISULUI CONTRACT de MUNCA pe DURATA DETERMINATA in baza art. 55, lit. b insemna existent unui accord scris semnat intre angajator: director Sandu Laura si angajat: prof. Utoiu.
Domnilor inspector si procuror unde este acordul scris de care facem vorbire?
Acesta nu exista si totusi in Aplicatia Revisal exista!
La pag. 3 din Referat inspectorul noteaza ca ITM Prahova considera ca e de competenta instantelor de judecata:
- ,,…aspectele referitoare la incetarea contractului de munca’’
- ,,…reprezentantii ITM si-au desfasurat activitatea in limtele legale conform competentelor..~
FALS.
Inainte de a se adresa instantelor de judecata, ORICE ANGAJAT POATE SESIZA ITM in baza art. 6, alin. 2, lit. A- a si b din Legea 108/ 1999 sa controleze: a. încheierea, executarea, modificarea, suspendarea şi încetarea contractelor individuale de muncă;
- acordarea drepturilor cuvenite salariaţilor ce decurg din lege, din contractul colectiv de muncă aplicabil şi din contractele individuale de muncă.
ITM PRAHOVA, inspectorul de polities si procurorul de caz IL TRIMIT pe prof. Utoiu SA-SI CAUTE DREPTATEA IN JUSTITIE!
Domnilor inspector si procuror dvs. ce atributii aveti?
In domeniul legislativ, executiv, al sanatatii sau invatamantului?
Si ca totul sa fie pe deplin in FAVOAREA DIRETORULUI SANDU LAURA INSPECTORUL de CAZ TRAGE CONCLUZIA la pag.3:
,,… orice alte solicitari in cauza facute de Utoiu pot fi analizate si dispuse masuri in cadrul unui process la instant competenta.’’
Adica inspectorul si procurorul INTERZIC UNUI CETATEAN SA INAINTEZE PETITII CATRE PROCURATURA si POLITIE DACA II SUNT INCALCATE DREPTURI CONSTITUTIONALE!
Sa va explicam domnilor inspector si procuror; ITM Prahova a admis ca prof. Utoiu sa ii fie incetatat contractul de munca pe durata determinata fara sa aiba un astfel de contract si sa admita ca si la aceasta data sa existe in Aplicatia Revisal a UNOR DATE FALSE PRIN CARE prof. respectiv: a. si-a pierdut locul de munca;
b.a pierdut un proces penal;
b.nu a putut sa beneficieze de indemnizatie de concediu medical si de somaj.
Dvs. NU VRETI SA CONSTATATI DOMNILOR PROCUROR si INSPECTOR, DAR SUNT FAPTE DE DOMENIUL PENALULUI PE CARE LE-AR VEDEA SI UN ORB DE PE LUNA PENTRU CA PRIN ACELE FALSURI SUNT INCALCATE DREPTURI CONSTITUTIONALE!
In luna februarie 2017, ITM controleaza din nou Scoala Gimnaziala,, Anton Pann ‘’, Ploiesti, si elaboreaza un raport care este conform inspectorului sef I.D.: ,, cat o teza de doctorat!’’
DOMNILOR PROCUROR si INSPECTOR constatati in documentele dvs. ca ITM Prahova e emis documente legale!
Domnilor inspector si procuror daca asa este unde este contractul de munca pe durata determinata al prof. Utoiu?
Domnilor inspector si procuror de ce Aplicatia Revisal si la aceasta data contine date eronate?
Domnilor inspector si procuror daca actele de control ale ITM Prahova SUNT LEGALEatunci de ce cu acestea prof. Utoiu nu a putut sa beneficieze da drepturi constitutionale:ocrotirea sanatatii si protectie sociala?
Domnule procuror constatati in ordonanta emisa de dvs. ca:
,,…actul de control al ITM Prahova.’’
Domnule procuror documentul dvs. este emis la 15.03.2017 data la care EXISTAU 2 ,, ACTE DE CONTROL ALE ITM PRAHOVA, NU UNUL PRECUM INSCRIETI DSV!
Domnule procuror de ce a fost studiat si al doilea raport al ITM Prahova din februarie- aprilie 2016?
