Connect with us

Actualitate

EXCLUSIV/ S.R.I. stat in stat/ BINOMUL S-A CREAT DATORITA NEPASARII SI INCOMPETENTEI POLITICIENILOR/ SCHIMBATI DE URGENTA LEGEA

Incisiv

Publicat

pe

O noua surpriza este faptul ca si cei doi numiti in functia de demnitate publica respectiv presedintele Senatului si presedintele Camerei Deputatilor din cadrul Parlamentului Romaniei, chiar daca sunt alesi prin vointa populara, sunt in situatia legala de a nu putea sa aiba acces la informatii clasificate secret de stat, IN TOTALITATE, in conformitate cu prevederile din Legea nr.51/1991 privind securitatea nationala a Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare:

 “art.10.  Activitatea de informaţii pentru realizarea securităţii naţionale are caracter secret de stat. Informaţiile din acest domeniu nu pot fi comunicate decît în condiţiile prezentei legi.

art.11 Informaţii din domeniul securităţii naţionale pot fi comunicate:

  1. a) preşedintelui Senatului, preşedintelui Adunării Deputaţilor, precum şi comisiilor permanente pentru apărare şi asigurarea ordinii publice ale celor două camere ale Parlamentului;
  2. b) miniştrilor şi şefilor departamentelor din ministere, cînd informaţiile privesc probleme ce au legătură cu domeniile de activitate pe care le coordonează sau de care răspund;
  3. c) prefecţilor, primarului general al Capitalei, precum şi conducătorilor consiliilor judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru problemele ce vizează competenţa organelor respective;
  4. d) organelor de urmărire penală, cînd informaţiile privesc săvîrşirea unei infracţiuni.

Comunicarea informaţiilor se aprobă de către conducătorii organelor cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale.

Prevederile art. 10 privitoare la apărarea secretului de stat se aplică în mod corespunzător tuturor persoanelor prevăzute la alin. 1 lit. a)-d).”

De altfel, in conformitate cu art.1, alin (5) din Constitutia Romaniei se precizeaza ca orice cetatean indiferent de statul sau social “In Romania, respectarea Constitutiei, a suprematiei sale si a legilor este obligatorie.”, iar prin art.70 Mandatul deputatilor si al senatorilor, alin. (2) “Calitatea de deputat sau de senator incetează la data intrunirii legale a Camerelor nou alese sau in caz de demisie, de pierdere a drepturilor electorale, de incompatibilitate ori de deces.”, iar prin art. 71 Incompatibilitati, alin (3) din legea fundamentala se stipuleaza ca Alte incompatibilităti se stabilesc prin lege organică.”

Pe acest fond si in corelatie cu cele de mai sus si prevederile Legii 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, respectiv ale HG nr.585/2002 Standardele naţionale de protecţie a informaţiilor, in speta cele cuprinse in – art.160 “Constituie elemente de incompatibilitate pentru accesul solicitantului la informaţii secrete de stat oricare din următoarele situaţii:

  1. a) dacă în mod deliberat a ascuns, a interpretat eronat sau a falsificat informaţii cu relevanţă în planul siguranţei naţionale ori a minţit în completarea formularelor tip sau în cursul interviului de securitate;
  2. b) are antecedente penale sau a fost sancţionat contravenţional pentru fapte care indică tendinţe infracţionale;
  3. c) are dificultăţi financiare serioase sau există o discordanţă semnificativă între nivelul său de trai şi veniturile declarate;
  4. d) consumă în mod excesiv băuturi alcoolice ori este dependent de alcool, droguri sau de alte substanţe interzise prin lege care produc dependenţă;
  5. e) are sau a avut comportamente imorale sau deviaţii de comportament care pot genera riscul ca persoana să fie vulnerabilă la şantaj sau presiuni;
  6. f) a demonstrat lipsă de loialitate, necinste, incorectitudine sau indiscreţie;
  7. g) a încălcat reglementările privind protecţia informaţiilor clasificate;
  8. h) suferă sau a suferit de boli fizice sau psihice care îi pot cauza deficienţe de discernământ confirmate prin investigaţie medicală efectuată cu acordul persoanei solicitante;

 

Ca atare institutiile ce fac parte din sistemul national de aparare al tarii, in concret serviciile de informatii nominalizate prin Legea nr.51/1991, si organizate prin legi speciale cum ar fi Legea nr.14/1992 privind organizarea si functionarea Serviciului Roman de Informati, Legea nr. 1/1998 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de Informaţii Externe, etc, vor fi conform legii aplicabile obligate sa nu transmita nicio informatie clasificata secret de stat catre cei doi demnitari daca acestia nu indeplinesc si cerintele normative anterior citate.

