Actualitate
EXCLUSIV/ FALSURILE SI CARACATITA DE LA I.S.J. PRAHOVA/SENTINTE CONTRADICTORII DOAR IN “REPUBLICA DE LA PLOIESTI”/DOCUMENTE

Continuam seria dezvaluirilor efectuate de profesori din Prahova in plangerile penale catre organele competente.
In acest articol, Incisiv de Prahova va prezinta documente in exclusivitate care demonstreaza veridicitatea celui care a intocmit plangerea penala. In numerele viitoare, Incisiv de Prahova va dezvalui legaturile unui cadru de conducere din cadrul I.S.J. Prahova cu S.R.I.(D.J.I. Prahova), precum si motivul halucinant (pentru necunoscatori, dar nu si pentru noi) pentru care, instantele din Prahova au solutionat, in prima faza, acest aspect, cu TREI solutii TOTAL DIFERITE. TRIUNGHIUL BERMUDELOR DIN PRAHOVA va fi devoalat!
Sentinta penala nr. 176/ 29.11.2016 (dosar penal nr. 16735/ 281/ 2016 -anexa 1) este in contradictie cu Sentinta Civila nr. 1247/ 105/ 2017 ( dosar civil nr. 5917/ 105/ 2017- anexa 2).
1.1.In Sentinta civila nr. 1247/ 105/ 2017 se sustine ca:
- NU ERA NEVOIE DE O HOTARARE A CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE AL SCOLII GIMNAZIALE ANTON PANN, PLOIESTI;
- DECIZIA NR. 17/ 18.08.2017 SI DECIZIA NR. 21/ 09.09.2015 SUNT LEGALE.
1.2. Prin Sentinta penala nr. 176/29.11.2016 SE CONSTATA ca:
- ERA NEVOIE DE O HOTARARE A CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE: Decizia nr. 17/ 18.08.2015 si Decizia nr. 21.09.09.2015 care :,, nu au avut la baza hotarari ale Consiliului de Administratie al Scolii Gimnaziala Anton Pann” ( pag. 3)
- DECIZIA NR. 17/ 18.08.2017 SI DECIZIA NR. 21/ 09.09.2015 SUNT NELEGALE deoarece ,, nu sunt in concordanta cu legislatia din domeniu’’( pag. 2).
In Sentinta penala nr. 176/29.11.2016 se arata ca ar exista un contract de munca pe durata determinta aspect sutinut prin documentul falsificat: APLICATIA REVISAL nr. 1654/ 19.11.2015 si demonstrat ca atare la pag. 2 din RAPORTUL DE VERIFICARE AL COMPARTIMENTULUI AUDIT PUBLIC INTERN – ISJ PRAHOVA (institutia de control asupra veridicitatii acteor si documentelor emise de director Sandu Laura) dar si de insusi documentul ca atare care arata ca prof. Utoiu ii era modificat contractul de munca din nedeterminata in determinata la 15.05.2015 dar incepand cu anul 2012, aspect nelegal pentru ca un contract de munca nu poate fi modificat din perioda nedeterminata in determinata o data in anul 2012 si intr-o alta data la 15.05.2015!
Director Sandu Laura a fost gasita vinovata in dosarul penal nr. 16735/ 281/ 2016.
Documentele urmatoare:
a.Adresa nr. 3265/ 14.02.2017 si Adresa nr. 1589/ 2017 din 20.02.2017 a ITM Prahova singura institutie de control in domeniul muncii, se arata cum a fost ,,transformat”, adica falsificat, contractul de munca al prof. Utoiu din durata nedeterminata in determinata;
b.Adresa nr. 1853/07.2016 chiar a directorului Scolii Gimnaziala Anton Pann, Ploiesti arata la lit. b ca prof. Utoiu nu a avut niciodata un contract demunca pe perioada determinata ci, din contra, a avut un singur contract pe perioada nedeterminat (ultimu paragraf);
- Raport de Verificare – Compartimentul Audit Public Intern din 06.02.2017 al institutiei ierahic superioare scolii: ISJ Prahova, in care se arata in doua randuri ca prof. Utoiu nu a avut niciodata un contract de munca pe perioada determinata.
