Connect with us

Actualitate

EXCLUSIV/ S.R.I. stat in stat/ BINOMUL S-A CREAT DATORITA NEPASARII SI INCOMPETENTEI POLITICIENILOR/ SCHIMBATI DE URGENTA LEGEA

Incisiv

Publicat

pe

O noua surpriza este faptul ca si cei doi numiti in functia de demnitate publica respectiv presedintele Senatului si presedintele Camerei Deputatilor din cadrul Parlamentului Romaniei, chiar daca sunt alesi prin vointa populara, sunt in situatia legala de a nu putea sa aiba acces la informatii clasificate secret de stat, IN TOTALITATE, in conformitate cu prevederile din Legea nr.51/1991 privind securitatea nationala a Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare:

 “art.10.  Activitatea de informaţii pentru realizarea securităţii naţionale are caracter secret de stat. Informaţiile din acest domeniu nu pot fi comunicate decît în condiţiile prezentei legi.

art.11 Informaţii din domeniul securităţii naţionale pot fi comunicate:

  1. a) preşedintelui Senatului, preşedintelui Adunării Deputaţilor, precum şi comisiilor permanente pentru apărare şi asigurarea ordinii publice ale celor două camere ale Parlamentului;
  2. b) miniştrilor şi şefilor departamentelor din ministere, cînd informaţiile privesc probleme ce au legătură cu domeniile de activitate pe care le coordonează sau de care răspund;
  3. c) prefecţilor, primarului general al Capitalei, precum şi conducătorilor consiliilor judeţene, respectiv al municipiului Bucureşti, pentru problemele ce vizează competenţa organelor respective;
  4. d) organelor de urmărire penală, cînd informaţiile privesc săvîrşirea unei infracţiuni.

Comunicarea informaţiilor se aprobă de către conducătorii organelor cu atribuţii în domeniul securităţii naţionale.

Prevederile art. 10 privitoare la apărarea secretului de stat se aplică în mod corespunzător tuturor persoanelor prevăzute la alin. 1 lit. a)-d).”

De altfel, in conformitate cu art.1, alin (5) din Constitutia Romaniei se precizeaza ca orice cetatean indiferent de statul sau social “In Romania, respectarea Constitutiei, a suprematiei sale si a legilor este obligatorie.”, iar prin art.70 Mandatul deputatilor si al senatorilor, alin. (2) “Calitatea de deputat sau de senator incetează la data intrunirii legale a Camerelor nou alese sau in caz de demisie, de pierdere a drepturilor electorale, de incompatibilitate ori de deces.”, iar prin art. 71 Incompatibilitati, alin (3) din legea fundamentala se stipuleaza ca Alte incompatibilităti se stabilesc prin lege organică.”

Pe acest fond si in corelatie cu cele de mai sus si prevederile Legii 182/2002 privind protecţia informaţiilor clasificate, respectiv ale HG nr.585/2002 Standardele naţionale de protecţie a informaţiilor, in speta cele cuprinse in – art.160 “Constituie elemente de incompatibilitate pentru accesul solicitantului la informaţii secrete de stat oricare din următoarele situaţii:

  1. a) dacă în mod deliberat a ascuns, a interpretat eronat sau a falsificat informaţii cu relevanţă în planul siguranţei naţionale ori a minţit în completarea formularelor tip sau în cursul interviului de securitate;
  2. b) are antecedente penale sau a fost sancţionat contravenţional pentru fapte care indică tendinţe infracţionale;
  3. c) are dificultăţi financiare serioase sau există o discordanţă semnificativă între nivelul său de trai şi veniturile declarate;
  4. d) consumă în mod excesiv băuturi alcoolice ori este dependent de alcool, droguri sau de alte substanţe interzise prin lege care produc dependenţă;
  5. e) are sau a avut comportamente imorale sau deviaţii de comportament care pot genera riscul ca persoana să fie vulnerabilă la şantaj sau presiuni;
  6. f) a demonstrat lipsă de loialitate, necinste, incorectitudine sau indiscreţie;
  7. g) a încălcat reglementările privind protecţia informaţiilor clasificate;
  8. h) suferă sau a suferit de boli fizice sau psihice care îi pot cauza deficienţe de discernământ confirmate prin investigaţie medicală efectuată cu acordul persoanei solicitante;

 

Ca atare institutiile ce fac parte din sistemul national de aparare al tarii, in concret serviciile de informatii nominalizate prin Legea nr.51/1991, si organizate prin legi speciale cum ar fi Legea nr.14/1992 privind organizarea si functionarea Serviciului Roman de Informati, Legea nr. 1/1998 privind organizarea şi funcţionarea Serviciului de Informaţii Externe, etc, vor fi conform legii aplicabile obligate sa nu transmita nicio informatie clasificata secret de stat catre cei doi demnitari daca acestia nu indeplinesc si cerintele normative anterior citate.