Ca atare, chiar daca sunt informatii ca nivel de informare pentru cele doua functii de demnitate public in statul Roman, respectiv a doua si a treia functie statala dupa cea a presedintelui Romaniei, totusi conducerea serviciilor de informatii, inclusiv cele departamentale si SPP, nu vor putea sa le comunice intrucat s-ar incalca legile privind protectia informatiilor clasificate secret de stat si chiar Constitutia Romaniei, cu toate consecintele negative ce ar pot decurge dintr-un astfel de demes institutional.

Astfel, chiar daca prin art.7 din Legea nr.182/2002 accesul la astfel de documente clasificate ca secret de stat, este garantat de depunerea juramantului etc.., accesul nu este implicit ci este conditionat de prevederile /reglementarile normative anterior mentionat si de principiul “nevoia de a sti”, sens in care intr-o atare situatie cei doi demnitari sunt pusi in situatia de a nu isi indeplini roulul functiei ocupate si, implicit al mandatului de parlamentar stabilit prin Constitutie si regulamentele celor doua camere parlamentare. Pe acest fond se ridica o problemea majora in sfera separatiilor puterii in stat cand cele doua functii nu se pot indeplini in integrum, fiind limitate de blocarea temporara a accesului la informatii clasificate secret de stat, prin actiunea de nefurnizarea a acestora in sensul respectarii legii aplicabile, iar presedintele tarii si al CSAT poate fi informat cu aspectele ce tin de competenta sa dar nu poate discuta cu cei doi reprezentanti ai statului in Parlament pe problemele ridicate in sistem clasificat etc…..Oare ce se poate intampla intr-o astfel de stare de fapt cand cele trei functii in stat nu pot comunica intre ele in probleme de securitate national si in luarea de decizii strategice de nivel inalt in domeniul militar, aparare a tarii si securitate nationala. Dar in comunicarea cu cei doi parlamentari, respectiv cu un premier persoane care pot intra sub incidenta unor  posibile incompatibilitati ale statului lor prevazute prin legi si hotarari de guvern?

 

(a se vedea si o serie de decizii ale Curtii Constitutionale cum ar fi Decizia CCR nr.1440/2012 unde se precizeaza:

    “…în cazul de faţă, Curtea observă că îngrădirile aduse accesului la informaţii sunt prevăzute de lege – Legea nr.182/2002 -, au un scop legitim – protecţia informaţiilor clasificate şi a surselor confidenţiale ce asigură acest tip de informaţii, prin instituirea sistemului naţional de protecţie a informaţiilor -, şi sunt necesare într-o societate democratică. În consecinţă, reglementarea criticată îndeplineşte atât condiţiile prevăzute de art. 10 paragraful 2 din Convenţia pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale, cât şi pe cele ale art. 19 paragraful 3 din Pactul internaţional cu privire la drepturile civile şi politice, potrivit cărora „Exercitarea libertăţilor prevăzute la paragraful 2 al prezentului articol comportă îndatoriri şi răspunderi speciale. În consecinţă, ea poate fi supusă anumitor limitări care trebuie însă stabilite în mod expres prin lege şi care sunt necesare: a) respectării drepturilor sau reputaţiei altora; b) apărării securităţii naţionale, ordinii publice, sănătăţii sau moralei publice.” Totodată, Curtea observă că reglementarea criticată respectă şi prevederile art. 7 din Acordul dintre România şi Uniunea Europeană privind procedurile de securitate pentru schimbul de informaţii clasificate, semnat la Bruxelles la 22 aprilie 2005, ratificat prin Legea nr. 267/2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 903 din 10 octombrie 2005, potrivit cărora 1. Părţile se vor asigura că toate persoanele care, în îndeplinirea îndatoririlor oficiale, necesită acces sau ale căror îndatoriri ori funcţii pot permite accesul la informaţiile clasificate furnizate sau schimbate în temeiul prezentului acord sunt verificate corespunzător înainte de a li se acorda accesul la astfel de informaţii. 2. Procedurile de verificare vor stabili dacă o persoană poate avea acces la informaţii clasificate, ţinând cont de loialitatea, încrederea şi onestitatea sa”, precum şi pe cele ale art. 3 din Acordul dintre părţile la Tratatul Atlanticului de Nord pentru securitatea informaţiilor, adoptat la Bruxelles la 6 martie 1997, la care România a aderat prin Legea nr. 423/2004, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 993 din 28 octombrie 2004, potrivit cărora (1) Părţile se vor asigura că toţi cetăţenii lor, care, în îndeplinirea îndatoririlor oficiale, necesită sau pot avea acces la informaţii clasificate «CONFIDENŢIAL» (SECRET) şi de nivel superior, sunt verificaţi corespunzător înainte de preluarea îndatoririlor. (2) Procedurile de verificare de securitate vor fi concepute pentru a stabili dacă, ţinând cont de loialitatea şi încrederea sa, o persoană poate avea acces la informaţii clasificate fără ca acest lucru să constituie un risc inacceptabil de securitate.

(3) La cerere, fiecare dintre părţi va coopera cu celelalte părţi la realizarea procedurilor proprii de verificare de securitate.”Ec Adrian Radu

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

EXCLUSIV/Nori negrii se abat catre conducerea incompetenta a Politiei Locale Ploiesti … Vidatul sef al institutiei incearca sa scape de raspunderea penala aruncand vina pe altii

Incisiv

Publicat

pe

De

Reamintim faptul ca, timpul liber corespunzător orelor lucrate în zilele de sâmbete, duminci, sărbători legale ori, în lipsa acestuia, compensații în bani NU sunt atribuite politistilor locali, in mod ILEGAL (sens in care Incisiv de Prahova a sesizat organele de cercetare penala si ITM Prahova).

Vidatul sef al Politiei Locale Ploiesti, Adrian Vaida (Hartuitorul/Hartuitorul sexual) a recunoscut recent in fata unui subordonat ca situatia este reala si a incercat sa faca ce stie el mai bine…sa dea vina pe altii, pe contabilitate si/sau personal ca acestia trebuie sa raspunda penal si nu el.

Cum pe rol este un dosar penal si politistii locali au efectuat demersuri separate in acest sens, Adrian Vaida vrea sa scape si sa paseze responsabilitatea catre toti.

Planul prostesc al acestui vidat de la sefia Politiei Locale Ploiesti este sa disipeze raspunderea  penala atat catre cei de la contabilitate, personal cat si catre toti sefii de birouri si servicii (care intocmesc pontajele) doar sa scape el…Spera ca ii va mai merge cu minciunile ordinare…Il lasam sa spere…

La nivelul Poliției Locale Ploiești a fost conceput un program informatic pentru calculul venitului salarial al angajaților instituției în care nu sunt prevăzute zilele de: sâmbete, duminici sărbători legale deși planificarea polițiștilor locali în serviciu (ordine publică și rutieră) este efectuată și pentru aceste zile (sâmbete, duminici, sărbători legale) – o vădită încălcare a art.33 alin.(2)[1] din legea nr.188/1999 și 139-142[2] Codul Muncii, în opinia noastră dar, mai ales, o îngrădire nejustificată a dreptului la viață privată și a proprietății consacrate prin art.8 CEDO și art.1 din Protocolul Adițional nr.1 la Convenția EDO. Așadar, în zilele de: sâmbete, duminici și sărbători legale, polițiștii locali sunt planificați în servicii fără ca munca acestora să fie plătită ori compensată cu timp liber corespunzător întrucât programul informatic de calcul al veniturilor salariale „nu permite” decât calculul pentru zilele de: luni, marți, miercuri, joi și vineri ale fiecărei săptămâni.