-au stat la baza inaintarii unei noi plangeri penale: dosar penal 16735/ 281/2016 la adresa directorului Sandu Laura pentru marturie mincinoasa in conform careia prof. Utoiu avea un contract de munca pe perioada determinata in baza Aplicatiei Revisal 1654/ 19.11.2015, care este precum am demonstrat un document falsificat; fals material si uz de fals privind falsificarea contractului de munca pe perioada nedeterminata ,,transformat” in contract de munca pe durata determinata ,,printr-o mentiune olografa si postfactum”(plangere penala: dosar penal 6675/ 2016 ,Parchetul de pe langa Judecatoria Ploiesti).
- Sentinta civila nr. 1247/ 105/2017 este in contradictie cu Sentinta civila nr. 1573/19.04.2017- anexa 3.
2.1.Hotararea civila nr. 1247/ 105/ 2017 prin care ii inceta de drept prof. Utoiu contractul de munca pe perioada nedeterminata in baza art. 241 din Legea 1/ 2011 si art 11 din OMEN 4802/2014 este in CONTRADICTORIU chiar cu legislatia din domeniul educatiei si al muncii: art. 93, 96 si art. 254 alin. (4) si (20) din Legea 1/ 2011 coroborat cu art. 5 din OMEN 4895/ 2014, an scolar 2015-2016, si OMEN 5451/ 2013, pentru anul scolar 2014- 2015, prin care incetarea de drept a contractului de munca se face prin HOTARARARE a CONSILIULUI de ADMINSTRATIE urmata apoi de o DECIZIE a DIRECTORULUI ;
2.2. Hotararea civila nr. 1573/ 19.04.2017 prin care contractul de munca al prof. Utoiu nu inceta de drept precum sustine Hotararea nr. 1247/ 105/2017 ci era modificat din perioada nedeterminata in perioada determinata fara incheierea unui act aditional in baza acelorasi imuabile art. 241 din Legea 1/ 2011 si art 11 din OMEN 4802/2014 ceea ce este in CONTRADICTORIU cu legislatia din domeniul educatiei si muncii in vigoare: art. 93, 96 si 254, alin. (4) si (20) din Legea 1/ 2011 coroborat cu art. 2, art. 10 alin. (9) si art. 15, alin. (1), lit. rr din OMEN 5115/ 2014 si art. 75 din C.C.M.U.N.S.A.I.P. -CONTRACT COLECTIV DE MUNCĂ UNIC nr. 1.483 din 13 noiembrie 2014 la Nivel de Sector de Activitate Învăţământ Preuniversitar, Înregistrat la M.M.F.P.S.P.V.-D.D.S. sub nr. 1483 din data de 13.11.2014.
Ori este contradictie de expresii juridice intre : Hotararea civila nr. 1247/105/2017 care invoca incetarea de drept a contractului individual de munca pe perioada determinata reglementata de: – art. 55 si 56 din Codul Muncii; – art. 5 din OMEN 4895/ 2014, pentru anul scolar 2015-2016 si OMEN 5451/ 2013, pentru anul scolar 2014- 2015 respectiv art. 62, 63 si 75 din C.C.M.U.N.S.A.I.P. -CONTRACT COLECTIV DE MUNCĂ UNIC nr. 1.483 din 13 noiembrie 2014 la Nivel de Sector de Activitate Învăţământ Preuniversitar, Înregistrat la M.M.F.P.S.P.V.-D.D.S. sub nr. 1483 din data de 13.11.2014;
si
Hotararea civila nr. 1573/ 10.04.2017 care invoca modificarea contractului individual de munca din durata nedeterminata in durata determinata reglementata de: – art. 41 din Codul Muncii; – art. 70 din C.C.M.U.N.S.A.I.P. -CONTRACT COLECTIV DE MUNCĂ UNIC nr. 1.483 din 13 noiembrie 2014 la Nivel de Sector de Activitate Învăţământ Preuniversitar, Înregistrat la M.M.F.P.S.P.V.-D.D.S. sub nr. 1483 din data de 13.11.2014.