Ca atare, chiar daca sunt informatii ca nivel de informare pentru cele doua functii de demnitate public in statul Roman, respectiv a doua si a treia functie statala dupa cea a presedintelui Romaniei, totusi conducerea serviciilor de informatii, inclusiv cele departamentale si SPP, nu vor putea sa le comunice intrucat s-ar incalca legile privind protectia informatiilor clasificate secret de stat si chiar Constitutia Romaniei, cu toate consecintele negative ce ar pot decurge dintr-un astfel de demes institutional.

Astfel, chiar daca prin art.7 din Legea nr.182/2002 accesul la astfel de documente clasificate ca secret de stat, este garantat de depunerea juramantului etc.., accesul nu este implicit ci este conditionat de prevederile /reglementarile normative anterior mentionat si de principiul “nevoia de a sti”, sens in care intr-o atare situatie cei doi demnitari sunt pusi in situatia de a nu isi indeplini roulul functiei ocupate si, implicit al mandatului de parlamentar stabilit prin Constitutie si regulamentele celor doua camere parlamentare. Pe acest fond se ridica o problemea majora in sfera separatiilor puterii in stat cand cele doua functii nu se pot indeplini in integrum, fiind limitate de blocarea temporara a accesului la informatii clasificate secret de stat, prin actiunea de nefurnizarea a acestora in sensul respectarii legii aplicabile, iar presedintele tarii si al CSAT poate fi informat cu aspectele ce tin de competenta sa dar nu poate discuta cu cei doi reprezentanti ai statului in Parlament pe problemele ridicate in sistem clasificat etc…..Oare ce se poate intampla intr-o astfel de stare de fapt cand cele trei functii in stat nu pot comunica intre ele in probleme de securitate national si in luarea de decizii strategice de nivel inalt in domeniul militar, aparare a tarii si securitate nationala. Dar in comunicarea cu cei doi parlamentari, respectiv cu un premier persoane care pot intra sub incidenta unor  posibile incompatibilitati ale statului lor prevazute prin legi si hotarari de guvern?

 

(a se vedea si o serie de decizii ale Curtii Constitutionale cum ar fi Decizia CCR nr.1440/2012 unde se precizeaza:

    “…în cazul de faţă, Curtea observă că îngrădirile aduse accesului la informaţii sunt prevăzute de lege – Legea nr.182/2002 -, au un scop legitim – protecţia informaţiilor clasificate şi a surselor confidenţiale ce asigură acest tip de informaţii, prin instituirea sistemului naţional de protecţie a informaţiilor -, şi sunt necesare într-o societate democratică. În consecinţă, reglementarea criticată îndeplineşte atât condiţiile prevăzute de art. 10 paragraful 2 din Convenţia pentru apărarea drepturilor omului şi a libertăţilor fundamentale, cât şi pe cele ale art. 19 paragraful 3 din Pactul internaţional cu privire la drepturile civile şi politice, potrivit cărora „Exercitarea libertăţilor prevăzute la paragraful 2 al prezentului articol comportă îndatoriri şi răspunderi speciale. În consecinţă, ea poate fi supusă anumitor limitări care trebuie însă stabilite în mod expres prin lege şi care sunt necesare: a) respectării drepturilor sau reputaţiei altora; b) apărării securităţii naţionale, ordinii publice, sănătăţii sau moralei publice.” Totodată, Curtea observă că reglementarea criticată respectă şi prevederile art. 7 din Acordul dintre România şi Uniunea Europeană privind procedurile de securitate pentru schimbul de informaţii clasificate, semnat la Bruxelles la 22 aprilie 2005, ratificat prin Legea nr. 267/2005, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 903 din 10 octombrie 2005, potrivit cărora 1. Părţile se vor asigura că toate persoanele care, în îndeplinirea îndatoririlor oficiale, necesită acces sau ale căror îndatoriri ori funcţii pot permite accesul la informaţiile clasificate furnizate sau schimbate în temeiul prezentului acord sunt verificate corespunzător înainte de a li se acorda accesul la astfel de informaţii. 2. Procedurile de verificare vor stabili dacă o persoană poate avea acces la informaţii clasificate, ţinând cont de loialitatea, încrederea şi onestitatea sa”, precum şi pe cele ale art. 3 din Acordul dintre părţile la Tratatul Atlanticului de Nord pentru securitatea informaţiilor, adoptat la Bruxelles la 6 martie 1997, la care România a aderat prin Legea nr. 423/2004, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 993 din 28 octombrie 2004, potrivit cărora (1) Părţile se vor asigura că toţi cetăţenii lor, care, în îndeplinirea îndatoririlor oficiale, necesită sau pot avea acces la informaţii clasificate «CONFIDENŢIAL» (SECRET) şi de nivel superior, sunt verificaţi corespunzător înainte de preluarea îndatoririlor. (2) Procedurile de verificare de securitate vor fi concepute pentru a stabili dacă, ţinând cont de loialitatea şi încrederea sa, o persoană poate avea acces la informaţii clasificate fără ca acest lucru să constituie un risc inacceptabil de securitate.