Sporul pentru condiții vătămătoare și timpul liber ce se acordă pentru condițiile de lucru vătămătoare. Menționăm că, potrivit art. 147 alin.(1)[3] Codul Muncii polițiștii locali din cadrul Poliției Locale a Municipiului Ploiești (ordine publică și rutieră) ar fi trebuit să primească cel puțin 3 zile libere pentru condițiile vătămătoare în care aceștia lucrează (lucrul cu stații de emisie recepție, lucrul în condiții meteo nefavorabile ș.a.m.d.). Din informațiile noastre, polițiștii locali din cadrul Poliției Locale a Municipiului Ploiești (ordine publică și rutieră) nu au primit niciodată timp liber corespunzător condițiilor de muncă vătămătoare în care aceștia își desfășoară activitatea .

Potrivit art.119[4] Codul Muncii, angajatorul polițiștilor locali are obligația imperativă de a ține evidența orelor lucrate de angajați. Ups…jale mare, una este in pontaj, alta „iaste” de la contabilitate si personal…

Nori negrii se abat catre conducerea incompetenta a Politiei Locale Ploiesti incepand cu sfarsitul acestei saptamani…(Irinel I.).

 

Citeste in continuare

Actualitate

EXCLUSIV/DOVADA IREFUTABILĂ CĂ SE ÎNCEARCĂ MUȘAMALIZAREA EVENIMENTULUI RUTIER DE LA SECĂRIA, CU OAMENII IPJ PRAHOVA!

Incisiv

Publicat

pe

De

În seara zilei de 25 septembrie 2018 orele 18.00 am fost contactați de doamna T.E.A., victima evenimentului rutier petrecut la data de 19 septembrie 2018 orele 10 din Secăria, în care protagonistul principal e „Panarică” (șeful de post al localității Secăria, Manea Vladimir) să ne comunice că „a fost invitată la sediul I.P.J. Prahova pentru a fi audiată ca martor”.

Interesant este că victima este semi-deplasabilă (în cârje), medicul specialist curant interzicându-i acesteia „să pună piciorul în pământ”. Și, ca să fie sigur medicul specialist curant că pacienta se va însănătoși grabnic, i-a prescris și un medicament injectabil care deja „i-a înnegrit brațul”.

Numai că, niște „milițieni” din I.P.J. Prahova  s-au gândit ei, „în deșteptăciunea lor”, să pună în pericol sănătatea victimei că, deh, Articolul 77 Circumstanțe agravante Următoarele împrejurări constituie circumstanțe agravante: e) săvârșirea infracțiunii profitând de starea de vădită vulnerabilitate a persoanei vătămate, datorată vârstei, stării de sănătate, infirmității sau altor cauze coroborat cu articolul Articolul 203 Lăsarea fără ajutor a unei persoane aflate în dificultate(1) Omisiunea de a da ajutorul necesar sau de a anunța de îndată autoritățile de către cel care a găsit o persoană a cărei viață, integritate corporală sau sănătate este în pericol și nu are putința de a se salva se pedepsește cu închisoare de la 3 luni la un an sau cu amendă Cod Penal sunt necunoscute acestor „oameni ai Legii”.

Victima T.E.A. a fost contactată telefonic la data de 25 septembrie 2018 ora 12.51 de agentul Piciorea de la Poliția Comarnic cum că „e musai să vină la sediul Poliției din Comarnic în data de 25 septembrie 2018, până în orele 16, pentru a-i înmâna un act” care, ulterior, s-a dovedit a fi o invitație emisă de controlorul intern Muntean Mihai Dorin din cadrul IPJ Prahova (revenim imediat și la acest „investigator intelijent”). Fiindcă victima nu dispune de „însoțitor permanent” și este în imposibilitate de a conduce un autovehicul, s-a deplasat la „marele stăpân-milițian Piciorea” cu transport privat de persoane (“microbus”). „Frumos” este și gestul cetățenilor din microbus/a celor care așteptau să urce în “microbus” că nu au ajutat-o la coborâre și nici la urcare din acest mijoc de transport privat.