Domnule procuror la adta cand dvs. ati emis ordonanta ITM Prahova ERA IN AL TREILEA CONTROL LA INSTITUTIA SCOLARA!
STITI DE CE?
PENTRU A SE PUNE DE ACORD CU PRIVIRE LA MODUL IN CARE TREBUIESC MENTINUTE FALSURILE IN PRIVINTA DOCUMENTELOR prof. Utoiu!
Si, mai mult: dupa ce Compartimentul Audit al ISJ Prahova isi face cunoscut Raportul de Verificare ( februarie 2017) revine asupra lui la indicatiile ITM Prahova ca mai apoi sa din nous a revina asupra Raportului!
Scopul: a ajuta cu aceste documente pe director Sandu Laura in procesele sale, mai ales ca modificarile s-au facut la cererea…avocatului directorului sandu Laura nicidecum la cererea unei institutii abilitate.
AM facut pe parcusul acestui material ca nu vom da unele informatii si nu vom publica unele documente care ar demonstra infractiunile savarsite de AJOFM Prahova si ITM Prahova pentru ca asupra acestor institutii se vor inainta noi plangeri penale.
A inscrie in aceste materiale date privind viitoarele demersuri, a face public actele respective ar insemna sa pregatim institutiile respective pentru a se apara.
Lasma surpizele sa vina si va garantam ca vom publica tot ceea ce ne este permis in limita legii; documentele respective arata fara tagada MODUL DIRECT, INFRACTIONAL IN CARE SUB COORDONAREA ISJ PRAHOVA ATAT ITM PRAHOVA cat si AJOFM PRAHOVA AU ACTIONAT CONCERTAT IMPOTRIVA prof. Utoiu.
Si, inca un amanunt: inspector sef I.D din cadrul ITM Prahova HABAR NU ARE DE CODUL MUNCII!
Cand i s-a indicat art. 55, lit. b a trebuit sa deschida Codul Muncii!
E ca si cum in fruntea bucatareselor se afla o doamna care prepara ciorba simpla de legume dupa reteta! (Cerasela N.).
N.R. -Ne cerem scuze pentru starea documentelor. Asa au sosit pe adresa redactiei si noi nu modificam si/sau „coafam” probele. Va multumim pentru intelegere.
Actualitate
Spania indeplinește obiectivul NATO de 2% din PIB pentru cheltuieli cu apărarea

Investiții militare semnificative anunțate
Spania a declarat că va atinge obiectivul de 2% din PIB pentru cheltuielile cu apărarea NATO în acest an, în urma prezentării unui plan de investiții militare în valoare de 10,5 miliarde de euro (12 miliarde de dolari). Aceasta marchează încheierea unor decenii de subfinanțare a forțelor sale armate și vine în contextul criticilor aduse de administrația Trump.
Planul, denumit „plan industrial și tehnologic pentru securitate și apărare”, a fost anunțat de prim-ministrul Spaniei, Pedro Sánchez, marți, în urma unei întâlniri executive a Consiliului de Miniștri, și se angajează la o cheltuială anuală totală pentru apărare de 33 miliarde de euro până în 2025.
Procentajul cheltuielilor cu apărarea
Spania se număra printre țările NATO cu cele mai scăzute cheltuieli în 2024, alocând 1,4% din PIB pentru apărare în acea perioadă. Totuși, Sánchez a afirmat că țara „se va ridica la acest moment istoric,” angajându-se să „ofere ajutor și să facă asta fără a renunța la valorile și interesele noastre.”
El a adăugat: „Garantarea securității Spaniei și a cetățenilor săi în contextul geopolitic și tehnologic actual este primul obiectiv” al noului plan de investiții.
Amenințări și obiectivele planului
Planul va aborda amenințările din partea „dușmanilor Europei”, inclusiv rachete, tancuri, drone, atacuri asupra infrastructurii și lanțurilor de aprovizionare, „în timp record” prin dezvoltarea de „capabilități umane și tehnice,” conform lui Sánchez.
Un al doilea obiectiv principal al planului este transformarea Spaniei într-un „membru central și de încredere al Uniunii Europene și Alianței Atlantice.” În plus, „inovația și reindustrializarea” tehnologiilor cu utilizare duală reprezintă o a treia ambiție cheie.
