Actualitate
Acte normative prin care Victor Ponta a creat “echipe mixte” procurori-SRI si a subordonat activitatea parchetelor lui Gabriel Oprea si George Maior
La nici 3 saptamani dupa ce Victor Ponta a devenit premier, in mai 2012, acesta a si inceput sa emita decizii, hotarari de guvern si ordonante de urgenta prin care a extins atributiile SRI asupra justitiei.
Printr-o hotarare de guvern din 2014 Victor Ponta a instituit celebrele “echipe mixte” procurori-ageti SRI, care actionau in subordinea viceprim-ministrului pe siguranta nationala Gabriel Oprea.
Prezentam in continuare o serie de acte emise de Guvern, cand Victor Ponta era premier, care arata evolutia ascendentului pe care serviciile secrete au ajuns sa-l aiba asupra justitiei.
Totul a pornit de la “combaterea coruptiei”.
DECIZIE nr. 275 din 23 mai 2012
privind înfiinţarea Comitetului interministerial pentru combaterea corupţiei, a criminalităţii organizate transnaţionale şi a formelor grave ale criminalităţii economice şi financiare
Conform art. 1, alin. 2, “Comitetul este condus de ministrul administraţiei şi internelor, care are calitatea de preşedinte“.
La data de 23 mai 2012 ministru de interne era Ioan Rus, membru al “grupului de la Cluj”, din care facea parte si George Maior, directorul SRI de la acea vreme.
In toamna anului 2012 USL castiga alegerile parlamentare si, in urma nominalizarii din nou a lui Victor Ponta ca premier, PSD si PNL formeaza un nou guvern.
In cadrul Hotararii Parlamentului nr. 45 din 21 decembrie 2012, pentru acordarea încrederii Guvernului, se face referire la 3 viceprim-ministri din Guvern, dintre care unul era Gabriel Oprea.
A doua zi, pe data de 22 decembrie 2012, Victor Ponta emite Ordonanta de Urgenta 96/2012 privind stabilirea unor măsuri de reorganizare în cadrul administraţiei publice centrale şi pentru modificarea unor acte normative.
La art. 14, din acest act normativ, se spune: “Atribuţiile viceprim-miniştrilor, prevăzuţi în Hotărârea Parlamentului nr. 45/2012 pentru acordarea încrederii Guvernului, altele decât cele specifice ministerelor pe care le conduc, se stabilesc prin decizie a prim-ministrului.”
Pe 8 ianuarie 2013, Victor Ponta emite Decizia 20/2013 pentru stabilirea atribuţiilor domnului Gabriel Oprea, viceprim-ministru al Guvernului României.
Articolul unic al acestei decizii prevedea ca: “Începând cu data intrării în vigoare a prezentei decizii, domnul Gabriel Oprea, viceprim-ministru al Guvernului României, coordonează activităţile din domeniile apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale.”
Pe 10 iunie 2013 Victor Ponta emite Decizie 233/2013, privind înfiinţarea Grupului interministerial strategic pentru prevenirea şi combaterea macrocriminalităţii ce afectează siguranţa cetăţeanului şi funcţionarea instituţiilor publice.
Printre altele, aceasta decizie abroga Decizia 275 din 2012 mentionata anterior si largeste competentele Grupului interministerial strategic (GIS).
Apoi, conform art. 1, alin. (2), “În înţelesul prezentei decizii, macrocriminalitatea reprezintă activităţile infracţionale circumscrise criminalităţii organizate – interne sau transfrontaliere -, macrocriminalităţii economico-financiare, spălării banilor, finanţării terorismului, marii corupţii sau altor fapte ilicite, care prin modul de operare sau consecinţe pun în pericol grav ordinea publică, credibilitatea şi/sau autoritatea instituţiilor de aplicare a legii“.
Art. 2, alin. (1) mentioneaza ca “GIS funcţionează în subordinea prim-ministrului şi în coordonarea viceprim-ministrului cu atribuţii în domeniul apărării, ordinii publice şi siguranţei naţionale“.