Odată ajunsă la sediul Poliției Comarnic niște „polițiști educați” au invitat-o să rămână în picioare pe victima T.E.A. până la sosirea „caporalului de schimb” Piciorea. Bineânțeles că „marele tablagiu” Piciorea s-a lăsat așteptat… doar era 15.30 și ar fi trebuit demult să „părăsească locul faptei” (sediul secției Comarnic) iar „nesimțita asta de victimă care se preface că e lovită a venit atât de târziu”… După ce i-a înmânat invitația, „marele purtător de table” Piciorea i-a băgat repede sub nas un proves-verbal în care susținea că „s-a deplasat la locuința T.E.A. pentru a-i înmâna invitația emisă de IPJ Prahova (foto).

T.E.A. a refuzat să semneze procesul-verbal „pe genunchi”, așa cum îi cerea Piciorea și a cerut să îl citească înainte de a-l semna. În procesul-verbal scria că „stăpânul suprem al tablelor de miliție”, Piciorea, „și-a deranjat fizicu-i de chiparos” până la domiciliul victimei pentru a-i înmâna acesteia invitația (aspect total nereal, așa cum v-am prezentat mai sus). Victima a solicitat „marelui Piciorea” permisiunea de a modifica procesul verbal: să scrie victima că s-a deplasat ea la sediul Poliției Comarnic pentru a primi „depeșa urgentă” nicidecum că s-a deplasat Piciorea la domiciliul ei. Piciorea ținea morțiș „că nu se poate aduce nicio modificare capodoperei juridice pe care a      întocmit-o”…

Datorită gălăgiei de pe hol a ieșit și șeful Poliției Comarnic, Năstase Gabriel, care, auzind discuția contradictorie i-a transmis T.E.A. să modifice acel proces-verbal cu datele corecte și apoi să îl semneze. „Nu are rost să mai pierdem timpul” au fost vorbele de final ale șefului Poliției Comarnic.

Ulterior, T.E.A. a întrebat (așa cum era și firesc): „cine o ajută să se deplaseze la sediul IPJ Prahova?” (cine o va transporta dat fiind condiția precară a sănătății). Răspunsul de adevărat „milițian-bolșevic și securist incult” nu a întârziat să iasă din „gurița juridică” a purtătorului de uniformă Piciorea: „Nu știm și nici nu ne interesează! Întrebați la IPJ Prahova!”.

Nici despre dosarul penal în care victima a suferit o vătămare corporală nu a vrut să-i spună nimic „polițistul” Piciorea aceleiași victime. Și de această dată a intervenit șeful Poliției Comarnic, Năstase Gabriel, care a îndrumat-o pe T.E.A. către Parchetul Sinaia însă, numărul dosarului penal chiar era necunoscut Poliției Comarnic (Piciorea)? Sau trebuia să ajungă la Parchetul Sinaia pentru ca grefierul să o trimită înapoi la Poliția Comarnic pentru a afla numărul de înregistrare al dosarului penal (e informație deosebit de secretă numărul de înregistrare al dosarului penal și nu poate fi comunicată telefonic…hm!)…

Deci „tablagel” Piciorea s-a putut deplasa la Secăria pentru ca „martorul asistent” să semneze (contrar tuturor prevederilor legale penale), după 2 zile, procesul verbal de cercetare la fața locului… dar pentru victima T.E.A. nu s-a mai putut deplasa la domiciliul victimei. Doar „invitația” în cauză, a fost primită prin email (căci victima a primit o copie a acesteia nicidecum originalul).