- Hotararea civila nr. 1247/ 105/ 2017 sustine ca Decizia nr. 17/ 18/08/2015 si Decizia nr. 21/ 09.09.2015 sunt legale.
Conform principiului reductio ad absurdum sa presupunem ca Decizia nr. 17/ 18/08/2015 si Decizia nr. 21/ 09.09.2015 sunt legale!!!
Daca ele sunt legale atunci de ce atunci prof. Utoiu nu a putut beneficia de 2 (doua) DREPTURI CONSTITUTIONALE: dreptul la indeminzatie de concediu medical si dreptul a indeminzatie de somaj stauate de art. 34 si art.41- Constitutia Romaniei???
DE CE DOAMNELOR JUDECATOR si DOMNILOR PROCURORI I-ATI INCALCAT FLAGRANT ACESTE DREPTURI?
CINE SUNTETI DVS. SA LASATI UN OM FARA MUNCA, FARA BANI DE CONCEDIU MEDICAL SI FARA SOMAJ?
PENTRU FAPTUL CA NU RASPUNDETI CA SI NOI CEILALTI VA ERIJATI IN ,,dumnezei’’?
NU CUMVA AVETI ALTE INTERESE PE LANGA DOMNUL DESCOPERIT DE LA INSPECTORAT CARE ARANJEAZA CATEDRELE PENTRU SOTII, MATUSE, APROPIATI etc?
Astfel:
- Prin Adresele CAS Prahova se arata ca Decizia nr. 17/ 18.08.2015 si Decizia nr. 21/09.09.2015 nu este legale si deci nu i se putea plati prof. Utoiu un drept; indemnizatia de concediu medical.
- Prin Adresa CNP Prahova se arata ca Decizia nr. 21/ 09.09.2015 este nelegala pentru ca prof. Utoiu NU ERA PENSIONAR si deci nu era persoana adecvata spetei invocate de acest document.
- Prin Adresa AJOFM Prahova prof. Utoiu era instiintat ca nu i se poate plati indemnizatia de somaj pentru ca exista neconcordante intre Decizia nr. 17/ 18.08.2015 si Decizia nr. 21/ 09.09.2015 si, respectiv, aplicatiile Revisal. In aceste circumstante se cere angajatorului, Scolii Gimnaziale ,, Anton Pann”, Ploiesti prin reprezntant legal ,dir. Sandu Laura, sa modifice documentele ajungandu-se astfel la Decizia nr. 5 din 17.02.2016 , document care este emis la 6 ( sase) luni de la incetarea contractului de munca al prof. Utoiu, perioada in care respectivul prof. a trait CU CE DOAMNELOR JUDECATOR si DOMNILOR PROCURORI
Din nou apelam la principiul reductio ad absurdum : daca Decizia nr. 17/ 18.08.2015 si Decizia nr. 21/ 09.09.2015 erau legale de ce a trebuit ca DIRECTOR SANDU LAURA sa se emita un nou document in caest sens: Decizia nr. 5/ 17.02.2016?
Adresele CAS Prahova arata mai mult : modificarea contractului de munca trebuia realizata prin act aditional in contradictie cu proba inainata la dosar de parata: Sentinta nr. 1573/ 19/04.2017 conform careia nu era nevoie de un act aditional prin care mi se modificase contractul de munca din perioada nedeterminta in perioada determinata.
Intervine din nou principiul reductio ad absurdum:daca nu era nevoie de act aditional la contractul de munca prin care durata acestuia sa fie modificata din nedeterminata in perioada determinata atunci de ce CAS Prahova nu imi plateste indemnizatia de concediu medical la un an si jumatate de la emiterea deciziilor directorului Sandu Laura? Logic, pentru ca toate deciziie directorului Sandu Laura nefiind insotite de act aditional privind modificarea duratei contractului de munca din perioada nedeterminata in determinata.
STIMA SI RESPECT PENTRU PROCURORII si JUDECATORII CINSTITI si DEMNI! (Cerasela N.).