(3) La cerere, fiecare dintre părţi va coopera cu celelalte părţi la realizarea procedurilor proprii de verificare de securitate.”Ec Adrian Radu

Citeste in continuare
Publicitate
Comenteaza si tu

Leave a Reply

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Actualitate

EXCLUSIV/ALBU FELICIA ISABEL. ASOCIATIILE, PREJUDICIEREA BUGETULUI SI LEGATURILE CU POLITICUL

Incisiv

Publicat

pe

De

I. La alegerile locale din anul 2012, ALBU FELICIA ISABEL a sprijinit formatiunea ALDE in campania electorala, fiind in prietenie mare cu Gratiela Gavrilescu.

  1. Dupa acest sprijin, rasplata nu s-a lasat prea mult asteptata. Cu concursul lui “El comandante”, directorul general “suspendat” al Politiei Locale Ploiesti (omul Gratielei Gavrilescu). ALBU FELICIA ISABEL a reusit sa prejudicieze aceasta instiututie din poziţia de prestator de servicii de pregătire/formare profesională angajată / reprezentantă la ASOCIATIA PENTRU SPRIJIN SI TRAINING RESURSE UMANE (A.S.T.R.U.) şi ASOCIATIA „SANSE LA UN VIITOR MAI BUN”.

     Cauza se afla pe rolul DNA – Serviciul Teritorial Ploieşti şi face obiectul dosarului nr. 255/P/2015 în care s-a început urmărirea penală.

Reamintim ca, prin REFERATUL DE NECESITATE nr. 1098 / 30.06.2015, semnat indescifrabil pentru sef Serviciu resurse umane, juridic, contracte, procedure, s-a solicitat si obtinut aprobarea pentru efectuarea de catre 31 cursanti, in perioada iulie – august 2015 (cu mentiunea „conform anexelor”) a “unor programe de formare profesionala/perfectionare, destinate dezvoltarii competentei si aptitudinilor necesare cresterii calitatii rezultatelor obtinute in exercitarea atributiilor”, costul estimativ fiind de 000,00 lei.

Semnatura apartine numitei MANOLACHE ROXANA, consilier juridic in cadrul serviciului sus amintit, iar aprobarea a fost data de GHEORGHE CARMEN DANIELA, director general al Politiei Locale Ploiesti.

Sintagma „conform anexelor” face trimitere la 3 (trei) coli format A4, nedatate, nesemnate, in care, tabelar, sunt nominalizati nu numai cursantii propusi, dar si, deja, elemente care nu puteau fi cunoscute in acea faza, respectiv:

  • – perioadele concrete, efective de desfasurare;
  • – locatia / hotelurile in care urma sa aiba loc fiecare curs („RIO” – Jupiter, „RALUCA” – Venus, „LIDO” – Mamaia), toate identice ofertei care va fi fost declarata castigatoare – celei a Asociatiei „Sanse la un viitor mai bun ”.
  1. A doua zi, pe 2015, s-au inregistrat la secretariatul Politiei Locale Ploiesti doua oferte:

– cea cu nr. 1647/01.07.2015 a ASOCIATIEI „SANSE LA UN VIITOR MAI BUN” semnata de numitii ALBU ANDREI – presedinte Consiliu Director si ALBU FELICIA ISABEL – persoana de contact cu telefon 0724(******), oferta care indica exact hotelurile din anexele la REFERATUL DE NECESITATE;

– cea cu nr. 1648/01.07.2015 a ASOCIATIEI PENTRU SPRIJIN SI TRAINING RESURSE UMANE (A.S.T.R.U.), care nu are mentionate datele de identificare[2], semnata de LAZAR VALENTIN – presedinte si aceeasi ALBU FELICIA ISABEL persoana de contact cu telefon 0724(******) (care ofera locatii in Eforie Nord – hotel „IBIZA”, Saturn – hotel „CERNA” si Cap Aurora – hotel „MAJESTIC”);