„Ne confruntăm cu o schimbare de eră, iar acest lucru necesită să ne asumăm controlul propriului destin și să construim uniunea de securitate și apărare pe care fondatorii Uniunii Europene au propus-o la începutul secolului XX,” a explicat Sánchez.
Alocarea fondurilor
Puțin peste 35% din noua cheltuială a fost dedicată „condițiilor de muncă și instruirii trupelor și marinarilor,” precum și investițiilor în echipamente militare, deși Sánchez nu a dezvăluit detalii referitoare la achiziții majore pentru aeronavă, teren, mare sau aerospatial.
Aproximativ 3,26 miliarde de euro din fonduri vor fi utilizate pentru un „scut digital”, care include modernizarea sistemelor de telecomunicații criptate și achiziționarea de sateliți, antene și radare, în încercarea de a întări „instrumentele de securitate cibernetică atât civile, cât și militare.” Investițiile în stocarea în cloud, 5G, inteligență artificială și calcul cuantic vor continua, de asemenea.
Aproape 2 miliarde de euro au fost alocate pentru „echipamente de apărare și descurajare,” dintre care aproximativ 1,75 miliarde de euro vor fi folosiți pentru a sprijini capabilitățile duale ale forțelor armate în cazul dezastrelor naturale și „situațiilor care devin tot mai grave din cauza schimbărilor climatice.”
Se vor achiziționa elicoptere suplimentare „de salvare și suportLogistic” pentru a sprijini eforturile de reziliență față de schimbările climatice, împreună cu „vehicule pentru construirea de poduri și avioane cisternă pentru stingerea incendiilor.” De asemenea, se va închiria o „nouă navă hidrografică.”
Implicațiile politicii de apărare
Mai puțin de 4% din fondurile rămase vor fi folosite pentru îmbunătățirea „condițiilor de securitate” pentru aproape 3.000 de militari spanioli implicați în 16 misiuni de menținere a păcii.
Împingerea Spaniei de a crește cheltuielile pentru apărare vine într-un moment în care aliații se pregătesc pentru viitorul Summit NATO de la Haga, Olanda, unde discuțiile se vor concentra pe creșterea obiectivului de 2% la 3% sau mai mult. Totuși, apelurile Statelor Unite pentru ca națiunile europene să atingă o țintă de 5% sunt puțin probabil să fie acceptate.
Această decizie reprezintă un pas semnificativ pentru Spania, care, prin aceste investitii, își va consolida capacitățile de apărare și va contribui la securitatea colectivă în cadrul NATO și Uniunii Europene. Prim-ministrul Sánchez și-a exprimat angajamentul față de construirea unei infrastructuri de apărare robustă, subliniind importanța adapției la noile provocări geopolitice.
Actualitate
John Phelan anulează contracte pentru eficiență bugetară în Departamentul Marinei
Actualitate
Ultima călătorie a Papei Francisc: Ceremonia funerară la Roma
-
Exclusivacum 4 zile
Justiția sub atac: Inculpatul pseudo-jurnalist spagar si santajist Stavri Cătălin, în centrul unei controverse legate de abuzurile procurorilor
-
Exclusivacum 3 zile
Faraonul Volosevici: O comedie administrativă în Parcul Industrial Ploiesti
-
Exclusivacum 3 zile
ROF-ul ANP: O capodoperă birocratică fără substanță
-
Exclusivacum 2 zile
Schimbarea programului de lucru în Poliția Română va crește costurile și va complica serviciul polițienesc
-
Exclusivacum 3 zile
Modul controversat de a „plimba” deșeurile: Genesis Biotech Filipestii de Padure sub lupa
-
Featuredacum 4 zile
Tensiuni în jurul Președintelui Curții Constituționale: Marian Enache și dosarul securității
-
Exclusivacum 3 zile
Critici dure la adresa IGPR: interpretarea distorsionată a Ordinului S/108/2011
-
Administratieacum 2 zile
Performanțe remarcabile: Întoarcerea echipei Eastern Foxes de la Campionatul Mondial