CONTROLORUL MINTOS ȘI „MARE CUNOSCĂTOR DE DREPT”, MUNTEAN MIHAI DORIN a „omis” să menționeze în cuprinsul invitației, temeiul legal în baza căreia a fost emisă aceasta. În schimb, o amenință pe victima T.E.A. că o va amenda dacă „mort-copt” nu vine la tronul „marelui licurici tablagiu” în conformitate cu Legea nr.61/1991 pentru sancţionarea faptelor de încălcare a unor norme de convieţuire socială, a ordinii şi liniştii publice. Invocând ca și temei legal pentru sancționarea victimei în cazul în care nu se prezintă în 26.09.2018 la „marele licurici” Muntean, înțelegem că T.E.A. cu reavoință s-a autoaccidentat în data de 19 septembrie 2018 intrând (din și cu partea drepată a taximetrului – locație în care se afla) în autoturismul personal al lui „Panarică” și accidentându-l pe bietul polițist care ar fi „confundat apa cu niște zeamă de fructe de ceva mai multe grade”.

Că tot nu prea are Incisiv de Prahova treabă, s-a uitat „la mișto” în legea nr.61/1991 invocată de „expertul în stânga-dreapta” Muntean unde, legiuitorul a scris: Articolul 2 Constituie contravenţie săvârşirea oricăreia dintre următoarele fapte, dacă nu sunt comise în astfel de condiţii încât, potrivit legii penale, să fie considerate infracţiuni: 16) deteriorarea, ridicarea sau mutarea, fără drept, a semnelor sau indicatoarelor de orientare turistică şi rutieră ori a celor care semnalează existenţa unui pericol pentru viaţa persoanelor; 31) refuzul unei persoane de a da relaţii pentru stabilirea identităţii sale, de a se legitima cu actul de identitate sau de a se prezenta la sediul poliţiei, la cererea ori la invitaţia justificată a organelor de urmărire penală sau de menţinere a ordinii publice, aflate în exercitarea atribuţiilor de serviciu apoi s-a uitat în invitația „expertului în stânga-dreapta”… nu am găsit temeiul legal în acea „invitație” prin care T.E.A. să aibe vreo calitate sau „fapta” acesteia să intre sub incidența Legii nr.61/1991. Cumva „expertul” Muntean induce în eroare victima pentru a „nu se observa” că imixtionează în dosarul Parchetului Sinaia privind evenimentul rutier din 19.09.2018? Noi așa zicem: controlorul ăsta intern din I.P.J. Prahova, Muntean, ori „a primit ceva de la cineva” să fabrice (cu mânuța victimei, evident) niște noi probe care să-l scoată „din zeama de fructe” pe Panarică&co ori e mai „nepregătit decât noaptea”. În ambele situații acest individ NU ARE CE CĂUTA ÎN POLIȚIE!

(VA URMA, STIMABILILOR, CĂCI SUNTEM CU OCHII PE VOI, MAI ALES PE CAZUL ASTA!). (Cerasela N.).

 

 

 

 

Citeste in continuare

Actualitate

EXPLOZIV/Isarescu, penetrat de ”Paluga” SRI!/Partenerul ”Anacondei”

Incisiv

Publicat

pe

De

Cum prima dragoste securistica nu se uita niciodata, dupa ce a stat luni de zile cu dintii BNR infipti in beregata actualei guvernari Mugur Isarescu a facut o mutare halucinanta si l-a recuperat pe generalul Sorin Cozma, cunoscut in tot sistemul drept ”Paluga SRI” pentru ”boroboatele” facute atat la conducerea Directiei de informatii economice cat si in fruntea Directiei Generale Prevenire si Combatere Terorism. Pai daca tot ai ajuns sa-l iei pe Sorin Cozma consilier, atunci barem refa ”nea Mugurele” si ”cuplul de aur” de la SRI si trage-o langa ”Paluga” si pe partnerea acestuia,  generalul ”Anaconda” Elena Istode, unul dintre fostii sefi ai acoperitilor din perioada ”binomului ” Maior – Coldea.