Viceprim-mininistru cu atributii in domeniul apararii, ordinii publice si sigurantei nationale era atunci Gabriel Oprea.
In urma acestei decizii, activitatile Parchetelor si ale Serviciilor, inclusiv in ceea ce priveste lupta anticoruptie, au ajuns sa fie “coordonate” de Gabriel Oprea.
DECIZIE nr. 269 din 24 iulie 2013
pentru modificarea Deciziei prim-ministrului nr. 233/2013 privind înfiinţarea Grupului interministerial strategic pentru prevenirea şi combaterea macrocriminalităţii ce afectează siguranţa cetăţeanului şi funcţionarea instituţiilor publice
DECIZIE nr. 397 din 11 septembrie 2013
pentru modificarea anexei la Decizia prim-ministrului nr. 233/2013 privind înfiinţarea Grupului interministerial strategic pentru prevenirea şi combaterea macrocriminalităţii ce afectează siguranţa cetăţeanului şi funcţionarea instituţiilor publice
Aceste doua Decizii modifica Decizia 233/2013, largindu-i sferele.
Pe 17 septembrie 2013 are loc prima reuniune a reuniune a Grupului Interministerial Strategic unde “s-au analizat cauzele macrocriminalităţii şi condiţiile care favorizează acest fenomen”.
La aceasta intalnire au participat, pe langa prim-ministrul Victor Ponta si viceprim-ministrul Gabriel Oprea, si:
- Mircea Duşa, Ministrul Apărării Naţionale,
- George Cristian Maior, Directorul Serviciului Român de Informaţii,
- Teodor Viorel Meleşcanu, Directorul Serviciului de Informaţii Externe,
- General Marcel Opriş, Directorul Serviciului de Telecomunicaţii Speciale,
- General Lucian-Silvan Pahonţu, Directorul Serviciului de Protecţie şi Pază,
- Tiberiu–Mihail Niţu, Procurorul General al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie,
- Dimitrie Bogdan Licu, Prim-adjunct al Procurorului General al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie,
- Bogdan Olteanu, Banca Naţională a României,
- Horia Georgescu, Preşedintele Agenţiei Naţionale de Integritate şi
- Dan Radu Ruşanu, Preşedintele Autorităţii de Supraveghere Financiară.
Pe 29 ianuarie 2014, Guvernul emite Ordonanta de Urgenta 1/2014 prin care se extind atributiile lui Gabriel Oprea si asupra situatiilor de urgenta.
Pe 10 martie 2014 Premierul Victor Ponta emite Decizie 79/2014, prin care ii largeste atributiile lui Gabriel Oprea, astfel incat acesta sa avizeze “documentele emise de ministerele şi instituţiile cu atribuţii” in domeniile aflate in coordonarea acestuia, adica securitate si aparare nationale, etc.
Pe 26 iunie 2014, Guvernul adopta Hotararea 535/2014 privind înfiinţarea Grupului interministerial strategic pentru creşterea capacităţii de acţiune a instituţiilor guvernamentale în prevenirea şi combaterea criminalităţii ce se circumscrie ameninţărilor în domeniul securităţii naţionale.
Aceasta Hotararea de Guvern stabileste “ECHIPE MIXTE” intre procurori si servicii secrete care actionau in subordinea lui Gabriel Oprea.
Art. 6, alin (1) din HG 535/2014 prevede: “Pentru îndeplinirea obiectivelor, la propunerea viceprim-ministrului pentru securitate naţională, cu aprobarea prim-ministrului, în cadrul GIS se pot constitui subgrupuri, platforme, birouri operaţionale specializate, echipe în sistem task-force (echipe mixte) sau alte forme de lucru, sub coordonarea operaţională a viceprim-ministrului pentru securitate naţională, cu respectarea prevederilor legale în vigoare.”