Se sustine ca ar mai fi fost depusa si o a treia oferta, a „HARRISON CONSULTING” SRL, inregistrata la nr. 1646/01.07.2015, dar care nu a fost transmisa de respectiva entitate, nu este semnata si nici datata, nu are adresa de insotire, ci a fost listata de una din persoanele implicate din Politia Locala Ploiesti (probabil de Manolache Roxana, deoarece facturile privind contravaloarea serviciilor efectuate de firma castigatoare le-a adus personal la secretariat pentru a fi inregistrate, locatie in care a mentionat ca „le-a primit prin posta, la adresa de domiciliu”), din internet, pentru a se intruni, formal, numarul minim de trei oferte. De altfel, aceasta asa-zisa oferta nu este dedicata, documentatia listata fiind, de fapt, o prezentare generala exhaustiva a firmei, cu toate tipurile de cursuri pe care le ofera, niciunul pe profil „ordine publica, paza si control la institutiile publice locale”. Este foarte posibil ca „HARRISON CONSULTING” nici sa nu cunoasca ca a participat la o astfel de procedura de achizitie publica.

  1. In aceeasi zi cu primirea „ofertelor”, 2015, a avut loc la sediul Politiei locale Ploiesti sedinta de lucru a Comisiei de analiza a oportunitatii incheierii contractelor de achizitii publice stabilita prin Decizia nr. 91/05.06.2015, care s-a intrunit in urmatoarea componenta:

Presedinte

Teodorescu Florin – sef Birou comercial (Bravo Teo, probabil de asta va duceti la ziua de nastere a urmaritei penal? Sunteti cum bate vantul? Pacat…);

Membri:

– Manolache Roxana – consilier juridic in cadrul Serviciului resurse umane, juridic, contracte, proceduri;

– Constantinescu Camelia – politist local in cadrul Biroului protectia mediului;

– Tatu Loredana – politist local in cadrul Biroului disciplina in constructii si afisaj stradal;

– Dumitrescu Lavinia – sef Birou relatii cu publicul, comunicare si managementul calitatii;

– Popa Mihail – armurier in cadrul Biroului administrativ, logistica si sanatate si securitate a muncii;

– Buligescu George – sef Birou ordine publica I;

– Soare Mihaela – consilier in cadrul Biroului financiar – contabilitate;

– Francu Melania – politist local in cadrul Serviciului Disciplina in constructii, afisaj stradal si protectia mediului;

Secretar:

– Zafiu Mihaela – consilier juridic in cadrul Serviciului resurse umane, juridic, contracte, proceduri.

Comisia a stabilit ca oferta cea mai avantajoasa este cea prezentata de Asociatia „Sanse la un viitor mai bun” inregistrata cu nr. 1647/01.07.2015.

  1. Aspectul ca locatiile din oferta declarata castigatoare pe 01.07.2015 erau cunoscute din 30.06.2015, data intocmirii si aprobarii REFERATULUI DE NECESITATE si a ANEXELOR la acesta.
  2. Sub aspectul infractiunii de luare de mita: directorul general GHEORGHE CARMEN DANIELA a primit din partea ASOCIATIEI „SANSE LA UN VIITOR MAI BUN”, pentru sine, fiica sa si prietenul acesteia (3 persoane), foloase necuvenite materializate intr-un sejur complet (cazare in camere single si una dubla pentru 7 nopti / 8 zile) in perioada 12 – 19.08.2015, la hotelul „LIDO” din Mamaia.

Valoarea foloaselor, conform ofertei, a fost de 8295 lei (3 x 2765), la care se adauga contravaloarea meselor (3 persoane x 3 mese/zi x 8 zile).

  1. Secretara Comisiei, ZAFIU MIHAELA – consilier juridic in cadrul Serviciului resurse umane, juridic, contracte, proceduri, a fost recompensata cu un sejur gratuit pe Litoral, intr-una din locatiile unde au fost organizate aceste cursuri.
  2. Liderul uneia din organizatiile sindicale constituita la nivelul Politiei Locale Ploiesti, FANAREANU DRAGOS (sef Birou ordine publica II) a beneficiat – pentru a nu denunta frauda – tot de un sejur, in aceleasi conditii.
  3. Diferit de caracterul fraudulos al intregii proceduri de achizitie publica, inteleg sa evidentiez si totala lipsa de utilitate / eficienta a acestor asa-numite „cursuri de perfectionare profesionala”, prin ducerea acestora in derizoriu.