NR. DOSAR | PROCUROR/JUDECATOR | SENTINTA |
1.DOSAR PENAL NR.16735/ 281/ 2015 JUDECATORIA PLOIESTI
Obiect: avuz in serviciu, fals si uz de fals pentru emiterea fara O HOTARARE A CONSILIULUI de ADMINSTRATIE al scolii de catre dir. SANDU LAURA a: a.Deciziei 17/18.08.2015; b.Deciziei nr. 21/ 09.09.2015.
DEFINITIVA |
a.PROCUROR : IORDACHE VALERIU b.PRIM PROCUROR: CRET CRISTIAN
JUDECATOR: ZAMFIRESCU ANCA CORINA
DOAMNA JUDECATOR: UNDE ESTE CONTRACTUL DE MUNCA pe DURATA DETERMINATA?
|
SENTINTA PENALA nr. 176/ 29.11.2016 ( anexa 1)
a. Dir . SANDU LAURA ESTE GASITA VINOVATA pentru ca DECIZIA NR. 17/ 18.08.2017 SI DECIZIA NR. 21/ 09.09.2015:,, nu au avut la baza hotarari ale Consiliului de Administratie al Scolii Gimnaziala Anton Pann” ( pag. 3) si au fost emise ,,fara a respecta prevederile legale in materie.’’
b. JUDECATORUL SUSTINE CA prof. Utoiu AVEA un CONTRACT de MUNCA pe DURATA DETERMINATA. prin DOCUMENTUL FALSIFICAT de DIR. SANDU: RAPORT pe SALARIAT nr. 1654/ 19.11.2015( anexa1.1)
DOVADA FALSULUI: prof. Utoiu AVEA MODIFICAT CONTRACTUL de MUNCA ATAT IN 2012 cat si in 15.05.2015.
DOVADA INEXISTENTEI unui CONTRACT DE MUNCA pe DURATA DETERMINATA:ADRESA nr. 1853/ 07.12.2016 a dir. scolii( anexa 1.2)!
|
2.DOSAR CIVIL NR. 5917/105/2015 CURTEA de APEL PLOIESTI
Obiect:ANULAREA DECIZIA NR. 17/ 18.08.2017 SI DECIZIA NR. 21/ 09.09.2015 emise de dir. SANDU LAURA fara O HOTARARE a CONSILIULUI de ADMINISTRATIE
APEL
3. DOSAR CIVIL NR.154/105/ 2015 CURTEA de APEL PLOIESTI
Obiect: ANULAREA CONTRACTULUI de MUNCA FALSIFICAT de dir.SANDU LAURA prin mentiunea olografa conform careia contractul de munca pe durata nedeterminata inceteaza ca un contract de munca pe durata determinata.
APEL |
JUDECATOR: NICOLAE MARIANA
DE CE DOAMNA JUDECATOR NU ATI CITIT si baza legala invocate de prof. Utoiu, in speta: OMEN 4895/ 2014, ART. 5?
JUDECATOR PAVEL –ANTON ALINA
a.DOAMNA JUDECATOR TREBUIA SA VA EXPRIMATI ASUPRA LEGALITATII UNUI contract :art. 57, alin. 7- Codul Muncii iar dvs. considerati ca actul aditional nu trebuia sa existe la modificarea unui contract! b.DOAMNA JUDECATOR se trece ASA DIN SENIN de la contract pe nedeterminata in determinata, fara sa existe un nou contract de munca pe durata determinata sau un act aditional de modificare a contractului de munca? |
SENTINTA CIVILA nr. 1247/ 29.03.2017 (anexa 2)
a. NU ERA NEVOIE DE O HOTARARE A CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE AL SCOLII ANTON PANN, PLOIESTI;
b. DECIZIA NR. 17/ 18.08.2017 SI DECIZIA NR. 21/ 09.09.2015 SUNT LEGALE.