In nota de fundamentare a HG 535/2014, Guvernul mentioneaza ca “se prevede înfiinţarea Grupului Interministerial Strategic pentru creșterea capacității de acţiune a instituțiilor guvernamentale în prevenirea și combaterea criminalității ce se circumscrie amenințărilor în domeniul securității naționale (GIS) prin care instituţiile reprezentate au posibilitatea să interacţioneze eficient şi pentru îndeplinirea unor sarcini specifice.
GIS, ca organism interministerial, va avea rolul strategic de platformă de cooperare, atât pentru structurile guvernamentale cu atribuții în domeniul securității naționale cât și pentru cele de aplicare a legii.”
Pe 25 iulie 2014 a avut loc la Brasov, sub conducerea viceprim-ministrului Gabriel Oprea, Adunarea regională a Grupului Interministerial Strategic pentru creșterea capacității de acțiune a instituțiilor guvernamentale în prevenirea și combaterea criminalității (GIS).
La ședință au participat, în calitate de invitați, șefii instituțiilor cu atribuții în domeniul securității naționale:
- directorul SRI — George Maior,
- ministrul Justiției — Robert Cazanciuc,
- procurorul general al PICCJ — Tiberiu Nițu,
- procurorul șef al DNA — Codruța Kovesi,
- procurorul șef al DIICOT — Alina Bica,
- directorul general al Oficiului Registrului Național al Informațiilor Secrete de Sat (ORNISS) — Marius Petrescu,
- președintele Agenției Naționale de Administrare Fiscală (ANAF) — Gelu Ștefan Diaconu,
- președintele Oficiului Național de Prevenire și Combatere a Spălării Banilor (ONPCSB) — Neculae Plăiașu.
“De asemenea, la Adunarea regională a GIS au fost prezenți secretari de stat și șefii inspectoratelor generale din MAI, precum și reprezentanți la nivel teritorial ai Ministerului Afacerilor Interne, Parchetelor, Agenției Naționale de Administrare Fiscală, Serviciului Român de Informații, precum și prefecții din județele Arad, Bihor, Brașov, Caraș-Severin, Covasna, Harghita, Mureș, Satu Mare și Timiș“, s-a mai spus in comunicatul MAI.
Coordonatorul GIS, vicepremierul Gabriel Oprea a subliniat încă o dată locul și rolul grupului interministerial în cadrul structurilor guvernamentale.
“A fost realizat, astfel, un mecanism prin care instituțiile reprezentate au posibilitatea să interacționeze eficient. Îmbunătățirea schimbului de informații interinstituțional și orientarea aparatului operativ pentru identificarea persoanelor și firmelor implicate și a modalităților de acțiune ilegală circumscrise macrocriminalității se va realiza prin recalibrarea unor activități și flexibilizarea structurii organizaționale a GIS“, a precizat vicepremierul Gabriel Oprea.
Directorul SRI, George Maior a subliniat necesitatea multiplicării de către instituțiile cu responsabilități în domeniul securității naționale a acțiunilor de combatere a economiei subterane, a macrocriminalității în general și a evaziunii fiscale în special.
Pe fondul provocărilor generate de amenințările asimetrice circumscrise macrocriminalității și fenomenelor care pun în pericol stabilitatea macroeconomică a României, s-a impus o nouă abordare menită să genereze mecanisme informaționale, de decizie și acționale bazate pe un concept modern de cooperare interministerială.
Grupul Interministerial Strategic asigură cooperarea eficientă a structurilor statului cu atribuții în prevenirea și combaterea criminalității ce se circumscrie amenințărilor în domeniul securității naționale din responsabilitatea instituțiilor guvernamentale, realizează evaluări multisectoriale ale vulnerabilităților, riscurilor și amenințărilor din domeniul de competență, informează Guvernul cu privire la disfuncțiile constatate și propune măsuri pentru remedierea acestora.