Astfel, printr-o adresa (probabil transmisa prin e-mail), ALBU FELICIA ISABEL (care indica calitatea de „coordonator formare”) aduce la cunostinta conducerii Politiei Locale Ploiesti ca hotelul „RALUCA” din statiunea Venus nu ofera conditii corespunzatoare de cazare si masa, motiv pentru care cursurile din perioada 26.07 – 02.08.2015 au fost relocate la hotelul „DELTA” din Jupiter care – pentru buna desfasurare a cursurilor de perfectionare profesionala pe profil ordine publica si paza / control obiective – a oferit:

►la restaurant – ambianta romantica, momente comice, muzica (canzonete italiene, chansonete frantuzesti de pe malurile Senei), dans, magie, animatori si o atmosfera intima, teatru pentru copii cu eroi din basme si desene animate;

►pe plaja – amenajari speciale pentru mamici, tatici si bunici;

►in Parcul Copiilor „Baby Land” – tobogane, plase elastice, curse cu obstacole, iar ca invitati speciali in fiecare seara tematic pe Batman, Spiderman, zana Ariel, pirati si indieni.

Intreaga suma a fost cheltuita din bani publici pentru cate un concediu pe Litoral in vara anului 2015 al unor angajati anume selectionati (peste 31, la care se aduga persoane din afara institutiei), petrecut sub pretextul participarii la cursuri de perfectionare profesionala, servicii care nu s-au prestat in realitate.

S-a creat aparenta de legalitate a procedurii simplificate de cerere de oferte reglementata de art. 124 si urm., coroborat cu art. 19, toate din OUG nr. 34/2006, deoarece:

– doua oferte apartin, practic, unor entitati aflate in intelegere si conduse de aceleasi persoane;

– a treia oferta nu a existat de fapt;

– intreaga procedura s-a derulat in doua zile: 30.06.2015 si 01.07.2015, castigatoarea fiind deja cunoscuta dinainte;

– serviciile de formare / perfectionare profesionala nu s-au prestat, intocmindu-se documente fictive care ar atesta efectuarea cursurilor.

GHEORGHE CARMEN DANIELA, fosta MUSAT, actualul director general “suspendat” al Politiei Locale Ploiesti, a detinut, in perioada mandatelor fostului primar PSD al Municipiului Ploiesti, Calota Emil (2000-2008), functiile de sef Serviciu Control si, apoi, de director al Directiei Control si Relatii Publice a Primariei Ploiesti. ALBU FELICIA ISABEL i-a fost subordonata, fiind incadrata, in aceeasi perioada, pe functia de referent la Serviciul control si libera practica din structura directiei susmentionate.

 

De la ALDE la P.M.P, de la Gratiela Gavrilescu la Catalina Bozianu

  1. In alegerile locale din anul 2016, ALBU FELICIA ISABEL a fost implicata alaturi de Catalina Bozianu in campania electorala a PMP Prahova, afisand fata de aceasta o prietenie suspecta.

Nici de aceasta data “rasplata” nu s-a lasat prea mult asteptata.

ALBU FELICIA ISABEL a luat “examenul” la CSM Ploiesti.

Entitatea ale cărei patrimoniu şi interese au fost păgubite/lezate este Clubul Sportiv Municipal Ploieşti (CSM), structură sportivă de drept public organizată sub autoritatea Consiliului Local al Municipiului Ploieşti (HCL nr. 108/31.08.2004 şi Legea nr. 69/2000 privind educaţia fizică şi sportul) şi coordonată de Primarul Municipiului Ploieşti.

Raporturile juridice stabilite de CSM Ploieşti cu FUNDAŢIA CENTRUL de FORMARE APSAP FUNDAŢIA CENTRUL de FORMARE APSAP (CIF _____, cu sediul în Bucureşti, str. Ştefan cel Mare nr. _), bl. _, sc. _, ap. _, Sector _) este ofertanta pe care numita ALBU FELICIA ISABEL, şef Birou achiziţii publice şi organizare competiţii la CSM Ploieşti, a propus-o prin Referatul nr. 4346/06.07.2017 să i se atribuie serviciul Cursuri de perfecţionare profesională prin achiziţie directă.

   Serviciile au inclus formare profesională pe 2017 şi pachet servicii hoteliere pentru 25 de persoane.