FALS: DECIZIILE DIR. SANDU de INCETARE de DREPT a CONTRACTULUI de MUNCA prof. Utoiu trebuiau facute prin HOTARARI ale CONSILIULUI de ADMINSITRATIE al scolii, urmata apoi de o decizie de director conform
OMEN 4895/ 2014, ART. 5: Eliberarea din funcţie a personalului didactic angajat în unităţi de învăţământ preuniversitar de stat se dispune de către directorul unităţii, cu aprobarea consiliului de administraţie al unităţii de învăţământ, iar la unităţile de învăţământ preuniversitar particulare de către persoana juridică angajatoare, la încetarea de drept a contractului individual de muncă, prin acordul părţilor, la solicitarea cadrului didactic, prin demisie, conform prevederilor art. 55 lit. a) şi b), art. 56 şi art. 81 din Legea nr. 53/2003, republicată, Codul muncii, cu modificările și completările ulterioare…’’
SENTINTA CIVILA nr. 1573/ 19.04.2017 ( anexa 3)
,,Concluzionand instanta considera ca operatiunea de incetare a contractului de munca incheiat intre parti pe durata nedeterminata si incadrarea cu contract pe durata determinate reprezinta o modificare a raporturilor de munca , realizate in baza unei dispozitii legale exprese, pentru care nu era necesara incheierea unui acti additional ( acord de vointa) la contract , asa cum statueaza art. 17 alin. 5, coroborat cu art. 41 din Codul Muncii.’’
FALS 1.ADRESA ITM PRAHOVA nr 3265/ 14.02.2017si ADRESAnr. 1594/ p278 si 1589/ p275/ 20.02.2017 ARATA MODUL IN CARE A FALSIFICAT DIR. SANDU LAURA CONTRACTUL DE MUNCA din DURATA NEDETERMINATA in DETERMINATA .
2. DISPOZITIILE XPRES NU SUNT CELE INDICATE DE MAGISTRAT CI TOCMAI DE CODUL MUNCII ART. 41 (2) Cu titlu de excepţie, modificarea unilaterală a contractului individual de muncă este posibilă numai în cazurile şi în condiţiile prevăzute de prezentul cod. |
Actualitate
Nava americană pregătește un viitor USV: Industria este invitată la zilele de discuții pentru Programul “Future Unmanned Surface Vessel”

Inițierea unui nou capitol pentru navele autonome ale Marinei SUA
Marina Statelor Unite pregătește un eveniment important pentru industria navală, urmând să organizeze o zi dedicată discuțiilor despre specificațiile pentru noul program „Future Unmanned Surface Vessel” (USV), conform unui anunț publicat astăzi.
Data și locația întâlnirii
Ziua industriei va avea loc pe 17 iunie, în Washington, DC, și va fi organizată de Biroul Executiv pentru Programe de Vehicule Navale Autonome și Combatante Mici.
Detalii despre caracteristicile USV-ului viitor
Conform solicitării, „programul Future USV va fi o navă autonomă de mare rezistență, capabilă să navigheze în open ocean cu viteze de peste 25 de noduri, fără a fi extrem de sofisticată sau costisitoare”. Vasul va fi construit conform standardelor comerciale și va avea capacitatea de a suporta interfețe, suprafață pentru încărcături și două containere de tip FEU (40 de picioare), fiecare cu o greutate de 80.000 de livre.
Importanța zilelor industriei în procesul de achiziție
Aceste evenimente sunt cruciale, deoarece reprezintă primele semne ale începerii unui proces de competiție pentru contracte valoroase, legate de programelor de bază pentru nave autonome. Participarea industriei la aceste discuții indică intenția Marinei de a avansa cu planurile pentru viitoarele USV-uri.
Dimensiuni și tipologia navei
Deși solicitarea nu specifică în mod clar dimensiunile exacte ale viitorului USV, indicii precum capacitatea de a transporta două containere FEU sugerează o dimensiune similară cu navele existente, precum USV Mariner și navele sale înrudite. Acestea sunt derivate din nave de aprovizionare offshore, cu lungimi între 150 și 200 de picioare, fiind considerate nave USV de dimensiuni medii.
Perspective și controverse privind mărimea și scopul USV-urilor
În ianuarie, contraamiralul William Daly, șeful departamentului de cerințe pentru navele de suprafață, și-a exprimat scepticismul privind ideea inițială de a avea USV-uri de dimensiuni „Medium” și „Large”. În opinia sa, este necesară o singură navă, accesibilă, cost-eficientă și ușor de produs în serie, capabilă să găzduiască cele două tipuri de încărcături previzionate: fie un magazin de muniții de mare capacitate, fie încărcături pentru recunoaștere și monitorizare (ISR).