Grupul Interministerial Strategic pentru creșterea capacității de acțiune a instituțiilor guvernamentale în prevenirea și combaterea criminalității (GIS) funcționează în subordinea prim-ministrului și este coordonat de către viceprim-ministrul pentru securitate națională.
Pe 15 decembrie 2016 Guvernul Ciolos adopta Hotararea 955/2016 pentru abrogarea Hotărârii Guvernului nr. 535/2014 privind înfiinţarea Grupului interministerial strategic pentru creşterea capacităţii de acţiune a instituţiilor guvernamentale în prevenirea şi combaterea criminalităţii ce se circumscrie ameninţărilor în domeniul securităţii naţionale.
Intr-adevar, acest HG al lui Dacian Ciolos abroga HG 535/2014 al lui Victor Ponta.
Totusi, lectura notei de fundamentare a HG 955/2016 scoate in evidenta ca motivele abrogarii HG-ului dat de Victor Ponta sunt cauzate de faptul ca atributiile pe care le avea GIS au fost preluate ori erau in competenta CSAT.
“În cuprinsul H.G. 535/2014 sunt stipulate atribuții pentru GIS care se regăsesc în responsabilitatea altor instituții. Relevant este art. 4 lit. b) din această hotărâre, care instituie faptul că GIS coordonează activitatea structurilor guvernamentale pentru cunoașterea, prevenirea și înlăturarea riscurilor în domeniul prevenirii și combaterii criminalității ce constituie amenințări în domeniul securității naționale.
Or, regimul C.S.A.T. de instituție fundamentală a statului este dat de statutul său constituțional, art. 119 din Legea fundamentală menționând expres rolul său în cadrul autorităților publice respectiv acela de a organiza și coordona unitar activitățile care privesc apărarea țării și securitatea națională (…)“, se arata in nota de fundamentare a HG 955/2016.
Asadar, Guvernul Ciolos recunoaste, printre altele, ca atributiile de coordonare a “echipelor mixte” operative dintre procurori si ofiteri din serviciile secrete este acum de competenta CSAT.
Aceasta schimbare de paradigma a survenit ca urmare a “Strategiei naționale de apărare a României pentru perioada 2015-2019, aprobată prin H.P. nr. 33/2015, [care] este principalul instrument care fundamentează planificarea apărării la nivel național și asigură cadrul strategic pentru organizarea și coordonarea unitară a activităților care privesc apărarea țării și securitatea națională, prin C.S.A.T.“, se arata in nota de fundamentare.
Lectura acestei Strategii arata ca intreaga societate – inclusiv justitia – a intrat in competenta serviciilor secrete, implicit asadar si in coordonarea CSAT, ca urmare a implementarii conceptului de “securitate nationala extinsa”.
Privind in retrospectiva, se poate usor vedea ca Victor Ponta a avut, de departe, un rol covarsitor in inrobirea justitiei de catre SRI. (Independenta Justitiei)
Actualitate
Revoluție tehnologică la Pentagon: Șase priorități cheie redefinesc războiul viitorului
Pentagonul, gigantul militar american, anunță o resetare strategică a priorităților sale tehnologice. Într-o mișcare decisivă, Emil Michael, șeful cercetării departamentului, a tăiat la jumătate lista „zonelor tehnologice critice” (CTA), reducând-o de la 14 la doar șase. Această „epurare” promisă de mult timp semnalează o nouă eră de focalizare și eficiență în dezvoltarea arsenalului viitor.
Mai puține priorități, mai multă eficiență: Viziunea lui Michael
„Când am preluat acest rol, biroul nostru identificase 14 zone tehnologice critice,” a declarat Michael într-un anunț video pe platforma X. „Deși fiecare dintre aceste zone are valoare, o listă atât de largă diluează concentrarea și nu reușește să evidențieze cele mai urgente nevoi ale luptătorului. Paisprezece priorități, în realitate, înseamnă deloc priorități.”