Menţionăm că Nota justificativă privind valoarea estimată şi aprobare achiziţie directă nr. 3801/16.06.2017 este un fals material, modificându-se vizibil / grosolan data şi nr. documentului. Atât ofertele FUNDAŢIEI CENTRUL de FORMARE APSAP cât şi celelalte documente interne ale CSM Ploieşti (rapoarte, referate, note justificative) în legătură cu această achiziţie, sunt întocmite concordant, în înţelegere, pentru a crea aparenţa de legalitate, respectiv de respectare a Legii nr. 98 / 201 privind achiziţiile publice, observându-se eforturile conjugate ale mai multor salariaţi de a favoriza unicul ofertant, FUNDAŢIA CENTRUL de FORMARE APSAP.

„Perfecţionările” au avut loc în lunile iulie-august 2017, în următoarele „centre” de pregătire:

MAMAIA – HOTEL GRAND ASTORIA, HOTEL COMANDOR AMIRAL ORFEU,

EFORIE NORD – HOTEL STEAUA DE MARE

COSTINEŞTI – VOX MARIS GRAND RESORT

BĂILE FELIX – HOTEL PRESIDENT

POIANA BRAŞOV – HOTEL ALPIN

Valoarea integrală totală plătită depăşeşte cuantumul pentru care legea prevede încredinţare directă. În secundar, este necesar a se evalua utilitate şi oportunitatea unor astfel de cheltuieli, în condiţiile în care situaţia financiară a clubului este precară, s-a aflat în incapacitate de plată / încetare de plăţi.

Surse judiciare au confirmat ca s-au conexat cele doua dosare si urmarirea penala va incepe si pe alti membrii din comisia de achizitii de la Politia Locala Ploiesti.

 

COINCIDENTE SAU “SUSPICIUNI REZONABILE” IN LEGATURA CU OAMENII DEPUTATULUI CATALINA BOZIANU, SEFA PMP PRAHOVA

  1. CSM Ploiesti semneaza la data de  23.05.2017 contractul nr 72 cu firma SOFEXPERT PROJECT SRL, cu sediul in comuna Sirna, pentru “lucrari de reparatii tencuieli interioare si exterioare la pereti si tavane special cu infiltratii” si nicidecum pentru reabilitarea totala a Bazinului Vega Ploiesti asa cum au fost pacalite autoritatile.

Sa va tineti bine! Omul din spatele acestei firme era membru P.M.P. la data semnarii contractului. Valoarea contractului semnat este nici mai mult, nici mai putin de 441.111,61 lei fara TVA, in urma actului aditional nr 1 semnat, IN MOD DUBIOS, la aceeasi data cu semnarea contractului, respectiv 23.05.2017.

Ce este interesant? CSM Ploiesti semneaza un alt contract cu aceeasi firma pentru stadionul “Ilie Oana” din Ploiesti.

La fel ca si in cazul Bazinului Vega din Ploiesti, vechea conducere (Decu Crangasu) a C.S.M Ploiesti a trebuit sa aloce alti bani in afara contractului pentru a remedia starea stadionului declarat neconform de catre I.S.U Prahova. Totul pe bani publici. Culmea, Catalina Bozianu stia si era disperata ca aceasta firma nu avea autorizatie de constructie si spera sa nu afeteze imaginea P.M.P.

Declarația data reporterilor ziarului Incomod, de către Decu Crângașu, este spumoasă:

  1. Un alt “om” al deputatului Catalina Bozianu a luat “examenul” la Politia Locala Ploiesti

Petrescu Bogdan, secretar general al PMP, mana dreapta a deputatului Catalina Bozianu a luat “examenul” la Politia Locala Ploiesti, la Ordine Publica I, fapt descris de Incisiv de Prahova la vremea respectiva, probabil prin metoda “Mocanu Isabela Gabriela si Adrian Vaida”, metoda de succes in aceasta institutie. Din comisie a facut parte celebra Mocanu Isabela Gabriela si dupa “castigarea” concursului de catre concubin – au plecat impreuna la Gura Humorului. O fi dat si el spaga 1000 de Euro? Deci, nu este de neglijat  faptul ca, fostul secretar general al PMP este actualul “concubin” al sefei Oficiului Juridic din Politia Locala Ploiesti, Mocanu Isabela Gabriela si pentru el se “pregatise” un concurs prin care acesta sa devina seful la Serviciul de Interventie (mascati) din aceasta institutie, tot prin aceeasi metoda déjà patentata.