Controlul asupra programului și opoziția din legislativ
Ca responsabil internal, cunoscut ca N96, Daly are o influență majoră asupra direcției programelor de nave autonome, iar în perioada anterioară, doi legislatori de rang înalt care supraveghează bugetul Pentagonului au cerut Marinei să își reconsidere poziția inițială privind programul de USV-uri mari, temându-se de complexitatea și de dimensiunea acestor nave.
Această întâlnire și dezbatere vor fi decisive pentru direcția de dezvoltare a USV-urilor marinei americane, urmând să contureze specificațiile definitive și strategia de producție pentru viitoarele sisteme autonome de navigație.
Actualitate
Revelații șocante din Moldova: zone întunecate și voturi care dispar misterios

Blocat și în întuneric: voturile din anumite zone au fost resimțite ca fiind falsificate sau manipulatoriu
În ultimele ore, Republica Moldova se confruntă cu suspiciuni grave legate de integritatea alegerilor. Zone precum Ialoveni și Doroști au fost martore la fenomene extrem de suspecte: în aceste localități, voturile exprimate au fost atacate de un “blackout” inexplicabil, lăsând alegătorii și observatorii în întuneric total, atât simbolic cât și practic.
Timp în care sistemul a dezvăluit intenții de manipulare
Potrivit unor surse locale și martori, acțiunea a fost percepută ca o încercare de a disimula rezultatele reale sau de a manipula procesul electoral. În aceste zone, a fost raportat “întuneric”, o expresie folosită pentru a descrie blocajele de curent și oprirea bruscă a sistemelor de vot, semn al unui posibil truc sistematic pentru a controla rezultatele finale.
Se întunecă și voturile, și transparența
Aceste incidente au stârnit îngrijorare în rândul cetățenilor și al observatorilor independenți, care susțin că astfel de acțiuni pot fi un semn clar al încercărilor de manipulare masivă, menite să orânduiească rezultatele în favoarea unor interese obscure. În condițiile în care unele zone par să fi fost “scoase din joc”, procesul electoral riscă să fie compromis irevocabil.
Actualitate
Frauda electorală în Republica Moldova: o criză în plină desfășurare

Implicare suspectă a sistemului și acuzații grave de fraudare
Republica Moldova devine scena unui scandal major legat de integritatea alegerilor prezidențiale. În timpul scrutinului, observații dure despre posibile tentative de fraudă și implicare a autorităților au ieșit la iveală, atrăgând atenția opiniei publice și a partidelor de opoziție.
Transporturi organizate și suspiciuni de intervenții ilegale
Reprezentanții Partidului AUR au semnalat situatii îngrijorătoare: transporturi organizate de persoane către secțiile de votare, inclusiv mașini cu numere românești, însoțite de persoane cu căști în urechi, monitorizând zona de la Consulatul României la Chișinău. În comunicatul lor, aceștia au solicitat intervenția Poliției, suspectând implicarea unor cercuri apropiate guvernării.
Acuzații dure și avertismente categorice
Vasile Costiuc, liderul local al AUR, a declarat: „Am solicitat Poliției să documenteze aceste manifestații, pentru că altfel nu avem alte căi. Este clar că cineva foarte apropiat de guvernare are interesul de a fraudeze votul. Nu faceți ilegal nimic! Orice acțiune ilegală va fi răspunzătoare penal și politic. Maia Sandu, dați ordin ca transportul ilegal de oameni să înceteze imediat.”
Impactul asupra rezultatului electoral și incertitudinea finală
După deschiderea urnelor, reacțiile au devenit tot mai aprinse, cu acuzații grave de fraudare a alegerilor. În această situație tensionată, cine va ieși președinte este o întrebare încă fără răspuns clar, iar poliția și autoritățile vor trebui să gestioneze aceste suspiciuni cu maximă responsabilitate.