Decizia de a reduce numărul este motivată de necesitatea de a aduce viteză și precizie cheltuielilor de cercetare. „Reducem această listă la șase,” a continuat el. „Aceste șase zone tehnologice critice reprezintă prioritățile care vor oferi cel mai mare impact, cele mai rapide rezultate și cel mai decisiv avantaj pe câmpul de luptă.”
Iată cele șase direcții strategice care vor ghida investițiile Pentagonului în cercetare și dezvoltare, menite să asigure un avantaj decisiv pe câmpul de luptă:
1. Inteligență artificială aplicată (IA A): De la birou la câmpul de luptă
Această categorie acoperă Inteligența Artificială de la funcțiile de afaceri interne până la operațiunile de luptă din prima linie. Pentagonul subliniază că prioritatea acordată IA este „aliniată cu Planul de Acțiune AI al Casei Albe,” care anticipează o cursă a Inteligenței Artificiale cu sumă zero între SUA și China. Recent, Chief Digital & AI Office (CDAO) al Pentagonului a fost plasat sub controlul direct al lui Michael, subliniind importanța centrală a acestei tehnologii.
2. Biomanufactura (BIO): Resurse vitale, producție autohtonă
Biomanufactura se referă la „valorificarea sistemelor vii” pentru producția în masă a materialelor cheie. Practic, aceasta înseamnă obținerea de substanțe chimice vitale – cum ar fi lubrifianții sau acoperirile anticorozive – în recipiente gigantice, folosind microorganisme modificate genetic, în loc de procesele petrochimice tradiționale, care au fost din ce în ce mai externalizate. Această abordare ar putea „elimina orice vulnerabilități ale lanțului de aprovizionare,” a afirmat Michael.
3. Tehnologii de logistică în medii contestate (LOG): Flux neîntrerupt sub asediu
Mai puțin o tehnologie specifică și mai mult o misiune amplă, LOG vizează utilizarea oricărei tehnologii care poate ajuta la „asigurarea reaprovizionării fără întreruperi și a continuității operaționale în medii contestate.” Este important de menționat că termenul „contestat,” în jargonul Pentagonului, se aplică în special Pacificului în cazul unui conflict cu China.
4. Dominanța informațională cuantică și pe câmpul de luptă (Q-BID): Pârghii critice de comunicare
„Dominanța” în acest domeniu necesită îmbunătățirea atât a tehnologiei de radiofrecvență de lungă durată, cât și a tehnologiilor cuantice emergente, pentru a ajuta forțele americane să comunice și să navigheze. Oficialii avertizează de peste un deceniu că sunt îngrijorați de potențialul de bruiaj al GPS-ului tradițional și al radioului de către un adversar de înaltă tehnologie, precum Rusia sau China.
5. Hipersonice la scară (SHY): Viteză supraumană, producție în masă
„Scalarea” înseamnă trecerea rachetelor hipersonice de la prototipurile actuale, la scară mică, la producția în masă. Sistemele hipersonice pot atinge viteze de Mach 5 sau mai mari în atmosferă, fiind astfel mai rapide decât rachetele de croazieră actuale și mai agile decât rachetele balistice. De ani de zile, oficialii americani avertizează că Rusia și China investesc masiv și testează mai frecvent aceste tehnologii.
6. Energie dirijată la scară (SCADE): Armele viitorului impotriva roiurilor
Asemenea hipersonicelor, scalarea „energiei dirijate” înseamnă trecerea armelor laser de înaltă energie și a armelor cu fascicule de microunde de la demonstrațiile promițătoare la scară mică, la producția în masă. Pentagonul, la fel ca alte armate globale, speră că armele energetice ar putea trage un număr practic nelimitat de focuri împotriva roiurilor de drone și a barajelor de rachete, care ar putea copleși apărările existente, precum sistemele Patriot și THAAD.