Deci Sorin Gabriel Cozma a ajuns consilierul presedintelui Bancii Nationale a Romaniei, ”venerabilul” Mugur Isarescu! Si pentru ca ”omerta” impusa in institutia condusa de aproape trei decenii de catre Mugur Isarescu cu siguranta nu va fi sparta de ”fratiorii” de aici, exista totusi structuri contrainformative ale statului roman care sunt gata sa-i dea jos ”sortuletul” incluisv generalului despre care nu au disparut cu totul notele informative care indicau ”talpile” puse la ANAF, atunci cand Fiscul se apropia prea mult de niste ”oaze” financiare precum Oscar Downstream. Oricum, ”mapa profesionala” a celui intrat in SRI pentru ca  sotia sa de atunci, Pompilia Comsa era nepoata ”sarpelui” Virgil Magureanu retine inca nenumarate alte amanunte atat picante, cat si cu iz de anchete interne si nu numai al caror protagonist a fost actualul consilier al lui Isarescu. Mugur Isarescu. Guvernatorul care si-a tras consilier si un general SRI, asa, ca sa fie la curent cu toate problemele monetare probabil…

Partenerul ”Anacondei”

Dupa ce a fost admis in SRI, Sorin Cozma s-a bucurat  de avansarea fostei sale sotii ditamai directorul adjunct la Directia F, cea care se ocupa de asa-zisele ”sisteme informatice”.Ce-i drept, ”consortul” Cozma a cunoscut la randul sau o ascensiune absolut fulminanta si asta in ciuda nenumaratelor scandaluri in care a fost implicat, de la acuzele de deturnare a fondurilor operative la protejarea unor firme de controalele ANAF pe cand se afla la carma Directiei C- Economica si incheind cu achizitiile de la Aeroportul Otopeni care trebuiau girate musai de el pe cand era seful Antitero.Insa, de departe, cea mai mare performanta a lui Cozma in interiorul SRI a fost parteneriatul cu generalul Elena Istode, zisa si ”Anaconda” inca de pe vremea cand fosta secretara sindicalista urma cursurile intensive ale Scolii de la Gradistea. Iata insa ca dupa ”decaparea” lor din fruntea SRI de catre Eduard Hellvig, ”Paluga” a stat ceva vreme retrasa, dupa care, acum si-a gasit un loc caldut chiar langa Mugur Isarescu, fiind de mirare ca guvernatorul BNR nu si-a pus intrebarea ca se expune astfel unei posibile penetrari informative din partea  unui general SRI,fie trecut el si ”cu japca” in rezerva. Dar, poate, o fi girat cineva pentru seriozitatea lui…

Pandar la prune

Sau poate ”stapanul banilor” din Romania  l-o fi luat langa el pe fostul sef de la Anti-Tero din SRI sa-l ajute, in afara orelor obligatorii de program, la pazitul prunelor de pe domeniul familiei Isarescu de pe malul Lacului Snagov. Unde, dupa cum dezvaluiam si la trecuta recolta, guvernatorul BNR face rondul printre pomii fructiferi incepand cu ora 5 dimineata, dupa ce niste copii au indraznit sa ”fure” cateva prune, ”nemuritorul” Mugur Isarescu primind aceasta misiune de pandar chiar de la sotia sa, dupa ce amenintarile acesteia cu politia par sa nu fi avut niciun efect asupra micilor pofticiosi. Asa insa, cu ditamai ”Paluga” antiterorista SRI la dispozitie, altfel se poate combate si inflatia, si ROBOR-ul, dar mai ales furtul de prune si struguri…(Catalin Tache).

 

 

Citeste in continuare

Parteneri

Știri calde

Actualitate4 ore ago

EXCLUSIV/Nori negrii se abat catre conducerea incompetenta a Politiei Locale Ploiesti … Vidatul sef al institutiei incearca sa scape de raspunderea penala aruncand vina pe altii

Reamintim faptul ca, timpul liber corespunzător orelor lucrate în zilele de sâmbete, duminci, sărbători legale ori, în lipsa acestuia, compensații...

Actualitate5 ore ago

EXCLUSIV/DOVADA IREFUTABILĂ CĂ SE ÎNCEARCĂ MUȘAMALIZAREA EVENIMENTULUI RUTIER DE LA SECĂRIA, CU OAMENII IPJ PRAHOVA!

În seara zilei de 25 septembrie 2018 orele 18.00 am fost contactați de doamna T.E.A., victima evenimentului rutier petrecut la...

Actualitate5 ore ago

EXPLOZIV/Isarescu, penetrat de ”Paluga” SRI!/Partenerul ”Anacondei”

Cum prima dragoste securistica nu se uita niciodata, dupa ce a stat luni de zile cu dintii BNR infipti in...