De ce am dat toate aceste legaturi “periculoase”? In contextul in care organele de cercetare penala intentioneaza sa inceapa urmarirea penala impotriva lui Albu Felicia Isabel, aceasta lanseaza si se lauda in spatiul public ca are o anumita “protectie” conferita de prietena sa Catalina Bozianu, deputat in Parlamentul Roamaniei si sefa PMP Prahova. Printre aceste aberatii lansate de Albu Felicia Isabel reiese si faptul ca, intentioneaza sa arunce toata vina pe fostele conduceri ale CSM Ploiesti, respectv ale Politiei Locale Ploiesti (asa cum a procedat si la Garda Financiara si/sau Corpul de Control al Primariei, etc) si, totodata ca isi va continua prejudicierea altor institutii nestingherita.

In acest sens, cu protrectia sus mentionata (probabil doar in capul acesteia, speram sa nu fie reala alegatia acesteia), Albu Felicia Isabel activeaza pe o alta fundatie…ASOCIATIA “AI SENS”, unde regasiti la contact numarul acesteia. (Gurile rele vorbesc ca in aceasta asociatie ar fi si un conilier PMP, lucru pe care nu il credem dar vom face verificari). Vom monitoriza ce institutii vor mai fi prejudiciate si ce ii mai “pica” in plasa acesteia. (Irinel I.).

 

N.R –Asa cum a sifonat-o pe Gratiela Gavrilescu si Carmen Ghoerghe, cu siguranta Felicia Albu Isabel o va “sifona” si pe Catalina Bozianu.

– Oare chiar nu stie Catalina Bozianu ce fac oamenii sai din subordine?

 

 

 

 

Citeste in continuare

Actualitate

EXCLUSIV/ Una din aberatiile juridice introduse in proiectul de lege de modificare a Cpp

Incisiv

Publicat

pe

De

Una din aberatiile juridice introduse in proiectul de lege de modificare a Cpp, aprobat in Senat acum trei zile. Sunt mai multe dar nu doresc acum sa le comentez!

Oare cum in cadrul unui proces judecatoresc inceput, organele de urmarire penala au rol determinant si nu judecatorul, presedintele instantei etc…

Va las sa apreciati „oportunitatea” textului de lege nou introdus. Oare cine o fi fost initiatorul de drept al textului in cauza pentru ca nu cred ca parlamentarii initiatori ce se regasesc in preambulul documentului sunt adevaratii creatori de norma! (Col ® SRI, Ion Dedu).

https://www.senat.ro/Legis/Lista.aspx?cod=21342

https://www.senat.ro/Legis/PDF/2018/18L239CR.pdf

 

Citeste in continuare

Actualitate

EXPLOZIV/De la căldură: Gușă zice că există Stat Paralel, că DNA Ploiești e UM a Statului Paralel

Incisiv

Publicat

pe

De

Mă uit pe Realitatea (de la căldură, cred): Gușă zice că există Stat Paralel, că DNA Ploiești e UM a Statului Paralel, că nu e normal ca firmele și oamenii să fie prezentați pe la televiziuni cum că ar fi ”penali”, cu cătușe și cu dosare puse în cârcă. Iohannis cică e prea pasiv. Hai, dă-mă dreak! Ce s-o fi întâmplat cu mr. Gușă? Băi, Rifai, tu auzi, fată, ce zice șef-tu? Păi, ce-am făcut mă, nene, mă? Păi nu e cum zice Herr Ioha, că există doar un Stat, care este chiar EL? Că ”penalii minte”? Nu pare deloc prost Gușă la ora asta, din contră… ce-o fi fumat? Să dea și la alții… zik 🙂
Later edit: Gușă zice că Gitenstein a cam ”hoțomănit” prin România, pe la Fondul Proprietatea, pe care l-a cam jecmănit (așa am scris și eu la DNA) iar Klemm, prietenul lui Gitenstein, se târâie pe holuri pe la Sibiu… așa ceva ați mai pomenit?, precizeaza Ingrid Mocanu pe pagina sa de socializare. (Sava N.).

 

 

 

Citeste in continuare

Parteneri

Știri calde

Actualitate14 ore ago

EXCLUSIV/ALBU FELICIA ISABEL. ASOCIATIILE, PREJUDICIEREA BUGETULUI SI LEGATURILE CU POLITICUL

I. La alegerile locale din anul 2012, ALBU FELICIA ISABEL a sprijinit formatiunea ALDE in campania electorala, fiind in prietenie...

Actualitate14 ore ago

EXCLUSIV/ Una din aberatiile juridice introduse in proiectul de lege de modificare a Cpp

Una din aberatiile juridice introduse in proiectul de lege de modificare a Cpp, aprobat in Senat acum trei zile. Sunt...

Actualitate14 ore ago

EXPLOZIV/De la căldură: Gușă zice că există Stat Paralel, că DNA Ploiești e UM a Statului Paralel

Mă uit pe Realitatea (de la căldură, cred): Gușă zice că există Stat Paralel, că DNA Ploiești e UM a...