Din 14 în 6: Cum se integrează vechiul în noul arsenal
Această listă de șase înlocuiește o listă anterioară care includea opt alte CTA-uri acum eliminate, însă multe inițiative specifice ar putea fi integrate sub una dintre noile categorii majore. De exemplu, vechea categorie „FutureG” – un termen umbrelă pentru tehnologiile wireless de generație următoare – ar putea fi o subcategorie logică a Dominanței Informaționale Cuantice și pe Câmpul de Luptă (Q-BID), la fel ca și părți din „Senzori Integrați & Cibernetică,” „Sisteme de Rețea Integrate” și „Spațiu.”
Aspecte ale „Calculului Avansat și Software” și „Interfețelor Om-Mașină” ar putea continua sub Inteligența Artificială Aplicată. Programele actuale din „Microelectronică” și „Materiale Avansate” s-ar putea încadra în multiple categorii. Chiar și „Energie Regenerabilă” – un subiect mai puțin preferat de Administrația Trump – ar putea vedea unele proiecte mutate sub Logistică în Medii Contestate sau Biomanufactura.
O luptă inechitabilă: Promisiunea Pentagonului
„Aceste zone tehnologice critice sunt soluții acționabile, tangibile, la provocările cu care se confruntă luptătorii noștri astăzi. Ele sunt determinate de sprinturi concentrate, concepute pentru a livra rezultate acum, nu în 15 ani,” a conchis Michael în anunțul său video. „Aceste priorități vor asigura că luptătorii noștri nu vor avea niciodată parte de o luptă echitabilă.” Pentagonul își propune să creeze un avantaj tehnologic atât de mare încât să descurajeze orice conflict, sau să asigure victoria decisivă în cazul în care acesta devine inevitabil.
Actualitate
Blue Origin aterizează cu succes, deschizând calea spre misiuni cruciale de securitate națională
Actualitate
Tipuri de ceară de epilat și avantajele fiecăruia – ghidul tău pentru o piele fină și îngrijită
Epilarea cu ceară este una dintre cele mai eficiente metode de a obține o piele fină și catifelată pentru o perioadă îndelungată. Deși metoda este folosită de zeci de ani, industria cosmetică a perfecționat constant formulele și tipurile de ceară pentru a răspunde diferitelor nevoi ale pielii. Alegerea corectă a cerii nu este doar o chestiune de preferință, ci și o modalitate de a avea grijă de sănătatea pielii și de a obține rezultate cât mai plăcute.
Ceara tradițională – metoda clasică, de încredere
Ceara tradițională este, probabil, cea mai cunoscută formă de epilare. Se prezintă sub formă de discuri sau tablete și se topește înainte de aplicare. Avantajul major al acestui tip de ceară este eficiența ridicată: prinde bine firele de păr groase și rezistente, ceea ce o face ideală pentru zone precum picioarele sau brațele.
Deși necesită puțină practică pentru a fi aplicată corect, rezultatele sunt de lungă durată. Firele sunt smulse din rădăcină, iar pielea rămâne netedă timp de câteva săptămâni. Pentru persoanele care își doresc o epilare clasică, fără compromisuri, ceara traditionala rămâne o alegere excelentă.
Ceara elastică – blândețe și eficiență pentru pielea sensibilă
Inovațiile din domeniul cosmeticii au dus la apariția cerii elastice, o formulă modernă care îmbină eficiența cu delicatețea. Spre deosebire de varianta tradițională, aceasta se aplică într-un strat mai subțire și se îndepărtează fără benzi.
Principalul avantaj al cerii elastice este faptul că se mulează perfect pe piele și prinde chiar și firele scurte sau subțiri, fără a provoca iritații majore. Este recomandată în special pentru zonele sensibile, precum axilele, fața sau zona inghinală. Pentru persoanele cu piele sensibilă sau pentru cele care își doresc o experiență de epilare mai confortabilă, ceara elastica este o alegere inspirată.
Ceara granule – modernă, practică și ușor de folosit
Tot mai populară în saloane și pentru uz casnic este ceara granule, un produs ușor de folosit și de dozat. Se topește rapid și permite aplicarea controlată chiar și pe zone mai mici, ceea ce o face ideală pentru retușuri sau pentru persoanele care nu au experiență vastă cu epilarea.