Actualitate5 ore ago

EXCLUSIV/LEGATURI BOLNAVICIOASE/ACOPERITII DIN SISTEME

Zilele acestea asistam, in calitate de spectatori, la o piesa de teatru care va lasa urme adinci in economia Romaniei...

Actualitate5 ore ago

Cine cinta de 1 Decembrie?

COMENTARIU DE BOGDAN TIBERIU IACOB (PRELUARE INPOLITICS.RO): Eclipsa de soare din 1999 a fost un eveniment foarte frumos marcat de...

Actualitate13 ore ago

SGU este în faliment! Un alt director pleacă. Locul este asigurat deja

„Vinovații fără vină”, titreaza Republika News! În timp ce angajații SGU protestează pentru că nu își primesc banii la timp,...

Actualitate13 ore ago

EXCLUSIV/MANIPULAREA CETĂȚENILOR DIN BĂICOI PENTRU ASCUNDEREA ADEVĂRAȚILOR INFRACTORI (EPISODUL II)

Cineva din Băicoi și Prahova are tot interesul meschin să ascundă Adevărul în cazul „poluării cu hidrogen sulfurat”. Dar cine...

Actualitate1 zi ago

EXCLUSIV/IPJ PRAHOVA SE DELIMITEAZĂ DE SUSȚINĂTORII LUI „PANARICĂ” ȘI NĂSTASE GABRIEL ȘI ÎNCEPE O ANCHETĂ INTERNĂ!

Se pare că dezvăluirile ziarului Incisiv de Prahova au deschis „cutia Pandorei” în IPJ Prahova cu ocazia evenimentului rutier de...

Actualitate1 zi ago

EXCLUSIV/MANIPULARE CRASĂ LA BĂICOI!/OAMENII SUNT ȚINTA BATJOCURII AUTORITĂȚILOR IAR PRESA ESTE INDUSĂ ÎN EROARE!

În data de 23 septembrie 2018 canalul de știri ProTv arăta un „mare protest” din localitatea Băicoi, județul Prahova unde,...

Actualitate1 zi ago

EXPLOZIV/OFITERII MAI, LA MANA LUI MARIUS PETRESCU, SEFUL ORNISS/ANEXA SRI blocheaza MAI!

Greu de spus ce consilieri pe probleme de securitate nationala or avea liderii coalitiei de guvernare ca, in timp ce...

Actualitate1 zi ago

TOATE completele de 5 de la ICCJ care nu au avut TOTI judecatorii desemnati aleatoriu au incalcat CEDO si notiunea de „tribunal independent”

Nu stiu daca va dati seama, dar absolut toate completele de 5 judecatori de la ICCJ, care nu au avut...

Actualitate1 zi ago

Nu vi se pare ciudata comoția cerebrală de care a suferit Gărbovan?!/ “Unii nu suferim de emoții cu comotii”

“Nu am văzut interviul dat de șefa UNJR, Dana Gărbovan. Am analizat cu Ion Dedu (col ® SRI), după care...

Actualitate1 zi ago

Cine se merită, se împreunează!/Geometrie cu derbedei

Comentariu de Contele de Saint Germain (preluare blog): Se spune despre cerc că ar fi perfecțiunea bidimensională, așa cum sfera...

Actualitate1 zi ago

Pichetare Penitenciarele Ploiești și Târgșor (acțiune comună)/25 Septembrie ora 09.00.

Angajatii Penitenciarelor Ploiești și Târgșorul Nou protesteaza. LOCAȚIE – ÎN FAȚA PENITENCIARULUI PLOIEȘTI Sindicatele Equitas și Solidaritatea va invita pe...

Actualitate1 zi ago

Cutremur in Rusia: Gazprom s-a prabusit dramatic de pe locul intai in lume

COMENTARIU DE BOGDAN TIBERIU IACOB (PRELUARE INPOLITICS.RO): Kremlinul încasează o lovitură cumplită de imagine: conform topului anual întocmit de cea...

Top Articole Incisiv