Actualitate14 ore ago

EXPLOZIV/Securitatea a preluat PMP-ul/ Cum a scăpat Securitatea și Tomac de Traian Băsescu

Astăzi se petrece ultima zi din cariera domnului Traian Băsescu de om politic, dar și ultima zi a PMP-ului, ca...

Actualitate14 ore ago

Wess Mitchell, adjunctul secretarului de stat american, va vizita Romania pe data de 18 iunie pentru a discuta despre securitate regionala si cooperare economica

Wess Mitchell, adjunctul secretarului de stat american pe Europa – pozitie ocupata anterior de Victoria Nuland –, va vizita Romania...

Actualitate3 zile ago

EXPLOZIV/Planul MALEFIC prin care îl voia „spânzurat în pădure la Păulești” pe un fost procuror/”PORTOCALA”, ORI ESTI NEBUN, ORI ESTI DEMENT/SA ITI FIE RUSINE!

Noi înregistrări incendiare cu procurorul de la DNA Ploiești, Mircea Negulescu, au apărut joi seara, la Antena 3. Portocală voia...

Actualitate3 zile ago

EXCLUSIV/ABERATIILE JURIDICE ALE MINCINOASEI NON-VALORI MOCANU ISABELA GABRIELA, SEFA OFICIULUI JURIDIC DE LA POLITIA LOCALA PLOIESTI

O reglementare a Comisiei Europene înlocuiește legea autohtonă privind datele cu caracter personal cu o alta, mult mai severă din...

Actualitate3 zile ago

EXCLUSIV/INCISIV DE PRAHOVA A AVUT DREPTATE/DOCUMENTE/SINDICATUL „DIAMANTUL”DESFIINȚAT DE PREȘEDINTELE ALES (DE CĂTRE PĂSCUȚ EMIL)

În data de 05 mai 2018, Alexandru Firicel – liderul sindical „Diamantul” de la nivelul D.G.P.M.B.-secția 13 Poliție și șef...

Actualitate3 zile ago

EXCLUSIV/In drept, Presedintele Romaniei prin nesemnarea decretului de revocare a procurorului sef DNA, incalca cel putin doua legi

– Legea nr. 47/1992 privind organizarea și funcționarea Curții Constituționale, „Art.11… (2) Deciziile și hotărârile se pronunță în numele legii....

Actualitate3 zile ago

EXPLOZIV/ Israel la SIE, SUA la SIE/”Nazi”, in genunchi in fata Tel Aviv!

Pe 3 mai dezvaluiam ca ”gata, Dragnea muta la SIE”, subliniind ca generalul Silviu Predoiu va pleca de buna voie...

Actualitate3 zile ago

Sefia SIE: Iohannis face un sacrificiu de tura in meciul cu PSD

COMENTARIU DE BOGDAN TIBERIU IACOB PRELUARE INPOLITICS.RO: Șocul dimineții: președintele Klaus Iohannis semnează decretul de propunere a lui Gabriel Vlase...

Actualitate3 zile ago

Haideti cu protocolul!

Am ascultat sedinta Plenului CSM de azi care a inceput cu cererea pe care am trimis-o Consiliului sa o intrebe...

Actualitate4 zile ago

EXCLUSIV/ZIARUL INCISIV DE PRAHOVA CONTRA ACTUALEI CONDUCERI A S.P.R. „DIAMANTUL”/ ȘI-AU VÂNDUT MEMBRII ADERSARILOR?

Dezvăluirile Ziarului Incisiv de Prahova în spațiul public cu privire la unele ilegalități grave din interiorul Sindicatului Polițiștilor din România...

Actualitate5 zile ago

EXCLUSIV/ “ Eu am 7 dosare penale si scap de toate…EU SUNT MARTORUL PRINCIPAL AL D.N.A, EU SUNT OMUL D.N.A.-ULUI”, declara ADRIAN VAIDA zis si “LACHE”, directorul interimar al Politiei Locale Ploiesti. (Episodul II)

ADRIAN VAIDA, directorul general interimar al Politiei Locale Ploiesti (zis si “LACHE”) a plecat vineri in jurul orelor 14.20 din...

Actualitate5 zile ago

EXCLUSIV/ Cei de la ICCJ nu cunosc legea aplicabila in domeniul emiterii mandatelor pe securitate nationala

Constatam cu surprindere din comunicatul ICCJ de ieri ca presedinta ICCJ nu cunoaste legea in domeniul securitatii nationale, respectiv induce...

Top Articole Incisiv