Avantajul ei constă în versatilitate: poate fi utilizată pe aproape toate zonele corpului, inclusiv pe cele delicate. În plus, fiind disponibilă sub formă de granule, permite topirea exact cantității de produs necesare, fără risipă.
Este o variantă excelentă pentru cele care caută o soluție practică, eficientă și modernă, iar formulele profesionale disponibile pe EpilatPRO.ro garantează un rezultat curat și sigur.
Cum alegi ceara potrivită pentru tine
Alegerea tipului de ceară depinde de mai mulți factori: tipul de piele, zona de epilat și sensibilitatea personală. Dacă te confrunți cu fire de păr groase și rezistente, ceara tradițională îți oferă cea mai mare eficiență. Pentru zone sensibile, ceara elastică este mai blândă și mai confortabilă. Iar pentru un echilibru între practic și eficient, ceara granule rămâne o opțiune ideală.
Nu există o singură variantă „corectă”, ci mai degrabă o alegere adaptată stilului tău de viață și nevoilor pielii. De aceea, multe persoane aleg să combine tipurile de ceară, folosind formule diferite pentru zone diferite ale corpului.
Importanța produselor profesionale
Indiferent de tipul de ceară ales, calitatea produsului joacă un rol esențial. O ceară profesională nu doar că îți oferă rezultate mai bune, dar protejează și pielea, reducând riscul de iritații. Platforme dedicate, precum EpilatPRO.ro, pun la dispoziție o gamă variată de ceruri profesionale – de la ceară tradițională, la formule elastice sau granule – care respectă cele mai înalte standarde de calitate. Alegând astfel de produse, te bucuri de o epilare sigură și eficientă, chiar și acasă.
Alegerea contează pentru frumusețea pielii tale
Epilarea cu ceară rămâne una dintre cele mai sigure și durabile metode de îndepărtare a părului. Fiecare tip de ceară aduce avantaje specifice.
Cu produsele potrivite și o tehnică corectă, epilarea devine mai mult decât o rutină – devine un ritual de frumusețe care îți oferă încredere și confort. Iar atunci când alegi să investești în calitate, cum sunt produsele disponibile pe EpilatPRO.ro, diferența se simte de la prima utilizare.
-
Exclusivacum 5 zile„Ne ducem în cap!” Alerta ANP: Sistemul Penitenciar, la un pas de colaps din lipsă de personal
-
Exclusivacum o ziReset urgent pentru ANP! De la „epoca de aur” a gardienilor la haosul oportuniștilor, prin ochii lui Cosmin Dorobanțu!
-
Exclusivacum 3 zileCirc la Penitenciare! Reorganizarea „minune” a lui Burcu, un dezastru de râsul lumii!
-
Exclusivacum o ziEXCLUSIV: „Saga” agentului-șef Wilhelm Constantin Bendriș. Comedia neagră de la SAS! Poliția unde „Inelul Magic” împarte disciplinare, „Polițistul Incisiv” refuză hârțoagele, iar Controlul Intern se autodenunță (cu BONUS: 50% OSKAR pentru complicitate!)
-
Exclusivacum 4 zileCirc la SAS! Când „Acțiunile Speciale” devin „acțiuni penale” orchestrate de psihologi-călăi și șefi cu „inel magic” – Totul la vedere, în fața Justiției!
-
Exclusivacum o ziJustiția „la volanul” birocrației oarbe: Cazul POP IONUT-COSTIN (fost Comandant Descarcerare Petrobrazi) și odiseea incompetenței teritoriale la Parchetul Sectorului 1! (I)
-
Exclusivacum 3 zileScandal fără precedent în Poliția Română: Birouri sigilate și injurații de la vârf
-
Exclusivacum 3 zileIGPR, mașinăria de spălat rufe murdare: Cine mai apără legea când poliția se apără pe ea insăși?