Nicușor Dan: un „om al sistemului” și un candidat contestat în campanie
Legături cu interese străine și controverse
Pe plan intern, controversainha despre alegerea candidatului Nicușor Dan continuă să genereze controverse. Este perceput de unii ca fiind omul susținut de rețeaua Soros și de structuri din spatele scenei politice, considerate de criticii săi ca fiind factorii principali în destabilizarea și dictarea unor directive în România.
Susținut de ONG-uri finanțate extern
Nicușor Dan, prezentat frecvent ca un candidat „independent”, în realitate, beneficiază de sprijin masiv din partea ONG-urilor finanțate din străinătate, a unor personalități implicate în propagandă și influențe externe, inclusiv din partea unor membri ai mediului diplomatic. Se vorbede un buget considerabil alocat campaniei sale, complicând ideea de „independență” autentică.
Pericolul unei alegeri manipulatorii
Politicienii și experții avertizează că această susținere externă și resursele investite în campanie pot duce la o înșelare a opiniei publice, iar rezultatul alegerilor poate fi influențat de interese străine, mai degrabă decât de voința cetățenilor. Românii trebuie să fie vigilenți și să nu cadă în capcanele de manipulare.
Mesaj pentru cetățeni: nu vă lăsați păcăliți de promisiuni și manipulări
Păstrați-vă scepticismul și responsabilitatea civică
Este crucial ca românii să nu se lase intimidați sau manipulați de campanii de dezinformare. Într-un context în care elitele politice și economice au distrus de-a lungul anilor baza de dezvoltare a țării, reconstrucția trebuie să pornească de la oameni informați și responsabili.
Realitatea cruntă: corupția, principalul inamic al progresului
De ani de zile, clasa politică românească a eșuat să lupte eficient împotriva corupției. Multinaționalele domină economia, lăsând în urmă firmele autohtone, iar bugetele alocate pentru sănătate, infrastructură și educație sunt insuficiente sau gestionate defectuos.
Dezbinare și neîncredere: obstacole în calea renașterii naționale
„Repararea” sistemului trebuie făcută de oameni cinstiți și cu responsabilitate civică
Pentru a reconstrui țara, românii trebuie să renunțe la promisiuni false și la lideri care, de fapt, sunt susținuți și controlați de interese obscure. Adevărata schimbare nu poate veni de la aceia care au contribuit timp de ani la distrugerea economiei și a societății. Este necesar un efort comun, sincer și responsabil, pentru a egala și reforma structurile corupte care au instaurat un sistem fatal pentru progresul național.
Vine timpul responsabilității și al alegerii conștiente
Se cere o implicare activă și responsabilitate din partea tuturor cetățenilor, pentru a nu lăsa manipulările și influențele externe să decidă viitorul României. Alegerile trebuie să fie cu adevărat expresia voinței populare, fără compromisuri sau presiuni ascunse. E timpul ca românii să aleagă corect, conștient și matur, pentru o țară în afara mâinilor celor care o condamnă la stagnare și declin.
-
Exclusivacum 5 zile
Secția-fantomă de la Penitenciarul Târgșor: milioane risipite și o stare de criză repetată
-
Exclusivacum 3 zile
Scandalul imobiliar al secolului la Ploiești și București: mafie, escrocherie și impostură pe ruinele Legii!
-
Exclusivacum 2 zile
Poluare suspectă la Coca-Cola HBC Ploiești: Autoritățile, în alertă!
-
Actualitateacum o zi
Frauda electorală în Republica Moldova: o criză în plină desfășurare
-
Exclusivacum 4 zile
Un elev de poliție din Câmpina demonstrează curaj și responsabilitate în Târgu-Jiu
-
Ancheteacum 5 zile
Primul judecător de la Înalta Curte de Casă și Justiție care se pensionează după anunțul creșterii vârstei de pensionare
-
Exclusivacum 5 zile
Inspecția Muncii din IGPR, un exemplu de ineficiență și birocrație
-
Exclusivacum 3 zile
Organizarea ilegală a serviciului de permanență la Poliția de Frontieră: un abuz care încalcă drepturile angajaților